Online

Pašreiz BMWPower skatās 67 viesi un 5 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehniska rakstura diskusijas

Tēma: 0-100'000 km. Pieredze ar jauniem auto

AutorsZiņojums
martins_usars
28. Feb 2025, 22:06 #8221

Kopš: 01. May 2023

Ziņojumi: 1322

Braucu ar: uzlādētu auto

G31 bagānā 4 riepas iekšā neiet Glaunajā autiņā viena riepa kā loham jāved salonā, pārējās trīs kaut kā jāsamet baganā. Reāls kolhozs. Pasātam var 4 riepas iekraut blakus un nekāda gemāra.
Offline
janisdaubergs
28. Feb 2025, 22:07 #8222

Kopš: 12. Sep 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 411

Braucu ar: E46 m54b30 cabrio

Bmw ar saloniem sūdīgi, kolēģa corolla bija vairāk vietas aizmugurē, nekā F11..
Arī formentors ar īsāku bāzi ratiem salonā ir ietilpīgāks, nekā 3er.
Plus, kad g sērijas motors vlasovs un citi jau pie 100k nobraukuma lien pie motora, vairs nav argumentu stap 50k un 333 zirgiem pret krietni mazāku, bet dārgāku “lux” auto.
Plus ziemā pārbaudīts, cuprai atslēdzot visas elektronikas ziemā, viņa tiešām visu ar atslēdz un braukšana pa trasi ir krietni baudākāma.
Offline
martins_usars
28. Feb 2025, 22:10 #8223

Kopš: 01. May 2023

Ziņojumi: 1322

Braucu ar: uzlādētu auto

bmw arī var visu atslēgt. dtc pat ļauj krāmēt plakaniski un nenosisties. var hujārīt bez skilla
Offline
smudo
28. Feb 2025, 22:36 #8224

Kopš: 18. Jan 2015

Ziņojumi: 3897

Braucu ar: 944 turbo & Cayman & 330iX & 540iX


28 Feb 2025, 21:34:58 @RaL rakstīja:

28 Feb 2025, 18:31:14 @Mikels rakstīja:
Nezin vai Passatu un Arteon,kas tomēr ir D segmenta auto var salīdzināt ar Bmw 5er (E segments). Drīzāk atbilstošāka būtu BMW trešā sērija



Tiek salīdzināti auto ar līdzīgu salona izmēru
Cik esmu sēdējis visos šajos modeļos +/- ne vecākos par 5 gadiem, tad 3. Sērija, lai arī ārējos izmēros ir liela, bet salons drīzāk pēc izmēra kā golfā... 5. Sēriju salīdzinot ar passat pat liekas, ka pasātā ir vairāk vietas
Nu tur par citām lietām nerunājam - pakojums u.c. jo bmw tomēr ir klasi augstāk


B8 aizmugurē vecākajam dēlam starp jaunājamiem brāļiem sēdeklīšos bija ļoti šauri. G31 ir krietni vairāk vietas platuma ziņā, kaut gan garuma ziņā tie saloni šķiet vienādi. Bagāžnieks gan B8 nedaudz lielāks. Bet nu tie auto ir ļoti atšķirīgi, īpaši ja BMW nopērk ar R6 vai V8.
Offline
cipargalva
28. Feb 2025, 22:37 #8225

Kopš: 07. Jul 2009

No: Valmiera

Ziņojumi: 6686

Braucu ar: quattro


28 Feb 2025, 22:10:01 @martins_usars rakstīja:
bmw arī var visu atslēgt. dtc pat ļauj krāmēt plakaniski un nenosisties. var hujārīt bez skilla

Un pēc tam krāmēt uz evakuatora.
True story tomēr.

