Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 156 viesi un 12 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehnikas uzlabošana

Tēma: Chiping up

AutorsZiņojums
RL90
10. Jan 2015, 21:43 #921

Kopš: 19. Nov 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 326

Braucu ar: SATAjet 5000B RP un BMW 330Ci


10 Jan 2015, 20:12:52 diviastotais rakstīja:
Nezinu kāpēc visi tā aizstāv to Kaross...
Neesmu šī powera pastāvīgs lietotājs, bet šad un tad ienāku paskatīties sev interesējošās lietas.
Un jā, kāpēc es tikko reģistrējos ir dēļ tā, ka šis Kaross jūtās tā, ka nekad nekļūdās un viņš ir dievs, bet tā nav...
Piemērs, aizbraucu līdz viņam ar auto kuram nestrādāja turbīnas spiediena regulētājs, viņš to it kā salaboja, noslauca 90 eiro, auto gāja tiešām kā viņam jāiet, bet pēc divām dienām sākās vecās problēmas, zvanu Kaross, šis saka, nu jā viņš tev tad jāpērk jauns, vai cits
Par 90 eiro bija klusums.
Rezumē tāds, ka auto nav sataisīts un noslaukts 90mitnieks, viņš pat nepiedāvāja kkā kompensēt savu kasjaku.
Vienkārši nopērc jaunu
Un man ir vēl viens līdzīgs klients kurš bijis pie viņa ar tādu pašu attieksmi.
Ja ir kasjaks-atdzīsti un salabo, nevis gudri dirs, ka esi labākais


bļīin, nu kur tādi rodas? Pēkšņi visi kuru Kaross apčakarējis sākūši pēkšni reģistrēties un stāstīt savus dzīves piemērus...


Man pret karossu nav pretenziju, ar attieksmi tur viss ir OK, kvalitāte gan vainojams tur bijušais strādnieks pie kā varētu piekasīties par izdarīto darbu. Bet nu man tas galīgi nelauž kaulus, jo tādu pārbūvi uzņēmas tikai viņš +cena bija galīgi OK.
Offline
AF
10. Jan 2015, 21:44 #922

Kopš: 06. Nov 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 4157

Braucu ar: stūri rokās!


10 Jan 2015, 20:12:52 diviastotais rakstīja:
Nezinu kāpēc visi tā aizstāv to Kaross...
Neesmu šī powera pastāvīgs lietotājs, bet šad un tad ienāku paskatīties sev interesējošās lietas.
Un jā, kāpēc es tikko reģistrējos ir dēļ tā, ka šis Kaross jūtās tā, ka nekad nekļūdās un viņš ir dievs, bet tā nav...
Piemērs, aizbraucu līdz viņam ar auto kuram nestrādāja turbīnas spiediena regulētājs, viņš to it kā salaboja, noslauca 90 eiro, auto gāja tiešām kā viņam jāiet, bet pēc divām dienām sākās vecās problēmas, zvanu Kaross, šis saka, nu jā viņš tev tad jāpērk jauns, vai cits
Par 90 eiro bija klusums.
Rezumē tāds, ka auto nav sataisīts un noslaukts 90mitnieks, viņš pat nepiedāvāja kkā kompensēt savu kasjaku.
Vienkārši nopērc jaunu
Un man ir vēl viens līdzīgs klients kurš bijis pie viņa ar tādu pašu attieksmi.
Ja ir kasjaks-atdzīsti un salabo, nevis gudri dirs, ka esi labākais
man liekas ka tu kko nestāsti līdz galam. Cik ir bija darīšana ar karosu tad darbs bija izdarīts, problēnu nav, nauda pēc tam... Attieksme un rezultāts - super!
Offline
i
26. Jan 2015, 18:10 #923

Kopš: 07. Mar 2007

Ziņojumi: 494

Braucu ar:

vai ir iespējams nočipot 2009. gada opel astra ar 1,7l dīzeļmotoru, ja ir tad kāda cena tādam pasākumam?

[ Šo ziņu laboja i, 26 Jan 2015, 18:10:42 ]

Offline
Jonix
26. Jan 2015, 18:31 #924

Kopš: 02. May 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 623

Braucu ar: 43 68 69 70 74 75 6E 69 6E 67


26 Jan 2015, 18:10:31 i rakstīja:
vai ir iespējams nočipot 2009. gada opel astra ar 1,7l dīzeļmotoru, ja ir tad kāda cena tādam pasākumam?
Jā, ir iespējams!
Kāda ir dzinēja jauda vai kods?

