Online

Pašreiz BMWPower skatās 229 viesi un 12 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehniska rakstura diskusijas

Tēma: 0-100'000 km. Pieredze ar jauniem auto

AutorsZiņojums
BE23
03. Jan 2025, 13:29 #8021

Kopš: 10. Sep 2013

Ziņojumi: 114

Braucu ar: Superb un BMW


18 Sep 2024, 09:27:16 @Moreless rakstīja:

15 Sep 2024, 21:32:58 @BE23 rakstīja:
Ir kādam pieredze ar vag dq381, ka var “just” kā pārslēdzas ātrumi? Izteikti 2-3 un 3-4 pārējos nejūt.. dq250 man bija līdzīgi ar 2-3, ka tas tā tizli dažreiz slēdzās, bet nevarēja just to pārslēgšanu. Zinu, dsg būtu jāpārslēdzas nemaz nejūtot.
eļļa vēl nav mainīta, jo ir 80k, bet domāju nomInīt pirms 120k..
Nav katru reizi un izteiktāt braucot mierīgi.
Garantija vēl ir.
Cik pameklēju ārzemju forumus, tad problēma esot bieža. Citi risinot ar adaptāciju.
Ir pieraksts pie dīlera, bet domāju varbūt ir kāds saskāries.


Iegādājos šogad aprīlī 2019.g. skoda octavia 2.0 tdi ar pilnpiedziņu, kārba dq381, arī praktiski uzreiz nepatika kā pārslēdzas no 2-3, mazāk uz 3-4. bet tā pat arī pie downshift, bet tā kā tā ir man pirmā dsg, tad mierināja paziņas, ka tā arī slēdzas. Nobraukums bija 126k, aptuveni pēc 2k km, tikai nomainīta eļļa kārbā, arī mehatronikā, kopā gandrīz 6l iegāja, iztecēja aptuveni tik pat. Eļļa mainīta OEM VAG un filtrs. Pēc eļļas maiņas adaptāciju neveica. Pirmos 1000km likās labāk strādā, pēc tam tas pats, 2-3, 3-4(mazāk), pārējos ātrumus nejūt. Izstudēju dažādus gan eng, gan ru forumus, raksta, ka pārslēgšanos šai kārbai nevajadzētu izjust.
Biju aizbraucis uz kārbu servisu Vittrans Krustpils ielā, pats Vitālijs izbrauca kopā ar mani, pieslēdza launch, paskatījās spiedienu sajūgos - uzrādīja 0.06bar ( neesmu mehs, nezinu, vai tas ir labi vai slikti), bet viņš norādīja, ka spiediens labs un neredz problēmu. Par tām pārslēgšanām viņam nebija nekādu aizrādījumu, norādīja, ka šīm kārbām ar beigtiem sajūgiem vēl nav neviens atbraucis, biežāk viņiem problēmas ar mehatroniku. Piedāvāja un nometa kārbas adaptācijas caur launch. Teica kaut kur stundu pabraukāt mierīgā režīmā, vajadzētu pieadaptēties. Godīgi pateikšu nekādas izmaiņas neizjutu. Biju vēl aizbraucis uz Green Motors, tur tehniķis izbraucis arī pateica to pašu, ka strādā normāli. Šobrīd nobraucis esmu ap 10k km, pateikšu, ka multitronic uz 2.7 tdi 2008 audi patīkamāk slēdzās (jā, saprotu, ka pavisam cita kārba un uzbūve). Ir doma iespējams veikt soft update kārbai, ja tur pieejams pie dīlera, bet neesmu interesējies.


Nu tad pāris vārdos. Nomainīju eļļu ar filtru = nekādas izmaiņas. Kartējo reizi tikai secinu cik tehniski nezinoši ir tie klientu apkalpotāji, jo centas man iesastīt, ka DQ381 nav maināms filtrs līdz nepaskatījās savā programma. Mehs izbrauca = kārba slēdzas kā jāslēdzas.
Atnākot aukstajam laikam pamanīju, ka mašīnai uzsilstot tā mazliet dreb, ok dīzelis nav elektro un benzo, bet nu esmu pietiekami braucis ar vagiem, lai saprastu, ka tas nav normāli. Pēc aizvešanas uz servisu nodiagnosticēja motora spilvenu pa garantiju pasažiera pusē. Pie reizes vēlreiz izbrauca cits mehs un arī secināja, ka kārba slēdzas ok un nekas tur nav.
Pēc maiņas - minimāls uzlabojums uz drebēšanu tukšgaitā. Attiecīgi pats sāku lasīt par tiem spilveniem un sapratu, ka noteikti beigts ir arī otrs un arī to notestēju pats. Vainīgs tas, kurš stiprinās pie lanžerona un kārbas vadītāja pusē un beidzot salikās arī šī te "jūtamā" pārslēgšanās. Tas viss protams prasīja diezgan lielu uzstājību un no savas puses arī tehnisko sapratni par auto uzbūvi, jo visūr kur ej par garantiju (tas pats bija moller bieži) viss ir OK un tā ir jābūt. Attiecīgi tagad mainīs otru spilvenu, jāņem nost aķis un gaisa filtrs, protams kad prasīju nafig uzreiz visus nepārbaudija, bet tikai to kuram max viegli tiek klāt uz vizuāli viss redzams atbilde nesekoja. Tā kā @moreless ej vien čeko spilvenus
Tas ka spilveni zem 100k ir metami mani mazliet pārsteidza, bet nu laikam tā tos auto tagad ražo.
Iepriekš nevienam auto nekad nebiju mainījis spilvenus, pareizāk sakot tie nebija radījuši kādas pazīmes vai diskomfortu braucot, ja arī bija beigti.
Par pašu superB - auto apmierina, patīk daudz labāk nekā Tiguan un arī vietas ir manāmi vairāk. Vienīgais pie kā jāpierod ir zemais klīrenss, lai arī braucu tikai pa šoseju un mazliet Rīgu, tā pati iesēšanās un izkāpšana cilvēkam ap 2m ir daudz vieglāka no "parketnieka". Tuvākajā nākotne gan jau atgriezīšos pie kāda lētā SUV kā Kodiaq vai tml.

[ Šo ziņu laboja BE23, 03 Jan 2025, 13:42:30 ]

Offline
Janis_Janis
03. Jan 2025, 13:43 #8022

Kopš: 15. Nov 2018

Ziņojumi: 196

Braucu ar:

Latvijā bēdu ieleja ar servisiem, arī dīleriem..nesens atgadījums radiniekam.
Dacia Duster 2022.g. 35k nobraukums. 1.5dci. Šis mežā nolauza aizmugurē ABS devēju. Aizdzina mūsa motors mūkusalas. Šie konstatē, ka jā, devējs nolauzts, uzsūta jaunu, nomaina. Kļūdas panelī nepazūd (4x4 off, abs, elektriska stūre). Ok,.jāpiebrauc pēc nedēļas atkārtoti, lai veiktu diagnostiku. Uztaisa atkārtoti diagnostiku, saka, ka jāmaina ABS bloks, nomiris. Mainīs pa garantijai. Ok, atnāk bloks, nomaina. Zvana tajā pat dienā - kļūdas nepazuda, jāmaina priekšējais abs devējs. Ok, mainiet. Nomaina, kļūdas pazuda. Diagnostikas līmenis.

