Online
Pašreiz BMWPower skatās 156 viesi un 13 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: Subaru, Mitsu, Turbo, 4x4 (*Let it snow)
Autors | Ziņojums |
RV | 07. Oct 2009, 10:20 |
#6281
|
|  Kopš: 29. Apr 2008
Ziņojumi: 497
Braucu ar: Nr. 18
|
07 Oct 2009, 10:15:31 MarC rakstīja:
07 Oct 2009, 10:09:40 RV rakstīja:
Marc - mosk bez apsaukāšanas? 
Un tie 500 Ls iespejams palidz izvairities no detalu mainas, ko sachakare maucot pa gravi? 
skaidri zini? ko cilvēks kas mani pirmo reizi redz var iemācīt divās stundās par to paprasot 500Ls? Paskaidro, jo es nesaprotu.
Nezinu gan, tapec uzdevu tadu jautajumu! Neesmu izmantojis tadu pakalpojumu | Offline | | |
us | 07. Oct 2009, 10:20 |
#6282
|
|  Kopš: 17. Feb 2006
No: Rīga
Ziņojumi: 5187
Braucu ar: Pilnpievada automobīli
| A kurā vietā, piemēram, MarC ir teicis, ka viņš ir lielisks autosportists? [ Šo ziņu laboja us, 07 Oct 2009, 10:21:07 ] | Offline | | |
Miks44 | 07. Oct 2009, 10:22 |
#6283
|
| Kopš: 09. Jul 2007
Ziņojumi: 913
Braucu ar: EVO
| MarC, par tiem 500 ls nevaru apstiprināt jo nēsmu interesējies nemaz cik tādi prieki maksā. Man visu vairāk vai mazāk ir apstāstījis Strokšs, bet info pirmsākums ir Neikšāni. 500ls varbūt arī būtu pa daudz, bet taisot testus un mēģinot atkost visus tos sīkumus iztērēsies daudz vairāk, ko vienā treniņā ar speciālistu.
Cik esmu saskāries ar Neikšāniem, nekad man padoms nav liekts, un Andis pat ir tērējis savu laiku lai man palīdzētu ar zināšanām bez $, tā ka pa Neikšāniem nevienu sliktu vārdu nevaru teikt!!!  | Offline | | |
Whazaaa  | 07. Oct 2009, 10:23 |
#6284
|
|  Kopš: 24. Jun 2004
No: Saulkrasti
Ziņojumi: 71589
Braucu ar: metro
| 500 ls par 2h nav daudz un kādi ir šo daudzo gadu pieredzējušo spoortistu sasniegumi, lai prasītu tādu cenu
imo izskatās pēc kārtējās Latviešu spītības un nedraudzības, maza tauta, bet visiem ka tik ko nepateikt, noklusēt, nepalīdzēt u.t.t saprotu, ka par to atalgojumu vajag, bet nu cmon 500 ls tādi ļimonāri
ok, bet ko tad es, ko tad es (:
----------------- Logo, vizītkaršu, plakātu, bukletu, flash u.c izveide. vissaldākās cenas. PM. DE?!GN - the problem comes first. | Offline | | |
JZ | 07. Oct 2009, 10:24 |
#6285
|
| Kopš: 31. May 2002
Ziņojumi: 9159
Braucu ar:
| pa pāris stundām moš var iemācīt izbraukt 4 konkrētus līkumus vienā īsā ātrumposmā, nejau iemācīt braukt rallijā, tur sekotu vēl daudz un daudz stundu, un nejau tikai mašīnā pie stūres vai blakus sēžot, tādēļ jau arī tā cena neliekas adekvāta, es gan nezinu ko Marc prasija viņam lai māca  | Offline | | |
jaks | 07. Oct 2009, 10:24 |
#6286
|
|  Kopš: 02. Dec 2008
No: Saldus
Ziņojumi: 3101
Braucu ar:
|
07 Oct 2009, 10:08:16 gt99 rakstīja:
Nr.1 skatīšanās ir par brīvu, bet rallijā tiek pirktas biļetes, lai skatītos.
Un kā Arizah teica, ja maksā naudu, tad drīksti runāt VISU, noklusēt nevajag.
