Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 89 viesi un 3 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Diskusijas par BMW modeļiem » BMW 5. sērija » E60/E61 (2003-2010)

Tēma: Par un ap 5er E60

AutorsZiņojums
AUTORS
05. Aug 2014, 20:30 #7801

Kopš: 20. Oct 2009

No: Saulkrasti

Ziņojumi: 812

Braucu ar: A6 C7 BiTDI Competicion

Kas var būt par figņu, ka nevar atslēgt dsc !? Nospiežot dtc pogu deaktivizējās dtc, paturot ilgāk tipa deaktivizējās dtc un dsc, bet tiko auto izspolē tā dzēšās jauda un mirgo dsc aplītis ar bultiņu. Uz asfalta jau itkā po , bet pa slidenāku ceļu nevar atvilkt normāli. Kas meļauj ponībā deaktivizēt sistēmu !? Sensons neko neatrada... tipa viss ir štokos un ar šo auto neesot jāspolē
Offline
Murphy
05. Aug 2014, 21:35 #7802

Kopš: 28. Nov 2003

No: Sigulda

Ziņojumi: 8511

Braucu ar: Arteon SB R line, F39 M sport

Man šķiet ka tā arī jābūt. Viņš pats ierubās atpakaļ.

Man gan pēc CIC likšanas un citām izvirtībām kā izslēdz tā arī paliek izslēgts
Offline
AUTORS
05. Aug 2014, 21:45 #7803

Kopš: 20. Oct 2009

No: Saulkrasti

Ziņojumi: 812

Braucu ar: A6 C7 BiTDI Competicion


05 Aug 2014, 21:35:16 Murphy rakstīja:
Man šķiet ka tā arī jābūt. Viņš pats ierubās atpakaļ.

Man gan pēc CIC likšanas un citām izvirtībām kā izslēdz tā arī paliek izslēgts
gribi teikt ka ar e60 kam nav cic bet ccc nevar pat ziemā padriftēt !? Kaut kā neticās...! Un man tak ir lci tobiš fl modelis Sensonā teica ka esot jāatslēdzas tam dsc bet kapēc tas nenotiek nevarēja pateikt. Varbūt tā ieprogramēts pēc pirmā īpašnieka vēlmēm un tagad jāpāršuj bloks ?
Offline
Murphy
05. Aug 2014, 21:51 #7804

Kopš: 28. Nov 2003

No: Sigulda

Ziņojumi: 8511

Braucu ar: Arteon SB R line, F39 M sport

viņam tur divas pozīcijas - DTC un DSC laikam. Vienu var atslēgt pilnībā, otru tikai uz laiku. Neatceros cik ātri viņš ieslēdzās atpakaļ, bet slēdzās atpakaļ.

Pieņemu, ka tas kaut kā ir kodējams, tur lai kāds elektriķis mani palabo.
Offline
///Meija
06. Aug 2014, 11:35 #7805

Kopš: 08. Jan 2013

No: Jelgava

Ziņojumi: 1031

Braucu ar:


05 Aug 2014, 21:51:11 Murphy rakstīja:
viņam tur divas pozīcijas - DTC un DSC laikam. Vienu var atslēgt pilnībā, otru tikai uz laiku. Neatceros cik ātri viņš ieslēdzās atpakaļ, bet slēdzās atpakaļ.

Pieņemu, ka tas kaut kā ir kodējams, tur lai kāds elektriķis mani palabo.

Nu nez, kūpinu ratus ar izslēgtu DTC un DSC gan ziemā gan vasarā, nekas nerubās atpakaļ ne pēc 1min, ne 30 min, tikai pēc noslāpēšanas/piedarbināšanas atkal viss ir ieslēgts
Offline
Krekers
06. Aug 2014, 18:59 #7806

Kopš: 14. Jul 2011

No: Jelgava

Ziņojumi: 642

Braucu ar: e61

Liekam mierā interneta diagnostiku Uzdošu kaut ko vieglāku. Interesē iegādāties kasko, bet šie kā vienmēr pie..sās ar savām signalizācijām utt.

Par cik es nedzīvoju getto rajonā, mašīna netiek turēta uz ielas, nav facelifts un nav maksimālā komplektācija, es nejūtu paniskas bailes un man pašam neliekas, ka tikšu jebkurā brīdī apzagts Kasko vairāk ir domāts, ja nu sanāk virsbūvi apčakarēt.

Taču tiem, kam nav reāla domāšana, bet tikai visu redz uz papīra, tie runā par riska grupām utt


Reāls piemērs ir mans vecais E39 - iepriekšējais saimnieks pēc kasko pieprasījuma uzstādīja slepeno slēdzi un signalizāciju. Slēdzis gavno - kad dzen servisā iekšā visi lādējas, ka jāpišās + zināms autoelektriķis pateica, ka tas slēdzis mēsls, to ir viegli apiet. Signalizācija, savukārt, gļuko, tapēc sen vairs netiek darbināta.


Kasko tantes uz papīra ir apmierinātas, bet reāli dzīvē ieguvums 0.


Tāpēc rodas jautājums - kāda ir jūsu pieredze ar signalizācijām un kasko? Mega dārgas signalizācijas uzstādīšanai es neredzu jēgu, jo, kā jau minēju, nejūtos apdraudēts (nepieminēju, ka man ir E61 - kurš tad gribēs kūtiņu ) . Savukārt pret mega lētas signalizācijas uzstādīšanas man vispār ir alerģija - gluko durvis, izsūc aķīti, nevar pielaist utt.
Offline
Martiii
06. Aug 2014, 19:12 #7807

Kopš: 09. Jun 2003

Ziņojumi: 1108

Braucu ar: F11


06 Aug 2014, 18:59:30 Krekers rakstīja:
Liekam mierā interneta diagnostiku Uzdošu kaut ko vieglāku. Interesē iegādāties kasko, bet šie kā vienmēr pie..sās ar savām signalizācijām utt.

Par cik es nedzīvoju getto rajonā, mašīna netiek turēta uz ielas, nav facelifts un nav maksimālā komplektācija, es nejūtu paniskas bailes un man pašam neliekas, ka tikšu jebkurā brīdī apzagts Kasko vairāk ir domāts, ja nu sanāk virsbūvi apčakarēt.

Taču tiem, kam nav reāla domāšana, bet tikai visu redz uz papīra, tie runā par riska grupām utt


Reāls piemērs ir mans vecais E39 - iepriekšējais saimnieks pēc kasko pieprasījuma uzstādīja slepeno slēdzi un signalizāciju. Slēdzis gavno - kad dzen servisā iekšā visi lādējas, ka jāpišās + zināms autoelektriķis pateica, ka tas slēdzis mēsls, to ir viegli apiet. Signalizācija, savukārt, gļuko, tapēc sen vairs netiek darbināta.


Kasko tantes uz papīra ir apmierinātas, bet reāli dzīvē ieguvums 0.


Tāpēc rodas jautājums - kāda ir jūsu pieredze ar signalizācijām un kasko? Mega dārgas signalizācijas uzstādīšanai es neredzu jēgu, jo, kā jau minēju, nejūtos apdraudēts (nepieminēju, ka man ir E61 - kurš tad gribēs kūtiņu ) . Savukārt pret mega lētas signalizācijas uzstādīšanas man vispār ir alerģija - gluko durvis, izsūc aķīti, nevar pielaist utt.

Ja ir rupnicas sigene, tad problemem nevajadzetu buut! Paskaties vai ir sarkanais plastmasa aplitis salona spogulja apakshdaljaa! Bta droshina
Offline
mixy
06. Aug 2014, 19:39 #7808

Kopš: 13. Aug 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 83

Braucu ar: stieni

Labs vakars, pie kā iesakat E61 savirzi regulēt?
Offline
Murphy
06. Aug 2014, 19:48 #7809

Kopš: 28. Nov 2003

No: Sigulda

Ziņojumi: 8511

Braucu ar: Arteon SB R line, F39 M sport

Regulēju pie Red_shadow. Pagaidām viss ok - taisni iet, riepas neēd
Offline
Krekers
06. Aug 2014, 20:45 #7810

Kopš: 14. Jul 2011

No: Jelgava

Ziņojumi: 642

Braucu ar: e61


06 Aug 2014, 19:12:51 Martiii rakstīja:
Ja ir rupnicas sigene, tad problemem nevajadzetu buut! Paskaties vai ir sarkanais plastmasa aplitis salona spogulja apakshdaljaa! Bta droshina


Šķiet, ka man ir tikai centrālā atslēga + imobilaizers, bez siģenes.

Zem spoguļa nav nekādas sarkanas plastmasiņas. E39tajam gan ir, bet tam neko nevajag tagad

Paspārdīju riepas, pie aizslēgtas mašīnas parāvu kapotu vaļā. Caur attaisītu logu, bet aizlēgtām durvīm mēģināju dabūt durvis vaļā - tās ir deadlockā, bet nekādas signalizācijas pazīmes nav.


[ Šo ziņu laboja Krekers, 06 Aug 2014, 20:49:32 ]

Offline
AUTORS
06. Aug 2014, 22:44 #7811

Kopš: 20. Oct 2009

No: Saulkrasti

Ziņojumi: 812

Braucu ar: A6 C7 BiTDI Competicion

Varbūt vajadzēja jautāt "spečuku" topikā , bet tomēr pajautāšu. Pēc pirmās traki karstās nedēļas sāka brīžiem iečīkstēties pečkas ventilātors, pie maziem abarotiem un ne visu laiku , bet tracina ļoti. Citu dienu klusums visu dienu , šodien jau kādu stundu krita uz nerviem tad pārstāja. Vai kāds ir saskāries ar līdzīgu problēmu ? 39vītajam bija taspats un palīdzēja eļļojošais aerosols, ko iepūtu no motortelpas noņemot ieplūdes trubas un ar uzmauktu šļauciņu tiku līdz motoriņam.E60 nav to noņemamo trubu un nezinu cik viegli tikt klāt tam motoram , varbūt vieglāk izņemt monitoru un no salona , vai vienkārši pie ieslēgtas pečkas papūst nelielu eļļojošā aerosola devu Jo atceros murgu ar e39 kad mainīju to ventilātoru Jānojauc bija viss panelis
Offline
Kaross
07. Aug 2014, 00:32 #7812

Kopš: 21. Oct 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 4477

Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2

čīkstēšana ir no paša ventilatora un tur eļļošana nepalīdzēs. Tas jau ir neatgrezenisks process, kad sāk čikstēt. Drīz arī sāks nepūst. Nesen vienam kā reiz mainījām jaunu to ventilatoru. Ir tur darbiņš uz kādām 3-4 stundām.

-----------------
Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
http://www.kaross-chip.lv
http://www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
Offline
AUTORS
07. Aug 2014, 00:44 #7813

Kopš: 20. Oct 2009

No: Saulkrasti

Ziņojumi: 812

Braucu ar: A6 C7 BiTDI Competicion


07 Aug 2014, 00:32:55 Kaross rakstīja:
čīkstēšana ir no paša ventilatora un tur eļļošana nepalīdzēs. Tas jau ir neatgrezenisks process, kad sāk čikstēt. Drīz arī sāks nepūst. Nesen vienam kā reiz mainījām jaunu to ventilatoru. Ir tur darbiņš uz kādām 3-4 stundām.
E39 nomainīju ventilātoru un pēc brīža sāka čīkstēt , laikam bij plauktos nomētājies , sapūtu un pēc dažām stundām pārgāja ! Nu kamēr auto bij manā īpašumā aptuveni vel gadu, bij klusums.Cik te painteresējos , tad teica ka tie sūdi sākās braucot īsus gabalus un visu laiku ar ieslēgtu kondišku , tipa kondensāts pastiprināti rodās no kondiškas radiātora un tas dod mirtumu uz motoru, nedaudz aprūsē un sāk čivināt. Klau , a viņam kaukā tiek klāt nejaucot visu paneli !? e39 esmu mainījis tos motorus kādas reizes 3. visu akurāti izdarīt tiešām prasa stundas 3-4 !
Offline
Kaross
07. Aug 2014, 00:53 #7814

Kopš: 21. Oct 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 4477

Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2

Pats to nedarīju, bet redzēju nedaudz. Izskatījās, ka nejaucot tur nevar nekam tikt klāt.

-----------------
Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
http://www.kaross-chip.lv
http://www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
Offline
AUTORS
07. Aug 2014, 02:14 #7815

Kopš: 20. Oct 2009

No: Saulkrasti

Ziņojumi: 812

Braucu ar: A6 C7 BiTDI Competicion


07 Aug 2014, 00:53:32 Kaross rakstīja:
Pats to nedarīju, bet redzēju nedaudz. Izskatījās, ka nejaucot tur nevar nekam tikt klāt.
nu skaidrs. Jaukšu rīt ārā,tad skatīšos. Ja e39 sasmērējot gultnīšus palīdzēja , tad gan jau te būs tas pats. Ja jājauc viss panelis tad nep..šos un vedīšu pie black rusian un liksim jaunu propelleri, tak noteikti vairák par 200einàriem viñš nemaksā
Offline
Playstream69
07. Aug 2014, 14:54 #7816

Kopš: 21. Nov 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 800

Braucu ar:

Vai visiem e60 nāk elektroniskais eļļas līmeņa mērītājs, ka ekrānā uzrādās cik līmenis ir, vai arī tiem, kuriem ir izvelkamā stieple, līmeņa noteikšani, šī funkcija nenāk?

Offline
coupezzz
07. Aug 2014, 15:40 #7817

Kopš: 27. Mar 2008

No: Aizkraukle

Ziņojumi: 60

Braucu ar: W221


07 Aug 2014, 14:54:39 Playstream69 rakstīja:
Vai visiem e60 nāk elektroniskais eļļas līmeņa mērītājs, ka ekrānā uzrādās cik līmenis ir, vai arī tiem, kuriem ir izvelkamā stieple, līmeņa noteikšani, šī funkcija nenāk?




Manējam ir gan izvelkamais, gan elektroniskais displejā.
Offline
Playstream69
07. Aug 2014, 15:43 #7818

Kopš: 21. Nov 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 800

Braucu ar:


07 Aug 2014, 15:40:10 coupezzz rakstīja:

07 Aug 2014, 14:54:39 Playstream69 rakstīja:
Vai visiem e60 nāk elektroniskais eļļas līmeņa mērītājs, ka ekrānā uzrādās cik līmenis ir, vai arī tiem, kuriem ir izvelkamā stieple, līmeņa noteikšani, šī funkcija nenāk?




Manējam ir gan izvelkamais, gan elektroniskais displejā.


Kura gada Tev auto?
Ekrānā manējam rāda - can`t read level right now. Vai braucoša, vai stāvoša un nepiedarbināta- visu laiku rāda to pašu.
Ir iespēja to kā noresetot vai arī tas mērītājs ir nobeidzies? vai arī tāda nav vispār. Auto 545i

[ Šo ziņu laboja Playstream69, 07 Aug 2014, 15:44:23 ]

Offline
AUTORS
07. Aug 2014, 23:25 #7819

Kopš: 20. Oct 2009

No: Saulkrasti

Ziņojumi: 812

Braucu ar: A6 C7 BiTDI Competicion


07 Aug 2014, 15:43:35 Playstream69 rakstīja:

07 Aug 2014, 15:40:10 coupezzz rakstīja:

07 Aug 2014, 14:54:39 Playstream69 rakstīja:
Vai visiem e60 nāk elektroniskais eļļas līmeņa mērītājs, ka ekrānā uzrādās cik līmenis ir, vai arī tiem, kuriem ir izvelkamā stieple, līmeņa noteikšani, šī funkcija nenāk?




Manējam ir gan izvelkamais, gan elektroniskais displejā.


Kura gada Tev auto?
Ekrānā manējam rāda - can`t read level right now. Vai braucoša, vai stāvoša un nepiedarbināta- visu laiku rāda to pašu.
Ir iespēja to kā noresetot vai arī tas mērītājs ir nobeidzies? vai arī tāda nav vispār. Auto 545i
nobeidzies devējs.
Offline
cementits
09. Aug 2014, 16:12 #7820

Kopš: 24. Oct 2006

Ziņojumi: 230

Braucu ar: E61 530D

Ja kādam rodas vajadzība, kā piemēram man uzstādīt jumta reliņus tad-
E60- 82710147586
E61-82710308451
Šie ir detaļu kodi. E61 kods ir stieņiem kas stiprinās ailēs,es teiktu retums, prekš E-61.

Un pie stiprināšanas-ailēs ir īstenībā tādas, kā nelielas iedobes kur iestiprināt ko reāli neredz ikdienā
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, AiwaShuraLLP, Angelz, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo