Online

Pašreiz BMWPower skatās 115 viesi un 12 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehniska rakstura diskusijas

Tēma: Par un ap lauksaimniecību

AutorsZiņojums
JohnyW
14. Oct 2015, 20:04 #6821

Kopš: 17. Jul 2015

No: Rīga

Ziņojumi: 254

Braucu ar: Japāņu Ņivu, 2riteni un moto2riteni

Nu viss lietotais jau tāpat ar puslīdz atbilstošu cenu.. Ja tur nekasnelūzt, tad īpaši neviens pārdot nesteidzas, ja vien nav plānotā tehnikas parka atjaunošana.
JD gan jau nav nekāds RangeRove, kas maksā kosmosu, bet izturības ziņā ir kosmiski dīvaina kvalitāte, ja pēc 100k viss kas sāk birt.
Varbūt nospļaujaties un paņemiet k744.
Rekur viens no vāczemes atvilcis vairākus kirovus (ar visiem drošības rāmjiem) un arī vienu K744Trakstors K744
Offline
karlsonss
14. Oct 2015, 20:06 #6822

Kopš: 02. Feb 2009

No: Jelgava

Ziņojumi: 23038

Braucu ar:


14 Oct 2015, 20:03:46 ziema rakstīja:
https://www.ss.lv/msg/lv/agriculture/agricultur...tors/bdddlj.html
a kas tev ar sito lamatu? nofists viss lidz ruckai?ka sitiem ar karbam,motoriem?
salonaa kautkaads dziivnieks aardijies, bet taa ruuc un brauc

Matori izturiigi, ja iet tad iet.... Kaarba powershifts, leeta remontaa.
Offline
Kasparis
14. Oct 2015, 20:09 #6823

Kopš: 20. Jun 2005

No: Liepāja

Ziņojumi: 1573

Braucu ar: Franču autobūves šedevru

Nez vai ir tirgus, bet kults ir...
333 trasē ir traķis ar 3 trijniekiem... Un viens man radīja savu parku - visiem trīs traktoriemiem 7 nieks....
Offline
JohnyW
14. Oct 2015, 20:44 #6824

Kopš: 17. Jul 2015

No: Rīga

Ziņojumi: 254

Braucu ar: Japāņu Ņivu, 2riteni un moto2riteni

Vispār interesanti par JD 8.... sēriju ārzemju forumos raksta..
Dažiem dzinējs un transmisija iet 17k stundas, protams ir pieminēti sīkumi, kas ir visiem traktoriem, kam pāri 10k stundām - pogas, slēdži mēdz nedarboties, izdilušas smagās nesošās daļas, kkur pa kādam gultnim jāmaina utt..
Bet ir arī daži ar sliktu pieredzi, kam pie 3k un 5k ir plaisājuši virzuļi, kas esot JD dzinēju ierasta problēma ik pa laikam..
Offline
ziema
14. Oct 2015, 21:04 #6825

Kopš: 17. Mar 2008

No: Limbaži

Ziņojumi: 1987

Braucu ar: golf,voyager,passerati

Man te saknizklausities pec pazistama cilveka cau Jani
Offline
karlsonss
14. Oct 2015, 21:07 #6826

Kopš: 02. Feb 2009

No: Jelgava

Ziņojumi: 23038

Braucu ar:

O, jaunas sejas
Offline
ziema
14. Oct 2015, 21:13 #6827

Kopš: 17. Mar 2008

No: Limbaži

Ziņojumi: 1987

Braucu ar: golf,voyager,passerati

ok,nu cik izmaksa ta virzulu grupa tadam JD?
Offline
ziema
14. Oct 2015, 21:14 #6828

Kopš: 17. Mar 2008

No: Limbaži

Ziņojumi: 1987

Braucu ar: golf,voyager,passerati


14 Oct 2015, 21:07:30 karlsonss rakstīja:
O, jaunas sejas
jaa..varbut nav cilveks iisti saaistiits ar sho teemu,bet interese ir
Offline
JohnyW
14. Oct 2015, 21:19 #6829

Kopš: 17. Jul 2015

No: Rīga

Ziņojumi: 254

Braucu ar: Japāņu Ņivu, 2riteni un moto2riteni

Interese par tehniku un ne tikai kkā ir bijusi vienmēr...
Offline
casperse46
14. Oct 2015, 21:20 #6830

Kopš: 20. Sep 2011

Ziņojumi: 187

Braucu ar: e46 330D

Paskatoties Dojus piedāvātos lietotos un vispār, kas ss.lv ir. Liekas, ja traktors ir bijis LT, tad motorstundas izksatās tītas, vai arī leiši maz izmanto... dzelžus
Offline
karlsonss
14. Oct 2015, 21:31 #6831

Kopš: 02. Feb 2009

No: Jelgava

Ziņojumi: 23038

Braucu ar:


14 Oct 2015, 21:20:15 casperse46 rakstīja:
Paskatoties Dojus piedāvātos lietotos un vispār, kas ss.lv ir. Liekas, ja traktors ir bijis LT, tad motorstundas izksatās tītas, vai arī leiši maz izmanto... dzelžus



veelreiz un latviski plz

mazaas stundas ir no nomas parka, ex demo vai vnk nopirkti pa labu cenu perekupiishanai.
savukaart ar lielajaam stundaam ir atpirkti lv...arii reizeem palaisti nomaa...tas par jd
stundas netinam.
Offline
JohnyW
14. Oct 2015, 21:33 #6832

Kopš: 17. Jul 2015

No: Rīga

Ziņojumi: 254

Braucu ar: Japāņu Ņivu, 2riteni un moto2riteni

Vispār virzuļgrupas var atrast tīmeklī, jautājums, cik dziļi ir vēlme rokas iebāzt dzinējā.
Ja dziņi, var googlē iemest frāzi: John Deere 8200 Overhaul Engine Kit,
Ja drusku mazāk, tad var meklēt arī: John Deere 8200 Engine piston Kit, bet droši vien kādi 2,5-3,..k $ izmaksā..
Precīzāk gan droši vien varētu atrast, zinot dzinēja Nr, kas nāk šim dzelzim..
+ ja ir bijs LT, ļoti liela iespējamība, ka ir kkas notīts..
Offline
casperse46
14. Oct 2015, 21:39 #6833

Kopš: 20. Sep 2011

Ziņojumi: 187

Braucu ar: e46 330D


14 Oct 2015, 21:31:02 karlsonss rakstīja:

14 Oct 2015, 21:20:15 casperse46 rakstīja:
Paskatoties Dojus piedāvātos lietotos un vispār, kas ss.lv ir. Liekas, ja traktors ir bijis LT, tad motorstundas izksatās tītas, vai arī leiši maz izmanto... dzelžus



veelreiz un latviski plz

mazaas stundas ir no nomas parka, ex demo vai vnk nopirkti pa labu cenu perekupiishanai.
savukaart ar lielajaam stundaam ir atpirkti lv...arii reizeem palaisti nomaa...tas par jd
stundas netinam.


Nav iespējams JD tīt stundas? Vaid Dojus Lv, to nedara?
Es biju domājis, par tiem JD, kas ir LT. Jo brāļiem leišukām patīk ar vieglajiem mahinēt, traktoriem, nav tieši tas pats?
Offline
JohnyW
14. Oct 2015, 21:40 #6834

Kopš: 17. Jul 2015

No: Rīga

Ziņojumi: 254

Braucu ar: Japāņu Ņivu, 2riteni un moto2riteni

Brāļiem LT patīk arī ar močiem un izdomu improvizēt..
Offline
karlsonss
14. Oct 2015, 21:41 #6835

Kopš: 02. Feb 2009

No: Jelgava

Ziņojumi: 23038

Braucu ar:

Iespeejams ir viss. Mees netinam. Nah mums tas vajadziigs? Ko peec tavaam domaam mees ieguutu, notinot stundas?
Offline
casperse46
14. Oct 2015, 21:44 #6836

Kopš: 20. Sep 2011

Ziņojumi: 187

Braucu ar: e46 330D

Tas nebija domāts, ka uzbrauciens. Bija maza cerība, kad nevar tīt
Offline
karlsonss
14. Oct 2015, 21:48 #6837

Kopš: 02. Feb 2009

No: Jelgava

Ziņojumi: 23038

Braucu ar:


14 Oct 2015, 21:44:43 casperse46 rakstīja:
Tas nebija domāts, ka uzbrauciens. Bija maza cerība, kad nevar tīt


Kaa jau parasti - notiit var visu. Bet lai notiitu visur, izmaksas neatsveers ieguvumus...taa kaa ir vietas kuras var paarbaudiit.
Offline
JohnyW
14. Oct 2015, 21:52 #6838

Kopš: 17. Jul 2015

No: Rīga

Ziņojumi: 254

Braucu ar: Japāņu Ņivu, 2riteni un moto2riteni

Nu ar tīšanu jau vien nepietiek..
Tie, kas saprot no tehnikas, tāpat skatās arī uz citām lietām, kas raksturo dzelža stāvokli.. Autiņiem jau līdzīgi - salona kvalitāte, vai nav pārkrāsots (notecējušas krāsas pēdas), kur, kas izdilis utt.
Katrai tehnikai gan jāskatās savas lietas. Motorā un kārbā gan neielīst, bet šo to jau pēc vizuālā jau aŗi var noteikt..
Offline
Sumo_DTS
14. Oct 2015, 22:41 #6839

Kopš: 02. Dec 2014

No: Jēkabpils

Ziņojumi: 525

Braucu ar: Audi s2;s4 ikdienas ļerkata vw passat klak,klak

ko Jūs peraties ar to 8200, lai ziema iekāpj un izbrauc ar to kārbu... pēcāk varēs rakstīt, ka vecās NH/case kārbas ir kuda maigākas kā "leģendārās" JD kārbas ar slavenajiem lēcieniem starp grupām...
arī uz tavu piecinieku arklu mxm būs kuda dzīvāks nekā tas 8200 ar savu massu...
Offline
Sumo_DTS
14. Oct 2015, 22:45 #6840

Kopš: 02. Dec 2014

No: Jēkabpils

Ziņojumi: 525

Braucu ar: Audi s2;s4 ikdienas ļerkata vw passat klak,klak

ziema, Tev tās tapas dzīvas pie reizes? 15 kods nav uz paneļa? ja vajag uz sitiena, tad rīt vari braukt pakal, ja saiesi cenā ar jauno saimnieku (iedevu rezervē pārdodot)
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, AiwaShuraLLP, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, linda, mrc, noisex, smudo