Samaksājot par biļeti tu maksā organizatoram par to ka ir savākti kopā sportisti un noslēgti celji utt.... NEVIS sportistam lai vinsh brauktu kā TU gribi  [ Šo ziņu laboja jaks, 07 Oct 2009, 10:25:02 ] | Offline | | |
MarC  | 07. Oct 2009, 10:26 |
#6287
|
|  Kopš: 02. May 2005
No: Rīga
Ziņojumi: 4396
Braucu ar: ar uguns dzēšamo aparātu
|
07 Oct 2009, 10:18:52 Burx rakstīja:
Izskatās ka daziem spoortistiem loti nepatīk, ka vinju lieliskā brauksana un sportiskā forma (pēc pašu domām...) tika nedaudz nomesta no pašu iedomātiem augstumiem!!! 
500 Ls par padomiem, kuru pamatā ir pieredze vairāku gadu garumā kopā nema nav daudz.
Burx, ja domā mani tad varu atbildēt ka man ir pilnīgi pofig ko kāds runā par mani, vai manu braukšanu ja tā nebūtu tad sen jau būtu sācis dzert vai durties
vienīgais ko neciešu ir kritika no kautkādiem lohiem , kuri nav pat pamēģinājuši darit to par ko izsaka kritiku.
Vienmēr esmu apgalvojis to ka esmu hobija/budžeta klases braucējs nevis sportists 
| Offline | | |
MarC  | 07. Oct 2009, 10:28 |
#6288
|
|  Kopš: 02. May 2005
No: Rīga
Ziņojumi: 4396
Braucu ar: ar uguns dzēšamo aparātu
|
07 Oct 2009, 10:24:21 JZ rakstīja:
pa pāris stundām moš var iemācīt izbraukt 4 konkrētus līkumus vienā īsā ātrumposmā, nejau iemācīt braukt rallijā, tur sekotu vēl daudz un daudz stundu, un nejau tikai mašīnā pie stūres vai blakus sēžot, tādēļ jau arī tā cena neliekas adekvāta, es gan nezinu ko Marc prasija viņam lai māca 
par 500ls tika piedāvāts:
- braukt ar paša un ne ar sporta mašīnu
- par neslēgtu ceļu mācīties trajektorijas 
| Offline | | |
|
Miks44 | 07. Oct 2009, 10:31 |
#6289
|
| Kopš: 09. Jul 2007
Ziņojumi: 913
Braucu ar: EVO
| Tā jau tie treniņu notiek, tik vajag kādu par priekšu ar rāciju 
Bet man personīgi ar tādi treniņi nepatīk, pa cik ielas auto jābrauc un ielas auto nav domāts tādiem ātrumiem, līdz ar to arī tādus nepiekopu  [ Šo ziņu laboja Miks44, 07 Oct 2009, 10:31:56 ] | Offline | | |
JZ | 07. Oct 2009, 10:33 |
#6290
|
| Kopš: 31. May 2002
Ziņojumi: 9159
Braucu ar:
| nu lūk, tik no kā tās trajektorijas būs atkarīgas, un par 100 dažādiem nosacījumiem kā riepas/piekare/mašīna uzvedīsies tajās un kā ko pamainīt lai panāktu vēlamu efektu, tur vēl būtu 500*50, tas arī ir tas ko mēģinam pateikt
un taga pastāstiet man, kas nekad nav braucis lielo ralli, cik jums daudz noderētu informācija par ideālajām trajektorijām un bremzēšanas ceļiem kad jābrauc būtībā ir pa tramvaja sliedēm?  | Offline | | |
MarC  | 07. Oct 2009, 10:39 |
#6291
|
|  Kopš: 02. May 2005
No: Rīga
Ziņojumi: 4396
Braucu ar: ar uguns dzēšamo aparātu
| esmu pajautājis vairākiem speciem par mācīšanu braukt bet vienmēr esmu aplauzies pret to ko saņemu pretī kautvai tikai sarunas laikā.
Galvenā lietas kas vienmēr figurē ir - Ja tu brauc, vai taisies braukt rallijā, tad tev ir nauda un līdz ar to tu esi man parādā !
nesaukšu visus tos speciālistus vārdā , kuri nodarbojas ar naturālu jauno braucēju appišanu , un tādi "padomdevēji" atgrūž mācīties gribētājus tiktāl, ka pēc diviem tādiem mēģinājumiem jaunais nolemj mācīties pats, jo nav gatavs atdot gruti , sūri pelnīto naudu kāutkādm wanaby gribu būt treneris
Pie I. Caunes neesmu bijis varbūt viņš ir savādāks
| Offline | | |
Miks44 | 07. Oct 2009, 10:42 |
#6292
|
| Kopš: 09. Jul 2007
Ziņojumi: 913
Braucu ar: EVO
| Ja nu kāds jaunais grib, manas konsultācijas ir par velti

Galvenais moto "neņemt nost"  [ Šo ziņu laboja Miks44, 07 Oct 2009, 10:43:32 ] | Offline | | |
PG  | 07. Oct 2009, 10:48 |
#6293
|
|  Kopš: 13. Apr 2005
Ziņojumi: 6934
Braucu ar: 8
|
07 Oct 2009, 10:33:10 JZ rakstīja:
nu lūk, tik no kā tās trajektorijas būs atkarīgas, un par 100 dažādiem nosacījumiem kā riepas/piekare/mašīna uzvedīsies tajās un kā ko pamainīt lai panāktu vēlamu efektu, tur vēl būtu 500*50, tas arī ir tas ko mēģinam pateikt
nu tu jau te bik pa dzilju imo saac skatiities.... domaaju, ja kaads vecmeistars apseestos kadam no pakaljgala blakus un izbrauktu vienreiz pa dopu, gan jau ka tur buutu n-taas basic lietas, ko pamaciit 
Marc, ko ta es saprotu, bet es kaut kad sen sen biju taja IC rallija skolaa, kur visu dienu vareeja tos typerus mociit un man patika kaa vinsh maaca tik mazuma piegarsha bija zinu arii, ka pirms paris gadiem 2 chomi bija panjeemushi IC shkjiet pa 100Ls(sivens prezicaak pateikts) un vinsh visu vai 1/2 dienu vinjiem sedeeja blakus uz vosa diikja un "sita pa pirkstiem"...ok tev varbuut vajag cita limenja apmacibu vai nevajag vispaar bet nav jau viss tik slikti 
p.s. protam viedoklis subjektīvais  [ Šo ziņu laboja tornis, 07 Oct 2009, 10:50:34 ]
----------------- Quotes are easy, the execution is hard. | Offline | | |
JZ | 07. Oct 2009, 10:49 |
#6294
|
| Kopš: 31. May 2002
Ziņojumi: 9159
Braucu ar:
| ja es būtu LAF funkcionārs, un būtu palasijis šos te komentārus te, un zinātu kādi ir manas organizācijas mērķi, par kuriem jebkurš var palasīt www.laf.lv
LAF nodarbojas ar autosporta, autotūrisma un kustības drošības darbu koordinēšanu un attīstību Latvijā.
Galvenā Latvijas Automobiļu federācijas prioritāte ir drošība. LAF rūpējas par to, lai autosacīkšu laikā neciestu nedz sportisti, nedz skatītāji,
es vismaz mēģinātu sarīkot pilnsapulci ar abām ieinteresētajām pusēm (skolotājiem un potenciālajiem skolniekiem), un mēģinātu panākt kaut kādu kompromisu abu starpā, lai vieni saņem pietiekami daudz $$ par savu iztērēto laiku un otrie pretī kaut ko vērtīgu par samaksāto naudu, iegūs gan pirmie, gan otrie, gan LAFs varēs smuku PR uztaisīt par veiktajām aktivitātēm
tās tik manas pārdomas  | Offline | | |
erno | 07. Oct 2009, 10:51 |
#6295
|
| Kopš: 07. Apr 2005
Ziņojumi: 173
Braucu ar: Subaru GT
|
07 Oct 2009, 10:48:48 tornis rakstīja:
07 Oct 2009, 10:33:10 JZ rakstīja:
nu lūk, tik no kā tās trajektorijas būs atkarīgas, un par 100 dažādiem nosacījumiem kā riepas/piekare/mašīna uzvedīsies tajās un kā ko pamainīt lai panāktu vēlamu efektu, tur vēl būtu 500*50, tas arī ir tas ko mēģinam pateikt
nu tu jau te bik pa dzilju imo saac skatiities.... domaaju, ja kaads vecmeistars apseestos kadam no pakaljgala blakus un izbrauktu vienreiz pa dopu, gan jau ka tur buutu n-taas basic lietas, ko pamaciit 
Marc, ko ta es saprotu, bet es kaut kad sen sen biju taja IC rallija skolaa, kur visu dienu vareeja tos typerus mociit un man patika kaa vinsh maaca tik mazuma piegarsha bija zinu arii, ka pirms paris gadiem 2 chomi bija panjeemushi IC shkjiet pa 100Ls(sivens prezicaak pateikts) un vinsh visu vai 1/2 dienu vinjiem sedeeja blakus un "sita pa pirkstiem"...ok tev varbuut vajag cita limenja apmacibu vai nevajag vispaar bet nav jau viss tik slikti 
p.s. protam viedoklis subjektīvais 
Par IC arī neko sliktu nevaru teikt, vismaz man bija interesanti![ Šo ziņu laboja erno, 07 Oct 2009, 10:52:55 ] | Offline | | |
JZ | 07. Oct 2009, 10:56 |
#6296
|
| Kopš: 31. May 2002
Ziņojumi: 9159
Braucu ar:
| tur jau tā lieta, ka basic lietas kā smaguma cetrs, svara pārdale un, piemēram, piekares dinamika nav jāstāsta braucot pa dopu sēžot pie stūres vai blakus, kur tev ir tik 1 cilvēka auditorija, to ir jādara klasei zīmējot uz tāfeles un rādot video, un kad tas skolniekiem ir kaut nedaudz iesēdies prātiņā, tad var sākt vizināties un skatīties kā tās lietiņas strādā realitāte, un tad sākt likt klāt papildus mainīgos - ceļa segums, tā izmaiņas, amortizātori, riepas, auto svars, svara sadalījums utt
pēc to basic lietu apgūšanas visas tālākās stundas pie instruktoriem būs DAUDZ produktīvākas nekā - ar ielas auto pa dopu pāris stundas un 500lvl
07 Oct 2009, 10:48:48 tornis rakstīja:
07 Oct 2009, 10:33:10 JZ rakstīja:
nu lūk, tik no kā tās trajektorijas būs atkarīgas, un par 100 dažādiem nosacījumiem kā riepas/piekare/mašīna uzvedīsies tajās un kā ko pamainīt lai panāktu vēlamu efektu, tur vēl būtu 500*50, tas arī ir tas ko mēģinam pateikt
nu tu jau te bik pa dzilju imo saac skatiities.... domaaju, ja kaads vecmeistars apseestos kadam no pakaljgala blakus un izbrauktu vienreiz pa dopu, gan jau ka tur buutu n-taas basic lietas, ko pamaciit 
| Offline | | |
|
evertss | 07. Oct 2009, 11:01 |
#6297
|
|  Kopš: 13. Mar 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 343
Braucu ar: EVO TME , E36, STI
| To Marc..
Tu jau vismazāk vari uztraukties , ka kāds ko sliktu pasaka par braukšanu jo
a)neesmu speciāli pētījis, bet liekas ka Tavi rezultāti iet tikai uz augšu
b)ar katru gonku , trasē paliec skatāmāks
c)ja arī sanāk pa pļavu/grāvi izbraukt , tas tikai liecina par to - ka cilvēks GRIB ātri braukt.
d)Tev arī 1ā dopa vidū , nebija no sēdināšanas - bremzes sarkanas,kā CCCP karogs!
| Offline | | |
Miks44 | 07. Oct 2009, 11:01 |
#6298
|
| Kopš: 09. Jul 2007
Ziņojumi: 913
Braucu ar: EVO
|
07 Oct 2009, 10:52:29 adolfs rakstīja:
kas faarinjam bija tur par to kolektora neatbilstiibu homo :zonde: 
Ieplūdnieks vairāk vai mazāk visiem sūtīts no 1as vietas, bet daži neatbilst izmēriem. Fāriņam cik sapratu 2/4iem iepl. kanāliem neatbilda izmēriem.  | Offline | | |
Miks44 | 07. Oct 2009, 11:08 |
#6299
|
| Kopš: 09. Jul 2007
Ziņojumi: 913
Braucu ar: EVO
| Reku US video ar mani, bet pirms tam skatīt parakstu profilā 
http://www.gt4.lv/videos/slices/miks.avi | Offline | | |
moro  | 07. Oct 2009, 11:08 |
#6300
|
| Kopš: 20. Feb 2007
Ziņojumi: 2339
Braucu ar:
| nr1 ieraaksts ir pieejams slegtajaa
ja kaadam vajag pm | Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, AiwaShuraLLP, GirtzB, Lafter, PERFS, Ruff, SteelRat, VLD, linda, noisex
|