Online

Pašreiz BMWPower skatās 62 viesi un 7 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » FLEIMS

Tēma: Banānrepublika III

AutorsZiņojums
RH
21. Jun 2010, 12:56 #861

Kopš: 05. Dec 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 1102

Braucu ar: četriem riņķiem

Bet nu pats fakts, izvēlas par 6 milj. dārgāku un vēl klāre redziet tur tie 6milj. jau neko tāpat nedotu.

Un cik noprotu paredzētais ceļa posms ir ap 35Km un noslēgtā līguma summa vairāk nekā 40 milj.
Tātad šobrīd izmaksas ir lielākas nekā pirms 2 gadiem. Un protams liels jautājums par kvalitāti.

Offline
edzulis
21. Jun 2010, 12:59 #862

Kopš: 13. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 56481

Braucu ar: S212, 911TT, 951, 635csi, NSX, Tillotson t4

Tikko biju bērnu slimnīcā, kur TP pamanijās bērnus apzagt. Tad nu tur arī lēnām šiverēja "Binders" strādnieki. Tādi apšaubāmi jau bija un ar ķellēm lēnām bruģīti pielaboja. Nebrīnos, ka aizejošā valdība turpina savējiem dalīt Kaut vai 2x dārgāk. Tas ir daudz maznozīmīgāk kā kļūda dokumentos
Offline
hronists
21. Jun 2010, 13:32 #863

Kopš: 01. Sep 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 14820

Braucu ar: Svensk hjul


21 Jun 2010, 12:20:21 91 rakstīja:

Tas, protams, nemaina konkrētās lietas būtību, ka nav īsti skaidrs, kāpēc jāņem dārgāks piedāvājums.


Izsakoties līdzībās - Ir Cisco rūteris par 10 štukām un ir "cita brenda" rūteris par 5 štukām. Abiem specenes plus mīnus lūdzīgas. Katram IT vairāk vai mazāk saprotošam cilvim ir skaidrs, ka būs vietas kur būs jāliek dārgākais, jo tas strādās, nekārsies un nebūs jātaisa softa vai dzelžu apgreids pēc pusgada. Un TCO dārgākajam dzelzim piem. piecos gados būs stipri mazāks nekā lētakajam.

tb. nezinot ko kurš ir piedāvājis, ir neiespējami spriest kāpēc ir izsvilpts lētākais piedāvājums. Es domāju LVC nav stulbi un labi saprot, ka nozarē ir krīze un ka ceļinieki ies uz dempingu lai tikai varētu tikt pie pasūtījuma. Un ja dempings iestājas plānākā grants kārtā vai kaut kādos standartam neatbilstošos materiālos, tad nax visus dempingotājus. Lai taisa labi, jo tā trase būs reāli noslogota.
Offline
viesulis
21. Jun 2010, 13:38 #864

Kopš: 04. Mar 2007

Ziņojumi: 16796

Braucu ar: Volvo un Volvo

šķiet, ka neesi redzējis kā bāleliņi ceļus taisa

jā arī kaut kur labi, tad neadekvāti dārgi
Offline
M3
21. Jun 2010, 13:43 #865

Kopš: 14. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 3377

Braucu ar: VOLVO

šeit var runāt daudz un dikti, kur taisnība , bet izvēlēties uzvarētāju pēc zemākās cenas 90% izmaksā dargāk. Interesanti kad šis debīlisms nebūs prioritāte
Offline
skudza
21. Jun 2010, 14:34 #866

Kopš: 27. Jan 2009

Ziņojumi: 826

Braucu ar: pelēci


21 Jun 2010, 13:32:30 zbmono rakstīja:
Izsakoties līdzībās - Ir Cisco rūteris par 10 štukām un ir "cita brenda" rūteris par 5 štukām. Abiem specenes plus mīnus lūdzīgas. Katram IT vairāk vai mazāk saprotošam cilvim ir skaidrs, ka būs vietas kur būs jāliek dārgākais, jo tas strādās, nekārsies un nebūs jātaisa softa vai dzelžu apgreids pēc pusgada. Un TCO dārgākajam dzelzim piem. piecos gados būs stipri mazāks nekā lētakajam.

tb. nezinot ko kurš ir piedāvājis, ir neiespējami spriest kāpēc ir izsvilpts lētākais piedāvājums. Es domāju LVC nav stulbi un labi saprot, ka nozarē ir krīze un ka ceļinieki ies uz dempingu lai tikai varētu tikt pie pasūtījuma. Un ja dempings iestājas plānākā grants kārtā vai kaut kādos standartam neatbilstošos materiālos, tad nax visus dempingotājus. Lai taisa labi, jo tā trase būs reāli noslogota.


Uz lvc iepirkumu ir specenes, ko, cik daudz un atbilstoši kadām prasībām jāizbuvē. Piedāvāt var tikai iepirkuma specenēm atbilstošus materiālus. Nevis kā tu mini "plus mīnus". Nevar izbūvēt +/- 5m platu ceļu ar +/- asfaltu vai šķembu. Neko plānāk vai neatbilstošu izbūvēt nedrīkst. Celtnieks, nevar nešmaucoties iesiet žurnālā nesertificētu materiālu.
Šmaucas visi, tikai vai visus pieķer.. 6mio ir pietiekams iemesls, lai visiem pietiktu.

"Glītrakstīšanas" kļūdas ir visvieglākais veids kā "atšūt". Ir pašam tāda pieredze. Meklē, tik ilgi tos komatus un garumzīmes, kamēr atrod. Šajā gadījumā, jauni puiši ātri rakstija, noklūdijās ar ciparu un viss... piedāvājumā iedots nolikumam neatbilstošas markas betons. Neticu, ka izdosies vinnēt pat pārsūdzot. Daži mēģināja sadalīt tirgu, bet te pēkšņi jauni puikas bladāc ar cirvi pa pieri skaidrs, ka viņus "suj" nost. Un binders ir ne jau otrs zemākais cipars

Offline
Markss
22. Jun 2010, 16:04 #867

Kopš: 08. Dec 2009

Ziņojumi: 1641

Braucu ar: Rūsas modeli.

banānēdājvēlētāji
Offline
edzulis
22. Jun 2010, 16:18 #868

Kopš: 13. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 56481

Braucu ar: S212, 911TT, 951, 635csi, NSX, Tillotson t4

Kāds ir pārbraucis ar acīm PLL avīzes virsrakstiem? Vienkārši mega, mega populisms
Offline
martink
22. Jun 2010, 16:24 #869

Kopš: 19. Nov 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 5662

Braucu ar: BMW e34 525i Recaro (sapņos)


22 Jun 2010, 16:18:47 edzulis rakstīja:
Kāds ir pārbraucis ar acīm PLL avīzes virsrakstiem? Vienkārši mega, mega populisms

Vakar pārskrēju pāri, gribēju teikt līdzīgi


Ierēkt jau var kaut vai par to, ka tas tualets papīrs ir divās valodās, taču vismaz latviskajā versijā tiek runāts par to, ka ļaunie spēki apdraud nacionālu valsti.

Tur bija daudzas vietas, par ko puslīdz informēts cilvēks var vnk. skaļi rēkt
Offline
martink
22. Jun 2010, 16:40 #870

Kopš: 19. Nov 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 5662

Braucu ar: BMW e34 525i Recaro (sapņos)


21 Jun 2010, 12:56:53 DogyDog rakstīja:
Bet nu pats fakts, izvēlas par 6 milj. dārgāku un vēl klāre redziet tur tie 6milj. jau neko tāpat nedotu.

Un cik noprotu paredzētais ceļa posms ir ap 35Km un noslēgtā līguma summa vairāk nekā 40 milj.
Tātad šobrīd izmaksas ir lielākas nekā pirms 2 gadiem. Un protams liels jautājums par kvalitāti.



Nezinu, kā citur, te pie mājas Binders diezgan operatīvi un, es teiktu, ļoti kvalitatīvi pārasfaltēja visu. Te gan jāsaka paldies krīzei, jo pašvaldība bija mega pārsteigta, ka Binders piesakās. Varēju tikai pabrīnīties par darbu organizāciju, jo viss tika izdarīts pēc grafika un nekādu kasjaku nav.

Blakus ir citas firmeles lipinātais asfalts, kas jau brūk kopā pēc 2 gadiem. Un tur tochna čaļi izskatījās tādi, kas labi ja zin, ar kuru pusi lāpsta jātur uz augšu. Citur vispār ir kantori, kas kaut ko sarok, tad tas viss nostāv ziemu, pavasarī atkal kaut ko muļļā.

Un ja es pareizi saprotu, tajos 35 Km ietilpst joprojām neuzbūvētais tilts pie pagrieziena uz Taurupi, kas ir braucis, zin. Un no Glāzšķūņa līdz Koknesei laikam šobrīd ceļa vispār nav.

Tā jau protams, tur var būt kaut kas ir piemests klāt. Bet atšķirība ir tāda, ka tur cilvēki strādā un pelnīs to naudu, bet mēs te rakstam stulbus komentārus
Offline
RVR
22. Jun 2010, 16:41 #871

Kopš: 18. Sep 2008

Ziņojumi: 22698

Braucu ar: RVR


22 Jun 2010, 16:24:53 martink rakstīja:

Tur bija daudzas vietas, par ko puslīdz informēts cilvēks var vnk. skaļi rēkt


Puslīdz informētie cilvēki sastāda ļoti mazu daļu no elektorāta, tāpēc tādi materiāli nemaz nav domāti viņiem.
Offline
Drosmis
22. Jun 2010, 16:53 #872

Kopš: 15. Jan 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 815

Braucu ar: 525dA&330


22 Jun 2010, 16:40:15 martink rakstīja:

21 Jun 2010, 12:56:53 DogyDog rakstīja:
Bet nu pats fakts, izvēlas par 6 milj. dārgāku un vēl klāre redziet tur tie 6milj. jau neko tāpat nedotu.

Un cik noprotu paredzētais ceļa posms ir ap 35Km un noslēgtā līguma summa vairāk nekā 40 milj.
Tātad šobrīd izmaksas ir lielākas nekā pirms 2 gadiem. Un protams liels jautājums par kvalitāti.



Nezinu, kā citur, te pie mājas Binders diezgan operatīvi un, es teiktu, ļoti kvalitatīvi pārasfaltēja visu. Te gan jāsaka paldies krīzei, jo pašvaldība bija mega pārsteigta, ka Binders piesakās. Varēju tikai pabrīnīties par darbu organizāciju, jo viss tika izdarīts pēc grafika un nekādu kasjaku nav.

Blakus ir citas firmeles lipinātais asfalts, kas jau brūk kopā pēc 2 gadiem. Un tur tochna čaļi izskatījās tādi, kas labi ja zin, ar kuru pusi lāpsta jātur uz augšu. Citur vispār ir kantori, kas kaut ko sarok, tad tas viss nostāv ziemu, pavasarī atkal kaut ko muļļā.

Un ja es pareizi saprotu, tajos 35 Km ietilpst joprojām neuzbūvētais tilts pie pagrieziena uz Taurupi, kas ir braucis, zin. Un no Glāzšķūņa līdz Koknesei laikam šobrīd ceļa vispār nav.

Tā jau protams, tur var būt kaut kas ir piemests klāt. Bet atšķirība ir tāda, ka tur cilvēki strādā un pelnīs to naudu, bet mēs te rakstam stulbus komentārus

Tur ir ne tikai tas tilts, bet vēl 21 inženierbūve.
Offline
hronists
22. Jun 2010, 17:07 #873

Kopš: 01. Sep 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 14820

Braucu ar: Svensk hjul

Krīze beigusies

Ja godīgi, es šito nesaprotu. Bļaģ, kāds cenu palielinājums? par kādiem desmit, piecpadsmit procentiem? Nemaz nerunājot par to, ka viņi gribēja pacelt cenas par visiem trīsdesmit procentiem! Kas tie pārtikas ražotāji ir galvu saspieduši? Sajuta, ka ekonomika pacēlās par 0.0001% un tagad ir jāsāk pelnīt? No manis viņi sagaidīs tikai savu izstrādājumu boikotu.

Zaipalo, toč! Kā ir iespējams, ka Lietuvā Gan Bei restorānos cenas ir par 20% zemākas kā šeit? čili picā tas pats.

[ Šo ziņu laboja zbmono, 22 Jun 2010, 17:09:51 ]

Offline
karlsonss
22. Jun 2010, 17:12 #874

Kopš: 02. Feb 2009

No: Jelgava

Ziņojumi: 23038

Braucu ar:


22 Jun 2010, 17:07:34 zbmono rakstīja:


Zaipalo, toč! Kā ir iespējams, ka Lietuvā Gan Bei restorānos cenas ir par 20% zemākas kā šeit? čili picā tas pats.

nodoklji
Offline
romizz
29. Jun 2010, 12:40 #875

Kopš: 27. Jan 2008

No: Madona

Ziņojumi: 4312

Braucu ar: VAG

Banāneiropa..

diezgan neizprotams lēmums...
Offline
Juzix
29. Jun 2010, 12:51 #876

Kopš: 22. Mar 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 1559

Braucu ar: m20


29 Jun 2010, 12:47:56 user rakstīja:

29 Jun 2010, 12:40:19 romizz rakstīja:
Banāneiropa..

diezgan neizprotams lēmums...

tajā pašā laikā arī izprotams

piemēram kruta - pēc olas un zini vienas maksā tik Ls/kg un citas tik, nevis 10 gab = 1 Ls un 10 gab = 1,5 Ls, bet starpbīa, ka vienas ir lielas otras mazas.. pēc svara viss ok
Tālab olas ir sadalītas pēc kategorijām/izmēriem.
Ne velti ir tāds teiciens: "Ja runcim nav ko darīt, viņš laiza savas olas"

[ Šo ziņu laboja Juzix, 29 Jun 2010, 12:52:05 ]



-----------------
Offline
viesulis
29. Jun 2010, 12:58 #877

Kopš: 04. Mar 2007

Ziņojumi: 16796

Braucu ar: Volvo un Volvo

Links
labi, es atbalstīju pirmo NīN paaugstināšanu, bet ja izaies cauri šis, tad tas liekas man nepavelkami, jo būs vismaz 450Ls jānoloka gadā...
Offline
markelis
29. Jun 2010, 13:10 #878

Kopš: 28. Oct 2002

Ziņojumi: 13001

Braucu ar: eFku


29 Jun 2010, 12:58:42 viesulis rakstīja:
Links
labi, es atbalstīju pirmo NīN paaugstināšanu, bet ja izaies cauri šis, tad tas liekas man nepavelkami, jo būs vismaz 450Ls jānoloka gadā...


a man liekas ir ok. nav ko dziivot lepnos/daargos iipashumos ja nevar to atljauties.
Offline
viesulis
29. Jun 2010, 13:11 #879

Kopš: 04. Mar 2007

Ziņojumi: 16796

Braucu ar: Volvo un Volvo

tad visi vecie Jūrmalnieki ar sūdainu slotu ir jāīzmēž no viņu mājām.
Offline
Instigater
29. Jun 2010, 14:49 #880

Kopš: 08. May 2003

No: Jūrmala

Ziņojumi: 7425

Braucu ar: ne BMW

Nu bet vecajiem jūrmalniekiem jau nav lepnas miljonu villas, bet gan īpašumi ar kadastra vērtību ap 7k Ls. Tā kā nekas briesmīgs jau nedraud.
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, AiwaShuraLLP, CP17, GirtzB, Lafter, MarC, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo, xjs_4