Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 202 viesi un 8 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » FLEIMS

Tēma: Banānrepublika V

AutorsZiņojums
SteelRat
06. Jan 2025, 11:47 #7241

Kopš: 11. Dec 2002

Ziņojumi: 164034

Braucu ar: E95

bet vai tiešām dzīvē ir tik liela nozīme tam, iet plūsma uz 90 vai 100 Ja bail kavēt, izbrauc bik ātrāk

-----------------
Offline
arba
06. Jan 2025, 11:51 #7242

Kopš: 19. Jun 2007

Ziņojumi: 986

Braucu ar: AR gtv 1975, Macan


06 Jan 2025, 11:42:08 @Arturiks rakstīja:

06 Jan 2025, 11:34:49 @kkas rakstīja:
Degvielas cenas visu saliek pa plauktiņiem. Jēga jums činkstēt? Plūsma tāpat iet uz tiem 80 kmh un paliek tikai lēnāk. Braucot uz 100 šobrīd reti kurš vispār apdzen, vairāk man jāfisās ar visādiem dročītājiem. Vēl ne tik sen braucot uz 100 likās ka es esmu tas lēnais dročītājs

Tas ir tas, ko es mēģinu pateikt - pie plūsmas 100-110 ne jādzen būs, ne jātaisa stulbi manevri, ne jāčakarē nervi, ne jāpapildina bojāgājušo statistika. Dažiem grūtgalvjiem laikam nesaprast.

Tikai smagie un autobusi visu to plusmu sacakeres
Offline
abyss
06. Jan 2025, 12:01 #7243

Kopš: 26. Jun 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 8555

Braucu ar: e39 523



Ceļš ir trase!!!! Katra sekunde ir no svara!
Offline
karro
06. Jan 2025, 12:33 #7244

Kopš: 08. Apr 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 4760

Braucu ar: studentu variantu


06 Jan 2025, 11:51:41 @arba rakstīja:

06 Jan 2025, 11:42:08 @Arturiks rakstīja:

06 Jan 2025, 11:34:49 @kkas rakstīja:
Degvielas cenas visu saliek pa plauktiņiem. Jēga jums činkstēt? Plūsma tāpat iet uz tiem 80 kmh un paliek tikai lēnāk. Braucot uz 100 šobrīd reti kurš vispār apdzen, vairāk man jāfisās ar visādiem dročītājiem. Vēl ne tik sen braucot uz 100 likās ka es esmu tas lēnais dročītājs

Tas ir tas, ko es mēģinu pateikt - pie plūsmas 100-110 ne jādzen būs, ne jātaisa stulbi manevri, ne jāčakarē nervi, ne jāpapildina bojāgājušo statistika. Dažiem grūtgalvjiem laikam nesaprast.

Tikai smagie un autobusi visu to plusmu sacakeres


Ja bixiņas pakaļā sarāvušie vidējā ātruma kontroles zonās brauktu tik ātri kā smagie un autobusi.. es būtu ļoti priecīgs

briškens sapisa vilcieniņus, tagad grib sapist arī satiksmi, un čāls iet uz panākumiem, skatos

Bet citādi - jāpagaida, kamēr egsperdu idejas nonāk kaut līdz likumprojektam, jo pagaidām egsperdi kā sunīši - ar muti maizīti pelna. Uz šo brīdi nav vērts bojāt sev gremošanu.
Online
karro
06. Jan 2025, 12:38 #7245

Kopš: 08. Apr 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 4760

Braucu ar: studentu variantu


06 Jan 2025, 11:34:49 @kkas rakstīja:
Degvielas cenas visu saliek pa plauktiņiem. Jēga jums činkstēt? Plūsma tāpat iet uz tiem 80 kmh un paliek tikai lēnāk. Braucot uz 100 šobrīd reti kurš vispār apdzen, vairāk man jāfisās ar visādiem dročītājiem. Vēl ne tik sen braucot uz 100 likās ka es esmu tas lēnais dročītājs


+100. Man neiznāk ikdienā daudz braukāt ārpus pilsētas, bet es pat neatceros pēdējo reizi, kad mani kāds būtu apdzinis, kamēr kurināju uz ierastajiem +20, un tas nav nekāds virsgaismas ātrums no Kosmosa.

edit: piekrītu, ka mani braukšanas paradumi ir šausmīgi, un pietiek ar 20m aiz zīmes "Apdzīvotas vietas beigas", lai aina aiz manis kļūtu apmēram šāda:

[ Šo ziņu laboja karro, 06 Jan 2025, 12:41:27 ]

Online
Output
06. Jan 2025, 14:23 #7246

Kopš: 02. Jan 2017

Ziņojumi: 633

Braucu ar: G20

Priekš kam ierobežot uz 80kmh ja ziemas mēnešos (neatkarīgi no laikapstākļiem un ceļa stāvokļa) vairums brauc zem 90?

Pēc Briškena un PRO loģikas ja visu Latviju pārvērstu par dzīvojamo zonu, avārijas pārstātu notikt un neviens nebrauktu ātrāk par 20km/h.

Varbūt labāk vispirms ieviest 0 toleranci alkoholam? Lai cilvēki beidz eksperimentēt cik var izdzert pirms braukšanas.

P.S. Un tie argumenti, ka ātri braucot maz var ietaupīt laiku ir smieklīgi. Esmu drošs, ka neesmu vienīgais, kurš brauc ātri ne jau laika taupīšanas nolūkos.
Kad tiešām kavēju, pastiprināti ievēroju noteikumus, jo nevaru atļauties gaidīt kamēr policists izrakstīs protokolu.
Offline
RaL
06. Jan 2025, 14:31 #7247

Kopš: 23. Jul 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 3815

Braucu ar: kruīzu


06 Jan 2025, 10:51:27 @alnisg rakstīja:
Man tīri subjektīvi šķiet, ka nosakot tos 80, satiksme kļūs saraustītāka un nervozāka, bet, attiecībā uz bīstamību, tas šībrīža faktiskais 90, vai 100 uz drošību lielu lomu nespēlē. Ja pierē liks divi katrs uz 80, vai kāds taisīs citas glupjības, tūdi būs tā, vai tā. Nedomāju arī, ka tā starpība 10 ir būtiska reakcijas ātrumu starpība pie šiem ātrumiem.


vismaz tajā rakstā, ko es lasīju 80 kmh bija norādīts kā risinājums, lai velisopēdisti un gājēji tik traki neciestu sadusrsmes gadījumā
pilnīgi idioti! Tā vietā, lai domātu, kā izglītot velisopēdistus un gājējus, lielo plūsmu zonās paredzēt attiecīgus drošības pasākumus - labāk samazināt visai valstij atļauto ātrumu


cik nu pozitīva ziņa, bet izsaktās, ka beidzot vismaz ir sapratuši, kādēļ ir tik daudz bojāgājušie, proti, jādomā par gājējiem un velisopēdistiem. Bet nu virziens kā par to domāt ir pilnīgs idiotisms
Offline
Mizx
06. Jan 2025, 14:42 #7248

Kopš: 26. Apr 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 6913

Braucu ar:

Atceros pirms gadiem Norvēģijā bija diskusijas par atļautā ātruma samaziāšanu uz šosejām no 80 uz 70 km/h. (Viņiem tomēr daudz mazu, līkumainu ceļu un kaut kādā ziņā saprotu 80 km/h ierobežojumu, bet tāpat daudzviet ar zīmēm tiek atļauts braukt ātrāk). Atmiņā palicis, ka pamata arguments nesamazināt ātrumu bija, ka brauciens pārvēršas pilnīgā rutīnā, tiek zaudēta uzmanība un viņiem jau ar 80 km/h esot pietiekami daudz avāriju, kad cilvēki ilgstoši ir braukuši kolonnā ar 80 km/h un vienkārši nav pamanijuši, ka priekšā braucošais kaut kādu iemeslu dēļ ir sācis bremzēt. Ātruma ierobežojumiem ir jābūt loģiskiem, lai nav par ātru un visi pirmo dienu vadītāja apliecību ieguvušie spēj bez lieka stresa braukt pēc zīmēm, un lai arī neiemidzina uzmamību no pārliekas atslābšanas.
Offline
alnisg
06. Jan 2025, 15:05 #7249

Kopš: 29. Jul 2015

Ziņojumi: 1983

Braucu ar:

...nu jau pēdējā grozījumu versija ir - 80 atsevišķos posmos, kas, šķiet, OK, jo sūdainu ceļu posmu ir pietiekami daudz.
...vienīgi, kā to formulēs. Vai, kā makšķerēšanas noteikumos, ka nedrīkst tur un tur, vai, kā iepriekš ierasts,- vienkārši saliks zīmes...

[ Šo ziņu laboja alnisg, 06 Jan 2025, 15:12:06 ]

Offline
Arturiks
06. Jan 2025, 15:12 #7250

Kopš: 01. Nov 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 9244

Braucu ar: 26 & 26 & 11

Redzot, cik cilvēkus ķer šmigā, turklāt vēl šmigā virs pusotras promiles, es vairāk priecātos par to, lai kāds pieķertos un atrisinātu šo problēmu, nevis meklētu stulbu risinājumus, kā pastumt atļauto ātrumu par 10 kmh mazāku.

Ar atņemtiem auto nepietiek, būs jāsāk sēdināt un nevis 10 sutkas, bet kādus pāris gadus.

+20 kmh stundā skrējēji uz ceļa traucē tikai jaunajām māmiņām, kas pārņemtas ar garlaicības marazmu. Dzērāji pie problēmas gan ir īsta un bīstama problēma.
Offline
karro
06. Jan 2025, 15:23 #7251

Kopš: 08. Apr 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 4760

Braucu ar: studentu variantu


06 Jan 2025, 14:42:57 @Mizx rakstīja:
[..] Atmiņā palicis, ka pamata arguments nesamazināt ātrumu bija, ka brauciens pārvēršas pilnīgā rutīnā, tiek zaudēta uzmanība un viņiem jau ar 80 km/h esot pietiekami daudz avāriju, kad cilvēki ilgstoši ir braukuši kolonnā ar 80 km/h un vienkārši nav pamanijuši, ka priekšā braucošais kaut kādu iemeslu dēļ ir sācis bremzēt. Ātruma ierobežojumiem ir jābūt loģiskiem, lai nav par ātru un visi pirmo dienu vadītāja apliecību ieguvušie spēj bez lieka stresa braukt pēc zīmēm, un lai arī neiemidzina uzmamību no pārliekas atslābšanas.


Šis ir tiesa, ilgstoša pukšķināšana uz tiem pašiem 90 ir nogurdinoša savā vienmuļībā. Tur pat nevajag satiksmi vai kolonnas; es, ilgstoši braucot uz 90, kļūstu izklaidīgāks, ja salīdzina ar braukšanu uz 110+. Es nezinu, kāpēc tā ir, bet tā ir
Labiem braucējiem noteikti tā nav
Online
DiksIrseejs
06. Jan 2025, 15:29 #7252

Kopš: 08. Oct 2020

No: Dobele

Ziņojumi: 1286

Braucu ar: Hibrīdu


06 Jan 2025, 15:12:01 @Arturiks rakstīja:


+20 kmh stundā skrējēji uz ceļa traucē tikai jaunajām māmiņām, kas pārņemtas ar garlaicības marazmu. Dzērāji pie problēmas gan ir īsta un bīstama problēma.


-20 braucēji uz ceļa traucē tikai galīgiem lohiem, kas nejēdz apdzīt vai aiziet laicīgi padirst .
Offline
Arturiks
06. Jan 2025, 15:31 #7253

Kopš: 01. Nov 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 9244

Braucu ar: 26 & 26 & 11


06 Jan 2025, 14:42:57 @Mizx rakstīja:
Atceros pirms gadiem Norvēģijā bija diskusijas par atļautā ātruma samaziāšanu uz šosejām no 80 uz 70 km/h. (Viņiem tomēr daudz mazu, līkumainu ceļu un kaut kādā ziņā saprotu 80 km/h ierobežojumu, bet tāpat daudzviet ar zīmēm tiek atļauts braukt ātrāk). Atmiņā palicis, ka pamata arguments nesamazināt ātrumu bija, ka brauciens pārvēršas pilnīgā rutīnā, tiek zaudēta uzmanība un viņiem jau ar 80 km/h esot pietiekami daudz avāriju, kad cilvēki ilgstoši ir braukuši kolonnā ar 80 km/h un vienkārši nav pamanijuši, ka priekšā braucošais kaut kādu iemeslu dēļ ir sācis bremzēt. Ātruma ierobežojumiem ir jābūt loģiskiem, lai nav par ātru un visi pirmo dienu vadītāja apliecību ieguvušie spēj bez lieka stresa braukt pēc zīmēm, un lai arī neiemidzina uzmamību no pārliekas atslābšanas.

Negribu samelot, bet šis pats bija ar kokneses šoseju kaut kādā raidījumā, kā to komentēja, jo tā ir taisna, bez līkumiem un ar visiem galvu reibinošajiem 90 kmh cilvēki kļuva nogarlaikoti, zaudēja uzmanību, kļuva pārgalvīgāki, nenovērtēja situāciju utt.
Offline
Arturiks
06. Jan 2025, 15:35 #7254

Kopš: 01. Nov 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 9244

Braucu ar: 26 & 26 & 11


06 Jan 2025, 15:29:40 @DiksIrseejs rakstīja:

06 Jan 2025, 15:12:01 @Arturiks rakstīja:


+20 kmh stundā skrējēji uz ceļa traucē tikai jaunajām māmiņām, kas pārņemtas ar garlaicības marazmu. Dzērāji pie problēmas gan ir īsta un bīstama problēma.


-20 braucēji uz ceļa traucē tikai galīgiem lohiem, kas nejēdz apdzīt vai aiziet laicīgi padirst .

Ak tā? Pamēģini apdzīt no lielupes tilta līdz tukuma aplim pirmajam kādu normāli. Piespiedušies vidusjoslai, -15 zem atļautā, 2m starp mašīnām.

Tur var tikai gaidīt, kad pretī tiešām ir plašs un tukšs gabals, dzīt ručkā garām kolonnu un tad spiesties iekšā spiežot kādu nost. Ne tur kāds māk intervālu, ne braukt 90, ne pakustēties nedaudz tuvāk labajai malai, ja jūti, ka virs 70 braukt nemāki.
Offline
josi
06. Jan 2025, 15:44 #7255

Kopš: 24. May 2002

No: Sigulda

Ziņojumi: 3203

Braucu ar: Puf-puf


06 Jan 2025, 15:05:34 @alnisg rakstīja:
...nu jau pēdējā grozījumu versija ir - 80 atsevišķos posmos, kas, šķiet, OK, jo sūdainu ceļu posmu ir pietiekami daudz.
...vienīgi, kā to formulēs. Vai, kā makšķerēšanas noteikumos, ka nedrīkst tur un tur, vai, kā iepriekš ierasts,- vienkārši saliks zīmes...

Izskatās, ka visi ir piemirsuši, ka uz grants (tādad nosacīti sūdīgiem) ceļiem jau šobrīd atļautais ātrums ir 80km/h.
Offline
SteelRat
06. Jan 2025, 16:00 #7256

Kopš: 11. Dec 2002

Ziņojumi: 164034

Braucu ar: E95


06 Jan 2025, 15:12:01 @Arturiks rakstīja:
Redzot, cik cilvēkus ķer šmigā, turklāt vēl šmigā virs pusotras promiles, es vairāk priecātos par to, lai kāds pieķertos un atrisinātu šo problēmu...


Jā, ļoti Tu priecāsies, kad nevarēs pie šašīša izsist 2 dienišķos užavniekus krogā, jo būs 0.00 likums Labāk tad biki lēnāku plūsmu

-----------------
Offline
kkas
06. Jan 2025, 16:03 #7257

Kopš: 22. Apr 2008

Ziņojumi: 9778

Braucu ar: Alfu


06 Jan 2025, 14:23:52 @Output rakstīja:

P.S. Un tie argumenti, ka ātri braucot maz var ietaupīt laiku ir smieklīgi. Esmu drošs, ka neesmu vienīgais, kurš brauc ātri ne jau laika taupīšanas nolūkos.
Kad tiešām kavēju, pastiprināti ievēroju noteikumus, jo nevaru atļauties gaidīt kamēr policists izrakstīs protokolu.

Laika taupīšana ir nabagu un dzīves ekspertu arguments. Latvijas mikro attālumos vispār pajāt, par sakarīgu vidējo ātrumu nav iespējams dabūt. Glāstot telefonu pazūd 10x vairāk laika, kā var imagināri ietaupīt.
Offline
Mizx
06. Jan 2025, 16:10 #7258

Kopš: 26. Apr 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 6913

Braucu ar:


06 Jan 2025, 16:03:59 @kkas rakstīja:

06 Jan 2025, 14:23:52 @Output rakstīja:

P.S. Un tie argumenti, ka ātri braucot maz var ietaupīt laiku ir smieklīgi. Esmu drošs, ka neesmu vienīgais, kurš brauc ātri ne jau laika taupīšanas nolūkos.
Kad tiešām kavēju, pastiprināti ievēroju noteikumus, jo nevaru atļauties gaidīt kamēr policists izrakstīs protokolu.

Laika taupīšana ir nabagu un dzīves ekspertu arguments. Latvijas mikro attālumos vispār pajāt, par sakarīgu vidējo ātrumu nav iespējams dabūt. Glāstot telefonu pazūd 10x vairāk laika, kā var imagināri ietaupīt.
Ieguvumu / zaudējumu vidējā ātruma maiņai nekur un nekad nerēķina attiecībā uz atsevišķu indivīdu vai kā tas veic konkrētu ceļa posmu. To rēķina tikai kopējai plūsmai vai gada nobraukumam. Ja plūsmas nav / gada nobraukums ir smiekligi mazs, tad jā. Ja plūsma ir intensīva / gada nobraukums ir liels, tad arī iespējamais ietaupījums ir liels.
Offline
Mizx
06. Jan 2025, 16:26 #7259

Kopš: 26. Apr 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 6913

Braucu ar:

Vēl ir statistiski pierādītie dati par satiksmes plūsmu analīzi. Mums atbildīgās personas pasniedz tādu informāciju, ka par katriem 10 km/h palielinot atļauto braukšanas ātrumu, par 10% pieaug CSN, kā arī tas darbojoties pretējā virzienā. Noklusēts tiek tajā pašā analīzē esošais fakts, ka par 10 km/h palielinot atļauto ātrumu, par 10% palielinās arī iespējamā satiksmes plūsmas caurlaidība. Un sanāk visai loģiski, ka, ja noteiktā laika periodā pa konkrēto ceļu aizbrauc +10% automašīnu, tad arī CSN iespējamība pieaug par tiem pašiem +10%. Mums ir piemērs — Baltezers. Samazināja plūsmu un tur viss "apstājās". Jā, protams, CSN arī ir mazāk, tikai vai varam lepoties ar stāvēšanu tajos sastrēgumos? Var visā Rīgā ieviest 30 km/h un tad arī visa Rīga stāvēs sastrēgumos, jo parādīsies visas šaurās vietas, kur par 20% samazinot auto plūsmu tā vienkārši apstāsies.
Offline
RVR
06. Jan 2025, 16:50 #7260

Kopš: 18. Sep 2008

Ziņojumi: 22614

Braucu ar: RVR

Baltezers un Ādaži ir slikts piemērs kā tāds. Tur kādreizējā šoseja ir pārvērtusies par pilsētas ielu. Attīstība ir laba lieta, bet konkrētajā gadījumā tas tieši ietekmē caurbraucējus. Ātrāka braukšana tur vairs nebūs nekad.

Tāpēc ir plānos "jaunā" Tallinas šoseja no Vangažiem uz Skulti, paralēli RB dzelzceļam. Kad tas reāli būs dzīvē - hvz.
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, AiwaShuraLLP, CP17, GirtzB, Lafter, MarC, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo, xjs_4