Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 163 viesi un 14 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » FLEIMS

Tēma: Vēsturiskas bildes/video. Otrais sējums.

AutorsZiņojums
RVR
18. Dec 2024, 13:34 #8761

Kopš: 18. Sep 2008

Ziņojumi: 22582

Braucu ar: RVR


18 Dec 2024, 11:36:28 @Zalespljavejs rakstīja:
Tas, ko te daži nespej sagremot, ir tas ka tas vilciens būtu nelietderīgs. Uz šiem galamērķiem jau kursē transports - autobuss, vilciens vai kas cits. Un tur var aizbraukt ar mašīnu.


Katram jau tieši sava jaunība ir ziedu laiks
Te dažiem tas ir bijis pirms gadiem 40+, tāpēc arī grūti sagremot īstenību.

Pieminēto Liepāja - Ventspils līniju uzbūvēja vācieši 2. kara beigās tieši armijas vajadzībām. Pēc kara krievi to pārveidoja savā platumā un turpināja izmantot. Kaut kādas kravas un pasažieri tur bija tāpēc, ka gar visu piekrasti bija armijas un robežsargu objekti. Kad 1992.-1994. viņi visi aizgāja prom, tad arī bija redzams reālais pieprasījums vietējo vidū - respektīvi, nekāds. Tos nedaudzos, kam vajag pārvietoties šajā apvidū, nodrošina autobuss (kurš kursē gan krietni ātrāk nekā savulaik vilciens, gan arī biežāk).
Līdzīgi notika arī ar Vaiņodes - Liepājas dzelzceļu, kā armija aizgāja no Vaiņodes lidlauka, apkārtējām raķešu bāzēm un citiem objektiem, tā arī izbeidzās gan kravu, gan pasažieru plūsma. Arī tur mūsdienās ar visu krietni efektīvāk tiek galā autobuss.
Tur visur ir ļoti maz iedzīvotāju. Tāda ir realitāte, patīk tas kādam vai nē.

Par mazajiem bānīšiem vispār nav pat jēgas diskutēt - cik daudzi mūsdienās ir gatavi ikdienā izmantot transportu, kas pārvietojas ar ātrumu 20-30 km/h? Gulbenes bānītis tika saglabāts kā piemineklis - tas ir OK - bet cik tajā ir reālu braucēju ārpus tūrisma sezonas? Lokomotīve velk vienu vagonu parasti... Autobuss ir krietni efektīvāk. Šis ir tikai muzejs, ar ļoti nelielu devumu transporta nodrošinājumā.
Offline
RVR
18. Dec 2024, 13:45 #8762

Kopš: 18. Sep 2008

Ziņojumi: 22582

Braucu ar: RVR

Vēl, protams, īpaši skaisti izskatās, kad kāds mēģina salīdzināt Ulmaņlaika dzelzceļa būvi, kur salika koka gulšņus un sanagloja sliedes, ar mūsdienu ātrvilciena trases būvniecību.
Offline
raiviiitis
18. Dec 2024, 17:26 #8763

Kopš: 27. Feb 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 373

Braucu ar: 30 gadīgu piekabi aizmugurē

Par tiem vilcieniem un maršrutiem aizgāja runa , vienu brīdi pat bija atjaunots pasažieru vilciens Rīga-Ventspils , tur jau cilvēkus nevarēja salasīt , tāpēc arī nolikvidējās , kur nu vēl kaut kādā Mazirbe -Dundaga , tur mājas tā šausmīgi maz un tie kas tur dzīvo automašīna jau ir nepieciešamība , pie tam tādos pagastos ir vietējais mikriņš kas cilvēkus pārvadā , un cik esmu redzējis tad to izmanto reāli pāris tantuki , pieņemu , ka tas pat nerentājas , bet vienkārši tiek palaists , lai cilvēkiem ir kaut kāda iespēja kaut kur tikt ...
Offline
treshaa_josla
18. Dec 2024, 18:31 #8764

Kopš: 07. Mar 2023

Ziņojumi: 559

Braucu ar:


18 Dec 2024, 13:45:04 @RVR rakstīja:
Vēl, protams, īpaši skaisti izskatās, kad kāds mēģina salīdzināt Ulmaņlaika dzelzceļa būvi, kur salika koka gulšņus un sanagloja sliedes, ar mūsdienu ātrvilciena trases būvniecību.


