Online
Pašreiz BMWPower skatās 62 viesi un 7 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: Banānrepublika III
Autors | Ziņojums |
RH | |  Kopš: 05. Dec 2007
No: Rīga
Ziņojumi: 1102
Braucu ar: četriem riņķiem
| Bet nu pats fakts, izvēlas par 6 milj. dārgāku un vēl klāre redziet tur tie 6milj. jau neko tāpat nedotu.
Un cik noprotu paredzētais ceļa posms ir ap 35Km un noslēgtā līguma summa vairāk nekā 40 milj.
Tātad šobrīd izmaksas ir lielākas nekā pirms 2 gadiem. Un protams liels jautājums par kvalitāti.
| Offline | | |
edzulis  | |  Kopš: 13. May 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 56481
Braucu ar: S212, 911TT, 951, 635csi, NSX, Tillotson t4
| Tikko biju bērnu slimnīcā, kur TP pamanijās bērnus apzagt. Tad nu tur arī lēnām šiverēja "Binders" strādnieki. Tādi apšaubāmi jau bija un ar ķellēm lēnām bruģīti pielaboja. Nebrīnos, ka aizejošā valdība turpina savējiem dalīt Kaut vai 2x dārgāk. Tas ir daudz maznozīmīgāk kā kļūda dokumentos | Offline | | |
hronists | |  Kopš: 01. Sep 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 14820
Braucu ar: Svensk hjul
|
21 Jun 2010, 12:20:21 91 rakstīja:
Tas, protams, nemaina konkrētās lietas būtību, ka nav īsti skaidrs, kāpēc jāņem dārgāks piedāvājums.
Izsakoties līdzībās - Ir Cisco rūteris par 10 štukām un ir "cita brenda" rūteris par 5 štukām. Abiem specenes plus mīnus lūdzīgas. Katram IT vairāk vai mazāk saprotošam cilvim ir skaidrs, ka būs vietas kur būs jāliek dārgākais, jo tas strādās, nekārsies un nebūs jātaisa softa vai dzelžu apgreids pēc pusgada. Un TCO dārgākajam dzelzim piem. piecos gados būs stipri mazāks nekā lētakajam.
tb. nezinot ko kurš ir piedāvājis, ir neiespējami spriest kāpēc ir izsvilpts lētākais piedāvājums. Es domāju LVC nav stulbi un labi saprot, ka nozarē ir krīze un ka ceļinieki ies uz dempingu lai tikai varētu tikt pie pasūtījuma. Un ja dempings iestājas plānākā grants kārtā vai kaut kādos standartam neatbilstošos materiālos, tad nax visus dempingotājus. Lai taisa labi, jo tā trase būs reāli noslogota. | Offline | | |
viesulis | |  Kopš: 04. Mar 2007
Ziņojumi: 16796
Braucu ar: Volvo un Volvo
| šķiet, ka neesi redzējis kā bāleliņi ceļus taisa 
jā arī kaut kur labi, tad neadekvāti dārgi | Offline | | |
M3  | |  Kopš: 14. May 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 3377
Braucu ar: VOLVO
| šeit var runāt daudz un dikti, kur taisnība , bet izvēlēties uzvarētāju pēc zemākās cenas 90% izmaksā dargāk. Interesanti kad šis debīlisms nebūs prioritāte  | Offline | | |
skudza | |  Kopš: 27. Jan 2009
Ziņojumi: 826
Braucu ar: pelēci
|
21 Jun 2010, 13:32:30 zbmono rakstīja:
Izsakoties līdzībās - Ir Cisco rūteris par 10 štukām un ir "cita brenda" rūteris par 5 štukām. Abiem specenes plus mīnus lūdzīgas. Katram IT vairāk vai mazāk saprotošam cilvim ir skaidrs, ka būs vietas kur būs jāliek dārgākais, jo tas strādās, nekārsies un nebūs jātaisa softa vai dzelžu apgreids pēc pusgada. Un TCO dārgākajam dzelzim piem. piecos gados būs stipri mazāks nekā lētakajam.