[ Šo ziņu laboja Janis_Janis, 03 Jan 2025, 13:49:38 ]

Offline
Arsm3ns
03. Jan 2025, 13:49 #8023

Kopš: 27. Oct 2023

Ziņojumi: 1202

Braucu ar:


03 Jan 2025, 13:43:17 @Janis_Janis rakstīja:
Latvijā bēdu ieleja ar servisiem, arī dīleriem..nesens atgadījums radiniekam.
Dacia Duster 2022.g. 39k nobraukums. 1.5dci. Šis mežā nolauza aizmugurē ABS devēju. Aizdzina mūsa motors mūkusalas. Šie konstatē, ka jā, devējs nolauzts, uzsūta jaunu, nomaina. Kļūdas panelī nepazūd (4x4 off, abs, elektriska stūre). Ok,.jāpiebrauc pēc nedēļas atkārtoti, lai veiktu diagnostiku. Uztaisa atkārtoti diagnostiku, saka, ka jāmaina ABS bloks, nomiris. Mainīs pa garantijai. Ok, atnāk bloks, nomaina. Zvana tajā pat dienā - kļūdas nepazuda, jāmaina priekšējais abs devējs. Ok, mainiet. Nomaina, kļūdas pazuda. Diagnostikas līmenis.
tad nav tikai LV, bet globāli. Palasot rietumu forumus, bimbā visi. Tie auto vienkārši kļūst aizvien komplicētāki, servisa personāls- primitīvāks Servisi aiz tā, ka nerubī, aizvien vairāk visu tupa maina "pa mezgliem" , ejot uz priekšu, kamēr problēma pazūd. Gan čaksrs mazāks, ja nerubī, gan čeks smagāks
Offline
Gestus
03. Jan 2025, 14:01 #8024

Kopš: 07. Mar 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 1243

Braucu ar: Paseratti


03 Jan 2025, 13:49:22 @Arsm3ns rakstīja:

03 Jan 2025, 13:43:17 @Janis_Janis rakstīja:
Latvijā bēdu ieleja ar servisiem, arī dīleriem..nesens atgadījums radiniekam.
Dacia Duster 2022.g. 39k nobraukums. 1.5dci. Šis mežā nolauza aizmugurē ABS devēju. Aizdzina mūsa motors mūkusalas. Šie konstatē, ka jā, devējs nolauzts, uzsūta jaunu, nomaina. Kļūdas panelī nepazūd (4x4 off, abs, elektriska stūre). Ok,.jāpiebrauc pēc nedēļas atkārtoti, lai veiktu diagnostiku. Uztaisa atkārtoti diagnostiku, saka, ka jāmaina ABS bloks, nomiris. Mainīs pa garantijai. Ok, atnāk bloks, nomaina. Zvana tajā pat dienā - kļūdas nepazuda, jāmaina priekšējais abs devējs. Ok, mainiet. Nomaina, kļūdas pazuda. Diagnostikas līmenis.
tad nav tikai LV, bet globāli. Palasot rietumu forumus, bimbā visi. Tie auto vienkārši kļūst aizvien komplicētāki, servisa personāls- primitīvāks Servisi aiz tā, ka nerubī, aizvien vairāk visu tupa maina "pa mezgliem" , ejot uz priekšu, kamēr problēma pazūd. Gan čaksrs mazāks, ja nerubī, gan čeks smagāks


Kolēģis ar par Mūsu kas Ulmaņa gatvē splaudījās bet par Renault...

Garantijas auto, savirzi noregulēt nemāk, un vēl visādi kasjaki, kas netika laboti.

Bet lielākais prikols, ka visas apkopes tur taisītas, auto pārdeva uz ārzemēm, vēl gada garantija rūpnīcas bija. Pircējs zvana, saka, ka vietējais dīlers saka, ka garantija nestrādās, jo apkopes nav veiktas

Kolēģis zvana uz Mūsu un prasa kas par figņu, šie atbild ka viņi nevadot sistēmā, nafig vajag
Offline
protams
03. Jan 2025, 14:32 #8025

Kopš: 11. Nov 2005

Ziņojumi: 5928

Braucu ar: NS7

Kāds nav iegaumējis, ka jebkuram auto, no servisa saņemot ir jābūt oficiālam "papīram" par pieteiktiem/veiktajiem/neveiktiem darbiem sevišķi no dīlera

-----------------
Tradicionāli - vīrietis ar sievieti - auto ar iekšdedzes dzinēju!
Offline
Gestus
03. Jan 2025, 14:49 #8026

Kopš: 07. Mar 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 1243

Braucu ar: Paseratti


03 Jan 2025, 14:32:23 @protams rakstīja:
Kāds nav iegaumējis, ka jebkuram auto, no servisa saņemot ir jābūt oficiālam "papīram" par pieteiktiem/veiktajiem/neveiktiem darbiem sevišķi no dīlera


Kādā ziņā ? Es ne reizi, neesmu redzējis pēc apkopes, ka man būtu atsevišķa sadaļa, apkopes datu ievadīšana serverī vai tml. kaut viņi tiek ievadīti.

Ir tikai mainīto filtru detaļas, tur inspekcijas, eļļas maiņa, laiki utt.

Es tik ievēroju, ka nav aizpildīta "grāmatiņa" , kad jautāju, tad teica, ka viss esot sistēmā, bet jā vēlo varot arī savadīt grāmatiņā protams, man jau pēc garantijas auto, līdz ar to po uz to grāmatiņu

[ Šo ziņu laboja Gestus, 03 Jan 2025, 14:51:28 ]

Offline
Garajs
03. Jan 2025, 15:19 #8027

Kopš: 11. Nov 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 236

Braucu ar: Subaru Legacy


03 Jan 2025, 14:49:43 @Gestus rakstīja:

03 Jan 2025, 14:32:23 @protams rakstīja:
Kāds nav iegaumējis, ka jebkuram auto, no servisa saņemot ir jābūt oficiālam "papīram" par pieteiktiem/veiktajiem/neveiktiem darbiem sevišķi no dīlera


teica, ka viss esot sistēmā,


Pareizais jautājums - kurā?
Mūsu reģionā nav rūpnīcas struktūrām piederošu dīleru - visi ir vai nu neatkarīgie (no importētāja) vai piederoši importētājam. Ikdienā servisā lietotā sistēma ir vai nu dīlera (vēlams reāla trešās puses DMS jeb Dealership Management System) vai importiera veidojums. Ir arī šur tur vēl grāmatvedības/noliktavas sistēmu atvasinājumi. Gadās arī antīkāki paštaisījumi.
Importiera sistēmas mūsu reģionā ir savienotas ar rūpnīcas sistēmām, DMS absolūtā vairumā arī. Pārējās - Tātad, tas, ka servismens sameta pa klaviatūru un redzēja ekrānā burtus un ciparus, nenozīmē, ka informācija tika aizsūtīta rūpnīcas "elektroniskajai servisa grāmatai".
Offline
Arturiks
03. Jan 2025, 15:37 #8028

Kopš: 01. Nov 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 9244

Braucu ar: 26 & 26 & 11

Dīleri ir tie paši rumbulas perekupi tikai tīrākās drēbēs un sapūtušies ar EDT.

Bieži vien ne zināšanas, ne apkalpošanas līmenis, ne spēja risināt problēmas ne ar ko neatšķiras no Vaļeras, kas mašīnas tirgo pie rumbulas viršiem.

Jaunam Audi ik pa brīdim met kļūdu uz adaptīvajām gaismām, tad lane assist, tad vēl kko. Dīleris saka - nu jā, slapjā laikā var būt. Ja tas notiek pārāk bieži, tad mēģināsim risināt, kaut kas ar radariem. Tā esot daudziem, rūpnīca teica radarus nemainīt. Tā kā tev tas ir aptuveni reizi nedēļā līdz mēnesī, tad brauc vien tālāk.

Risinājums, protams, teicams.
Offline
abyss
03. Jan 2025, 15:38 #8029

Kopš: 26. Jun 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 8555

Braucu ar: e39 523

Negribas šo atkal pārvērst par vag topiku, bet

Vismaz škodai visas apkopes, kas veiktas var redzēt MySkoda app, nokačājot digital certificate. Saprotu arī, ka green motors to cītīgi pieraksta, lai tur kaut kas būtu.

Hz, caurspīdīga mašīnas vēsture, manuprāt, diezgan liels pluss. Vedot pie dīlera tā ir daļa no pakalpojuma, ko viņš sniedz, kas arī sastāda gala ciparu.
Online
968-jk
03. Jan 2025, 15:52 #8030

Kopš: 08. Dec 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 13882

Braucu ar: 30niekiem


03 Jan 2025, 15:37:28 @Arturiks rakstīja:
Dīleri ir tie paši rumbulas perekupi tikai tīrākās drēbēs un sapūtušies ar EDT.

Bieži vien ne zināšanas, ne apkalpošanas līmenis, ne spēja risināt problēmas ne ar ko neatšķiras no Vaļeras, kas mašīnas tirgo pie rumbulas viršiem.

Jaunam Audi ik pa brīdim met kļūdu uz adaptīvajām gaismām, tad lane assist, tad vēl kko. Dīleris saka - nu jā, slapjā laikā var būt. Ja tas notiek pārāk bieži, tad mēģināsim risināt, kaut kas ar radariem. Tā esot daudziem, rūpnīca teica radarus nemainīt. Tā kā tev tas ir aptuveni reizi nedēļā līdz mēnesī, tad brauc vien tālāk.

Risinājums, protams, teicams.


Un tieši tāpat kā Vaļera raksta, ka samainījuši detaļas, kuras izrādās tomēr nav mainījuši un pēc izbļaustīšanās pa salonu panākot, ka auto tagad un uzreiz jādzen uz pacēlāju, klients pie kopīgas auto pacelšanas uz pacēlāja atrod tur pat meistara plauktā.
Offline
Moreless
03. Jan 2025, 20:24 #8031

Kopš: 08. May 2020

Ziņojumi: 32

Braucu ar:


03 Jan 2025, 13:29:19 @BE23 rakstīja:

18 Sep 2024, 09:27:16 @Moreless rakstīja:

15 Sep 2024, 21:32:58 @BE23 rakstīja:
Ir kādam pieredze ar vag dq381, ka var “just” kā pārslēdzas ātrumi? Izteikti 2-3 un 3-4 pārējos nejūt.. dq250 man bija līdzīgi ar 2-3, ka tas tā tizli dažreiz slēdzās, bet nevarēja just to pārslēgšanu. Zinu, dsg būtu jāpārslēdzas nemaz nejūtot.
eļļa vēl nav mainīta, jo ir 80k, bet domāju nomInīt pirms 120k..
Nav katru reizi un izteiktāt braucot mierīgi.
Garantija vēl ir.
Cik pameklēju ārzemju forumus, tad problēma esot bieža. Citi risinot ar adaptāciju.
Ir pieraksts pie dīlera, bet domāju varbūt ir kāds saskāries.


Iegādājos šogad aprīlī 2019.g. skoda octavia 2.0 tdi ar pilnpiedziņu, kārba dq381, arī praktiski uzreiz nepatika kā pārslēdzas no 2-3, mazāk uz 3-4. bet tā pat arī pie downshift, bet tā kā tā ir man pirmā dsg, tad mierināja paziņas, ka tā arī slēdzas. Nobraukums bija 126k, aptuveni pēc 2k km, tikai nomainīta eļļa kārbā, arī mehatronikā, kopā gandrīz 6l iegāja, iztecēja aptuveni tik pat. Eļļa mainīta OEM VAG un filtrs. Pēc eļļas maiņas adaptāciju neveica. Pirmos 1000km likās labāk strādā, pēc tam tas pats, 2-3, 3-4(mazāk), pārējos ātrumus nejūt. Izstudēju dažādus gan eng, gan ru forumus, raksta, ka pārslēgšanos šai kārbai nevajadzētu izjust.
Biju aizbraucis uz kārbu servisu Vittrans Krustpils ielā, pats Vitālijs izbrauca kopā ar mani, pieslēdza launch, paskatījās spiedienu sajūgos - uzrādīja 0.06bar ( neesmu mehs, nezinu, vai tas ir labi vai slikti), bet viņš norādīja, ka spiediens labs un neredz problēmu. Par tām pārslēgšanām viņam nebija nekādu aizrādījumu, norādīja, ka šīm kārbām ar beigtiem sajūgiem vēl nav neviens atbraucis, biežāk viņiem problēmas ar mehatroniku. Piedāvāja un nometa kārbas adaptācijas caur launch. Teica kaut kur stundu pabraukāt mierīgā režīmā, vajadzētu pieadaptēties. Godīgi pateikšu nekādas izmaiņas neizjutu. Biju vēl aizbraucis uz Green Motors, tur tehniķis izbraucis arī pateica to pašu, ka strādā normāli. Šobrīd nobraucis esmu ap 10k km, pateikšu, ka multitronic uz 2.7 tdi 2008 audi patīkamāk slēdzās (jā, saprotu, ka pavisam cita kārba un uzbūve). Ir doma iespējams veikt soft update kārbai, ja tur pieejams pie dīlera, bet neesmu interesējies.


Nu tad pāris vārdos. Nomainīju eļļu ar filtru = nekādas izmaiņas. Kartējo reizi tikai secinu cik tehniski nezinoši ir tie klientu apkalpotāji, jo centas man iesastīt, ka DQ381 nav maināms filtrs līdz nepaskatījās savā programma. Mehs izbrauca = kārba slēdzas kā jāslēdzas.
Atnākot aukstajam laikam pamanīju, ka mašīnai uzsilstot tā mazliet dreb, ok dīzelis nav elektro un benzo, bet nu esmu pietiekami braucis ar vagiem, lai saprastu, ka tas nav normāli. Pēc aizvešanas uz servisu nodiagnosticēja motora spilvenu pa garantiju pasažiera pusē. Pie reizes vēlreiz izbrauca cits mehs un arī secināja, ka kārba slēdzas ok un nekas tur nav.
Pēc maiņas - minimāls uzlabojums uz drebēšanu tukšgaitā. Attiecīgi pats sāku lasīt par tiem spilveniem un sapratu, ka noteikti beigts ir arī otrs un arī to notestēju pats. Vainīgs tas, kurš stiprinās pie lanžerona un kārbas vadītāja pusē un beidzot salikās arī šī te "jūtamā" pārslēgšanās. Tas viss protams prasīja diezgan lielu uzstājību un no savas puses arī tehnisko sapratni par auto uzbūvi, jo visūr kur ej par garantiju (tas pats bija moller bieži) viss ir OK un tā ir jābūt. Attiecīgi tagad mainīs otru spilvenu, jāņem nost aķis un gaisa filtrs, protams kad prasīju nafig uzreiz visus nepārbaudija, bet tikai to kuram max viegli tiek klāt uz vizuāli viss redzams atbilde nesekoja. Tā kā @moreless ej vien čeko spilvenus
Tas ka spilveni zem 100k ir metami mani mazliet pārsteidza, bet nu laikam tā tos auto tagad ražo.
Iepriekš nevienam auto nekad nebiju mainījis spilvenus, pareizāk sakot tie nebija radījuši kādas pazīmes vai diskomfortu braucot, ja arī bija beigti.
Par pašu superB - auto apmierina, patīk daudz labāk nekā Tiguan un arī vietas ir manāmi vairāk. Vienīgais pie kā jāpierod ir zemais klīrenss, lai arī braucu tikai pa šoseju un mazliet Rīgu, tā pati iesēšanās un izkāpšana cilvēkam ap 2m ir daudz vieglāka no "parketnieka". Tuvākajā nākotne gan jau atgriezīšos pie kāda lētā SUV kā Kodiaq vai tml.



