Online
Pašreiz BMWPower skatās 89 viesi un 3 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: Par un ap 5er E60
Autors | Ziņojums |
AUTORS | 05. Aug 2014, 20:30 |
#7801
|
|  Kopš: 20. Oct 2009
No: Saulkrasti
Ziņojumi: 812
Braucu ar: A6 C7 BiTDI Competicion
| Kas var būt par figņu, ka nevar atslēgt dsc !? Nospiežot dtc pogu deaktivizējās dtc, paturot ilgāk tipa deaktivizējās dtc un dsc, bet tiko auto izspolē tā dzēšās jauda un mirgo dsc aplītis ar bultiņu. Uz asfalta jau itkā po , bet pa slidenāku ceļu nevar atvilkt normāli. Kas meļauj ponībā deaktivizēt sistēmu !? Sensons neko neatrada... tipa viss ir štokos un ar šo auto neesot jāspolē  | Offline | | |
Murphy  | 05. Aug 2014, 21:35 |
#7802
|
|  Kopš: 28. Nov 2003
No: Sigulda
Ziņojumi: 8511
Braucu ar: Arteon SB R line, F39 M sport
| Man šķiet ka tā arī jābūt. Viņš pats ierubās atpakaļ.
Man gan pēc CIC likšanas un citām izvirtībām kā izslēdz tā arī paliek izslēgts  | Offline | | |
AUTORS | 05. Aug 2014, 21:45 |
#7803
|
|  Kopš: 20. Oct 2009
No: Saulkrasti
Ziņojumi: 812
Braucu ar: A6 C7 BiTDI Competicion
|
05 Aug 2014, 21:35:16 Murphy rakstīja:
Man šķiet ka tā arī jābūt. Viņš pats ierubās atpakaļ.
Man gan pēc CIC likšanas un citām izvirtībām kā izslēdz tā arī paliek izslēgts 
gribi teikt ka ar e60 kam nav cic bet ccc nevar pat ziemā padriftēt !? Kaut kā neticās...! Un man tak ir lci tobiš fl modelis Sensonā teica ka esot jāatslēdzas tam dsc bet kapēc tas nenotiek nevarēja pateikt. Varbūt tā ieprogramēts pēc pirmā īpašnieka vēlmēm un tagad jāpāršuj bloks ? | Offline | | |
Murphy  | 05. Aug 2014, 21:51 |
#7804
|
|  Kopš: 28. Nov 2003
No: Sigulda
Ziņojumi: 8511
Braucu ar: Arteon SB R line, F39 M sport
| viņam tur divas pozīcijas - DTC un DSC laikam. Vienu var atslēgt pilnībā, otru tikai uz laiku. Neatceros cik ātri viņš ieslēdzās atpakaļ, bet slēdzās atpakaļ.
Pieņemu, ka tas kaut kā ir kodējams, tur lai kāds elektriķis mani palabo. | Offline | | |
///Meija | 06. Aug 2014, 11:35 |
#7805
|
|  Kopš: 08. Jan 2013
No: Jelgava
Ziņojumi: 1031
Braucu ar:
|
05 Aug 2014, 21:51:11 Murphy rakstīja:
viņam tur divas pozīcijas - DTC un DSC laikam. Vienu var atslēgt pilnībā, otru tikai uz laiku. Neatceros cik ātri viņš ieslēdzās atpakaļ, bet slēdzās atpakaļ.
Pieņemu, ka tas kaut kā ir kodējams, tur lai kāds elektriķis mani palabo.
Nu nez, kūpinu ratus ar izslēgtu DTC un DSC gan ziemā gan vasarā, nekas nerubās atpakaļ ne pēc 1min, ne 30 min, tikai pēc noslāpēšanas/piedarbināšanas atkal viss ir ieslēgts | Offline | | |
Krekers | 06. Aug 2014, 18:59 |
#7806
|
|  Kopš: 14. Jul 2011
No: Jelgava
Ziņojumi: 642
Braucu ar: e61
| Liekam mierā interneta diagnostiku Uzdošu kaut ko vieglāku. Interesē iegādāties kasko, bet šie kā vienmēr pie..sās ar savām signalizācijām utt.
Par cik es nedzīvoju getto rajonā, mašīna netiek turēta uz ielas, nav facelifts un nav maksimālā komplektācija, es nejūtu paniskas bailes un man pašam neliekas, ka tikšu jebkurā brīdī apzagts Kasko vairāk ir domāts, ja nu sanāk virsbūvi apčakarēt.
Taču tiem, kam nav reāla domāšana, bet tikai visu redz uz papīra, tie runā par riska grupām utt 
Reāls piemērs ir mans vecais E39 - iepriekšējais saimnieks pēc kasko pieprasījuma uzstādīja slepeno slēdzi un signalizāciju. Slēdzis gavno - kad dzen servisā iekšā visi lādējas, ka jāpišās + zināms autoelektriķis pateica, ka tas slēdzis mēsls, to ir viegli apiet. Signalizācija, savukārt, gļuko, tapēc sen vairs netiek darbināta.
Kasko tantes uz papīra ir apmierinātas, bet reāli dzīvē ieguvums 0.
Tāpēc rodas jautājums - kāda ir jūsu pieredze ar signalizācijām un kasko? Mega dārgas signalizācijas uzstādīšanai es neredzu jēgu, jo, kā jau minēju, nejūtos apdraudēts (nepieminēju, ka man ir E61 - kurš tad gribēs kūtiņu ) . Savukārt pret mega lētas signalizācijas uzstādīšanas man vispār ir alerģija - gluko durvis, izsūc aķīti, nevar pielaist utt. | Offline | | |
Martiii | 06. Aug 2014, 19:12 |
#7807
|
|  Kopš: 09. Jun 2003
Ziņojumi: 1108
Braucu ar: F11
|
06 Aug 2014, 18:59:30 Krekers rakstīja:
Liekam mierā interneta diagnostiku Uzdošu kaut ko vieglāku. Interesē iegādāties kasko, bet šie kā vienmēr pie..sās ar savām signalizācijām utt.
Par cik es nedzīvoju getto rajonā, mašīna netiek turēta uz ielas, nav facelifts un nav maksimālā komplektācija, es nejūtu paniskas bailes un man pašam neliekas, ka tikšu jebkurā brīdī apzagts Kasko vairāk ir domāts, ja nu sanāk virsbūvi apčakarēt.
Taču tiem, kam nav reāla domāšana, bet tikai visu redz uz papīra, tie runā par riska grupām utt 
Reāls piemērs ir mans vecais E39 - iepriekšējais saimnieks pēc kasko pieprasījuma uzstādīja slepeno slēdzi un signalizāciju. Slēdzis gavno - kad dzen servisā iekšā visi lādējas, ka jāpišās + zināms autoelektriķis pateica, ka tas slēdzis mēsls, to ir viegli apiet. Signalizācija, savukārt, gļuko, tapēc sen vairs netiek darbināta.
Kasko tantes uz papīra ir apmierinātas, bet reāli dzīvē ieguvums 0.
Tāpēc rodas jautājums - kāda ir jūsu pieredze ar signalizācijām un kasko? Mega dārgas signalizācijas uzstādīšanai es neredzu jēgu, jo, kā jau minēju, nejūtos apdraudēts (nepieminēju, ka man ir E61 - kurš tad gribēs kūtiņu ) . Savukārt pret mega lētas signalizācijas uzstādīšanas man vispār ir alerģija - gluko durvis, izsūc aķīti, nevar pielaist utt.
Ja ir rupnicas sigene, tad problemem nevajadzetu buut! Paskaties vai ir sarkanais plastmasa aplitis salona spogulja apakshdaljaa! Bta droshina | Offline | | |
mixy | 06. Aug 2014, 19:39 |
#7808
|
|  Kopš: 13. Aug 2013
No: Rīga
Ziņojumi: 83
Braucu ar: stieni
| Labs vakars, pie kā iesakat E61 savirzi regulēt? | Offline | | |
|
Murphy  | 06. Aug 2014, 19:48 |
#7809
|
|  Kopš: 28. Nov 2003
No: Sigulda
Ziņojumi: 8511
Braucu ar: Arteon SB R line, F39 M sport
| Regulēju pie Red_shadow. Pagaidām viss ok - taisni iet, riepas neēd  | Offline | | |
Krekers | 06. Aug 2014, 20:45 |
#7810
|
|  Kopš: 14. Jul 2011
No: Jelgava
Ziņojumi: 642
Braucu ar: e61
|
06 Aug 2014, 19:12:51 Martiii rakstīja:
Ja ir rupnicas sigene, tad problemem nevajadzetu buut! Paskaties vai ir sarkanais plastmasa aplitis salona spogulja apakshdaljaa! Bta droshina
Šķiet, ka man ir tikai centrālā atslēga + imobilaizers, bez siģenes.
Zem spoguļa nav nekādas sarkanas plastmasiņas. E39tajam gan ir, bet tam neko nevajag tagad 
Paspārdīju riepas, pie aizslēgtas mašīnas parāvu kapotu vaļā. Caur attaisītu logu, bet aizlēgtām durvīm mēģināju dabūt durvis vaļā - tās ir deadlockā, bet nekādas signalizācijas pazīmes nav.
[ Šo ziņu laboja Krekers, 06 Aug 2014, 20:49:32 ] | Offline | | |
AUTORS | 06. Aug 2014, 22:44 |
#7811
|
|  Kopš: 20. Oct 2009
No: Saulkrasti
Ziņojumi: 812
Braucu ar: A6 C7 BiTDI Competicion
| Varbūt vajadzēja jautāt "spečuku" topikā , bet tomēr pajautāšu. Pēc pirmās traki karstās nedēļas sāka brīžiem iečīkstēties pečkas ventilātors, pie maziem abarotiem un ne visu laiku , bet tracina ļoti. Citu dienu klusums visu dienu , šodien jau kādu stundu krita uz nerviem tad pārstāja. Vai kāds ir saskāries ar līdzīgu problēmu ? 39vītajam bija taspats un palīdzēja eļļojošais aerosols, ko iepūtu no motortelpas noņemot ieplūdes trubas un ar uzmauktu šļauciņu tiku līdz motoriņam.E60 nav to noņemamo trubu un nezinu cik viegli tikt klāt tam motoram , varbūt vieglāk izņemt monitoru un no salona , vai vienkārši pie ieslēgtas pečkas papūst nelielu eļļojošā aerosola devu Jo atceros murgu ar e39 kad mainīju to ventilātoru Jānojauc bija viss panelis | Offline | | |
Kaross  | 07. Aug 2014, 00:32 |
#7812
|
|  Kopš: 21. Oct 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 4477
Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2
| čīkstēšana ir no paša ventilatora un tur eļļošana nepalīdzēs. Tas jau ir neatgrezenisks process, kad sāk čikstēt. Drīz arī sāks nepūst. Nesen vienam kā reiz mainījām jaunu to ventilatoru. Ir tur darbiņš uz kādām 3-4 stundām.
----------------- Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
http://www.kaross-chip.lv
http://www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
| Offline | | |
AUTORS | 07. Aug 2014, 00:44 |
#7813
|
|  Kopš: 20. Oct 2009
No: Saulkrasti
Ziņojumi: 812
Braucu ar: A6 C7 BiTDI Competicion
|
07 Aug 2014, 00:32:55 Kaross rakstīja:
čīkstēšana ir no paša ventilatora un tur eļļošana nepalīdzēs. Tas jau ir neatgrezenisks process, kad sāk čikstēt. Drīz arī sāks nepūst. Nesen vienam kā reiz mainījām jaunu to ventilatoru. Ir tur darbiņš uz kādām 3-4 stundām.
E39 nomainīju ventilātoru un pēc brīža sāka čīkstēt , laikam bij plauktos nomētājies , sapūtu un pēc dažām stundām pārgāja ! Nu kamēr auto bij manā īpašumā aptuveni vel gadu, bij klusums.Cik te painteresējos , tad teica ka tie sūdi sākās braucot īsus gabalus un visu laiku ar ieslēgtu kondišku , tipa kondensāts pastiprināti rodās no kondiškas radiātora un tas dod mirtumu uz motoru, nedaudz aprūsē un sāk čivināt. Klau , a viņam kaukā tiek klāt nejaucot visu paneli !? e39 esmu mainījis tos motorus kādas reizes 3. visu akurāti izdarīt tiešām prasa stundas 3-4 ! | Offline | | |
Kaross  | 07. Aug 2014, 00:53 |
#7814
|
|  Kopš: 21. Oct 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 4477
Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2
| Pats to nedarīju, bet redzēju nedaudz. Izskatījās, ka nejaucot tur nevar nekam tikt klāt.
----------------- Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
http://www.kaross-chip.lv
http://www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
| Offline | | |
AUTORS | 07. Aug 2014, 02:14 |
#7815
|
|  Kopš: 20. Oct 2009
No: Saulkrasti
Ziņojumi: 812
Braucu ar: A6 C7 BiTDI Competicion
|
07 Aug 2014, 00:53:32 Kaross rakstīja:
Pats to nedarīju, bet redzēju nedaudz. Izskatījās, ka nejaucot tur nevar nekam tikt klāt.
nu skaidrs. Jaukšu rīt ārā,tad skatīšos. Ja e39 sasmērējot gultnīšus palīdzēja , tad gan jau te būs tas pats. Ja jājauc viss panelis tad nep..šos un vedīšu pie black rusian un liksim jaunu propelleri, tak noteikti vairák par 200einàriem viñš nemaksā | Offline | | |
Playstream69 | 07. Aug 2014, 14:54 |
#7816
|
|  Kopš: 21. Nov 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 800
Braucu ar:
| Vai visiem e60 nāk elektroniskais eļļas līmeņa mērītājs, ka ekrānā uzrādās cik līmenis ir, vai arī tiem, kuriem ir izvelkamā stieple, līmeņa noteikšani, šī funkcija nenāk?
| Offline | | |
|
coupezzz | 07. Aug 2014, 15:40 |
#7817
|
|  Kopš: 27. Mar 2008
No: Aizkraukle
Ziņojumi: 60
Braucu ar: W221
|
07 Aug 2014, 14:54:39 Playstream69 rakstīja:
Vai visiem e60 nāk elektroniskais eļļas līmeņa mērītājs, ka ekrānā uzrādās cik līmenis ir, vai arī tiem, kuriem ir izvelkamā stieple, līmeņa noteikšani, šī funkcija nenāk?
Manējam ir gan izvelkamais, gan elektroniskais displejā.  | Offline | | |
Playstream69 | 07. Aug 2014, 15:43 |
#7818
|
|  Kopš: 21. Nov 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 800
Braucu ar:
|
07 Aug 2014, 15:40:10 coupezzz rakstīja:
07 Aug 2014, 14:54:39 Playstream69 rakstīja:
Vai visiem e60 nāk elektroniskais eļļas līmeņa mērītājs, ka ekrānā uzrādās cik līmenis ir, vai arī tiem, kuriem ir izvelkamā stieple, līmeņa noteikšani, šī funkcija nenāk?
Manējam ir gan izvelkamais, gan elektroniskais displejā. 
Kura gada Tev auto?
Ekrānā manējam rāda - can`t read level right now. Vai braucoša, vai stāvoša un nepiedarbināta- visu laiku rāda to pašu.
Ir iespēja to kā noresetot vai arī tas mērītājs ir nobeidzies? vai arī tāda nav vispār. Auto 545i[ Šo ziņu laboja Playstream69, 07 Aug 2014, 15:44:23 ] | Offline | | |
AUTORS | 07. Aug 2014, 23:25 |
#7819
|
|  Kopš: 20. Oct 2009
No: Saulkrasti
Ziņojumi: 812
Braucu ar: A6 C7 BiTDI Competicion
|
07 Aug 2014, 15:43:35 Playstream69 rakstīja:
07 Aug 2014, 15:40:10 coupezzz rakstīja:
07 Aug 2014, 14:54:39 Playstream69 rakstīja:
Vai visiem e60 nāk elektroniskais eļļas līmeņa mērītājs, ka ekrānā uzrādās cik līmenis ir, vai arī tiem, kuriem ir izvelkamā stieple, līmeņa noteikšani, šī funkcija nenāk?
Manējam ir gan izvelkamais, gan elektroniskais displejā. 
Kura gada Tev auto?
Ekrānā manējam rāda - can`t read level right now. Vai braucoša, vai stāvoša un nepiedarbināta- visu laiku rāda to pašu.
Ir iespēja to kā noresetot vai arī tas mērītājs ir nobeidzies? vai arī tāda nav vispār. Auto 545i
nobeidzies devējs. | Offline | | |
cementits | 09. Aug 2014, 16:12 |
#7820
|
|  Kopš: 24. Oct 2006
Ziņojumi: 230
Braucu ar: E61 530D
| Ja kādam rodas vajadzība, kā piemēram man uzstādīt jumta reliņus tad-
E60- 82710147586
E61-82710308451
Šie ir detaļu kodi. E61 kods ir stieņiem kas stiprinās ailēs,es teiktu retums, prekš E-61.
Un pie stiprināšanas-ailēs ir īstenībā tādas, kā nelielas iedobes kur iestiprināt ko reāli neredz ikdienā | Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, AiwaShuraLLP, Angelz, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo
|