-----------------
www.Remap.lv Chiptuning
www.dpf-serviss.lv - DPF, FAP, OPF sistēmu diagnostika un remonts.
----------------
• Jaudas palielināšana - individuāls regulējums katram, arī projektauto
• AdBlue, EGR, Flaps
• DPF serviss
• Immo off
Offline
gintc
20. Mar 2015, 00:42 #925

Kopš: 10. Apr 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 2298

Braucu ar: X5 4.0d, e90 330i, E36 330i, F650GS Dakar, CF1000

Labs video!
https://www.youtube.com/watch?v=8xACWrORvOI

p.s. Es čipojos tikai jelgavaa vai chiptuning.lv vai pie Kalniņa vemu!
Offline
zardoss
20. Mar 2015, 01:36 #926

Kopš: 22. Nov 2008

No: Jēkabpils

Ziņojumi: 407

Braucu ar: E-34 M50B25

intereses pec vaicaaju, cik no jums vems ir reguleejushi un kuri to dara..... un otrs cik liela jeega stock benziinnieku chipot bez turbo
Offline
fakermanis
29. Mar 2015, 19:27 #927

Kopš: 29. Mar 2015

Ziņojumi: 1

Braucu ar:

Cik reāli izklausās nočipot 2000 gada e39 touringu 2.5 diizeli automatu?
Offline
Stanislavs
29. Mar 2015, 20:59 #928

Kopš: 24. Jun 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 946

Braucu ar:

VW Bora 1.9 tdi - pumpa duuze. 2001/9 kopts.
Kadi riski uzliekot chipu ?
http://www.ebay.com/itm/Chip-Box-VW-PD-TDI-Dies...42b9&vxp=mtr
Offline
koni4jo
29. Mar 2015, 21:09 #929

Kopš: 15. Mar 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 4171

Braucu ar: Spāņu Golf un Hūndī...

Uzliekot kaut kādu ķīniešu figņu IMHO ir risks, ka tas auto aizdegsies
Bet parastā čipošanas vaina, ka spararats atņirgsies 100%, citādi bez papildus problēmām būtu jābūt.
Tad jālemj liksi atkal OEM dubultmasas, kas ir izmesta nauda vējā vai jau vienmasas sparatu, ja tam konkrētajam motoram vsp tas ir iespējams.

[ Šo ziņu laboja koni4jo, 29 Mar 2015, 21:10:43 ]

Offline
Stanislavs
29. Mar 2015, 21:14 #930

Kopš: 24. Jun 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 946

Braucu ar:


29 Mar 2015, 21:09:49 koni4jo rakstīja:
Uzliekot kaut kādu ķīniešu figņu IMHO ir risks, ka tas auto aizdegsies
Bet parastā čipošanas vaina, ka spararats atņirgsies 100%, citādi bez papildus problēmām būtu jābūt.
Tad jālemj liksi atkal OEM dubultmasas, kas ir izmesta nauda vējā vai jau vienmasas sparatu, ja tam konkrētajam motoram vsp tas ir iespējams.

Tip uz spararata svara dabuut labaaku uzraavienu ? Vai arii labaak likt programeejamu ecu un rakstiit jaunu progu kas ir ap 1000 eur. Tiesi jautaajums par so chip vai kaadu citu savaadaaku . Kaadas izmaksas par norm chipu un veeljoprojaam par riskiem ?
Offline
koni4jo
29. Mar 2015, 21:29 #931

Kopš: 15. Mar 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 4171

Braucu ar: Spāņu Golf un Hūndī...


29 Mar 2015, 21:14:56 Stanislavs rakstīja:

29 Mar 2015, 21:09:49 koni4jo rakstīja:
Uzliekot kaut kādu ķīniešu figņu IMHO ir risks, ka tas auto aizdegsies
Bet parastā čipošanas vaina, ka spararats atņirgsies 100%, citādi bez papildus problēmām būtu jābūt.
Tad jālemj liksi atkal OEM dubultmasas, kas ir izmesta nauda vējā vai jau vienmasas sparatu, ja tam konkrētajam motoram vsp tas ir iespējams.

Tip uz spararata svara dabuut labaaku uzraavienu ? Vai arii labaak likt programeejamu ecu un rakstiit jaunu progu kas ir ap 1000 eur. Tiesi jautaajums par so chip vai kaadu citu savaadaaku . Kaadas izmaksas par norm chipu un veeljoprojaam par riskiem ?