tb. nezinot ko kurš ir piedāvājis, ir neiespējami spriest kāpēc ir izsvilpts lētākais piedāvājums. Es domāju LVC nav stulbi un labi saprot, ka nozarē ir krīze un ka ceļinieki ies uz dempingu lai tikai varētu tikt pie pasūtījuma. Un ja dempings iestājas plānākā grants kārtā vai kaut kādos standartam neatbilstošos materiālos, tad nax visus dempingotājus. Lai taisa labi, jo tā trase būs reāli noslogota.
Uz lvc iepirkumu ir specenes, ko, cik daudz un atbilstoši kadām prasībām jāizbuvē. Piedāvāt var tikai iepirkuma specenēm atbilstošus materiālus. Nevis kā tu mini "plus mīnus". Nevar izbūvēt +/- 5m platu ceļu ar +/- asfaltu vai šķembu. Neko plānāk vai neatbilstošu izbūvēt nedrīkst. Celtnieks, nevar nešmaucoties iesiet žurnālā nesertificētu materiālu.
Šmaucas visi, tikai vai visus pieķer.. 6mio ir pietiekams iemesls, lai visiem pietiktu.
"Glītrakstīšanas" kļūdas ir visvieglākais veids kā "atšūt". Ir pašam tāda pieredze. Meklē, tik ilgi tos komatus un garumzīmes, kamēr atrod. Šajā gadījumā, jauni puiši ātri rakstija, noklūdijās ar ciparu un viss... piedāvājumā iedots nolikumam neatbilstošas markas betons. Neticu, ka izdosies vinnēt pat pārsūdzot. Daži mēģināja sadalīt tirgu, bet te pēkšņi jauni puikas bladāc ar cirvi pa pieri skaidrs, ka viņus "suj" nost. Un binders ir ne jau otrs zemākais cipars 
| Offline | | |
Markss | |  Kopš: 08. Dec 2009
Ziņojumi: 1641
Braucu ar: Rūsas modeli.
| banānēdājvēlētāji | Offline | | |
edzulis  | |  Kopš: 13. May 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 56481
Braucu ar: S212, 911TT, 951, 635csi, NSX, Tillotson t4
| Kāds ir pārbraucis ar acīm PLL avīzes virsrakstiem? Vienkārši mega, mega populisms | Offline | | |
|
martink  | |  Kopš: 19. Nov 2005
No: Rīga
Ziņojumi: 5662
Braucu ar: BMW e34 525i Recaro (sapņos)
|
22 Jun 2010, 16:18:47 edzulis rakstīja:
Kāds ir pārbraucis ar acīm PLL avīzes virsrakstiem? Vienkārši mega, mega populisms
Vakar pārskrēju pāri, gribēju teikt līdzīgi
Ierēkt jau var kaut vai par to, ka tas tualets papīrs ir divās valodās, taču vismaz latviskajā versijā tiek runāts par to, ka ļaunie spēki apdraud nacionālu valsti. 
Tur bija daudzas vietas, par ko puslīdz informēts cilvēks var vnk. skaļi rēkt  | Offline | | |
martink  | |  Kopš: 19. Nov 2005
No: Rīga
Ziņojumi: 5662
Braucu ar: BMW e34 525i Recaro (sapņos)
|
21 Jun 2010, 12:56:53 DogyDog rakstīja:
Bet nu pats fakts, izvēlas par 6 milj. dārgāku un vēl klāre redziet tur tie 6milj. jau neko tāpat nedotu.
Un cik noprotu paredzētais ceļa posms ir ap 35Km un noslēgtā līguma summa vairāk nekā 40 milj.
Tātad šobrīd izmaksas ir lielākas nekā pirms 2 gadiem. Un protams liels jautājums par kvalitāti.
Nezinu, kā citur, te pie mājas Binders diezgan operatīvi un, es teiktu, ļoti kvalitatīvi pārasfaltēja visu. Te gan jāsaka paldies krīzei, jo pašvaldība bija mega pārsteigta, ka Binders piesakās. Varēju tikai pabrīnīties par darbu organizāciju, jo viss tika izdarīts pēc grafika un nekādu kasjaku nav.
Blakus ir citas firmeles lipinātais asfalts, kas jau brūk kopā pēc 2 gadiem. Un tur tochna čaļi izskatījās tādi, kas labi ja zin, ar kuru pusi lāpsta jātur uz augšu. Citur vispār ir kantori, kas kaut ko sarok, tad tas viss nostāv ziemu, pavasarī atkal kaut ko muļļā.
Un ja es pareizi saprotu, tajos 35 Km ietilpst joprojām neuzbūvētais tilts pie pagrieziena uz Taurupi, kas ir braucis, zin. Un no Glāzšķūņa līdz Koknesei laikam šobrīd ceļa vispār nav.
Tā jau protams, tur var būt kaut kas ir piemests klāt. Bet atšķirība ir tāda, ka tur cilvēki strādā un pelnīs to naudu, bet mēs te rakstam stulbus komentārus  | Offline | | |
RVR  | |  Kopš: 18. Sep 2008
Ziņojumi: 22698
Braucu ar: RVR
|
22 Jun 2010, 16:24:53 martink rakstīja:
Tur bija daudzas vietas, par ko puslīdz informēts cilvēks var vnk. skaļi rēkt 
Puslīdz informētie cilvēki sastāda ļoti mazu daļu no elektorāta, tāpēc tādi materiāli nemaz nav domāti viņiem. | Offline | | |
Drosmis  | |  Kopš: 15. Jan 2006
No: Rīga
Ziņojumi: 815
Braucu ar: 525dA&330
|
22 Jun 2010, 16:40:15 martink rakstīja:
21 Jun 2010, 12:56:53 DogyDog rakstīja:
Bet nu pats fakts, izvēlas par 6 milj. dārgāku un vēl klāre redziet tur tie 6milj. jau neko tāpat nedotu.
Un cik noprotu paredzētais ceļa posms ir ap 35Km un noslēgtā līguma summa vairāk nekā 40 milj.
Tātad šobrīd izmaksas ir lielākas nekā pirms 2 gadiem. Un protams liels jautājums par kvalitāti.
Nezinu, kā citur, te pie mājas Binders diezgan operatīvi un, es teiktu, ļoti kvalitatīvi pārasfaltēja visu. Te gan jāsaka paldies krīzei, jo pašvaldība bija mega pārsteigta, ka Binders piesakās. Varēju tikai pabrīnīties par darbu organizāciju, jo viss tika izdarīts pēc grafika un nekādu kasjaku nav.
Blakus ir citas firmeles lipinātais asfalts, kas jau brūk kopā pēc 2 gadiem. Un tur tochna čaļi izskatījās tādi, kas labi ja zin, ar kuru pusi lāpsta jātur uz augšu. Citur vispār ir kantori, kas kaut ko sarok, tad tas viss nostāv ziemu, pavasarī atkal kaut ko muļļā.
Un ja es pareizi saprotu, tajos 35 Km ietilpst joprojām neuzbūvētais tilts pie pagrieziena uz Taurupi, kas ir braucis, zin. Un no Glāzšķūņa līdz Koknesei laikam šobrīd ceļa vispār nav.
Tā jau protams, tur var būt kaut kas ir piemests klāt. Bet atšķirība ir tāda, ka tur cilvēki strādā un pelnīs to naudu, bet mēs te rakstam stulbus komentārus 
Tur ir ne tikai tas tilts, bet vēl 21 inženierbūve. | Offline | | |
hronists | |  Kopš: 01. Sep 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 14820
Braucu ar: Svensk hjul
| Krīze beigusies 
Ja godīgi, es šito nesaprotu. Bļaģ, kāds cenu palielinājums? par kādiem desmit, piecpadsmit procentiem? Nemaz nerunājot par to, ka viņi gribēja pacelt cenas par visiem trīsdesmit procentiem! Kas tie pārtikas ražotāji ir galvu saspieduši? Sajuta, ka ekonomika pacēlās par 0.0001% un tagad ir jāsāk pelnīt? No manis viņi sagaidīs tikai savu izstrādājumu boikotu.
Zaipalo, toč! Kā ir iespējams, ka Lietuvā Gan Bei restorānos cenas ir par 20% zemākas kā šeit? čili picā tas pats.[ Šo ziņu laboja zbmono, 22 Jun 2010, 17:09:51 ] | Offline | | |
karlsonss | | Kopš: 02. Feb 2009
No: Jelgava
Ziņojumi: 23038
Braucu ar:
|
22 Jun 2010, 17:07:34 zbmono rakstīja:
Zaipalo, toč! Kā ir iespējams, ka Lietuvā Gan Bei restorānos cenas ir par 20% zemākas kā šeit? čili picā tas pats.
nodoklji  | Offline | | |
romizz | |  Kopš: 27. Jan 2008
No: Madona
Ziņojumi: 4312
Braucu ar: VAG
| Banāneiropa..
diezgan neizprotams lēmums... | Offline | | |
Juzix  | |  Kopš: 22. Mar 2006
No: Rīga
Ziņojumi: 1559
Braucu ar: m20
|
29 Jun 2010, 12:47:56 user rakstīja:
29 Jun 2010, 12:40:19 romizz rakstīja:
Banāneiropa..
diezgan neizprotams lēmums...
tajā pašā laikā arī izprotams 
piemēram kruta - pēc olas un zini vienas maksā tik Ls/kg un citas tik, nevis 10 gab = 1 Ls un 10 gab = 1,5 Ls, bet starpbīa, ka vienas ir lielas otras mazas.. pēc svara viss ok 
Tālab olas ir sadalītas pēc kategorijām/izmēriem.
Ne velti ir tāds teiciens: "Ja runcim nav ko darīt, viņš laiza savas olas"
[ Šo ziņu laboja Juzix, 29 Jun 2010, 12:52:05 ]
-----------------
| Offline | | |
|
viesulis | |  Kopš: 04. Mar 2007
Ziņojumi: 16796
Braucu ar: Volvo un Volvo
| Links
labi, es atbalstīju pirmo NīN paaugstināšanu, bet ja izaies cauri šis, tad tas liekas man nepavelkami, jo būs vismaz 450Ls jānoloka gadā... | Offline | | |
markelis | |  Kopš: 28. Oct 2002
Ziņojumi: 13001
Braucu ar: eFku
|
29 Jun 2010, 12:58:42 viesulis rakstīja:
Links
labi, es atbalstīju pirmo NīN paaugstināšanu, bet ja izaies cauri šis, tad tas liekas man nepavelkami, jo būs vismaz 450Ls jānoloka gadā...
a man liekas ir ok. nav ko dziivot lepnos/daargos iipashumos ja nevar to atljauties. | Offline | | |
viesulis | |  Kopš: 04. Mar 2007
Ziņojumi: 16796
Braucu ar: Volvo un Volvo
| tad visi vecie Jūrmalnieki ar sūdainu slotu ir jāīzmēž no viņu mājām. | Offline | | |
Instigater | |  Kopš: 08. May 2003
No: Jūrmala
Ziņojumi: 7425
Braucu ar: ne BMW
| Nu bet vecajiem jūrmalniekiem jau nav lepnas miljonu villas, bet gan īpašumi ar kadastra vērtību ap 7k Ls. Tā kā nekas briesmīgs jau nedraud. | Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, AiwaShuraLLP, CP17, GirtzB, Lafter, MarC, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo, xjs_4
|