Online

Pašreiz BMWPower skatās 116 viesi un 8 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehniska rakstura diskusijas

Tēma: Jautājumi spečukiem 22

AutorsZiņojums
Ktz
24. May 2021, 18:14 #7881

Kopš: 09. May 2021

Ziņojumi: 2

Braucu ar:

Izbeidzās zonde Bank 1, Sensor 1, (320i e90), ar 6 cilindru būtu viss skaidrs, kurš pirmais un kurš otrais katiņš...

Kā ir ar 4 cil.? Uz vienu katu iet 1/4 cilindrs uz otru 2/3. Kura skaitās 'Bank 1'
Offline
sys9291
24. May 2021, 23:11 #7882

Kopš: 13. Jun 2003

No: Ogre

Ziņojumi: 5220

Braucu ar: F20 R1200RT


24 May 2021, 18:14:53 @Ktz rakstīja:
Izbeidzās zonde Bank 1, Sensor 1, (320i e90), ar 6 cilindru būtu viss skaidrs, kurš pirmais un kurš otrais katiņš...

Kā ir ar 4 cil.? Uz vienu katu iet 1/4 cilindrs uz otru 2/3. Kura skaitās 'Bank 1'

cyl 1 = bank 1...
P.S 1 cilindrs auto priekšpusē...

[ Šo ziņu laboja sys9291, 24 May 2021, 23:11:58 ]

Offline
Linkevicius
24. May 2021, 23:59 #7883

Kopš: 04. Mar 2021

Ziņojumi: 1014

Braucu ar:

Palīdzēji ar padomu. Būs saremontējis. )))

[ Šo ziņu laboja Linkevicius, 25 May 2021, 00:03:41 ]

Offline
Aoc
25. May 2021, 08:51 #7884

Kopš: 23. Jan 2017

Ziņojumi: 55

Braucu ar:

Piezo, pjezo sprauslas ir restaurējamas ?
Offline
Kaross
25. May 2021, 09:22 #7885

Kopš: 21. Oct 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 4476

Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2

Varēji vēl pajautāt vai mašīna ir remontējama. Pjezo ir daudz un dažādas un defekti arī ir dažādi. Ir taisāmas lietas un ir tādas, kas nav labojamas.

-----------------
Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
http://www.kaross-chip.lv
http://www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
Offline
XK220
26. May 2021, 19:57 #7886

Kopš: 26. Dec 2015

No: Rīga

Ziņojumi: 3292

Braucu ar: Sarkanu, baltu un melnu

Kā ir ar laivām un to vilkšanu? CSDD norāda, ka ar B kategoriju un piekabi var kopējā masa būt 4250. Tātad ja auto pilna masa ir teiksim 1800Kg, tad var vilkt 2400kg? CItur rakstīts 3500kg ar piekabi. Īsāk sakot - ieliekat, lūdzu, linku uz lielāko laivu, kuru var vilkt ar B kategoriju un standarta 2l dīzeli universāli
Offline
CP17
26. May 2021, 20:06 #7887

Kopš: 17. Dec 2002

No: Zilupe

Ziņojumi: 17

Braucu ar: Sargenģeli


26 May 2021, 19:57:04 @XK220 rakstīja:
Kā ir ar laivām un to vilkšanu? CSDD norāda, ka ar B kategoriju un piekabi var kopējā masa būt 4250. Tātad ja auto pilna masa ir teiksim 1800Kg, tad var vilkt 2400kg? CItur rakstīts 3500kg ar piekabi. Īsāk sakot - ieliekat, lūdzu, linku uz lielāko laivu, kuru var vilkt ar B kategoriju un standarta 2l dīzeli universāli

https://www.csdd.lv/viegla-automobila-vaditaja-...a-b/test-piekabe
Offline
MrBadman
26. May 2021, 20:20 #7888

Kopš: 12. Apr 2019

No: Ikšķile

Ziņojumi: 439

Braucu ar: Vecu MB, vecu BMW motociklu


26 May 2021, 19:57:04 @XK220 rakstīja:
Kā ir ar laivām un to vilkšanu? CSDD norāda, ka ar B kategoriju un piekabi var kopējā masa būt 4250. Tātad ja auto pilna masa ir teiksim 1800Kg, tad var vilkt 2400kg? CItur rakstīts 3500kg ar piekabi. Īsāk sakot - ieliekat, lūdzu, linku uz lielāko laivu, kuru var vilkt ar B kategoriju un standarta 2l dīzeli universāli

Vēl vajag nočekot ko “vilcējs” drīkst vilkt ar bremzi/bez bremzēm. Inspektors uz trases varbūt arī neapturēs, bet ja gadīsies neparedzamais, tad apdrošinātāji var iegriezt regresu, ja vilkta neatbilstoša brička.
Offline
pikselis
26. May 2021, 21:31 #7889

Kopš: 28. Feb 2019

Ziņojumi: 9

Braucu ar:

Bmw e60 2008.gads 3.0d automāts - reizēm tukšgaitā dobjāk vibrē, kas man nav izskaidrojams, līdz ko iemet robā vai drusku uzdod gāzīti, vibrācijas nav. Šķiet, ka cēlienam viss OK.

Primārā sūdzība - aukstu pielaižot un braucot lēnām var dzirdēt no āras metālisku grabēšanu- līdz ko apstājas un kārba pārslēdzas, stāvot nekas negrab. Kad uzsilst, tad arī graboņa pazūd pie lēniem ātrumiem. Grabēšana nav dzirdama salonā, var dzirdēt tikai kad logu atver.
Vai šīs lietas varētu būt saistītas un no kā ticamāk varētu nākt troksnis?

[ Šo ziņu laboja pikselis, 26 May 2021, 21:41:18 ]

Offline
cmax
26. May 2021, 22:00 #7890

Kopš: 03. Jan 2013

Ziņojumi: 1122

Braucu ar:


26 May 2021, 20:20:55 @MrBadman rakstīja:

26 May 2021, 19:57:04 @XK220 rakstīja:
Kā ir ar laivām un to vilkšanu? CSDD norāda, ka ar B kategoriju un piekabi var kopējā masa būt 4250. Tātad ja auto pilna masa ir teiksim 1800Kg, tad var vilkt 2400kg? CItur rakstīts 3500kg ar piekabi. Īsāk sakot - ieliekat, lūdzu, linku uz lielāko laivu, kuru var vilkt ar B kategoriju un standarta 2l dīzeli universāli

Vēl vajag nočekot ko “vilcējs” drīkst vilkt ar bremzi/bez bremzēm. Inspektors uz trases varbūt arī neapturēs, bet ja gadīsies neparedzamais, tad apdrošinātāji var iegriezt regresu, ja vilkta neatbilstoša brička.


Ja piekabes pilna masa lielāka par 750kg tad sastāvā pilna masa max 3500. Bremzes piekabei nāk ja pilna masa ir lielāka par tiem 750kg. Tātad x5 ar divu tonnu piekabi nevar braukt, mini var. Liekas ka punkts par to ka piekabes pilna masa nedrīkst pārsniegt vilcēja pašmasu no noteikumiem ir izņemts.
Offline
Linkevicius
26. May 2021, 22:13 #7891

Kopš: 04. Mar 2021

Ziņojumi: 1014

Braucu ar:

VW Golf 5, dīzelis 2.0. Nobraukums 738k km odometrā. Gadā vidēji 40k-45k km novico.
Dzinēja kods BMM.
Prasts darba zirgs, uzticams un tādā garā.
Kas sāk nepatikt? Pēdējos nobrauktajos 700km 2 reizes iedegās indikācija par nepieciešamību veikt dpf reģenerāciju.
Tā ir pazīme dpf sāk izbeigties?
Offline
desadesa
26. May 2021, 22:53 #7892

Kopš: 01. Jul 2019

Ziņojumi: 2100

Braucu ar: noskrējienu <100k

Retorisks jautājums
Offline
alnisg
27. May 2021, 08:32 #7893

Kopš: 29. Jul 2015

Ziņojumi: 2073

Braucu ar:


26 May 2021, 22:00:43 @cmax rakstīja:

26 May 2021, 20:20:55 @MrBadman rakstīja:

26 May 2021, 19:57:04 @XK220 rakstīja:
Kā ir ar laivām un to vilkšanu? CSDD norāda, ***

Vēl vajag nočekot ko “vilcējs” drīkst vilkt ar ***.


Ja piekabes pilna masa lielāka par 750kg tad sastāvā pilna masa max 3500. ***

...tas tā ir, ja ir B, bet tam klāt nav tas 96.kods. Ja ir - 4250.
Bet tā morāle jau tāda, ja piekabei papīros 750, bet uzkrausi 2T, visdrīzāk jau neviens nep-ies, ja vien tās kravas raksturs skaidri neliecina par svaru, kā tas ir, piemēram ķieģeļu vai jahtas gadījumā...
Offline
CP17
28. May 2021, 16:18 #7894

Kopš: 17. Dec 2002

No: Zilupe

Ziņojumi: 17

Braucu ar: Sargenģeli


28 May 2021, 16:11:18 @Janchux_g rakstīja:
https://www.ss.lv/msg/lv/transport/cars/bmw/x5/ackeb.html

Kādam ir informācija par konkrēto auto?

Kā tur bija ar tiem motoriem? 4.6 vai 4.8 bija īstais? Atceros ka esmu šeit lasījis diskusijas, bet neatceros, kurš no tiem diviem motoriem bija labāks.

Varbūt kāds vēl var pateikt lietas, uz kurām jāskatās, pērkot V8 X5?

raksti šeit, konkrētā tēmā
http://www.bmwpower.lv/forum_topic.php?topic=73...art=5620#6181867
Offline
eecis
28. May 2021, 16:41 #7895

Kopš: 30. Aug 2006

No: Talsi

Ziņojumi: 253

Braucu ar: E36

Vajadzīga PALĪDZĪBA no BMW spečukiem!
Auto E36 Dzinējs S50B32
Tika nomainīts pilns Vanos remkomplekts no beisansystems.com Seals+Rattle repair kit.
Salikts viss atpakaļ vadoties pēc šī video: youtube video links
Pēc salikšanas iepriekš novērotais 'Rattle' vairs nav novērojams un noraustīšanās pie 3000rpm arī ne, bet ir jaudas zudums un divas JAUNAS (pirms darbiem arī tika diagnosticēts) kļūdas:
43 Inlet Vanos, advance valve
Un nezinu vai tas ir saistīts, bet klāt vēl nāca:
2C Signal, Thermal oil level sensor. (iespējams kādi vadi?)

Aizdedzes grādi brīvgaitā pirms remonta:
Cam.nominal position Exhaust- 0 Intake- 60
Camshaft actual position Exhaust -0,6 Intake 59.1
Grādi brīvgaitā PĒC remonta:
Cam.nominal position exhaust- 0 Intake- 55 (nez kapēc mainījies?)
Cam.actual position Exhaust- 10,1 Intake 60

VAI kādam ir kāda ideja vai padoms kas ir salikts greizi/nepareizi? Būšu ļoti pateicīgs par jebkādu informāciju.
Priecīgas visiem brīvdienas!

[ Šo ziņu laboja eecis, 28 May 2021, 16:45:45 ]

Offline
crime
28. May 2021, 18:23 #7896

Kopš: 03. Jul 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 8753

Braucu ar: m635csi

ir kādam viedoklis vai pieredze ar pretkorozijas apstrādi izmantojot dinitrolu ?

[ Šo ziņu laboja crime, 28 May 2021, 18:23:20 ]

Offline
sys9291
28. May 2021, 21:16 #7897

Kopš: 13. Jun 2003

No: Ogre

Ziņojumi: 5220

Braucu ar: F20 R1200RT


28 May 2021, 16:41:40 @eecis rakstīja:
Vajadzīga PALĪDZĪBA no BMW spečukiem!
Auto E36 Dzinējs S50B32
Tika nomainīts pilns Vanos remkomplekts no beisansystems.com Seals+Rattle repair kit.
Salikts viss atpakaļ vadoties pēc šī video: youtube video links
Pēc salikšanas iepriekš novērotais 'Rattle' vairs nav novērojams un noraustīšanās pie 3000rpm arī ne, bet ir jaudas zudums un divas JAUNAS (pirms darbiem arī tika diagnosticēts) kļūdas:
43 Inlet Vanos, advance valve
Un nezinu vai tas ir saistīts, bet klāt vēl nāca:
2C Signal, Thermal oil level sensor. (iespējams kādi vadi?)

Aizdedzes grādi brīvgaitā pirms remonta:
Cam.nominal position Exhaust- 0 Intake- 60
Camshaft actual position Exhaust -0,6 Intake 59.1
Grādi brīvgaitā PĒC remonta:
Cam.nominal position exhaust- 0 Intake- 55 (nez kapēc mainījies?)
Cam.actual position Exhaust- 10,1 Intake 60

VAI kādam ir kāda ideja vai padoms kas ir salikts greizi/nepareizi? Būšu ļoti pateicīgs par jebkādu informāciju.
Priecīgas visiem brīvdienas!

kļūda par wanos vārstu to nodzēšot parādās pēc aizdedzes parraustīšanas nedarbinot dzinēju?
Offline
Andrejs87
29. May 2021, 13:53 #7898

Kopš: 06. Jan 2021

No: Rīga

Ziņojumi: 41

Braucu ar: BMW3 (f30)

leather fix gel - kur lai iegādājas šos brīnumus un cik reāli labi viņi ir.
ir kādam kas iesakāms? paldies
Offline
eecis
29. May 2021, 14:31 #7899

Kopš: 30. Aug 2006

No: Talsi

Ziņojumi: 253

Braucu ar: E36


28 May 2021, 21:16:46 @sys9291 rakstīja:

28 May 2021, 16:41:40 @eecis rakstīja:
Vajadzīga PALĪDZĪBA no BMW spečukiem!
Auto E36 Dzinējs S50B32
Tika nomainīts pilns Vanos remkomplekts no beisansystems.com Seals+Rattle repair kit.
Salikts viss atpakaļ vadoties pēc šī video: youtube video links
Pēc salikšanas iepriekš novērotais 'Rattle' vairs nav novērojams un noraustīšanās pie 3000rpm arī ne, bet ir jaudas zudums un divas JAUNAS (pirms darbiem arī tika diagnosticēts) kļūdas:
43 Inlet Vanos, advance valve
Un nezinu vai tas ir saistīts, bet klāt vēl nāca:
2C Signal, Thermal oil level sensor. (iespējams kādi vadi?)

Aizdedzes grādi brīvgaitā pirms remonta:
Cam.nominal position Exhaust- 0 Intake- 60
Camshaft actual position Exhaust -0,6 Intake 59.1
Grādi brīvgaitā PĒC remonta:
Cam.nominal position exhaust- 0 Intake- 55 (nez kapēc mainījies?)
Cam.actual position Exhaust- 10,1 Intake 60

VAI kādam ir kāda ideja vai padoms kas ir salikts greizi/nepareizi? Būšu ļoti pateicīgs par jebkādu informāciju.
Priecīgas visiem brīvdienas!

kļūda par wanos vārstu to nodzēšot parādās pēc aizdedzes parraustīšanas nedarbinot dzinēju?

Kļūda iemetās uzreiz, bet to atradām-atrisinājām. Zem vāka nebija štekers kārtīgi nofiksēts.
Bet tagad nākamais jautājums: Vai spečuki var apstiprināt, ka S50B32 idle camshaft grādi jābut 0 un 60? +/- 2grādi cik noprotu. Jo man ir 10 un savienojot kārtīgi vadus vanosam sākās nemierīga dzinēja darbība brīvgaitā, kas nozīmē, ka ar aizdedzi kaut kas nav kārtībā. Kaut gan, kad Vanos nedarbojās, tad brīvgaitā dzinējs darbojās labi.
Offline
depo
29. May 2021, 17:33 #7900

Kopš: 09. Jan 2006

Ziņojumi: 20977

Braucu ar: Zirgu

Vai sadilusi/beigta stūres reika var klabēt pa bedrēm kā beidzies šarnīrs, ja eļļa nezūd?

[ Šo ziņu laboja depo, 29 May 2021, 17:33:41 ]

Offline

Moderatori: 968-jk, AV, AiwaShuraLLP, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, linda, mrc, noisex, smudo