Online
Pašreiz BMWPower skatās 53 viesi un 6 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: Chiping up
Autors | Ziņojums |
Raivo39  | |  Kopš: 03. Feb 2011
No: Jūrmala
Ziņojumi: 38
Braucu ar: M5 f10, e36 323 Cabrio, e39 530, e46 330i cabrio
|
06 Jul 2015, 13:22:40 Kaross rakstīja:
06 Jul 2015, 12:35:13 Raivo39 rakstīja:
Sveiki,
gribēju dzidēt no ekspertiem, vai var čipot e66 745d? Man jau pateica, ka var no 330zs dabūt 429zs. Esmu ļoti daudz dzirdējis, ka biturbo motorus nečipo. Tā pat dzirdēju, ka 745d vājā vieta tieši ir turbīna. Un arī to, ka ja 730d var turbīnas bloku nomainīt par 60 EUR, tad šim motoram atsevišķi to nekur nedabūs. Un jāmaina visa turbīna, kas maksā krietni virs 1k. Pieslēdzot pie kompja servisā bija šokā, ka tāda mašīna ir tik labā stāvoklī. Teica, ka tad labāk lai neko neaiztiekot. 
Tomēr iekšā kkas neliek mieru, ka zini, ka ir iespēja dabūt autiņam vairāk, nekā 400 lopu!
Ko domā BMWPower speci?
Atvaino, bet tu esi dzirdējis pārak daudz sviesta.
Kur tādas muļķības, ka nečipo biturbo? čipo un nekādu problēmu.
Kas tas par mistisko ciparu 429zs? Varēji uzrakstīt vēl 427,36zs. Nekur tik precīzi neizmērīs jaudu. Jauda starp diviem mērījumiem uz jaudas stenda var mainīties par 2-5zs.
Normāli šim dzinējam var dabūt klāt ap 55-60zs un 100-110nm.
100zs nebūs labi ne turbīnām, ne dzinējam.
Parasti jau palielina %. Cik zinu, tad 25%-30%
Bet kā čips var ietekmēt turbīnu un kārbu?
Daudzi baidās biturbo motorus čipot, jo tur viena turbīna visu laiku strādā, kas varot it kā daudz ātrāk nobeidzināt turbīnu | Offline | | |
CP17  | |  Kopš: 17. Dec 2002
No: Zilupe
Ziņojumi: 17
Braucu ar: Sargenģeli
|
06 Jul 2015, 13:19:35 Bosnija rakstīja:
Kad reģenerācijai jāieslēdzās?
Pats vel svārstos chipot vai ne.
To kompis pats nosaka, laikam pēc kkādiem datiem, pretspiediena utt, lai gudrāki pastāsta, bet standartā viņa neieslēdzas ja nav vilkts pa bāni cik tur ilgi pie attiecīga ātruma... Realitātē man kad viņš dirsās ciet, tad negribēja slēgt augstāk par trešo robu, aboroti bija visu laiku augsti utt visu laiku gribēja sasniegt izplūdē kkādu C , kuru nu nekādi Rīgā nevar sasniegt... Reģenerācija ir tak filtra dedzināšana, attiecīgi izplūdes kolektors sarkans kā sporta autiņiem
Man dpf bija jau tā izdedzis/aizdirsies, ka izravēju nah | Offline | | |
Bosnija  | |  Kopš: 14. May 2002
Ziņojumi: 13587
Braucu ar:
|
06 Jul 2015, 13:33:30 CP17 rakstīja:
06 Jul 2015, 13:19:35 Bosnija rakstīja:
Kad reģenerācijai jāieslēdzās?
Pats vel svārstos chipot vai ne.
To kompis pats nosaka, laikam pēc kkādiem datiem, pretspiediena utt, lai gudrāki pastāsta, bet standartā viņa neieslēdzas ja nav vilkts pa bāni cik tur ilgi pie attiecīga ātruma... Realitātē man kad viņš dirsās ciet, tad negribēja slēgt augstāk par trešo robu, aboroti bija visu laiku augsti utt visu laiku gribēja sasniegt izplūdē kkādu C , kuru nu nekādi Rīgā nevar sasniegt... Reģenerācija ir tak filtra dedzināšana, attiecīgi izplūdes kolektors sarkans kā sporta autiņiem
Man dpf bija jau tā izdedzis/aizdirsies, ka izravēju nah
Skaidrīte, tad tik jāgaida kad slēgsies, bieži ,,sēņoju,, uz Daugavpili. | Offline | | |
CP17  | |  Kopš: 17. Dec 2002
No: Zilupe
Ziņojumi: 17
Braucu ar: Sargenģeli
|
06 Jul 2015, 13:37:35 Bosnija rakstīja:
06 Jul 2015, 13:33:30 CP17 rakstīja:
06 Jul 2015, 13:19:35 Bosnija rakstīja:
Kad reģenerācijai jāieslēdzās?
