Online
Pašreiz BMWPower skatās 229 viesi un 12 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: 0-100'000 km. Pieredze ar jauniem auto
Autors | Ziņojums |
BE23 | 03. Jan 2025, 13:29 |
#8021
|
|  Kopš: 10. Sep 2013
Ziņojumi: 114
Braucu ar: Superb un BMW
|
18 Sep 2024, 09:27:16 @Moreless rakstīja:
15 Sep 2024, 21:32:58 @BE23 rakstīja:
Ir kādam pieredze ar vag dq381, ka var “just” kā pārslēdzas ātrumi? Izteikti 2-3 un 3-4 pārējos nejūt.. dq250 man bija līdzīgi ar 2-3, ka tas tā tizli dažreiz slēdzās, bet nevarēja just to pārslēgšanu. Zinu, dsg būtu jāpārslēdzas nemaz nejūtot.
eļļa vēl nav mainīta, jo ir 80k, bet domāju nomInīt pirms 120k..
Nav katru reizi un izteiktāt braucot mierīgi.
Garantija vēl ir.
Cik pameklēju ārzemju forumus, tad problēma esot bieža. Citi risinot ar adaptāciju.
Ir pieraksts pie dīlera, bet domāju varbūt ir kāds saskāries.
Iegādājos šogad aprīlī 2019.g. skoda octavia 2.0 tdi ar pilnpiedziņu, kārba dq381, arī praktiski uzreiz nepatika kā pārslēdzas no 2-3, mazāk uz 3-4. bet tā pat arī pie downshift, bet tā kā tā ir man pirmā dsg, tad mierināja paziņas, ka tā arī slēdzas. Nobraukums bija 126k, aptuveni pēc 2k km, tikai nomainīta eļļa kārbā, arī mehatronikā, kopā gandrīz 6l iegāja, iztecēja aptuveni tik pat. Eļļa mainīta OEM VAG un filtrs. Pēc eļļas maiņas adaptāciju neveica. Pirmos 1000km likās labāk strādā, pēc tam tas pats, 2-3, 3-4(mazāk), pārējos ātrumus nejūt. Izstudēju dažādus gan eng, gan ru forumus, raksta, ka pārslēgšanos šai kārbai nevajadzētu izjust.
Biju aizbraucis uz kārbu servisu Vittrans Krustpils ielā, pats Vitālijs izbrauca kopā ar mani, pieslēdza launch, paskatījās spiedienu sajūgos - uzrādīja 0.06bar ( neesmu mehs, nezinu, vai tas ir labi vai slikti), bet viņš norādīja, ka spiediens labs un neredz problēmu. Par tām pārslēgšanām viņam nebija nekādu aizrādījumu, norādīja, ka šīm kārbām ar beigtiem sajūgiem vēl nav neviens atbraucis, biežāk viņiem problēmas ar mehatroniku. Piedāvāja un nometa kārbas adaptācijas caur launch. Teica kaut kur stundu pabraukāt mierīgā režīmā, vajadzētu pieadaptēties. Godīgi pateikšu nekādas izmaiņas neizjutu. Biju vēl aizbraucis uz Green Motors, tur tehniķis izbraucis arī pateica to pašu, ka strādā normāli. Šobrīd nobraucis esmu ap 10k km, pateikšu, ka multitronic uz 2.7 tdi 2008 audi patīkamāk slēdzās (jā, saprotu, ka pavisam cita kārba un uzbūve). Ir doma iespējams veikt soft update kārbai, ja tur pieejams pie dīlera, bet neesmu interesējies.
Nu tad pāris vārdos. Nomainīju eļļu ar filtru = nekādas izmaiņas. Kartējo reizi tikai secinu cik tehniski nezinoši ir tie klientu apkalpotāji, jo centas man iesastīt, ka DQ381 nav maināms filtrs līdz nepaskatījās savā programma. Mehs izbrauca = kārba slēdzas kā jāslēdzas.
