Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 67 viesi un 2 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » FLEIMS

Tēma: Briesmu lietas XXX

AutorsZiņojums
viesulis
06. Mar 2015, 15:47 #8421

Kopš: 04. Mar 2007

Ziņojumi: 16796

Braucu ar: Volvo un Volvo


06 Mar 2015, 15:40:06 hronists rakstīja:

06 Mar 2015, 15:25:56 tomick rakstīja:

Ko kokmateriāliem darīt lidostas terminālī?



tu vari pastāstīt kāpēc tev liekas, ka visi kravenieki brauks cauri lidostai nevis hujārīs pa taisnāko ceļu?

Tāpēc, ka tic
Offline
RaL
06. Mar 2015, 15:53 #8422

Kopš: 23. Jul 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 3878

Braucu ar: kruīzu


06 Mar 2015, 15:43:02 daticho rakstīja:
Cik diez maksas bilete no Rigas lidz Kaunas autotirgum? :kebabine: :s_chesnachkom:


ja uz Tallinu ir plānots, ka 26 eur, tad līdz Kauņai varētu būt kādi 20 eur
Offline
tomick
06. Mar 2015, 15:55 #8423

Kopš: 31. Oct 2003

Ziņojumi: 3959

Braucu ar: 530i wrx :D


06 Mar 2015, 15:40:06 hronists rakstīja:

06 Mar 2015, 15:25:56 tomick rakstīja:

Ko kokmateriāliem darīt lidostas terminālī?



tu vari pastāstīt kāpēc tev liekas, ka visi kravenieki brauks cauri lidostai nevis hujārīs pa taisnāko ceļu?


Es gribētu zināt kādas kravas tur plānots vest. Nevis bla bla bla, ekonomika augs iedzīvotāju skaits palielināsies utt.

Vēlreiz atkārtoju, ka esmu par Rail Baltica, tādā izskatā kā tas ir pētījumā. No sauriešiem iebrauc vilciens rīgas stacijā un pēc tam tāpat izbrauc arā un turpina ceļu tālāk uz viļņu.

Pētījumā lapa Nr. 1.5.7 Riga Page 7.

Normāli rekonstruēt Rīgas staciju. Tūristi pa smuko izkāpj ārā un var doties tālak ar citiem transporta veidiem pa Rīgu vai ārpus tās.
Offline
zulus
06. Mar 2015, 15:57 #8424

Kopš: 18. Aug 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 3340

Braucu ar:


06 Mar 2015, 15:47:41 viesulis rakstīja:

06 Mar 2015, 15:40:06 hronists rakstīja:

06 Mar 2015, 15:25:56 tomick rakstīja:

Ko kokmateriāliem darīt lidostas terminālī?



tu vari pastāstīt kāpēc tev liekas, ka visi kravenieki brauks cauri lidostai nevis hujārīs pa taisnāko ceļu?

Tāpēc, ka tic

Ko visi ar to lidostu ieciklējās? ja kaut ko taisa, tad kāpēc neuztaisīt normāli, nevis pēc tam domāt- jā, neuzbūvējām tur un tur, kaut varējām utt.
patiesais ieguvums no šī projekta (valstiskā un Eiropas mērogā) būs daudz lielāks, nekā tās dažas neērtības dažiem cilvēkiem/pagastiem!
Offline
subaru
06. Mar 2015, 16:03 #8425

Kopš: 17. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 10394

Braucu ar: rokām uz stūres


06 Mar 2015, 15:55:09 tomick rakstīja:

06 Mar 2015, 15:40:06 hronists rakstīja:

06 Mar 2015, 15:25:56 tomick rakstīja:

Ko kokmateriāliem darīt lidostas terminālī?



tu vari pastāstīt kāpēc tev liekas, ka visi kravenieki brauks cauri lidostai nevis hujārīs pa taisnāko ceļu?


Es gribētu zināt kādas kravas tur plānots vest. Nevis bla bla bla, ekonomika augs iedzīvotāju skaits palielināsies utt.

