Online
Pašreiz BMWPower skatās 321 viesi un 12 reģistrēti lietotāji.  
 
		 
 | 		
Tēma: Jautājumi spečukiem 20
| Autors | Ziņojums |  
Driver   | | 20. Feb 2011, 19:08 | 
#8721
 |  
  |   Kopš: 22. Jun 2002 
No: Rīga 
Ziņojumi: 31536 
Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu 
 |  
20 Feb 2011, 19:06:23 Riot rakstīja: 
 
20 Feb 2011, 18:56:41 kexxx rakstīja: 
 
20 Feb 2011, 18:08:50 Riot rakstīja: 
 
20 Feb 2011, 17:59:57 kexxx rakstīja: 
 
20 Feb 2011, 17:35:42 Riot rakstīja: 
Sveiki spečuki! 
Jautājums: 
Ir audi 80 b4 92.g. 1.9tdi, manuālā kārba, nezinu vai vaina ir šie lielie mīnusi vai kas cits, bet ātrumkārba normāli neslēdzās, visos robos jāpielieto normāls spēks, sajūgs izpiests izspiests līdz galam, pie izslēgta dzinēja gan pie izspiesta sajūga gan ne pie izspiesta sajūga kārba slēdzas labi. Bet dažreiz robi slēdzas labi, ja braukt visu laiku robā, slēdzoties piemēram no otrā uz trešo, no trešā uz ceturto utt., neatstājot neitrālajā, kad atstāj neitrālajā ripinoties, un atkal ieliekot robā, jāpieliek normāls spēks. Tad jautājums, vai pie vainas ir sajūgs vai kārbā ir kaut kas? 
 
  
 
daudzām vecām mašīnām tā ir... nekas traks... 
  
labāk nemierini, tad vaina ir kurvī vai kā? 
Mašīna ir domāta darbam, jābrauc daudz un dikti vienkārši negribas palikt uz ceļa starp Rīgu un Liepāju gaidītot kādu. Ar kādām naudām jārēķinās lai izlabotu šādu defektu? un cik ilgi var aptuveni braukt, vai braukt nedrīkst, kārba nevar nobrukt? es domāju, ja maina kurvi tad labāk visu kas saistīts ar sajūgu, lai lieku reizi neņemtu kārbu nost lai kaut ko nomainītu. 
Vai pie vainas tiešām var būt mīnusi? Jo iepriekš, kad nebija tik auksts, nu līdz -10, nekas tāds nebija novērojams      
 
  
 
kā sajūgs strādā? ja stāvošai mašīnai nospied līdz galam sajūgu, ieliec robā un laid vaļā- vai uzreiz mašīna sāk kustēt vai tikai kkur uz pus pedāļa gājiena? 
  
ja atlaiž gandrīz līdz galam un tad tikai sāk kustēt. bet kad mēģina ielikt robā, kad neliekas, tad var saprast ka sajūgs netiek izspiests līdz galam, bet tas ir izspiests, it kā neizspiežas līdz galam. 
  
esmu iepircis auto ar tadu defektu. 
kad izjaucu izradijas, ka ir parluzis uz pusem sajuga kurvis   
kaa tas dabuts gatavs hvz
  ----------------- diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas. 
 |    Offline |  |   |  
| Usins | | 20. Feb 2011, 19:09 | 
#8722
 |  
  |   Kopš: 14. Jul 2002 
No: Rīga 
Ziņojumi: 3534 
Braucu ar: w163; w639; w203 
 |  
20 Feb 2011, 18:43:57 psychosocial rakstīja: 
sveiki, speciālisti!    
jautājums- kā var atvērt e46 durvis ja aķis nosēdies, durvīm ir kkāds noņemams vaciņš vai kā? vai arī vienīgais variants līst caur bagāžnieku? aķis priekšā (nemotors)   
  
paceļot uz domkrata, tiekot klāt pie startera, nezinu kur tieši e46 tas ir. 
vai ģeneratora. Lai gan drīzāk starterim būs ieraugāms resns + vads 
 
Tur pieslēdzam lādētāju vai par 7 LVL iepirktu 12V signalizācijas svina aķi un slēdzam vaļā. 
 
