Online
Pašreiz BMWPower skatās 103 viesi un 5 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: 0-100'000 km. Pieredze ar jauniem auto
Autors | Ziņojums |
smudo  | |  Kopš: 18. Jan 2015
Ziņojumi: 3976
Braucu ar: 944 turbo & Cayman & 330iX & 540ix
|
25 Aug 2025, 09:37:32 @Gachaans rakstīja:
25 Aug 2025, 06:00:14 @rencho rakstīja:
Ta vēl aktuāls jautājums par plugin (ne)lādēšanu un darba auto degvielas atskaitēm. Vai var lādēt reti un liet degvielu , degvielas atskaitē rakstot reālo degvielas patēriņu (ganjau ap 7- , pēc tam nemaksājot sodu par pārtērēto , jo CSDD datos patēŗiņu rāda 0,8 L/100km ?
kādā makarā, tur ir izrēķināts 0,8l /100km ? cik reāli tāds dampis rij? toyotas ar saviem hibrīdiem, cik dzirdēts, rij kkur 4-5l benzīna, braucot 50% šoseja 50% pilsēta.
PHEViem patēriņš rēķināts ar pieņēmumu, ka braucienu veic ar pilnu bateriju hybrid režīmā, līdz ar to motors pieslēdzas tikai nosacītā testa bāņa režīmā. Tādēļ arī, piemēram, BMW XM PHEVam ar V8 uzn kombinēto jaudu 750zs un pašmasu 2,8t WLTP patēriņš ir 2,3l/100km, jo ar 56kWh nateriju mierīgā režīmā tas 70+ km var nobraukt EV režīmā. Bet ar izlādētu bateriju patēriņš būs ap 15l.
Tas viss tiek darīts tikai ar mēķi dabūt max mazus CO2 izmešus WLTP testos, jo par visu, kas ir virs 95gr/1km ir ES sodi ražotājam. Atgādināšu, ka 2,0d MHEV WLTP testā jau būs ap 110gr/km CO2, līdz ar to skaidrs, ka vidējo zem 95gr/km var dabūt tikai paralēli tirgojot EV un PHEVus. Tā kā par PHEViem ir lielas nodokļu atļaides, dēļ maziem CO2 cipariem, kas ir reāli tikai ar pilnu bateriju un īsos gabalos, tad ir loģiski valsts nedos kādas atlaides tiem, kas brauc ar PHEVu ar tukšu bateriju ICE režīmā, jo drīzā nākotnē valsts par to (pār nespēju samazināt CO2 emisijas) būs spiesta sākt maksāt sodus ES.
Vācija par to bija lielas diskusijas, ka būtu jāseko līdzi patēriņiem un jāņem nost atlaides PHEV braucējiem, kas brauc ar tukšām baterijām, bet tas viss apstājās pie tā, ka to nevar droši izsekot. | Offline | | |
sonx33 | |  Kopš: 08. Sep 2008
Ziņojumi: 2105
Braucu ar: 320d
| Ko spečuki sakat par jauno Dacias Bigsteru?
Priekš sevis pirktu vai tas lai paliek tikai ka darba auto?
Pagaidām galveno negatīvo redzu, ka 4x4 nav pieejams ar automātkārbu.
| Offline | | |
subaru | |  Kopš: 17. Jun 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 10383
Braucu ar: rokām uz stūres
|
25 Aug 2025, 09:54:47 @sonx33 rakstīja:
Ko spečuki sakat par jauno Dacias Bigsteru?
Priekš sevis pirktu vai tas lai paliek tikai ka darba auto?
Pagaidām galveno negatīvo redzu, ka 4x4 nav pieejams ar automātkārbu.
Man ir.
4x4 versija Extreme komplektācijā ar klāt piepirktu elektrisko bagāžnieka vāku, winter+ paku (sildāmi ķebļi, sildāma stūre, sildāms vējstikls) un parking paku (parking sensori, blind spot warning un tā saucamā 360 grādu kamera)
Jau 11k nobraukāti.
No problemo. Forši, ka jūtami vairāk vietas 2 rindā un bāgūzē kā III dacia dusterim.
Jā - automāta neesamība ir neliels mīnuss, bet nu it is what it is. Gada baigās dacia laikam sola prezentēt dusteri ar full hybrid un pilnpiedziņu un automātu. Pakaļējo asi greizīs elektromotors.
Tā kā dusterim un bigsterim mezgli vienādi, tad gan jau arī bigsterī būs tā tehnoloģija
Tātad overall normāls auto. 4x4 versijai reālais patēriņš drusku zem 7 litriem benz. 4x4 versijai 130 zs turbobenzīns ar mild hybrid. Braucas tāpat kā III dusteris ar 4x4, jo interesanti, ka bigsters ir tikai ap 40 kg smagāks par dusteri 
Piekare samērā mīksta un nekādu baigo sportu nevajag gaidīt. Pa granti gan var laist kā vien patīk. Bedres, grambas nelīdzenumus, trepi 'apēd' lieliski. Stabilitātes kontrole gan ieslēdzas atpakaļ virs 105 kmh, tā ka līdz 105 kmh var atraktīvāk braukt. 
Sēdekļi ir redzēti ērtāki, bet nu nekas baigi krimināls.
Kopumā man kā lauķim der. Var gan pa lauku/mežu braukt, gan uz pilsētu aizbraukt.[ Šo ziņu laboja subaru, 25 Aug 2025, 11:34:19 ] | Offline | | |
Gachaans | |  Kopš: 05. Mar 2012
No: Rīga
Ziņojumi: 818
Braucu ar: OOOO
|
25 Aug 2025, 11:33:12 @subaru rakstīja:
Tātad overall normāls auto. 4x4 versijai reālais patēriņš drusku zem 7 litriem benz. 4x4 versijai 130 zs turbobenzīns ar mild hybrid. Braucas tāpat kā III dusteris ar 4x4, jo interesanti, ka bigsters ir tikai ap 40 kg smagāks par dusteri 
Piekare samērā mīksta un nekādu baigo sportu nevajag gaidīt. Pa granti gan var laist kā vien patīk. Bedres, grambas nelīdzenumus, trepi 'apēd' lieliski. Stabilitātes kontrole gan ieslēdzas atpakaļ virs 105 kmh, tā ka līdz 105 kmh var atraktīvāk braukt. 
Sēdekļi ir redzēti ērtāki, bet nu nekas baigi krimināls.
Kopumā man kā lauķim der. Var gan pa lauku/mežu braukt, gan uz pilsētu aizbraukt.
ja pareiz atceros, tev bija bēdas ar dusteru? vietā paņēmi šo? Kāda kulise ir bigsteram? jaunajam dusteram ir tāda pati, drusku kokaina, kā Sandero. šim ir mīkstāka?
Ar savu Sandero , kopš janvāra esmu nobraucis 17K km, nekādu gļuku , par laimi, nav, diezgan ekonomisks braucamais , uz gāzīti. Tā kokainā kulise ir vienīgais pie kā piesieties, nu jā, un "sborkas" kvalitāte. nav visas spraugas un stūri vienādi, bet tas man baigi nerausta, nav premium limuzīns | Offline | | |
subaru | |  Kopš: 17. Jun 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 10383
Braucu ar: rokām uz stūres
| jā, III dusterim bija visādi elektrības un softa gļuki, bet labās ziņas ir, ka 4x4 bigsterim powertrains 1:1 ir tāds kā 4x4 dusterim un so far izskatās, ka bigsterim gļuku praktiski vispār nav ... un līdzīgs info ir arī internetos no lietotājiem.
Ātrumkārbas kulise kā kulise. Neko tur jocīgu vai neparastu nesaskatu.
| Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, AiwaShuraLLP, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, linda, mrc, noisex, smudo
|