Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 42 viesi un 5 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » FLEIMS

Tēma: Šeit bija topiks (Kaspich, DM-101)

AutorsZiņojums
diesel
23. Jul 2021, 19:35 #8181

Kopš: 31. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 6138

Braucu ar: JG 9


23 Jul 2021, 19:07:17 @DM-101 rakstīja:

23 Jul 2021, 18:54:10 @diesel rakstīja:
Pie normāliem nosacījumiem, Bmw mūsdienās var chipot mierīgi. Ja es dzīvotu Vācijā, vai bieži dzīvotos pa track days, tad visdrīzāk nē. Manā pieredzē, pie ilgstošas, lielas slodzes labāk nečipot.

Nu jau.. shis bija .. kaa ti smalkaak pateikt..

Nubet. Lv reāli nav kur ilgstoši noslogot dzinēju. Savukārt pa bāni personīgi 2 dzinējus esmu nosvilinājis. Vienam no tiem bija 55tkm.

[ Šo ziņu laboja diesel, 23 Jul 2021, 19:36:42 ]

Offline
diesel
23. Jul 2021, 19:38 #8182

Kopš: 31. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 6138

Braucu ar: JG 9

Kautgan ja par B58 amerikosi zvērīgi tjūnē, un nav pat dzirdēts par problēmām.
Offline
CP17
23. Jul 2021, 19:56 #8183

Kopš: 17. Dec 2002

No: Zilupe

Ziņojumi: 17

Braucu ar: Sargenģeli

par svecēm utt rus versija, no 19.00
https://www.youtube.com/watch?v=dUxO-CXgFCY
Offline
diesel
23. Jul 2021, 19:58 #8184

Kopš: 31. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 6138

Braucu ar: JG 9


23 Jul 2021, 19:47:56 @DM-101 rakstīja:

23 Jul 2021, 19:35:43 @diesel rakstīja:

23 Jul 2021, 19:07:17 @DM-101 rakstīja:

23 Jul 2021, 18:54:10 @diesel rakstīja:
Pie normāliem nosacījumiem, Bmw mūsdienās var chipot mierīgi. Ja es dzīvotu Vācijā, vai bieži dzīvotos pa track days, tad visdrīzāk nē. Manā pieredzē, pie ilgstošas, lielas slodzes labāk nečipot.

Nu jau.. shis bija .. kaa ti smalkaak pateikt..

Nubet. Lv reāli nav kur ilgstoši noslogot dzinēju. Savukārt pa bāni personīgi 2 dzinējus esmu nosvilinājis. Vienam no tiem bija 55tkm.


Nu,aciimredzot,teicamaa kaartiibaa esoshi dzineeji..

Tas ir iepējams, jo kam 55 nosvila virzulis. Blakus jau arī bija pazīmes. Norakstīja uz sprauslām
Offline
diesel
23. Jul 2021, 20:01 #8185

Kopš: 31. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 6138

Braucu ar: JG 9


23 Jul 2021, 19:47:13 @DM-101 rakstīja:

23 Jul 2021, 19:38:32 @diesel rakstīja:
Kautgan ja par B58 amerikosi zvērīgi tjūnē, un nav pat dzirdēts par problēmām.


Jaa,un tad dabuu avaarijas rezhiimaa straadaashu,vibreejoshu suudu,kuram pashauraa rpm diapazonaa ir pumpa.

Vini jauc uz e40,e50. Pat ar tīru e85. Līkne kā atmosfērai ar dīzeļa griezi. Bet ikdienai nu nah. Nav mums tādu vienkaršu risinājumu Lv tam.
Offline
e34
23. Jul 2021, 20:29 #8186

Kopš: 11. Feb 2004

Ziņojumi: 4061

Braucu ar: e53 is; Simply cleveri; Honda XL


23 Jul 2021, 20:15:51 @DM-101 rakstīja:

23 Jul 2021, 20:11:09 @CP17 rakstīja:

23 Jul 2021, 10:19:09 @Tuloo rakstīja:
Vai dīzeļu atgāzu pārbaudē ir kaut kāds limits cik viņi drīkst spiest to pedāli, piemēram, līdz 3.5k ?

Pagājušā gadā uzliku chipu, viss normāli, problēmu nav un atgāzes reāli 2x mazākas kā bija iepriekš, bet man esot RPM limits ap 5.5k, principā varot redlainā ielaist un pēc rūpniicas jābūt limitētam, gandrīz apskati neizgāju,bet palaida cauri..... kāds ir saskāries?

eh daini daini





Nopistenju kuupeklju sceenas..


Lai vai kā šis ir interesanti.
Offline
Araajz
23. Jul 2021, 21:18 #8187

Kopš: 30. Aug 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 28461

Braucu ar: E39


23 Jul 2021, 20:15:51 @DM-101 rakstīja:
Nopistenju kuupeklju sceenas..

+1
Par to pieminēto siksnu vispār

[ Šo ziņu laboja Araajz, 23 Jul 2021, 21:22:05 ]

Offline
e34
23. Jul 2021, 21:25 #8188

Kopš: 11. Feb 2004

Ziņojumi: 4061

Braucu ar: e53 is; Simply cleveri; Honda XL


23 Jul 2021, 21:12:05 @DM-101 rakstīja:
Nu,interesanti man buutu redzeet,kaa kaartejais nopistenis izjuuk reizinaataajos. Iedomaajies,kaadaa kaartiibaa ir viss paareejais - sprauslas, dpf,utjpr. Taads meesls indee tevi/mani/visus muus katru dienu.

P.s. uzmanamies no CH-4448, E83. Izskataas,ka miil nelaist garaam apdzineejus.


Tam visam es piekrītu, par to nav šaubu, bet es brīnos kā ierādīja vietu CSDD. Iesūkā līko vienkārši.
Offline
m8archa
23. Jul 2021, 21:44 #8189

Kopš: 28. Dec 2009

Ziņojumi: 1109

Braucu ar: Zirdzinnu

Tas x3 galīgi neiet viņam, interesanti, ka lielākoties tie "nelaidēji" ir dauņi ar mazjaudas miskastēm.
Offline
vadjiksBMW
24. Jul 2021, 00:27 #8190

Kopš: 16. Aug 2016

No: Olaine

Ziņojumi: 2700

Braucu ar: Populāko auto marku powerā.


23 Jul 2021, 21:44:24 @m8archa rakstīja:
Tas x3 galīgi neiet viņam, interesanti, ka lielākoties tie "nelaidēji" ir dauņi ar mazjaudas miskastēm.


pilna Rīga lohu, kur ja brauc normāli plūsmā, bet kādu iemeslu pēc jāmaina josla, kaut vai, lai nogrieztos ieslēdz pagriezienu un uzreiz aiz muguras blakus esošs auto ir jau pie paša sāna pielīdis.
Tāda iemesla dēļ Rīgā pagriezienu lietoju tikai atsevišķās reizēs jau nogriezoties un tamlīdzīģi, bet joslu maiņas taisu neslēdzot, jo tā vnk neviens dornis nevar nepalaist
Offline
bobertc
24. Jul 2021, 00:28 #8191

Kopš: 02. Jul 2018

No: Rīga

Ziņojumi: 218

Braucu ar:


16 Jul 2021, 11:55:09 @DM-101 rakstīja:

16 Jul 2021, 11:45:21 @bobertc rakstīja:
Kaspich, lūdzu palīgā!

Situācija sekojoša. Pacients e46 M47D20 110kw. Auto cietis avārijā, visdrīzāk tiks norakstīts. To pieminu, lai pamatotu lietotu detaļu uzstādīšanu.
Bija sameklēts jau cits auto, samaksāta rokas nauda un cietušais auto izdomāja apvainoties (ka tagad jauns auto saimniekam)
- kādu dienu vairs nepielec.
Pieslēdzot pie INPA - kļūdas par Commonrail reila spiedienu startējot dzinēju. Šeit izraksts no INPA - https://failiem.lv/u/amys29g2a
Live data parāda sekojošus railpressure datus - aizdedze - 6 bar, startējot - ~50 bar. Desired - 400 bar.
Tika nolemts, ka vaininieks būs maģistrālais degvielas sūknis zem auto pie degvielas filtra un tāds tika iegādāts šrotā.
Uzliekot iegādāto sūkni konstatēju, ka tas ir caurs - dīzeļdegviela līst caur tā korpusu, kā arī tas nemaz nestrādā.
Vēlāk šrots to samainīja pret citu un es šo samainīto sūkni uzliku. Pagriežot aizdedzi uzreiz dzirdams, ka sūknis strādā.
Dzirdams, ka sistēmā ir gaiss - skan kā dārza šļūtene, kas rīstās, bet vienozīmīgi sūknē.
Pāris reizes pagrozīju atslēgu, lai uzsūknē spiedienu un startēju auto. Pieleca. Liels prieks.
Padarbināju 1 min un noslāpēju. Un tagad bēdīgais - pēc 30 min atkal mēģinot startēt dzinējs atkal vairs nepielec.
Vairrākkārt mēģināju startēt, mēģināju darbināt sūkņus ar ilgstoši ieslēgtu aizdedzi, bet nekā. Sūkņi skanēt skan, bet sūknē ilgi un skaņa burbuļojoša.
Tātad, jautājums - vai pēc visām šīm n-tajām sūkņu pārskrūvēšanām nevarētu būt degvielas sistēmā sarauts ļoti daudz gaiss,
kas varētu būt iemesls nelekšanai? Ko darīt?


pag, nu a kaa es te varu paliidzeet?
pikji aizsist?
labu darbu paliidzeet atrast?
pateikt, par ko/kur maaciities, lai labs darbs spiid naakotnee?

sore,
1. rail spiedienu tak INPA raada, attieciigi, nah raustiit magjistralo bez zinaama iemesla?
2. likt lietotu SUUKNI! es veel saprastu - maz naudas, aizved uz Melnsila ielu, atjaunot...

te vieniigais ieteikums - sakraat naudu. Un tad vest kaadam, kas ko ceert.


Gudriniek, mašīna ir salabota. Vaininieks - maģistrālais sūknis.
Problēma kādēļ otrreiz nepieleca - no raustīšanas bija beigts connectors un nebija kontakts. Plastmasa palikusi veca un trausla. Paldies, paldies!
Offline
uldens1
24. Jul 2021, 08:52 #8192

Kopš: 28. Feb 2008

Ziņojumi: 16765

Braucu ar:


24 Jul 2021, 00:28:09 @bobertc rakstīja:

16 Jul 2021, 11:55:09 @DM-101 rakstīja:

16 Jul 2021, 11:45:21 @bobertc rakstīja:
Kaspich, lūdzu palīgā!

Situācija sekojoša. Pacients e46 M47D20 110kw. Auto cietis avārijā, visdrīzāk tiks norakstīts. To pieminu, lai pamatotu lietotu detaļu uzstādīšanu.
Bija sameklēts jau cits auto, samaksāta rokas nauda un cietušais auto izdomāja apvainoties (ka tagad jauns auto saimniekam)
- kādu dienu vairs nepielec.
Pieslēdzot pie INPA - kļūdas par Commonrail reila spiedienu startējot dzinēju. Šeit izraksts no INPA - https://failiem.lv/u/amys29g2a
Live data parāda sekojošus railpressure datus - aizdedze - 6 bar, startējot - ~50 bar. Desired - 400 bar.
Tika nolemts, ka vaininieks būs maģistrālais degvielas sūknis zem auto pie degvielas filtra un tāds tika iegādāts šrotā.
Uzliekot iegādāto sūkni konstatēju, ka tas ir caurs - dīzeļdegviela līst caur tā korpusu, kā arī tas nemaz nestrādā.
Vēlāk šrots to samainīja pret citu un es šo samainīto sūkni uzliku. Pagriežot aizdedzi uzreiz dzirdams, ka sūknis strādā.
Dzirdams, ka sistēmā ir gaiss - skan kā dārza šļūtene, kas rīstās, bet vienozīmīgi sūknē.
Pāris reizes pagrozīju atslēgu, lai uzsūknē spiedienu un startēju auto. Pieleca. Liels prieks.
Padarbināju 1 min un noslāpēju. Un tagad bēdīgais - pēc 30 min atkal mēģinot startēt dzinējs atkal vairs nepielec.
Vairrākkārt mēģināju startēt, mēģināju darbināt sūkņus ar ilgstoši ieslēgtu aizdedzi, bet nekā. Sūkņi skanēt skan, bet sūknē ilgi un skaņa burbuļojoša.
Tātad, jautājums - vai pēc visām šīm n-tajām sūkņu pārskrūvēšanām nevarētu būt degvielas sistēmā sarauts ļoti daudz gaiss,
kas varētu būt iemesls nelekšanai? Ko darīt?


pag, nu a kaa es te varu paliidzeet?
pikji aizsist?
labu darbu paliidzeet atrast?
pateikt, par ko/kur maaciities, lai labs darbs spiid naakotnee?

sore,
1. rail spiedienu tak INPA raada, attieciigi, nah raustiit magjistralo bez zinaama iemesla?
2. likt lietotu SUUKNI! es veel saprastu - maz naudas, aizved uz Melnsila ielu, atjaunot...

te vieniigais ieteikums - sakraat naudu. Un tad vest kaadam, kas ko ceert.


Gudriniek, mašīna ir salabota. Vaininieks - maģistrālais sūknis.
Problēma kādēļ otrreiz nepieleca - no raustīšanas bija beigts connectors un nebija kontakts. Plastmasa palikusi veca un trausla. Paldies, paldies!
gan jau defekts atgriezīsies
Offline
PiRX
24. Jul 2021, 11:26 #8193

Kopš: 25. Jan 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 1287

Braucu ar: Vecu mersi un turboķieģeli

Kaspich, jautājums par skaņu. Iesācēja līmenī un varbūt pat stulbs.
Es te pamazām sāku mācīties par skaļruņu teoriju utml, un esmu nonācis līdz Frequency Response Chart.
Pagājušo gadu ieliku Audison APX 4 panelī un pēc manām sajūtām tās skan... nez, metāliski (ne mūzikas žanra ziņā )
FRC ir šāds


Es pareizi saprotu, ka iemesls tādam skanējumam varētu būt lielie kupri pie augšām? Teorētiski ar ekvalaizeru paspēlējoties un augšas nogriežot vajadzētu varēt dabūt dabiskāku skaņu?
Offline
bokens
24. Jul 2021, 23:14 #8194

Kopš: 07. Feb 2012

Ziņojumi: 534

Braucu ar: E84


20 Jul 2021, 18:27:15 @DM-101 rakstīja:

20 Jul 2021, 16:48:35 @bokens rakstīja:
Sveiks, Kaspar, nupat jauna kļūda 2AAB. Jautājums: izņemt lielo disa un veikt ar inpa tai testu? Ja viss ok, tad kā meklēt hardwaredefekt? Pastāv divas iespējas - disa mehānisks defekts un hardwaredefekt. Braucot ar Inpa var pēc live data pateikt vai disa ir ok?


Ja taa ir kljuuda par disa (neesmu pie pc), tad aptuveni preciizi:
Pashu klapes virinaashanos pashdiagnostika neredz.
Neredz pat to,vai tas stepermotors nav iespruudis.
Cik saprotu,tas modulis vnk tupa apstiprina,ka sanjeemis komandas.
Es teiktu - jaapaarbauda,vai tupa spanis pienaak.
Savukaart,ja mehaaniski buus shaize,buus kljuudas par visu citu,ne disa. Degmaisiijums treknes,piem., nebuus girezes,utjpr. BMW ir ietaupiijis uz sensorinju..
Nu,taa es to tremu saprotu..


Sveiks, Kaspar, šodien izņēmu lielo DISA vārstu, caur Inpa notestēju, iestrēgusi, pagriežas tikai pāris milimetrus un viss. Ciet nevar vispār dabūt. Jautājums: cik ilgi ā var braukt? Jāpagaida nedēļa, tad varēšu risināt jautājumu. DISA arī OEM jāņem? Pierburg vanoss bīdītāji ir ideāli, pēc live data CRK maksimums 0,3, tad jau arī DISA var skatīt ne OEM? Tikai kuru firmu ņemt?
Offline
Locis
25. Jul 2021, 00:18 #8195

Kopš: 14. Aug 2008

No: Dobele

Ziņojumi: 11501

Braucu ar: X5 , Jeep, Tuareg, L200, Jumper,Master ,Transit, Stralis x2, Volvo FL, Atego, Deu


23 Jul 2021, 13:26:00 @kexxx rakstīja:

23 Jul 2021, 13:18:01 @uldens1 rakstīja:

23 Jul 2021, 13:15:59 @kexxx rakstīja:
Servisiem ir atlaides eļļām, detaļām utt
Kā domā, kur tā ietaupītā nauda aiziet? Klientam? Ha ha
Cik esmu redzējis servisu tāmes, tad klientam piestādītā summa par rezerves daļu ir lielāka, nekā es to pašu rezerves daļu Trodo varu nopirkt BEZ jebkādām atlaidēm
nu tev ir lieliska iespēja atraut vaļā bezpeļņas servisu un strādāt uz labdarību


Piedod, bet tu dumjš esi vai kā?
Es lieliski saprotu, ka jebkura biznesa mērķis ir pelnīt
Man vnk liekas bik pārspīlēti, ka klientam jāmaksā gan par darbu, gan vēl detaļai uzliek uzcenojumu

Nopietni?
Offline
vadjiksBMW
25. Jul 2021, 01:11 #8196

Kopš: 16. Aug 2016

No: Olaine

Ziņojumi: 2700

Braucu ar: Populāko auto marku powerā.


25 Jul 2021, 00:18:26 @Locis rakstīja:

23 Jul 2021, 13:26:00 @kexxx rakstīja:

23 Jul 2021, 13:18:01 @uldens1 rakstīja:

23 Jul 2021, 13:15:59 @kexxx rakstīja:
Servisiem ir atlaides eļļām, detaļām utt
Kā domā, kur tā ietaupītā nauda aiziet? Klientam? Ha ha
Cik esmu redzējis servisu tāmes, tad klientam piestādītā summa par rezerves daļu ir lielāka, nekā es to pašu rezerves daļu Trodo varu nopirkt BEZ jebkādām atlaidēm
nu tev ir lieliska iespēja atraut vaļā bezpeļņas servisu un strādāt uz labdarību


Piedod, bet tu dumjš esi vai kā?
Es lieliski saprotu, ka jebkura biznesa mērķis ir pelnīt
Man vnk liekas bik pārspīlēti, ka klientam jāmaksā gan par darbu, gan vēl detaļai uzliek uzcenojumu

Nopietni?


