Online

Pašreiz BMWPower skatās 82 viesi un 7 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehniska rakstura diskusijas

Tēma: Par un ap lauksaimniecību

AutorsZiņojums
ziema
17. Oct 2015, 21:14 #6981

Kopš: 17. Mar 2008

No: Limbaži

Ziņojumi: 1987

Braucu ar: golf,voyager,passerati


17 Oct 2015, 19:35:04 Sumo_DTS rakstīja:
JD autopower nav jākalibrē, vienkārši jāmaina, tāpat kā denso degvielas pajebūcija... pakaļas uzkarē katru dienu jāvaktē vai nenogriež tapas roku augstuma regulācijai, lai arums nav dirsā... uzkares roku pacelšanas augstums tāds, ka neko nopietnu nevar pakaļā uzlikt.... deluxe izvadi tādi, ka serviss nedēļu meklē vainu....

JD manā galā ir sliktais tonis, zemgalē jā, cieņā!

visiem viņiem ir savas utis... strīdēties par zīmolu ir tāpat kā par reliģiju.

ziema vienkārši gan jau ir parēķinājis, ka pie tās slodzes izmaksas uz vienu mh ir niecīgas salīdzinot ar jaunu R JD...
pie musu apjoma ko tam traktoram jaizdara,izmaksas manuprat tiesam ir niecigas...un neviena bridi neesmu teicis ka tur JD piemeram ir mesls, vnk dzivoju realitate un saprotu ka nebuus ari jauns JD bez utiim,tapat ka visi parejie razzotaji..nu bet strideties par markam kuras labakas,sliktakas manuprat ir pilniigi un galiigi bezjedzigas,vienam mate,otram meita,tresajam kleita...
Offline
karlsonss
17. Oct 2015, 21:19 #6982

Kopš: 02. Feb 2009

No: Jelgava

Ziņojumi: 23038

Braucu ar:

Aber....
Offline
Kasparis
17. Oct 2015, 21:24 #6983

Kopš: 20. Jun 2005

No: Liepāja

Ziņojumi: 1573

Braucu ar: Franču autobūves šedevru

Tātad, starp dzelžiem ar vienādiem tehniskajiem parametriem, noteicošais faktors iegādei būtu tikai cena? Konkrēti tava filozofija... ?

[ Šo ziņu laboja Kasparis, 17 Oct 2015, 21:26:16 ]

Offline
JohnyW
17. Oct 2015, 22:18 #6984

Kopš: 17. Jul 2015

No: Rīga

Ziņojumi: 254

Braucu ar: Japāņu Ņivu, 2riteni un moto2riteni

Panesās diskusija par kombainiem, uznāca tīri tāda personiskas izpētes interese - vai kādam ir bijusi darīšana ar tādu brīnumu kā Claas Commandor?
Ar tā CS (Cylinder seperation) system?
Ir manīti tādi Kurzemes/Zemgales pusē, kā arī vairāki LT tirgojas.
Offline
karlsonss
17. Oct 2015, 22:19 #6985

Kopš: 02. Feb 2009

No: Jelgava

Ziņojumi: 23038

Braucu ar:

Jaaa bija. Liidziigs kaa svaigaaki nh. Daudz remonta iepseeju.
Offline
casperse46
17. Oct 2015, 22:29 #6986

Kopš: 20. Sep 2011

Ziņojumi: 187

Braucu ar: e46 330D

Comandors ss.lv
Paziņa tirgo, jo NH nopirka jaunu, teica, ka labs aparāts esot, sīki neko neprasīju un ar pakaļējo tiltu velkošo, īpaši slavēja..
Offline
Sumo_DTS
17. Oct 2015, 22:33 #6987

Kopš: 02. Dec 2014

No: Jēkabpils

Ziņojumi: 525

Braucu ar: Audi s2;s4 ikdienas ļerkata vw passat klak,klak

tam nabagam heders kā garmoška izlocīts...

brauc ciemos varēsi blakus salīdzināt NH Twin flow un claas hybrid. katram savi +-.

17 Oct 2015, 22:29:14 casperse46 rakstīja:
Comandors ss.lv
Paziņa tirgo, jo NH nopirka jaunu, teica, ka labs aparāts esot, sīki neko neprasīju un ar pakaļējo tiltu velkošo, īpaši slavēja..
Offline
CivikS_old
17. Oct 2015, 22:38 #6988

Kopš: 23. Mar 2015

No: Jēkabpils

Ziņojumi: 40

Braucu ar:

Sumo,

tev CC interesēja, tad nu ieskatam jau iepriekš pieminētais eļļas rutks 'DeepTill':
DeepTill

[ Šo ziņu laboja CivikS_old, 17 Oct 2015, 22:43:36 ]

Offline
Sumo_DTS
17. Oct 2015, 22:47 #6989

Kopš: 02. Dec 2014

No: Jēkabpils

Ziņojumi: 525

Braucu ar: Audi s2;s4 ikdienas ļerkata vw passat klak,klak

skaisti civik kur un kad var apskatīt dzīvē?! kāds sastāvs un proporcijas kg tam sēklu maisījumam?!
Offline
ziema
17. Oct 2015, 22:50 #6990

Kopš: 17. Mar 2008

No: Limbaži

Ziņojumi: 1987

Braucu ar: golf,voyager,passerati


17 Oct 2015, 21:24:42 Kasparis rakstīja:
Tātad, starp dzelžiem ar vienādiem tehniskajiem parametriem, noteicošais faktors iegādei būtu tikai cena? Konkrēti tava filozofija... ?
nu ne taa..sodien perkot jaunu dzelzi vairak painteresetos kas ko kaa! un galu galaa,ja man vajadzees traktoru tikai transportam tad njemsu piemeram fastrak,bet zemes apstradasanai es tadu nekad nenjemtu...ka ari ja jd 170zs nevar 3m vaderstadu pavilkt,bet 190zs case velk 4m,un ipashi neispringst,tad es varbut tomer labak panjemu case,kas ari cenas zinja bus draudzigaks...
Offline
JohnyW
17. Oct 2015, 22:57 #6991

Kopš: 17. Jul 2015

No: Rīga

Ziņojumi: 254

Braucu ar: Japāņu Ņivu, 2riteni un moto2riteni

Neliels oftopics un pārdomas, bet varbūt kādam būs interesanti - ruājot par tādiem tehnikas brīnumiem, kas LV nav redzēti un droši vien arī nekad nebūs..
Kādreiz vidusskolas laikā tīri tādas savas intereses pēc ļoti daudz rakos un pētīju informāciju par tehniku, par dažādiem interesantiem inženieru risinājumiem, tehnikas ražotāju manevrus ar viena un otra pārpirkšanu, apvienošanu, izdalīšanu utt.. Viena no interesantākajām vērturēm ir koncernam Case, kas gadu gaitā ir pārpircis,apvienojies ar utt. dažādus ražotājus un lēnām turpinājis ražot jau konkrētos drapakus ar savu krāsu (piem., apvienošanās ar IH, Steiger, Stayer ar tā CVT, MDV, NH u.c.). Tāpat kaut kur iepriekš diskusijā pieminētā McCormic marka, kas jau sākumā bija zem IH, bet tika izdalīta kā atsevišķa divīzija ap 2000š gadu, lai amerikāņu ražotājs varētu iekļauties Eiropas regulās un būtu ražots Eiropā. Šis traktors bija tik līdzīgs Case MX, jo to ražoja UK un tā bija MX ražošanas līnija - MX turpināja attīstību uz MXM, bet veco modeli turpināja ražot ar dažiem uzlabojumiem un citu krāsu jau zem McCormick markas.
Šajos visos klejojumos tīmeklī uzdūros uz pāris ļoti interesantiem inženierzinātnes risinājumiem. Daži aizgāja pasaulē, daži nē..
Interesantākie kombaini, par ko ir lasīts/pētīts - sākot ar jau zināmiem, līdz pat nedaudz dīvainiem:
- CIH ar tā Axial Flow sistēmu;
- NH TF kombaini (ar hibrīdsistēmu Trumulis + 2 rotori);
-Claas Commandor ar savu CS attīrīšanas sistēmu;
-Gleaner kombaini ar savu perpendikuārā rotora sistēmu;
-Case Arcus 2500 (īstenībā vācu MDV izgudrojums - 2 rotori, 2 stāvu galdi utt.);
-Fiatagri Laverda MX 240/300 - šim brīnumam trumulis nāca tieši aiz hēdera (nedaudz līdzīgs Gleaner kombainu perpendikulārajam rotor trumulim) un bija paceļams kopā ar hēderi + liela daļa salmu tiek izspļauti ārā jau aiz šī trumuļa, nemaz nenonākot īsti pašā kombainā...

[ Šo ziņu laboja JohnyW, 17 Oct 2015, 23:22:54 ]

Offline
JohnyW
17. Oct 2015, 23:00 #6992

Kopš: 17. Jul 2015

No: Rīga

Ziņojumi: 254

Braucu ar: Japāņu Ņivu, 2riteni un moto2riteni


17 Oct 2015, 22:29:14 casperse46 rakstīja:
Comandors ss.lv
Paziņa tirgo, jo NH nopirka jaunu, teica, ka labs aparāts esot, sīki neko neprasīju un ar pakaļējo tiltu velkošo, īpaši slavēja..


Te vēl viens tirgojas, izskatās normāli uzturēts, cik pēc vizuālā no ārpuses (kas iekšā, nav zināms)..
Claas Commandor
Offline
karlsonss
17. Oct 2015, 23:07 #6993

Kopš: 02. Feb 2009

No: Jelgava

Ziņojumi: 23038

Braucu ar:


17 Oct 2015, 22:29:14 casperse46 rakstīja:
Comandors ss.lv
Paziņa tirgo, jo NH nopirka jaunu, teica, ka labs aparāts esot, sīki neko neprasīju un ar pakaļējo tiltu velkošo, īpaši slavēja..


shamo skatiijaamiws
Offline
JohnyW
17. Oct 2015, 23:32 #6994

Kopš: 17. Jul 2015

No: Rīga

Ziņojumi: 254

Braucu ar: Japāņu Ņivu, 2riteni un moto2riteni

Starp citu. Ja kādam interesē kombainu vai traktoru tehniskie parametri - te ir viens saits, diemžēl gan laikam Somu valodā, kur var atrast diezgan daudz informācijas - visādu drapaku specifikāciju:
Traktoru-Kombainu specifikaciju saits (Somu val)

[ Šo ziņu laboja JohnyW, 17 Oct 2015, 23:33:42 ]

Offline
depo
17. Oct 2015, 23:44 #6995

Kopš: 09. Jan 2006

Ziņojumi: 20980

Braucu ar: Zirgu

Es te skatos, Angliski
Offline
Kasparis
18. Oct 2015, 08:49 #6996

Kopš: 20. Jun 2005

No: Liepāja

Ziņojumi: 1573

Braucu ar: Franču autobūves šedevru

Šis varētu būt labs degvielas/laika taupītājs...
stripper


http://www.shelbourne.com/3/products/1/harvesti..._stripper-header

Kāds ir interesējies sīkāk?

[ Šo ziņu laboja Kasparis, 18 Oct 2015, 08:49:46 ]

Offline
karlsonss
18. Oct 2015, 09:47 #6997

Kopš: 02. Feb 2009

No: Jelgava

Ziņojumi: 23038

Braucu ar:


17 Oct 2015, 22:50:18 ziema rakstīja:

17 Oct 2015, 21:24:42 Kasparis rakstīja:
Tātad, starp dzelžiem ar vienādiem tehniskajiem parametriem, noteicošais faktors iegādei būtu tikai cena? Konkrēti tava filozofija... ?
nu ne taa..sodien perkot jaunu dzelzi vairak painteresetos kas ko kaa! un galu galaa,ja man vajadzees traktoru tikai transportam tad njemsu piemeram fastrak,bet zemes apstradasanai es tadu nekad nenjemtu...ka ari ja jd 170zs nevar 3m vaderstadu pavilkt,bet 190zs case velk 4m,un ipashi neispringst,tad es varbut tomer labak panjemu case,kas ari cenas zinja bus draudzigaks...


Nu pa to 170 zs buus kautkas ar bliivi atgadiijies.
Offline
JohnyW
18. Oct 2015, 10:21 #6998

Kopš: 17. Jul 2015

No: Rīga

Ziņojumi: 254

Braucu ar: Japāņu Ņivu, 2riteni un moto2riteni


18 Oct 2015, 08:49:13 Kasparis rakstīja:
Šis varētu būt labs degvielas/laika taupītājs...
stripper


http://www.shelbourne.com/3/products/1/harvesti..._stripper-header

Kāds ir interesējies sīkāk?


Kaut kad sen bija vienā avīzē raksts par plūcējhēderi.. Tur tāds bija piekabināts Jenisej'ai. Vienīgi tas laikam ir labs, kamēr labība ir normāli noplūcama utt.. Kad sakrīt veldrē vai vēl kas, tad jau vairs nav tik vienkārši.. Šāda tipa hēderi laikam populāri USA, kur lauki kā stepē..
Līdzīgi kā iepriekš te kaut kas rakstīja, ka hēderim boris (gliemezis) pārlūzis utt.. USA dažiem Gleaneriem ir headeri ap 12m plati, tur bora vietā ir lente (precīzāk 2 lentes katrā psē un viena kas padod slīpajai kamerai), kas visu vienkārši sanes līdz rīklei, kas padod slīpajai kamerai.. Ļoti viekāršs risinājums

[ Šo ziņu laboja JohnyW, 18 Oct 2015, 10:25:22 ]

Offline
Kasparis
18. Oct 2015, 11:14 #6999

Kopš: 20. Jun 2005

No: Liepāja

Ziņojumi: 1573

Braucu ar: Franču autobūves šedevru


18 Oct 2015, 10:21:37 JohnyW rakstīja:

18 Oct 2015, 08:49:13 Kasparis rakstīja:
Šis varētu būt labs degvielas/laika taupītājs...
stripper


http://www.shelbourne.com/3/products/1/harvesti..._stripper-header

Kāds ir interesējies sīkāk?


Kaut kad sen bija vienā avīzē raksts par plūcējhēderi.. Tur tāds bija piekabināts Jenisej'ai. Vienīgi tas laikam ir labs, kamēr labība ir normāli noplūcama utt.. Kad sakrīt veldrē vai vēl kas, tad jau vairs nav tik vienkārši.. Šāda tipa hēderi laikam populāri USA, kur lauki kā stepē..
Līdzīgi kā iepriekš te kaut kas rakstīja, ka hēderim boris (gliemezis) pārlūzis utt.. USA dažiem Gleaneriem ir headeri ap 12m plati, tur bora vietā ir lente (precīzāk 2 lentes katrā psē un viena kas padod slīpajai kamerai), kas visu vienkārši sanes līdz rīklei, kas padod slīpajai kamerai.. Ļoti viekāršs risinājumsk


Tu izklausies pēc kāda pasniedzēja lauksaimniecības skolā vai tamlīdzīgi. Sāc vienu, tad pārlec uz pavisam citu tēmu, toties esi daudz lasījis visu par visu.

ruļļa vietā 3 lentes,tādus te esmu redzējis daudz, Barkavā vācietim ir claas kur hederī ir 2 ruļļi, tad visādi flex utt... Stripperi gan dabā nav nācies redzēt un gleaner kombaini mums te arī sveši...
Tauta baidās no kaut kā jauna, tas nekas, ka aiz okeāna tādam Gleaner diirs ūdeni nespēj pienest.
Offline
jaks
18. Oct 2015, 11:35 #7000

Kopš: 02. Dec 2008

No: Saldus

Ziņojumi: 3101

Braucu ar:

Pakalpojumos braucot degvielu lej zemnieks.....kur stress?
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, AiwaShuraLLP, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, linda, mrc, noisex, smudo