jāuzmanās nepielikt pie startera palaišanas +, tad auto uzbrauks virsū ja būs ātrumā un Tu mirsi lielās sāpēs.[ Šo ziņu laboja Usins, 20 Feb 2011, 19:10:46 ]  |    Offline |  |   |  
| Vadja66 | | 20. Feb 2011, 19:21 | 
#8723
 |  
  |   Kopš: 16. Jul 2009 
No: Dagda 
Ziņojumi: 113 
Braucu ar: E34 
 | kas var but par vainu shodien ieliku aizmugurejos elektromehanismus e34 uz augshu logus celj bet uz apakshu neka pat kad sledz uz leju nekads relejs zem aizmugureja sedeklja nav dzirdams bet kad celj uz aukshu ir dzirdami kas var but par vainu?palidziet kads ar padomu!   |    Offline |  |   |  
| rupucis85 | | 20. Feb 2011, 20:11 | 
#8724
 |  
  |   Kopš: 06. Jul 2009 
No: Rīga 
Ziņojumi: 712 
Braucu ar: zviedru neitronu paatrinataju 
 |  
20 Feb 2011, 13:58:58 Kancaans rakstīja: 
Gluži tā nesanāks Mazdas V6 metka ir kad visi virzuļi ir vienādā augstumā. 
    
  
 
svechvadi oki! 
zobene oki! 
sveces aizlej galigi slapjas. 
ko dara holla devejs, ja ir aizdedzes sadalitajs nevis spoles. |    Offline |  |   |  
wheels   | | 20. Feb 2011, 20:22 | 
#8725
 |  
  |   Kopš: 16. Apr 2003 
No: Rīga 
Ziņojumi: 10062 
Braucu ar: V8 
 | Tā arī ir    Liec virsū un brauc     |    Offline |  |   |  
hasans   | | 20. Feb 2011, 20:42 | 
#8726
 |  
  |   Kopš: 04. Apr 2004 
Ziņojumi: 7699 
Braucu ar:  
 | Ir auto, kuram skate beidzas pec menesha, ja velos auto norakstit nevis iet jauno TA, tad man ir jamaksa celja nodoklis pars so gadu? |    Offline |  |   |  
Driver   | | 20. Feb 2011, 20:46 | 
#8727
 |  
  |   Kopš: 22. Jun 2002 
No: Rīga 
Ziņojumi: 31536 
Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu 
 |  
20 Feb 2011, 20:42:58 hasans rakstīja: 
Ir auto, kuram skate beidzas pec menesha, ja velos auto norakstit nevis iet jauno TA, tad man ir jamaksa celja nodoklis pars so gadu? 
  
norakstishanai luznjos nekas 
nonjemshjanai talakpardoshanai par trim meneshiem 
 
kas par auto?  
  ----------------- diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas. 
 |    Offline |  |   |  
hasans   | | 20. Feb 2011, 21:25 | 
#8728
 |  
  |   Kopš: 04. Apr 2004 
Ziņojumi: 7699 
Braucu ar:  
 |  
20 Feb 2011, 20:46:51 Driver rakstīja: 
 
20 Feb 2011, 20:42:58 hasans rakstīja: 
Ir auto, kuram skate beidzas pec menesha, ja velos auto norakstit nevis iet jauno TA, tad man ir jamaksa celja nodoklis pars so gadu? 
  
norakstishanai luznjos nekas 
nonjemshjanai talakpardoshanai par trim meneshiem 
 
kas par auto?   
  
Skaidrs!   
Auto - e39 
 |    Offline |  |   |  
| 
 |  
Delerium   | | 20. Feb 2011, 21:27 | 
#8729
 |  
  |   Kopš: 29. Apr 2004 
No: Sigulda 
Ziņojumi: 8319 
Braucu ar:  Alfa Romeo 159, Ford S-max, Saab 900 cabrio 
 | norakstit vai nonjemt no uzskaites?   |    Offline |  |   |  
| Anderss | | 20. Feb 2011, 21:30 | 
#8730
 |  
  |   Kopš: 12. Apr 2008 
No: Rīga 
Ziņojumi: 676 
Braucu ar: RR 
 | Gan jau kadam ir bijis tāds aparāts. 
Apgaismojiet mani par e30 3.5l motoru kādas problēmas gaidāmas utt.  |    Offline |  |   |  
hasans   | | 20. Feb 2011, 21:35 | 
#8731
 |  
  |   Kopš: 04. Apr 2004 
Ziņojumi: 7699 
Braucu ar:  
 |  
20 Feb 2011, 21:27:49 Delerium rakstīja: 
norakstit vai nonjemt no uzskaites?   
  