Atnākot aukstajam laikam pamanīju, ka mašīnai uzsilstot tā mazliet dreb, ok dīzelis nav elektro un benzo, bet nu esmu pietiekami braucis ar vagiem, lai saprastu, ka tas nav normāli. Pēc aizvešanas uz servisu nodiagnosticēja motora spilvenu pa garantiju pasažiera pusē. Pie reizes vēlreiz izbrauca cits mehs un arī secināja, ka kārba slēdzas ok un nekas tur nav.
Pēc maiņas - minimāls uzlabojums uz drebēšanu tukšgaitā. Attiecīgi pats sāku lasīt par tiem spilveniem un sapratu, ka noteikti beigts ir arī otrs un arī to notestēju pats. Vainīgs tas, kurš stiprinās pie lanžerona un kārbas vadītāja pusē un beidzot salikās arī šī te "jūtamā" pārslēgšanās. Tas viss protams prasīja diezgan lielu uzstājību un no savas puses arī tehnisko sapratni par auto uzbūvi, jo visūr kur ej par garantiju (tas pats bija moller bieži) viss ir OK un tā ir jābūt. Attiecīgi tagad mainīs otru spilvenu, jāņem nost aķis un gaisa filtrs, protams kad prasīju nafig uzreiz visus nepārbaudija, bet tikai to kuram max viegli tiek klāt uz vizuāli viss redzams atbilde nesekoja. Tā kā @moreless ej vien čeko spilvenus 
Tas ka spilveni zem 100k ir metami mani mazliet pārsteidza, bet nu laikam tā tos auto tagad ražo.
Iepriekš nevienam auto nekad nebiju mainījis spilvenus, pareizāk sakot tie nebija radījuši kādas pazīmes vai diskomfortu braucot, ja arī bija beigti.
Par pašu superB - auto apmierina, patīk daudz labāk nekā Tiguan un arī vietas ir manāmi vairāk. Vienīgais pie kā jāpierod ir zemais klīrenss, lai arī braucu tikai pa šoseju un mazliet Rīgu, tā pati iesēšanās un izkāpšana cilvēkam ap 2m ir daudz vieglāka no "parketnieka". Tuvākajā nākotne gan jau atgriezīšos pie kāda lētā SUV kā Kodiaq vai tml.
[ Šo ziņu laboja BE23, 03 Jan 2025, 13:42:30 ] | Offline | | |
Janis_Janis | 03. Jan 2025, 13:43 |
#8022
|
| Kopš: 15. Nov 2018
Ziņojumi: 196
Braucu ar:
| Latvijā bēdu ieleja ar servisiem, arī dīleriem..nesens atgadījums radiniekam.
Dacia Duster 2022.g. 35k nobraukums. 1.5dci. Šis mežā nolauza aizmugurē ABS devēju. Aizdzina mūsa motors mūkusalas. Šie konstatē, ka jā, devējs nolauzts, uzsūta jaunu, nomaina. Kļūdas panelī nepazūd (4x4 off, abs, elektriska stūre). Ok,.jāpiebrauc pēc nedēļas atkārtoti, lai veiktu diagnostiku. Uztaisa atkārtoti diagnostiku, saka, ka jāmaina ABS bloks, nomiris. Mainīs pa garantijai. Ok, atnāk bloks, nomaina. Zvana tajā pat dienā - kļūdas nepazuda, jāmaina priekšējais abs devējs. Ok, mainiet. Nomaina, kļūdas pazuda. Diagnostikas līmenis.  [ Šo ziņu laboja Janis_Janis, 03 Jan 2025, 13:49:38 ] | Offline | | |
Arsm3ns | 03. Jan 2025, 13:49 |
#8023
|
|  Kopš: 27. Oct 2023
Ziņojumi: 1202
Braucu ar:
|
03 Jan 2025, 13:43:17 @Janis_Janis rakstīja:
Latvijā bēdu ieleja ar servisiem, arī dīleriem..nesens atgadījums radiniekam.