1942. gada sākumā Deutche Bahn cccp teritorijā bija pārtaisijis un/vai no jauna izbūvējis ~ 10.000 km sliežu ceļu

+/- pa gadu.
10.000 km
Un tie vilcieni gāja ~ 120 kmh. RB braukšot 130 kmh

Mums 10 gadus "būvē" un vēl 10 gadus "būvēs" 600 km




Nu jā, tad bija gestapo tagad vara ir briškeniem
Offline
CP17
18. Dec 2024, 20:27 #8765

Kopš: 17. Dec 2002

No: Zilupe

Ziņojumi: 17

Braucu ar: Sargenģeli

Daži vintage auto reklāmraksti


https://www.facebook.com/share/p/G2eYZ31SnmTFxd6U/
Offline
Fandulis
18. Dec 2024, 22:11 #8766

Kopš: 29. Nov 2004

Ziņojumi: 13690

Braucu ar: sipisnīku pi vuškom

Pie Sāmīša vienreiz mēģināju tikt darbā, toreiz viss bija labi, bet nepaņēma, muzons viņa kabinetā bija afigennijs, tas man vislielāko iespaidu atstāja. Tad viņam tā arī pateicu, laikam paņēma to, kuram svira vairāk uzbudināja par pačotu gaumei.

Mūsa motors baigi pacēlās uz nosaukumu Musa, visi muslimi pirka autiņus, arī no raškas, kur bija arī salons.

[ Šo ziņu laboja Fandulis, 18 Dec 2024, 22:19:51 ]

Offline
bum_bumz
18. Dec 2024, 23:18 #8767

Kopš: 05. Jan 2006

Ziņojumi: 7022

Braucu ar: E34


18 Dec 2024, 18:31:23 @treshaa_josla rakstīja:

18 Dec 2024, 13:45:04 @RVR rakstīja:
Vēl, protams, īpaši skaisti izskatās, kad kāds mēģina salīdzināt Ulmaņlaika dzelzceļa būvi, kur salika koka gulšņus un sanagloja sliedes, ar mūsdienu ātrvilciena trases būvniecību.

1942. gada sākumā Deutche Bahn cccp teritorijā bija pārtaisijis un/vai no jauna izbūvējis ~ 10.000 km sliežu ceļu
+/- pa gadu.
10.000 km
Un tie vilcieni gāja ~ 120 kmh. RB braukšot 130 kmh
Mums 10 gadus "būvē" un vēl 10 gadus "būvēs" 600 km
Nu jā, tad bija gestapo tagad vara ir briškeniem

Ar lāpstām būtu jau uzmetuši. Es ietu pa vēdera tiesu pāris nedēļas palīdzēt
Šveice tādā ātrumā Gothārda tuneli izurba klintī
Offline
mizerss
18. Dec 2024, 23:25 #8768

Kopš: 27. Feb 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 764

Braucu ar:

RB braukšot 130 kmh

Tiktokā redzēji?
Offline
RVR
19. Dec 2024, 01:12 #8769

Kopš: 18. Sep 2008

Ziņojumi: 22582

Braucu ar: RVR


18 Dec 2024, 18:31:23 @treshaa_josla rakstīja:
RB braukšot 130 kmh

Mums 10 gadus "būvē"



Pēc šī ir skaidrs, ka cilvēks nejēdz no tā visa pilnīgi neko. Nu, tā, ka vispār un nemaz. Bet parunāt patīk.

P.S. varbūt kāds admins varētu šo pārcelt uz citu topiku, te tomēr bija paredzētas vecas bildes un video

Offline
juriz
19. Dec 2024, 07:15 #8770

Kopš: 24. May 2002

No: Jūrmala

Ziņojumi: 2448

Braucu ar: būzu


18 Dec 2024, 18:31:23 @treshaa_josla rakstīja:
1942. gada sākumā Deutche Bahn cccp teritorijā bija pārtaisijis un/vai no jauna izbūvējis ~ 10.000 km sliežu ceļu

+/- pa gadu.
10.000 km
Un tie vilcieni gāja ~ 120 kmh. RB braukšot 130 kmh

Mums 10 gadus "būvē" un vēl 10 gadus "būvēs" 600 km




Nu jā, tad bija gestapo tagad vara ir briškeniem

Palasi grāmatiņu. Vācieši būvēja 600mm konstruktoru, tur bija 5m posmi, kur sliedes piemetinātas pie metāla gulšņiem. Tas bija tīri pagaidu dzelzceļš, ko nometa faktiski uz plika lauka.
Neesmu dzlezceļnieks, bet arī elektrību tajos laikos mēdza būvēt uz svaigi tēstiem baļķiem, izolatoru vietā pudeles un tml. Jā, bija lēti un ātri. Būvētāju vietā viens ar kaut kādu saprašanu, pārējie vienkārši spēcīgi vīri. Gandrīz vienīgais instruments - plaķenes.
Offline
bum_bumz
19. Dec 2024, 13:14 #8771

Kopš: 05. Jan 2006

Ziņojumi: 7022

Braucu ar: E34


19 Dec 2024, 07:15:03 @juriz rakstīja:

18 Dec 2024, 18:31:23 @treshaa_josla rakstīja:
1942. gada sākumā Deutche Bahn cccp teritorijā bija pārtaisijis un/vai no jauna izbūvējis ~ 10.000 km sliežu ceļu

+/- pa gadu.
10.000 km
Un tie vilcieni gāja ~ 120 kmh. RB braukšot 130 kmh

Mums 10 gadus "būvē" un vēl 10 gadus "būvēs" 600 km




Nu jā, tad bija gestapo tagad vara ir briškeniem

Palasi grāmatiņu. Vācieši būvēja 600mm konstruktoru, tur bija 5m posmi, kur sliedes piemetinātas pie metāla gulšņiem. Tas bija tīri pagaidu dzelzceļš, ko nometa faktiski uz plika lauka.
Neesmu dzlezceļnieks, bet arī elektrību tajos laikos mēdza būvēt uz svaigi tēstiem baļķiem, izolatoru vietā pudeles un tml. Jā, bija lēti un ātri. Būvētāju vietā viens ar kaut kādu saprašanu, pārējie vienkārši spēcīgi vīri. Gandrīz vienīgais instruments - plaķenes.

Ko tu visu laiku gribi pateikt?
Es saprotu tā, ka tas viss bija smieklīgi, ka vajadzēja dažus vīrus, kuri sameta gulšņus. Nebija ne upju, ne purvu, ne reljefa, ne īpašnieku.
Un pastāsti, kas šodien ir citādāk, turklāt dažu vīru vietā ir tehnika, tehnoloģijas, bet zemīte tā pati.

Un dzēst neko nevajag. Tas, ka te ir publika, kurai Latvija sākas ar 2004.gadu, nenozīmē ka viņa nav pastāvējusi pirms tam.
Offline
RVR
19. Dec 2024, 13:52 #8772

Kopš: 18. Sep 2008

Ziņojumi: 22582

Braucu ar: RVR


19 Dec 2024, 13:14:36 @bum_bumz rakstīja:

Un dzēst neko nevajag. Tas, ka te ir publika, kurai Latvija sākas ar 2004.gadu, nenozīmē ka viņa nav pastāvējusi pirms tam.


Neviens neprasīja kaut ko dzēst, bet gan pārcelt - jo topika virsrakstā ir uzrakstīta tēma. Demonstrēt savu izpratni par mūsdienu būvniecības procesiem ir iespējams citos topikos.
Tupa izdzēst es varētu arī pats, ja kas. Kā redzams, neesmu to darījis.
Offline
bum_bumz
19. Dec 2024, 22:06 #8773

Kopš: 05. Jan 2006

Ziņojumi: 7022

Braucu ar: E34


19 Dec 2024, 13:52:11 @RVR rakstīja:

19 Dec 2024, 13:14:36 @bum_bumz rakstīja:

Un dzēst neko nevajag. Tas, ka te ir publika, kurai Latvija sākas ar 2004.gadu, nenozīmē ka viņa nav pastāvējusi pirms tam.


Neviens neprasīja kaut ko dzēst, bet gan pārcelt - jo topika virsrakstā ir uzrakstīta tēma. Demonstrēt savu izpratni par mūsdienu būvniecības procesiem ir iespējams citos topikos.
Tupa izdzēst es varētu arī pats, ja kas. Kā redzams, neesmu to darījis.