Norakstit   |    Offline |  |   |  
| Lauriko | | 20. Feb 2011, 21:36 | 
#8732
 |  
  |   Kopš: 25. Nov 2007 
No: Rīga 
Ziņojumi: 4118 
Braucu ar: Visādiem VW 
 |  
20 Feb 2011, 21:30:34 Anderss rakstīja: 
Gan jau kadam ir bijis tāds aparāts. 
Apgaismojiet mani par e30 3.5l motoru kādas problēmas gaidāmas utt.  
  
Ņemot vērā ka tas ir konstruktors   
lieto Google |    Offline |  |   |  
| DKristaps | | 20. Feb 2011, 21:38 | 
#8733
 |  
  |   Kopš: 04. Oct 2008 
No: Rīga 
Ziņojumi: 2933 
Braucu ar: Kājām  
 |  
20 Feb 2011, 21:30:34 Anderss rakstīja: 
Gan jau kadam ir bijis tāds aparāts. 
Apgaismojiet mani par e30 3.5l motoru kādas problēmas gaidāmas utt.  
  
patēriņš   |    Offline |  |   |  
Driver   | | 20. Feb 2011, 21:45 | 
#8734
 |  
  |   Kopš: 22. Jun 2002 
No: Rīga 
Ziņojumi: 31536 
Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu 
 |  
20 Feb 2011, 21:38:26 SUPERSTAR rakstīja: 
 
20 Feb 2011, 21:30:34 Anderss rakstīja: 
Gan jau kadam ir bijis tāds aparāts. 
Apgaismojiet mani par e30 3.5l motoru kādas problēmas gaidāmas utt.  
  
patēriņš   
  
problema ir nevis paterinjs, bet gan auto nevadmiba delj parlieku smagaa purna. 
der tik atvilkshanai pa taisni...
  ----------------- diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas. 
 |    Offline |  |   |  
| Riot | | 20. Feb 2011, 21:51 | 
#8735
 |  
  |   Kopš: 28. Sep 2008 
No: Rīga 
Ziņojumi: 602 
Braucu ar: ///TDI 
 |  
20 Feb 2011, 19:08:19 Driver rakstīja: 
 
20 Feb 2011, 19:06:23 Riot rakstīja: 
 
20 Feb 2011, 18:56:41 kexxx rakstīja: 
 
20 Feb 2011, 18:08:50 Riot rakstīja: 
 
20 Feb 2011, 17:59:57 kexxx rakstīja: 
 
20 Feb 2011, 17:35:42 Riot rakstīja: 
Sveiki spečuki! 
Jautājums: 
Ir audi 80 b4 92.g. 1.9tdi, manuālā kārba, nezinu vai vaina ir šie lielie mīnusi vai kas cits, bet ātrumkārba normāli neslēdzās, visos robos jāpielieto normāls spēks, sajūgs izpiests izspiests līdz galam, pie izslēgta dzinēja gan pie izspiesta sajūga gan ne pie izspiesta sajūga kārba slēdzas labi. Bet dažreiz robi slēdzas labi, ja braukt visu laiku robā, slēdzoties piemēram no otrā uz trešo, no trešā uz ceturto utt., neatstājot neitrālajā, kad atstāj neitrālajā ripinoties, un atkal ieliekot robā, jāpieliek normāls spēks. Tad jautājums, vai pie vainas ir sajūgs vai kārbā ir kaut kas? 
 
  
 
daudzām vecām mašīnām tā ir... nekas traks... 
  
labāk nemierini, tad vaina ir kurvī vai kā? 
Mašīna ir domāta darbam, jābrauc daudz un dikti vienkārši negribas palikt uz ceļa starp Rīgu un Liepāju gaidītot kādu. Ar kādām naudām jārēķinās lai izlabotu šādu defektu? un cik ilgi var aptuveni braukt, vai braukt nedrīkst, kārba nevar nobrukt? es domāju, ja maina kurvi tad labāk visu kas saistīts ar sajūgu, lai lieku reizi neņemtu kārbu nost lai kaut ko nomainītu. 
Vai pie vainas tiešām var būt mīnusi? Jo iepriekš, kad nebija tik auksts, nu līdz -10, nekas tāds nebija novērojams      
 
  
 
kā sajūgs strādā? ja stāvošai mašīnai nospied līdz galam sajūgu, ieliec robā un laid vaļā- vai uzreiz mašīna sāk kustēt vai tikai kkur uz pus pedāļa gājiena? 
  
ja atlaiž gandrīz līdz galam un tad tikai sāk kustēt. bet kad mēģina ielikt robā, kad neliekas, tad var saprast ka sajūgs netiek izspiests līdz galam, bet tas ir izspiests, it kā neizspiežas līdz galam. 
  
esmu iepircis auto ar tadu defektu. 
kad izjaucu izradijas, ka ir parluzis uz pusem sajuga kurvis   
kaa tas dabuts gatavs hvz 
  
Nedaudz konkrētāk aprakstīšu situāciju: 
Novēroju šodien, pirms iedarbināt motoru atstāju robā, protams, ar izspiestu sajūgu pielaižu klāt, robi slēdzās tā kā agrāk, ļoti labi, tad kad atstāju neitrālajā ar izspiestu sajūgu joprojām viss labi, visi ātrumi slēdzās perfekti, līdz ko atstāju neitrālajā ar neizspiestu sajūgu, jeb vienkāršāk sakot visi pedāļi tiek atlaisti, mēģinot likt robā ir neiespējami, it kā sajūgs nav izspiests, čakarējoties kādas 5 minūtes var kaut kādā veidā vieglām dabūt iekšā robā, sajūgu spiežu cik spēka, bet jēgas nekādas, pie izslēgta dzinēja viss slēdzās super, laikam tomēr kāds sajūga mehānisms, kas atbild par neitrālo ir vai nu izdilis vai sasalis, aizdirsies vai kas tml.   |    Offline |  |   |  
| Anderss | | 20. Feb 2011, 22:01 | 
#8736
 |  
  |   Kopš: 12. Apr 2008 
No: Rīga 
Ziņojumi: 676 
Braucu ar: RR 
 |  
20 Feb 2011, 21:45:38 Driver rakstīja: 
 
20 Feb 2011, 21:38:26 SUPERSTAR rakstīja: 
 
20 Feb 2011, 21:30:34 Anderss rakstīja: 
Gan jau kadam ir bijis tāds aparāts. 
Apgaismojiet mani par e30 3.5l motoru kādas problēmas gaidāmas utt.  
  
patēriņš   
  
problema ir nevis paterinjs, bet gan auto nevadmiba delj parlieku smagaa purna. 
der tik atvilkshanai pa taisni... 
  
patēriņš jaa tas itkā būtu skaidrs, v8 vai ta nav smagāks   dažiem tak ir tādi un brauc trasē vai šiem ir kaut kas izmainīts ar smagumiem  |    Offline |  |   |  
| 
 |  
| Atizz | | 20. Feb 2011, 22:10 | 
#8737
 |  
  |  Kopš: 03. Jan 2010 
Ziņojumi: 308 
Braucu ar: e91 
 | Kas varetu būt pa vainu, ka nelec autins 318is(M42), dzirkstele ir, benzins pienak, sveces ari nesen nomainiju, karoc noslapeju autinu iegaju majas, pec 10 min meiginaju pielaist nekada reakcija, pat neskauda, valkajam pilnigi nekaa, nevaru iedomaties, kas vel varetu buut pie vainas   |    Offline |  |   |  
Driver   | | 20. Feb 2011, 22:50 | 
#8738
 |  
  |   Kopš: 22. Jun 2002 
No: Rīga 
Ziņojumi: 31536 
Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu 
 |  
20 Feb 2011, 22:10:11 Atizz rakstīja: 
Kas varetu būt pa vainu, ka nelec autins 318is(M42), dzirkstele ir, benzins pienak, sveces ari nesen nomainiju, karoc noslapeju autinu iegaju majas, pec 10 min meiginaju pielaist nekada reakcija, pat neskauda, valkajam pilnigi nekaa, nevaru iedomaties, kas vel varetu buut pie vainas   
  
