Online

Pašreiz BMWPower skatās 137 viesi un 5 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tērzētava

Tēma: DPF

AutorsZiņojums
Kalnz
30. Jan 2025, 16:20 #921

Kopš: 03. May 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 14348

Braucu ar:


29 Jan 2025, 09:23:53 @Elviss rakstīja:

29 Jan 2025, 08:51:20 @Kalnz rakstīja:

28 Jan 2025, 21:25:47 @smudo rakstīja:

28 Jan 2025, 20:54:34 @Elviss rakstīja:
Kādu summu nez var prasīt no klienta par tādu servisu. Tur jau tomēr bik japačakarejas.

Kas tur sanāk, metināšana, kodēšana, pdf īre? Vēl kas?

50 eur kaut kā pamaz, 100 eur? Normāli būtu kādi 200, bet mazliet sālīti sanāk tehniskā ap 500 eur.


Iemetināt, pieprogrammēt un pēc TA atkal izgriezt un metināt atpakaļ klienta trubu un jautrība sākas tad, ja TA neiziet pirmajā reizē dēļ citām lietām un sāk braukāt ar to sabeigto dzinēju, pa ceļam aizsērējot mēneša laikā to maiņas filtru


Kāpēc fisties ar metināšanu utml?

Nomaina visu izplūdi vai nepieciešamo posmu, iepuš failu un dodies uz TA!


Es pieļauju, ka viens DPFs ir universālāks (der vairākiem auto), nekā kāds posms.


Ja grib vienu DPFu krāmēt uz visiem pēc kārtas, tad jā!

Es biju domājis vairāk specializētus servisus, piemēram, BMW servisā pie Koļas var dabūt visus "ejošos" posmus

Subāram "izīrēt" izplūdi uz TA jau gadu gadiem ir pieejams kā pakalpojums servisā
Offline
RaL
30. Jan 2025, 16:22 #922

Kopš: 23. Jul 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 3805

Braucu ar: kruīzu


30 Jan 2025, 16:13:05 @Tune-L rakstīja:

30 Jan 2025, 15:29:18 @RaL rakstīja:

30 Jan 2025, 13:58:05 @Tune-L rakstīja:
Tu visu pasauli redzi caur savu prizmu.
Ir pietiekami daudz cilvēku, kuri uztur mašīnu ideālā kārtībā arī tad, ja grasās to pārdot, lai nākamajam īpašniekam viss būtu ok.
Viņiem rūp sava reputācija un auto karma.


ja braukšana uz apkopēm noteiktajos intervālos (ja 30k km , tad uz 15k km nomaina vēl papildus reizi eļļu) un labošana, kad dīleris pasaka vai kaut kas saplīst, nav uzturēšana ideālā kārtībā, tad sorry, tie, kas uztur auto ideālā kārtībā nav īpaši apdāvināti ar prātu, jo maina vēl labas detaļas


Tehniski es neredzu iespēju auto uzturēt ideālākā kārtībā, kā auto ir, ja serviss saka, ka viss ir ok un apkopes veic tad, kad vajag vai biežāk.

es nerunāju par auto ar 150k km nobraukumu un vairāk, jo jaunus tik ilgi Latvijā nobrauc mazākums


Tev jāpiestrādā pie domas formulēšanas saprotamāk un lakoniskāk!
Ar galvu nedraudzējas tie, kuri maina eļļu ar 30k/km intervālu.


lakoniskāk rakstot, parasti katrs pēc tam pa savam interpretē un izdomā savu versiju manis teiktajam

p.s. 30k km nav ok - tieši to arī rakstīju
Offline
Mixzzz
30. Jan 2025, 18:13 #923

