Online
Pašreiz BMWPower skatās 125 viesi un 4 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: Par un ap 5er G30
Autors | Ziņojums |
Kaross  | |  Kopš: 21. Oct 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 4449
Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2
| Neticu, ka dīlerim ir pieejama kaut kāda programma, kas nav nevienam citam. Nu neticu. Visticamāk tā funkcija ir pat Launch, vienkārši cilvēki nemāk izmantot un/vai nezina kā izmantot. Ar launch man te daži pazīstami pat programmas update veic. Nezinu cik tas ir droši, bet sanāk. Līdz brīdim.
----------------- Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
http://www.kaross-chip.lv
http://www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
| Offline | | |
Briize | | Kopš: 08. Sep 2023
Ziņojumi: 780
Braucu ar:
| Jautājums vai uzliekot jaunu aktīvo adblue bāku tā kaut kādā veidā ir jāpieprogrammē auto, nu ,piemēram, kaut kāds tur darbības algoritms jāievada un lai rādītu korektu šķidruma līmeni utt. ? Vai vnk plug and play un nodzēš iepriekšējas kļūdas par adblue un aiziet dzīvītē ? | Offline | | |
protams  | |  Kopš: 11. Nov 2005
Ziņojumi: 5857
Braucu ar: NS7
|
28 Feb 2024, 22:33:34 @Briize rakstīja:
Jautājums vai uzliekot jaunu aktīvo adblue bāku tā kaut kādā veidā ir jāpieprogrammē auto, nu ,piemēram, kaut kāds tur darbības algoritms jāievada un lai rādītu korektu šķidruma līmeni utt. ? Vai vnk plug and play un nodzēš iepriekšējas kļūdas par adblue un aiziet dzīvītē ?
bimeram bij video par šo
----------------- Tradicionāli - vīrietis ar sievieti - auto ar iekšdedzes dzinēju! | Offline | | |
Briize | | Kopš: 08. Sep 2023
Ziņojumi: 780
Braucu ar:
| Informatīvais kosavilkums, ja nu kādam kadreiz vajag - SCR aktīvās ADblue bākas maiņa kopā ar jau iekļautu pvn nostājās 1020euro.
- pati bāka oem 661euro+pvn
- nomaiņa (darbs) 84,60euro+pvn
- adblue šķidrums oriģinālais 5 pudeles (katrā 1,89l) 75euro+pvn
- pieslēgt pie kompja un nosmelt vecās adaptācijas kā arī pieregistrēt jauno bačoku, lai viss strādā kā nākas 22,5euro+pvn
Kopumā nav tik traki, ja ņem vērā, ka ta detaļa kalpos vismaz vēl 7 gadus, kad to auto jau sen būsu pardevis, arī nākamais saimnieks brauks un slavēs BMW marku jibim [ Šo ziņu laboja Briize, 19 Mar 2024, 20:03:49 ] | Offline | | |
crime  | |  Kopš: 03. Jul 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 8646
Braucu ar: m635csi
| nu uz to suslu tevi konkrēti uzgrillēja 
22eur, tikko savam sūtīju. | Offline | | |
Locis | |  Kopš: 14. Aug 2008
No: Dobele
Ziņojumi: 11459
Braucu ar: X5 , Jeep, Tuareg, L200, Jumper,Master ,Transit, Stralis x2, Volvo FL, Atego, Deu
| Nez,es tā uz ātro kaut kad biju paskatijies ,arī tādas 2l redzēju tikai nu ja tas ir meistars,viņš diez vai pavadis visu dienu meklējot lētāko ad blue ,teiksim pie standarta piegādātāja,kas ātri pieved nebija .. nu kaut kā tā varbūt arī. | Offline | | |
crime  | |  Kopš: 03. Jul 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 8646
Braucu ar: m635csi
| 83192295606
kods, pēc kura meklēt, variet iedot arī saviem meistariem  | Offline | | |
kexxx | |  Kopš: 12. Dec 2010
Ziņojumi: 12912
Braucu ar:
| mja, 1000 eur par plastmasas tvertni ar pāris dačikiem, kura kalpos dažus gadus...  | Offline | | |
|
sys9291 | | Kopš: 13. Jun 2003
No: Ogre
Ziņojumi: 5215
Braucu ar: F20 R1200RT
|
09 Mar 2024, 19:24:15 @kexxx rakstīja:
mja, 1000 eur par plastmasas tvertni ar pāris dačikiem, kura kalpos dažus gadus... 
tevi tas izbrīna? dieseļu uzturēšana gan izmaksu, gan sarežģītības ziņā jau sen ir dārgāka kā benzīnam..., bet mēs spītīgi meklējam dieseļus, kā arī personāzus, kas izprogrammēs visu kas ir jāremontē...  [ Šo ziņu laboja sys9291, 09 Mar 2024, 20:25:27 ] | Offline | | |
sliir | | Kopš: 01. Sep 2013
Ziņojumi: 858
Braucu ar: Intel Ātruma Dēmonu
| Sanāk ka par privilēģiju būt par AdBlue bākas lietotāju ir jāiegādājas BMW AdBlue bākas abonoments.
Mēneša maksa ir drusku virs 12 eur / mēn. Ja abonē uz 7 gadiem.
Nez vai līzinga kantori nepiedāvās AdBlue bākas nomaksu. Vai DPF līzingu. | Offline | | |
HiJaCKeR | |  Kopš: 04. Aug 2003
No: Rīga
Ziņojumi: 4762
Braucu ar: BMW E90 330i
|
09 Mar 2024, 19:24:15 @kexxx rakstīja:
mja, 1000 eur par plastmasas tvertni ar pāris dačikiem, kura kalpos dažus gadus... 
te var aizdomāties, vai braukt ar zirgu nav izdevīgāk | Offline | | |
ozo  | |  Kopš: 27. Oct 2005
Ziņojumi: 19006
Braucu ar: Braucu ar
| Nopirkšu priekšējās originālās G30 restes. | Offline | | |
Briize | | Kopš: 08. Sep 2023
Ziņojumi: 780
Braucu ar:
|
09 Mar 2024, 18:52:19 @crime rakstīja:
nu uz to suslu tevi konkrēti uzgrillēja 
22eur, tikko savam sūtīju.
Nu ja tu pērc par kaut kādām servisa cenām, kur tev ir vismaz 40% atlaide tad tā cena protams sanāk tāda, plus jautājums vēl ir vai tas ir ar vai bez pvn ? | Offline | | |
Locis | |  Kopš: 14. Aug 2008
No: Dobele
Ziņojumi: 11459
Braucu ar: X5 , Jeep, Tuareg, L200, Jumper,Master ,Transit, Stralis x2, Volvo FL, Atego, Deu
| Paskatījos,pie vairumnieka kur līgums uz firmu noslegts un diezgan labas atlaides pēc tā koda sanāk ap 30 euro ar PVN ,bet varbūt tur uz oem nav labas cenas ,bet man arī tada cena apmierina ja pieved klāt un tur pa vairākam nedēļam viena pvz  [ Šo ziņu laboja Locis, 10 Mar 2024, 10:42:27 ] | Offline | | |
Briize | | Kopš: 08. Sep 2023
Ziņojumi: 780
Braucu ar:
|
09 Mar 2024, 20:24:23 @sys9291 rakstīja:
09 Mar 2024, 19:24:15 @kexxx rakstīja:
mja, 1000 eur par plastmasas tvertni ar pāris dačikiem, kura kalpos dažus gadus... 
tevi tas izbrīna? dieseļu uzturēšana gan izmaksu, gan sarežģītības ziņā jau sen ir dārgāka kā benzīnam..., bet mēs spītīgi meklējam dieseļus, kā arī personāzus, kas izprogrammēs visu kas ir jāremontē... 
Man gan šķiet nekas tur nav nedz labāk, nedz lētāk ar tiem benzīniem - tie paši WAG grupas TSI vai TFSI pilnīgi sūdi, kuriem kapitālais sveicina jau pie 150k km, tas pats ar BMW N54, N55 utt. Par N55 vispār pilns youtubs ar briesmu lietām kā tie dzinēji izbeidzās uz tā fona pat N57 neliekas tik traki ar visiem šāļu sūdiem utt.  | Offline | | |
HiJaCKeR | |  Kopš: 04. Aug 2003
No: Rīga
Ziņojumi: 4762
Braucu ar: BMW E90 330i
|
10 Mar 2024, 11:05:26 @Briize rakstīja:
09 Mar 2024, 20:24:23 @sys9291 rakstīja:
09 Mar 2024, 19:24:15 @kexxx rakstīja:
mja, 1000 eur par plastmasas tvertni ar pāris dačikiem, kura kalpos dažus gadus... 
tevi tas izbrīna? dieseļu uzturēšana gan izmaksu, gan sarežģītības ziņā jau sen ir dārgāka kā benzīnam..., bet mēs spītīgi meklējam dieseļus, kā arī personāzus, kas izprogrammēs visu kas ir jāremontē... 
Man gan šķiet nekas tur nav nedz labāk, nedz lētāk ar tiem benzīniem - tie paši WAG grupas TSI vai TFSI pilnīgi sūdi, kuriem kapitālais sveicina jau pie 150k km, tas pats ar BMW N54, N55 utt. Par N55 vispār pilns youtubs ar briesmu lietām kā tie dzinēji izbeidzās uz tā fona pat N57 neliekas tik traki ar visiem šāļu sūdiem utt. 
a ko gribi? negribi lielus izdevumus, preci kolhoznieci slaucēju. gribi glītu cacu, esi gatavs izdevumiem. par visu ir jāmaksā. un dzinēji ir lūzuši vienmēr, 10, 20, 30 gadu atpakaļ taisīja kapitalkas, tāka nav ko čīkstēt.[ Šo ziņu laboja HiJaCKeR, 10 Mar 2024, 11:27:49 ] | Offline | | |
|
Briize | | Kopš: 08. Sep 2023
Ziņojumi: 780
Braucu ar:
|
10 Mar 2024, 11:22:00 @HiJaCKeR rakstīja:
10 Mar 2024, 11:05:26 @Briize rakstīja:
09 Mar 2024, 20:24:23 @sys9291 rakstīja:
09 Mar 2024, 19:24:15 @kexxx rakstīja:
mja, 1000 eur par plastmasas tvertni ar pāris dačikiem, kura kalpos dažus gadus... 
tevi tas izbrīna? dieseļu uzturēšana gan izmaksu, gan sarežģītības ziņā jau sen ir dārgāka kā benzīnam..., bet mēs spītīgi meklējam dieseļus, kā arī personāzus, kas izprogrammēs visu kas ir jāremontē... 
Man gan šķiet nekas tur nav nedz labāk, nedz lētāk ar tiem benzīniem - tie paši WAG grupas TSI vai TFSI pilnīgi sūdi, kuriem kapitālais sveicina jau pie 150k km, tas pats ar BMW N54, N55 utt. Par N55 vispār pilns youtubs ar briesmu lietām kā tie dzinēji izbeidzās uz tā fona pat N57 neliekas tik traki ar visiem šāļu sūdiem utt. 
a ko gribi? negribi lielus izdevumus, preci kolhoznieci slaucēju. gribi glītu cacu, esi gatavs izdevumiem. par visu ir jāmaksā. un dzinēji ir lūzuši vienmēr, 10, 20, 30 gadu atpakaļ taisīja kapitalkas, tāka nav ko čīkstēt.
Es neko negribu, es braucu ar dīzeli un punkts, bet te vairāki jūzeri propogandē, ka ar benzīnu viss ir labi, nav tur nekas, nedz labi, nedz lēti un arī benzīnu strebj 9l/100km mierīgi braucot, a ja grib pabraukt drusku dinamiskāk tad aiziet patēriņa aritmētiskā progresija kosmosā...
Čoms pirms pusgada atdzina no Vācijas Škodu Superb nodzina no treiļa, pabrauca 25km un saprata, ka viens stobrs neiet, uztaisīja kapitalku tam TSI sūdam un tagad brauc laimīgs ar 9,2l patēriņu 
[ Šo ziņu laboja Briize, 10 Mar 2024, 11:37:27 ] | Offline | | |
HiJaCKeR | |  Kopš: 04. Aug 2003
No: Rīga
Ziņojumi: 4762
Braucu ar: BMW E90 330i
|
10 Mar 2024, 11:36:16 @Briize rakstīja:
10 Mar 2024, 11:22:00 @HiJaCKeR rakstīja:
10 Mar 2024, 11:05:26 @Briize rakstīja:
09 Mar 2024, 20:24:23 @sys9291 rakstīja:
09 Mar 2024, 19:24:15 @kexxx rakstīja:
mja, 1000 eur par plastmasas tvertni ar pāris dačikiem, kura kalpos dažus gadus... 
tevi tas izbrīna? dieseļu uzturēšana gan izmaksu, gan sarežģītības ziņā jau sen ir dārgāka kā benzīnam..., bet mēs spītīgi meklējam dieseļus, kā arī personāzus, kas izprogrammēs visu kas ir jāremontē... 
Man gan šķiet nekas tur nav nedz labāk, nedz lētāk ar tiem benzīniem - tie paši WAG grupas TSI vai TFSI pilnīgi sūdi, kuriem kapitālais sveicina jau pie 150k km, tas pats ar BMW N54, N55 utt. Par N55 vispār pilns youtubs ar briesmu lietām kā tie dzinēji izbeidzās uz tā fona pat N57 neliekas tik traki ar visiem šāļu sūdiem utt. 
a ko gribi? negribi lielus izdevumus, preci kolhoznieci slaucēju. gribi glītu cacu, esi gatavs izdevumiem. par visu ir jāmaksā. un dzinēji ir lūzuši vienmēr, 10, 20, 30 gadu atpakaļ taisīja kapitalkas, tāka nav ko čīkstēt.
Es neko negribu, es braucu ar dīzeli un punkts, bet te vairāki jūzeri propogandē, ka ar benzīnu viss ir labi, nav tur nekas, nedz labi, nedz lēti un arī benzīnu strebj 9l/100km mierīgi braucot, a ja grib pabraukt drusku dinamiskāk tad aiziet patēriņa aritmētiskā progresija kosmosā...
Čoms pirms pusgada atdzina no Vācijas Škodu Superb nodzina no treiļa, pabrauca 25km un saprata, ka viens stobrs neiet, uztaisīja kapitalku tam TSI sūdsam un tagad brsuc laimīgs ar 9,2l patēriņu 
nu es braucu ar savu 330i jau 10 gadus un man ir labi. degvielas patēriņš ir 9,7. lielisks dzinējs un auto. ir skaņa un dinamika. un nākamo domāju ņemt B48, B58 man nevajag, esmu vecss, kādu vēl naher dīzeli.[ Šo ziņu laboja HiJaCKeR, 10 Mar 2024, 11:42:17 ] | Offline | | |
abyss | |  Kopš: 26. Jun 2013
No: Rīga
Ziņojumi: 8534
Braucu ar: e39 523
| Tas, ko Tu gribi teikt, ka ir iespējams jebkuram ražotājam nopirkt nopistu miskasti 
2.0 TSI(272-280zs) ir pa lielam tik pat uzticami kā b58 un arī tirgū ir tik pat ilgi.
P.s cik samaksāja par remontu? Tos pašus tūkstots eur? 
P.p.s sagaidi, kad būs īstās izmaksas, kā priekšējie bremžu kluči un diski[ Šo ziņu laboja abyss, 10 Mar 2024, 11:45:23 ] | Offline | | |
sys9291 | | Kopš: 13. Jun 2003
No: Ogre
Ziņojumi: 5215
Braucu ar: F20 R1200RT
|
10 Mar 2024, 11:38:17 @HiJaCKeR rakstīja:
10 Mar 2024, 11:36:16 @Briize rakstīja:
10 Mar 2024, 11:22:00 @HiJaCKeR rakstīja:
10 Mar 2024, 11:05:26 @Briize rakstīja:
09 Mar 2024, 20:24:23 @sys9291 rakstīja:
09 Mar 2024, 19:24:15 @kexxx rakstīja:
mja, 1000 eur par plastmasas tvertni ar pāris dačikiem, kura kalpos dažus gadus... 
tevi tas izbrīna? dieseļu uzturēšana gan izmaksu, gan sarežģītības ziņā jau sen ir dārgāka kā benzīnam..., bet mēs spītīgi meklējam dieseļus, kā arī personāzus, kas izprogrammēs visu kas ir jāremontē... 
Man gan šķiet nekas tur nav nedz labāk, nedz lētāk ar tiem benzīniem - tie paši WAG grupas TSI vai TFSI pilnīgi sūdi, kuriem kapitālais sveicina jau pie 150k km, tas pats ar BMW N54, N55 utt. Par N55 vispār pilns youtubs ar briesmu lietām kā tie dzinēji izbeidzās uz tā fona pat N57 neliekas tik traki ar visiem šāļu sūdiem utt. 
a ko gribi? negribi lielus izdevumus, preci kolhoznieci slaucēju. gribi glītu cacu, esi gatavs izdevumiem. par visu ir jāmaksā. un dzinēji ir lūzuši vienmēr, 10, 20, 30 gadu atpakaļ taisīja kapitalkas, tāka nav ko čīkstēt.
Es neko negribu, es braucu ar dīzeli un punkts, bet te vairāki jūzeri propogandē, ka ar benzīnu viss ir labi, nav tur nekas, nedz labi, nedz lēti un arī benzīnu strebj 9l/100km mierīgi braucot, a ja grib pabraukt drusku dinamiskāk tad aiziet patēriņa aritmētiskā progresija kosmosā...
Čoms pirms pusgada atdzina no Vācijas Škodu Superb nodzina no treiļa, pabrauca 25km un saprata, ka viens stobrs neiet, uztaisīja kapitalku tam TSI sūdsam un tagad brsuc laimīgs ar 9,2l patēriņu 
nu es braucu ar savu 330i jau 10 gadus un man ir labi. degvielas patēriņš ir 9,7. lielisks dzinējs un auto. ir skaņa un dinamika. un nākamo domāju ņemt B48, B58 man nevajag, esmu vecss, kādu vēl naher dīzeli.
man arī B48 pietiek atliektiem galiem...  | Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, AiwaShuraLLP, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo
|