Pats vel svārstos chipot vai ne.
To kompis pats nosaka, laikam pēc kkādiem datiem, pretspiediena utt, lai gudrāki pastāsta, bet standartā viņa neieslēdzas ja nav vilkts pa bāni cik tur ilgi pie attiecīga ātruma... Realitātē man kad viņš dirsās ciet, tad negribēja slēgt augstāk par trešo robu, aboroti bija visu laiku augsti utt visu laiku gribēja sasniegt izplūdē kkādu C , kuru nu nekādi Rīgā nevar sasniegt... Reģenerācija ir tak filtra dedzināšana, attiecīgi izplūdes kolektors sarkans kā sporta autiņiem
Man dpf bija jau tā izdedzis/aizdirsies, ka izravēju nah
Skaidrīte, tad tik jāgaida kad slēgsies, bieži ,,sēņoju,, uz Daugavpili.
Var uzlikt piespiedu reģenerāciju  | Offline | | |
sn  | |  Kopš: 24. Jul 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 1879747
Braucu ar: nekrāsotu BMW :(
| var arī uzbraukt ar auto uz ugunskura 
----------------- Nemāki braukt? Parādi to citiem - nopērc volvo! | Offline | | |
Jonix  | |  Kopš: 02. May 2012
No: Rīga
Ziņojumi: 623
Braucu ar: 43 68 69 70 74 75 6E 69 6E 67
|
06 Jul 2015, 12:53:22 Murphy rakstīja:
Da nu nah to DPF griešanu ārā, braukā tik ar melnu un dūmu mākoni. Visi kam ir DPF izgriezts dūmo, cits vairāk, cits mazāk.
Vairs negriezīšu nevienam savam auto viņu ārā.
Autiņi, kuriem viss ar dzinēju Ir OK pie Pareizi izprogrammēta filtra nekūp, kur nu vēl ar melnu dūmu mākoni 
----------------- www.Remap.lv Chiptuning
www.dpf-serviss.lv - DPF, FAP, OPF sistēmu diagnostika un remonts.
----------------
• Jaudas palielināšana - individuāls regulējums katram, arī projektauto
• AdBlue, EGR, Flaps
• DPF serviss
• Immo off
| Offline | | |
Jonix  | |  Kopš: 02. May 2012
No: Rīga
Ziņojumi: 623
Braucu ar: 43 68 69 70 74 75 6E 69 6E 67
|
06 Jul 2015, 12:58:00 sn rakstīja:
to, ka čipojas labi, jau visi zina, bet jautājums ir tieši par to vai ir vērts, ja nav vēlmes DPF zāģēt ārā. uz gaiša auto gan jau būtu forši ar melnu bamperi braukt.
Ja netiek tēmēts uz maxmax jaudu un filtrs ir labā stāvoklī arī pie slodzes, tad nav iemesla griezt laukā.
Es savam auto atstātu.
----------------- www.Remap.lv Chiptuning
www.dpf-serviss.lv - DPF, FAP, OPF sistēmu diagnostika un remonts.
----------------
• Jaudas palielināšana - individuāls regulējums katram, arī projektauto
• AdBlue, EGR, Flaps
• DPF serviss
• Immo off
| Offline | | |
sn  | |  Kopš: 24. Jul 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 1879747
Braucu ar: nekrāsotu BMW :(
| nene, standarta čipu. pēc jaudas pieeauguma īsti vēlmes nav, tāpat tas traktūrs nerūc kā normāls v8/v10/v12. gribēju tik zināt pieredzi ar čipošanu tiem, kuriem filtrs strādā normāli.
----------------- Nemāki braukt? Parādi to citiem - nopērc volvo! | Offline | | |
|
smudo  | |  Kopš: 18. Jan 2015
Ziņojumi: 3935
Braucu ar: 944 turbo & Cayman & 330iX & 540ix
| Es jau temaa par DPF rakstiju par gadijumu, kur a/m ar 20t km nobraukumu (gadu vecai - pirmais ipasnieks) tika iznemts DPF un ielikts downpipe + chips un reali tapat bamperis nokvep (peleka krasa). Protams, ka tas ir loti minimali un 99% cilveku to nemaz nepamanis, ja vien neizdomas novilkt ar pirkstu pa bamperi virs izputeja. Braucot dumu nav, bet tie nelielos daudzumos krajas izplude truba un katalizatora un iespiezot grida lidz redline tas viss nak ara. Tika chipots pie sinama chipotaja un ari lugts pec tam kaut ko darit. Tika samazinata chipa jauda, bet principa tas nekadu pozitivu efektu neatstaja. Tumsai a/m neko neredzes, iznemt aizmugure braucosais apdzisanas bridi. Ja kads gatavs so noverst, tad var pieteikties PM. Tagad a/m jau bus pie 45 t, bet esmu parliecinats, ka tehniski viss vel arvien ir ok  | Offline | | |
Murphy  | |  Kopš: 28. Nov 2003
No: Sigulda
Ziņojumi: 8510
Braucu ar: Arteon SB R line, F39 M sport
|
06 Jul 2015, 14:10:13 Jonix rakstīja:
06 Jul 2015, 12:53:22 Murphy rakstīja:
Da nu nah to DPF griešanu ārā, braukā tik ar melnu un dūmu mākoni. Visi kam ir DPF izgriezts dūmo, cits vairāk, cits mazāk.
Vairs negriezīšu nevienam savam auto viņu ārā.
Autiņi, kuriem viss ar dzinēju Ir OK pie Pareizi izprogrammēta filtra nekūp, kur nu vēl ar melnu dūmu mākoni 
Visiem auto bez DPF ir melnas trubas. Nu nevar dīzelis nedūmot. Griežot līdz galam, kickdown, dūmi tiek izspļauti. Īpaši labi to redz braucot no aizmugures pie apdzīšanas.
Savam ex e60 nocīnījos ilgi, restaurēju gan sprauslas, liku jaunu turbīnu, tīrīju ieplūdes/izplūdes kolektorus, glušīja EGR un ko tik vēl nē - dūmoja tāpat.
Tagadējam e91 DPF vēl ir vietā, var ar pirkstu vilk pa izpūtēja gala trubām, kuras ir spīdīgas nevis melnas. Citam varbūt tas netraucē - mani gan kaitina  | Offline | | |
Arturiks  | |  Kopš: 01. Nov 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 9267
Braucu ar: 26 & 26 & 11
| Murphy, Tev tādus galus vajag - varēs gan nočipot, gan gali spīdēs. 
| Offline | | |
Jonix  | |  Kopš: 02. May 2012
No: Rīga
Ziņojumi: 623
Braucu ar: 43 68 69 70 74 75 6E 69 6E 67
|
06 Jul 2015, 14:24:42 sn rakstīja:
nene, standarta čipu. pēc jaudas pieeauguma īsti vēlmes nav, tāpat tas traktūrs nerūc kā normāls v8/v10/v12. gribēju tik zināt pieredzi ar čipošanu tiem, kuriem filtrs strādā normāli.
Ja nav vēlmes pēc jaudas pieauguma, tad kādēļ jāčipo?
----------------- www.Remap.lv Chiptuning
www.dpf-serviss.lv - DPF, FAP, OPF sistēmu diagnostika un remonts.
----------------
• Jaudas palielināšana - individuāls regulējums katram, arī projektauto
• AdBlue, EGR, Flaps
• DPF serviss
• Immo off
| Offline | | |
Jonix  | |  Kopš: 02. May 2012
No: Rīga
Ziņojumi: 623
Braucu ar: 43 68 69 70 74 75 6E 69 6E 67
|
06 Jul 2015, 15:34:11 Murphy rakstīja:
06 Jul 2015, 14:10:13 Jonix rakstīja:
06 Jul 2015, 12:53:22 Murphy rakstīja:
Da nu nah to DPF griešanu ārā, braukā tik ar melnu un dūmu mākoni. Visi kam ir DPF izgriezts dūmo, cits vairāk, cits mazāk.
Vairs negriezīšu nevienam savam auto viņu ārā.
Autiņi, kuriem viss ar dzinēju Ir OK pie Pareizi izprogrammēta filtra nekūp, kur nu vēl ar melnu dūmu mākoni 
Visiem auto bez DPF ir melnas trubas. Nu nevar dīzelis nedūmot. Griežot līdz galam, kickdown, dūmi tiek izspļauti. Īpaši labi to redz braucot no aizmugures pie apdzīšanas.
Savam ex e60 nocīnījos ilgi, restaurēju gan sprauslas, liku jaunu turbīnu, tīrīju ieplūdes/izplūdes kolektorus, glušīja EGR un ko tik vēl nē - dūmoja tāpat.
Tagadējam e91 DPF vēl ir vietā, var ar pirkstu vilk pa izpūtēja gala trubām, kuras ir spīdīgas nevis melnas. Citam varbūt tas netraucē - mani gan kaitina 
Jā, gali paliks melni agri vai vēlu. Ir pat automašīnas, kurām ar ejošu DPF gali nomelnē.
Tomēr bez DPF un labu dzinēju nekas tur nekūpēs, kur nu vēl ar mākoni.
Ā, un šoferis nedrīkst būt sēņotājs, tiem arī benzīns kūp 
----------------- www.Remap.lv Chiptuning
www.dpf-serviss.lv - DPF, FAP, OPF sistēmu diagnostika un remonts.
----------------
• Jaudas palielināšana - individuāls regulējums katram, arī projektauto
• AdBlue, EGR, Flaps
• DPF serviss
• Immo off
| Offline | | |
RaL | |  Kopš: 23. Jul 2006
No: Rīga
Ziņojumi: 3838
Braucu ar: kruīzu
|
06 Jul 2015, 16:49:30 Jonix rakstīja:
Ā, un šoferis nedrīkst būt sēņotājs, tiem arī benzīns kūp 
kā izpaužas "nedrīkst būt sēņotājs"?
pat nečipotam nobraucu 50km kruīzā uz 100-110km/h un pēc tam iespiežot līdz redline, iznāk neliels melnu dūmu mākonis. Ja attālums lielāks, tad attiecīgi arī mākonis lielāks. Otro reizi velkot līdz redline, vairs redzamu dūmu nav.
p.s. auto gan bez dpf jau no rūpnīcas. | Offline | | |
sn  | |  Kopš: 24. Jul 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 1879747
Braucu ar: nekrāsotu BMW :(
|
06 Jul 2015, 16:44:12 Jonix rakstīja:
06 Jul 2015, 14:24:42 sn rakstīja:
nene, standarta čipu. pēc jaudas pieeauguma īsti vēlmes nav, tāpat tas traktūrs nerūc kā normāls v8/v10/v12. gribēju tik zināt pieredzi ar čipošanu tiem, kuriem filtrs strādā normāli.
Ja nav vēlmes pēc jaudas pieauguma, tad kādēļ jāčipo?
lai m5 ostītu dūmus 
----------------- Nemāki braukt? Parādi to citiem - nopērc volvo! | Offline | | |
gintc | |  Kopš: 10. Apr 2007
No: Rīga
Ziņojumi: 2298
Braucu ar: X5 4.0d, e90 330i, E36 330i, F650GS Dakar, CF1000
| Kursh var, cik maksā, cik laiku vajag, lai noprogrammētu M54B30 motoram kursh ielikts ieksh e36 ABS??? | Offline | | |
|
krasotajs | |  Kopš: 10. Sep 2015
Ziņojumi: 444
Braucu ar:
| Cik maksā sačipot e60 530d?
Kur to darīt? Pie Jonixa? Karosa? | Offline | | |
krasotajs | |  Kopš: 10. Sep 2015
Ziņojumi: 444
Braucu ar:
| Karoči esmu kapeikpisējs un gribu,lai kāds man maskotam atslēdz egr(tas suuds ir daargs) vārstu un visu pārējo,ko tai miskastei nevajag
Renault Mascot 3.0d 2006 hz cik zirgi tai lamatai(160laikam)
| Offline | | |
Pharo | |  Kopš: 24. Oct 2015
Ziņojumi: 32
Braucu ar:
| Sveiki visiem, vai Jums kādam ir bijusi darīšana ar Remap.lv? Ir atsauksmes? Uzticama firma?  | Offline | | |
depo  | 30. Nov 2015, 17:38 |
#1000
|
|  Kopš: 09. Jan 2006
Ziņojumi: 20974
Braucu ar: Zirgu
|
23 Jul 2015, 16:47:59 gintc rakstīja:
Kursh var, cik maksā, cik laiku vajag, lai noprogrammētu M54B30 motoram kursh ielikts ieksh e36 ABS???
Useris Rakstnieks | Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, AiwaShuraLLP, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, Speedmotors, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo
|