Spararatus liek vienmasas nejau dēļ svara, bet tādēļ, ka dubultmasas (Tas nenozīmē dubultsmags ) netur slodzi un jūk ārā kā rezultātā mašīna trīc, grab sajūgs, sākot braukt un slēdzoties ir triecieni utt, svarā viņi ir vienādi būtībā.
Atkarīgs jau par cik nopietnu pasākumu ir runa, jo kā jau visur te var aiziet kosmosā.
Ja tas ir vnk ikdienai tikai, lai mašīna būtu dzīvāka, tad vnk pārraksta esošo programmu iekš standarta ecu un viss, "itkā" iegūstot tur max tos 40zs un 60NM, kantoru tepat LV pilns un cenas nav pat tuvas 1k eur 100 varbūt vēl. Tad vienīgās problēmas ir ar sajūgu kā jau teicu.
Ja iet kosmosā tad jau maina virkni daļu, turbīnu, sparauslas, interkūleri un ko tik vēl ne, jo tikai ar čipu daudz neiegūst un tad jau mokās mūžīgi ar slīdošiem sajūgiem

[ Šo ziņu laboja koni4jo, 29 Mar 2015, 21:34:06 ]

Offline
Kaross
29. Mar 2015, 21:41 #932

Kopš: 21. Oct 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 4463

Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2


29 Mar 2015, 21:14:56 Stanislavs rakstīja:

29 Mar 2015, 21:09:49 koni4jo rakstīja:
Uzliekot kaut kādu ķīniešu figņu IMHO ir risks, ka tas auto aizdegsies
Bet parastā čipošanas vaina, ka spararats atņirgsies 100%, citādi bez papildus problēmām būtu jābūt.
Tad jālemj liksi atkal OEM dubultmasas, kas ir izmesta nauda vējā vai jau vienmasas sparatu, ja tam konkrētajam motoram vsp tas ir iespējams.

Tip uz spararata svara dabuut labaaku uzraavienu ? Vai arii labaak likt programeejamu ecu un rakstiit jaunu progu kas ir ap 1000 eur. Tiesi jautaajums par so chip vai kaadu citu savaadaaku . Kaadas izmaksas par norm chipu un veeljoprojaam par riskiem ?


Kas tavuprāt ir programmējams ECU?
Oriģinālais ECU ir ideāli programmējams.
Oriģinālajam kompim ir daudz, dažādu iespēju. Var atslēgt gaisa mērītāju, pieprogrammēt citus sensorus, pat tādus, kas tur nekad nav bijuši. Kā piemērs - izplūdes gāzu temperatūra. Var uzstādīt launch control u.t.t. sačipot jebkādām turbīnām, sprauslām. Viss tas ir darīts un paveicams. Kapēc būtu jāliek kompis par 1000 Euro? (tadus pat redzejis neesmu)
Ja reāli šim auto chiptunings maksā 120-140 Euro.

-----------------
Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
http://www.kaross-chip.lv
http://www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
Offline
Kaross
29. Mar 2015, 21:43 #933

Kopš: 21. Oct 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 4463

Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2


29 Mar 2015, 20:59:08 Stanislavs rakstīja:
VW Bora 1.9 tdi - pumpa duuze. 2001/9 kopts.
Kadi riski uzliekot chipu ?
http://www.ebay.com/itm/Chip-Box-VW-PD-TDI-Dies...42b9&vxp=mtr


Riski būs palielināts patēriņš un dūmojošs auto.
Kā arī būsi pamatīgi apčakarēts uzliek kaut kādu sūdu, kura pašizmaksa ir 5 Euro un kuru var uztaisīt jebkurš antiņš.

-----------------
Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
http://www.kaross-chip.lv
http://www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
Offline
Stanislavs
29. Mar 2015, 21:57 #934

Kopš: 24. Jun 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 946

Braucu ar:


29 Mar 2015, 21:41:28 Kaross rakstīja:

29 Mar 2015, 21:14:56 Stanislavs rakstīja:

29 Mar 2015, 21:09:49 koni4jo rakstīja:
Uzliekot kaut kādu ķīniešu figņu IMHO ir risks, ka tas auto aizdegsies
Bet parastā čipošanas vaina, ka spararats atņirgsies 100%, citādi bez papildus problēmām būtu jābūt.
Tad jālemj liksi atkal OEM dubultmasas, kas ir izmesta nauda vējā vai jau vienmasas sparatu, ja tam konkrētajam motoram vsp tas ir iespējams.

Tip uz spararata svara dabuut labaaku uzraavienu ? Vai arii labaak likt programeejamu ecu un rakstiit jaunu progu kas ir ap 1000 eur. Tiesi jautaajums par so chip vai kaadu citu savaadaaku . Kaadas izmaksas par norm chipu un veeljoprojaam par riskiem ?


Kas tavuprāt ir programmējams ECU?
Oriģinālais ECU ir ideāli programmējams.
Oriģinālajam kompim ir daudz, dažādu iespēju. Var atslēgt gaisa mērītāju, pieprogrammēt citus sensorus, pat tādus, kas tur nekad nav bijuši. Kā piemērs - izplūdes gāzu temperatūra. Var uzstādīt launch control u.t.t. sačipot jebkādām turbīnām, sprauslām. Viss tas ir darīts un paveicams. Kapēc būtu jāliek kompis par 1000 Euro? (tadus pat redzejis neesmu)
Ja reāli šim auto chiptunings maksā 120-140 Euro.

1000 eur domaajis biju ecu + prog + dino
Nezinaaju ka kurs katrs standarta ecu ir programeejams un ka var likt klaat papildus deveejus. Liels paldies par info
VNK ir redzeetas siis briinumkaarbinjas citiem, bet atsauksmes sliktas, gribeeju pameeginaat, vairaak negribu
Offline
Stanislavs
29. Mar 2015, 22:03 #935

Kopš: 24. Jun 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 946

Braucu ar:

Un veel par riskiem ? nesaaks motors sulot jeb tubiina klaaties? vai veel kas?
Offline
kaadzis
29. Mar 2015, 22:08 #936

Kopš: 20. Oct 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 495

Braucu ar: 530da


29 Mar 2015, 22:03:23 Stanislavs rakstīja:
Un veel par riskiem ? nesaaks motors sulot jeb tubiina klaaties? vai veel kas?

motors sāk sulot no vecām sakaltušām blīvēm nevis čipa.
Offline
koni4jo
29. Mar 2015, 22:15 #937

Kopš: 15. Mar 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 4171

Braucu ar: Spāņu Golf un Hūndī...


29 Mar 2015, 22:08:48 kaadzis rakstīja:

29 Mar 2015, 22:03:23 Stanislavs rakstīja:
Un veel par riskiem ? nesaaks motors sulot jeb tubiina klaaties? vai veel kas?

motors sāk sulot no vecām sakaltušām blīvēm nevis čipa.



Precīzi.
Motora spilveni vienīgi varētu norauties, bet aŗī ne tik ļoti dēļ čipa kā dēļ vecuma.
Un Spararats, kas ir stabili jārēķina
Offline
karlsonss
29. Mar 2015, 22:15 #938

Kopš: 02. Feb 2009

No: Jelgava

Ziņojumi: 23038

Braucu ar:

Ja gribi chipu pa štuku, tad labaakvarbuut nopeerc jaudiigaaku stock auto un brauc?
Offline
Jonix
29. Mar 2015, 22:32 #939

Kopš: 02. May 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 623

Braucu ar: 43 68 69 70 74 75 6E 69 6E 67


29 Mar 2015, 20:59:08 Stanislavs rakstīja:
VW Bora 1.9 tdi - pumpa duuze. 2001/9 kopts.
Kadi riski uzliekot chipu ?
http://www.ebay.com/itm/Chip-Box-VW-PD-TDI-Dies...42b9&vxp=mtr
Tādu uztaisīt var 2 minūšu laikā ar 15centus vērtu radiodetaļu. Kastīte un smuks štekeris gan nebūs, bet efekts identisks. Ar 1.50€ vērtu detaļu "jaudu" varēs pat "regulēt"

Pamatā apmāna degvielas temperatūru un nedaudz palielina dozu.

TDI Borai čips ar individuālu regulējumu pie manis ir 115€.



-----------------
www.Remap.lv Chiptuning
www.dpf-serviss.lv - DPF, FAP, OPF sistēmu diagnostika un remonts.
----------------
• Jaudas palielināšana - individuāls regulējums katram, arī projektauto
• AdBlue, EGR, Flaps
• DPF serviss
• Immo off
Offline
Jonix
29. Mar 2015, 22:37 #940

Kopš: 02. May 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 623

Braucu ar: 43 68 69 70 74 75 6E 69 6E 67


29 Mar 2015, 21:57:23 Stanislavs rakstīja:

1000 eur domaajis biju ecu + prog + dino
Nezinaaju ka kurs katrs standarta ecu ir programeejams un ka var likt klaat papildus deveejus.
Normāls programmējams ECU uz dīzeļa ir ~10x dārgāks

Šim oriģinālajam vadības blokam ir ļoti lielas iespējas, savā ziņā to var nosaukt pat par vienu no visfunkcionālākajiem TDI ecu, ar ļoti daudz iespējām.

-----------------
www.Remap.lv Chiptuning
www.dpf-serviss.lv - DPF, FAP, OPF sistēmu diagnostika un remonts.
----------------
• Jaudas palielināšana - individuāls regulējums katram, arī projektauto
• AdBlue, EGR, Flaps
• DPF serviss
• Immo off
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, AiwaShuraLLP, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, Speedmotors, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo