Online
Pašreiz BMWPower skatās 88 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: 0-100'000 km. Pieredze ar jauniem auto
Autors | Ziņojums |
Samsasi | 13. Aug 2025, 22:38 |
#8641
|
|  Kopš: 01. Nov 2014
Ziņojumi: 5181
Braucu ar:
| Nevar tak būt, Ķīnas auto ir nākotne  | Offline | | |
shirminieks | 14. Aug 2025, 09:02 |
#8642
|
|  Kopš: 13. Jan 2013
No: Rīga
Ziņojumi: 1932
Braucu ar: 81
|
13 Aug 2025, 15:48:37 @casivupi rakstīja:
TL;DR Inchcape tirgo BYD mēslus
https://youtu.be/c9Ikn1tndR4?si=vMk0nPxjky1vTv34
Inchcape ne tikai BYD tirgo, bet arī citus auto: BMW
Šeit vismaz var redzēt auto modeli, nevis pieņemt, ka tas, kas ir zem pikseļiem, ir BYD  | Offline | | |
e36powers | 14. Aug 2025, 22:24 |
#8643
|
|  Kopš: 11. Dec 2012
No: Rīga
Ziņojumi: 810
Braucu ar: 192hp
| Vai kādam ir pieredze ar Toyota C-HR 1. paaudzes īpašnieku? Ko jūs varat teikt par uzticamību, īpaši interesē hibrīda versija. Vienīgais, ko nesaprotu — kāpēc AMServ pārdod veco virsbūvi par 25 000 €, ja Noliktaavē var jau iegādāties jaunu par 28 900 €. | Offline | | |
kkas | |  Kopš: 22. Apr 2008
Ziņojumi: 9886
Braucu ar: Alfu
| Par Toyota tādus jautājumus neuzdod. kapēc tādas cenas? Tapēc ka mega pieprasījums. | Offline | | |
shirminieks | |  Kopš: 13. Jan 2013
No: Rīga
Ziņojumi: 1932
Braucu ar: 81
|
14 Aug 2025, 22:24:44 @e36powers rakstīja:
Vai kādam ir pieredze ar Toyota C-HR 1. paaudzes īpašnieku? Ko jūs varat teikt par uzticamību, īpaši interesē hibrīda versija. Vienīgais, ko nesaprotu — kāpēc AMServ pārdod veco virsbūvi par 25 000 €, ja Noliktaavē var jau iegādāties jaunu par 28 900 €.
Ja Amserv tirgo veco paaudzi pa 25kEUR un Tu par to interesējies, tad jau Amserv visu dara pareizi  | Offline | | |
DiksIrseejs | | Kopš: 08. Oct 2020
No: Dobele
Ziņojumi: 1309
Braucu ar: Hibrīdu
| Android auto/Carplay tiem CHR nāk tikai no 2019.gada vidus laikam. A citādi toyotas hibrīds tehnoloģiski iznāk pat uzticamāks par parasto. Tam nav nevienas siksnas motorā. | Offline | | |
Gachaans | |  Kopš: 05. Mar 2012
No: Rīga
Ziņojumi: 815
Braucu ar: OOOO
|
15 Aug 2025, 10:18:58 @DiksIrseejs rakstīja:
Android auto/Carplay tiem CHR nāk tikai no 2019.gada vidus laikam. A citādi toyotas hibrīds tehnoloģiski iznāk pat uzticamāks par parasto. Tam nav nevienas siksnas motorā.
Jap. Man toyota dīlerī vairāki pazīstami cilvēki strādā, gan servisā, gan pieņēmējos. Teica ka pa lielam, jebkurš Toyotas benzīns ir diezgan uzticams, un hibrīds esot vēl uzticamāks, jo vienīgais kas benzīnam varot saplīst ir Toyotas "v-tec" un hibrīdam tāda neesot. | Offline | | |
Maxal | | Kopš: 23. Aug 2010
No: Rīga
Ziņojumi: 42
Braucu ar: e90 320d
|
14 Aug 2025, 22:24:44 @e36powers rakstīja:
Vai kādam ir pieredze ar Toyota C-HR 1. paaudzes īpašnieku? Ko jūs varat teikt par uzticamību, īpaši interesē hibrīda versija. Vienīgais, ko nesaprotu — kāpēc AMServ pārdod veco virsbūvi par 25 000 €, ja Noliktaavē var jau iegādāties jaunu par 28 900 €.
tiek lietots 1.8 hibrīds no 12.2020. pašlaik nobraukums ap 70k
no gļukiem - pa lielam vienīgā problēma ir pašizlāde, ja nedēļu nekustina - būs nosēdies. tas ar normālu akumulatoru, pirmos gadus bezmaksas palīdzības periodā tika vairākas reizes saukts 'piepīpēt'. Tagad bagāžniekā stāv boosteris - ar to pilnībā pietiek.
