Online
Pašreiz BMWPower skatās 139 viesi un 1 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: Par un ap 5er E60
Autors | Ziņojums |
Black_russian  | 13. May 2014, 13:59 |
#7161
|
|  Kopš: 11. Jul 2006
No: Rīga
Ziņojumi: 4469
Braucu ar: BMW
|
13 May 2014, 13:54:33 gintsgg rakstīja:
13 May 2014, 13:29:47 Kaross rakstīja:
12 May 2014, 21:26:42 Black_russian rakstīja:
12 May 2014, 16:19:44 iwo rakstīja:
12 May 2014, 16:15:06 Arturiks rakstīja:
100km=100 eur, ibio māt, tad principā, ja vidēji gadā nobrauc 20k km, tad bļin 6k vertā šrotā ielikt 20k eur ir līmenis. 
es tik daudz nenobraucu, bet divos gados 2.5 euro ieliku. amīši, sprauslas, čuguna kolektors, ritošā, aķis, utt. SENSON servisā, pa smuko
Rita atsutisu bildi ka vini DPF neitralize Man tagad tiesi viens BMW E61 stav 
Te viens DPF stāv no Sensona. kreisajā malā ar caurumiem. izšauj cauri ar garo urbi un DPF neitralizēts. vismaz tā Sensonā domā.
Tādi jau kādi pāris ir bijuši.
Kādas ir izmaksas šī filtra neitralizēšanai un atprogrammēšanai? Auto BMW 525d E61 01.2006
200eur kopa ar čipošanu!
 | Offline | | |
dainiiz | 13. May 2014, 14:09 |
#7162
|
|  Kopš: 18. Jun 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 5244
Braucu ar: 125mm
| par tiem caurumiem sensoons taada veidaa novaac pretspiedienus,kuri rodas ja nav bijusas regeneraacijas. Par DPF likvideesanu to gan buutu gruuti nosaukt.
Bet iistenibaa Episki visi griez visu aaraa, redzees kas buus ka vairs nevarees bez DPF utt iziet skati 
un labaakais ir tas ka taa masiina jau ir nolemta tirgum LV vai rus.
Eiropa var aizmirst.
Lai arii teisiet ka normas tipa atbilst bla bla bla, tomeer fiziski jau redz ir vinss vai nav.
Bija viens atgadiijums, kad viens no De atlidoja pirkt x5, kurss bija atdziits no de ar beigtu morootoru, sataisiits lv, viss naherizeets un palaists tirdzinaa.
Atbrauca, paceela paskatiijas pateica liels paldies un ataa 
Labi, ka netika pirms tam atrunaats par DPF esamiibu | Offline | | |
6500  | 13. May 2014, 14:13 |
#7163
|
|  Kopš: 19. Feb 2007
Ziņojumi: 15715
Braucu ar:
| sis nedelas akcija E6x ipasniekiem...
E6x FL ///Mpakas sture ar NAPPAS aadu bez airbaga...120euro 
----------------- www.hgkracing.com | Offline | | |
Arturiks  | 13. May 2014, 14:40 |
#7164
|
|  Kopš: 01. Nov 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 9276
Braucu ar: 26 & 26 & 11
|
13 May 2014, 14:09:04 dainiiz rakstīja:
par tiem caurumiem sensoons taada veidaa novaac pretspiedienus,kuri rodas ja nav bijusas regeneraacijas. Par DPF likvideesanu to gan buutu gruuti nosaukt.
Bet iistenibaa Episki visi griez visu aaraa, redzees kas buus ka vairs nevarees bez DPF utt iziet skati 
un labaakais ir tas ka taa masiina jau ir nolemta tirgum LV vai rus.
Eiropa var aizmirst.
Lai arii teisiet ka normas tipa atbilst bla bla bla, tomeer fiziski jau redz ir vinss vai nav.
Bija viens atgadiijums, kad viens no De atlidoja pirkt x5, kurss bija atdziits no de ar beigtu morootoru, sataisiits lv, viss naherizeets un palaists tirdzinaa.
Atbrauca, paceela paskatiijas pateica liels paldies un ataa 
Labi, ka netika pirms tam atrunaats par DPF esamiibu
Tev tak teica, ak nahenizē tā, ka neredz.  | Offline | | |
dainiiz | 13. May 2014, 14:58 |
#7165
|
|  Kopš: 18. Jun 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 5244
Braucu ar: 125mm
|
13 May 2014, 14:40:01 Arturiks rakstīja:
13 May 2014, 14:09:04 dainiiz rakstīja:
par tiem caurumiem sensoons taada veidaa novaac pretspiedienus,kuri rodas ja nav bijusas regeneraacijas. Par DPF likvideesanu to gan buutu gruuti nosaukt.
Bet iistenibaa Episki visi griez visu aaraa, redzees kas buus ka vairs nevarees bez DPF utt iziet skati 
un labaakais ir tas ka taa masiina jau ir nolemta tirgum LV vai rus.
Eiropa var aizmirst.
Lai arii teisiet ka normas tipa atbilst bla bla bla, tomeer fiziski jau redz ir vinss vai nav.
Bija viens atgadiijums, kad viens no De atlidoja pirkt x5, kurss bija atdziits no de ar beigtu morootoru, sataisiits lv, viss naherizeets un palaists tirdzinaa.
Atbrauca, paceela paskatiijas pateica liels paldies un ataa 
Labi, ka netika pirms tam atrunaats par DPF esamiibu
Tev tak teica, ak nahenizē tā, ka neredz. 
ja tu kaut reizi rokaa buutu paneemis svarku, labi tas varbuut par daudz, bet kaadu atsleegu kaut uz 13, tad saprastu, ka tik vienkaarsi nav viss ar to naherizeesanu un nekaa neredzeesanu.Elektroniski visu var atsleegt par to runa nav.
Jaa visu var smuki nonemt nost, kaa dabuuut araa filtru? Var urbt un birdinaat aaraa DPF vai katalizatoru, bet taadaa gadiijumaa paliek tukss bundulis, kurss jebkuraa gadiijumaa skan kaa tukss spainis, kaa arii vinaa loti labi dzirdas kaa skrien cauri atgaazes, dazreiz ar svilpienu utt.
Taatad taads risinaajums neder, ir jaagriez valaa, jaaliek ieksaa truba, apkaart pakojums, lai apslaaapeetu tuksuma sajuutu bunduli, tad smuki jaametina ciet un jaasliipee, peec tam ideeaalaa gadiijuma piekraaso ar karstumizturiigo kraasu, taa lai neredz suves.
Beeeeeeeeet, ja nav katalizatoru vai DPF, tad nodod uzreiz skana uzgaazejot aizmuguree, kur var dzirdeet turbiinas skanu, nekad nebuus ar filtriem taadas skanas. UN protams nokveepusie izpuuteeju gali un duuminss.
Takaa nav viss tik vienkaarsi, lohiem protams to nesaprast, bet tie kuri kaut ko saprot uzreiz buus skaidrs.[ Šo ziņu laboja dainiiz, 13 May 2014, 15:00:46 ] | Offline | | |
Arturiks  | 13. May 2014, 15:01 |
#7166
|
|  Kopš: 01. Nov 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 9276
Braucu ar: 26 & 26 & 11
| Ja man no rūpnīcas ir DPF, gribēšu redzēt kā TA darbinieki cels gaisā - viens gāzēs un otrs ar fonendoskopu sēdēs pie bunduļa un trešai būs glušaka galu ielicis nāsī lai saprastu vai tas dpf tur ir vai nav. Neviens tak neies pisties...  | Offline | | |
protams  | 13. May 2014, 15:04 |
#7167
|
|  Kopš: 11. Nov 2005
Ziņojumi: 6046
Braucu ar: NS7
|
13 May 2014, 14:58:59 dainiiz rakstīja:
13 May 2014, 14:40:01 Arturiks rakstīja:
13 May 2014, 14:09:04 dainiiz rakstīja:
par tiem caurumiem sensoons taada veidaa novaac pretspiedienus,kuri rodas ja nav bijusas regeneraacijas. Par DPF likvideesanu to gan buutu gruuti nosaukt.
Bet iistenibaa Episki visi griez visu aaraa, redzees kas buus ka vairs nevarees bez DPF utt iziet skati 
un labaakais ir tas ka taa masiina jau ir nolemta tirgum LV vai rus.
Eiropa var aizmirst.
Lai arii teisiet ka normas tipa atbilst bla bla bla, tomeer fiziski jau redz ir vinss vai nav.
Bija viens atgadiijums, kad viens no De atlidoja pirkt x5, kurss bija atdziits no de ar beigtu morootoru, sataisiits lv, viss naherizeets un palaists tirdzinaa.
Atbrauca, paceela paskatiijas pateica liels paldies un ataa 
Labi, ka netika pirms tam atrunaats par DPF esamiibu
Tev tak teica, ak nahenizē tā, ka neredz. 
ja tu kaut reizi rokaa buutu paneemis svarku, labi tas varbuut par daudz, bet kaadu atsleegu kaut uz 13, tad saprastu, ka tik vienkaarsi nav viss ar to naherizeesanu un nekaa neredzeesanu.Elektroniski visu var atsleegt par to runa nav.
Jaa visu var smuki nonemt nost, kaa dabuuut araa filtru? Var urbt un birdinaat aaraa DPF vai katalizatoru, bet taadaa gadiijumaa paliek tukss bundulis, kurss jebkuraa gadiijumaa skan kaa tukss spainis, kaa arii vinaa loti labi dzirdas kaa skrien cauri atgaazes, dazreiz ar svilpienu utt.
Taatad taads risinaajums neder, ir jaagriez valaa, jaaliek ieksaa truba, apkaart pakojums, lai apslaaapeetu tuksuma sajuutu bunduli, tad smuki jaametina ciet un jaasliipee, peec tam ideeaalaa gadiijuma piekraaso ar karstumizturiigo kraasu, taa lai neredz suves.
Beeeeeeeeet, ja nav katalizatoru vai DPF, tad nodod uzreiz skana uzgaazejot aizmuguree, kur var dzirdeet turbiinas skanu, nekad nebuus ar filtriem taadas skanas. UN protams nokveepusie izpuuteeju gali un duuminss.
Takaa nav viss tik vienkaarsi, lohiem protams to nesaprast, bet tie kuri kaut ko saprot uzreiz buus skaidrs.
Nu tas arī ir darbiņš uz 200 eirām ko prasa BR, ne?
----------------- Tradicionāli - vīrietis ar sievieti - auto ar iekšdedzes dzinēju! | Offline | | |
dainiiz | 13. May 2014, 15:12 |
#7168
|
|  Kopš: 18. Jun 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 5244
Braucu ar: 125mm
|
13 May 2014, 15:01:24 Arturiks rakstīja:
Ja man no rūpnīcas ir DPF, gribēšu redzēt kā TA darbinieki cels gaisā - viens gāzēs un otrs ar fonendoskopu sēdēs pie bunduļa un trešai būs glušaka galu ielicis nāsī lai saprastu vai tas dpf tur ir vai nav. Neviens tak neies pisties... 
par pirksanu un paardosanu iet runa.
un vai tiesaam atgaazes bez fltriem ir 0,01.?
p.s Latvijaa skatee arii neredz ka glaaze masiinai ir izluuzusi, takaa fitru esamiibu protams, ka kontorlee tikai vizuaali, reti kurais padauza, itseviski ja veel atgaazzes ir oke.
| Offline | | |
|
dainiiz | 13. May 2014, 15:14 |
#7169
|
|  Kopš: 18. Jun 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 5244
Braucu ar: 125mm
|
13 May 2014, 15:04:08 protams rakstīja:
13 May 2014, 14:58:59 dainiiz rakstīja:
13 May 2014, 14:40:01 Arturiks rakstīja:
13 May 2014, 14:09:04 dainiiz rakstīja:
par tiem caurumiem sensoons taada veidaa novaac pretspiedienus,kuri rodas ja nav bijusas regeneraacijas. Par DPF likvideesanu to gan buutu gruuti nosaukt.
Bet iistenibaa Episki visi griez visu aaraa, redzees kas buus ka vairs nevarees bez DPF utt iziet skati 
un labaakais ir tas ka taa masiina jau ir nolemta tirgum LV vai rus.
Eiropa var aizmirst.
Lai arii teisiet ka normas tipa atbilst bla bla bla, tomeer fiziski jau redz ir vinss vai nav.
Bija viens atgadiijums, kad viens no De atlidoja pirkt x5, kurss bija atdziits no de ar beigtu morootoru, sataisiits lv, viss naherizeets un palaists tirdzinaa.
Atbrauca, paceela paskatiijas pateica liels paldies un ataa 
Labi, ka netika pirms tam atrunaats par DPF esamiibu
Tev tak teica, ak nahenizē tā, ka neredz. 
ja tu kaut reizi rokaa buutu paneemis svarku, labi tas varbuut par daudz, bet kaadu atsleegu kaut uz 13, tad saprastu, ka tik vienkaarsi nav viss ar to naherizeesanu un nekaa neredzeesanu.Elektroniski visu var atsleegt par to runa nav.
Jaa visu var smuki nonemt nost, kaa dabuuut araa filtru? Var urbt un birdinaat aaraa DPF vai katalizatoru, bet taadaa gadiijumaa paliek tukss bundulis, kurss jebkuraa gadiijumaa skan kaa tukss spainis, kaa arii vinaa loti labi dzirdas kaa skrien cauri atgaazes, dazreiz ar svilpienu utt.
Taatad taads risinaajums neder, ir jaagriez valaa, jaaliek ieksaa truba, apkaart pakojums, lai apslaaapeetu tuksuma sajuutu bunduli, tad smuki jaametina ciet un jaasliipee, peec tam ideeaalaa gadiijuma piekraaso ar karstumizturiigo kraasu, taa lai neredz suves.
Beeeeeeeeet, ja nav katalizatoru vai DPF, tad nodod uzreiz skana uzgaazejot aizmuguree, kur var dzirdeet turbiinas skanu, nekad nebuus ar filtriem taadas skanas. UN protams nokveepusie izpuuteeju gali un duuminss.
Takaa nav viss tik vienkaarsi, lohiem protams to nesaprast, bet tie kuri kaut ko saprot uzreiz buus skaidrs.
Nu tas arī ir darbiņš uz 200 eirām ko prasa BR, ne?
nezinu kaa dara BR, bet zinu, ka tomeer arii iznemsana no progas maksaa naudu, taa pat arii chiposana maksaa naudu un taa pat arii fleksim ripa un svarkai draats maksaa. Kaa arii maajaas beerni nepaartiek no cita onkula makaa
ko un kaa katrs dara es nezinu.
zinu tikai ka lietuviesi stumj ieksaa svammes  [ Šo ziņu laboja dainiiz, 13 May 2014, 15:15:19 ] | Offline | | |
dainiiz | 13. May 2014, 15:20 |
#7170
|
|  Kopš: 18. Jun 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 5244
Braucu ar: 125mm
| e-csdd neraada atgaazes.
izdrukaa paskaties. Un vecam bmw izmesu daudzums var buut liidz 3.00
[ Šo ziņu laboja dainiiz, 13 May 2014, 15:22:30 ] | Offline | | |
CP17  | 13. May 2014, 15:25 |
#7171
|
|  Kopš: 17. Dec 2002
No: Zilupe
Ziņojumi: 17
Braucu ar: Sargenģeli
|
13 May 2014, 15:16:40 adolfs rakstīja:
Nākošās apskates datums: 08.04.2015
Nobraukums: 206660
Novērtējums: 0 - Teicamā tehniskā stāvoklī
CO (%): 0.00
CO paaugst.(%): 0.00
HC (ppm): 0.
Lambda: 0.
Degvielas veids: Dīzeļdegviela
Degvielas patēriņš: 8.3 litri/100 km
- pilsētā 10.5 litri/100 km
- ārpus pilsētas 7.1 litri/100 km
Motora maksimālā jauda (kW): 210
Motora tilpums (cm3): 2993
Pilna masa (kg): 2760
Pašmasa (kg): 2185
reku vecs bmw bez dpf ar beigtu sprauslu 
p.s. izgriezts/izprogrammets pie BR
Iedod NR, pateikšu kādas 0lles tev tur bija  | Offline | | |
dainiiz | 13. May 2014, 15:31 |
#7172
|
|  Kopš: 18. Jun 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 5244
Braucu ar: 125mm
| reku vakar gaaju xc d5
bez katalizatora
bija 0.17 laikam
SI-43
un caravelle
FZ1616 bez dpf un bez filtra, sprauslas sou sou
| Offline | | |
Murphy  | 13. May 2014, 15:37 |
#7173
|
|  Kopš: 28. Nov 2003
No: Sigulda
Ziņojumi: 8511
Braucu ar: Arteon SB R line, F39 M sport
| Jāpaceļ augšā cik man tur šogad bija, ja atmiņa neviļ tad kaut kas ap 0.03 vai 0.04 | Offline | | |
dainiiz | 13. May 2014, 15:38 |
#7174
|
|  Kopš: 18. Jun 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 5244
Braucu ar: 125mm
|
13 May 2014, 15:37:35 Murphy rakstīja:
Jāpaceļ augšā cik man tur šogad bija, ja atmiņa neviļ tad kaut kas ap 0.03 vai 0.04
kas dariits? izprogrammeets? izgriezts? | Offline | | |
Murphy  | 13. May 2014, 15:42 |
#7175
|
|  Kopš: 28. Nov 2003
No: Sigulda
Ziņojumi: 8511
Braucu ar: Arteon SB R line, F39 M sport
|
13 May 2014, 15:38:25 dainiiz rakstīja:
13 May 2014, 15:37:35 Murphy rakstīja:
Jāpaceļ augšā cik man tur šogad bija, ja atmiņa neviļ tad kaut kas ap 0.03 vai 0.04
kas dariits? izprogrammeets? izgriezts?
Black_russian piedāvātā procedūra. Izgriezts un programmēts. | Offline | | |
dainiiz | 13. May 2014, 15:47 |
#7176
|
|  Kopš: 18. Jun 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 5244
Braucu ar: 125mm
|
13 May 2014, 15:42:25 Murphy rakstīja:
13 May 2014, 15:38:25 dainiiz rakstīja:
13 May 2014, 15:37:35 Murphy rakstīja:
Jāpaceļ augšā cik man tur šogad bija, ja atmiņa neviļ tad kaut kas ap 0.03 vai 0.04
kas dariits? izprogrammeets? izgriezts?
Black_russian piedāvātā procedūra. Izgriezts un programmēts.
ja atmina nevil, tad man bija uz 535d 0,01 ar dpf un katalizatoru.
kaada ir euro5 norma? cik ir max? | Offline | | |
|
Fandulis | 13. May 2014, 16:47 |
#7177
|
| Kopš: 29. Nov 2004
Ziņojumi: 13809
Braucu ar: sipisnīku pi vuškom
| DPF problēmas 
..tak mainiet termostatus un nebūs tik lielu problēmu, lejiet dīzel vairāk kā pus bāku un būs čotka.
..pats noēdu sev pauri ar to sū.u, nahrenizēt nenahrenizēju, bet izgāju lētāko variantu - mazais termostats + e95 + 8 skrūves + 2 blīves + pus diena kūpinot + kompresors lai izpūst + Drivers, aliņu neskaitot.
..ja patīk paskrūvēt, tad problēma ir atrisināma, galvenais nemazgāt ar ziepēm un citiem šķidrumiem, ūdenim tur vispār nav jābūt.
..man pat bm auto nevarēja pateikt kāpēc reģenerācija neslēdzās, veselu dienu spīdzināja autiņu, pēc procedūras uzreiz aizgāja, gadu nobraucu bija viss kulē.
..tikai reģistrējot CSDD atgāzes bija 0,01 pēc gada jau bija 0,03, tas tā par degvielas kvalitāti 
[ Šo ziņu laboja Fandulis, 13 May 2014, 16:49:02 ] | Offline | | |
Gizu | 13. May 2014, 16:53 |
#7178
|
|  Kopš: 15. Jan 2012
No: Limbaži
Ziņojumi: 35
Braucu ar: BMW 530 XD
| man ari pazuda DPF problema,pec termostatu mainas... | Offline | | |
add | 13. May 2014, 16:53 |
#7179
|
| Kopš: 27. Nov 2011
Ziņojumi: 2094
Braucu ar:
|
13 May 2014, 14:09:04 dainiiz rakstīja:
Bet iistenibaa Episki visi griez visu aaraa, redzees kas buus ka vairs nevarees bez DPF utt iziet skati 
Tāpēc jau Karossam stāv čupiņa uz galda  | Offline | | |
Semirs | 14. May 2014, 15:59 |
#7180
|
| Kopš: 10. Jun 2010
No: Rīga
Ziņojumi: 97
Braucu ar: e60
| Klau, gribu pirmkart izteikt apbrinu BR veiktajai diagnostikai pirms puss gada. Uztaisija man tami ar lietaam kas tuvaakajaa laikaa izbeigsies un taa arii viss notiek, taas lietas kas sarkastinjaa izbeidzas bet viss parejais rullee Man ir jautajums par priekshejiem amortizatoriem, kadus labaak izveeleeties? Vienam pavasaris - sulu tecinamais laiks :P
Interesee labi un leeti budzeta klases amishi  | Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, AiwaShuraLLP, Angelz, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo
|