Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 78 viesi un 8 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Diskusijas par BMW modeļiem » BMW 5. sērija » E60/E61 (2003-2010)

Tēma: Par un ap 5er E60

AutorsZiņojums
AUTORS
31. Aug 2014, 01:23 #8001

Kopš: 20. Oct 2009

No: Saulkrasti

Ziņojumi: 812

Braucu ar: A6 C7 BiTDI Competicion

Čaļi ,tikai mieru ! Nevienam neuzspiežu savu viedokli. Kas par jauku tautu mēs Latvieši esam, tiko tu izsaki savu domu ,tā nodirš līdz ausīm mans drapaks nav gluźi veca miskaste FL un pdf vel rukā. Tēma bij par to , ko darīt kad izbeigsies....
Offline
CP17
31. Aug 2014, 01:39 #8002

Kopš: 17. Dec 2002

No: Zilupe

Ziņojumi: 17

Braucu ar: Sargenģeli


31 Aug 2014, 01:23:38 AUTORS rakstīja:
Čaļi ,tikai mieru ! Nevienam neuzspiežu savu viedokli. Kas par jauku tautu mēs Latvieši esam, tiko tu izsaki savu domu ,tā nodirš līdz ausīm mans drapaks nav gluźi veca miskaste FL un pdf vel rukā. Tēma bij par to , ko darīt kad izbeigsies....
tev jau 100x atbildēja...
Offline
Daffyduck
31. Aug 2014, 02:09 #8003

Kopš: 07. May 2014

Ziņojumi: 247

Braucu ar: E61 525d / CUBE Aim


30 Aug 2014, 19:55:00 spridis rakstīja:

30 Aug 2014, 19:25:14 AUTORS rakstīja:

30 Aug 2014, 16:30:34 Black_russian rakstīja:

30 Aug 2014, 13:40:13 AUTORS rakstīja:

30 Aug 2014, 11:01:23 Black_russian rakstīja:

30 Aug 2014, 01:18:58 radiaators rakstīja:
Visi te runā par DPF filtru nahrenizāciju, bet dzirdēju info kad tos filtrus esot iespējams attīrīt ar diagnostikas kompjūtera palīdzību darbinot dzinēju kaut kādu laiku pie konkrētiem apgriezieniem - varbūt kāds zin precizāk šo metodi ? Nav man DPF problēmu, bet gribētos ievākt info profilaksei ...


Tu doma ka ja tas butu problemas risinajums, cilvēki neitralizetu DPF ?

Principa tas ir domats Vaciešiem un vacijas autobaņiem, viņu ceļi atbilsts visiem nosacijumiem pie kuriem tas process vispar notiek!
BET :
Tas nav nekads ilgtermiņa risinajums. Ja tas butu risinajums kapec viņi tos ražo jaunus un tirgo
jaunus ražo un tirgo jo ir ļoti daudz stūlbu iemeslu lai tas filtrs pārsātu reģenerēties. Kļūdu iemet tikai tad kad filtrs jau ir ciet un problēmas cēloni ,kļūdu dēļ kuras tas process apstājàs neuzrāda. Savam pdf ārā negriezīšu, vajadzēs uzlikšu jaunu. Nekad nevar zinàt kādas normas rīt iviesīs csdd un tad ar saviem izgrieztajiem pdf varēsiet tusēties bauskas ielā


tu raksti muļķibas, vai tev vienkarši garlaicīgi.

Ja tev TAGAD (dotaja brīdi) ir beigts filtrs!

Tu gaidisi? kamer kas? nosprags viss parejais deļ aizsereta filtra? Pazudis pilnigi jauda? nosprags turbina?

Vai ari neitralizes to filtru, TAGAD! un aizmirsis par problemu.

SLIKTAKAJA gadijuma, ja pat kaut kad, pieprasis to filtru, uz to brīdi tu zaudes TIKAI UN TIKAI summu kuru samaksas tagad par programešanu un pašu darbu!
BET neiazmirsti ka bonusa ar programešanu tu dabu čipošanu tas ir viens, un otrs tu nemaksasi par parejiem remontiem kuri iespejami aizsereta filtra deļ.


Dotajā brīdī ar pdf viss ir labi. Līkroči sensonā bija rūcošam fiškas paraustījuši un iemetās pretspiediena sensora kļūda, filtrs pārstāja reģenerēties. Visu sakārtojām un pdf iztīrījās pats. Nav jau man 04 gada e60 ar 500 tūkstošiem tàfelē , kam viss ir slikti


Tā kā tu sev arvien vairāk dzen stūrī, piedāvāju tev vēl vienu kāzusu - es savu 2004. gada e61 nopirku 2007. gadā un šogad pie 320km pienāca tas brīdis, kad auto slāpa nost un knapi kustēja dēļ DPF. Auto vērtība šobrīd 6000 eiro (optimistiski). Es labprāt dzirdētu tavu argumentāciju, kāpēc man būtu bijis jāpērk jauns DPF (1000 eiro?) nevis jāizgriež un jānočipo esošais? Es varu atļauties jaunu DPF, bet KĀPĒC man to darīt?

6000eur,tu joko?Tad jau galīgi nojāts Te jau kaut kur gāja runa ka 10-12tk un uz augšu.
Offline
AUTORS
31. Aug 2014, 02:27 #8004

Kopš: 20. Oct 2009

No: Saulkrasti

Ziņojumi: 812

Braucu ar: A6 C7 BiTDI Competicion


31 Aug 2014, 01:39:02 CP17 rakstīja:

31 Aug 2014, 01:23:38 AUTORS rakstīja:
Čaļi ,tikai mieru ! Nevienam neuzspiežu savu viedokli. Kas par jauku tautu mēs Latvieši esam, tiko tu izsaki savu domu ,tā nodirš līdz ausīm mans drapaks nav gluźi veca miskaste FL un pdf vel rukā. Tēma bij par to , ko darīt kad izbeigsies....
tev jau 100x atbildēja...
neatbildēja gan ! Ārā negriezīšu 'ietiepīgs āzis' gribu stock !Vel neviens gudrinieks nav nosaucis ciparu , tik bļaustās ka kosmoss 1200 līdz 2500 eiro. Starpcitu , pabrauc kādreiz aiz sevis ,sācis uzdūmot ,pagāšgad nekūpēja

[ Šo ziņu laboja AUTORS, 31 Aug 2014, 02:35:16 ]

Offline
spridis
31. Aug 2014, 07:39 #8005

Kopš: 01. Aug 2007

Ziņojumi: 598

Braucu ar:


31 Aug 2014, 02:09:38 Daffyduck rakstīja:

30 Aug 2014, 19:55:00 spridis rakstīja:
.....


Tā kā tu sev arvien vairāk dzen stūrī, piedāvāju tev vēl vienu kāzusu - es savu 2004. gada e61 nopirku 2007. gadā un šogad pie 320km pienāca tas brīdis, kad auto slāpa nost un knapi kustēja dēļ DPF. Auto vērtība šobrīd 6000 eiro (optimistiski). Es labprāt dzirdētu tavu argumentāciju, kāpēc man būtu bijis jāpērk jauns DPF (1000 eiro?) nevis jāizgriež un jānočipo esošais? Es varu atļauties jaunu DPF, bet KĀPĒC man to darīt?

6000eur,tu joko?Tad jau galīgi nojāts Te jau kaut kur gāja runa ka 10-12tk un uz augšu.


Es vienkārši nepretendēju uz dalību kosmonautu pulciņā
Offline
aarsts
31. Aug 2014, 09:32 #8006

Kopš: 07. Dec 2010

No: Vangaži

Ziņojumi: 223

Braucu ar: 730


31 Aug 2014, 01:15:31 Kaross rakstīja:

30 Aug 2014, 20:43:17 AUTORS rakstīja:
es no bērnības atceros autobusu 'Ikarus' nu aiz viņa braukt bija nepatīkami. Un bmw ražotājs ir lohs,ielika lieku detaļu


Vecīt, tev točna laikam pat pašam ar tām vabolēm ir grūti sadzīvot. Kārtējais tips, kas domā, ka par auto zina visu un pārējie ir lohi.

Tu salīdzināji pimpi ar pikstu. Ikarus - krievu ražojuma vecs noplucis, nobraukts priekškameras dīzelis, kuram jau standartā visi sadegšanas/nesadegšanas procesi nav tajā augstākajā kvalitātē.
Otrs - BMW ar common rail tiešās iesmidzināšanas dīzeli un pat 1600bar augstu darba spiedienu.
Bet es laikam izteicos ar pārāk gudriem vārdiem un tie noteikti nav pārāk labi argumenti.

Kā vispār kaut ko tādu var salīzināt? Tas norāda tikai uz to, ka par automašīnām un dzinējiem ir ļoooooti vispārīgas zināšanas vidusskolnieka līmenī.

Ja common rail dzinējam viss ir kārtībā - veselas sprauslas, turbīna, kartera ventilācija u.t.t., tad nu tur attāli kaut ko var nosaukt par dūmiem, kas nāk ārā no izpūtēja. Lielisks piemērs ir mans 535D. Kurš standartā jau iesmidzina par 30% vairāk degvielas kā 530D. Tas jau vien nozīmētu to, ka man tur ārā jāveļās pašam sātanam un dabai jānomirst 50 metru rādiusā aiz tās kvēpošās miskastes izpūtēja.
Bet tā nav. No abām turbīnām līdz gala bundulim ir taisna truba. Nav ne DPF, ne katalizatora un buferis nevienā brīdī nav nokvēpis...
Ja baigi interesē varu izstāstīt sīkāk par dīzeļu dzinējiem un to darbības principiem un to kāpēc ielās brauc nokvēpuši dīzeļi.

Bet smagi šaubos vai tev tas interesētu, jo izskatās, ka pats visu zini.
Nedaudz varbūt aizsvilos, bet vienkārši piegriezās ka viens "pārgudrs" cilvēks stāsta pilnīgu bullshit un vēl māca citus, nesaprotot no tā neko.




kaross- ikarusus krievi nekad nav ražojuši.
Offline
Kaross
31. Aug 2014, 11:12 #8007

Kopš: 21. Oct 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 4477

Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2

o.k. ražoja ungāri (nezinaju), bet tas nemaina lietas būtību. Tas ir priekškameras dīzelis un dabūt, lai viņš nekūp ir pagrūti.
Tās lietas nevar salīdzināt.
Labā stāvoklī esošs common rail nekad nekūpēs ne tuvu pat salīdzinot ar jebkuru 90.gadu dīzeli vai vecāku.

-----------------
Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
http://www.kaross-chip.lv
http://www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
Offline
Black_russian
31. Aug 2014, 11:41 #8008

Kopš: 11. Jul 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 4469

Braucu ar: BMW

Kaross ko tu mocies?

Lai tak brauc ar savu filtru, cilvēkam savs viedoklis, vai savs servis, vai liela pieredze.

Offline
Jonix
31. Aug 2014, 14:28 #8009

Kopš: 02. May 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 623

Braucu ar: 43 68 69 70 74 75 6E 69 6E 67

Ja filtru ir iespējams savest kārtībā, nav iemesla to ņemt laukā, labi, patēriņš nedaudz samazināsies, tomēr tas ieguvums ir labi ja pāris %.

Problēmas sākas, kad filtrs jau ir savu nokalpojis - braucot rada pārāk lielu pretspiedienu, kas ne tikai noņem jaudu un palielina degvielas patēriņu, bet arī rada problēmas dzinējam un jo īpaši turbīnai(ām).

Lielākā daļa filtra stāvokli diagnostikā skatās pēc uzkrātā oglekļa daudzuma vai aprēķinātajiem %, diemžēl, vai par laimi auto pārdevējiem, šos rādītājus pārsvarā var viegli resetot ar diagnostikas iekārtām.

Pareizais variants kā novērtēt vai kvēpu filtrs ir ok, vai tomēr sāk beigties ir pārbaudīt pretspiedienu braucot zem maksimālās slodzes, te, atkarībā no auto, dzinēja, ražošanas gada u.c. parametriem parasti ir jābūt 0.2-0.4bar pretspiedienam, ja ir vairāk - auzas.

Bieži redzu tieši BMW, kuriem ir pat 0.7bar pretspiediens, bet kļūdas nav, īpašnieki sūdzas par palielinātu patēriņu, eļļas līmeņa celšanos u.c. nelaimēm.
Tas ir tādēļ, ka BMW (un atsevišķām citās markām) redzamas kļūdas par sīko daļiņu - kvēpu filtru parādās samērā vēlu, kamēr ir ražotāji, kur pie mazākās novirzes parādās paziņojums panelī.


Tātad, mans uzskats:
- ja DPF ir labā stāvoklī un auto ir paredzēts vienkārši braukšanai bez īpašām vēlmēm, kvēpu filtru vajadzētu atstāt - izpūtējs būs tīrs, nebūs redzamā dūmainība pat pēc ilgstošas sēņošanas, patēriņš arī jūtami necietīs
- ja DPF ir savu nokalpojis, lētāk, ērtāk, labāk būs sīko daļiņu filtru izgriezt un izprogrammēt no dzinēja vadības, pie nosacījuma, ka to izdara kvalitatīvi un dzinēja vadības programmās netiek nodzēsti avārijas režīmi un kļūdu tabulas, pretējā gadījumā normāla diagnostika paliks neiespējama.

-----------------
www.Remap.lv Chiptuning
www.dpf-serviss.lv - DPF, FAP, OPF sistēmu diagnostika un remonts.
----------------
• Jaudas palielināšana - individuāls regulējums katram, arī projektauto
• AdBlue, EGR, Flaps
• DPF serviss
• Immo off
Offline
AUTORS
31. Aug 2014, 16:02 #8010

Kopš: 20. Oct 2009

No: Saulkrasti

Ziņojumi: 812

Braucu ar: A6 C7 BiTDI Competicion

Tak beidzam šo stūlbo diskusiju katram savs viedoklis liekas tas pareizākais. Neskrūvēju es motorus ikdienā,naudu pelnu citā sfērā, bet gribu lai auto būtu kārtībā. Uldis no mārupes saka ka nevajag amputēt pdf, black-rusian saka ks vajag... tiec nu gudrs nav jau arī tà ka pats neko no dzinējiem nesajēdzu bet nu līdz izplūdes filtriem es neesmu aizracies , jo tanī laikà kad vel skrūvēju motorus ,tadu pdf neeksistēja,pat katalizātors bija exotika.
Offline
AUTORS
31. Aug 2014, 16:12 #8011

Kopš: 20. Oct 2009

No: Saulkrasti

Ziņojumi: 812

Braucu ar: A6 C7 BiTDI Competicion


31 Aug 2014, 14:28:58 Jonix rakstīja:
Ja filtru ir iespējams savest kārtībā, nav iemesla to ņemt laukā, labi, patēriņš nedaudz samazināsies, tomēr tas ieguvums ir labi ja pāris %.

Problēmas sākas, kad filtrs jau ir savu nokalpojis - braucot rada pārāk lielu pretspiedienu, kas ne tikai noņem jaudu un palielina degvielas patēriņu, bet arī rada problēmas dzinējam un jo īpaši turbīnai(ām).

Lielākā daļa filtra stāvokli diagnostikā skatās pēc uzkrātā oglekļa daudzuma vai aprēķinātajiem %, diemžēl, vai par laimi auto pārdevējiem, šos rādītājus pārsvarā var viegli resetot ar diagnostikas iekārtām.

Pareizais variants kā novērtēt vai kvēpu filtrs ir ok, vai tomēr sāk beigties ir pārbaudīt pretspiedienu braucot zem maksimālās slodzes, te, atkarībā no auto, dzinēja, ražošanas gada u.c. parametriem parasti ir jābūt 0.2-0.4bar pretspiedienam, ja ir vairāk - auzas.

Bieži redzu tieši BMW, kuriem ir pat 0.7bar pretspiediens, bet kļūdas nav, īpašnieki sūdzas par palielinātu patēriņu, eļļas līmeņa celšanos u.c. nelaimēm.
Tas ir tādēļ, ka BMW (un atsevišķām citās markām) redzamas kļūdas par sīko daļiņu - kvēpu filtru parādās samērā vēlu, kamēr ir ražotāji, kur pie mazākās novirzes parādās paziņojums panelī.


Tātad, mans uzskats:
- ja DPF ir labā stāvoklī un auto ir paredzēts vienkārši braukšanai bez īpašām vēlmēm, kvēpu filtru vajadzētu atstāt - izpūtējs būs tīrs, nebūs redzamā dūmainība pat pēc ilgstošas sēņošanas, patēriņš arī jūtami necietīs
- ja DPF ir savu nokalpojis, lētāk, ērtāk, labāk būs sīko daļiņu filtru izgriezt un izprogrammēt no dzinēja vadības, pie nosacījuma, ka to izdara kvalitatīvi un dzinēja vadības programmās netiek nodzēsti avārijas režīmi un kļūdu tabulas, pretējā gadījumā normāla diagnostika paliks neiespējama.
nu tad bedzot lasu textu ko gaidīju !!! Tagad arī domāšu ko darīt ,pagaidàm filtrs ir tīrs ,reģenerējās un jaudas zudumu nav. Šad tad egr ieķerās ,nu šodien mēģināšu pamazgāt un iekustinàt ,ja ne ,likšu jaunu
Offline
Driver
31. Aug 2014, 16:12 #8012

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31536

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu


31 Aug 2014, 14:28:58 Jonix rakstīja:
...pie nosacījuma, ka to izdara kvalitatīvi un dzinēja vadības programmās netiek nodzēsti avārijas režīmi un kļūdu tabulas, pretējā gadījumā normāla diagnostika paliks neiespējama.

piedodiet, bet tie, kas ir "tipiskie izgriezeji" un ne servisnieki, bet ipasnieki soreiz domati, parasti ir kapeikpisi kvadrata un mekle to, kas to izdaris letak, nevis labak.

pilna pasaule ar auto, kam ir izcuukats ecu saturs un nav nedz kljudu tabulu kaa tadu, gan visadi citadi gljuki.

...un tad to srotu ipasnieki rada basnjas, ka visi meistari ir lohi, bet nelohu parasti ari nav, jo visur, kur tie bijusi remontet auto, visdrizak tos pasuta tris majas talak, jo redz pirmstam ir atradies varonis-pseidochiperis, kas filtru izgriezis, pectam to pats nodevis/pardevis, par to visu vel naudu panjemis un sacukajis ecu, bet auto ipasnieks mekle "duraku", kas pa leeto sataisis auto, jo tak viss ir "super".


-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
Driver
31. Aug 2014, 16:14 #8013

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31536

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu


31 Aug 2014, 16:02:40 AUTORS rakstīja:
Tak beidzam šo stūlbo diskusiju katram savs viedoklis liekas tas pareizākais. Neskrūvēju es motorus ikdienā,naudu pelnu citā sfērā, bet gribu lai auto būtu kārtībā. Uldis no mārupes saka ka nevajag amputēt pdf, black-rusian saka ks vajag... tiec nu gudrs nav jau arī tà ka pats neko no dzinējiem nesajēdzu bet nu līdz izplūdes filtriem es neesmu aizracies , jo tanī laikà kad vel skrūvēju motorus ,tadu pdf neeksistēja,pat katalizātors bija exotika.

aklo zarnu nahuj griezam ara, mandeles ari kniebjam nost, teoretiski, ja ir jau berni, ari kuli var nogriezt (nevajag vairs) un nieri ari var pardot, kautkaa talak jau tapat nodzivosi

-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
Driver
31. Aug 2014, 16:21 #8014

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31536

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu

man tas viss atgadina 90to sakumu, kad visadi ljoljiki braukaja uz (atkartotajam) diagnostikam un kad shiem teica "samainiet lambdu vispirms!", tie teica, ka zin, ka taa ir beigta, citur to jau pateica to jau un piedavaja par 120ls samainit.
bet varbut jus kautko citu redzat un var tapat kauto izdarit

pagajusi ir dahuja gadi, tagad tadi pasi klienti ar DPF njemas

laigan ari tagad vel ir tadi, kas "pashi zin", ka lambda nav vajadziga, bet kapec...

p.s. ari tad bija un bija zinami risinajumi to laiku auto "tik valja no lambdas", bet ne ar visiem ecu tas gaja cauri

-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
AUTORS
31. Aug 2014, 16:41 #8015

Kopš: 20. Oct 2009

No: Saulkrasti

Ziņojumi: 812

Braucu ar: A6 C7 BiTDI Competicion


31 Aug 2014, 16:21:45 Driver rakstīja:
man tas viss atgadina 90to sakumu, kad visadi ljoljiki braukaja uz (atkartotajam) diagnostikam un kad shiem teica "samainiet lambdu vispirms!", tie teica, ka zin, ka taa ir beigta, citur to jau pateica to jau un piedavaja par 120ls samainit.
bet varbut jus kautko citu redzat un var tapat kauto izdarit

pagajusi ir dahuja gadi, tagad tadi pasi klienti ar DPF njemas

laigan ari tagad vel ir tadi, kas "pashi zin", ka lambda nav vajadziga, bet kapec...

p.s. ari tad bija un bija zinami risinajumi to laiku auto "tik valja no lambdas", bet ne ar visiem ecu tas gaja cauri
savām acīm redzēju kā bmw 650i īpašnieks čīkstēja ka vajagot lietotu zondi dabūt,jo jauna maksājot 200eiro kā var braukt ar tādu katlu un čīkstēt dēļ 200 eināriem Man lūka bija nojukusi , nestrādāja , sataisīju pa 200 eiro un nepàrdzīvoju. Arī esošo auto nopirku dārgi , bet nopirku to ko gribēju un nenožēloju. Nu vajadzēs to pdf mainīt , nomainīšu , tikai cenu tam joprojām nezinu
Offline
Driver
31. Aug 2014, 16:52 #8016

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31536

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu

ir ljaudis, kas brauc ar pajauniem auto un netaisa visu, ko var netaisit, kad jau jut, ka ir dirsaa, tad tirgo nakamajam ar domu, ka ir uz taa auto "ietaupijis" visu, ko nav izdarijis tam.

cits panjem vecu, samaina pusi, ja ne uzreiz, tad palenam un brauc laimigs.
--------------------------------------------------
normala e36 sagrust divu sudainu e36 vertibu ir itkaa ok. pat puse powera pateiks, ka ok, bet pasmirdes, ka kosmoss cena, ja gribes pardot.

bet e60 nopirkt dpf vai e46 benzinam KATus, kas sastada kautkadus % no auto vertibas ir pizdjets, pizdjets


-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
delfins01
31. Aug 2014, 18:23 #8017

Kopš: 13. Feb 2011

No: Ventspils

Ziņojumi: 801

Braucu ar:

Mpack bampera reste, plastmasas miglām un labās puses bremžu dzeses truba.



15 EUR

22009275 vai PM
Offline
ozo
31. Aug 2014, 18:24 #8018

Kopš: 27. Oct 2005

Ziņojumi: 19062

Braucu ar: Braucu ar

Tā cena ir neadekvāti zema, es vienu zaglušku sietam pirku par >30Eur.
Offline
delfins01
31. Aug 2014, 18:29 #8019

Kopš: 13. Feb 2011

No: Ventspils

Ziņojumi: 801

Braucu ar:

Plastmasas ir lietotas!
Offline
CP17
31. Aug 2014, 18:29 #8020

Kopš: 17. Dec 2002

No: Zilupe

Ziņojumi: 17

Braucu ar: Sargenģeli

labs price
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, AiwaShuraLLP, Angelz, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo