Online

Pašreiz BMWPower skatās 27 viesi un 4 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tērzētava

Tēma: Apkure, santehnika

AutorsZiņojums
dsks
24. Mar 2025, 11:36 #9481

Kopš: 12. Nov 2008

No: Liepāja

Ziņojumi: 1268

Braucu ar:


24 Mar 2025, 11:31:04 @RSAWorkshop rakstīja:
Cik saprotu tad gaiss-gaiss siltumsūknis lielos vilcienos tas pats kondicionieris vien ir un karstā laikā arī var tikt izmantots kā kondicionieris?


Lielos vilcienos tas pats vien ir ... kondicioniera nianse būs tāda, ka jau pie maziem mīnusiem tas nestrādās, jo nav paredzēts sildīties ... jā, tas pats siltumsūknis būs pa lielam četri vienā ... sildīšana, dzesēšana, sausināšana un arī pliks ventilatora režīms ja nepieciešams ...
Offline
RSAWorkshop
24. Mar 2025, 11:40 #9482

Kopš: 13. Dec 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 7459

Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/F31


24 Mar 2025, 11:36:16 @dsks rakstīja:

24 Mar 2025, 11:31:04 @RSAWorkshop rakstīja:
Cik saprotu tad gaiss-gaiss siltumsūknis lielos vilcienos tas pats kondicionieris vien ir un karstā laikā arī var tikt izmantots kā kondicionieris?


Lielos vilcienos tas pats vien ir ... kondicioniera nianse būs tāda, ka jau pie maziem mīnusiem tas nestrādās, jo nav paredzēts sildīties ... jā, tas pats siltumsūknis būs pa lielam četri vienā ... sildīšana, dzesēšana, sausināšana un arī pliks ventilatora režīms ja nepieciešams ...

Nu jā, parastā kondiška pamatā dzesē un kaut ko bišku var pasildīt. Ok, tad siltumsūknis, acīmredzot, būs labākais variants


-----------------
RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993
Offline
dsks
24. Mar 2025, 14:22 #9483

Kopš: 12. Nov 2008

No: Liepāja

Ziņojumi: 1268

Braucu ar:

Vēlams arī nedaudz tikt skaidrībā par aptuveniem siltuma zudumiem ... atceries, ka pie lieliem mīnusiem cops būs tuvu vienam un faktiski max uzrādītā jauda būs dalīts uz trīs ( kā arī atkausēšanās būs savu reizi stundā,divās, kas arī zog no kopējā ) ... pēc noklusējuma gaiss-gaiss jebkurā gadījumā var likt ar palielu rezervi, jo iekšējie bloki tāpat ir ar EC dzinējiem, aplikācija ļauj mainīt ātrumu no 1% līdz 100% ... būs nedaudz dārgāk, bet būs atkal plus, ka varēs uz zemākiem ātrumiem darboties pie tiem pašiem kw ( iekšējais bloks lielāks ) ... zemāks ātrums ir mazāks troksnis ...

p.s.

pēc noklusējuma visiem ražotājiem 2.5 un 3.5 ir viena izmēra iekšējais bloks ... piecinieks paliek lielāks un tad septiņnieks atkal lielāks ...

[ Šo ziņu laboja dsks, 24 Mar 2025, 14:25:26 ]

Offline

Moderatori: 968-jk, AV, AiwaShuraLLP, BigArchi, Czars, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo