Online
Pašreiz BMWPower skatās 84 viesi un 2 reģistrēti lietotāji.  
 
		 
 | 		
Tēma: 0-100'000 km. Pieredze ar jauniem auto
| Autors | Ziņojums |  
| Kindzulis |  |   Kopš: 22. Oct 2002 
Ziņojumi: 15390 
Braucu ar: 530d 
 |  
17 Feb 2013, 22:27:28 KRS2 rakstīja: 
 
17 Feb 2013, 22:15:12 Kindzulis rakstīja: 
 pie mīnusiem- nekonkrētā stūre- subjektīvi vaisu laiku "jāķer" uz ceļa... , elektrība jociņus taisa- logi mēdz paši taisīties ciet- jājauc slēdzis durvīs... šofera sēdeklis ne Exclusive versijai tālos gabalos nelietojams 
  
 krāsa nekrīt, rūsas nav 
 
 pakaļējā piekare grab jo jāmaina piekares gultņi    
  
 
Tos gultņus es regulāri apsekoju, vienai pusei pag. gad. nomainīja, vienkārši aukstumā grab. Arī E61 braucēji sūdzas par pneimopiekares skaļumu aukstumā. pieņemu ka tā ir   
  
 nejauc pneimopiekari ar hidropneimatiku   tur nav nekā kopīga ... 
 
  |    Offline |  |   |  
| Locis |  |   Kopš: 14. Aug 2008 
No: Dobele 
Ziņojumi: 11592 
Braucu ar: X5  , Jeep, Tuareg, L200, Jumper,Master ,Transit, Stralis x2, Volvo FL, Atego, Deu 
 | Man tas pats bija ar parastajām enģēm un tagad arī ar 270 grādu,bet pēc garantijas.   |    Offline |  |   |  
daticho   |  |  Kopš: 11. Jun 2007 
No: Zilupe 
Ziņojumi: 11430 
Braucu ar: FN-15 
 | Toyota Auris 2010.g 
0-75000km 
 
nekas netika mainīts jo nebija vajadzības to darīt. 
tikai naļivai un   
 |    Offline |  |   |  
| Locis |  |   Kopš: 14. Aug 2008 
No: Dobele 
Ziņojumi: 11592 
Braucu ar: X5  , Jeep, Tuareg, L200, Jumper,Master ,Transit, Stralis x2, Volvo FL, Atego, Deu 
 | Kad ģenerators mainīts? pie 100km vai pie 160000 km?  
Topika jēga  jau ir tāda,lai smalki pastāstītu par remontiem,neviss tur kaut kad kaut kādi sīkumi utt.  |    Offline |  |   |  
| rihardsv |  |   Kopš: 20. Apr 2009 
No: Rīga 
Ziņojumi: 1863 
Braucu ar: Veseliem spoguļiem 
 | Honda Civic 2006. gada 1.8  
Pirkts pie Bensona ar 15k tāfelē(jaunu maitas gada laikā tā arī nespēja piegādāt   ) 
Līzingā- sen jau nomaksāts   
 
Pie 40k km bremžu kluču maiņa, 
Pie 70k km priekšējie bremžu kluči, 
Pie 80k km aizmugurējie bremžu kluči un stabilizatora bukse(5,49 Ls) 
Pie 100k km priekšējie bremžu kluči un diski, 
Pie 140 k km stabilizatora bukses, stūres stieņa ābols, aizmugurējo amortizatoru apakšējo bukšu maiņa(kopā ap 110 ls) 
Pie 160 k km aizm bremžu disku maiņa, 
Pie 167k km priekšējā amortizatora maiņa, 
Pie 175 k km priekšējā kreisās stabilizatora atsaites maiņa (50 Ls), 
Pie 192 k km temperatūras devēja profilakse(kontakts kidrikt) (21 Ls) 
+ pa vidu kaut kad vēl bremžu kluču maiņas, 
Pa garantiju- spoguļa korpusa maiņa- nogāja laka, stūres pastiprinātāja gultņi(atsaukums), rokas bremzes fiksācijas remonts(atsaukums), amortizatora maiņa.. 
   
[ Šo ziņu laboja rihardsv, 18 Feb 2013, 01:09:53 ]  |    Offline |  |   |  
| Locis |  |   Kopš: 14. Aug 2008 
No: Dobele 
Ziņojumi: 11592 
Braucu ar: X5  , Jeep, Tuareg, L200, Jumper,Master ,Transit, Stralis x2, Volvo FL, Atego, Deu 
 | atsaite 50ls    
 |    Offline |  |   |  
| rihardsv |  |   Kopš: 20. Apr 2009 
No: Rīga 
Ziņojumi: 1863 
Braucu ar: Veseliem spoguļiem 
 |  
18 Feb 2013, 01:19:43 Locis rakstīja: 
atsaite 50ls    
 
  
 
Nu tas ar visu nomaiņu plus vēl bija pie reizes kaut kādas 2 bukses. Slinkums papīrus vēlreiz vilkt ārā   |    Offline |  |   |  
| Pivot |  |  Kopš: 22. Feb 2010 
No: Rīga 
Ziņojumi: 140 
Braucu ar: vī eits 
 | Audi A6, 3.0tdi quattro, automāts 
Pirkts jauns ,bet Vācijā 2006.g 
Nobraukums no 0...140k km 
Izņemot standarta apkopes (eļļas, filtri) ik pa 15k km ir darīts: 
1)pie 80k km- priekšējā piekarē 2 gab. Hvz kādas bukses pa 6Ls/gab. 
2)Pa šo laiku 2 X priekšējie bremžu diski; 
3)Pa šo laiku 4 X priekšējās bremžu kolotkas un 2 X aizmugurējās; 
4)Pa šo laiku 2 kvēlsveces 
5)Pa šo laiku 3 vasaras riepu komplekti, 2 ziemas riepu komplekti. 
6) Pa šo laiku 3 kompl. logu slotiņas. 
 
Visas detaļas OEM 
 
Īsumā: mašīna ideāla, jaudīga :suka chips:, smaga. Iet super. Rij 10l uz 100km. Dilst riepas un bremzes.  
 
Paldies |    Offline |  |   |  
| 
 |  
| MK-I |  |  Kopš: 16. Aug 2009 
No: Rīga 
Ziņojumi: 210 
Braucu ar: Volgo un velo 
 | Renault Trafic ( 2009.g. pavasarī iegādāts "0"  2.0 dīzelītis ar sešinieci kārbu. Tagad ir noripojis precīzi 4 gadus jeb 
240 000 km 
 
Ik uz 60 000 km ( reizi gadā pie manas braukšanas) nomainītas priekšējie stūres pirksti ( tā  viņiem problēma, bet pat oridžinal maksā kapeikas un garantijā mainīja pat neko nesakot   ) 
Ap 100 000 km nomainīts aizmugurējo logu slotiņu motors un kaut kāda lielāka bukse aizmugurē. 
Pie 200 000 km nomainīti priekšējie amīši ar gultņiem. 
Bremžu diski mainīti vienreiz - uz 120 000km. Bremžu klučus un riepas, logu slotiņas neuzskaitu, jo tas jau atkarīgs no braukšanas, detaļu kvalitātes utt 
 
Vēl ir bijušas kaut kādas sīkas buksītes, bet arī ļoti maz un parasti lūdzu pie apkopes ( eju ik pa 20 000 km ) lai iziet visai piekarei cauri un sataisa tā, lai varu maukt tālāk. 
 
Man gan regulāri ir mainīti stikli, bet tur pats vainīgs: priekšējājais divreiz, sāna - zaglis, trimerists. Aizmugures - līdz šodienai neesmu sapratis, kas bij vainīgs: loga apsilde vai no piekabes akmenis atleca ( bet apmainīja par garantiju - norakstīja uz logu apsildi). 
 
Pa lielam - komforts 0 , bet darbam ja vajag ko iekraut un vest, bet saglabāt pārskarāmus gabarītus un B kategoriju - der! 
[ Šo ziņu laboja MK-I, 18 Feb 2013, 09:25:27 ]  |    Offline |  |   |  
protams   |  |   Kopš: 11. Nov 2005 
Ziņojumi: 6099 
Braucu ar: NS7 
 | BMW E60 520dA pre-LCI (par ko pārdevējam   "liels" paldies jo pēc 2 mēnešiem iznāca LCI) 
0-60kkm 
Mainīts viens rullis/ščivoks/demfers motora priekšā pa garantiju. 
Pr.bremžu diski uz 25kkm, tai laikā dikti patika auto jo vislaik gāze/bremze   
Vairāk nekas.  [ Šo ziņu laboja protams, 18 Feb 2013, 10:18:51 ] 
  ----------------- Tradicionāli - vīrietis ar sievieti - auto ar iekšdedzes dzinēju! |    Offline |  |   |  
28   |  |   Kopš: 10. Feb 2008 
Ziņojumi: 735 
Braucu ar: summer RWD 
 | Uzskatu, ka ir jēga rakstīt tikai par 100 000 + km nobraukumu.  |    Offline |  |   |  
Hektors   |  |   Kopš: 11. Aug 2005 
Ziņojumi: 3849 
Braucu ar: Kas ir ar to arī braucu! 
 |  
17 Feb 2013, 21:46:03 Modrs rakstīja: 
 
Nu par piemēru - bmw riteņos liek iekšā pjezo spiediena dačikus - nu nakujam? iepūt gaisu un aizmirsti. VAG "mīksto" nočeko pēc nobīdēm ABS sensoru signālos.  
 
 Starp citu bmw jau kadu laiku ari čeko pec abs datcikiem, bet tie sensori kas bija ritenos ieksa bija daudz labaki. Es tagat ar zemprofila miksto varu uz gruntenes uzlocit disku un vel paspet sacakaret riepu, bet ieprieks par mikstu riepu vareju zinat vel stavot uz vietas. Protams tads devejs ~100ls.   
  -----------------
  
 
 
 
Ja jūs domājat ka es rakstu kā daunis un kautkur nav komatu tad aizrijaties ar viņiem un saliekat paši!,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,  © Toms 
 
 |    Offline |  |   |  
| JDS |  |   Kopš: 18. Mar 2012 
No: Rīga 
Ziņojumi: 11114 
Braucu ar: 3, 5, TS, YP 
 |  
17 Feb 2013, 19:34:45 Locis rakstīja: 
 
17 Feb 2013, 19:30:41 HE9600 rakstīja: 
Ja vajag auto kādai ZS vai lai var mežā izbraukt, labāku par Mits. L200 grūti iedomāties. Pat valsts mežu darboņi nespēja viņus nobraukt. Vairumam 300k uz tāfeles un pie dzinēja/kārbas/sajūga ne reizi nav līsts klāt. Ik pēc 40-50k nomaina aizm. lāgu bukses, pa kādam kardāna krustiņam, pr lodbalstam un atkal uz kādām 3 eļļas maiņām (tb apkju intervāliem) var aizmirst par papildus tēriņiem. 
  
Tā jau likās,ka Mistuki izturīgi,jo,Croserim,kas laikam vispār ir mitsuks,pa 100k ar nekas nenobira. 
  
Par L200 es gan taa neteiktu   naudas iznicinasanas aparaats.  
Loci, kam Tev tas bus ja tik smiekligi nobraukumi? Un laikam Tev nepaveicies, jo cik es zinu no shoferiem tikai taa labaakaas atsauksmes per citroen/peugeot |    Offline |  |   |  
| Mr_Rums |  |  Kopš: 07. Mar 2007 
No: Rīga 
Ziņojumi: 237 
Braucu ar: e83 
 | Seat Altea 114 tk. Ksenona spuldzītes 2 gb. pie ofic 124,-Ls. (nnu dikti blāvi spīdēja, tagad -OK). Zinu ka autiņam arī aķi bij mainījuši pie 90 tkm. Pārējais tikai ejošie. |    Offline |  |   |  
| cipargalva |  |   Kopš: 07. Jul 2009 
No: Valmiera 
Ziņojumi: 6735 
Braucu ar: quattro 
 | Škoda Yeti, uz doto brīdi 78k km. 
 
1. ~40k km - labā, priekšējā stabilizatora atsaite. 
2. ~60k km - kreisā, priekšējā stabilizatora atsaite. 
3. Tagad draud garantijas krāsošana. |    Offline |  |   |  
| Locis |  |   Kopš: 14. Aug 2008 
No: Dobele 
Ziņojumi: 11592 
Braucu ar: X5  , Jeep, Tuareg, L200, Jumper,Master ,Transit, Stralis x2, Volvo FL, Atego, Deu 
 |  
18 Feb 2013, 10:32:54 28 rakstīja: 
Uzskatu, ka ir jēga rakstīt tikai par 100 000 + km nobraukumu.  
  
Man atkal tieši interesantāk liekas dzirdēt,kas pirms 100k nobrūk,jo pēc 100 jau visiem kaut kas parādās.   |    Offline |  |   |  
| 
 |  
| subaru |  |   Kopš: 17. Jun 2002 
No: Rīga 
Ziņojumi: 10409 
Braucu ar: rokām uz stūres 
 |  
18 Feb 2013, 11:35:49 cipargalva rakstīja: 
Škoda Yeti, uz doto brīdi 78k km. 
 
1. ~40k km - labā, priekšējā stabilizatora atsaite. 
2. ~60k km - kreisā, priekšējā stabilizatora atsaite. 
3. Tagad draud garantijas krāsošana. 
  
 
   
 
kāpēc jākrāso ?  
 
Yetijs vispābā incē kā mašīna    |    Offline |  |   |  
| Horacijs_Keins |  |   Kopš: 14. Oct 2004 
No: Rīga 
Ziņojumi: 2484 
Braucu ar:  
 | Tas jau nav pirmais Škodas modelis kuram krāsa krīt nost   |    Offline |  |   |  
| subaru |  |   Kopš: 17. Jun 2002 
No: Rīga 
Ziņojumi: 10409 
Braucu ar: rokām uz stūres 
 | nu jā - lepra jau bija 2006tā gada oktāvijai .. bet tiesa gan pie 250 000 km nevis 78 000   |    Offline |  |   |  
| Fandulis |  |  Kopš: 29. Nov 2004 
Ziņojumi: 13839 
Braucu ar: sipisnīku pi vuškom 
 | e60 530d 2005.05. manuālis, paņēmu ar ļoti mazu nobraukumu, tika veikta viena apkope. Līdz 100tk netika mainīts nekas. Ja neskaita akm. 
 
Varbūt tāpēc neviens neraksta par bmw, ka nekas nav jāmaina līdz 100tk.    |    Offline |  |   |  
  |  
  
Moderatori: 968-jk, AV, AiwaShuraLLP, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, linda, mrc, noisex, smudo 
		 
 |