Man pirms 2 nedēļām ātrumkārbai avārijas režīms pie 140k nobraukuma, pazuda atpakaļgaita un iedegās check engine. Gaidīju, kad beigsies svētki, jau pieteicos next week pie Vittrans. Pēc paša virspusējas diagnostikas problēma ar mehatroniku. Cik sapratu beigts viens sajūga sensors.
Offline
ATB
03. Jan 2025, 21:39 #8032

Kopš: 21. Sep 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 5319

Braucu ar: ♛ ♛

Man vienīgajam oktahai kaut kur paneļa vidū, kad parslēdz gaisa plūsmas, čīkst tā kā vecas durvis
Offline
Locis
03. Jan 2025, 21:51 #8033

Kopš: 14. Aug 2008

No: Dobele

Ziņojumi: 11481

Braucu ar: X5 , Jeep, Tuareg, L200, Jumper,Master ,Transit, Stralis x2, Volvo FL, Atego, Deu


03 Jan 2025, 13:43:17 @Janis_Janis rakstīja:
Latvijā bēdu ieleja ar servisiem, arī dīleriem..nesens atgadījums radiniekam.
Dacia Duster 2022.g. 35k nobraukums. 1.5dci. Šis mežā nolauza aizmugurē ABS devēju. Aizdzina mūsa motors mūkusalas. Šie konstatē, ka jā, devējs nolauzts, uzsūta jaunu, nomaina. Kļūdas panelī nepazūd (4x4 off, abs, elektriska stūre). Ok,.jāpiebrauc pēc nedēļas atkārtoti, lai veiktu diagnostiku. Uztaisa atkārtoti diagnostiku, saka, ka jāmaina ABS bloks, nomiris. Mainīs pa garantijai. Ok, atnāk bloks, nomaina. Zvana tajā pat dienā - kļūdas nepazuda, jāmaina priekšējais abs devējs. Ok, mainiet. Nomaina, kļūdas pazuda. Diagnostikas līmenis.

Es vispār paklusēšu,arī dzinu pie viņiem Renault Master. Viss kaut kas ir redzēts ,bet tur kā viņu diagnostikas iekārtas vai kas strādā ,vispār nesaprotu
Offline
Fandulis
03. Jan 2025, 22:03 #8034

Kopš: 29. Nov 2004

Ziņojumi: 13744

Braucu ar: sipisnīku pi vuškom

Atcerējos par octāviju, nav mana pieredze, bet ir. Spontāni, braucot uz 90 nostrādā ghost bremzes vai kā to sauc. Tas atkārtojas vairākas reizes. Dīlera risinājums, atslēdz funkciju.
Offline
versatile
03. Jan 2025, 22:22 #8035

Kopš: 03. Sep 2015

Ziņojumi: 1339

Braucu ar:


03 Jan 2025, 22:03:47 @Fandulis rakstīja:
Atcerējos par octāviju, nav mana pieredze, bet ir. Spontāni, braucot uz 90 nostrādā ghost bremzes vai kā to sauc. Tas atkārtojas vairākas reizes. Dīlera risinājums, atslēdz funkciju.


Tas nav gļuks, tā ir fīča
Ja mašīnas navigācija domā, ka tur ir līkums vai kas (varbūt kādreiz arī bija), tad samazina kruīza ātrumu.
Arī atslēdzu.
Offline
RaL
03. Jan 2025, 22:26 #8036

Kopš: 23. Jul 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 3815

Braucu ar: kruīzu


03 Jan 2025, 22:22:20 @versatile rakstīja:

03 Jan 2025, 22:03:47 @Fandulis rakstīja:
Atcerējos par octāviju, nav mana pieredze, bet ir. Spontāni, braucot uz 90 nostrādā ghost bremzes vai kā to sauc. Tas atkārtojas vairākas reizes. Dīlera risinājums, atslēdz funkciju.


Tas nav gļuks, tā ir fīča
Ja mašīnas navigācija domā, ka tur ir līkums vai kas (varbūt kādreiz arī bija), tad samazina kruīza ātrumu.
Arī atslēdzu.


Nezinu, par kuru variantu runājat, bet pirmo versiju vag navigācijām (kur touch screen klimats kopā ar ekrānu) ar zīmju atpazīšanu un laikam adaptīvo kruīzu lielai daļai bija - kaut ko navigācija vai zīmju atpazīšana nesaprot un 90 zonā izdomā, ka ir 50, tad met pa bremzēm.
Es to piedzīvoju uz mk8 gti golfa viena no pirmo gadu. Izbraucu tikai nelielu testa braucienu, bet internetā biju lasījis par tādu problēmu, tādēļ arī pašam baigais pārsteigums nebija, kad ar to sastapos

[ Šo ziņu laboja RaL, 03 Jan 2025, 22:27:25 ]

Offline
Fandulis
03. Jan 2025, 23:15 #8037

Kopš: 29. Nov 2004

Ziņojumi: 13744

Braucu ar: sipisnīku pi vuškom

Nevis navigācija, bet tā avārijas bremzēšana. Randomā nostrādā, šoferis apmīzies un aizmugurē braucošie šoferi.
Offline
RAPID951
04. Jan 2025, 10:04 #8038

Kopš: 09. Dec 2010

Ziņojumi: 42

Braucu ar:


03 Jan 2025, 21:39:53 @ATB rakstīja:
Man vienīgajam oktahai kaut kur paneļa vidū, kad parslēdz gaisa plūsmas, čīkst tā kā vecas durvis

Man Tiguan tas pats, paneļa vidū kur klimata pogas, Moller pārbaudīja kļūdu nav, brauc tālāk.
Offline
pelu_junkurs
04. Jan 2025, 16:55 #8039

Kopš: 27. Feb 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 2369

Braucu ar: žurx


03 Jan 2025, 21:39:53 @ATB rakstīja:
Man vienīgajam oktahai kaut kur paneļa vidū, kad parslēdz gaisa plūsmas, čīkst tā kā vecas durvis


Lol, man tas pats un kā te par asistentiem rakstīja, arī, ka lietus vai tagad sniegs, tā atsaka kaut kādus asistentus (vismaz panelī). nav tā, ka viņam tas sensors nepateicīgā vietā? Bembim tā notika tikai tad kad kādu brīdi satiksme aiz kāda pa pļuru brauc.

[ Šo ziņu laboja pelu_junkurs, 04 Jan 2025, 16:56:02 ]

Offline
ATB
04. Jan 2025, 18:49 #8040

Kopš: 21. Sep 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 5319

Braucu ar: ♛ ♛


04 Jan 2025, 16:55:19 @pelu_junkurs rakstīja:

03 Jan 2025, 21:39:53 @ATB rakstīja:
Man vienīgajam oktahai kaut kur paneļa vidū, kad parslēdz gaisa plūsmas, čīkst tā kā vecas durvis


Lol, man tas pats un kā te par asistentiem rakstīja, arī, ka lietus vai tagad sniegs, tā atsaka kaut kādus asistentus (vismaz panelī). nav tā, ka viņam tas sensors nepateicīgā vietā? Bembim tā notika tikai tad kad kādu brīdi satiksme aiz kāda pa pļuru brauc.


Man lielākā lietū un sniegā izmet kļūdu par Front Assist. Oktāvijai radars ir pa vidu restē.
Stulbi, ka tad pazūd aktīvais kruīzs un nepaliek pat parastais.
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, AiwaShuraLLP, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, linda, mrc, noisex, smudo