Kopš: 09. May 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 2918

Braucu ar: e34 un e91 kuuc


30 Jan 2025, 15:13:20 @kexxx rakstīja:
absolūtajam vairumam jaunu auto pircēju nav ne mazākās nojautas par tāda dpf vai egr esamību, par to, cik slikti ir mainīt eļļu ik pēc 30kkm vai ka būtu jāmaina arī eļļa kārbā
viņiem ir mēneša maksājums, apkopju plāns un tas arī viss- brauc un nelauzi galvu
Tu te vairāk apraksti uzņēmuma grāmatvedi. Privātais tomēr jau kcik vairāk tos auto pieskata un praktiskais latvietis stabili gan jau zina par tiem 10kkm.
Offline
kkas
30. Jan 2025, 18:23 #924

Kopš: 22. Apr 2008

Ziņojumi: 9726

Braucu ar: Alfu

Tiešām cilvēkiem tik ļoti padumajais gēns iesities, ka līzingotu taitas auto, kuru atdos pēc līzes piderasī kā savu acuraugu? cik powerā tādu ir?
Offline
abyss
30. Jan 2025, 18:36 #925

Kopš: 26. Jun 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 8534

Braucu ar: e39 523


30 Jan 2025, 18:23:46 @kkas rakstīja:
Tiešām cilvēkiem tik ļoti padumajais gēns iesities, ka līzingotu taitas auto, kuru atdos pēc līzes piderasī kā savu acuraugu? cik powerā tādu ir?


Nez, nopist mašīnu pa pirmajiem 50k km es par nekādu finanšu prātību neuzskatu
Offline
kexxx
30. Jan 2025, 18:47 #926

Kopš: 12. Dec 2010

Ziņojumi: 12916

Braucu ar:


30 Jan 2025, 18:13:13 @Mixzzz rakstīja:

30 Jan 2025, 15:13:20 @kexxx rakstīja:
absolūtajam vairumam jaunu auto pircēju nav ne mazākās nojautas par tāda dpf vai egr esamību, par to, cik slikti ir mainīt eļļu ik pēc 30kkm vai ka būtu jāmaina arī eļļa kārbā
viņiem ir mēneša maksājums, apkopju plāns un tas arī viss- brauc un nelauzi galvu
Tu te vairāk apraksti uzņēmuma grāmatvedi. Privātais tomēr jau kcik vairāk tos auto pieskata un praktiskais latvietis stabili gan jau zina par tiem 10kkm.


praktiskais latvietis brauc ar b5 pasūdu 1.9tdi vai volgo D5
man zināmie jaunu auto pircēji no tehnikas saprot akurāt 0
Offline
Indo
30. Jan 2025, 22:23 #927

Kopš: 18. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 5283

Braucu ar: K-9 wagen ar VAS bagažniekā :D


30 Jan 2025, 18:36:19 @abyss rakstīja:

30 Jan 2025, 18:23:46 @kkas rakstīja:
Tiešām cilvēkiem tik ļoti padumajais gēns iesities, ka līzingotu taitas auto, kuru atdos pēc līzes piderasī kā savu acuraugu? cik powerā tādu ir?


Nez, nopist mašīnu pa pirmajiem 50k km es par nekādu finanšu prātību neuzskatu


Tieši pirmos 50-70tkm auto vajag pist un mocīt. Mocīt, ne lauzt! Piekam, pist vajag tā, lai izlien visi vājie punkti. Nākamos 30 tos pielabos un pevilks.
Offline
Indo
30. Jan 2025, 22:27 #928

Kopš: 18. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 5283

Braucu ar: K-9 wagen ar VAS bagažniekā :D

^^ 0-50-70 tkm


man slinkums labot.
Offline
smilee45
31. Jan 2025, 00:30 #929

Kopš: 26. Jan 2014

Ziņojumi: 1064

Braucu ar:

Atgriežoties pie cietām daļiņām.
Interesanti , ka bmw daudziem modeļiem un ne tikai bmw, nāk divi "izpūtēji", bet mēra taču tikai ieliekot mērītāju vienā, ne tā?
Būtībā auto ar 2 izpūtējiem pielaide lielāka, ar plaisu dpf vēl varētu iziet skati, vai es kļūdos?
Offline
Mikels
31. Jan 2025, 07:19 #930

