Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 139 viesi un 1 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Diskusijas par BMW modeļiem » BMW 5. sērija » E60/E61 (2003-2010)

Tēma: Par un ap 5er E60

AutorsZiņojums
Black_russian
13. May 2014, 13:59 #7161

Kopš: 11. Jul 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 4469

Braucu ar: BMW


13 May 2014, 13:54:33 gintsgg rakstīja:

13 May 2014, 13:29:47 Kaross rakstīja:

12 May 2014, 21:26:42 Black_russian rakstīja:

12 May 2014, 16:19:44 iwo rakstīja:

12 May 2014, 16:15:06 Arturiks rakstīja:
100km=100 eur, ibio māt, tad principā, ja vidēji gadā nobrauc 20k km, tad bļin 6k vertā šrotā ielikt 20k eur ir līmenis.


es tik daudz nenobraucu, bet divos gados 2.5 euro ieliku. amīši, sprauslas, čuguna kolektors, ritošā, aķis, utt. SENSON servisā, pa smuko


Rita atsutisu bildi ka vini DPF neitralize Man tagad tiesi viens BMW E61 stav


Te viens DPF stāv no Sensona. kreisajā malā ar caurumiem. izšauj cauri ar garo urbi un DPF neitralizēts. vismaz tā Sensonā domā.
Tādi jau kādi pāris ir bijuši.




Kādas ir izmaksas šī filtra neitralizēšanai un atprogrammēšanai? Auto BMW 525d E61 01.2006


200eur kopa ar čipošanu!
Offline
dainiiz
13. May 2014, 14:09 #7162

Kopš: 18. Jun 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 5244

Braucu ar: 125mm

par tiem caurumiem sensoons taada veidaa novaac pretspiedienus,kuri rodas ja nav bijusas regeneraacijas. Par DPF likvideesanu to gan buutu gruuti nosaukt.

Bet iistenibaa Episki visi griez visu aaraa, redzees kas buus ka vairs nevarees bez DPF utt iziet skati

un labaakais ir tas ka taa masiina jau ir nolemta tirgum LV vai rus.

Eiropa var aizmirst.

Lai arii teisiet ka normas tipa atbilst bla bla bla, tomeer fiziski jau redz ir vinss vai nav.

Bija viens atgadiijums, kad viens no De atlidoja pirkt x5, kurss bija atdziits no de ar beigtu morootoru, sataisiits lv, viss naherizeets un palaists tirdzinaa.
Atbrauca, paceela paskatiijas pateica liels paldies un ataa
Labi, ka netika pirms tam atrunaats par DPF esamiibu
Offline
6500
13. May 2014, 14:13 #7163

Kopš: 19. Feb 2007

Ziņojumi: 15715

Braucu ar:

sis nedelas akcija E6x ipasniekiem...

E6x FL ///Mpakas sture ar NAPPAS aadu bez airbaga...120euro




-----------------
www.hgkracing.com
Offline
Arturiks
13. May 2014, 14:40 #7164

Kopš: 01. Nov 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 9276

Braucu ar: 26 & 26 & 11


13 May 2014, 14:09:04 dainiiz rakstīja:
par tiem caurumiem sensoons taada veidaa novaac pretspiedienus,kuri rodas ja nav bijusas regeneraacijas. Par DPF likvideesanu to gan buutu gruuti nosaukt.

Bet iistenibaa Episki visi griez visu aaraa, redzees kas buus ka vairs nevarees bez DPF utt iziet skati

un labaakais ir tas ka taa masiina jau ir nolemta tirgum LV vai rus.

Eiropa var aizmirst.

Lai arii teisiet ka normas tipa atbilst bla bla bla, tomeer fiziski jau redz ir vinss vai nav.

Bija viens atgadiijums, kad viens no De atlidoja pirkt x5, kurss bija atdziits no de ar beigtu morootoru, sataisiits lv, viss naherizeets un palaists tirdzinaa.
Atbrauca, paceela paskatiijas pateica liels paldies un ataa
Labi, ka netika pirms tam atrunaats par DPF esamiibu

Tev tak teica, ak nahenizē tā, ka neredz.
Offline
dainiiz
13. May 2014, 14:58 #7165

Kopš: 18. Jun 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 5244

Braucu ar: 125mm


13 May 2014, 14:40:01 Arturiks rakstīja:

13 May 2014, 14:09:04 dainiiz rakstīja:
par tiem caurumiem sensoons taada veidaa novaac pretspiedienus,kuri rodas ja nav bijusas regeneraacijas. Par DPF likvideesanu to gan buutu gruuti nosaukt.

Bet iistenibaa Episki visi griez visu aaraa, redzees kas buus ka vairs nevarees bez DPF utt iziet skati

un labaakais ir tas ka taa masiina jau ir nolemta tirgum LV vai rus.

Eiropa var aizmirst.

Lai arii teisiet ka normas tipa atbilst bla bla bla, tomeer fiziski jau redz ir vinss vai nav.

Bija viens atgadiijums, kad viens no De atlidoja pirkt x5, kurss bija atdziits no de ar beigtu morootoru, sataisiits lv, viss naherizeets un palaists tirdzinaa.
Atbrauca, paceela paskatiijas pateica liels paldies un ataa
Labi, ka netika pirms tam atrunaats par DPF esamiibu

Tev tak teica, ak nahenizē tā, ka neredz.


ja tu kaut reizi rokaa buutu paneemis svarku, labi tas varbuut par daudz, bet kaadu atsleegu kaut uz 13, tad saprastu, ka tik vienkaarsi nav viss ar to naherizeesanu un nekaa neredzeesanu.Elektroniski visu var atsleegt par to runa nav.

Jaa visu var smuki nonemt nost, kaa dabuuut araa filtru? Var urbt un birdinaat aaraa DPF vai katalizatoru, bet taadaa gadiijumaa paliek tukss bundulis, kurss jebkuraa gadiijumaa skan kaa tukss spainis, kaa arii vinaa loti labi dzirdas kaa skrien cauri atgaazes, dazreiz ar svilpienu utt.

Taatad taads risinaajums neder, ir jaagriez valaa, jaaliek ieksaa truba, apkaart pakojums, lai apslaaapeetu tuksuma sajuutu bunduli, tad smuki jaametina ciet un jaasliipee, peec tam ideeaalaa gadiijuma piekraaso ar karstumizturiigo kraasu, taa lai neredz suves.


Beeeeeeeeet, ja nav katalizatoru vai DPF, tad nodod uzreiz skana uzgaazejot aizmuguree, kur var dzirdeet turbiinas skanu, nekad nebuus ar filtriem taadas skanas. UN protams nokveepusie izpuuteeju gali un duuminss.

Takaa nav viss tik vienkaarsi, lohiem protams to nesaprast, bet tie kuri kaut ko saprot uzreiz buus skaidrs.

[ Šo ziņu laboja dainiiz, 13 May 2014, 15:00:46 ]

Offline
Arturiks
13. May 2014, 15:01 #7166

Kopš: 01. Nov 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 9276

Braucu ar: 26 & 26 & 11

Ja man no rūpnīcas ir DPF, gribēšu redzēt kā TA darbinieki cels gaisā - viens gāzēs un otrs ar fonendoskopu sēdēs pie bunduļa un trešai būs glušaka galu ielicis nāsī lai saprastu vai tas dpf tur ir vai nav. Neviens tak neies pisties...
Offline
protams
13. May 2014, 15:04 #7167

Kopš: 11. Nov 2005

Ziņojumi: 6046

Braucu ar: NS7


13 May 2014, 14:58:59 dainiiz rakstīja:

13 May 2014, 14:40:01 Arturiks rakstīja:

13 May 2014, 14:09:04 dainiiz rakstīja:
par tiem caurumiem sensoons taada veidaa novaac pretspiedienus,kuri rodas ja nav bijusas regeneraacijas. Par DPF likvideesanu to gan buutu gruuti nosaukt.

Bet iistenibaa Episki visi griez visu aaraa, redzees kas buus ka vairs nevarees bez DPF utt iziet skati

un labaakais ir tas ka taa masiina jau ir nolemta tirgum LV vai rus.

Eiropa var aizmirst.

Lai arii teisiet ka normas tipa atbilst bla bla bla, tomeer fiziski jau redz ir vinss vai nav.

Bija viens atgadiijums, kad viens no De atlidoja pirkt x5, kurss bija atdziits no de ar beigtu morootoru, sataisiits lv, viss naherizeets un palaists tirdzinaa.
Atbrauca, paceela paskatiijas pateica liels paldies un ataa
Labi, ka netika pirms tam atrunaats par DPF esamiibu

Tev tak teica, ak nahenizē tā, ka neredz.


ja tu kaut reizi rokaa buutu paneemis svarku, labi tas varbuut par daudz, bet kaadu atsleegu kaut uz 13, tad saprastu, ka tik vienkaarsi nav viss ar to naherizeesanu un nekaa neredzeesanu.Elektroniski visu var atsleegt par to runa nav.

Jaa visu var smuki nonemt nost, kaa dabuuut araa filtru? Var urbt un birdinaat aaraa DPF vai katalizatoru, bet taadaa gadiijumaa paliek tukss bundulis, kurss jebkuraa gadiijumaa skan kaa tukss spainis, kaa arii vinaa loti labi dzirdas kaa skrien cauri atgaazes, dazreiz ar svilpienu utt.

Taatad taads risinaajums neder, ir jaagriez valaa, jaaliek ieksaa truba, apkaart pakojums, lai apslaaapeetu tuksuma sajuutu bunduli, tad smuki jaametina ciet un jaasliipee, peec tam ideeaalaa gadiijuma piekraaso ar karstumizturiigo kraasu, taa lai neredz suves.


Beeeeeeeeet, ja nav katalizatoru vai DPF, tad nodod uzreiz skana uzgaazejot aizmuguree, kur var dzirdeet turbiinas skanu, nekad nebuus ar filtriem taadas skanas. UN protams nokveepusie izpuuteeju gali un duuminss.

Takaa nav viss tik vienkaarsi, lohiem protams to nesaprast, bet tie kuri kaut ko saprot uzreiz buus skaidrs.

Nu tas arī ir darbiņš uz 200 eirām ko prasa BR, ne?

-----------------
Tradicionāli - vīrietis ar sievieti - auto ar iekšdedzes dzinēju!
Offline
dainiiz
13. May 2014, 15:12 #7168

Kopš: 18. Jun 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 5244

Braucu ar: 125mm


13 May 2014, 15:01:24 Arturiks rakstīja:
Ja man no rūpnīcas ir DPF, gribēšu redzēt kā TA darbinieki cels gaisā - viens gāzēs un otrs ar fonendoskopu sēdēs pie bunduļa un trešai būs glušaka galu ielicis nāsī lai saprastu vai tas dpf tur ir vai nav. Neviens tak neies pisties...


par pirksanu un paardosanu iet runa.

un vai tiesaam atgaazes bez fltriem ir 0,01.?

p.s Latvijaa skatee arii neredz ka glaaze masiinai ir izluuzusi, takaa fitru esamiibu protams, ka kontorlee tikai vizuaali, reti kurais padauza, itseviski ja veel atgaazzes ir oke.

Offline
dainiiz
13. May 2014, 15:14 #7169

Kopš: 18. Jun 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 5244

Braucu ar: 125mm


13 May 2014, 15:04:08 protams rakstīja:

13 May 2014, 14:58:59 dainiiz rakstīja:

13 May 2014, 14:40:01 Arturiks rakstīja:

13 May 2014, 14:09:04 dainiiz rakstīja:
par tiem caurumiem sensoons taada veidaa novaac pretspiedienus,kuri rodas ja nav bijusas regeneraacijas. Par DPF likvideesanu to gan buutu gruuti nosaukt.

Bet iistenibaa Episki visi griez visu aaraa, redzees kas buus ka vairs nevarees bez DPF utt iziet skati

un labaakais ir tas ka taa masiina jau ir nolemta tirgum LV vai rus.

Eiropa var aizmirst.

Lai arii teisiet ka normas tipa atbilst bla bla bla, tomeer fiziski jau redz ir vinss vai nav.

Bija viens atgadiijums, kad viens no De atlidoja pirkt x5, kurss bija atdziits no de ar beigtu morootoru, sataisiits lv, viss naherizeets un palaists tirdzinaa.
Atbrauca, paceela paskatiijas pateica liels paldies un ataa
Labi, ka netika pirms tam atrunaats par DPF esamiibu

Tev tak teica, ak nahenizē tā, ka neredz.


ja tu kaut reizi rokaa buutu paneemis svarku, labi tas varbuut par daudz, bet kaadu atsleegu kaut uz 13, tad saprastu, ka tik vienkaarsi nav viss ar to naherizeesanu un nekaa neredzeesanu.Elektroniski visu var atsleegt par to runa nav.

Jaa visu var smuki nonemt nost, kaa dabuuut araa filtru? Var urbt un birdinaat aaraa DPF vai katalizatoru, bet taadaa gadiijumaa paliek tukss bundulis, kurss jebkuraa gadiijumaa skan kaa tukss spainis, kaa arii vinaa loti labi dzirdas kaa skrien cauri atgaazes, dazreiz ar svilpienu utt.

Taatad taads risinaajums neder, ir jaagriez valaa, jaaliek ieksaa truba, apkaart pakojums, lai apslaaapeetu tuksuma sajuutu bunduli, tad smuki jaametina ciet un jaasliipee, peec tam ideeaalaa gadiijuma piekraaso ar karstumizturiigo kraasu, taa lai neredz suves.


Beeeeeeeeet, ja nav katalizatoru vai DPF, tad nodod uzreiz skana uzgaazejot aizmuguree, kur var dzirdeet turbiinas skanu, nekad nebuus ar filtriem taadas skanas. UN protams nokveepusie izpuuteeju gali un duuminss.

Takaa nav viss tik vienkaarsi, lohiem protams to nesaprast, bet tie kuri kaut ko saprot uzreiz buus skaidrs.

Nu tas arī ir darbiņš uz 200 eirām ko prasa BR, ne?


nezinu kaa dara BR, bet zinu, ka tomeer arii iznemsana no progas maksaa naudu, taa pat arii chiposana maksaa naudu un taa pat arii fleksim ripa un svarkai draats maksaa. Kaa arii maajaas beerni nepaartiek no cita onkula makaa

ko un kaa katrs dara es nezinu.

zinu tikai ka lietuviesi stumj ieksaa svammes

[ Šo ziņu laboja dainiiz, 13 May 2014, 15:15:19 ]

Offline
dainiiz
13. May 2014, 15:20 #7170

Kopš: 18. Jun 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 5244

Braucu ar: 125mm

e-csdd neraada atgaazes.
izdrukaa paskaties. Un vecam bmw izmesu daudzums var buut liidz 3.00

[ Šo ziņu laboja dainiiz, 13 May 2014, 15:22:30 ]

Offline
CP17
13. May 2014, 15:25 #7171

Kopš: 17. Dec 2002

No: Zilupe

Ziņojumi: 17

Braucu ar: Sargenģeli


13 May 2014, 15:16:40 adolfs rakstīja:
Nākošās apskates datums: 08.04.2015
Nobraukums: 206660
Novērtējums: 0 - Teicamā tehniskā stāvoklī
CO (%): 0.00
CO paaugst.(%): 0.00
HC (ppm): 0.
Lambda: 0.
Degvielas veids: Dīzeļdegviela
Degvielas patēriņš: 8.3 litri/100 km
- pilsētā 10.5 litri/100 km
- ārpus pilsētas 7.1 litri/100 km
Motora maksimālā jauda (kW): 210
Motora tilpums (cm3): 2993
Pilna masa (kg): 2760
Pašmasa (kg): 2185

reku vecs bmw bez dpf ar beigtu sprauslu

p.s. izgriezts/izprogrammets pie BR

Iedod NR, pateikšu kādas 0lles tev tur bija
Offline
dainiiz
13. May 2014, 15:31 #7172

Kopš: 18. Jun 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 5244

Braucu ar: 125mm

reku vakar gaaju xc d5
bez katalizatora
bija 0.17 laikam
SI-43

un caravelle
FZ1616 bez dpf un bez filtra, sprauslas sou sou

Offline
Murphy
13. May 2014, 15:37 #7173

Kopš: 28. Nov 2003

No: Sigulda

Ziņojumi: 8511

Braucu ar: Arteon SB R line, F39 M sport

Jāpaceļ augšā cik man tur šogad bija, ja atmiņa neviļ tad kaut kas ap 0.03 vai 0.04
Offline
dainiiz
13. May 2014, 15:38 #7174

Kopš: 18. Jun 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 5244

Braucu ar: 125mm


13 May 2014, 15:37:35 Murphy rakstīja:
Jāpaceļ augšā cik man tur šogad bija, ja atmiņa neviļ tad kaut kas ap 0.03 vai 0.04


kas dariits? izprogrammeets? izgriezts?
Offline
Murphy
13. May 2014, 15:42 #7175

Kopš: 28. Nov 2003

No: Sigulda

Ziņojumi: 8511

Braucu ar: Arteon SB R line, F39 M sport


13 May 2014, 15:38:25 dainiiz rakstīja:

13 May 2014, 15:37:35 Murphy rakstīja:
Jāpaceļ augšā cik man tur šogad bija, ja atmiņa neviļ tad kaut kas ap 0.03 vai 0.04


kas dariits? izprogrammeets? izgriezts?


Black_russian piedāvātā procedūra. Izgriezts un programmēts.
Offline
dainiiz
13. May 2014, 15:47 #7176

Kopš: 18. Jun 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 5244

Braucu ar: 125mm


13 May 2014, 15:42:25 Murphy rakstīja:

13 May 2014, 15:38:25 dainiiz rakstīja:

13 May 2014, 15:37:35 Murphy rakstīja:
Jāpaceļ augšā cik man tur šogad bija, ja atmiņa neviļ tad kaut kas ap 0.03 vai 0.04


kas dariits? izprogrammeets? izgriezts?


Black_russian piedāvātā procedūra. Izgriezts un programmēts.


ja atmina nevil, tad man bija uz 535d 0,01 ar dpf un katalizatoru.

kaada ir euro5 norma? cik ir max?
Offline
Fandulis
13. May 2014, 16:47 #7177

Kopš: 29. Nov 2004

Ziņojumi: 13809

Braucu ar: sipisnīku pi vuškom

DPF problēmas

..tak mainiet termostatus un nebūs tik lielu problēmu, lejiet dīzel vairāk kā pus bāku un būs čotka.

..pats noēdu sev pauri ar to sū.u, nahrenizēt nenahrenizēju, bet izgāju lētāko variantu - mazais termostats + e95 + 8 skrūves + 2 blīves + pus diena kūpinot + kompresors lai izpūst + Drivers, aliņu neskaitot.

..ja patīk paskrūvēt, tad problēma ir atrisināma, galvenais nemazgāt ar ziepēm un citiem šķidrumiem, ūdenim tur vispār nav jābūt.

..man pat bm auto nevarēja pateikt kāpēc reģenerācija neslēdzās, veselu dienu spīdzināja autiņu, pēc procedūras uzreiz aizgāja, gadu nobraucu bija viss kulē.

..tikai reģistrējot CSDD atgāzes bija 0,01 pēc gada jau bija 0,03, tas tā par degvielas kvalitāti

[ Šo ziņu laboja Fandulis, 13 May 2014, 16:49:02 ]

Offline
Gizu
13. May 2014, 16:53 #7178

Kopš: 15. Jan 2012

No: Limbaži

Ziņojumi: 35

Braucu ar: BMW 530 XD

man ari pazuda DPF problema,pec termostatu mainas...
Offline
add
13. May 2014, 16:53 #7179

Kopš: 27. Nov 2011

Ziņojumi: 2094

Braucu ar:


13 May 2014, 14:09:04 dainiiz rakstīja:
Bet iistenibaa Episki visi griez visu aaraa, redzees kas buus ka vairs nevarees bez DPF utt iziet skati

Tāpēc jau Karossam stāv čupiņa uz galda
Offline
Semirs
14. May 2014, 15:59 #7180

Kopš: 10. Jun 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 97

Braucu ar: e60

Klau, gribu pirmkart izteikt apbrinu BR veiktajai diagnostikai pirms puss gada. Uztaisija man tami ar lietaam kas tuvaakajaa laikaa izbeigsies un taa arii viss notiek, taas lietas kas sarkastinjaa izbeidzas bet viss parejais rullee Man ir jautajums par priekshejiem amortizatoriem, kadus labaak izveeleeties? Vienam pavasaris - sulu tecinamais laiks :P

Interesee labi un leeti budzeta klases amishi
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, AiwaShuraLLP, Angelz, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo