Online
Pašreiz BMWPower skatās 137 viesi un 5 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: DPF
Autors | Ziņojums |
Kalnz | | Kopš: 03. May 2007
No: Rīga
Ziņojumi: 14348
Braucu ar:
|
29 Jan 2025, 09:23:53 @Elviss rakstīja:
29 Jan 2025, 08:51:20 @Kalnz rakstīja:
28 Jan 2025, 21:25:47 @smudo rakstīja:
28 Jan 2025, 20:54:34 @Elviss rakstīja:
Kādu summu nez var prasīt no klienta par tādu servisu. Tur jau tomēr bik japačakarejas.
Kas tur sanāk, metināšana, kodēšana, pdf īre? Vēl kas?
50 eur kaut kā pamaz, 100 eur? Normāli būtu kādi 200, bet mazliet sālīti sanāk tehniskā ap 500 eur.
Iemetināt, pieprogrammēt un pēc TA atkal izgriezt un metināt atpakaļ klienta trubu un jautrība sākas tad, ja TA neiziet pirmajā reizē dēļ citām lietām un sāk braukāt ar to sabeigto dzinēju, pa ceļam aizsērējot mēneša laikā to maiņas filtru 
Kāpēc fisties ar metināšanu utml?
Nomaina visu izplūdi vai nepieciešamo posmu, iepuš failu un dodies uz TA!
Es pieļauju, ka viens DPFs ir universālāks (der vairākiem auto), nekā kāds posms.
Ja grib vienu DPFu krāmēt uz visiem pēc kārtas, tad jā!
Es biju domājis vairāk specializētus servisus, piemēram, BMW servisā pie Koļas var dabūt visus "ejošos" posmus 
Subāram "izīrēt" izplūdi uz TA jau gadu gadiem ir pieejams kā pakalpojums servisā | Offline | | |
RaL | |  Kopš: 23. Jul 2006
No: Rīga
Ziņojumi: 3805
Braucu ar: kruīzu
|
30 Jan 2025, 16:13:05 @Tune-L rakstīja:
30 Jan 2025, 15:29:18 @RaL rakstīja:
30 Jan 2025, 13:58:05 @Tune-L rakstīja:
Tu visu pasauli redzi caur savu prizmu. 
Ir pietiekami daudz cilvēku, kuri uztur mašīnu ideālā kārtībā arī tad, ja grasās to pārdot, lai nākamajam īpašniekam viss būtu ok.
Viņiem rūp sava reputācija un auto karma.
ja braukšana uz apkopēm noteiktajos intervālos (ja 30k km , tad uz 15k km nomaina vēl papildus reizi eļļu) un labošana, kad dīleris pasaka vai kaut kas saplīst, nav uzturēšana ideālā kārtībā, tad sorry, tie, kas uztur auto ideālā kārtībā nav īpaši apdāvināti ar prātu, jo maina vēl labas detaļas 
Tehniski es neredzu iespēju auto uzturēt ideālākā kārtībā, kā auto ir, ja serviss saka, ka viss ir ok un apkopes veic tad, kad vajag vai biežāk.
es nerunāju par auto ar 150k km nobraukumu un vairāk, jo jaunus tik ilgi Latvijā nobrauc mazākums
Tev jāpiestrādā pie domas formulēšanas saprotamāk un lakoniskāk!
Ar galvu nedraudzējas tie, kuri maina eļļu ar 30k/km intervālu. 
lakoniskāk rakstot, parasti katrs pēc tam pa savam interpretē un izdomā savu versiju manis teiktajam 
p.s. 30k km nav ok - tieši to arī rakstīju | Offline | | |
Mixzzz | |  Kopš: 09. May 2013
No: Rīga
Ziņojumi: 2918
Braucu ar: e34 un e91 kuuc
|
30 Jan 2025, 15:13:20 @kexxx rakstīja:
absolūtajam vairumam jaunu auto pircēju nav ne mazākās nojautas par tāda dpf vai egr esamību, par to, cik slikti ir mainīt eļļu ik pēc 30kkm vai ka būtu jāmaina arī eļļa kārbā
viņiem ir mēneša maksājums, apkopju plāns un tas arī viss- brauc un nelauzi galvu 
Tu te vairāk apraksti uzņēmuma grāmatvedi. Privātais tomēr jau kcik vairāk tos auto pieskata un praktiskais latvietis stabili gan jau zina par tiem 10kkm. | Offline | | |
kkas | |  Kopš: 22. Apr 2008
Ziņojumi: 9726
Braucu ar: Alfu
| Tiešām cilvēkiem tik ļoti padumajais gēns iesities, ka līzingotu taitas auto, kuru atdos pēc līzes piderasī kā savu acuraugu? cik powerā tādu ir? | Offline | | |
abyss | |  Kopš: 26. Jun 2013
No: Rīga
Ziņojumi: 8534
Braucu ar: e39 523
|
30 Jan 2025, 18:23:46 @kkas rakstīja:
Tiešām cilvēkiem tik ļoti padumajais gēns iesities, ka līzingotu taitas auto, kuru atdos pēc līzes piderasī kā savu acuraugu? cik powerā tādu ir?
Nez, nopist mašīnu pa pirmajiem 50k km es par nekādu finanšu prātību neuzskatu | Offline | | |
kexxx | |  Kopš: 12. Dec 2010
Ziņojumi: 12916
Braucu ar:
|
30 Jan 2025, 18:13:13 @Mixzzz rakstīja:
30 Jan 2025, 15:13:20 @kexxx rakstīja:
absolūtajam vairumam jaunu auto pircēju nav ne mazākās nojautas par tāda dpf vai egr esamību, par to, cik slikti ir mainīt eļļu ik pēc 30kkm vai ka būtu jāmaina arī eļļa kārbā
viņiem ir mēneša maksājums, apkopju plāns un tas arī viss- brauc un nelauzi galvu 
Tu te vairāk apraksti uzņēmuma grāmatvedi. Privātais tomēr jau kcik vairāk tos auto pieskata un praktiskais latvietis stabili gan jau zina par tiem 10kkm.
praktiskais latvietis brauc ar b5 pasūdu 1.9tdi vai volgo D5
man zināmie jaunu auto pircēji no tehnikas saprot akurāt 0 | Offline | | |
Indo | |  Kopš: 18. May 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 5283
Braucu ar: K-9 wagen ar VAS bagažniekā :D
|
30 Jan 2025, 18:36:19 @abyss rakstīja:
30 Jan 2025, 18:23:46 @kkas rakstīja:
Tiešām cilvēkiem tik ļoti padumajais gēns iesities, ka līzingotu taitas auto, kuru atdos pēc līzes piderasī kā savu acuraugu? cik powerā tādu ir?
Nez, nopist mašīnu pa pirmajiem 50k km es par nekādu finanšu prātību neuzskatu
Tieši pirmos 50-70tkm auto vajag pist un mocīt. Mocīt, ne lauzt! Piekam, pist vajag tā, lai izlien visi vājie punkti. Nākamos 30 tos pielabos un pevilks. | Offline | | |
Indo | |  Kopš: 18. May 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 5283
Braucu ar: K-9 wagen ar VAS bagažniekā :D
| ^^ 0-50-70 tkm 
man slinkums labot. | Offline | | |
|
smilee45 | | Kopš: 26. Jan 2014
Ziņojumi: 1064
Braucu ar:
| Atgriežoties pie cietām daļiņām.
Interesanti , ka bmw daudziem modeļiem un ne tikai bmw, nāk divi "izpūtēji", bet mēra taču tikai ieliekot mērītāju vienā, ne tā?
Būtībā auto ar 2 izpūtējiem pielaide lielāka, ar plaisu dpf vēl varētu iziet skati, vai es kļūdos? | Offline | | |
Mikels | |  Kopš: 28. Jan 2011
Ziņojumi: 5073
Braucu ar: cieņu
|
31 Jan 2025, 00:30:00 @smilee45 rakstīja:
Atgriežoties pie cietām daļiņām.
Interesanti , ka bmw daudziem modeļiem un ne tikai bmw, nāk divi "izpūtēji", bet mēra taču tikai ieliekot mērītāju vienā, ne tā?
Būtībā auto ar 2 izpūtējiem pielaide lielāka, ar plaisu dpf vēl varētu iziet skati, vai es kļūdos?
Labojiet, ja kļūdos,bet es domāju ka cieto daļiņu koncentrāciju mēra kaut kādā noteiktā tilpuma daudzumā, nevis to skaitu izpūtēja uzgalī  [ Šo ziņu laboja Mikels, 31 Jan 2025, 07:24:22 ] | Offline | | |
karro  | |  Kopš: 08. Apr 2003
No: Rīga
Ziņojumi: 4736
Braucu ar: studentu variantu
|
30 Jan 2025, 18:36:19 @abyss rakstīja:
30 Jan 2025, 18:23:46 @kkas rakstīja:
Tiešām cilvēkiem tik ļoti padumajais gēns iesities, ka līzingotu taitas auto, kuru atdos pēc līzes piderasī kā savu acuraugu? cik powerā tādu ir?
Nez, nopist mašīnu pa pirmajiem 50k km es par nekādu finanšu prātību neuzskatu
Op.līzings ir ilgtermiņa noma, kuras beigās vienīgais, ko nomātājam ir jāizdara, ir jāatdod tas auto iznomātājam tādā stāvoklī, lai iznomātājs nepiesietos. Kāda jēga man kā nomātājam ir dzīt to auto 3x biežāk par noteikto pie dīlera, lai mainītu eļļu un "taisītu apkopes", ja pēc 5 gadiem es nolikšu atslēgas uz galda un aiziešu? Kaut kāda cilvēkmīlestība pret nākamo veiksminieku? 
OK, ja tas ir auto, kas ir interesants, un ko es domāju varbūt paturēt sev pēc oplīzes beigām, tad jā, tad ir vērts paņemties, bet plēst tirzu dēļ kaut kādiem bezpersoniskiem pieciem metriem mašīnas? Nē, nu, katram savs. | Offline | | |
abyss | |  Kopš: 26. Jun 2013
No: Rīga
Ziņojumi: 8534
Braucu ar: e39 523
|
31 Jan 2025, 10:02:35 @karro rakstīja:
30 Jan 2025, 18:36:19 @abyss rakstīja:
30 Jan 2025, 18:23:46 @kkas rakstīja:
Tiešām cilvēkiem tik ļoti padumajais gēns iesities, ka līzingotu taitas auto, kuru atdos pēc līzes piderasī kā savu acuraugu? cik powerā tādu ir?
Nez, nopist mašīnu pa pirmajiem 50k km es par nekādu finanšu prātību neuzskatu
Op.līzings ir ilgtermiņa noma, kuras beigās vienīgais, ko nomātājam ir jāizdara, ir jāatdod tas auto iznomātājam tādā stāvoklī, lai iznomātājs nepiesietos. Kāda jēga man kā nomātājam ir dzīt to auto 3x biežāk par noteikto pie dīlera, lai mainītu eļļu un "taisītu apkopes", ja pēc 5 gadiem es nolikšu atslēgas uz galda un aiziešu? Kaut kāda cilvēkmīlestība pret nākamo veiksminieku? 
OK, ja tas ir auto, kas ir interesants, un ko es domāju varbūt paturēt sev pēc oplīzes beigām, tad jā, tad ir vērts paņemties, bet plēst tirzu dēļ kaut kādiem bezpersoniskiem pieciem metriem mašīnas? Nē, nu, katram savs.
Operatīvais līzings jau saknē ir finansiāls appisiens. Biju domājis, ka nopērc auto naļikā vai normālā līzingā un pēc 5 gadiem mēģini tikt vaļā.
OP līzē Tu tāpat samaksā par to, ka to auto nopis. Pārdevējs vienkārši to jau ir ierēķinājis op līzinga mēneša maksājumā. [ Šo ziņu laboja abyss, 31 Jan 2025, 10:05:55 ] | Offline | | |
kexxx | |  Kopš: 12. Dec 2010
Ziņojumi: 12916
Braucu ar:
|
31 Jan 2025, 07:19:17 @Mikels rakstīja:
31 Jan 2025, 00:30:00 @smilee45 rakstīja:
Atgriežoties pie cietām daļiņām.
Interesanti , ka bmw daudziem modeļiem un ne tikai bmw, nāk divi "izpūtēji", bet mēra taču tikai ieliekot mērītāju vienā, ne tā?
Būtībā auto ar 2 izpūtējiem pielaide lielāka, ar plaisu dpf vēl varētu iziet skati, vai es kļūdos?
Labojiet, ja kļūdos,bet es domāju ka cieto daļiņu koncentrāciju mēra kaut kādā noteiktā tilpuma daudzumā, nevis to skaitu izpūtēja uzgalī 
mēra koncentrāciju- csdd norāda daļiņas uz cm3 (kubikcentimetru) un vienalga cik tur izpūtēju  | Offline | | |
Zeip | | Kopš: 22. May 2016
Ziņojumi: 134
Braucu ar:
|
31 Jan 2025, 10:05:19 @abyss rakstīja:
31 Jan 2025, 10:02:35 @karro rakstīja:
30 Jan 2025, 18:36:19 @abyss rakstīja:
30 Jan 2025, 18:23:46 @kkas rakstīja:
Tiešām cilvēkiem tik ļoti padumajais gēns iesities, ka līzingotu taitas auto, kuru atdos pēc līzes piderasī kā savu acuraugu? cik powerā tādu ir?
Nez, nopist mašīnu pa pirmajiem 50k km es par nekādu finanšu prātību neuzskatu
Op.līzings ir ilgtermiņa noma, kuras beigās vienīgais, ko nomātājam ir jāizdara, ir jāatdod tas auto iznomātājam tādā stāvoklī, lai iznomātājs nepiesietos. Kāda jēga man kā nomātājam ir dzīt to auto 3x biežāk par noteikto pie dīlera, lai mainītu eļļu un "taisītu apkopes", ja pēc 5 gadiem es nolikšu atslēgas uz galda un aiziešu? Kaut kāda cilvēkmīlestība pret nākamo veiksminieku? 
OK, ja tas ir auto, kas ir interesants, un ko es domāju varbūt paturēt sev pēc oplīzes beigām, tad jā, tad ir vērts paņemties, bet plēst tirzu dēļ kaut kādiem bezpersoniskiem pieciem metriem mašīnas? Nē, nu, katram savs.
Operatīvais līzings jau saknē ir finansiāls appisiens. Biju domājis, ka nopērc auto naļikā vai normālā līzingā un pēc 5 gadiem mēģini tikt vaļā.
OP līzē Tu tāpat samaksā par to, ka to auto nopis. Pārdevējs vienkārši to jau ir ierēķinājis op līzinga mēneša maksājumā.
Vai tad jaunās automašīnas tik sliktas, ka pēc 5 gadiem jau ir nopistas? Nu labi, ja Tev tur visas malas noskrāpētas, salons 5 gadus nav tīrīts, diski saskrāpēti u.c. vizuālas lietas, tas, jā, bet citādāk? Pa 5 gadiem jau auto tā nenojājas, lai pēc tam nākamais pircējs pirktu par samazinātu cenu. | Offline | | |
abyss | |  Kopš: 26. Jun 2013
No: Rīga
Ziņojumi: 8534
Braucu ar: e39 523
|
31 Jan 2025, 10:25:35 @Zeip rakstīja:
31 Jan 2025, 10:05:19 @abyss rakstīja:
31 Jan 2025, 10:02:35 @karro rakstīja:
30 Jan 2025, 18:36:19 @abyss rakstīja:
30 Jan 2025, 18:23:46 @kkas rakstīja:
Tiešām cilvēkiem tik ļoti padumajais gēns iesities, ka līzingotu taitas auto, kuru atdos pēc līzes piderasī kā savu acuraugu? cik powerā tādu ir?
Nez, nopist mašīnu pa pirmajiem 50k km es par nekādu finanšu prātību neuzskatu
Op.līzings ir ilgtermiņa noma, kuras beigās vienīgais, ko nomātājam ir jāizdara, ir jāatdod tas auto iznomātājam tādā stāvoklī, lai iznomātājs nepiesietos. Kāda jēga man kā nomātājam ir dzīt to auto 3x biežāk par noteikto pie dīlera, lai mainītu eļļu un "taisītu apkopes", ja pēc 5 gadiem es nolikšu atslēgas uz galda un aiziešu? Kaut kāda cilvēkmīlestība pret nākamo veiksminieku? 
OK, ja tas ir auto, kas ir interesants, un ko es domāju varbūt paturēt sev pēc oplīzes beigām, tad jā, tad ir vērts paņemties, bet plēst tirzu dēļ kaut kādiem bezpersoniskiem pieciem metriem mašīnas? Nē, nu, katram savs.
Operatīvais līzings jau saknē ir finansiāls appisiens. Biju domājis, ka nopērc auto naļikā vai normālā līzingā un pēc 5 gadiem mēģini tikt vaļā.
OP līzē Tu tāpat samaksā par to, ka to auto nopis. Pārdevējs vienkārši to jau ir ierēķinājis op līzinga mēneša maksājumā.
Vai tad jaunās automašīnas tik sliktas, ka pēc 5 gadiem jau ir nopistas? Nu labi, ja Tev tur visas malas noskrāpētas, salons 5 gadus nav tīrīts, diski saskrāpēti u.c. vizuālas lietas, tas, jā, bet citādāk? Pa 5 gadiem jau auto tā nenojājas, lai pēc tam nākamais pircējs pirktu par samazinātu cenu.
Tieši tādas pašas kā vienmēr bijušas. Mans arguments bija, ka var nopist pa 50k, kamēr citam kalpos 500k. | Offline | | |
alnisg | | Kopš: 29. Jul 2015
Ziņojumi: 1972
Braucu ar:
|
31 Jan 2025, 12:53:58 @abyss rakstīja:
31 Jan 2025, 10:25:35 @Zeip rakstīja:
31 Jan 2025, 10:05:19 @abyss rakstīja:
31 Jan 2025, 10:02:35 @karro rakstīja:
30 Jan 2025, 18:36:19 @abyss rakstīja:
30 Jan 2025, 18:23:46 @kkas rakstīja:
Tiešām cilvēkiem tik ļoti padumajais gēns iesities, ka līzingotu taitas auto, kuru atdos pēc līzes piderasī kā savu acuraugu? cik powerā tādu ir?
Nez, nopist mašīnu pa pirmajiem 50k km es par nekādu finanšu prātību neuzskatu
Op.līzings ir ilgtermiņa noma, kuras beigās vienīgais, ko nomātājam ir jāizdara, ir jāatdod tas auto iznomātājam tādā stāvoklī, lai iznomātājs nepiesietos. Kāda jēga man kā nomātājam ir dzīt to auto 3x biežāk par noteikto pie dīlera, lai mainītu eļļu un "taisītu apkopes", ja pēc 5 gadiem es nolikšu atslēgas uz galda un aiziešu? Kaut kāda cilvēkmīlestība pret nākamo veiksminieku? 
OK, ja tas ir auto, kas ir interesants, un ko es domāju varbūt paturēt sev pēc oplīzes beigām, tad jā, tad ir vērts paņemties, bet plēst tirzu dēļ kaut kādiem bezpersoniskiem pieciem metriem mašīnas? Nē, nu, katram savs.
Operatīvais līzings jau saknē ir finansiāls appisiens. Biju domājis, ka nopērc auto naļikā vai normālā līzingā un pēc 5 gadiem mēģini tikt vaļā.
OP līzē Tu tāpat samaksā par to, ka to auto nopis. Pārdevējs vienkārši to jau ir ierēķinājis op līzinga mēneša maksājumā.
Vai tad jaunās automašīnas tik sliktas, ka pēc 5 gadiem jau ir nopistas? Nu labi, ja Tev tur visas malas noskrāpētas, salons 5 gadus nav tīrīts, diski saskrāpēti u.c. vizuālas lietas, tas, jā, bet citādāk? Pa 5 gadiem jau auto tā nenojājas, lai pēc tam nākamais pircējs pirktu par samazinātu cenu.
Tieši tādas pašas kā vienmēr bijušas. Mans arguments bija, ka var nopist pa 50k, kamēr citam kalpos 500k.
https://www.tvnet.lv/8182497/vai-miljonari-perk...ota-auto-iegadei
| Offline | | |
|
HiJaCKeR | |  Kopš: 04. Aug 2003
No: Rīga
Ziņojumi: 4762
Braucu ar: BMW E90 330i
| vēl nevar nomierināties
https://www.youtube.com/watch?v=tsw4lV2Mj-c[ Šo ziņu laboja HiJaCKeR, 07 Feb 2025, 17:42:15 ] | Online | | |
uldens1 | |  Kopš: 28. Feb 2008
Ziņojumi: 16698
Braucu ar:
|
07 Feb 2025, 17:42:01 @HiJaCKeR rakstīja:
vēl nevar nomierināties
https://www.youtube.com/watch?v=tsw4lV2Mj-c
Resno brauks klapēt visi tie kurus appisa ka var bez filtra TA iziet  | Offline | | |
smudo  | |  Kopš: 18. Jan 2015
Ziņojumi: 3873
Braucu ar: 944 turbo & Cayman & 330iX & 540iX
| Pie tā video komentāros 99% sajusmā par veiktojiem eksperimentien un cer, ka tūlīt atcels vispār testus. Jo mērķis ir iznīdēt dīzeļus, kuriem izgriezta ekoloģija!!!111 #atlajstsajmu | Offline | | |
kkas | |  Kopš: 22. Apr 2008
Ziņojumi: 9726
Braucu ar: Alfu
|
07 Feb 2025, 17:42:01 @HiJaCKeR rakstīja:
vēl nevar nomierināties
https://www.youtube.com/watch?v=tsw4lV2Mj-c
Beidzot sakarīgs video. Čaļa Capilec aparāti (arī jauns) rāda pa 1.5-3 miljoniem mazāk kā CSDD Mahle un vēl kkāds cits aparāts. Mahle un tas otrs rāda -+ līdzīgi, bet tāpat katrs mērījums ir par miljonu un vairāk atšķirīgs katrā mērijumā, katram aparātam.
Pieņemu tapēc arī eiropā praktiski nekur nemēra uz TA. Nez kāda metodika or Nīderlandē.
Izskatās ka tie aparāti vnk var noteikt vai dpf strādā vai nē. Ko līdz dakuja daļiņas, tā aparāta softs vnk nemāk saskaitīt.
| Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, AiwaShuraLLP, BigArchi, Czars, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo
|