Dacia Duster 2022.g. 39k nobraukums. 1.5dci. Šis mežā nolauza aizmugurē ABS devēju. Aizdzina mūsa motors mūkusalas. Šie konstatē, ka jā, devējs nolauzts, uzsūta jaunu, nomaina. Kļūdas panelī nepazūd (4x4 off, abs, elektriska stūre). Ok,.jāpiebrauc pēc nedēļas atkārtoti, lai veiktu diagnostiku. Uztaisa atkārtoti diagnostiku, saka, ka jāmaina ABS bloks, nomiris. Mainīs pa garantijai. Ok, atnāk bloks, nomaina. Zvana tajā pat dienā - kļūdas nepazuda, jāmaina priekšējais abs devējs. Ok, mainiet. Nomaina, kļūdas pazuda. Diagnostikas līmenis. 
tad nav tikai LV, bet globāli. Palasot rietumu forumus, bimbā visi. Tie auto vienkārši kļūst aizvien komplicētāki, servisa personāls- primitīvāks Servisi aiz tā, ka nerubī, aizvien vairāk visu tupa maina "pa mezgliem" , ejot uz priekšu, kamēr problēma pazūd. Gan čaksrs mazāks, ja nerubī, gan čeks smagāks  | Offline | | |
Gestus | 03. Jan 2025, 14:01 |
#8024
|
|  Kopš: 07. Mar 2007
No: Rīga
Ziņojumi: 1243
Braucu ar: Paseratti
|
03 Jan 2025, 13:49:22 @Arsm3ns rakstīja:
03 Jan 2025, 13:43:17 @Janis_Janis rakstīja:
Latvijā bēdu ieleja ar servisiem, arī dīleriem..nesens atgadījums radiniekam.
Dacia Duster 2022.g. 39k nobraukums. 1.5dci. Šis mežā nolauza aizmugurē ABS devēju. Aizdzina mūsa motors mūkusalas. Šie konstatē, ka jā, devējs nolauzts, uzsūta jaunu, nomaina. Kļūdas panelī nepazūd (4x4 off, abs, elektriska stūre). Ok,.jāpiebrauc pēc nedēļas atkārtoti, lai veiktu diagnostiku. Uztaisa atkārtoti diagnostiku, saka, ka jāmaina ABS bloks, nomiris. Mainīs pa garantijai. Ok, atnāk bloks, nomaina. Zvana tajā pat dienā - kļūdas nepazuda, jāmaina priekšējais abs devējs. Ok, mainiet. Nomaina, kļūdas pazuda. Diagnostikas līmenis. 
tad nav tikai LV, bet globāli. Palasot rietumu forumus, bimbā visi. Tie auto vienkārši kļūst aizvien komplicētāki, servisa personāls- primitīvāks Servisi aiz tā, ka nerubī, aizvien vairāk visu tupa maina "pa mezgliem" , ejot uz priekšu, kamēr problēma pazūd. Gan čaksrs mazāks, ja nerubī, gan čeks smagāks 
Kolēģis ar par Mūsu kas Ulmaņa gatvē splaudījās bet par Renault...
Garantijas auto, savirzi noregulēt nemāk, un vēl visādi kasjaki, kas netika laboti.
Bet lielākais prikols, ka visas apkopes tur taisītas, auto pārdeva uz ārzemēm, vēl gada garantija rūpnīcas bija. Pircējs zvana, saka, ka vietējais dīlers saka, ka garantija nestrādās, jo apkopes nav veiktas 
Kolēģis zvana uz Mūsu un prasa kas par figņu, šie atbild ka viņi nevadot sistēmā, nafig vajag  | Offline | | |
protams  | 03. Jan 2025, 14:32 |
#8025
|
|  Kopš: 11. Nov 2005
Ziņojumi: 5928
Braucu ar: NS7
| Kāds nav iegaumējis, ka jebkuram auto, no servisa saņemot ir jābūt oficiālam "papīram" par pieteiktiem/veiktajiem/neveiktiem darbiem sevišķi no dīlera 
----------------- Tradicionāli - vīrietis ar sievieti - auto ar iekšdedzes dzinēju! | Offline | | |
Gestus | 03. Jan 2025, 14:49 |
#8026
|
|  Kopš: 07. Mar 2007
No: Rīga
Ziņojumi: 1243
Braucu ar: Paseratti
|
03 Jan 2025, 14:32:23 @protams rakstīja:
Kāds nav iegaumējis, ka jebkuram auto, no servisa saņemot ir jābūt oficiālam "papīram" par pieteiktiem/veiktajiem/neveiktiem darbiem sevišķi no dīlera 
Kādā ziņā ? Es ne reizi, neesmu redzējis pēc apkopes, ka man būtu atsevišķa sadaļa, apkopes datu ievadīšana serverī vai tml. kaut viņi tiek ievadīti.
Ir tikai mainīto filtru detaļas, tur inspekcijas, eļļas maiņa, laiki utt.
Es tik ievēroju, ka nav aizpildīta "grāmatiņa" , kad jautāju, tad teica, ka viss esot sistēmā, bet jā vēlo varot arī savadīt grāmatiņā protams, man jau pēc garantijas auto, līdz ar to po uz to grāmatiņu  [ Šo ziņu laboja Gestus, 03 Jan 2025, 14:51:28 ] | Offline | | |
Garajs | 03. Jan 2025, 15:19 |
#8027
|
| Kopš: 11. Nov 2005
No: Rīga
Ziņojumi: 236
Braucu ar: Subaru Legacy
|
03 Jan 2025, 14:49:43 @Gestus rakstīja:
03 Jan 2025, 14:32:23 @protams rakstīja:
Kāds nav iegaumējis, ka jebkuram auto, no servisa saņemot ir jābūt oficiālam "papīram" par pieteiktiem/veiktajiem/neveiktiem darbiem sevišķi no dīlera 
teica, ka viss esot sistēmā,
Pareizais jautājums - kurā? 
Mūsu reģionā nav rūpnīcas struktūrām piederošu dīleru - visi ir vai nu neatkarīgie (no importētāja) vai piederoši importētājam. Ikdienā servisā lietotā sistēma ir vai nu dīlera (vēlams reāla trešās puses DMS jeb Dealership Management System) vai importiera veidojums. Ir arī šur tur vēl grāmatvedības/noliktavas sistēmu atvasinājumi. Gadās arī antīkāki paštaisījumi.
Importiera sistēmas mūsu reģionā ir savienotas ar rūpnīcas sistēmām, DMS absolūtā vairumā arī. Pārējās - Tātad, tas, ka servismens sameta pa klaviatūru un redzēja ekrānā burtus un ciparus, nenozīmē, ka informācija tika aizsūtīta rūpnīcas "elektroniskajai servisa grāmatai". | Offline | | |
Arturiks  | 03. Jan 2025, 15:37 |
#8028
|
|  Kopš: 01. Nov 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 9244
Braucu ar: 26 & 26 & 11
| Dīleri ir tie paši rumbulas perekupi tikai tīrākās drēbēs un sapūtušies ar EDT.
Bieži vien ne zināšanas, ne apkalpošanas līmenis, ne spēja risināt problēmas ne ar ko neatšķiras no Vaļeras, kas mašīnas tirgo pie rumbulas viršiem.
Jaunam Audi ik pa brīdim met kļūdu uz adaptīvajām gaismām, tad lane assist, tad vēl kko. Dīleris saka - nu jā, slapjā laikā var būt. Ja tas notiek pārāk bieži, tad mēģināsim risināt, kaut kas ar radariem. Tā esot daudziem, rūpnīca teica radarus nemainīt. Tā kā tev tas ir aptuveni reizi nedēļā līdz mēnesī, tad brauc vien tālāk.
Risinājums, protams, teicams.  | Offline | | |
|
abyss | 03. Jan 2025, 15:38 |
#8029
|
|  Kopš: 26. Jun 2013
No: Rīga
Ziņojumi: 8555
Braucu ar: e39 523
| Negribas šo atkal pārvērst par vag topiku, bet 
Vismaz škodai visas apkopes, kas veiktas var redzēt MySkoda app, nokačājot digital certificate. Saprotu arī, ka green motors to cītīgi pieraksta, lai tur kaut kas būtu.
Hz, caurspīdīga mašīnas vēsture, manuprāt, diezgan liels pluss. Vedot pie dīlera tā ir daļa no pakalpojuma, ko viņš sniedz, kas arī sastāda gala ciparu. | Online | | |
968-jk | 03. Jan 2025, 15:52 |
#8030
|
|  Kopš: 08. Dec 2013
No: Rīga
Ziņojumi: 13882
Braucu ar: 30niekiem
|
03 Jan 2025, 15:37:28 @Arturiks rakstīja:
Dīleri ir tie paši rumbulas perekupi tikai tīrākās drēbēs un sapūtušies ar EDT.
Bieži vien ne zināšanas, ne apkalpošanas līmenis, ne spēja risināt problēmas ne ar ko neatšķiras no Vaļeras, kas mašīnas tirgo pie rumbulas viršiem.
Jaunam Audi ik pa brīdim met kļūdu uz adaptīvajām gaismām, tad lane assist, tad vēl kko. Dīleris saka - nu jā, slapjā laikā var būt. Ja tas notiek pārāk bieži, tad mēģināsim risināt, kaut kas ar radariem. Tā esot daudziem, rūpnīca teica radarus nemainīt. Tā kā tev tas ir aptuveni reizi nedēļā līdz mēnesī, tad brauc vien tālāk.
Risinājums, protams, teicams. 
Un tieši tāpat kā Vaļera raksta, ka samainījuši detaļas, kuras izrādās tomēr nav mainījuši un pēc izbļaustīšanās pa salonu panākot, ka auto tagad un uzreiz jādzen uz pacēlāju, klients pie kopīgas auto pacelšanas uz pacēlāja atrod tur pat meistara plauktā.  | Offline | | |
Moreless | 03. Jan 2025, 20:24 |
#8031
|
|  Kopš: 08. May 2020
Ziņojumi: 32
Braucu ar:
|
03 Jan 2025, 13:29:19 @BE23 rakstīja:
18 Sep 2024, 09:27:16 @Moreless rakstīja:
15 Sep 2024, 21:32:58 @BE23 rakstīja:
Ir kādam pieredze ar vag dq381, ka var “just” kā pārslēdzas ātrumi? Izteikti 2-3 un 3-4 pārējos nejūt.. dq250 man bija līdzīgi ar 2-3, ka tas tā tizli dažreiz slēdzās, bet nevarēja just to pārslēgšanu. Zinu, dsg būtu jāpārslēdzas nemaz nejūtot.
eļļa vēl nav mainīta, jo ir 80k, bet domāju nomInīt pirms 120k..
Nav katru reizi un izteiktāt braucot mierīgi.
Garantija vēl ir.
Cik pameklēju ārzemju forumus, tad problēma esot bieža. Citi risinot ar adaptāciju.
Ir pieraksts pie dīlera, bet domāju varbūt ir kāds saskāries.
Iegādājos šogad aprīlī 2019.g. skoda octavia 2.0 tdi ar pilnpiedziņu, kārba dq381, arī praktiski uzreiz nepatika kā pārslēdzas no 2-3, mazāk uz 3-4. bet tā pat arī pie downshift, bet tā kā tā ir man pirmā dsg, tad mierināja paziņas, ka tā arī slēdzas. Nobraukums bija 126k, aptuveni pēc 2k km, tikai nomainīta eļļa kārbā, arī mehatronikā, kopā gandrīz 6l iegāja, iztecēja aptuveni tik pat. Eļļa mainīta OEM VAG un filtrs. Pēc eļļas maiņas adaptāciju neveica. Pirmos 1000km likās labāk strādā, pēc tam tas pats, 2-3, 3-4(mazāk), pārējos ātrumus nejūt. Izstudēju dažādus gan eng, gan ru forumus, raksta, ka pārslēgšanos šai kārbai nevajadzētu izjust.
Biju aizbraucis uz kārbu servisu Vittrans Krustpils ielā, pats Vitālijs izbrauca kopā ar mani, pieslēdza launch, paskatījās spiedienu sajūgos - uzrādīja 0.06bar ( neesmu mehs, nezinu, vai tas ir labi vai slikti), bet viņš norādīja, ka spiediens labs un neredz problēmu. Par tām pārslēgšanām viņam nebija nekādu aizrādījumu, norādīja, ka šīm kārbām ar beigtiem sajūgiem vēl nav neviens atbraucis, biežāk viņiem problēmas ar mehatroniku. Piedāvāja un nometa kārbas adaptācijas caur launch. Teica kaut kur stundu pabraukāt mierīgā režīmā, vajadzētu pieadaptēties. Godīgi pateikšu nekādas izmaiņas neizjutu. Biju vēl aizbraucis uz Green Motors, tur tehniķis izbraucis arī pateica to pašu, ka strādā normāli. Šobrīd nobraucis esmu ap 10k km, pateikšu, ka multitronic uz 2.7 tdi 2008 audi patīkamāk slēdzās (jā, saprotu, ka pavisam cita kārba un uzbūve). Ir doma iespējams veikt soft update kārbai, ja tur pieejams pie dīlera, bet neesmu interesējies.
Nu tad pāris vārdos. Nomainīju eļļu ar filtru = nekādas izmaiņas. Kartējo reizi tikai secinu cik tehniski nezinoši ir tie klientu apkalpotāji, jo centas man iesastīt, ka DQ381 nav maināms filtrs līdz nepaskatījās savā programma. Mehs izbrauca = kārba slēdzas kā jāslēdzas.
Atnākot aukstajam laikam pamanīju, ka mašīnai uzsilstot tā mazliet dreb, ok dīzelis nav elektro un benzo, bet nu esmu pietiekami braucis ar vagiem, lai saprastu, ka tas nav normāli. Pēc aizvešanas uz servisu nodiagnosticēja motora spilvenu pa garantiju pasažiera pusē. Pie reizes vēlreiz izbrauca cits mehs un arī secināja, ka kārba slēdzas ok un nekas tur nav.
Pēc maiņas - minimāls uzlabojums uz drebēšanu tukšgaitā. Attiecīgi pats sāku lasīt par tiem spilveniem un sapratu, ka noteikti beigts ir arī otrs un arī to notestēju pats. Vainīgs tas, kurš stiprinās pie lanžerona un kārbas vadītāja pusē un beidzot salikās arī šī te "jūtamā" pārslēgšanās. Tas viss protams prasīja diezgan lielu uzstājību un no savas puses arī tehnisko sapratni par auto uzbūvi, jo visūr kur ej par garantiju (tas pats bija moller bieži) viss ir OK un tā ir jābūt. Attiecīgi tagad mainīs otru spilvenu, jāņem nost aķis un gaisa filtrs, protams kad prasīju nafig uzreiz visus nepārbaudija, bet tikai to kuram max viegli tiek klāt uz vizuāli viss redzams atbilde nesekoja. Tā kā @moreless ej vien čeko spilvenus 
Tas ka spilveni zem 100k ir metami mani mazliet pārsteidza, bet nu laikam tā tos auto tagad ražo.
Iepriekš nevienam auto nekad nebiju mainījis spilvenus, pareizāk sakot tie nebija radījuši kādas pazīmes vai diskomfortu braucot, ja arī bija beigti.
Par pašu superB - auto apmierina, patīk daudz labāk nekā Tiguan un arī vietas ir manāmi vairāk. Vienīgais pie kā jāpierod ir zemais klīrenss, lai arī braucu tikai pa šoseju un mazliet Rīgu, tā pati iesēšanās un izkāpšana cilvēkam ap 2m ir daudz vieglāka no "parketnieka". Tuvākajā nākotne gan jau atgriezīšos pie kāda lētā SUV kā Kodiaq vai tml.
Man pirms 2 nedēļām ātrumkārbai avārijas režīms pie 140k nobraukuma, pazuda atpakaļgaita un iedegās check engine. Gaidīju, kad beigsies svētki, jau pieteicos next week pie Vittrans. Pēc paša virspusējas diagnostikas problēma ar mehatroniku. Cik sapratu beigts viens sajūga sensors. | Offline | | |
ATB | 03. Jan 2025, 21:39 |
#8032
|
|  Kopš: 21. Sep 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 5319
Braucu ar: ♛ ♛
| Man vienīgajam oktahai kaut kur paneļa vidū, kad parslēdz gaisa plūsmas, čīkst tā kā vecas durvis  | Offline | | |
Locis | 03. Jan 2025, 21:51 |
#8033
|
|  Kopš: 14. Aug 2008
No: Dobele
Ziņojumi: 11481
Braucu ar: X5 , Jeep, Tuareg, L200, Jumper,Master ,Transit, Stralis x2, Volvo FL, Atego, Deu
|
03 Jan 2025, 13:43:17 @Janis_Janis rakstīja:
Latvijā bēdu ieleja ar servisiem, arī dīleriem..nesens atgadījums radiniekam.
Dacia Duster 2022.g. 35k nobraukums. 1.5dci. Šis mežā nolauza aizmugurē ABS devēju. Aizdzina mūsa motors mūkusalas. Šie konstatē, ka jā, devējs nolauzts, uzsūta jaunu, nomaina. Kļūdas panelī nepazūd (4x4 off, abs, elektriska stūre). Ok,.jāpiebrauc pēc nedēļas atkārtoti, lai veiktu diagnostiku. Uztaisa atkārtoti diagnostiku, saka, ka jāmaina ABS bloks, nomiris. Mainīs pa garantijai. Ok, atnāk bloks, nomaina. Zvana tajā pat dienā - kļūdas nepazuda, jāmaina priekšējais abs devējs. Ok, mainiet. Nomaina, kļūdas pazuda. Diagnostikas līmenis. 
Es vispār paklusēšu,arī dzinu pie viņiem Renault Master. Viss kaut kas ir redzēts ,bet tur kā viņu diagnostikas iekārtas vai kas strādā ,vispār nesaprotu | Offline | | |
Fandulis | 03. Jan 2025, 22:03 |
#8034
|
| Kopš: 29. Nov 2004
Ziņojumi: 13744
Braucu ar: sipisnīku pi vuškom
| Atcerējos par octāviju, nav mana pieredze, bet ir. Spontāni, braucot uz 90 nostrādā ghost bremzes vai kā to sauc. Tas atkārtojas vairākas reizes. Dīlera risinājums, atslēdz funkciju.  | Offline | | |
versatile | 03. Jan 2025, 22:22 |
#8035
|
|  Kopš: 03. Sep 2015
Ziņojumi: 1339
Braucu ar:
|
03 Jan 2025, 22:03:47 @Fandulis rakstīja:
Atcerējos par octāviju, nav mana pieredze, bet ir. Spontāni, braucot uz 90 nostrādā ghost bremzes vai kā to sauc. Tas atkārtojas vairākas reizes. Dīlera risinājums, atslēdz funkciju. 
Tas nav gļuks, tā ir fīča 
Ja mašīnas navigācija domā, ka tur ir līkums vai kas (varbūt kādreiz arī bija), tad samazina kruīza ātrumu.
Arī atslēdzu. | Offline | | |
RaL | 03. Jan 2025, 22:26 |
#8036
|
|  Kopš: 23. Jul 2006
No: Rīga
Ziņojumi: 3815
Braucu ar: kruīzu
|
03 Jan 2025, 22:22:20 @versatile rakstīja:
03 Jan 2025, 22:03:47 @Fandulis rakstīja:
Atcerējos par octāviju, nav mana pieredze, bet ir. Spontāni, braucot uz 90 nostrādā ghost bremzes vai kā to sauc. Tas atkārtojas vairākas reizes. Dīlera risinājums, atslēdz funkciju. 
Tas nav gļuks, tā ir fīča 
Ja mašīnas navigācija domā, ka tur ir līkums vai kas (varbūt kādreiz arī bija), tad samazina kruīza ātrumu.
Arī atslēdzu.
Nezinu, par kuru variantu runājat, bet pirmo versiju vag navigācijām (kur touch screen klimats kopā ar ekrānu) ar zīmju atpazīšanu un laikam adaptīvo kruīzu lielai daļai bija - kaut ko navigācija vai zīmju atpazīšana nesaprot un 90 zonā izdomā, ka ir 50, tad met pa bremzēm.
Es to piedzīvoju uz mk8 gti golfa viena no pirmo gadu. Izbraucu tikai nelielu testa braucienu, bet internetā biju lasījis par tādu problēmu, tādēļ arī pašam baigais pārsteigums nebija, kad ar to sastapos[ Šo ziņu laboja RaL, 03 Jan 2025, 22:27:25 ] | Offline | | |
|
Fandulis | 03. Jan 2025, 23:15 |
#8037
|
| Kopš: 29. Nov 2004
Ziņojumi: 13744
Braucu ar: sipisnīku pi vuškom
| Nevis navigācija, bet tā avārijas bremzēšana. Randomā nostrādā, šoferis apmīzies un aizmugurē braucošie šoferi. | Offline | | |
RAPID951 | 04. Jan 2025, 10:04 |
#8038
|
| Kopš: 09. Dec 2010
Ziņojumi: 42
Braucu ar:
|
03 Jan 2025, 21:39:53 @ATB rakstīja:
Man vienīgajam oktahai kaut kur paneļa vidū, kad parslēdz gaisa plūsmas, čīkst tā kā vecas durvis 
Man Tiguan tas pats, paneļa vidū kur klimata pogas, Moller pārbaudīja kļūdu nav, brauc tālāk. | Offline | | |
pelu_junkurs | 04. Jan 2025, 16:55 |
#8039
|
|  Kopš: 27. Feb 2011
No: Rīga
Ziņojumi: 2369
Braucu ar: žurx
|
03 Jan 2025, 21:39:53 @ATB rakstīja:
Man vienīgajam oktahai kaut kur paneļa vidū, kad parslēdz gaisa plūsmas, čīkst tā kā vecas durvis 
Lol, man tas pats un kā te par asistentiem rakstīja, arī, ka lietus vai tagad sniegs, tā atsaka kaut kādus asistentus (vismaz panelī). nav tā, ka viņam tas sensors nepateicīgā vietā? Bembim tā notika tikai tad kad kādu brīdi satiksme aiz kāda pa pļuru brauc.  [ Šo ziņu laboja pelu_junkurs, 04 Jan 2025, 16:56:02 ] | Offline | | |
ATB | 04. Jan 2025, 18:49 |
#8040
|
|  Kopš: 21. Sep 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 5319
Braucu ar: ♛ ♛
|
04 Jan 2025, 16:55:19 @pelu_junkurs rakstīja:
03 Jan 2025, 21:39:53 @ATB rakstīja:
Man vienīgajam oktahai kaut kur paneļa vidū, kad parslēdz gaisa plūsmas, čīkst tā kā vecas durvis 
Lol, man tas pats un kā te par asistentiem rakstīja, arī, ka lietus vai tagad sniegs, tā atsaka kaut kādus asistentus (vismaz panelī). nav tā, ka viņam tas sensors nepateicīgā vietā? Bembim tā notika tikai tad kad kādu brīdi satiksme aiz kāda pa pļuru brauc. 
Man lielākā lietū un sniegā izmet kļūdu par Front Assist. Oktāvijai radars ir pa vidu restē.
Stulbi, ka tad pazūd aktīvais kruīzs un nepaliek pat parastais. | Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, AiwaShuraLLP, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, linda, mrc, noisex, smudo
|