Vēlreiz atkārtoju, ka esmu par Rail Baltica, tādā izskatā kā tas ir pētījumā. No sauriešiem iebrauc vilciens rīgas stacijā un pēc tam tāpat izbrauc arā un turpina ceļu tālāk uz viļņu.

Pētījumā lapa Nr. 1.5.7 Riga Page 7.

Normāli rekonstruēt Rīgas staciju. Tūristi pa smuko izkāpj ārā un var doties tālak ar citiem transporta veidiem pa Rīgu vai ārpus tās.



A Tev pis, ko tur vedīs ?

tak kaut kāda jēga tur ir .. nejau tā vnk kāds izdomāja prikola pēc uzsliet pārdesmit km lieku vilciena infrastruktūru
Offline
Reinis_m
06. Mar 2015, 16:06 #8426

Kopš: 30. Mar 2010

Ziņojumi: 1921

Braucu ar: SAAB 9-3, Jeep Cherokee


06 Mar 2015, 15:55:09 tomick rakstīja:


Normāli rekonstruēt Rīgas staciju. Tūristi pa smuko izkāpj ārā un var doties tālak ar citiem transporta veidiem pa Rīgu vai ārpus tās.



Jā, pa Rīgu, ar visiem koferiem, cauri stacijai uz autobusu vai mikriņu, kur pērk biļeti pie vadītāja, kurš nerunā angliski, uzraujas uz RS kontroli un tā tālāk... Ja to dara pirmoreiz (t.i. pilsēta nav pazīstama), tad tas pisaks ir uz vismaz 45min.

Tā vilciena jēga ir tieši tajā, lai cilvēkiem būtu ērti un nebūtu jājājas apkārt. Lai Tallinā vai Kauņā, vai kaut kur citur varētu iekāpt un nonākt tieši lidostā.

Un, ja pa tām sliedēm izdosies palaist arī vietējo vilcienu uz Lidostu, varbūt nebūs jābūvē tas iecerētais tramvajs.
Offline
hronists
06. Mar 2015, 16:06 #8427

Kopš: 01. Sep 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 14820

Braucu ar: Svensk hjul


06 Mar 2015, 15:55:09 tomick rakstīja:

06 Mar 2015, 15:40:06 hronists rakstīja:

06 Mar 2015, 15:25:56 tomick rakstīja:

Ko kokmateriāliem darīt lidostas terminālī?



tu vari pastāstīt kāpēc tev liekas, ka visi kravenieki brauks cauri lidostai nevis hujārīs pa taisnāko ceļu?


Es gribētu zināt kādas kravas tur plānots vest. Nevis bla bla bla, ekonomika augs iedzīvotāju skaits palielināsies utt.

Vēlreiz atkārtoju, ka esmu par Rail Baltica, tādā izskatā kā tas ir pētījumā. No sauriešiem iebrauc vilciens rīgas stacijā un pēc tam tāpat izbrauc arā un turpina ceļu tālāk uz viļņu.

Pētījumā lapa Nr. 1.5.7 Riga Page 7.

Normāli rekonstruēt Rīgas staciju. Tūristi pa smuko izkāpj ārā un var doties tālak ar citiem transporta veidiem pa Rīgu vai ārpus tās.



tam atzaram prioritāte būs pasažieri. pieņem to.
Offline
JDS
06. Mar 2015, 17:15 #8428

Kopš: 18. Mar 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 11114

Braucu ar: 3, 5, TS, YP


06 Mar 2015, 16:06:45 Reinis_m rakstīja:

06 Mar 2015, 15:55:09 tomick rakstīja:


Normāli rekonstruēt Rīgas staciju. Tūristi pa smuko izkāpj ārā un var doties tālak ar citiem transporta veidiem pa Rīgu vai ārpus tās.



Jā, pa Rīgu, ar visiem koferiem, cauri stacijai uz autobusu vai mikriņu, kur pērk biļeti pie vadītāja, kurš nerunā angliski, uzraujas uz RS kontroli un tā tālāk... Ja to dara pirmoreiz (t.i. pilsēta nav pazīstama), tad tas pisaks ir uz vismaz 45min.

Tā vilciena jēga ir tieši tajā, lai cilvēkiem būtu ērti un nebūtu jājājas apkārt. Lai Tallinā vai Kauņā, vai kaut kur citur varētu iekāpt un nonākt tieši lidostā.

Un, ja pa tām sliedēm izdosies palaist arī vietējo vilcienu uz Lidostu, varbūt nebūs jābūvē tas iecerētais tramvajs.

kapeec lai no LT vai EE kads brauktu uz Rigas lidostu?
Par to ka no rigas centra vares tikt uz lidostu ar vilcienu un ja tas veel buus bez miljons pietjraam un aatri tas buus vispaar sen bij laiks

[ Šo ziņu laboja JDS, 06 Mar 2015, 17:17:19 ]

Offline
RVR
06. Mar 2015, 17:18 #8429

Kopš: 18. Sep 2008

Ziņojumi: 22738

Braucu ar: RVR


06 Mar 2015, 17:15:38 JDS rakstīja:

06 Mar 2015, 16:06:45 Reinis_m rakstīja:

06 Mar 2015, 15:55:09 tomick rakstīja:


Normāli rekonstruēt Rīgas staciju. Tūristi pa smuko izkāpj ārā un var doties tālak ar citiem transporta veidiem pa Rīgu vai ārpus tās.



Jā, pa Rīgu, ar visiem koferiem, cauri stacijai uz autobusu vai mikriņu, kur pērk biļeti pie vadītāja, kurš nerunā angliski, uzraujas uz RS kontroli un tā tālāk... Ja to dara pirmoreiz (t.i. pilsēta nav pazīstama), tad tas pisaks ir uz vismaz 45min.

Tā vilciena jēga ir tieši tajā, lai cilvēkiem būtu ērti un nebūtu jājājas apkārt. Lai Tallinā vai Kauņā, vai kaut kur citur varētu iekāpt un nonākt tieši lidostā.

Un, ja pa tām sliedēm izdosies palaist arī vietējo vilcienu uz Lidostu, varbūt nebūs jābūvē tas iecerētais tramvajs.

kapeec lai no LT vai EE kads brauktu uz Rigas lidostu?


Jā, kāpēc, diez, viņi jau tagad brauc un starptautiskajiem autobusiem no Igaunijas un Lietuvas Rīgas lidostā ir pietura?
Offline
Fandulis
06. Mar 2015, 17:19 #8430

Kopš: 29. Nov 2004

Ziņojumi: 13806

Braucu ar: sipisnīku pi vuškom


06 Mar 2015, 17:15:38 JDS rakstīja:

06 Mar 2015, 16:06:45 Reinis_m rakstīja:

06 Mar 2015, 15:55:09 tomick rakstīja:


Normāli rekonstruēt Rīgas staciju. Tūristi pa smuko izkāpj ārā un var doties tālak ar citiem transporta veidiem pa Rīgu vai ārpus tās.



Jā, pa Rīgu, ar visiem koferiem, cauri stacijai uz autobusu vai mikriņu, kur pērk biļeti pie vadītāja, kurš nerunā angliski, uzraujas uz RS kontroli un tā tālāk... Ja to dara pirmoreiz (t.i. pilsēta nav pazīstama), tad tas pisaks ir uz vismaz 45min.

Tā vilciena jēga ir tieši tajā, lai cilvēkiem būtu ērti un nebūtu jājājas apkārt. Lai Tallinā vai Kauņā, vai kaut kur citur varētu iekāpt un nonākt tieši lidostā.

Un, ja pa tām sliedēm izdosies palaist arī vietējo vilcienu uz Lidostu, varbūt nebūs jābūvē tas iecerētais tramvajs.

kapeec lai no LT vai EE kads brauktu uz Rigas lidostu?
Par to ka no rigas centra vares tikt uz lidostu ar vilcienu un ja tas veel buus bez miljons pietjraam un aatri tas buus vispaar sen bij laiks

..a kāpēc sestdienās svētdienās Alfa pilna ar igauņiem un Spice pilna ar lietuviešiem, kāpēc SPA viesnīcas ir lētākas igaunijā lietuvā.
Kad būs, tad arī lidosta sāks ātrāk attīstīties un brauks kā mīļie.
Offline
RVR
06. Mar 2015, 17:22 #8431

Kopš: 18. Sep 2008

Ziņojumi: 22738

Braucu ar: RVR

Laikam lietderīgāk būs turpināt ŠEIT.
Offline
JDS
06. Mar 2015, 17:23 #8432

Kopš: 18. Mar 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 11114

Braucu ar: 3, 5, TS, YP


06 Mar 2015, 17:18:21 91 rakstīja:

06 Mar 2015, 17:15:38 JDS rakstīja:

06 Mar 2015, 16:06:45 Reinis_m rakstīja:

06 Mar 2015, 15:55:09 tomick rakstīja:


Normāli rekonstruēt Rīgas staciju. Tūristi pa smuko izkāpj ārā un var doties tālak ar citiem transporta veidiem pa Rīgu vai ārpus tās.



Jā, pa Rīgu, ar visiem koferiem, cauri stacijai uz autobusu vai mikriņu, kur pērk biļeti pie vadītāja, kurš nerunā angliski, uzraujas uz RS kontroli un tā tālāk... Ja to dara pirmoreiz (t.i. pilsēta nav pazīstama), tad tas pisaks ir uz vismaz 45min.

Tā vilciena jēga ir tieši tajā, lai cilvēkiem būtu ērti un nebūtu jājājas apkārt. Lai Tallinā vai Kauņā, vai kaut kur citur varētu iekāpt un nonākt tieši lidostā.

Un, ja pa tām sliedēm izdosies palaist arī vietējo vilcienu uz Lidostu, varbūt nebūs jābūvē tas iecerētais tramvajs.

kapeec lai no LT vai EE kads brauktu uz Rigas lidostu?


Jā, kāpēc, diez, viņi jau tagad brauc un starptautiskajiem autobusiem no Igaunijas un Lietuvas Rīgas lidostā ir pietura?

Sheit Tu buutu nedaudz paintereseejies, sen vairs nav taa kaa bij agraak kad katrs autobus no LT u EE staajaas lidostaa. Jo to lasazhieru ir nenormaali maz. Tie laiki kad leishi brauca uz riigas lidostu lai pa leeto aizlidotu kautkur ir beigushies. Tagad ir tieshi otraadaak.

Kaunja - rix 50eur tik suudiigi ka jaabrauc caur warsawu un vilnju ar paarseeshanos

[ Šo ziņu laboja JDS, 06 Mar 2015, 17:26:52 ]

Offline
JDS
06. Mar 2015, 17:34 #8433

Kopš: 18. Mar 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 11114

Braucu ar: 3, 5, TS, YP


06 Mar 2015, 17:19:51 Fandulis rakstīja:

06 Mar 2015, 17:15:38 JDS rakstīja:

06 Mar 2015, 16:06:45 Reinis_m rakstīja:

06 Mar 2015, 15:55:09 tomick rakstīja:


Normāli rekonstruēt Rīgas staciju. Tūristi pa smuko izkāpj ārā un var doties tālak ar citiem transporta veidiem pa Rīgu vai ārpus tās.



Jā, pa Rīgu, ar visiem koferiem, cauri stacijai uz autobusu vai mikriņu, kur pērk biļeti pie vadītāja, kurš nerunā angliski, uzraujas uz RS kontroli un tā tālāk... Ja to dara pirmoreiz (t.i. pilsēta nav pazīstama), tad tas pisaks ir uz vismaz 45min.

Tā vilciena jēga ir tieši tajā, lai cilvēkiem būtu ērti un nebūtu jājājas apkārt. Lai Tallinā vai Kauņā, vai kaut kur citur varētu iekāpt un nonākt tieši lidostā.

Un, ja pa tām sliedēm izdosies palaist arī vietējo vilcienu uz Lidostu, varbūt nebūs jābūvē tas iecerētais tramvajs.

kapeec lai no LT vai EE kads brauktu uz Rigas lidostu?
Par to ka no rigas centra vares tikt uz lidostu ar vilcienu un ja tas veel buus bez miljons pietjraam un aatri tas buus vispaar sen bij laiks

..a kāpēc sestdienās svētdienās Alfa pilna ar igauņiem un Spice pilna ar lietuviešiem, kāpēc SPA viesnīcas ir lētākas igaunijā lietuvā.
Kad būs, tad arī lidosta sāks ātrāk attīstīties un brauks kā mīļie.

kaadas alfas un spices vinjiem pashiem ir centri kas ir n reizes labaaki
Offline
Laoshi
06. Mar 2015, 17:40 #8434

Kopš: 01. Aug 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 17948

Braucu ar:


06 Mar 2015, 17:34:48 JDS rakstīja:
kaadas alfas un spices vinjiem pashiem ir centri kas ir n reizes labaaki


Jā, bet drīz te arī būs Akropole.
Offline
Redliner
06. Mar 2015, 17:57 #8435

Kopš: 05. May 2004

Ziņojumi: 4327

Braucu ar: Cadillac


06 Mar 2015, 17:40:17 Laoshi rakstīja:

06 Mar 2015, 17:34:48 JDS rakstīja:
kaadas alfas un spices vinjiem pashiem ir centri kas ir n reizes labaaki


Jā, bet drīz te arī būs Akropole.


Hvz vai drīz, vai vispār būs. Tak divus gadus atpakaļ jau vajadzēja sākties ēkas celtniecībai.
Offline
Laoshi
06. Mar 2015, 18:16 #8436

Kopš: 01. Aug 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 17948

Braucu ar:


06 Mar 2015, 17:57:01 Redliner rakstīja:

06 Mar 2015, 17:40:17 Laoshi rakstīja:

06 Mar 2015, 17:34:48 JDS rakstīja:
kaadas alfas un spices vinjiem pashiem ir centri kas ir n reizes labaaki


Jā, bet drīz te arī būs Akropole.


Hvz vai drīz, vai vispār būs. Tak divus gadus atpakaļ jau vajadzēja sākties ēkas celtniecībai.


Nu tur kaut kas ceļas tagad.
Offline
JDS
06. Mar 2015, 18:21 #8437

Kopš: 18. Mar 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 11114

Braucu ar: 3, 5, TS, YP


06 Mar 2015, 18:16:33 Laoshi rakstīja:

06 Mar 2015, 17:57:01 Redliner rakstīja:

06 Mar 2015, 17:40:17 Laoshi rakstīja:

06 Mar 2015, 17:34:48 JDS rakstīja:
kaadas alfas un spices vinjiem pashiem ir centri kas ir n reizes labaaki


Jā, bet drīz te arī būs Akropole.


Hvz vai drīz, vai vispār būs. Tak divus gadus atpakaļ jau vajadzēja sākties ēkas celtniecībai.


Nu tur kaut kas ceļas tagad.

ugunsdzeeseeju depo
Offline
RVR
08. Mar 2015, 22:28 #8438

Kopš: 18. Sep 2008

Ziņojumi: 22738

Braucu ar: RVR

Igauņi noleca un izpeldējās - onboard video

Spied "Play", lai skatītos video!


Offline
Janis_no_Rigas
08. Mar 2015, 22:56 #8439

Kopš: 15. Jan 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 1245

Braucu ar: BMW X5 4,0D XDRIVE

Sokolovs TV3!?

?



-----------------
Mūsu pilsēta ir Jūsu galvaspilsēta!

Man uz burtnīcas vāka ir Lauris Reiniks.
Offline
KABACIS
08. Mar 2015, 23:08 #8440

Kopš: 02. Sep 2009

No: Viļāni

Ziņojumi: 917

Braucu ar: Zālespļāvēju.

Un no āras.

Spied "Play", lai skatītos video!



Offline

Moderatori: 968-jk, AV, AiwaShuraLLP, GirtzB, Lafter, MarC, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo, xjs_4