Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 100 viesi un 9 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tērzētava

Tēma: Dārza darbi un tehnika

AutorsZiņojums
wanksta
Vakar, 21:25 #8421

Kopš: 05. Jun 2012

Ziņojumi: 7736

Braucu ar:


13 Nov 2025, 20:16:05 @Modrs rakstīja:
Un tāds pats stāsts ir tiem egoniem, kuri savos trīslitrīgajos lej nevis neste pro un vai neste my, bet parasto seļaru un pēc tam jājās ar aiztirstiem ieplūdes kolektoriem, egr un, protams, kvēpiniekiem.
es jebkuru savu tehniku lutinu tikai ar labākajām smērvielām un degvielu, un, man šīs visas augstākminētās problēmas ir gājušas secen!!!


Es nekad neesmu pircis nekādas brendu divtaktu eļļas (tādas vispār pārdod parastā, ne specializētā veikalā?), nu eļļa kā eļļa vispār pofig, sajaucu dažreiz arī uz aci pēc krāsas, bet nu es arī esmu svētdienas lietotājs, droši vien servisā redzams labāk, nez vai izplūdi divtakterim kaut kas cits varētu aizaudzēt kā eļļa. Bet to nevar norakstīt uz apkopi, ka tās tehnikas tev bildēs nu piemēram vienkārši entos gadus strādāts bez nekā darīšanas kamēr tik iet diendienā?
Offline
Modrs
Vakar, 21:29 #8422

Kopš: 22. Nov 2004

No: Talsi

Ziņojumi: 10450

Braucu ar: Latvijas veiksmes stāstu

Tās bildes ir gan no amatieru, gan no 8h+ dienā darbinātiem.
Atradu bildes no sava 545rx huša, kurš tika barots ar Motul 800 un putoline castor r krosa moču eļļām
bildes 2023. gada. hvz, cik etanols toreiz bija degvielā, bet viss iekšā glums un nepiedzedzis




Bet teikšu godīgi, šobrīd ir kaut kāda figņa ar degvielu. Gan nestes, gan staķika 98 aukstam pļāvēja motoram kādreiz uzsmird tā, itkā ugunskurā dedzinātu vadus.
Man arī sanāk ķimerēties ar aparātiem, kas ievesti no skandināvijas un baroti tikai un vienīgi ar Aspen2. Tur pavisam skaisti viss iekšā
Offline
DiksIrseejs
Vakar, 23:22 #8423

Kopš: 08. Oct 2020

No: Dobele

Ziņojumi: 1369

Braucu ar: Hibrīdu

Tak consumer galā sen visi prātīgie cilvēki uz elektriskajiem pārgājuši.
Offline
badmoon
Vakar, 23:29 #8424

Kopš: 27. Jun 2005

Ziņojumi: 8740

Braucu ar: Braucu ar

Senāk bija citi laiki un citi aparāti Nebūšu oriģināls, atkārtojoties - radiem laukos joprojām ir gadus ~25 vecs motorzāģis Husis, 245 vai kāds tur, darba zirgs, primitīvs bezgala. Sezonā tiek maukts mežā pēc pilnas programmas nesaudzējot un izmanto arī ikdienā. Mūžīgs aparāts.
Un tā daudzās jomās. Iesakiet paši
Offline
RR04
Šodien, 08:15 #8425

Kopš: 15. Nov 2016

Ziņojumi: 3938

Braucu ar: 41


13 Nov 2025, 20:22:54 @Modrs rakstīja:

13 Nov 2025, 11:20:27 @RR04 rakstīja:
Kāds ir kādreiz mainījis John Deere mauriņ pļāvējam variatoram eļļu? Izpēti netā vēl neesmu veicis


kādam variatoram?
Šim?


ja jā, tad tas General transmissions RS800 ir vieslielākā efektologu un marketologu radītā ateja. Tur gan šo to var saglābt, eļļu nenomainīsi, jo to tik var papildināt caur viltīgu vietu. Bet nu tur viss ir

yes yes. Nu cik atradi internātā, tad principā pakaļas tiltu nost, apmet otrādi, lai iztek visa eļļa ārā un jauno iekšā. Nezinu gan kā izdosies, bet jāprovē. Citādāk traķis metams principā, pret lēzenu slīpumu knapi velk augšā
Offline
Modrs
Šodien, 08:28 #8426

Kopš: 22. Nov 2004

No: Talsi

Ziņojumi: 10450

Braucu ar: Latvijas veiksmes stāstu

Tā kārba ir vienreizējs izstrādājums, kurai nav paredzēts kaut ko mainīt. Iekšā ir ļoti bieza un viskoza eļļa, kuru tu faktiski nekādīgi nedabūsi ārā. Es esmu tādām kārbām papildinājis līmeni caur rocenes sviras caurumu, bet tas ir sekss uz vairākām h. Tām kārbām parasti sadilst pusasu vietas un tur sāk tecēt ārā tas smāķis. Tavu problēmu neatrisinās eļļas maiņa, jo kārbā iekšpusē ir tikai rocene un virziena pārslēgšanas zobrati. Par vilkmi atbild tikai un vienīgi variatora mezgls. Vari pieregulēt aizmugurējā skriemeļa atsaiti un/vai nomainīt variatora siksnu
Offline
RR04
Šodien, 09:18 #8427

Kopš: 15. Nov 2016

Ziņojumi: 3938

Braucu ar: 41


14 Nov 2025, 08:28:36 @Modrs rakstīja:
Tā kārba ir vienreizējs izstrādājums, kurai nav paredzēts kaut ko mainīt. Iekšā ir ļoti bieza un viskoza eļļa, kuru tu faktiski nekādīgi nedabūsi ārā. Es esmu tādām kārbām papildinājis līmeni caur rocenes sviras caurumu, bet tas ir sekss uz vairākām h. Tām kārbām parasti sadilst pusasu vietas un tur sāk tecēt ārā tas smāķis. Tavu problēmu neatrisinās eļļas maiņa, jo kārbā iekšpusē ir tikai rocene un virziena pārslēgšanas zobrati. Par vilkmi atbild tikai un vienīgi variatora mezgls. Vari pieregulēt aizmugurējā skriemeļa atsaiti un/vai nomainīt variatora siksnu

točna? Jo youtube pilna ar video ko un kā. Nav tā, ka baigi gribas no john deere pirkt jaunu aizmugures tiltu.

https://www.youtube.com/watch?v=on7aHn2v2Rs


P.S. arī pāris forumos dziļāk meklējot, atradu, ka siksnu mainot nekas nemainīsies. Lielākā daļa saka par eļļas maiņu

[ Šo ziņu laboja RR04, 14 Nov 2025, 09:19:01 ]

Offline
Chepe
Šodien, 09:37 #8428

Kopš: 24. Apr 2019

Ziņojumi: 104

Braucu ar:


13 Nov 2025, 20:16:05 @Modrs rakstīja:

13 Nov 2025, 08:50:43 @wanksta rakstīja:

13 Nov 2025, 08:19:21 @Modrs rakstīja:
abos gadījumos klienti bija izmantojuši 95e un lētās krāsainās eļļinas

Psc. Tās ir tās izlejamās eļļas?

Kas ar šo jāsaprot?


Lūdzu. Pamatgultņi melni un sausi

Te tas pats


Nosēdumi tehnikai, kura ilgstoši nelietota


Lētās eļļiņas un sliktā degviela kapitāli aizaudzē izplūdes lūkas 2takteriem


Te vēl viens


Normāli nodetonējis virzulis


Te gan bija aizmirsts uzjaukt, bet nu ar sūdīgu 2T eļļu rezultāts ir stipri līdzīgs


Un tāds pats stāsts ir tiem egoniem, kuri savos trīslitrīgajos lej nevis neste pro un vai neste my, bet parasto seļaru un pēc tam jājās ar aiztirstiem ieplūdes kolektoriem, egr un, protams, kvēpiniekiem.
es jebkuru savu tehniku lutinu tikai ar labākajām smērvielām un degvielu, un, man šīs visas augstākminētās problēmas ir gājušas secen!!!
Offline
Modrs
Šodien, 10:29 #8429

Kopš: 22. Nov 2004

No: Talsi

Ziņojumi: 10450

Braucu ar: Latvijas veiksmes stāstu


14 Nov 2025, 09:18:01 @RR04 rakstīja:

14 Nov 2025, 08:28:36 @Modrs rakstīja:
Tā kārba ir vienreizējs izstrādājums, kurai nav paredzēts kaut ko mainīt. Iekšā ir ļoti bieza un viskoza eļļa, kuru tu faktiski nekādīgi nedabūsi ārā. Es esmu tādām kārbām papildinājis līmeni caur rocenes sviras caurumu, bet tas ir sekss uz vairākām h. Tām kārbām parasti sadilst pusasu vietas un tur sāk tecēt ārā tas smāķis. Tavu problēmu neatrisinās eļļas maiņa, jo kārbā iekšpusē ir tikai rocene un virziena pārslēgšanas zobrati. Par vilkmi atbild tikai un vienīgi variatora mezgls. Vari pieregulēt aizmugurējā skriemeļa atsaiti un/vai nomainīt variatora siksnu

točna? Jo youtube pilna ar video ko un kā. Nav tā, ka baigi gribas no john deere pirkt jaunu aizmugures tiltu.

https://www.youtube.com/watch?v=on7aHn2v2Rs


P.S. arī pāris forumos dziļāk meklējot, atradu, ka siksnu mainot nekas nemainīsies. Lielākā daļa saka par eļļas maiņu


Nobildē no apaksas savu tiltu. Vienalga kādā rakursā, pēc formas jau atpazīstu. Ja tev ir melna plastmasas karba, tad viss tas, ko jau rakstīju. Ja tuff torq k46 hidrostatiskā (un tas nav variators), tad ar elļas maiņu nebūs līdzēts, bus jaslīpē virsmas un, iespējams, jamaina daži zobrati. Ja kas, ma uz vietas ir visu pārnesumu attiecību zobrati un jau apmaiņas fonds ar saslīpētām daļām. PM, ja interesē

tatad, vajag saprast, kas tev par transmisiju, jo džoņiem ar nāca plastmasenes

[ Šo ziņu laboja Modrs, 14 Nov 2025, 10:31:30 ]

Offline
kexxx
Šodien, 13:40 #8430

Kopš: 12. Dec 2010

Ziņojumi: 13559

Braucu ar:

to plastmasas tiltu nevar vnk nomainīt pret normālu, metāla- kā šur tur juķubā rāda? vai pārāk lieks čakars?
Online

Moderatori: 968-jk, AV, AiwaShuraLLP, BigArchi, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, R_BERGS, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo