Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 54 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Diskusijas par BMW modeļiem » BMW 5. sērija

Tēma: Par un ap 5er G30

AutorsZiņojums
karro
01. Jul 2024, 22:30 #727

Kopš: 08. Apr 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 4797

Braucu ar: studentu variantu


01 Jul 2024, 19:41:29 @Briize rakstīja:
Uzliku priekšā jaunus oriģinālos bremžu diskus un oriģinālos klučus, nobraucu 300-400km labā pusē,lēni sastrēgumos bremzējot, sāka čīkstēt kā vecai takšu GAZ 24 - Volgai. Noņēmām abās pusēs tos klučus, nekādu metāla skaidu vai citu defektu nav, uzlikām arī jaunas atspetes tāpat čīkst kurwa bober ! Ir kādam kādas idejas ?


nu hz par idejām, bet, ja nekas cits nelīdz, var pamēģināt "piebraukt" pēc sentēvu metōdes: atrodi labu, tukšu ceļa posmu, kur vingrināties (kaut kāda mazāk apdzīvota šoseja), pāris reizes nobremzē no 90 līdz 50, strauji, bet ne mega jaudīgi, lai uzsilst, tad 2-3x 100->20 uz ABS ieslēgšanās robežas, bet neapstājies (izņemot, ja māmiņas ar bērniem). Ja pareizi visu izdarīji, tad jutīsi, kā bremzes smird . Tad tāpat, pēc iespējas izvairoties no apstāšanās "uz bremzēm", pabrauc kādas 10-15 min, lai atdziest normāli. Daudzas kluču un disku problēmas (man čīkst, man met) pēc šī atrisinās

Es zinu, ka servisā tā neiesaka, un es esmu arī pāris reizes mēģinājis servisiem paklausīt (pirmos 200 - bremzē ļoti mierīgi!), lai beigās izdarītu, kā augstāk rakstīts, jo kaut kas tirinās, kaut kas drebinās, diski laikam MET!!1!, utt. Nekas tur ne met, ne kā.

Protams, kā nu bez atrunas: ja dampītis uzsprāgst vai aizdegas, tad ņevinavataja ja, paši atnācāt

Padomājot vēl - čīkstēšana būtībā ir augstas frekvences vibrācija. Tur nav kāda starplika aizmirsta, vai atspere, vai kaut kas neturas vietā tik ļoti, kā varētu?

[ Šo ziņu laboja karro, 01 Jul 2024, 22:39:53 ]

Offline
smudo
31. Oct 2024, 13:04 #728

Kopš: 18. Jan 2015

Ziņojumi: 3955

Braucu ar: 944 turbo & Cayman & 330iX & 540ix

Jautājums par G30 540i xdrive automāta eļļas maiņu. Auto jau pamazām tuvojas 80k km (nobraukums 72k km) un gribētu samainīt eļļu kārbai. Wessā teica, ka nav spectūļa un samaina tikai to daļu, kas bez tā dabūjama ārā. Inchcape uzdevu jautājumu un gaidu atbildi - ko un kā viņi maina. Saprotu, ka kārbas adaptācijas pēc maiņas neveic ne viens, ne otrs un tas pie kāda speciālista tāpat jāved veikt? G20/21 topikā pavasarī šis plašāķ izrunāts un saprotu, ka bez spectūļa paliek iekšā vēl 1-2 l, kas ir ap 20%, līdz ar to pēc būtības lielu daļu eļļas tāpat nomaina un neizjautcot kārbu tāpat īsti visu eļļu samainīt nevar, pat ar spectūli?

Ņemot vērā minēto, vai par to vispār jāiespringst, jo pamatā eļļa būs par 80% svaiga ar jaunu filtru?

Vai arī kārbai ar 70k km, ja nekādu sūdzību nav, vajag adaptācijas pec eļļas maiņas?

Ir vieta, kur to visu var izdarīt uz vienā vietā, ar apkopes reģistrāciju auto kompī?

[ Šo ziņu laboja smudo, 31 Oct 2024, 15:33:06 ]

Offline
Elviss
31. Oct 2024, 13:13 #729

Kopš: 02. May 2006

Ziņojumi: 22786

Braucu ar: VAZ 2101 80'

Prasi RSA. Tūlis viņam ir.

Ierakstīs info ne tikai mašīnā, bet BMW datubāzē.

-----------------

RT Translations
Offline
smudo
31. Oct 2024, 13:45 #730

Kopš: 18. Jan 2015

Ziņojumi: 3955

Braucu ar: 944 turbo & Cayman & 330iX & 540ix


31 Oct 2024, 13:13:54 @Elviss rakstīja:
Prasi RSA. Tūlis viņam ir.

Ierakstīs info ne tikai mašīnā, bet BMW datubāzē.


Paldies, sazvanījos.
Offline
defekc
21. Jan 2025, 22:15 #731

Kopš: 19. Sep 2006

No: Jelgava

Ziņojumi: 14467

Braucu ar: G31, F31, E91, E46

Ir šeit kādi meistari, kas var uzkodēt "Remote start" uz 2020 G30 ar ID7? Ja pareizi saprotu, tad EU šī funkcija oficiāli nav pieejama.
Offline
Angelz
25. Jan 2025, 00:23 #732

Kopš: 17. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 2882

Braucu ar: BMW


21 Jan 2025, 22:15:36 @defekc rakstīja:
Ir šeit kādi meistari, kas var uzkodēt "Remote start" uz 2020 G30 ar ID7? Ja pareizi saprotu, tad EU šī funkcija oficiāli nav pieejama.


Ja runa iet par OEM risinājumu tad ar vnk uzkodēt nebūs līdzēts. Kā minimums motorblokam atbilstoši sertifikāti kā arī opcionāli atbilstoša a/m komplektācija.

-----------------
▫▪□ ■ BMW a/m dažāda profila elektronikas remontdarbi ■ □▪▫

Dažādu BMW multimēdiju navigāciju karšu aktuālie jauninājumi
Offline
Angelz
25. Jan 2025, 00:29 #733

Kopš: 17. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 2882

Braucu ar: BMW


31 Oct 2024, 13:13:54 @Elviss rakstīja:
Prasi RSA. Tūlis viņam ir.

Ierakstīs info ne tikai mašīnā, bet BMW datubāzē.


Ne tikai RSA var ierakstīt BMW a/m apkopes un citus darbus oficiāli AOS BMW serveru datubāzē un arī pašā a/m.

-----------------
▫▪□ ■ BMW a/m dažāda profila elektronikas remontdarbi ■ □▪▫

Dažādu BMW multimēdiju navigāciju karšu aktuālie jauninājumi
Offline
defekc
26. Jan 2025, 19:55 #734

Kopš: 19. Sep 2006

No: Jelgava

Ziņojumi: 14467

Braucu ar: G31, F31, E91, E46


25 Jan 2025, 00:23:53 @Angelz rakstīja:

21 Jan 2025, 22:15:36 @defekc rakstīja:
Ir šeit kādi meistari, kas var uzkodēt "Remote start" uz 2020 G30 ar ID7? Ja pareizi saprotu, tad EU šī funkcija oficiāli nav pieejama.


Ja runa iet par OEM risinājumu tad ar vnk uzkodēt nebūs līdzēts. Kā minimums motorblokam atbilstoši sertifikāti kā arī opcionāli atbilstoša a/m komplektācija.


Es par OEM. Tos aftermarketa variantus, kur viena atslēga jānoziedo, neizskatu.

Iekš DME jābūt attiecīgā FSC sertifikāta slotam? Kas no komplektācijas ir nepieciešams?

Tas ir izdarāms vai varu aizmirst?
Offline
Negantelis
26. Jan 2025, 20:10 #735

Kopš: 01. Mar 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 1491

Braucu ar: M54 KOMPRESOR un daudziem motocikliem.


01 Jul 2024, 22:04:07 @Jerso rakstīja:

01 Jul 2024, 21:08:20 @Murphy rakstīja:
Ir kādam viedoklis par 530e?
Jēga no tā mini elektromotora? Cik reāli LV var nobraukt?

Vai labāk skatīties 530i virzienā?


No pilnas bākas parasti ar elektrību nobraucu 250-350km, bāka 45L. Tagad electric range 25-27km pēc uzlādes, 2018 gada. 3 gadi atpakaļ range bija 35km.



Nu un kāds tad ir tas fosilais patērtiņš pilsētā?
Mājās pie rozetes slēdz?
Offline
martins_usars
05. Feb 2025, 23:02 #736

Kopš: 01. May 2023

Ziņojumi: 1344

Braucu ar: skatuve viens!

Iespējams kādam noderēs. G31 2017-12 var atslēgt SOS bateriju softiski

Ar BimmerCode iekš Body Control Module (BCM), advanced options, Meldung_0299 uz 0x00 vai nicht activ

SOS paziņojums panelī nost. Izmaksas 50 eiro par bimmercode un 50-80 eiro par OBD adapteri. Lētāk par bateriju un griestu ārdīšanu
Offline
Tune-L
06. Feb 2025, 16:05 #737

Kopš: 12. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 20459

Braucu ar: BMW 3GT, BMW 4Gran Coupe, Volvo V50 R-Design


05 Feb 2025, 23:02:06 @martins_usars rakstīja:
Iespējams kādam noderēs. G31 2017-12 var atslēgt SOS bateriju softiski

Ar BimmerCode iekš Body Control Module (BCM), advanced options, Meldung_0299 uz 0x00 vai nicht activ

SOS paziņojums panelī nost. Izmaksas 50 eiro par bimmercode un 50-80 eiro par OBD adapteri. Lētāk par bateriju un griestu ārdīšanu


Savdabīgs domu gājiens.

-----------------
Patiesība mūsdienās tiek uzskatīta par naida runu.
Offline
uldens1
06. Feb 2025, 16:49 #738

Kopš: 28. Feb 2008

Ziņojumi: 16773

Braucu ar:


01 Jul 2024, 21:48:51 @Briize rakstīja:

01 Jul 2024, 20:16:11 @kexxx rakstīja:
visas kluču pieguļošās metāla virsmas tika sasmērētas?
vadīklas notīrītas?
var vadīklu gumijas bukses nomainīt, moš palīdzēs

Pilnīgi visas pieguļošās virsmas pret suportu netika gan sasmērētas, tikai tajās vietās, kur bremžu klučiem augšā un apakšā tie stieņi, vai kā viņus tur sauc, atspiežās pret supportu.
Vadīklas notīrija, tur arī nebija nekādas rūsas vai baigo netīrumu,tik veco bremžu klucu putekļi, jo tas auto nav tik ilgi vēl pa LV ceļiem braucis, bet vadīklu gumijas bukses gan nav mainītas...
No pieredzes,citus klučus un problēma pazūd.Daudzu gadu laikā pāris reizes ir bijis ka jauni kluči sāk čikstēt,uzliekot cita ražotāja problēma atrisinās
Offline
Bullis
06. Feb 2025, 18:00 #739

Kopš: 14. Nov 2003

Ziņojumi: 2487

Braucu ar:

Mums bija vairaki gadījumi, kad Bosch kluči čīkst, vairs neizvēlamies šā ražotāja klučus...
Offline
protams
06. Feb 2025, 19:53 #740

Kopš: 11. Nov 2005

Ziņojumi: 5996

Braucu ar: NS7

Daudzkārt čīkst dažādu ražotāju diski pret klučiem.

-----------------
Tradicionāli - vīrietis ar sievieti - auto ar iekšdedzes dzinēju!
Offline
Briize
06. Feb 2025, 20:24 #741

Kopš: 08. Sep 2023

Ziņojumi: 804

Braucu ar:


06 Feb 2025, 19:53:49 @protams rakstīja:
Daudzkārt čīkst dažādu ražotāju diski pret klučiem.

Manā gadījumā uzliku gan oriģinālos BMW diskus, gan klučus un čīkstēja kā vecai Volgai, tad pēc kaut kādiem 500km uzlikām vēl jaunas atsperītes, kādu laiku vēl čīkstēja, tad pārgāja...
Offline
crime
06. Feb 2025, 20:48 #742

Kopš: 03. Jul 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 8715

Braucu ar: m635csi


05 Feb 2025, 23:02:06 @martins_usars rakstīja:
Iespējams kādam noderēs. G31 2017-12 var atslēgt SOS bateriju softiski

Ar BimmerCode iekš Body Control Module (BCM), advanced options, Meldung_0299 uz 0x00 vai nicht activ

SOS paziņojums panelī nost. Izmaksas 50 eiro par bimmercode un 50-80 eiro par OBD adapteri. Lētāk par bateriju un griestu ārdīšanu


psc, tikko sūtīju oem bateriju vienam pilsonim, 40eur maksāja nē nu protams, labāk sapist auto un vēl 100-130eur par to samaksāt
Offline
waldmenz
07. Feb 2025, 09:32 #743

Kopš: 07. Apr 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 128

Braucu ar: M, S13


26 Jan 2025, 20:10:25 @Negantelis rakstīja:

01 Jul 2024, 22:04:07 @Jerso rakstīja:

01 Jul 2024, 21:08:20 @Murphy rakstīja:
Ir kādam viedoklis par 530e?
Jēga no tā mini elektromotora? Cik reāli LV var nobraukt?

Vai labāk skatīties 530i virzienā?


No pilnas bākas parasti ar elektrību nobraucu 250-350km, bāka 45L. Tagad electric range 25-27km pēc uzlādes, 2018 gada. 3 gadi atpakaļ range bija 35km.



Nu un kāds tad ir tas fosilais patērtiņš pilsētā?
Mājās pie rozetes slēdz?


2022 530e xDrive

Lietoju ikdienā, lādēju darba dienās darbā, braucu 70% pilsētā, Janvārī uz 1358 km patēriņš 6.2l benzīns - 84L + 173.64 kWh uzlādēti no tīkla.
Dzīvojot pilsētā, ja ir kur ikdienā lādēt, tad teiktu, ka pat ļoti ir jēga, pat ar publiskās uzlādes cenām.
Offline
smudo
07. Feb 2025, 11:27 #744

Kopš: 18. Jan 2015

Ziņojumi: 3955

Braucu ar: 944 turbo & Cayman & 330iX & 540ix


07 Feb 2025, 09:32:35 @waldmenz rakstīja:

26 Jan 2025, 20:10:25 @Negantelis rakstīja:

01 Jul 2024, 22:04:07 @Jerso rakstīja:

01 Jul 2024, 21:08:20 @Murphy rakstīja:
Ir kādam viedoklis par 530e?
Jēga no tā mini elektromotora? Cik reāli LV var nobraukt?

Vai labāk skatīties 530i virzienā?


No pilnas bākas parasti ar elektrību nobraucu 250-350km, bāka 45L. Tagad electric range 25-27km pēc uzlādes, 2018 gada. 3 gadi atpakaļ range bija 35km.



Nu un kāds tad ir tas fosilais patērtiņš pilsētā?
Mājās pie rozetes slēdz?


2022 530e xDrive

Lietoju ikdienā, lādēju darba dienās darbā, braucu 70% pilsētā, Janvārī uz 1358 km patēriņš 6.2l benzīns - 84L + 173.64 kWh uzlādēti no tīkla.
Dzīvojot pilsētā, ja ir kur ikdienā lādēt, tad teiktu, ka pat ļoti ir jēga, pat ar publiskās uzlādes cenām.


Kādi 50l benzīna ietaupīti, aizstājot tos ar 173kWh elektrības. Kaut kāds 50 EUR savings sanāk (vai EUR 80, ja pa velti uzlāde). Ņemot vērā iegādes cenas deltu, jēgas nekādas nav, bet PHEV
ES ir ļoti populāri dēļ tax savings, jo teorētski kā mazāks CO2 izmešu skaits - tur gan vēl jāskatās, pie cik k km tur pa nullēm izlīdzinās (dēļ lielāka CO2 ražošnā) un ar kādu elektrību uzlādi veic.

Arī LV UVTL un ekspluatācijas nodoklis PHEV (īpaši jaudīgajiem) ir krietni zemāks par ICE. Čoms, kam placis, teica, ka pirms pēdējām UVTL izmaiņām kā karsti pīrādziņi gāja 2-4 gadus lietoti G05 ar 3,0d, bet kopš izmaiņām pat base 3,0d ir dārgākajā katergorijā ar 210kw un tagad 80% G05 ar PHEV tiek tirgoti. 3,0d pērkot tikai "uz" fisiko personu.

Man ir G31 LCI 540ix ar MHEV un februārī uz 1130km BMW apps vidējo 8,6l rāda, bet tur lielākā daļašoseja bija, kur braucot ar PHEV beigās patēriņš būtu samērā līdzīgs. Bet pilsētā īsos gabalos, kur 100% EV režims, protams, ka šāda sistēma makes sense, jo var vispār ICE neškilt klāt, kas īsā pāris km braucienā ir labi.
Offline
Mikels
07. Feb 2025, 11:44 #745

Kopš: 28. Jan 2011

Ziņojumi: 5207

Braucu ar: cieņu

Attiecībā uz iegādes cenu, nav tā, ka šie 530e un 330e otrreizējā tirdziņā ļoti strauji zaudē savu vērtību un ir pat lētāki par parastajām versijām?

[ Šo ziņu laboja Mikels, 07 Feb 2025, 11:45:16 ]

Offline
waldmenz
07. Feb 2025, 12:03 #746

Kopš: 07. Apr 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 128

Braucu ar: M, S13


07 Feb 2025, 11:27:25 @smudo rakstīja:


Kādi 50l benzīna ietaupīti, aizstājot tos ar 173kWh elektrības. Kaut kāds 50 EUR savings sanāk (vai EUR 80, ja pa velti uzlāde). Ņemot vērā iegādes cenas deltu, jēgas nekādas nav, bet PHEV
ES ir ļoti populāri dēļ tax savings, jo teorētski kā mazāks CO2 izmešu skaits - tur gan vēl jāskatās, pie cik k km tur pa nullēm izlīdzinās (dēļ lielāka CO2 ražošnā) un ar kādu elektrību uzlādi veic.

Arī LV UVTL un ekspluatācijas nodoklis PHEV (īpaši jaudīgajiem) ir krietni zemāks par ICE. Čoms, kam placis, teica, ka pirms pēdējām UVTL izmaiņām kā karsti pīrādziņi gāja 2-4 gadus lietoti G05 ar 3,0d, bet kopš izmaiņām pat base 3,0d ir dārgākajā katergorijā ar 210kw un tagad 80% G05 ar PHEV tiek tirgoti. 3,0d pērkot tikai "uz" fisiko personu.

Man ir G31 LCI 540ix ar MHEV un februārī uz 1130km BMW apps vidējo 8,6l rāda, bet tur lielākā daļašoseja bija, kur braucot ar PHEV beigās patēriņš būtu samērā līdzīgs. Bet pilsētā īsos gabalos, kur 100% EV režims, protams, ka šāda sistēma makes sense, jo var vispār ICE neškilt klāt, kas īsā pāris km braucienā ir labi.


Tieši tā pilsētā arī lietoju, nemaz nelietojot ICE īsos braucienos.
Cenas ziņā šobrīd LCI G31 530e un 530i ir tik ļoti tuvu cenā vai pat lētāki to popularitātes Rietumeiropā dēļ, ka kopā ar UVTN un Ekspluatācijas nodokļa (0 Euro) ietaupījuma dēļ, šis sanāk vislabākais price/performance.

Kā vienīgo mīnusu varu minēt ir mazā ~40l bāka, kas garākos ceļa posmos mazliet pārāk bieži grib tikt uzpildīta.
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, AiwaShuraLLP, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo