Autors | Ziņojums |
Ktz | 24. May 2021, 18:14 |
#7881
|
|
Kopš: 09. May 2021
Ziņojumi: 2
Braucu ar:
| Izbeidzās zonde Bank 1, Sensor 1, (320i e90), ar 6 cilindru būtu viss skaidrs, kurš pirmais un kurš otrais katiņš...
Kā ir ar 4 cil.? Uz vienu katu iet 1/4 cilindrs uz otru 2/3. Kura skaitās 'Bank 1' |
Offline | |
|
sys9291 | 24. May 2021, 23:11 |
#7882
|
|
Kopš: 13. Jun 2003
No: Ogre
Ziņojumi: 5220
Braucu ar: F20 R1200RT
|
24 May 2021, 18:14:53 @Ktz rakstīja:
Izbeidzās zonde Bank 1, Sensor 1, (320i e90), ar 6 cilindru būtu viss skaidrs, kurš pirmais un kurš otrais katiņš...
Kā ir ar 4 cil.? Uz vienu katu iet 1/4 cilindrs uz otru 2/3. Kura skaitās 'Bank 1'
cyl 1 = bank 1...
P.S 1 cilindrs auto priekšpusē...  [ Šo ziņu laboja sys9291, 24 May 2021, 23:11:58 ] |
Offline | |
|
Linkevicius | 24. May 2021, 23:59 |
#7883
|
|
Kopš: 04. Mar 2021
Ziņojumi: 1014
Braucu ar:
| Palīdzēji ar padomu. Būs saremontējis. ))) [ Šo ziņu laboja Linkevicius, 25 May 2021, 00:03:41 ] |
Offline | |
|
Aoc | 25. May 2021, 08:51 |
#7884
|
|
Kopš: 23. Jan 2017
Ziņojumi: 55
Braucu ar:
| Piezo, pjezo sprauslas ir restaurējamas ? |
Offline | |
|
Kaross  | 25. May 2021, 09:22 |
#7885
|
|
 Kopš: 21. Oct 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 4476
Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2
| Varēji vēl pajautāt vai mašīna ir remontējama. Pjezo ir daudz un dažādas un defekti arī ir dažādi. Ir taisāmas lietas un ir tādas, kas nav labojamas.
----------------- Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
http://www.kaross-chip.lv
http://www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
|
Offline | |
|
XK220 | 26. May 2021, 19:57 |
#7886
|
|
Kopš: 26. Dec 2015
No: Rīga
Ziņojumi: 3292
Braucu ar: Sarkanu, baltu un melnu
| Kā ir ar laivām un to vilkšanu? CSDD norāda, ka ar B kategoriju un piekabi var kopējā masa būt 4250. Tātad ja auto pilna masa ir teiksim 1800Kg, tad var vilkt 2400kg? CItur rakstīts 3500kg ar piekabi. Īsāk sakot - ieliekat, lūdzu, linku uz lielāko laivu, kuru var vilkt ar B kategoriju un standarta 2l dīzeli universāli  |
Offline | |
|
CP17  | 26. May 2021, 20:06 |
#7887
|
|
 Kopš: 17. Dec 2002
No: Zilupe
Ziņojumi: 17
Braucu ar: Sargenģeli
|
26 May 2021, 19:57:04 @XK220 rakstīja:
Kā ir ar laivām un to vilkšanu? CSDD norāda, ka ar B kategoriju un piekabi var kopējā masa būt 4250. Tātad ja auto pilna masa ir teiksim 1800Kg, tad var vilkt 2400kg? CItur rakstīts 3500kg ar piekabi. Īsāk sakot - ieliekat, lūdzu, linku uz lielāko laivu, kuru var vilkt ar B kategoriju un standarta 2l dīzeli universāli 
https://www.csdd.lv/viegla-automobila-vaditaja-...a-b/test-piekabe |
Offline | |
|
MrBadman | 26. May 2021, 20:20 |
#7888
|
|
 Kopš: 12. Apr 2019
No: Ikšķile
Ziņojumi: 439
Braucu ar: Vecu MB, vecu BMW motociklu
|
26 May 2021, 19:57:04 @XK220 rakstīja:
Kā ir ar laivām un to vilkšanu? CSDD norāda, ka ar B kategoriju un piekabi var kopējā masa būt 4250. Tātad ja auto pilna masa ir teiksim 1800Kg, tad var vilkt 2400kg? CItur rakstīts 3500kg ar piekabi. Īsāk sakot - ieliekat, lūdzu, linku uz lielāko laivu, kuru var vilkt ar B kategoriju un standarta 2l dīzeli universāli 
Vēl vajag nočekot ko “vilcējs” drīkst vilkt ar bremzi/bez bremzēm. Inspektors uz trases varbūt arī neapturēs, bet ja gadīsies neparedzamais, tad apdrošinātāji var iegriezt regresu, ja vilkta neatbilstoša brička.
|
Offline | |
|
|
pikselis | 26. May 2021, 21:31 |
#7889
|
|
Kopš: 28. Feb 2019
Ziņojumi: 9
Braucu ar:
| Bmw e60 2008.gads 3.0d automāts - reizēm tukšgaitā dobjāk vibrē, kas man nav izskaidrojams, līdz ko iemet robā vai drusku uzdod gāzīti, vibrācijas nav. Šķiet, ka cēlienam viss OK.
Primārā sūdzība - aukstu pielaižot un braucot lēnām var dzirdēt no āras metālisku grabēšanu- līdz ko apstājas un kārba pārslēdzas, stāvot nekas negrab. Kad uzsilst, tad arī graboņa pazūd pie lēniem ātrumiem. Grabēšana nav dzirdama salonā, var dzirdēt tikai kad logu atver.
Vai šīs lietas varētu būt saistītas un no kā ticamāk varētu nākt troksnis? [ Šo ziņu laboja pikselis, 26 May 2021, 21:41:18 ] |
Offline | |
|
cmax | 26. May 2021, 22:00 |
#7890
|
|
Kopš: 03. Jan 2013
Ziņojumi: 1122
Braucu ar:
|
26 May 2021, 20:20:55 @MrBadman rakstīja:
26 May 2021, 19:57:04 @XK220 rakstīja:
Kā ir ar laivām un to vilkšanu? CSDD norāda, ka ar B kategoriju un piekabi var kopējā masa būt 4250. Tātad ja auto pilna masa ir teiksim 1800Kg, tad var vilkt 2400kg? CItur rakstīts 3500kg ar piekabi. Īsāk sakot - ieliekat, lūdzu, linku uz lielāko laivu, kuru var vilkt ar B kategoriju un standarta 2l dīzeli universāli 
Vēl vajag nočekot ko “vilcējs” drīkst vilkt ar bremzi/bez bremzēm. Inspektors uz trases varbūt arī neapturēs, bet ja gadīsies neparedzamais, tad apdrošinātāji var iegriezt regresu, ja vilkta neatbilstoša brička.
Ja piekabes pilna masa lielāka par 750kg tad sastāvā pilna masa max 3500. Bremzes piekabei nāk ja pilna masa ir lielāka par tiem 750kg. Tātad x5 ar divu tonnu piekabi nevar braukt, mini var. Liekas ka punkts par to ka piekabes pilna masa nedrīkst pārsniegt vilcēja pašmasu no noteikumiem ir izņemts. |
Offline | |
|
Linkevicius | 26. May 2021, 22:13 |
#7891
|
|
Kopš: 04. Mar 2021
Ziņojumi: 1014
Braucu ar:
| VW Golf 5, dīzelis 2.0. Nobraukums 738k km odometrā. Gadā vidēji 40k-45k km novico.
Dzinēja kods BMM.
Prasts darba zirgs, uzticams un tādā garā.
Kas sāk nepatikt? Pēdējos nobrauktajos 700km 2 reizes iedegās indikācija par nepieciešamību veikt dpf reģenerāciju.
Tā ir pazīme dpf sāk izbeigties? |
Offline | |
|
desadesa | 26. May 2021, 22:53 |
#7892
|
|
 Kopš: 01. Jul 2019
Ziņojumi: 2100
Braucu ar: noskrējienu <100k
| Retorisks jautājums |
Offline | |
|
alnisg | 27. May 2021, 08:32 |
#7893
|
|
Kopš: 29. Jul 2015
Ziņojumi: 2073
Braucu ar:
|
26 May 2021, 22:00:43 @cmax rakstīja:
26 May 2021, 20:20:55 @MrBadman rakstīja:
26 May 2021, 19:57:04 @XK220 rakstīja:
Kā ir ar laivām un to vilkšanu? CSDD norāda, ***
Vēl vajag nočekot ko “vilcējs” drīkst vilkt ar ***.
Ja piekabes pilna masa lielāka par 750kg tad sastāvā pilna masa max 3500. ***
...tas tā ir, ja ir B, bet tam klāt nav tas 96.kods. Ja ir - 4250.
Bet tā morāle jau tāda, ja piekabei papīros 750, bet uzkrausi 2T, visdrīzāk jau neviens nep-ies, ja vien tās kravas raksturs skaidri neliecina par svaru, kā tas ir, piemēram ķieģeļu vai jahtas gadījumā... |
Offline | |
|
CP17  | 28. May 2021, 16:18 |
#7894
|
|
 Kopš: 17. Dec 2002
No: Zilupe
Ziņojumi: 17
Braucu ar: Sargenģeli
|
28 May 2021, 16:11:18 @Janchux_g rakstīja:
https://www.ss.lv/msg/lv/transport/cars/bmw/x5/ackeb.html
Kādam ir informācija par konkrēto auto?
Kā tur bija ar tiem motoriem? 4.6 vai 4.8 bija īstais? Atceros ka esmu šeit lasījis diskusijas, bet neatceros, kurš no tiem diviem motoriem bija labāks.
Varbūt kāds vēl var pateikt lietas, uz kurām jāskatās, pērkot V8 X5?
raksti šeit, konkrētā tēmā
http://www.bmwpower.lv/forum_topic.php?topic=73...art=5620#6181867 |
Offline | |
|
eecis | 28. May 2021, 16:41 |
#7895
|
|
 Kopš: 30. Aug 2006
No: Talsi
Ziņojumi: 253
Braucu ar: E36
| Vajadzīga PALĪDZĪBA no BMW spečukiem!
Auto E36 Dzinējs S50B32
Tika nomainīts pilns Vanos remkomplekts no beisansystems.com Seals+Rattle repair kit.
Salikts viss atpakaļ vadoties pēc šī video: youtube video links
Pēc salikšanas iepriekš novērotais 'Rattle' vairs nav novērojams un noraustīšanās pie 3000rpm arī ne, bet ir jaudas zudums un divas JAUNAS (pirms darbiem arī tika diagnosticēts) kļūdas:
43 Inlet Vanos, advance valve
Un nezinu vai tas ir saistīts, bet klāt vēl nāca:
2C Signal, Thermal oil level sensor. (iespējams kādi vadi?)
Aizdedzes grādi brīvgaitā pirms remonta:
Cam.nominal position Exhaust- 0 Intake- 60
Camshaft actual position Exhaust -0,6 Intake 59.1
Grādi brīvgaitā PĒC remonta:
Cam.nominal position exhaust- 0 Intake- 55 (nez kapēc mainījies?)
Cam.actual position Exhaust- 10,1 Intake 60
VAI kādam ir kāda ideja vai padoms kas ir salikts greizi/nepareizi? Būšu ļoti pateicīgs par jebkādu informāciju.
Priecīgas visiem brīvdienas![ Šo ziņu laboja eecis, 28 May 2021, 16:45:45 ] |
Offline | |
|
crime  | 28. May 2021, 18:23 |
#7896
|
|
 Kopš: 03. Jul 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 8753
Braucu ar: m635csi
| ir kādam viedoklis vai pieredze ar pretkorozijas apstrādi izmantojot dinitrolu ? [ Šo ziņu laboja crime, 28 May 2021, 18:23:20 ] |
Offline | |
|
|
sys9291 | 28. May 2021, 21:16 |
#7897
|
|
Kopš: 13. Jun 2003
No: Ogre
Ziņojumi: 5220
Braucu ar: F20 R1200RT
|
28 May 2021, 16:41:40 @eecis rakstīja:
Vajadzīga PALĪDZĪBA no BMW spečukiem!
Auto E36 Dzinējs S50B32
Tika nomainīts pilns Vanos remkomplekts no beisansystems.com Seals+Rattle repair kit.
Salikts viss atpakaļ vadoties pēc šī video: youtube video links
Pēc salikšanas iepriekš novērotais 'Rattle' vairs nav novērojams un noraustīšanās pie 3000rpm arī ne, bet ir jaudas zudums un divas JAUNAS (pirms darbiem arī tika diagnosticēts) kļūdas:
43 Inlet Vanos, advance valve
Un nezinu vai tas ir saistīts, bet klāt vēl nāca:
2C Signal, Thermal oil level sensor. (iespējams kādi vadi?)
Aizdedzes grādi brīvgaitā pirms remonta:
Cam.nominal position Exhaust- 0 Intake- 60
Camshaft actual position Exhaust -0,6 Intake 59.1
Grādi brīvgaitā PĒC remonta:
Cam.nominal position exhaust- 0 Intake- 55 (nez kapēc mainījies?)
Cam.actual position Exhaust- 10,1 Intake 60
VAI kādam ir kāda ideja vai padoms kas ir salikts greizi/nepareizi? Būšu ļoti pateicīgs par jebkādu informāciju.
Priecīgas visiem brīvdienas!
kļūda par wanos vārstu to nodzēšot parādās pēc aizdedzes parraustīšanas nedarbinot dzinēju? |
Offline | |
|
Andrejs87 | 29. May 2021, 13:53 |
#7898
|
|
 Kopš: 06. Jan 2021
No: Rīga
Ziņojumi: 41
Braucu ar: BMW3 (f30)
| leather fix gel - kur lai iegādājas šos brīnumus un cik reāli labi viņi ir.
ir kādam kas iesakāms? paldies |
Offline | |
|
eecis | 29. May 2021, 14:31 |
#7899
|
|
 Kopš: 30. Aug 2006
No: Talsi
Ziņojumi: 253
Braucu ar: E36
|
28 May 2021, 21:16:46 @sys9291 rakstīja:
28 May 2021, 16:41:40 @eecis rakstīja:
Vajadzīga PALĪDZĪBA no BMW spečukiem!
Auto E36 Dzinējs S50B32
Tika nomainīts pilns Vanos remkomplekts no beisansystems.com Seals+Rattle repair kit.
Salikts viss atpakaļ vadoties pēc šī video: youtube video links
Pēc salikšanas iepriekš novērotais 'Rattle' vairs nav novērojams un noraustīšanās pie 3000rpm arī ne, bet ir jaudas zudums un divas JAUNAS (pirms darbiem arī tika diagnosticēts) kļūdas:
43 Inlet Vanos, advance valve
Un nezinu vai tas ir saistīts, bet klāt vēl nāca:
2C Signal, Thermal oil level sensor. (iespējams kādi vadi?)
Aizdedzes grādi brīvgaitā pirms remonta:
Cam.nominal position Exhaust- 0 Intake- 60
Camshaft actual position Exhaust -0,6 Intake 59.1
Grādi brīvgaitā PĒC remonta:
Cam.nominal position exhaust- 0 Intake- 55 (nez kapēc mainījies?)
Cam.actual position Exhaust- 10,1 Intake 60
VAI kādam ir kāda ideja vai padoms kas ir salikts greizi/nepareizi? Būšu ļoti pateicīgs par jebkādu informāciju.
Priecīgas visiem brīvdienas!
kļūda par wanos vārstu to nodzēšot parādās pēc aizdedzes parraustīšanas nedarbinot dzinēju?
Kļūda iemetās uzreiz, bet to atradām-atrisinājām. Zem vāka nebija štekers kārtīgi nofiksēts.
Bet tagad nākamais jautājums: Vai spečuki var apstiprināt, ka S50B32 idle camshaft grādi jābut 0 un 60? +/- 2grādi cik noprotu. Jo man ir 10 un savienojot kārtīgi vadus vanosam sākās nemierīga dzinēja darbība brīvgaitā, kas nozīmē, ka ar aizdedzi kaut kas nav kārtībā. Kaut gan, kad Vanos nedarbojās, tad brīvgaitā dzinējs darbojās labi. |
Offline | |
|
depo  | 29. May 2021, 17:33 |
#7900
|
|
 Kopš: 09. Jan 2006
Ziņojumi: 20977
Braucu ar: Zirgu
| Vai sadilusi/beigta stūres reika var klabēt pa bedrēm kā beidzies šarnīrs, ja eļļa nezūd? [ Šo ziņu laboja depo, 29 May 2021, 17:33:41 ] |
Offline | |
|