Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 88 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehniska rakstura diskusijas

Tēma: 0-100'000 km. Pieredze ar jauniem auto

AutorsZiņojums
Samsasi
13. Aug 2025, 22:38 #8641

Kopš: 01. Nov 2014

Ziņojumi: 5181

Braucu ar:

Nevar tak būt, Ķīnas auto ir nākotne
Offline
shirminieks
14. Aug 2025, 09:02 #8642

Kopš: 13. Jan 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 1932

Braucu ar: 81


13 Aug 2025, 15:48:37 @casivupi rakstīja:
TL;DR Inchcape tirgo BYD mēslus
https://youtu.be/c9Ikn1tndR4?si=vMk0nPxjky1vTv34



Inchcape ne tikai BYD tirgo, bet arī citus auto: BMW

Šeit vismaz var redzēt auto modeli, nevis pieņemt, ka tas, kas ir zem pikseļiem, ir BYD
Offline
e36powers
14. Aug 2025, 22:24 #8643

Kopš: 11. Dec 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 810

Braucu ar: 192hp

Vai kādam ir pieredze ar Toyota C-HR 1. paaudzes īpašnieku? Ko jūs varat teikt par uzticamību, īpaši interesē hibrīda versija. Vienīgais, ko nesaprotu — kāpēc AMServ pārdod veco virsbūvi par 25 000 €, ja Noliktaavē var jau iegādāties jaunu par 28 900 €.
Offline
kkas
Vakar, 07:38 #8644

Kopš: 22. Apr 2008

Ziņojumi: 9886

Braucu ar: Alfu

Par Toyota tādus jautājumus neuzdod. kapēc tādas cenas? Tapēc ka mega pieprasījums.
Offline
shirminieks
Vakar, 09:57 #8645

Kopš: 13. Jan 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 1932

Braucu ar: 81


14 Aug 2025, 22:24:44 @e36powers rakstīja:
Vai kādam ir pieredze ar Toyota C-HR 1. paaudzes īpašnieku? Ko jūs varat teikt par uzticamību, īpaši interesē hibrīda versija. Vienīgais, ko nesaprotu — kāpēc AMServ pārdod veco virsbūvi par 25 000 €, ja Noliktaavē var jau iegādāties jaunu par 28 900 €.


Ja Amserv tirgo veco paaudzi pa 25kEUR un Tu par to interesējies, tad jau Amserv visu dara pareizi
Offline
DiksIrseejs
Vakar, 10:18 #8646

Kopš: 08. Oct 2020

No: Dobele

Ziņojumi: 1309

Braucu ar: Hibrīdu

Android auto/Carplay tiem CHR nāk tikai no 2019.gada vidus laikam. A citādi toyotas hibrīds tehnoloģiski iznāk pat uzticamāks par parasto. Tam nav nevienas siksnas motorā.
Offline
Gachaans
Vakar, 10:26 #8647

Kopš: 05. Mar 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 815

Braucu ar: OOOO


15 Aug 2025, 10:18:58 @DiksIrseejs rakstīja:
Android auto/Carplay tiem CHR nāk tikai no 2019.gada vidus laikam. A citādi toyotas hibrīds tehnoloģiski iznāk pat uzticamāks par parasto. Tam nav nevienas siksnas motorā.


Jap. Man toyota dīlerī vairāki pazīstami cilvēki strādā, gan servisā, gan pieņēmējos. Teica ka pa lielam, jebkurš Toyotas benzīns ir diezgan uzticams, un hibrīds esot vēl uzticamāks, jo vienīgais kas benzīnam varot saplīst ir Toyotas "v-tec" un hibrīdam tāda neesot.
Offline
Maxal
Vakar, 11:02 #8648

Kopš: 23. Aug 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 42

Braucu ar: e90 320d


14 Aug 2025, 22:24:44 @e36powers rakstīja:
Vai kādam ir pieredze ar Toyota C-HR 1. paaudzes īpašnieku? Ko jūs varat teikt par uzticamību, īpaši interesē hibrīda versija. Vienīgais, ko nesaprotu — kāpēc AMServ pārdod veco virsbūvi par 25 000 €, ja Noliktaavē var jau iegādāties jaunu par 28 900 €.


tiek lietots 1.8 hibrīds no 12.2020. pašlaik nobraukums ap 70k
no gļukiem - pa lielam vienīgā problēma ir pašizlāde, ja nedēļu nekustina - būs nosēdies. tas ar normālu akumulatoru, pirmos gadus bezmaksas palīdzības periodā tika vairākas reizes saukts 'piepīpēt'. Tagad bagāžniekā stāv boosteris - ar to pilnībā pietiek.
Tehniski problēmas nav bijušas. Apkopes pie am serva.
carplay/android auto ir.
Offline
e36powers
Vakar, 11:47 #8649

Kopš: 11. Dec 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 810

Braucu ar: 192hp


15 Aug 2025, 11:02:09 @Maxal rakstīja:

14 Aug 2025, 22:24:44 @e36powers rakstīja:
Vai kādam ir pieredze ar Toyota C-HR 1. paaudzes īpašnieku? Ko jūs varat teikt par uzticamību, īpaši interesē hibrīda versija. Vienīgais, ko nesaprotu — kāpēc AMServ pārdod veco virsbūvi par 25 000 €, ja Noliktaavē var jau iegādāties jaunu par 28 900 €.


tiek lietots 1.8 hibrīds no 12.2020. pašlaik nobraukums ap 70k
no gļukiem - pa lielam vienīgā problēma ir pašizlāde, ja nedēļu nekustina - būs nosēdies. tas ar normālu akumulatoru, pirmos gadus bezmaksas palīdzības periodā tika vairākas reizes saukts 'piepīpēt'. Tagad bagāžniekā stāv boosteris - ar to pilnībā pietiek.
Tehniski problēmas nav bijušas. Apkopes pie am serva.
carplay/android auto ir.



Arī es lasīju un uzzināju, ka lielākajai daļai cilvēku automašīnai akumulators var mierīgi izlādēties pāris dienu laikā, īpaši ziemā, un tas notiek pat ar jaunām Toyotām ap 2022.–2023. gadu. Vēl saka, ka ir kaut kādas problēmas ar imobilaizatoru, un arī tad vienmēr jāizsauc tehniskā palīdzība. Vienkārši negribas nopirkt mašīnu un ņemties kā ar BMW.
Offline
smudo
Vakar, 12:13 #8650

Kopš: 18. Jan 2015

Ziņojumi: 3961

Braucu ar: 944 turbo & Cayman & 330iX & 540ix


15 Aug 2025, 11:47:48 @e36powers rakstīja:

15 Aug 2025, 11:02:09 @Maxal rakstīja:

14 Aug 2025, 22:24:44 @e36powers rakstīja:
Vai kādam ir pieredze ar Toyota C-HR 1. paaudzes īpašnieku? Ko jūs varat teikt par uzticamību, īpaši interesē hibrīda versija. Vienīgais, ko nesaprotu — kāpēc AMServ pārdod veco virsbūvi par 25 000 €, ja Noliktaavē var jau iegādāties jaunu par 28 900 €.


tiek lietots 1.8 hibrīds no 12.2020. pašlaik nobraukums ap 70k
no gļukiem - pa lielam vienīgā problēma ir pašizlāde, ja nedēļu nekustina - būs nosēdies. tas ar normālu akumulatoru, pirmos gadus bezmaksas palīdzības periodā tika vairākas reizes saukts 'piepīpēt'. Tagad bagāžniekā stāv boosteris - ar to pilnībā pietiek.
Tehniski problēmas nav bijušas. Apkopes pie am serva.
carplay/android auto ir.



Arī es lasīju un uzzināju, ka lielākajai daļai cilvēku automašīnai akumulators var mierīgi izlādēties pāris dienu laikā, īpaši ziemā, un tas notiek pat ar jaunām Toyotām ap 2022.–2023. gadu. Vēl saka, ka ir kaut kādas problēmas ar imobilaizatoru, un arī tad vienmēr jāizsauc tehniskā palīdzība. Vienkārši negribas nopirkt mašīnu un ņemties kā ar BMW.


Aķa izlādēšanās garantijas auto nedēļas laikā ir

Kuram akutālajam BMW modelim ir sagaidāma liela ņemšanās pirmajos 100-200k km? Ir bijuši padaudz jauni vācieši, arī BMW - nekad nav bijis neviens garantijas gadījums, par citām problēmam nerunājot
Offline
Maxal
Vakar, 12:48 #8651

Kopš: 23. Aug 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 42

Braucu ar: e90 320d

kā teica 'autoSOS'veidīgie - ļoti liels izsaukumu skaits ir uz nosēdušies Toyota hibrīdu akumulatoriem.
AMSERVā - viss ir ok, testus viss iziet bez problēmām.
Runājot ar kolēģi kam KIA hibrīds - tur šāds joks nav.
Offline
duzis89
Vakar, 12:59 #8652

Kopš: 29. Sep 2013

Ziņojumi: 392

Braucu ar: 318i


15 Aug 2025, 12:48:53 @Maxal rakstīja:
kā teica 'autoSOS'veidīgie - ļoti liels izsaukumu skaits ir uz nosēdušies Toyota hibrīdu akumulatoriem.
AMSERVā - viss ir ok, testus viss iziet bez problēmām.
Runājot ar kolēģi kam KIA hibrīds - tur šāds joks nav.


Es runāju ar vienu Toyota hibrīdauto īpašnieku, viņam ir pazīstams cilvēks, kas strādā Amserv, un viņš apstiprināja, ka pastāv tāda problēma, un viņi nezina, kā to atrisināt. Viņš arī teica, lai par to nevienam nestāsta, tāpēc Amserv izliekas, ka par šo problēmu neko nezina. Sākumā es domāju, ka tas ir feiks, bet tagad, pēc laika, es pats sāku tam ticēt.
Offline
kkas
Vakar, 15:47 #8653

Kopš: 22. Apr 2008

Ziņojumi: 9886

Braucu ar: Alfu

pirms gada kad meklēju sev auto, tad neko tādu neatradu ka būtu baigā masveida problēma. forumos kkas epizodiski ir, bet tur vairāk par to ka rūpnīcas 12V aķis ir sū un jebkurā brīdī var nomirt. ne vienmēr dīleri gribot to atzīt kā garantiju, ieliek kkādu brendīgu aķi un aizmirst
Offline
Gachaans
Vakar, 17:08 #8654

Kopš: 05. Mar 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 815

Braucu ar: OOOO

savai ex ,palīdzēju atrast 2017. gada auris hibrīdu 1.8l. Nekādi gļuki ar izlādēšanos nav novēroti. ziemā ir stāvējis nebraukts tuvu 2 nedēļām, un viss ok. Domāju, tā nav masveida problēma toyotām. tikpat labi var būt ka amservā signalizāciju liek kkādi dirsroči, un vnk nejēdz elektrību. ir dzirdēti stāsti par dīleru liktām siģenēm, kur pēc tam ir elektro gļuki.
Offline
martins_usars
Vakar, 19:16 #8655

Kopš: 01. May 2023

Ziņojumi: 1350

Braucu ar: skatuve viens!

kaimiņienes pārisgadīgais RAV4 hibrīds bija sausu aķi pēc nedēļas stāvēšanas ar būsteri aizgāja uzreiz, īpaši nezāģēja
Offline
hiouz
Vakar, 19:50 #8656

Kopš: 13. Aug 2019

Ziņojumi: 82

Braucu ar:

Nav jauns auto,bet 17. gada Outbackiem līdzīga problēma ar izlādēšanos. Sapratu ka tas notiek, ja auto ir nomests uz vairākām dienām neaizslēgts. Ja aizslēdz, var mēnesi nekustināt un startējās bez problēmām.
Offline
elbruss
Vakar, 21:15 #8657

Kopš: 12. May 2006

Ziņojumi: 1097

Braucu ar: BMW, Škoda, velo, slēpes

Akumulatora izlāde taču ir diezgan viegli nodiagnosticējama problēma. Ieliec ķēdē ampērmetru un skaties, kāda strāva iet pēc 1 min, 5 min, 10 min, 15 min... vislābāk uzzīmēt grafiku.
Parasti jau pēc dažām minūtēm auto elektronika "iemieg" un patēriņš paliek konstants.
Tad paņem aķa ietilpību un matemātiski izrēķini cik ilgi tas vilks pie šāda patēriņa. Ja redzi, ka strāva par lielu, tad jau sākas nedaudz čakars, jo vajag mērīt pa blokiem.

Vai es kaut ko ne tā sapratis esmu? Neticu, ka dīlers netiek galā.

[ Šo ziņu laboja elbruss, 15 Aug 2025, 21:16:30 ]

Offline
siga
Vakar, 22:53 #8658

Kopš: 22. Nov 2014

Ziņojumi: 103

Braucu ar: kukušku

Sievai 18 gada CHR, nobraukums 55 t., 12V akum. mainīts, savādāk nekādas ķibeles nav bijušas, tikko atbraucām no Polijas brauciena, lielākoties visu laiku adaptīvā kruīzā, strādā perfekti, patēriņš 4,5 litri.
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, AiwaShuraLLP, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, linda, mrc, noisex, smudo