Tehniski problēmas nav bijušas. Apkopes pie am serva.
carplay/android auto ir.
| Offline | | |
|
e36powers | |  Kopš: 11. Dec 2012
No: Rīga
Ziņojumi: 810
Braucu ar: 192hp
|
15 Aug 2025, 11:02:09 @Maxal rakstīja:
14 Aug 2025, 22:24:44 @e36powers rakstīja:
Vai kādam ir pieredze ar Toyota C-HR 1. paaudzes īpašnieku? Ko jūs varat teikt par uzticamību, īpaši interesē hibrīda versija. Vienīgais, ko nesaprotu — kāpēc AMServ pārdod veco virsbūvi par 25 000 €, ja Noliktaavē var jau iegādāties jaunu par 28 900 €.
tiek lietots 1.8 hibrīds no 12.2020. pašlaik nobraukums ap 70k
no gļukiem - pa lielam vienīgā problēma ir pašizlāde, ja nedēļu nekustina - būs nosēdies. tas ar normālu akumulatoru, pirmos gadus bezmaksas palīdzības periodā tika vairākas reizes saukts 'piepīpēt'. Tagad bagāžniekā stāv boosteris - ar to pilnībā pietiek.
Tehniski problēmas nav bijušas. Apkopes pie am serva.
carplay/android auto ir.
Arī es lasīju un uzzināju, ka lielākajai daļai cilvēku automašīnai akumulators var mierīgi izlādēties pāris dienu laikā, īpaši ziemā, un tas notiek pat ar jaunām Toyotām ap 2022.–2023. gadu. Vēl saka, ka ir kaut kādas problēmas ar imobilaizatoru, un arī tad vienmēr jāizsauc tehniskā palīdzība. Vienkārši negribas nopirkt mašīnu un ņemties kā ar BMW. | Offline | | |
smudo  | |  Kopš: 18. Jan 2015
Ziņojumi: 3961
Braucu ar: 944 turbo & Cayman & 330iX & 540ix
|
15 Aug 2025, 11:47:48 @e36powers rakstīja:
15 Aug 2025, 11:02:09 @Maxal rakstīja:
14 Aug 2025, 22:24:44 @e36powers rakstīja:
Vai kādam ir pieredze ar Toyota C-HR 1. paaudzes īpašnieku? Ko jūs varat teikt par uzticamību, īpaši interesē hibrīda versija. Vienīgais, ko nesaprotu — kāpēc AMServ pārdod veco virsbūvi par 25 000 €, ja Noliktaavē var jau iegādāties jaunu par 28 900 €.
tiek lietots 1.8 hibrīds no 12.2020. pašlaik nobraukums ap 70k
no gļukiem - pa lielam vienīgā problēma ir pašizlāde, ja nedēļu nekustina - būs nosēdies. tas ar normālu akumulatoru, pirmos gadus bezmaksas palīdzības periodā tika vairākas reizes saukts 'piepīpēt'. Tagad bagāžniekā stāv boosteris - ar to pilnībā pietiek.
Tehniski problēmas nav bijušas. Apkopes pie am serva.
carplay/android auto ir.
Arī es lasīju un uzzināju, ka lielākajai daļai cilvēku automašīnai akumulators var mierīgi izlādēties pāris dienu laikā, īpaši ziemā, un tas notiek pat ar jaunām Toyotām ap 2022.–2023. gadu. Vēl saka, ka ir kaut kādas problēmas ar imobilaizatoru, un arī tad vienmēr jāizsauc tehniskā palīdzība. Vienkārši negribas nopirkt mašīnu un ņemties kā ar BMW.
Aķa izlādēšanās garantijas auto nedēļas laikā ir 
Kuram akutālajam BMW modelim ir sagaidāma liela ņemšanās pirmajos 100-200k km? Ir bijuši padaudz jauni vācieši, arī BMW - nekad nav bijis neviens garantijas gadījums, par citām problēmam nerunājot  | Offline | | |
Maxal | | Kopš: 23. Aug 2010
No: Rīga
Ziņojumi: 42
Braucu ar: e90 320d
| kā teica 'autoSOS'veidīgie - ļoti liels izsaukumu skaits ir uz nosēdušies Toyota hibrīdu akumulatoriem.
AMSERVā - viss ir ok, testus viss iziet bez problēmām.
Runājot ar kolēģi kam KIA hibrīds - tur šāds joks nav. | Offline | | |
duzis89 | |  Kopš: 29. Sep 2013
Ziņojumi: 392
Braucu ar: 318i
|
15 Aug 2025, 12:48:53 @Maxal rakstīja:
kā teica 'autoSOS'veidīgie - ļoti liels izsaukumu skaits ir uz nosēdušies Toyota hibrīdu akumulatoriem.
AMSERVā - viss ir ok, testus viss iziet bez problēmām.
Runājot ar kolēģi kam KIA hibrīds - tur šāds joks nav.
Es runāju ar vienu Toyota hibrīdauto īpašnieku, viņam ir pazīstams cilvēks, kas strādā Amserv, un viņš apstiprināja, ka pastāv tāda problēma, un viņi nezina, kā to atrisināt. Viņš arī teica, lai par to nevienam nestāsta, tāpēc Amserv izliekas, ka par šo problēmu neko nezina. Sākumā es domāju, ka tas ir feiks, bet tagad, pēc laika, es pats sāku tam ticēt. | Offline | | |
kkas | |  Kopš: 22. Apr 2008
Ziņojumi: 9886
Braucu ar: Alfu
| pirms gada kad meklēju sev auto, tad neko tādu neatradu ka būtu baigā masveida problēma. forumos kkas epizodiski ir, bet tur vairāk par to ka rūpnīcas 12V aķis ir sū un jebkurā brīdī var nomirt. ne vienmēr dīleri gribot to atzīt kā garantiju, ieliek kkādu brendīgu aķi un aizmirst  | Offline | | |
Gachaans | |  Kopš: 05. Mar 2012
No: Rīga
Ziņojumi: 815
Braucu ar: OOOO
| savai ex ,palīdzēju atrast 2017. gada auris hibrīdu 1.8l. Nekādi gļuki ar izlādēšanos nav novēroti. ziemā ir stāvējis nebraukts tuvu 2 nedēļām, un viss ok. Domāju, tā nav masveida problēma toyotām. tikpat labi var būt ka amservā signalizāciju liek kkādi dirsroči, un vnk nejēdz elektrību. ir dzirdēti stāsti par dīleru liktām siģenēm, kur pēc tam ir elektro gļuki. | Offline | | |
martins_usars | |  Kopš: 01. May 2023
Ziņojumi: 1350
Braucu ar: skatuve viens!
| kaimiņienes pārisgadīgais RAV4 hibrīds bija sausu aķi pēc nedēļas stāvēšanas ar būsteri aizgāja uzreiz, īpaši nezāģēja  | Offline | | |
hiouz | | Kopš: 13. Aug 2019
Ziņojumi: 82
Braucu ar:
| Nav jauns auto,bet 17. gada Outbackiem līdzīga problēma ar izlādēšanos. Sapratu ka tas notiek, ja auto ir nomests uz vairākām dienām neaizslēgts. Ja aizslēdz, var mēnesi nekustināt un startējās bez problēmām. | Offline | | |
|
elbruss  | |  Kopš: 12. May 2006
Ziņojumi: 1097
Braucu ar: BMW, Škoda, velo, slēpes
| Akumulatora izlāde taču ir diezgan viegli nodiagnosticējama problēma. Ieliec ķēdē ampērmetru un skaties, kāda strāva iet pēc 1 min, 5 min, 10 min, 15 min... vislābāk uzzīmēt grafiku.
Parasti jau pēc dažām minūtēm auto elektronika "iemieg" un patēriņš paliek konstants.
Tad paņem aķa ietilpību un matemātiski izrēķini cik ilgi tas vilks pie šāda patēriņa. Ja redzi, ka strāva par lielu, tad jau sākas nedaudz čakars, jo vajag mērīt pa blokiem.
Vai es kaut ko ne tā sapratis esmu? Neticu, ka dīlers netiek galā.[ Šo ziņu laboja elbruss, 15 Aug 2025, 21:16:30 ] | Offline | | |
siga | | Kopš: 22. Nov 2014
Ziņojumi: 103
Braucu ar: kukušku
| Sievai 18 gada CHR, nobraukums 55 t., 12V akum. mainīts, savādāk nekādas ķibeles nav bijušas, tikko atbraucām no Polijas brauciena, lielākoties visu laiku adaptīvā kruīzā, strādā perfekti, patēriņš 4,5 litri. | Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, AiwaShuraLLP, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, linda, mrc, noisex, smudo
|