kaa zini, ka dzikstele ir? 
kaa zini, ka benza pienak, ar ko nomeriji? 
...un tas, ka benzins pienak, vel nenozime, ka vinjs tiek iesmidzinats
  ----------------- diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas. 
 |    Offline |  |   |  
| Markijs | | 20. Feb 2011, 23:18 | 
#8739
 |  
  |   Kopš: 24. Dec 2008 
Ziņojumi: 1384 
Braucu ar: Vecu vācu kupeju. 
 | Divi auto/renoksā pērkot e30 fartuku kādā kvalitātē viņš ir taisns ? nav nekas jāmuhļī lai pieliktu klāt ?  [ Šo ziņu laboja Markijs, 20 Feb 2011, 23:19:34 ]  |    Offline |  |   |  
| Andis | | 20. Feb 2011, 23:47 | 
#8740
 |  
  |   Kopš: 12. May 2007 
No: Rīga 
Ziņojumi: 383 
Braucu ar: V6 
 |  
20 Feb 2011, 19:06:23 Riot rakstīja: 
 
20 Feb 2011, 18:56:41 kexxx rakstīja: 
 
20 Feb 2011, 18:08:50 Riot rakstīja: 
 
20 Feb 2011, 17:59:57 kexxx rakstīja: 
 
20 Feb 2011, 17:35:42 Riot rakstīja: 
Sveiki spečuki! 
Jautājums: 
Ir audi 80 b4 92.g. 1.9tdi, manuālā kārba, nezinu vai vaina ir šie lielie mīnusi vai kas cits, bet ātrumkārba normāli neslēdzās, visos robos jāpielieto normāls spēks, sajūgs izpiests izspiests līdz galam, pie izslēgta dzinēja gan pie izspiesta sajūga gan ne pie izspiesta sajūga kārba slēdzas labi. Bet dažreiz robi slēdzas labi, ja braukt visu laiku robā, slēdzoties piemēram no otrā uz trešo, no trešā uz ceturto utt., neatstājot neitrālajā, kad atstāj neitrālajā ripinoties, un atkal ieliekot robā, jāpieliek normāls spēks. Tad jautājums, vai pie vainas ir sajūgs vai kārbā ir kaut kas? 
 
  
 
daudzām vecām mašīnām tā ir... nekas traks... 
  
labāk nemierini, tad vaina ir kurvī vai kā? 
Mašīna ir domāta darbam, jābrauc daudz un dikti vienkārši negribas palikt uz ceļa starp Rīgu un Liepāju gaidītot kādu. Ar kādām naudām jārēķinās lai izlabotu šādu defektu? un cik ilgi var aptuveni braukt, vai braukt nedrīkst, kārba nevar nobrukt? es domāju, ja maina kurvi tad labāk visu kas saistīts ar sajūgu, lai lieku reizi neņemtu kārbu nost lai kaut ko nomainītu. 
Vai pie vainas tiešām var būt mīnusi? Jo iepriekš, kad nebija tik auksts, nu līdz -10, nekas tāds nebija novērojams      
 
  
 
kā sajūgs strādā? ja stāvošai mašīnai nospied līdz galam sajūgu, ieliec robā un laid vaļā- vai uzreiz mašīna sāk kustēt vai tikai kkur uz pus pedāļa gājiena? 
  
ja atlaiž gandrīz līdz galam un tad tikai sāk kustēt. bet kad mēģina ielikt robā, kad neliekas, tad var saprast ka sajūgs netiek izspiests līdz galam, bet tas ir izspiests, it kā neizspiežas līdz galam. 
  
 
Ņemot vērā, ka tev sajūgs ar hidraulisku pievadu nevis uz trošu, tad vaina pilnīgi mierīgi varētu būt slave/master cilindros tā vaina, kas manuprāt šiem auto ir diezgan izteikta problēma. Ja sajūgs neslīd, tad otrs variants ir kurvis. Nav tur nekāda raķešzinātne. 
 
 
Tas, ka sajūgs ir pašā pedāļa galā vēl nenozīmē, ka viņam ir pizda, braucu jau ar tādu vairāk kā 3 gadus, nevienā brīdi nav bijušas nekādas pazīmes, ka kkas nebūtu kārtībā.   |    Offline |  |   |  
  |  
  
Moderatori: 968-jk, AV, AiwaShuraLLP, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, linda, mrc, noisex, smudo 
		 
 |