Kopš: 28. Jan 2011

Ziņojumi: 5073

Braucu ar: cieņu


31 Jan 2025, 00:30:00 @smilee45 rakstīja:
Atgriežoties pie cietām daļiņām.
Interesanti , ka bmw daudziem modeļiem un ne tikai bmw, nāk divi "izpūtēji", bet mēra taču tikai ieliekot mērītāju vienā, ne tā?
Būtībā auto ar 2 izpūtējiem pielaide lielāka, ar plaisu dpf vēl varētu iziet skati, vai es kļūdos?

Labojiet, ja kļūdos,bet es domāju ka cieto daļiņu koncentrāciju mēra kaut kādā noteiktā tilpuma daudzumā, nevis to skaitu izpūtēja uzgalī

[ Šo ziņu laboja Mikels, 31 Jan 2025, 07:24:22 ]

Offline
karro
31. Jan 2025, 10:02 #931

Kopš: 08. Apr 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 4736

Braucu ar: studentu variantu


30 Jan 2025, 18:36:19 @abyss rakstīja:

30 Jan 2025, 18:23:46 @kkas rakstīja:
Tiešām cilvēkiem tik ļoti padumajais gēns iesities, ka līzingotu taitas auto, kuru atdos pēc līzes piderasī kā savu acuraugu? cik powerā tādu ir?


Nez, nopist mašīnu pa pirmajiem 50k km es par nekādu finanšu prātību neuzskatu


Op.līzings ir ilgtermiņa noma, kuras beigās vienīgais, ko nomātājam ir jāizdara, ir jāatdod tas auto iznomātājam tādā stāvoklī, lai iznomātājs nepiesietos. Kāda jēga man kā nomātājam ir dzīt to auto 3x biežāk par noteikto pie dīlera, lai mainītu eļļu un "taisītu apkopes", ja pēc 5 gadiem es nolikšu atslēgas uz galda un aiziešu? Kaut kāda cilvēkmīlestība pret nākamo veiksminieku?

OK, ja tas ir auto, kas ir interesants, un ko es domāju varbūt paturēt sev pēc oplīzes beigām, tad jā, tad ir vērts paņemties, bet plēst tirzu dēļ kaut kādiem bezpersoniskiem pieciem metriem mašīnas? Nē, nu, katram savs.
Offline
abyss
31. Jan 2025, 10:05 #932

Kopš: 26. Jun 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 8534

Braucu ar: e39 523


31 Jan 2025, 10:02:35 @karro rakstīja:

30 Jan 2025, 18:36:19 @abyss rakstīja:

30 Jan 2025, 18:23:46 @kkas rakstīja:
Tiešām cilvēkiem tik ļoti padumajais gēns iesities, ka līzingotu taitas auto, kuru atdos pēc līzes piderasī kā savu acuraugu? cik powerā tādu ir?


Nez, nopist mašīnu pa pirmajiem 50k km es par nekādu finanšu prātību neuzskatu


Op.līzings ir ilgtermiņa noma, kuras beigās vienīgais, ko nomātājam ir jāizdara, ir jāatdod tas auto iznomātājam tādā stāvoklī, lai iznomātājs nepiesietos. Kāda jēga man kā nomātājam ir dzīt to auto 3x biežāk par noteikto pie dīlera, lai mainītu eļļu un "taisītu apkopes", ja pēc 5 gadiem es nolikšu atslēgas uz galda un aiziešu? Kaut kāda cilvēkmīlestība pret nākamo veiksminieku?

OK, ja tas ir auto, kas ir interesants, un ko es domāju varbūt paturēt sev pēc oplīzes beigām, tad jā, tad ir vērts paņemties, bet plēst tirzu dēļ kaut kādiem bezpersoniskiem pieciem metriem mašīnas? Nē, nu, katram savs.


Operatīvais līzings jau saknē ir finansiāls appisiens. Biju domājis, ka nopērc auto naļikā vai normālā līzingā un pēc 5 gadiem mēģini tikt vaļā.

OP līzē Tu tāpat samaksā par to, ka to auto nopis. Pārdevējs vienkārši to jau ir ierēķinājis op līzinga mēneša maksājumā.

[ Šo ziņu laboja abyss, 31 Jan 2025, 10:05:55 ]

Offline
kexxx
31. Jan 2025, 10:06 #933

Kopš: 12. Dec 2010

Ziņojumi: 12916

Braucu ar:


31 Jan 2025, 07:19:17 @Mikels rakstīja:

31 Jan 2025, 00:30:00 @smilee45 rakstīja:
Atgriežoties pie cietām daļiņām.
Interesanti , ka bmw daudziem modeļiem un ne tikai bmw, nāk divi "izpūtēji", bet mēra taču tikai ieliekot mērītāju vienā, ne tā?
Būtībā auto ar 2 izpūtējiem pielaide lielāka, ar plaisu dpf vēl varētu iziet skati, vai es kļūdos?

Labojiet, ja kļūdos,bet es domāju ka cieto daļiņu koncentrāciju mēra kaut kādā noteiktā tilpuma daudzumā, nevis to skaitu izpūtēja uzgalī


mēra koncentrāciju- csdd norāda daļiņas uz cm3 (kubikcentimetru) un vienalga cik tur izpūtēju
Offline
Zeip
31. Jan 2025, 10:25 #934

Kopš: 22. May 2016

Ziņojumi: 134

Braucu ar:


31 Jan 2025, 10:05:19 @abyss rakstīja:

31 Jan 2025, 10:02:35 @karro rakstīja:

30 Jan 2025, 18:36:19 @abyss rakstīja:

30 Jan 2025, 18:23:46 @kkas rakstīja:
Tiešām cilvēkiem tik ļoti padumajais gēns iesities, ka līzingotu taitas auto, kuru atdos pēc līzes piderasī kā savu acuraugu? cik powerā tādu ir?


Nez, nopist mašīnu pa pirmajiem 50k km es par nekādu finanšu prātību neuzskatu


Op.līzings ir ilgtermiņa noma, kuras beigās vienīgais, ko nomātājam ir jāizdara, ir jāatdod tas auto iznomātājam tādā stāvoklī, lai iznomātājs nepiesietos. Kāda jēga man kā nomātājam ir dzīt to auto 3x biežāk par noteikto pie dīlera, lai mainītu eļļu un "taisītu apkopes", ja pēc 5 gadiem es nolikšu atslēgas uz galda un aiziešu? Kaut kāda cilvēkmīlestība pret nākamo veiksminieku?

OK, ja tas ir auto, kas ir interesants, un ko es domāju varbūt paturēt sev pēc oplīzes beigām, tad jā, tad ir vērts paņemties, bet plēst tirzu dēļ kaut kādiem bezpersoniskiem pieciem metriem mašīnas? Nē, nu, katram savs.


Operatīvais līzings jau saknē ir finansiāls appisiens. Biju domājis, ka nopērc auto naļikā vai normālā līzingā un pēc 5 gadiem mēģini tikt vaļā.

OP līzē Tu tāpat samaksā par to, ka to auto nopis. Pārdevējs vienkārši to jau ir ierēķinājis op līzinga mēneša maksājumā.


Vai tad jaunās automašīnas tik sliktas, ka pēc 5 gadiem jau ir nopistas? Nu labi, ja Tev tur visas malas noskrāpētas, salons 5 gadus nav tīrīts, diski saskrāpēti u.c. vizuālas lietas, tas, jā, bet citādāk? Pa 5 gadiem jau auto tā nenojājas, lai pēc tam nākamais pircējs pirktu par samazinātu cenu.
Offline
abyss
31. Jan 2025, 12:53 #935

Kopš: 26. Jun 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 8534

Braucu ar: e39 523


31 Jan 2025, 10:25:35 @Zeip rakstīja:

31 Jan 2025, 10:05:19 @abyss rakstīja:

31 Jan 2025, 10:02:35 @karro rakstīja:

30 Jan 2025, 18:36:19 @abyss rakstīja:

30 Jan 2025, 18:23:46 @kkas rakstīja:
Tiešām cilvēkiem tik ļoti padumajais gēns iesities, ka līzingotu taitas auto, kuru atdos pēc līzes piderasī kā savu acuraugu? cik powerā tādu ir?


Nez, nopist mašīnu pa pirmajiem 50k km es par nekādu finanšu prātību neuzskatu


Op.līzings ir ilgtermiņa noma, kuras beigās vienīgais, ko nomātājam ir jāizdara, ir jāatdod tas auto iznomātājam tādā stāvoklī, lai iznomātājs nepiesietos. Kāda jēga man kā nomātājam ir dzīt to auto 3x biežāk par noteikto pie dīlera, lai mainītu eļļu un "taisītu apkopes", ja pēc 5 gadiem es nolikšu atslēgas uz galda un aiziešu? Kaut kāda cilvēkmīlestība pret nākamo veiksminieku?

OK, ja tas ir auto, kas ir interesants, un ko es domāju varbūt paturēt sev pēc oplīzes beigām, tad jā, tad ir vērts paņemties, bet plēst tirzu dēļ kaut kādiem bezpersoniskiem pieciem metriem mašīnas? Nē, nu, katram savs.


Operatīvais līzings jau saknē ir finansiāls appisiens. Biju domājis, ka nopērc auto naļikā vai normālā līzingā un pēc 5 gadiem mēģini tikt vaļā.

OP līzē Tu tāpat samaksā par to, ka to auto nopis. Pārdevējs vienkārši to jau ir ierēķinājis op līzinga mēneša maksājumā.


Vai tad jaunās automašīnas tik sliktas, ka pēc 5 gadiem jau ir nopistas? Nu labi, ja Tev tur visas malas noskrāpētas, salons 5 gadus nav tīrīts, diski saskrāpēti u.c. vizuālas lietas, tas, jā, bet citādāk? Pa 5 gadiem jau auto tā nenojājas, lai pēc tam nākamais pircējs pirktu par samazinātu cenu.


Tieši tādas pašas kā vienmēr bijušas. Mans arguments bija, ka var nopist pa 50k, kamēr citam kalpos 500k.
Offline
alnisg
31. Jan 2025, 13:08 #936

Kopš: 29. Jul 2015

Ziņojumi: 1972

Braucu ar:


31 Jan 2025, 12:53:58 @abyss rakstīja:

31 Jan 2025, 10:25:35 @Zeip rakstīja:

31 Jan 2025, 10:05:19 @abyss rakstīja:

31 Jan 2025, 10:02:35 @karro rakstīja:

30 Jan 2025, 18:36:19 @abyss rakstīja:

30 Jan 2025, 18:23:46 @kkas rakstīja:
Tiešām cilvēkiem tik ļoti padumajais gēns iesities, ka līzingotu taitas auto, kuru atdos pēc līzes piderasī kā savu acuraugu? cik powerā tādu ir?


Nez, nopist mašīnu pa pirmajiem 50k km es par nekādu finanšu prātību neuzskatu


Op.līzings ir ilgtermiņa noma, kuras beigās vienīgais, ko nomātājam ir jāizdara, ir jāatdod tas auto iznomātājam tādā stāvoklī, lai iznomātājs nepiesietos. Kāda jēga man kā nomātājam ir dzīt to auto 3x biežāk par noteikto pie dīlera, lai mainītu eļļu un "taisītu apkopes", ja pēc 5 gadiem es nolikšu atslēgas uz galda un aiziešu? Kaut kāda cilvēkmīlestība pret nākamo veiksminieku?

OK, ja tas ir auto, kas ir interesants, un ko es domāju varbūt paturēt sev pēc oplīzes beigām, tad jā, tad ir vērts paņemties, bet plēst tirzu dēļ kaut kādiem bezpersoniskiem pieciem metriem mašīnas? Nē, nu, katram savs.


Operatīvais līzings jau saknē ir finansiāls appisiens. Biju domājis, ka nopērc auto naļikā vai normālā līzingā un pēc 5 gadiem mēģini tikt vaļā.

OP līzē Tu tāpat samaksā par to, ka to auto nopis. Pārdevējs vienkārši to jau ir ierēķinājis op līzinga mēneša maksājumā.


Vai tad jaunās automašīnas tik sliktas, ka pēc 5 gadiem jau ir nopistas? Nu labi, ja Tev tur visas malas noskrāpētas, salons 5 gadus nav tīrīts, diski saskrāpēti u.c. vizuālas lietas, tas, jā, bet citādāk? Pa 5 gadiem jau auto tā nenojājas, lai pēc tam nākamais pircējs pirktu par samazinātu cenu.


Tieši tādas pašas kā vienmēr bijušas. Mans arguments bija, ka var nopist pa 50k, kamēr citam kalpos 500k.

https://www.tvnet.lv/8182497/vai-miljonari-perk...ota-auto-iegadei
Offline
HiJaCKeR
07. Feb 2025, 17:42 #937

Kopš: 04. Aug 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 4762

Braucu ar: BMW E90 330i

vēl nevar nomierināties

https://www.youtube.com/watch?v=tsw4lV2Mj-c

[ Šo ziņu laboja HiJaCKeR, 07 Feb 2025, 17:42:15 ]

Online
uldens1
07. Feb 2025, 18:04 #938

Kopš: 28. Feb 2008

Ziņojumi: 16698

Braucu ar:


07 Feb 2025, 17:42:01 @HiJaCKeR rakstīja:
vēl nevar nomierināties

https://www.youtube.com/watch?v=tsw4lV2Mj-c
Resno brauks klapēt visi tie kurus appisa ka var bez filtra TA iziet
Offline
smudo
07. Feb 2025, 20:25 #939

Kopš: 18. Jan 2015

Ziņojumi: 3873

Braucu ar: 944 turbo & Cayman & 330iX & 540iX

Pie tā video komentāros 99% sajusmā par veiktojiem eksperimentien un cer, ka tūlīt atcels vispār testus. Jo mērķis ir iznīdēt dīzeļus, kuriem izgriezta ekoloģija!!!111 #atlajstsajmu
Offline
kkas
07. Feb 2025, 20:28 #940

Kopš: 22. Apr 2008

Ziņojumi: 9726

Braucu ar: Alfu


07 Feb 2025, 17:42:01 @HiJaCKeR rakstīja:
vēl nevar nomierināties

https://www.youtube.com/watch?v=tsw4lV2Mj-c


Beidzot sakarīgs video. Čaļa Capilec aparāti (arī jauns) rāda pa 1.5-3 miljoniem mazāk kā CSDD Mahle un vēl kkāds cits aparāts. Mahle un tas otrs rāda -+ līdzīgi, bet tāpat katrs mērījums ir par miljonu un vairāk atšķirīgs katrā mērijumā, katram aparātam.
Pieņemu tapēc arī eiropā praktiski nekur nemēra uz TA. Nez kāda metodika or Nīderlandē.
Izskatās ka tie aparāti vnk var noteikt vai dpf strādā vai nē. Ko līdz dakuja daļiņas, tā aparāta softs vnk nemāk saskaitīt.
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, AiwaShuraLLP, BigArchi, Czars, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo