Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 146 viesi un 1 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Pirkt - Pārdot - Mainīt

Tēma: Sludinājumi SS, Mobile.de u.c.

AutorsZiņojums
megatrons
26. Feb 2011, 12:16 #8889

Kopš: 15. Nov 2007

Ziņojumi: 44

Braucu ar: , e36 convertible


26 Feb 2011, 12:07:16 ReG rakstīja:
tādas šausmas par mazdām visi raksta pats braucu ar mazda3 6 gadu laikā nekas vel nau noticis, šogad ir parādījušies dazi sīki vizuāli bojājumi un auto tomēr nau vairs jauns p.s mazdas neaizstāvu, un tiešām ir redzētas vājprātā sarūsējušas

un cik daudz esi iegruudis aizmugures piekaree?
Offline
ReG
26. Feb 2011, 12:27 #8890

Kopš: 21. Jan 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 1218

Braucu ar: 335d

ja atmiņa neviļ tad pa garantiju mainīja gultni bet tā visa piekare vēl ir orģinālā.
Offline
Puika
26. Feb 2011, 12:43 #8891

Kopš: 25. Aug 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 2509

Braucu ar: Divriteni

Reg, kādi ir tie daži sīkie vizuālie bojājumi domāti?
Offline
ReG
26. Feb 2011, 12:51 #8892

Kopš: 21. Jan 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 1218

Braucu ar: 335d


26 Feb 2011, 12:43:43 Puika rakstīja:
Reg, kādi ir tie daži sīkie vizuālie bojājumi domāti?

gruti izstastit, respektīvi zem arkām tā ''kantīte'' nodrilēta no akmeņiem ut.t. jaatjauno savadāk sāks rūsēt un lobīsies tālāk krāsa jau redzemajās vietās.
Offline
Markss
26. Feb 2011, 13:41 #8893

Kopš: 08. Dec 2009

Ziņojumi: 1641

Braucu ar: Rūsas modeli.

Nezināju kur likt:
nez vai atrod arī?!
Offline
megatrons
26. Feb 2011, 14:48 #8894

Kopš: 15. Nov 2007

Ziņojumi: 44

Braucu ar: , e36 convertible


26 Feb 2011, 12:27:15 ReG rakstīja:
ja atmiņa neviļ tad pa garantiju mainīja gultni bet tā visa piekare vēl ir orģinālā.

loti diivaini jo mazda 3 vaajaa vieta ir aizmugures piekare
Offline
ReG
26. Feb 2011, 15:09 #8895

Kopš: 21. Jan 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 1218

Braucu ar: 335d


26 Feb 2011, 14:48:32 megatrons rakstīja:

26 Feb 2011, 12:27:15 ReG rakstīja:
ja atmiņa neviļ tad pa garantiju mainīja gultni bet tā visa piekare vēl ir orģinālā.

loti diivaini jo mazda 3 vaajaa vieta ir aizmugures piekare

hvz pirmo reizi ko tādu dzirdu
Offline
Asch
26. Feb 2011, 15:27 #8896

Kopš: 29. Jan 2007

Ziņojumi: 4474

Braucu ar:

bija daraba auto mazda 3 '07 gada. pa garantiju 1 reiz pa 100000 nomainija aizmugurejas atsaites, tas viss. braucu diezgan daudz pa visadas kvalitates celiem, ta ka isti par kaiti to nosaukt nevar
Offline
Inspektors
26. Feb 2011, 16:00 #8897

Kopš: 09. Feb 2010

Ziņojumi: 83

Braucu ar: VAG by INC, Zvaigžņotais bokseris ziemai, N/A

626 - GD un GF kuzavs ir ļoti okey. GE ''burbuļi'' - miskastes. Par pirmajām Mazda 6... Puse ir no Āfrikas tirgum paredzētajām. Iesaku izvairīties no 2.3 motora. Okey, 5 cilindru skaņa ir patīkama, bet 2.0 būs izturīgāks un pateicīgāks apkalpošanā. Tāpat iesaku izvairīties no dīzeļiem. Problēmas ar eļļošanu. Ja ņem Mazdu, tad jauno 6., vai 626 GF pēc feislifta.
Offline
G1
26. Feb 2011, 16:13 #8898

Kopš: 22. Jul 2010

Ziņojumi: 807

Braucu ar: ...

paldies par info,mazdu nennemssu...
Offline
Ch
26. Feb 2011, 16:35 #8899

Kopš: 08. Jan 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 4367

Braucu ar: E92 M3, E30 318i, F11 535d

Par mazdām - d*rst mazāk vajag. Speciālisti ibio.

Nejēga uzticams auto tehniskā ziņā - ģimenē ir 2004. gada mazda ar 2.0 benzīnnieku - noskrieti 190.000km un nav bijis pilnīgi neviens (!) ārpuskārtas remonts! Apkopes un ik pa laikam kāda bukse, tas arī viss. Āa un kkad xenonam viens bloks pamira, bet tas tika ātri un lēti sačinīts.
Konkrēti par lietām:
1. Rūsa -jā, LV mazdām patīk rūsēt, BET, mazda virsbūvei dod kkādus 10 vai 12 vai cik tur gadus garantiju - pilnīgi bez jebkādām ierunām visu sataisīja, kas bija sapuvis. Un ja to dara bez maksas, nav gadījumā pie pakaļas, ka rūsē? Tikko kā kkas parādās, mauc un sataisi. Otrkārt, zilā mazda ir no vācijas, nebūs tur nekādu problēmu ar rūsu.
2. Motors - problēmas ir 2.3 motoriem. Ar 2.0 nu pilnīgi un galīgi nekas nav bijis! Kā ir jābrauc, kāda degviela jālej un cik reti jāmaina eļļa, lai nokautu no motoru tik ātri, tiešām nestādos priekšā.
3.Skaņas izolācija - vot tur gan ir švaki. Apmēram tāpat kā e36 ar pilnajiem logu rāmjiem. Taču feisliftam (kā tā zilā) izolācija ir uzlabota. Nav tā kā fričiem, bet nu nav traki..

Es tiešām nezinu cik tizlam ir jābūt, lai salauztu to auto!

[ Šo ziņu laboja Ch, 26 Feb 2011, 16:36:24 ]

Offline
erwinn
26. Feb 2011, 16:42 #8900

Kopš: 07. Aug 2006

Ziņojumi: 919

Braucu ar:


26 Feb 2011, 16:35:49 Ch rakstīja:
Par mazdām - d*rst mazāk vajag. Speciālisti ibio.

Nejēga uzticams auto tehniskā ziņā - ģimenē ir 2004. gada mazda ar 2.0 benzīnnieku - noskrieti 190.000km un nav bijis pilnīgi neviens (!) ārpuskārtas remonts! Apkopes un ik pa laikam kāda bukse, tas arī viss. Āa un kkad xenonam viens bloks pamira, bet tas tika ātri un lēti sačinīts.
Konkrēti par lietām:
1. Rūsa -jā, LV mazdām patīk rūsēt, BET, mazda virsbūvei dod kkādus 10 vai 12 vai cik tur gadus garantiju - pilnīgi bez jebkādām ierunām visu sataisīja, kas bija sapuvis. Un ja to dara bez maksas, nav gadījumā pie pakaļas, ka rūsē? Tikko kā kkas parādās, mauc un sataisi. Otrkārt, zilā mazda ir no vācijas, nebūs tur nekādu problēmu ar rūsu.
2. Motors - problēmas ir 2.3 motoriem. Ar 2.0 nu pilnīgi un galīgi nekas nav bijis! Kā ir jābrauc, kāda degviela jālej un cik reti jāmaina eļļa, lai nokautu no motoru tik ātri, tiešām nestādos priekšā.
3.Skaņas izolācija - vot tur gan ir švaki. Apmēram tāpat kā e36 ar pilnajiem logu rāmjiem. Taču feisliftam (kā tā zilā) izolācija ir uzlabota. Nav tā kā fričiem, bet nu nav traki..

Es tiešām nezinu cik tizlam ir jābūt, lai salauztu to auto!


pielauju ka var but veiksmigaki un neveiksmigaki modeli, bet tas, ka tavai mazdai nekas nav vel noticis ir tikai laika jautajums.no offence....un nevajag irst par sudigu degvielu un ellas kvalitati.ka jau rakstiju - divi nomainiti motori 9 gadu laika ar labam eljam un kvalitativu apkopi!abiem konstotets viens un tas pats - eljoshanas fails (un es nepirmais ar tadu problemu)!!! un ruusa ir vnk pipec - slieksni caurums, arkas izrusejusas... nahuj
vienvardsakot ir daudzi labaki varianti taja kategorija
Offline
Montana
26. Feb 2011, 16:44 #8901

Kopš: 27. Jan 2008

Ziņojumi: 10722

Braucu ar: Šahs un mats !

cena priekš tās mistkastes , vispār nesaprotu kapēc viņa maksā tādu naudu , tur max 1500ls par 2003 gada varētu dot , problemu tur vairāk kā ieguvuma
Offline
Inspektors
26. Feb 2011, 16:50 #8902

Kopš: 09. Feb 2010

Ziņojumi: 83

Braucu ar: VAG by INC, Zvaigžņotais bokseris ziemai, N/A

Ch., par 2.0 motoriem tiešām tie labākie vārdi.
Ir braukts ar visām, bet tāpat es savu balsi atdodu par pēdējo gadu 626'to, pēc uzticamības viedokļa.

P.S. Dažu tautiešu viedokļi par 6'to:
http://www.whatcar.lv/auto-testi/lietoti/mazda/...sauksmes/1569/1/

[ Šo ziņu laboja Inspektors, 26 Feb 2011, 17:01:20 ]

Offline
derek
26. Feb 2011, 16:53 #8903

Kopš: 10. Mar 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 378

Braucu ar: alpine

http://www.ss.lv/msg/lv/transport/cars/tuned-cars/lxleb.html

ko sakat par šo?
Offline
Whale
26. Feb 2011, 17:00 #8904

Kopš: 04. Oct 2010

Ziņojumi: 45

Braucu ar:

Miskaste!
Offline
7S
26. Feb 2011, 19:19 #8905

Kopš: 07. Aug 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 4335

Braucu ar:

730 glīts! žēl, ka DINAZ!
Offline
Tomzs
26. Feb 2011, 19:35 #8906

Kopš: 06. Jan 2009

No: Liepāja

Ziņojumi: 3572

Braucu ar: VS & 29

Es nesaprotu, kāpēc vienmēr raksta key lets go?
Offline
Jaunais_Gads
26. Feb 2011, 19:41 #8907

Kopš: 26. Feb 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 429

Braucu ar:

A kas ar tiem Dinaziem ir?
Offline
gilbert
26. Feb 2011, 19:43 #8908

Kopš: 04. Dec 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 3134

Braucu ar:


26 Feb 2011, 19:41:39 Jaunais_Gads rakstīja:
A kas ar tiem Dinaziem ir?

Dinaz edition ir kā garants tam, ka auto 80% gadījumos būs nopists un sametināts no vairākiem

[ Šo ziņu laboja gilbert, 26 Feb 2011, 19:48:11 ]

Offline

Moderatori: 968-jk, AV, AiwaShuraLLP, DoubleD, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, linda, marihuans, mrc, noisex, smudo