Online
Pašreiz BMWPower skatās 156 viesi un 12 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: Chiping up
Autors | Ziņojums |
RL90 | |  Kopš: 19. Nov 2010
No: Rīga
Ziņojumi: 326
Braucu ar: SATAjet 5000B RP un BMW 330Ci
|
10 Jan 2015, 20:12:52 diviastotais rakstīja:
Nezinu kāpēc visi tā aizstāv to Kaross...
Neesmu šī powera pastāvīgs lietotājs, bet šad un tad ienāku paskatīties sev interesējošās lietas.
Un jā, kāpēc es tikko reģistrējos ir dēļ tā, ka šis Kaross jūtās tā, ka nekad nekļūdās un viņš ir dievs, bet tā nav...
Piemērs, aizbraucu līdz viņam ar auto kuram nestrādāja turbīnas spiediena regulētājs, viņš to it kā salaboja, noslauca 90 eiro, auto gāja tiešām kā viņam jāiet, bet pēc divām dienām sākās vecās problēmas, zvanu Kaross, šis saka, nu jā viņš tev tad jāpērk jauns, vai cits 
Par 90 eiro bija klusums.
Rezumē tāds, ka auto nav sataisīts un noslaukts 90mitnieks, viņš pat nepiedāvāja kkā kompensēt savu kasjaku.
Vienkārši nopērc jaunu 
Un man ir vēl viens līdzīgs klients kurš bijis pie viņa ar tādu pašu attieksmi.
Ja ir kasjaks-atdzīsti un salabo, nevis gudri dirs, ka esi labākais 
bļīin, nu kur tādi rodas? Pēkšņi visi kuru Kaross apčakarējis sākūši pēkšni reģistrēties un stāstīt savus dzīves piemērus...
Man pret karossu nav pretenziju, ar attieksmi tur viss ir OK, kvalitāte gan vainojams tur bijušais strādnieks pie kā varētu piekasīties par izdarīto darbu. Bet nu man tas galīgi nelauž kaulus, jo tādu pārbūvi uzņēmas tikai viņš +cena bija galīgi OK. | Offline | | |
AF  | |  Kopš: 06. Nov 2011
No: Rīga
Ziņojumi: 4157
Braucu ar: stūri rokās!
|
10 Jan 2015, 20:12:52 diviastotais rakstīja:
Nezinu kāpēc visi tā aizstāv to Kaross...
Neesmu šī powera pastāvīgs lietotājs, bet šad un tad ienāku paskatīties sev interesējošās lietas.
Un jā, kāpēc es tikko reģistrējos ir dēļ tā, ka šis Kaross jūtās tā, ka nekad nekļūdās un viņš ir dievs, bet tā nav...
Piemērs, aizbraucu līdz viņam ar auto kuram nestrādāja turbīnas spiediena regulētājs, viņš to it kā salaboja, noslauca 90 eiro, auto gāja tiešām kā viņam jāiet, bet pēc divām dienām sākās vecās problēmas, zvanu Kaross, šis saka, nu jā viņš tev tad jāpērk jauns, vai cits 
Par 90 eiro bija klusums.
Rezumē tāds, ka auto nav sataisīts un noslaukts 90mitnieks, viņš pat nepiedāvāja kkā kompensēt savu kasjaku.
Vienkārši nopērc jaunu 
Un man ir vēl viens līdzīgs klients kurš bijis pie viņa ar tādu pašu attieksmi.
Ja ir kasjaks-atdzīsti un salabo, nevis gudri dirs, ka esi labākais 
man liekas ka tu kko nestāsti līdz galam. Cik ir bija darīšana ar karosu tad darbs bija izdarīts, problēnu nav, nauda pēc tam... Attieksme un rezultāts - super! | Offline | | |
i | | Kopš: 07. Mar 2007
Ziņojumi: 494
Braucu ar:
| vai ir iespējams nočipot 2009. gada opel astra ar 1,7l dīzeļmotoru, ja ir tad kāda cena tādam pasākumam? [ Šo ziņu laboja i, 26 Jan 2015, 18:10:42 ] | Offline | | |
Jonix  | |  Kopš: 02. May 2012
No: Rīga
Ziņojumi: 623
Braucu ar: 43 68 69 70 74 75 6E 69 6E 67
|
26 Jan 2015, 18:10:31 i rakstīja:
vai ir iespējams nočipot 2009. gada opel astra ar 1,7l dīzeļmotoru, ja ir tad kāda cena tādam pasākumam?
Jā, ir iespējams!
Kāda ir dzinēja jauda vai kods?
----------------- www.Remap.lv Chiptuning
www.dpf-serviss.lv - DPF, FAP, OPF sistēmu diagnostika un remonts.