[ Šo ziņu laboja cipargalva, 28 Feb 2025, 22:38:49 ]

Offline
martins_usars
28. Feb 2025, 23:05 #8226

Kopš: 01. May 2023

Ziņojumi: 1322

Braucu ar: uzlādētu auto

evakuators un beha ir mīlestība, kas gadiem kaldināta iet roku rokā, sader kā cimds ar roku. ja mīzaks no evakatora veča, tad labāk tikai vag
Offline
Murphy
28. Feb 2025, 23:05 #8227

Kopš: 28. Nov 2003

No: Sigulda

Ziņojumi: 8506

Braucu ar: Arteon SB R line, F39 M sport


28 Feb 2025, 22:36:23 @smudo rakstīja:

28 Feb 2025, 21:34:58 @RaL rakstīja:

28 Feb 2025, 18:31:14 @Mikels rakstīja:
Nezin vai Passatu un Arteon,kas tomēr ir D segmenta auto var salīdzināt ar Bmw 5er (E segments). Drīzāk atbilstošāka būtu BMW trešā sērija



Tiek salīdzināti auto ar līdzīgu salona izmēru
Cik esmu sēdējis visos šajos modeļos +/- ne vecākos par 5 gadiem, tad 3. Sērija, lai arī ārējos izmēros ir liela, bet salons drīzāk pēc izmēra kā golfā... 5. Sēriju salīdzinot ar passat pat liekas, ka pasātā ir vairāk vietas
Nu tur par citām lietām nerunājam - pakojums u.c. jo bmw tomēr ir klasi augstāk


B8 aizmugurē vecākajam dēlam starp jaunājamiem brāļiem sēdeklīšos bija ļoti šauri. G31 ir krietni vairāk vietas platuma ziņā, kaut gan garuma ziņā tie saloni šķiet vienādi. Bagāžnieks gan B8 nedaudz lielāks. Bet nu tie auto ir ļoti atšķirīgi, īpaši ja BMW nopērk ar R6 vai V8.

nu un ko Rīgā vai pierīgā ar to V8 darīt?
saprotu ja dzīvo DE un ikdienā braukā pa bāni - absolūti piekrītu, tie auto virs 100km/h sāk 'dzīvot'
Bet lielākās daļas ikdienas dzīves ritmā absolūti bezjēdzīgs pasākums, it īpaši ar šī brīža fotoradaru, 30km/h limitu daudzumu utt (jā, jā, laikam vecs palieku )

Pilnībā pietiek ar B48 un starpību investēt kādā foršā hobijauto
Offline
Locis
28. Feb 2025, 23:11 #8228

Kopš: 14. Aug 2008

No: Dobele

Ziņojumi: 11481

Braucu ar: X5 , Jeep, Tuareg, L200, Jumper,Master ,Transit, Stralis x2, Volvo FL, Atego, Deu

Kas ir ikdienas dzīve Rīga ? Arī 6d ,7d ,birojā jāsež? Kāpēc tad brīvdienās nevar cilveks ,kaut te uz LT trips aizlaist un pa ceļam paspiest. Mēs jau nerunajam par pensiju ,kad 7d uz baznīcu vai veikalu cilvēki aizbrauc. Tiešam tik svakri ,ka jāsēž mājās un degvielai nesanāk un bērnus tripā nogalē nekur nevar aizvest uz kādu foršu akvaparku esti vai LT ?

[ Šo ziņu laboja Locis, 28 Feb 2025, 23:12:00 ]

Offline
Murphy
28. Feb 2025, 23:24 #8229

Kopš: 28. Nov 2003

No: Sigulda

Ziņojumi: 8506

Braucu ar: Arteon SB R line, F39 M sport

Nu un kur mums ir tās foršās un gludās šosejas kurās var baudīt burvīgus līkumus ar galvu reibinošiem 110km/h?

Ieskriesies līdz 120km/h, metīsi pa mēmajiem lai apstātos un tad izbaudīsi tās 5sec līdz 100km/h un atkal bremzēsi?

nepārproti mani - man arī patīk jauda, forša vadāmība, esmu savu laiku ar 300+zs auto nobraukājis. Bet realitāte beigu beigās bija tāda 98% laika ikdienā absolūti netiek izmantota. Savukārt tos 98% laika pilnībā pietiek ar to pašu G30 530i ar 250zs un 6 sek līdz 100km/h
Offline
Locis
28. Feb 2025, 23:30 #8230

Kopš: 14. Aug 2008

No: Dobele

Ziņojumi: 11481

Braucu ar: X5 , Jeep, Tuareg, L200, Jumper,Master ,Transit, Stralis x2, Volvo FL, Atego, Deu

Nu jā,6 sec līdz 100 jau tīri ok,bet arī tādu jaudu +komfortu jau arī tieši vairāk var izjust kā priekšrocibu uz garajiem gabaliem. Man šķiet pa tā Rīgu vai mazpilsētu vizināties ir pilnīgi vienalga ar ko.

Kaut gan Latvijā diezgan normāli var braukt arī 140kmh pa A9,A8 utt utt (vairāk tiesības ņemt nost) un lt vai ee jau ap 180 uz atseviskiem celiem un visdrīzāk arī tiesības paliek.

[ Šo ziņu laboja Locis, 28 Feb 2025, 23:32:40 ]

Offline
martins_usars
28. Feb 2025, 23:32 #8231

Kopš: 01. May 2023

Ziņojumi: 1322

Braucu ar: uzlādētu auto

Rīgai 5er ir par lielu nav ērti pilsētā ar lielu auto
Offline
Mikels
28. Feb 2025, 23:35 #8232

Kopš: 28. Jan 2011

Ziņojumi: 5109

Braucu ar: cieņu

Teksti no sērijas,ka LV tāpat nav kur skriet parasti parādās pusmūžā esošiem vīriešiem, kuriem ir piezadzies vecums un viņi praktiskumu un ekonomiju sākt vērtēt augstāk par braukšanas prieku, vai arī braukšana tiem tā pa īstam, patiesībā, nekad nav interesējusi. Un beidziet mānīt sevi, jaudīgs un foršs auto arī LV liks jums smaidīt katru dienu, braucot Rīgā no luksafora līdz luksaforam, atšķirībā no ekonomiska vw b8 2.0 d passata ar sievasmāti aizmugurējā sēdeklī

[ Šo ziņu laboja Mikels, 01 Mar 2025, 00:12:37 ]

Offline
martins_usars
28. Feb 2025, 23:37 #8233

Kopš: 01. May 2023

Ziņojumi: 1322

Braucu ar: uzlādētu auto

man piņņāt negribas arī ar savām 6.3 un 6.6 sekundēm. tā pat reti sanāk izmantot. vairs nevar nihilistiski bliezt apkārt, šad un tad samaksājot mazo fotoradariņu. tagad katrs busiņš aizdomu pilns, katrs sods ir mazāk jautrās degvielas, ko nobraukt, nežēlīgs aplis
Offline
juriz
01. Mar 2025, 08:00 #8234

Kopš: 24. May 2002

No: Jūrmala

Ziņojumi: 2465

Braucu ar: būzu


28 Feb 2025, 23:35:46 @Mikels rakstīja:
Teksti no sērijas,ka LV tāpat nav kur skriet parasti parādās pusmūžā esošiem vīriešiem, kuriem ir piezadzies vecums un viņi praktiskumu un ekonomiju sākt vērtēt augstāk par braukšanas prieku, vai arī braukšana tiem tā pa īstam, patiesībā, nekad nav interesējusi. Un beidziet mānīt sevi, jaudīgs un foršs auto arī LV liks jums smaidīt katru dienu, braucot Rīgā no luksafora līdz luksaforam, atšķirībā no ekonomiska vw b8 2.0 d passata ar sievasmāti aizmugurējā sēdeklī



Man gan pieredze saka, ka visi mazmotori gabalā, pat neskaitot pasātus ar tiem 2.0d, kad lielie tikai kaut ko ieskrējušies. Tie lielmotoru vadītāji kaut kā parasti tieši bremzē. Ar retiem izņēmumiem.
Offline
IELEJAM
01. Mar 2025, 08:32 #8235

Kopš: 28. Jan 2008

Ziņojumi: 3273

Braucu ar: prieku

Nu jā, kā jau paredzēju, topiks aizgāja raznosā. Varbūt dalamies ar pieredzi par konkrētiem mazbrauktiem vai jauniem auto, nevis par sekundēm līdz simtam? Pēc izlasīta manā redzeslokā vēl aizviem Tiguan Allspace, Arteon SB un Skoda Kodiaq. Būs laikam jāmēģina pašam ar visiem izbraukt un vēl aizvien aktuāla dzinēja izvēle. ja ar dīzeli viss pierasts un skaidrs, tad par 2.0TSI nekas nav skaidrs un kādi būtu argumenti par labu šim dzinējam? Kas ir ar tiem plug in hybrid. Dzīvoju ārpus Rīgas un gadā nobraucu masksimums līdz 25k, 70% šoseja, 30% pilsēta, garie izbraucieni salīdzinoši reti. P.S. Vai kāds ir noprovējis jauno B9 Passat?
Offline
martins_usars
01. Mar 2025, 08:40 #8236

Kopš: 01. May 2023

Ziņojumi: 1322

Braucu ar: uzlādētu auto

tev taču nav 15 gadi lol. tu man vispār šķieti pensis vai konkrēts būmīts pēc vecuma. tu gribi lai powera fantasti, darba auto braucēji un mūžīgi biznis aizņemtie cilvēki tev dotu padomu, kādu auto TEV pirkt? tak esi vecis, aizbrauc uz salonu, sarunā test drive ilgāku pa 30 minūtēm un sāc fiškot katrs cilvēks ir savādāks un katram tā situācija ir sava. viens ar hibrīdu nobrauc 30km pilsētā tikai elektro, otrs ar to pašu auto dabū 7L beņas patēriņu vidējo utt

tdi vai tsi pats izbrauc un sapratīsi pa 2-3 stundām testdrive arī būs +/- skaidrs cik tāda lamata patērēs tavās rokās
Offline
abyss
01. Mar 2025, 08:57 #8237

Kopš: 26. Jun 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 8549

Braucu ar: e39 523

Ko var dirst ar vien vārd sakot? 6.3 vai 6.6 šķiet ok?

Izbraucot ar kaut ko zem 6 sekundēm

Jebal, alfu mīlētajs. Nav atkal jāmaina 6er bremžu kluči pa 2k?

P.s pamēģini izbraukt ar 200kw versiju 2.0tsi motoram. Tas gan būs tikai passat, arteon un superb. Nu ja seat neapskati kā opciju. Ja mērķis nav vienkārši eksistēt savu atlikušo dzīvi, tad šie dzinēji nedaudz atgriež dzīvību

[ Šo ziņu laboja abyss, 01 Mar 2025, 08:59:14 ]

Offline
IELEJAM
01. Mar 2025, 09:03 #8238

Kopš: 28. Jan 2008

Ziņojumi: 3273

Braucu ar: prieku

Neesi tik skeptisks! Gadu gaitā Powers man ir devis ļoti daudz labu info, es te esmu pircis un pārdevis lietas, esmu ieguvis klientus, izmantojis atpūtas mājas, devis un saņēmis padomus par ceļošanu utt. Lai vai cik tas skanētu dīvaini, tieši pateicoties Poweram esmu gājis ar līkumu BMW (šito varbūt nevajadzēja pieminēt ). Tā kā vēl aizvien labprāt uzklausītu pieredzējušu cilvēku viedokli par konkrētiem auto, nevis vispārējus spriedelējumus.
Offline
smudo
01. Mar 2025, 09:10 #8239

Kopš: 18. Jan 2015

Ziņojumi: 3897

Braucu ar: 944 turbo & Cayman & 330iX & 540iX


28 Feb 2025, 23:05:37 @Murphy rakstīja:

28 Feb 2025, 22:36:23 @smudo rakstīja:

28 Feb 2025, 21:34:58 @RaL rakstīja:

28 Feb 2025, 18:31:14 @Mikels rakstīja:
Nezin vai Passatu un Arteon,kas tomēr ir D segmenta auto var salīdzināt ar Bmw 5er (E segments). Drīzāk atbilstošāka būtu BMW trešā sērija



Tiek salīdzināti auto ar līdzīgu salona izmēru
Cik esmu sēdējis visos šajos modeļos +/- ne vecākos par 5 gadiem, tad 3. Sērija, lai arī ārējos izmēros ir liela, bet salons drīzāk pēc izmēra kā golfā... 5. Sēriju salīdzinot ar passat pat liekas, ka pasātā ir vairāk vietas
Nu tur par citām lietām nerunājam - pakojums u.c. jo bmw tomēr ir klasi augstāk


B8 aizmugurē vecākajam dēlam starp jaunājamiem brāļiem sēdeklīšos bija ļoti šauri. G31 ir krietni vairāk vietas platuma ziņā, kaut gan garuma ziņā tie saloni šķiet vienādi. Bagāžnieks gan B8 nedaudz lielāks. Bet nu tie auto ir ļoti atšķirīgi, īpaši ja BMW nopērk ar R6 vai V8.

nu un ko Rīgā vai pierīgā ar to V8 darīt?
saprotu ja dzīvo DE un ikdienā braukā pa bāni - absolūti piekrītu, tie auto virs 100km/h sāk 'dzīvot'
Bet lielākās daļas ikdienas dzīves ritmā absolūti bezjēdzīgs pasākums, it īpaši ar šī brīža fotoradaru, 30km/h limitu daudzumu utt (jā, jā, laikam vecs palieku )

Pilnībā pietiek ar B48 un starpību investēt kādā foršā hobijauto


Ikdienā visa ģimene pārvietojamies ar sabiedrisko, velo un Boltu. Auto vairāk weekendiem, lai uz laukiem aizbrauktu, vai kādā ģimenes ceļojumā pa LV vai blakus valstīm.

Par jaudu runājot - protams, ka B58 ar standarta jaudu ir jau vairāk kā vajag, jo arī apdzenot no 100kmh reti kad nākas pedāli līdz galam iemīt un turēt vairāk kā 2-3 sekundes un 150 tiek sasniegti ļoti ātri. Pilsētā iksdienā iekļaujoties satiksmē apgriezieni turās līdz 2k rpm un konsanti rinopot automāts tos vispār tura tikai ap 1200rpm Bet katru reizi pieskaroties pedālim un paātrinoties no vietas no pagrieziena vai luksafora līdz plūsmas ātrumam, tāpt ļoti labi jūt ka zem pārsega ir B58.

Sākumā apsvēru B48, bet tomēr izšķiros par labu B58, jo īsti nebija argumentu neņem B58 vs B48. Kaut vai dēļ dzinēja skaņas un sajūtām, kā tas braucas ar pus gāzīti midrange apgriezienu diapazonā. Protams, ka tas nav racionāls pirkums un nemēģinu kādu par pretējo pārliecināt. Gan jau tāpat pēc 5+ gadi lielākā daļa daily uz EV pārkāps un ICE paliks priekš hobijauto.

Offline
martins_usars
01. Mar 2025, 09:11 #8240

Kopš: 01. May 2023

Ziņojumi: 1322

Braucu ar: uzlādētu auto


01 Mar 2025, 08:57:08 @abyss rakstīja:
Ko var dirst ar vien vārd sakot? 6.3 vai 6.6 šķiet ok?

Izbraucot ar kaut ko zem 6 sekundēm

Jebal, alfu mīlētajs. Nav atkal jāmaina 6er bremžu kluči pa 2k?

piečukam drīz trīs gadi manās rokās, bremzes vēl ir, bet nākamgad mainīšu. 2k ir uzdirsiens vai tu mani apbrīno? es protams esmu pateicīgs par izrādīto uzmanību un iedziļināšanos manā autoparkā novēlu arī tev kādu dienu būt tik pat apmierinātam ar dzīvi kā esmu es, lai nav sarkaniem vaigiem jāaizstāv škoda bmw powerā alfas man patīk, tāpēc jau es giuliju nopirku jaunu, salonā. ir jābūt trakam, lai pirktu un brauktu ar to, kas pašam nepatīk
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, AiwaShuraLLP, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, linda, mrc, noisex, smudo