Autors | Ziņojums |
marrtins | 06. Mar 2015, 10:11 |
#8361
|
|
 Kopš: 19. Aug 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 832
Braucu ar: :aiwa:
| Nax viņiem adidas?
Ābības - tri poloski
Maliwi - sositi soski
 |
Offline | |
|
zaps | 06. Mar 2015, 10:18 |
#8362
|
|
Kopš: 21. Dec 2010
Ziņojumi: 1546
Braucu ar: statusa simbolu
|
06 Mar 2015, 10:09:10 Arsmens rakstīja:
06 Mar 2015, 10:05:23 Siipols rakstīja:
06 Mar 2015, 08:07:56 marekovich rakstīja:
LNT ziņoja, ka Adidas slēgšot veikalu tīklu Krievijā
Urlām piegriezīs garderobi 
Tur 95% staigā adidasos direct from china. Oriģinālos kosķūmus pērk izredzētie 
tur ir vairāk kā 1000 adidas vaikalu, slēgs 200 un 100 atvērs jaunus.. |
Offline | |
|
Instigater | 06. Mar 2015, 10:42 |
#8363
|
|
 Kopš: 08. May 2003
No: Jūrmala
Ziņojumi: 7427
Braucu ar: ne BMW
|
06 Mar 2015, 10:02:10 Cherbikoff rakstīja:
05 Mar 2015, 19:58:59 tomick rakstīja:
Tallina - Rīga - Viļņa utt ir ok.
Bet kam ir vajadzīgs atzars uz lidostu? Kas uz turieni brauks un kādas kravas?
Kas tās ir par kravām ko atvedīs vai aizvedīs ar lidmašīnu, tad pārkraus kravas vilcienā un vedīs uz Tallinu vai Viļņu?
Tici man, tādu kravu kas ar vilcienu brauktu uz/no lidostas būtu daudz. Tirdziņu pazīstu, zinu ko runāju. 
Nojaušu, ka lētās pasta paciņas tad arī vairs nevestu ar avio, bet gan krāmētu vilcienā, kāreiz Pastam pie lidostas taču šķirošanas vieta un vilciens ietu tieši gar logiem. |
Offline | |
|
Driver  | 06. Mar 2015, 10:47 |
#8364
|
|
 Kopš: 22. Jun 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 31536
Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu
| tas viss huinja par to dzelzcelju.
cik sapratu, tas gatavs bus tik pec 15gadiem...
vienigais pluss bus tads, ka vares iekapt stacija riga un izkapt vaczeme, tik es nezinu vai pec dahuja gadiem (piemeram man) bus velme ko tadu darit.
ja jau pec gada varetu ar to braukt, tad jau tagad rezervetu biljeti pirmajam braucienam un pasutit tkreklu ar uzrakstu "i hate fly"
----------------- diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
|
Offline | |
|
tomick | 06. Mar 2015, 10:50 |
#8365
|
|
 Kopš: 31. Oct 2003
Ziņojumi: 3959
Braucu ar: 530i wrx :D
|
06 Mar 2015, 10:02:10 Cherbikoff rakstīja:
05 Mar 2015, 19:58:59 tomick rakstīja:
Tallina - Rīga - Viļņa utt ir ok.
Bet kam ir vajadzīgs atzars uz lidostu? Kas uz turieni brauks un kādas kravas?
Kas tās ir par kravām ko atvedīs vai aizvedīs ar lidmašīnu, tad pārkraus kravas vilcienā un vedīs uz Tallinu vai Viļņu?
Tici man, tādu kravu kas ar vilcienu brauktu uz/no lidostas būtu daudz. Tirdziņu pazīstu, zinu ko runāju. 
Piemēram? Ko ir lētāk transportēt ar vilciens+ lidmašina salīdzinot ar konteineru?
Rīgas lidostā kravu apgrozījums - 2013 gadā - 53k tonnas, 2014- gadā 32k tonnas.
|
Offline | |
|
hronists | 06. Mar 2015, 10:53 |
#8366
|
|
 Kopš: 01. Sep 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 14820
Braucu ar: Svensk hjul
|
06 Mar 2015, 10:50:34 tomick rakstīja:
06 Mar 2015, 10:02:10 Cherbikoff rakstīja:
05 Mar 2015, 19:58:59 tomick rakstīja:
Tallina - Rīga - Viļņa utt ir ok.
Bet kam ir vajadzīgs atzars uz lidostu? Kas uz turieni brauks un kādas kravas?
Kas tās ir par kravām ko atvedīs vai aizvedīs ar lidmašīnu, tad pārkraus kravas vilcienā un vedīs uz Tallinu vai Viļņu?
Tici man, tādu kravu kas ar vilcienu brauktu uz/no lidostas būtu daudz. Tirdziņu pazīstu, zinu ko runāju. 
Piemēram? Ko ir lētāk transportēt ar vilciens+ lidmašina salīdzinot ar konteineru?
Rīgas lidostā kravu apgrozījums - 2013 gadā - 53k tonnas, 2014- gadā 32k tonnas.
to, kam piegādes laiks ir nepieciešams dažas dienas nevis nedēļas.
un pie lidostas ir ne tikai pasta termināls, bet vēl vismaz 4 transportnieku noliktavas. |
Offline | |
|
Bembiks | 06. Mar 2015, 11:00 |
#8367
|
|
 Kopš: 27. Oct 2011
Ziņojumi: 1031
Braucu ar: Autobusu
|
06 Mar 2015, 10:05:23 Siipols rakstīja:
06 Mar 2015, 08:07:56 marekovich rakstīja:
LNT ziņoja, ka Adidas slēgšot veikalu tīklu Krievijā
Urlām piegriezīs garderobi 
latgale sāks attīstīties, eksportējot adidas produkciju  |
Offline | |
|
tomick | 06. Mar 2015, 11:00 |
#8368
|
|
 Kopš: 31. Oct 2003
Ziņojumi: 3959
Braucu ar: 530i wrx :D
| 52k tonnas ir rupji desmit vicien sastāvi pa gadu. Tāds lūk ir kravu apgrozījums.
Es esmu par Rail Baltica un pats labprāt izmantošu, bet pret atzaru uz Lidostu. Tas ir konkrēts Lilo Vasjuku stila projekts.
Visu kravu apgrozījumu lidostā mums ir pacēlusi Afganistāna.
Padomājiet loģiski. Kapēc man vajadzētu izkāpt Rīgas stacijā un pēc tam ar vilcienu caur ķekavu braukt uz lidostu. Ja ar taksometrs no stacijas var aizbraukt 15 min? |
Offline | |
|
|
zulus | 06. Mar 2015, 11:04 |
#8369
|
|
 Kopš: 18. Aug 2006
No: Rīga
Ziņojumi: 3340
Braucu ar:
| Psc, uzbūvē mājas purvā,šosejas malā un tur, kur pa dienu ik pēc 15min pāri mauc lidmašīna un tagad viņam vilciens vēl traucēs - stulbeņu bars! Ko ta nepirka zemi un nebūvēja māju kaut kur meža vidū? |
Offline | |
|
Cherbikoff | 06. Mar 2015, 11:04 |
#8370
|
|
 Kopš: 27. Nov 2013
No: Rīga
Ziņojumi: 991
Braucu ar: BMW & Mercedes
|
06 Mar 2015, 10:50:34 tomick rakstīja:
06 Mar 2015, 10:02:10 Cherbikoff rakstīja:
05 Mar 2015, 19:58:59 tomick rakstīja:
Tallina - Rīga - Viļņa utt ir ok.
Bet kam ir vajadzīgs atzars uz lidostu? Kas uz turieni brauks un kādas kravas?
Kas tās ir par kravām ko atvedīs vai aizvedīs ar lidmašīnu, tad pārkraus kravas vilcienā un vedīs uz Tallinu vai Viļņu?
Tici man, tādu kravu kas ar vilcienu brauktu uz/no lidostas būtu daudz. Tirdziņu pazīstu, zinu ko runāju. 
Piemēram? Ko ir lētāk transportēt ar vilciens+ lidmašina salīdzinot ar konteineru?
Rīgas lidostā kravu apgrozījums - 2013 gadā - 53k tonnas, 2014- gadā 32k tonnas.
esi par tādu lietu kā tranzītlaiks dzirdējis? Ne visiem vajag max lēti. Ja visiem vajadzētu tikai lēti, tad aviopārvadājumi kā tādi neeksistētu, jo visu var iepi$t konteinerā un aizvest ar kuģi+fūri jebkur.. 2-3 mēnešu laikā 
Rīgas lidostas kravu apgrozījumu piesaukt te ir pilnīgi nevietā, jo tās aviokravas kas ies ar vilcienu jau tagad neparādās lidostas statistikā, jo viņas no RIX ar lidmašīnu neizlido un neielido. |
Offline | |
|
RaL | 06. Mar 2015, 11:06 |
#8371
|
|
 Kopš: 23. Jul 2006
No: Rīga
Ziņojumi: 3878
Braucu ar: kruīzu
|
06 Mar 2015, 11:00:24 tomick rakstīja:
52k tonnas ir rupji desmit vicien sastāvi pa gadu. Tāds lūk ir kravu apgrozījums.