Neredzu dižu iemeslu brīnīties, netrūkst servisu, kur varka uz detaļas ir lielāka kā maksa, kuru prasa par detaļas nomaiņu.
Saprotams, ka kaut kādas sagādes izmaksas ir jāskaita, jo laiks kaut kāds tērējas visu meklejot, bet tam visam jābūt vnk samērīgam un jāsaprot, ka visādos vaļeru servisos, kvalifikācija tāpat ir max pāris redzētu YT video līmenī, attiecīgi dīlera cienīgas detaļu cenas tādiem zīmēt arī ir mazliet pārdoši

[ Šo ziņu laboja vadjiksBMW, 25 Jul 2021, 01:17:02 ]

Offline
Locis
25. Jul 2021, 09:33 #8197

Kopš: 14. Aug 2008

No: Dobele

Ziņojumi: 11501

Braucu ar: X5 , Jeep, Tuareg, L200, Jumper,Master ,Transit, Stralis x2, Volvo FL, Atego, Deu

Es par to, ka cilvēks uzskata, ka servisam detaļas jātirgo vispār bez varkas.
Tas ir papildus darbs grāmatvedībai ar pavadzīmēm, mosk vēl kaut kāda lietvede šķiro tos papīrus, tad kādam ir ari jāpasūta, jakramejas ar garantijām utt
Kā var gribēt to par velti lai visi dara? un ja kāds nak ar savam detaļam,tad viņam servisa stundā iekļaus arī visu šo? Vai ja vispār nevajag detaļas, piemēram,metina, regulē savirzi?
Vai arī, ja detaļas vajag, tad tāda servisa stunda un ja nevajag tad lielāka
Offline
mrc
25. Jul 2021, 10:09 #8198

Kopš: 04. Feb 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 1226

Braucu ar: pirkstu pa karti


25 Jul 2021, 09:33:48 @Locis rakstīja:
Es par to, ka cilvēks uzskata, ka servisam detaļas jātirgo vispār bez varkas.
Tas ir papildus darbs grāmatvedībai ar pavadzīmēm, mosk vēl kaut kāda lietvede šķiro tos papīrus, tad kādam ir ari jāpasūta, jakramejas ar garantijām utt
Kā var gribēt to par velti lai visi dara? un ja kāds nak ar savam detaļam,tad viņam servisa stundā iekļaus arī visu šo? Vai ja vispār nevajag detaļas, piemēram,metina, regulē savirzi?
Vai arī, ja detaļas vajag, tad tāda servisa stunda un ja nevajag tad lielāka



Btw Zviedrijā ja aizvelcies ar savu detaļu uz servisu (to pēdējā laikā piekopj Baltijas un BG/Ro/pl utml kravu pārvadātāji), tad labākajā gadījumā ir dubulta cena darbam, sliktākajā - PN.
Offline
PiRX
25. Jul 2021, 11:16 #8199

Kopš: 25. Jan 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 1287

Braucu ar: Vecu mersi un turboķieģeli

Liels paldies!

Skatīšos tālāk, ko izdarīt. Šos nopirku, jo bija uz vietas, ko ielikt beigtās OEM akustikas vietā.

Gan jau laika gaitā vēl atnākšu ar kādu dumju jautājumu
Offline
abyss
25. Jul 2021, 12:17 #8200

Kopš: 26. Jun 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 8599

Braucu ar: e39 523

Atkarīgs, kas pa detaļu un kāda attieksme pašam
90% gadījumu man serviss pa godīgu cenu(cerams, ka paši arī kaut ko nopelna) maina detaļas. Tajos 10% gadījumu, ka tepat powerī kaut ko lētāk atrodu, vienkārši nomaina. Es labi zinu, ja būs problēma, būšu uzmests powerī un serviss arī zin, ka viņu atbildība tikai nomainīt un, ja vajag vēl kādu detaļu piepirkt klāt.

Viens no plusiem jau n gadus remontējoties vienā servisā. Protams, servisā cilvēki cik es remontējos tie paši strādā.

Ko es ar to gribu pateikt, ilgtermiņā ilgstoša sadarbība atmaksājas daudz vairāk, nekā 1x iepisti 10 vai 20 eur.
Online

Moderatori: 968-jk, AV, AiwaShuraLLP, CP17, GirtzB, Lafter, MarC, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo, xjs_4