----------------
• Jaudas palielināšana - individuāls regulējums katram, arī projektauto
• AdBlue, EGR, Flaps
• DPF serviss
• Immo off
| Offline | | |
gintc | |  Kopš: 10. Apr 2007
No: Rīga
Ziņojumi: 2298
Braucu ar: X5 4.0d, e90 330i, E36 330i, F650GS Dakar, CF1000
| Labs video! 
https://www.youtube.com/watch?v=8xACWrORvOI
p.s. Es čipojos tikai jelgavaa vai chiptuning.lv vai pie Kalniņa vemu!  | Offline | | |
zardoss | |  Kopš: 22. Nov 2008
No: Jēkabpils
Ziņojumi: 407
Braucu ar: E-34 M50B25
| intereses pec vaicaaju, cik no jums vems ir reguleejushi un kuri to dara..... un otrs cik liela jeega stock benziinnieku chipot bez turbo  | Offline | | |
fakermanis | | Kopš: 29. Mar 2015
Ziņojumi: 1
Braucu ar:
| Cik reāli izklausās nočipot 2000 gada e39 touringu 2.5 diizeli automatu? | Offline | | |
Stanislavs | | Kopš: 24. Jun 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 946
Braucu ar:
| VW Bora 1.9 tdi - pumpa duuze. 2001/9 kopts.
Kadi riski uzliekot chipu ?
http://www.ebay.com/itm/Chip-Box-VW-PD-TDI-Dies...42b9&vxp=mtr | Offline | | |
|
koni4jo | |  Kopš: 15. Mar 2013
No: Rīga
Ziņojumi: 4171
Braucu ar: Spāņu Golf un Hūndī...
| Uzliekot kaut kādu ķīniešu figņu IMHO ir risks, ka tas auto aizdegsies 
Bet parastā čipošanas vaina, ka spararats atņirgsies 100%, citādi bez papildus problēmām būtu jābūt.
Tad jālemj liksi atkal OEM dubultmasas, kas ir izmesta nauda vējā vai jau vienmasas sparatu, ja tam konkrētajam motoram vsp tas ir iespējams.[ Šo ziņu laboja koni4jo, 29 Mar 2015, 21:10:43 ] | Offline | | |
Stanislavs | | Kopš: 24. Jun 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 946
Braucu ar:
|
29 Mar 2015, 21:09:49 koni4jo rakstīja:
Uzliekot kaut kādu ķīniešu figņu IMHO ir risks, ka tas auto aizdegsies 
Bet parastā čipošanas vaina, ka spararats atņirgsies 100%, citādi bez papildus problēmām būtu jābūt.
Tad jālemj liksi atkal OEM dubultmasas, kas ir izmesta nauda vējā vai jau vienmasas sparatu, ja tam konkrētajam motoram vsp tas ir iespējams.
Tip uz spararata svara dabuut labaaku uzraavienu ? Vai arii labaak likt programeejamu ecu un rakstiit jaunu progu kas ir ap 1000 eur. Tiesi jautaajums par so chip vai kaadu citu savaadaaku . Kaadas izmaksas par norm chipu un veeljoprojaam par riskiem ?  | Offline | | |
koni4jo | |  Kopš: 15. Mar 2013
No: Rīga
Ziņojumi: 4171
Braucu ar: Spāņu Golf un Hūndī...
|
29 Mar 2015, 21:14:56 Stanislavs rakstīja:
29 Mar 2015, 21:09:49 koni4jo rakstīja:
Uzliekot kaut kādu ķīniešu figņu IMHO ir risks, ka tas auto aizdegsies 
Bet parastā čipošanas vaina, ka spararats atņirgsies 100%, citādi bez papildus problēmām būtu jābūt.
Tad jālemj liksi atkal OEM dubultmasas, kas ir izmesta nauda vējā vai jau vienmasas sparatu, ja tam konkrētajam motoram vsp tas ir iespējams.
Tip uz spararata svara dabuut labaaku uzraavienu ? Vai arii labaak likt programeejamu ecu un rakstiit jaunu progu kas ir ap 1000 eur. Tiesi jautaajums par so chip vai kaadu citu savaadaaku . Kaadas izmaksas par norm chipu un veeljoprojaam par riskiem ? 
Spararatus liek vienmasas nejau dēļ svara, bet tādēļ, ka dubultmasas (Tas nenozīmē dubultsmags ) netur slodzi un jūk ārā kā rezultātā mašīna trīc, grab sajūgs, sākot braukt un slēdzoties ir triecieni utt, svarā viņi ir vienādi būtībā.
Atkarīgs jau par cik nopietnu pasākumu ir runa, jo kā jau visur te var aiziet kosmosā.
Ja tas ir vnk ikdienai tikai, lai mašīna būtu dzīvāka, tad vnk pārraksta esošo programmu iekš standarta ecu un viss, "itkā" iegūstot tur max tos 40zs un 60NM, kantoru tepat LV pilns un cenas nav pat tuvas 1k eur 100 varbūt vēl. Tad vienīgās problēmas ir ar sajūgu kā jau teicu.
Ja iet kosmosā tad jau maina virkni daļu, turbīnu, sparauslas, interkūleri un ko tik vēl ne, jo tikai ar čipu daudz neiegūst un tad jau mokās mūžīgi ar slīdošiem sajūgiem
[ Šo ziņu laboja koni4jo, 29 Mar 2015, 21:34:06 ] | Offline | | |
Kaross  | |  Kopš: 21. Oct 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 4463
Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2
|
29 Mar 2015, 21:14:56 Stanislavs rakstīja:
29 Mar 2015, 21:09:49 koni4jo rakstīja:
Uzliekot kaut kādu ķīniešu figņu IMHO ir risks, ka tas auto aizdegsies 
Bet parastā čipošanas vaina, ka spararats atņirgsies 100%, citādi bez papildus problēmām būtu jābūt.
Tad jālemj liksi atkal OEM dubultmasas, kas ir izmesta nauda vējā vai jau vienmasas sparatu, ja tam konkrētajam motoram vsp tas ir iespējams.
Tip uz spararata svara dabuut labaaku uzraavienu ? Vai arii labaak likt programeejamu ecu un rakstiit jaunu progu kas ir ap 1000 eur. Tiesi jautaajums par so chip vai kaadu citu savaadaaku . Kaadas izmaksas par norm chipu un veeljoprojaam par riskiem ? 
Kas tavuprāt ir programmējams ECU?
Oriģinālais ECU ir ideāli programmējams.
Oriģinālajam kompim ir daudz, dažādu iespēju. Var atslēgt gaisa mērītāju, pieprogrammēt citus sensorus, pat tādus, kas tur nekad nav bijuši. Kā piemērs - izplūdes gāzu temperatūra. Var uzstādīt launch control u.t.t. sačipot jebkādām turbīnām, sprauslām. Viss tas ir darīts un paveicams. Kapēc būtu jāliek kompis par 1000 Euro? (tadus pat redzejis neesmu)
Ja reāli šim auto chiptunings maksā 120-140 Euro.
----------------- Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
http://www.kaross-chip.lv
http://www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
| Offline | | |
Kaross  | |  Kopš: 21. Oct 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 4463
Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2
|
29 Mar 2015, 20:59:08 Stanislavs rakstīja:
VW Bora 1.9 tdi - pumpa duuze. 2001/9 kopts.
Kadi riski uzliekot chipu ?
http://www.ebay.com/itm/Chip-Box-VW-PD-TDI-Dies...42b9&vxp=mtr
Riski būs palielināts patēriņš un dūmojošs auto.
Kā arī būsi pamatīgi apčakarēts uzliek kaut kādu sūdu, kura pašizmaksa ir 5 Euro un kuru var uztaisīt jebkurš antiņš.
----------------- Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
http://www.kaross-chip.lv
http://www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
| Offline | | |
Stanislavs | | Kopš: 24. Jun 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 946
Braucu ar:
|
29 Mar 2015, 21:41:28 Kaross rakstīja:
29 Mar 2015, 21:14:56 Stanislavs rakstīja:
29 Mar 2015, 21:09:49 koni4jo rakstīja:
Uzliekot kaut kādu ķīniešu figņu IMHO ir risks, ka tas auto aizdegsies 
Bet parastā čipošanas vaina, ka spararats atņirgsies 100%, citādi bez papildus problēmām būtu jābūt.
Tad jālemj liksi atkal OEM dubultmasas, kas ir izmesta nauda vējā vai jau vienmasas sparatu, ja tam konkrētajam motoram vsp tas ir iespējams.
Tip uz spararata svara dabuut labaaku uzraavienu ? Vai arii labaak likt programeejamu ecu un rakstiit jaunu progu kas ir ap 1000 eur. Tiesi jautaajums par so chip vai kaadu citu savaadaaku . Kaadas izmaksas par norm chipu un veeljoprojaam par riskiem ? 
Kas tavuprāt ir programmējams ECU?
Oriģinālais ECU ir ideāli programmējams.
Oriģinālajam kompim ir daudz, dažādu iespēju. Var atslēgt gaisa mērītāju, pieprogrammēt citus sensorus, pat tādus, kas tur nekad nav bijuši. Kā piemērs - izplūdes gāzu temperatūra. Var uzstādīt launch control u.t.t. sačipot jebkādām turbīnām, sprauslām. Viss tas ir darīts un paveicams. Kapēc būtu jāliek kompis par 1000 Euro? (tadus pat redzejis neesmu)
Ja reāli šim auto chiptunings maksā 120-140 Euro.
1000 eur domaajis biju ecu + prog + dino
Nezinaaju ka kurs katrs standarta ecu ir programeejams un ka var likt klaat papildus deveejus. Liels paldies par info 
VNK ir redzeetas siis briinumkaarbinjas citiem, bet atsauksmes sliktas, gribeeju pameeginaat, vairaak negribu  | Offline | | |
Stanislavs | | Kopš: 24. Jun 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 946
Braucu ar:
| Un veel par riskiem ? nesaaks motors sulot jeb tubiina klaaties? vai veel kas? | Offline | | |
kaadzis | |  Kopš: 20. Oct 2011
No: Rīga
Ziņojumi: 495
Braucu ar: 530da
|
29 Mar 2015, 22:03:23 Stanislavs rakstīja:
Un veel par riskiem ? nesaaks motors sulot jeb tubiina klaaties? vai veel kas?
motors sāk sulot no vecām sakaltušām blīvēm nevis čipa.
| Offline | | |
|
koni4jo | |  Kopš: 15. Mar 2013
No: Rīga
Ziņojumi: 4171
Braucu ar: Spāņu Golf un Hūndī...
|
29 Mar 2015, 22:08:48 kaadzis rakstīja:
29 Mar 2015, 22:03:23 Stanislavs rakstīja:
Un veel par riskiem ? nesaaks motors sulot jeb tubiina klaaties? vai veel kas?
motors sāk sulot no vecām sakaltušām blīvēm nevis čipa.
Precīzi.
Motora spilveni vienīgi varētu norauties, bet aŗī ne tik ļoti dēļ čipa kā dēļ vecuma.
Un Spararats, kas ir stabili jārēķina  | Offline | | |
karlsonss | | Kopš: 02. Feb 2009
No: Jelgava
Ziņojumi: 23038
Braucu ar:
| Ja gribi chipu pa štuku, tad labaakvarbuut nopeerc jaudiigaaku stock auto un brauc? | Offline | | |
Jonix  | |  Kopš: 02. May 2012
No: Rīga
Ziņojumi: 623
Braucu ar: 43 68 69 70 74 75 6E 69 6E 67
|
29 Mar 2015, 20:59:08 Stanislavs rakstīja:
VW Bora 1.9 tdi - pumpa duuze. 2001/9 kopts.
Kadi riski uzliekot chipu ?
http://www.ebay.com/itm/Chip-Box-VW-PD-TDI-Dies...42b9&vxp=mtr
Tādu uztaisīt var 2 minūšu laikā ar 15centus vērtu radiodetaļu. Kastīte un smuks štekeris gan nebūs, bet efekts identisks. Ar 1.50€ vērtu detaļu "jaudu" varēs pat "regulēt" 
Pamatā apmāna degvielas temperatūru un nedaudz palielina dozu.
TDI Borai čips ar individuālu regulējumu pie manis ir 115€.
----------------- www.Remap.lv Chiptuning
www.dpf-serviss.lv - DPF, FAP, OPF sistēmu diagnostika un remonts.
----------------
• Jaudas palielināšana - individuāls regulējums katram, arī projektauto
• AdBlue, EGR, Flaps
• DPF serviss
• Immo off
| Offline | | |
Jonix  | |  Kopš: 02. May 2012
No: Rīga
Ziņojumi: 623
Braucu ar: 43 68 69 70 74 75 6E 69 6E 67
|
29 Mar 2015, 21:57:23 Stanislavs rakstīja:
1000 eur domaajis biju ecu + prog + dino
Nezinaaju ka kurs katrs standarta ecu ir programeejams un ka var likt klaat papildus deveejus.
Normāls programmējams ECU uz dīzeļa ir ~10x dārgāks 
Šim oriģinālajam vadības blokam ir ļoti lielas iespējas, savā ziņā to var nosaukt pat par vienu no visfunkcionālākajiem TDI ecu, ar ļoti daudz iespējām.
----------------- www.Remap.lv Chiptuning
www.dpf-serviss.lv - DPF, FAP, OPF sistēmu diagnostika un remonts.
----------------
• Jaudas palielināšana - individuāls regulējums katram, arī projektauto
• AdBlue, EGR, Flaps
• DPF serviss
• Immo off
| Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, AiwaShuraLLP, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, Speedmotors, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo
|