Es esmu par Rail Baltica un pats labprāt izmantošu, bet pret atzaru uz Lidostu. Tas ir konkrēts Lilo Vasjuku stila projekts.
Visu kravu apgrozījumu lidostā mums ir pacēlusi Afganistāna.
Padomājiet loģiski. Kapēc man vajadzētu izkāpt Rīgas stacijā un pēc tam ar vilcienu caur ķekavu braukt uz lidostu. Ja ar taksometrs no stacijas var aizbraukt 15 min?
pag, pag. atzars uz lidostu iet arī no centrālās stacijas. tas nav tikai no Ķekavas. Tur loks sanāk, nevis viens izvirzījums maršrutā. Līdz ar to uz lidostu būs ērti nokļūt gan no Tallinas, gan no Viļņas neizkāpjot un max ātri.[ Šo ziņu laboja raivis88, 06 Mar 2015, 11:07:47 ] |
Offline | |
|
Fandulis | 06. Mar 2015, 11:14 |
#8372
|
|
Kopš: 29. Nov 2004
Ziņojumi: 13806
Braucu ar: sipisnīku pi vuškom
|
06 Mar 2015, 11:04:07 zulus rakstīja:
Psc, uzbūvē mājas purvā,šosejas malā un tur, kur pa dienu ik pēc 15min pāri mauc lidmašīna un tagad viņam vilciens vēl traucēs - stulbeņu bars! Ko ta nepirka zemi un nebūvēja māju kaut kur meža vidū?
 Spied "Play", lai skatītos video! |
Offline | |
|
tomick | 06. Mar 2015, 11:16 |
#8373
|
|
 Kopš: 31. Oct 2003
Ziņojumi: 3959
Braucu ar: 530i wrx :D
|
06 Mar 2015, 11:04:14 Cherbikoff rakstīja:
06 Mar 2015, 10:50:34 tomick rakstīja:
06 Mar 2015, 10:02:10 Cherbikoff rakstīja:
05 Mar 2015, 19:58:59 tomick rakstīja:
Tallina - Rīga - Viļņa utt ir ok.
Bet kam ir vajadzīgs atzars uz lidostu? Kas uz turieni brauks un kādas kravas?
Kas tās ir par kravām ko atvedīs vai aizvedīs ar lidmašīnu, tad pārkraus kravas vilcienā un vedīs uz Tallinu vai Viļņu?
Tici man, tādu kravu kas ar vilcienu brauktu uz/no lidostas būtu daudz. Tirdziņu pazīstu, zinu ko runāju. 
Piemēram? Ko ir lētāk transportēt ar vilciens+ lidmašina salīdzinot ar konteineru?
Rīgas lidostā kravu apgrozījums - 2013 gadā - 53k tonnas, 2014- gadā 32k tonnas.
esi par tādu lietu kā tranzītlaiks dzirdējis? Ne visiem vajag max lēti. Ja visiem vajadzētu tikai lēti, tad aviopārvadājumi kā tādi neeksistētu, jo visu var iepi$t konteinerā un aizvest ar kuģi+fūri jebkur.. 2-3 mēnešu laikā 
Rīgas lidostas kravu apgrozījumu piesaukt te ir pilnīgi nevietā, jo tās aviokravas kas ies ar vilcienu jau tagad neparādās lidostas statistikā, jo viņas no RIX ar lidmašīnu neizlido un neielido.
Tad nocauc konkrētas kravas kas ar vilcienu tiks atvestas uz lidostu un tālāk aizplivinātas ar ļotaku un otādāk, konkrētus iespējamos virzienus un konkrtētas iespējamās valstis kam tas būtu interesanti nevis klapē pieri.
Kapēc igauņiem vai leituviešiem būtu jāved krava uz lidostas termināli, ja viņi pie sevis var iekraut kravas vilcienā un pa taisno nogādāt eiropā?
|
Offline | |
|
Matinsh | 06. Mar 2015, 11:22 |
#8374
|
|
Kopš: 12. Aug 2011
No: Rīga
Ziņojumi: 439
Braucu ar:
| Redz kur izkopēts no TVNET. Lidostai tas pievads būtu izdevīgs ne tikai kravu piegādei, bet tieši lidostas apkalpošanai kā tādai. No ostas pa taisno soļarku pievest līdz durvīm, kurš gan to negribētu? Tagad visas sagādes ar samosvāliem notiek, ja nemaldos. Tāds pievads stratēģiski ir ļoti izdevīgs, ja tas vēl ir savienots ar Eiropas galvenajiem tīkliem.