Var jau arī dzēst jeb taisīt topiku Ulmaņlaiki vs LV ES
Tik nocitēšu raivīti, kurš necērt situāciju
Offline
bum_bumz
19. Dec 2024, 22:53 #8774

Kopš: 05. Jan 2006

Ziņojumi: 7022

Braucu ar: E34


18 Dec 2024, 17:26:38 @raiviiitis rakstīja:
Par tiem vilcieniem un maršrutiem aizgāja runa , vienu brīdi pat bija atjaunots pasažieru vilciens Rīga-Ventspils , tur jau cilvēkus nevarēja salasīt , tāpēc arī nolikvidējās , kur nu vēl kaut kādā Mazirbe -Dundaga , tur mājas tā šausmīgi maz un tie kas tur dzīvo automašīna jau ir nepieciešamība , pie tam tādos pagastos ir vietējais mikriņš kas cilvēkus pārvadā , un cik esmu redzējis tad to izmanto reāli pāris tantuki , pieņemu , ka tas pat nerentājas , bet vienkārši tiek palaists , lai cilvēkiem ir kaut kāda iespēja kaut kur tikt ...

Vakar neizlasīju šo
Ja jau neizlasīji, ka tika pieminets plašais sliežu tīkls, kurš sabūvēts līdz 1940.g. nevis pārvadājamo skaits 2024.g., tavs komentārs ir bezvērtīgs, bet atbildēšu.
Ventspils-Rīga atjaunoja uz to brīdi kamēr VR saimnieks sēdēja čokā. Pirms tam gan Ventspils, gan Liepājas virzienus nolikvidēja lielais Vilis, lai oligarhiem piederošajām autobusu kompānijām nebūtu konkurentu.Tik vienkārši
Pats esmu braucis un nostāvējis kājās visu ceļu tā kā par to, ka braucēji nebija, ir maldīgs uzskats. Studentu vien būtu vesels vagons.
LDz dalīja un reorganizēja, kur ļoti smuki izkusa liela nauda; pa šiem gadiem varēja modernizēt un elektrificēt.
Ja neesi tēmā un ir argumenti par neekonomiskumu, autobusu satiksme arī tiek dotēta, pavisam nesen bija lieli iepirkumu kari ar vairāk x apstrīdēšanām. Mūsu galā Lembergs izcīnīja savu līniju
Par to, kāpēc nav ko vest pēc 1940. ar lineāru regresiju līdz pat mūsdienām, visiem tāpat ir skaidrs.
Bet, ja būtu tāds bānītis Ventspils-Mazirbe šodien, būtu pieprasījums, tieši no ārzemniekiem.

P.S. Gadus padsmit atpakaļ izveidoju MTB treilu pa mazbānīša stigu Ventspils-Irbes upe -Ventspils. Varu iemest .gpx failu Jebkurš ieinteresētais var iepazīt purvus un kangarus, kur šis ripoja. Nedaudz offroad pa augstajām kāpām tā, lai tie 117 km paliek atmiņā.
Kad raiviit's izlasa, var dzēst, Z-paaudzei tāpat neinteresē
Offline
RVR
20. Dec 2024, 14:54 #8775

Kopš: 18. Sep 2008

Ziņojumi: 22582

Braucu ar: RVR


19 Dec 2024, 22:53:48 @bum_bumz rakstīja:

Bet, ja būtu tāds bānītis Ventspils-Mazirbe šodien, būtu pieprasījums, tieši no ārzemniekiem.



Ar vienu piebildi - pie vislabākā scenārija aptuveni 3 mēnešus gadā.
Jāuztur to visu būtu visus 12 mēnešus.

P.S. esmu braucis ar šādiem tūristu bānīšiem vairākās valstīs (pēdējais bija šoruden "Šargan Eight" Serbijā pie Bosnijas robežas), tur visur ir ne tikai vienkārši bānis, bet arī vēl kādi citi objekti vai iespaidīgi dabas skati. Kurzemes ziemeļu puses piejūras mežos grūti ko tādu (plašām masām interesējošu) piemeklēt, dažas bākas un viss...
Offline
CP17
20. Dec 2024, 15:12 #8776

Kopš: 17. Dec 2002

No: Zilupe

Ziņojumi: 17

Braucu ar: Sargenģeli

Offline
RVR
20. Dec 2024, 15:21 #8777

Kopš: 18. Sep 2008

Ziņojumi: 22582

Braucu ar: RVR


20 Dec 2024, 15:12:42 @CP17 rakstīja:

1984.



Bildes autors nav zinājis karogus un LPSR vietā pie 1984. ielicis Kiribati karogu

Offline
treshaa_josla
20. Dec 2024, 21:01 #8778

Kopš: 07. Mar 2023

Ziņojumi: 559

Braucu ar:


18 Dec 2024, 23:25:17 @mizerss rakstīja:
RB braukšot 130 kmh

Tiktokā redzēji?



Man nav tiktoka

Kaut kādos mainstrīm mēdijos redzēju, ka līdz Berlīnei braukšot 10 stundas. Tas tad +/- tā sanāk

Bet kā jau Pēteris norādija, es no tā neko nejēdzu.




19 Dec 2024, 07:15:03 @juriz rakstīja:

18 Dec 2024, 18:31:23 @treshaa_josla rakstīja:
1942. gada sākumā Deutche Bahn cccp teritorijā bija pārtaisijis un/vai no jauna izbūvējis ~ 10.000 km sliežu ceļu

+/- pa gadu.
10.000 km
Un tie vilcieni gāja ~ 120 kmh. RB braukšot 130 kmh

Mums 10 gadus "būvē" un vēl 10 gadus "būvēs" 600 km




Nu jā, tad bija gestapo tagad vara ir briškeniem

Palasi grāmatiņu. Vācieši būvēja 600mm konstruktoru, tur bija 5m posmi, kur sliedes piemetinātas pie metāla gulšņiem. Tas bija tīri pagaidu dzelzceļš, ko nometa faktiski uz plika lauka.
Neesmu dzlezceļnieks, bet arī elektrību tajos laikos mēdza būvēt uz svaigi tēstiem baļķiem, izolatoru vietā pudeles un tml. Jā, bija lēti un ātri. Būvētāju vietā viens ar kaut kādu saprašanu, pārējie vienkārši spēcīgi vīri. Gandrīz vienīgais instruments - plaķenes.




Grāmatiņu lasiju
Nav jau grūti atrast, viss publisks.

ieskatam




Īstenībā bija vēl vairāk


Es apzinos, ka Reichsbahn bija racionāla iestāde, 10 pasažieriem nebūvēja staciju ar arkām un vijeboniem, bet vienkārši nolika būdiņu ar jumtiņu.

Un nenoniecini. Barbarosas ietvaros tika veikta viena no lielākajām loģistikas operācijām militārajā vēsturē. Ar sliežu ceļiem viss bija ok. Ne jau pa 600 mm purva takām viņi pārveda Panteras un Tīģerus


Tagad citi laiki, RB gan ir un naudas_ir_tik_daudz_kānekadagrāk Un gestapo arī nav Kotlešnieki var pabūvēt skaistas stacijas un pāļus




Man kā ierindas lietotājam ir pilnīgi pajāt, vai tas vilciens iet 120 vai 160 kmh. Skaidrs ir viens - tas ir mega liels akmens kaklā LV tautsaimniecībai, projekts, kas neatpelnīsies nekad.
Offline
Ksneps
20. Dec 2024, 21:11 #8779

Kopš: 02. Sep 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 1449

Braucu ar:

Pilnìbà piekrìtu pèdèjai rindkopai.
Offline
Fandulis
20. Dec 2024, 23:36 #8780

Kopš: 29. Nov 2004

Ziņojumi: 13690

Braucu ar: sipisnīku pi vuškom

Piekrītu, ka jābūt RB. Neatmaksāsies, ir jābūt. Tāpat, kā bāņiem. Rīt neatmaksāsies. Progresijā jādomā, nevis ieslīgt Mērnieku laikos, lūzeru domāšana.

Pajoliem Jūrmalā varētu apart visas joslas un atstāt granteni ar vienu joslu, manis pēc.

[ Šo ziņu laboja Fandulis, 20 Dec 2024, 23:48:31 ]

Offline

Moderatori: 968-jk, AV, AiwaShuraLLP, CP17, GirtzB, Lafter, MarC, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo, xjs_4