Tā kā plānotais Rail Baltica vilcienu ātrums ir vismaz 200 km/h, tuvojoties lidostai, tie bremzēs un līdz ar to radīs ļoti lielu troksni un vibrāciju. Iedzīvotāji dokumentos atraduši informāciju, ka pa Rail Baltica sliedēm kursēs ne tikai 8 pasažieru vilcieni, bet arī 76 kravas vilcieni vienā virzienā un 76 - pretējā virzienā. |
Offline | |
|
karlsonss | 06. Mar 2015, 11:22 |
#8375
|
|
Kopš: 02. Feb 2009
No: Jelgava
Ziņojumi: 23038
Braucu ar:
| mārupieši: 200 vilcieni dienaa 
|
Offline | |
|
zulus | 06. Mar 2015, 11:26 |
#8376
|
|
 Kopš: 18. Aug 2006
No: Rīga
Ziņojumi: 3340
Braucu ar:
| Bet ko tu sagaidi no cilvēka, kurš uzbliež māju purvā par kosmisku ciparu ziedu laikos, pēc tam izrādās, kaļopenes tur lido pāri, tad saprot, ka māja maksā 1/3 no kredīta atlikuma un tagad viņiem vēl vilcienu palaidīs gar logiem (šis, protams, ir konktrēti pārspīlēts) - visa dzīve vienos metienos, bēdās un kredītu jūgos
Personīgi māja, kurā dzīvoju, ir ~100m no dzelzceļa Rīga-Skulte, stāv jau 50 gadus, prečinieki, kad brauc garām, uz dīvāna sajūta dažreiz kā uz kuģīša, bet nekas nekur nebrūk ,enkādu baiso trokšņu nav utt; Tāpat visa jūrmala, kur vilciens cauri mauc, sigulda utt. |
Offline | |
|
|
Fandulis | 06. Mar 2015, 11:28 |
#8377
|
|
Kopš: 29. Nov 2004
Ziņojumi: 13806
Braucu ar: sipisnīku pi vuškom
|
06 Mar 2015, 11:22:30 karlsonss rakstīja:
mārupieši: 200 vilcieni dienaa 
Tu jau gribētu, lai tur 200 traktori kursē ar 200km/h. Un to visu safilmē Ugunsgrēks. 
Tad Mārupieši būtu zaibiz džeki, jo ecē savus mazdārzus ar taviem traķiem. |
Offline | |
|
Driver  | 06. Mar 2015, 11:31 |
#8378
|
|
 Kopš: 22. Jun 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 31536
Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu
| nu stelle butu ja butu pasazieru un kravas kombinetie vilcieni.
vaczeme uzbrauc drotu uz vilciena, pa celjam pakod vai patuse vagona restorana un riga nobrauc ar to leja un jau esi majas 
----------------- diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
|
Offline | |
|
RVR  | 06. Mar 2015, 11:31 |
#8379
|
|
 Kopš: 18. Sep 2008
Ziņojumi: 22738
Braucu ar: RVR
|
06 Mar 2015, 11:00:24 tomick rakstīja:
Kapēc man vajadzētu izkāpt Rīgas stacijā un pēc tam ar vilcienu caur ķekavu braukt uz lidostu. Ja ar taksometrs no stacijas var aizbraukt 15 min?
Tu kaut ko neesi sapratis.
Vilciens iebrauks no Igaunijas puses Rīgas stacijā pa veco Ērgļu dzelceļa trasi, pieturēs Rīgas stacijā, tad turpinās tālāk pa Jūrmalas dzelzceļu līdz Imantai un nogriezīsies uz lidostu, pieturēs lidostā, tad turpinās tālāk gar Mārupi uz Lietuvu.
No Igaunijas un Lietuvas varēs nokļūt Rīgas lidostā uzreiz, nekur nepārsēžoties. No Rīgas centra līdz lidostai varēs nokļūt dažās minūtēs, nevis braucot ar autobusu pusstundu. |
Offline | |
|
yups | 06. Mar 2015, 11:31 |
#8380
|
|
Kopš: 01. Apr 2008
No: Liepāja
Ziņojumi: 315
Braucu ar: e70 alpine white, SL BRABUS 6.1
| da nekas tur nebuus no tiem vilcieniem, nav ko raudat, kvalitativi izveidoti sliezhu salaidumi un viss
vismaz Norvegijaa naacas nodziivot aptuveni gadu koka privatmajaa, kra bija uzbuveta max 10-15 m no sliedeem, neshuupajas taa koka buuda, nekadas vajpratigas skanjas pa lielam un viss, sagribejusi visi maaju ar skatu uz juuru  |
Offline | |
|