Online
Pašreiz BMWPower skatās 174 viesi un 9 reģistrēti lietotāji.  
 
		 
 | 		
Tēma: Rallijkross
| Autors | Ziņojums |  
| arizah |  |   Kopš: 17. Nov 2005 
No: Rīga 
Ziņojumi: 11323 
Braucu ar: 43 
 |  
05 Oct 2016, 12:29:33 @Rihy rakstīja: 
No malas jau viss šķiet vienkārši. Bet lai būtu rezultāts, nepietiek tikai ar ātru braucēju, pieredzējušu braucēju, talantu, labu motoru, labu mašīnu vai veiksmi. Ir ļoti daudzas nianses, kuras arī pirms tam JZ te uzskaitīja, kā regulējumi, riepas, programmas utt. Atrast labus regulējumus, tos likt lietā ir viena lieta, bet to nevar bez labiem speciālistiem komandā, inženieriem. Sīkumi veido rezultātu un ja visi tie uzdevumi ir izpildīti, tikai tad var regulāri tikt pašā augšgalā. 
  
 
un kas pats galvenais, pie tiem regulējumiem ir jāstrādā. tas ir mājasdarbs - apbraukāt dažādas trases, uzrīkot testus, savākt datus utt. tas viss izmaksā $$$$. Nabagi pareizos regulējumus meklē gonkas laikā un tā arī neatrod. |    Offline |  |   |  
| arizah |  |   Kopš: 17. Nov 2005 
No: Rīga 
Ziņojumi: 11323 
Braucu ar: 43 
 |  
05 Oct 2016, 12:35:56 @user rakstīja: 
 
05 Oct 2016, 12:29:33 @Rihy rakstīja: 
No malas jau viss šķiet vienkārši. Bet lai būtu rezultāts, nepietiek tikai ar ātru braucēju, pieredzējušu braucēju, talantu, labu motoru, labu mašīnu vai veiksmi. Ir ļoti daudzas nianses, kuras arī pirms tam JZ te uzskaitīja, kā regulējumi, riepas, programmas utt. Atrast labus regulējumus, tos likt lietā ir viena lieta, bet to nevar bez labiem speciālistiem komandā, inženieriem. Sīkumi veido rezultātu un ja visi tie uzdevumi ir izpildīti, tikai tad var regulāri tikt pašā augšgalā. 
  
 
nu neko jaunu te nepateici    
  
 
nu neko jaunu te nepateici    |    Offline |  |   |  
Rihy   |  |  Kopš: 07. Apr 2005 
No: Rīga 
Ziņojumi: 2601 
Braucu ar: G05, Macan, R9T, Escort mk2, STI 
 |  
05 Oct 2016, 12:43:08 @arizah rakstīja: 
 
05 Oct 2016, 12:29:33 @Rihy rakstīja: 
No malas jau viss šķiet vienkārši. Bet lai būtu rezultāts, nepietiek tikai ar ātru braucēju, pieredzējušu braucēju, talantu, labu motoru, labu mašīnu vai veiksmi. Ir ļoti daudzas nianses, kuras arī pirms tam JZ te uzskaitīja, kā regulējumi, riepas, programmas utt. Atrast labus regulējumus, tos likt lietā ir viena lieta, bet to nevar bez labiem speciālistiem komandā, inženieriem. Sīkumi veido rezultātu un ja visi tie uzdevumi ir izpildīti, tikai tad var regulāri tikt pašā augšgalā. 
  
 
un kas pats galvenais, pie tiem regulējumiem ir jāstrādā. tas ir mājasdarbs - apbraukāt dažādas trases, uzrīkot testus, savākt datus utt. tas viss izmaksā $$$$. Nabagi pareizos regulējumus meklē gonkas laikā un tā arī neatrod. 
  
Tieši tā. Jānis, piemēram, ar Supercar lielāko daļu trases šogad brauc pirmo reizi. Komanda ir jauna un datu bāze nav tāda kā, piemēram, Peugeot vai Olsbergs, kuras ir komandas ar iepriekšējo gadu pieredzi lielākajā daļā trašu utt. Tie ir sīkumi, kurus skatītājs parastais neredz.[ Šo ziņu laboja Rihy, 05 Oct 2016, 12:46:21 ]  |    Offline |  |   |  
| Fruktists |  |  Kopš: 27. Jan 2013 
Ziņojumi: 1614 
Braucu ar:  
 |  
05 Oct 2016, 12:45:55 @Rihy rakstīja: 
 
05 Oct 2016, 12:43:08 @arizah rakstīja: 
 
05 Oct 2016, 12:29:33 @Rihy rakstīja: 
No malas jau viss šķiet vienkārši. Bet lai būtu rezultāts, nepietiek tikai ar ātru braucēju, pieredzējušu braucēju, talantu, labu motoru, labu mašīnu vai veiksmi. Ir ļoti daudzas nianses, kuras arī pirms tam JZ te uzskaitīja, kā regulējumi, riepas, programmas utt. Atrast labus regulējumus, tos likt lietā ir viena lieta, bet to nevar bez labiem speciālistiem komandā, inženieriem. Sīkumi veido rezultātu un ja visi tie uzdevumi ir izpildīti, tikai tad var regulāri tikt pašā augšgalā. 
  
 
un kas pats galvenais, pie tiem regulējumiem ir jāstrādā. tas ir mājasdarbs - apbraukāt dažādas trases, uzrīkot testus, savākt datus utt. tas viss izmaksā $$$$. Nabagi pareizos regulējumus meklē gonkas laikā un tā arī neatrod. 
  
Tieši tā. Jānis, piemēram, ar Supercar lielāko daļu trases šogad brauc pirmo reizi. Komanda ir jauna un datu bāze nav tāda kā, piemēram, Peugeot vai Olsbergs, kuras ir komandas ar iepriekšējo gadu pieredzi lielākajā daļā trašu utt. Tie ir sīkumi, kurus skatītājs parastais neredz. 
  
 
Taisnība. Toties +/- advancēts skatītājs redz vai braucējs brauc ar degsmīti, vai tikai regulē    Skatītājs piedod rezultātu neesamību, ja redz cīņas sparu. Ja tāda nav... to skatītājs parastais jūt.  |    Offline |  |   |  
| arizah |  |   Kopš: 17. Nov 2005 
No: Rīga 
Ziņojumi: 11323 
Braucu ar: 43 
 |  
05 Oct 2016, 12:54:22 @Fruktists rakstīja: 
Taisnība. Toties +/- advancēts skatītājs redz vai braucējs brauc ar degsmīti, vai tikai regulē    Skatītājs piedod rezultātu neesamību, ja redz cīņas sparu. Ja tāda nav... to skatītājs parastais jūt.  
  
 
Degsmīte ļoti ātri rezultējas bortā un bortā neviens vēl neko nav saregulējis. |    Offline |  |   |  
| Rockstar |  |  Kopš: 11. Dec 2004 
No: Rīga 
Ziņojumi: 3758 
Braucu ar:  
 |  
05 Oct 2016, 12:16:24 @arizah rakstīja: 
 
05 Oct 2016, 11:39:06 @Rockstar rakstīja: 
Netīšām sanāca tikt fanu zonā noskatīties fināla braucienu. Apbalvošanas laikā nosaucot katru sportistu bija ovācijas, bet kad nosauca prezidentu, tad klusums, par auguli nemaz nerunājot   
  
 
apbalvoja Kučinskis. Tur tiešām bij uzkrītošs mēms klusums, nevienam pat neizlauzās pus-zilbe     
Prezidentam atbalsts tribīnēs bija, kad viņu rādīja pa TV.  
A kur tu Auguli redzēji? 
  
augulis apbalvoja mazās klases |    Offline |  |   |  
| Fruktists |  |  Kopš: 27. Jan 2013 
Ziņojumi: 1614 
Braucu ar:  
 |  
05 Oct 2016, 13:09:01 @arizah rakstīja: 
 
05 Oct 2016, 12:54:22 @Fruktists rakstīja: 
Taisnība. Toties +/- advancēts skatītājs redz vai braucējs brauc ar degsmīti, vai tikai regulē    Skatītājs piedod rezultātu neesamību, ja redz cīņas sparu. Ja tāda nav... to skatītājs parastais jūt.  
  
 
Degsmīte ļoti ātri rezultējas bortā un bortā neviens vēl neko nav saregulējis. 
  
 
Arī taisnība. Bet pieredze degsmīti var sadzēst līdz vajadzīgajam līmenim. Ja degsmītes nav, tad tā arī visu mūžu var regulēt. Respektīvi noņemt lieko ir vieglāk, kā uzregulēt kautko neesošu. |    Offline |  |   |  
daticho   |  |  Kopš: 11. Jun 2007 
No: Zilupe 
Ziņojumi: 11430 
Braucu ar: FN-15 
 |  
05 Oct 2016, 13:13:56 @Rockstar rakstīja: 
 
05 Oct 2016, 12:16:24 @arizah rakstīja: 
 
05 Oct 2016, 11:39:06 @Rockstar rakstīja: 
Netīšām sanāca tikt fanu zonā noskatīties fināla braucienu. Apbalvošanas laikā nosaucot katru sportistu bija ovācijas, bet kad nosauca prezidentu, tad klusums, par auguli nemaz nerunājot   
  
 
apbalvoja Kučinskis. Tur tiešām bij uzkrītošs mēms klusums, nevienam pat neizlauzās pus-zilbe     
Prezidentam atbalsts tribīnēs bija, kad viņu rādīja pa TV.  
A kur tu Auguli redzēji? 
  
augulis apbalvoja mazās klases 
  
 
Par Auguli vispār kauns, preses konferencē 5dien viņš runāja Latviski un ar tulka palīdzību uz angļu val. Kamēr sētas puikas Reinis un Janka bet problēmām visiem saprotamā angļu valodā izskaidroja čo pā čom... |    Offline |  |   |  
| 
 |  
DoubleD   |  |   Kopš: 01. Jul 2002 
No: Rīga 
Ziņojumi: 50162 
Braucu ar: HH-325 
 |  
05 Oct 2016, 11:51:12 @tralla33 rakstīja: 
 
Tagad lūdzu pakomentējiet par auto tehniskiem rādītājiem? 
 
  
Tik noskaidroju,ka Reiņa Olsbers auto turbīna maksā 7K 
Loeba Peugeot - turba maksā - 10K. 
+Loebam ir 3disku karbona sajūgs  
  ----------------- раз пошла такая пьянка ... |    Offline |  |   |  
daticho   |  |  Kopš: 11. Jun 2007 
No: Zilupe 
Ziņojumi: 11430 
Braucu ar: FN-15 
 | Neste baneri tika saražoti 1ha apjomā 
un tika iztērēti 40 000 savilcēji 
3dien org izmaksas pārsniedza 1 000 000 eur 
 
   |    Offline |  |   |  
| pekinens |  |   Kopš: 10. Nov 2009 
No: Rīga 
Ziņojumi: 980 
Braucu ar: e30; e87 
 | A starp citu, tos neste banerus nevar nopirkt pa lēto tagad? Moš kāds zin?  |    Offline |  |   |  
| DrumB |  |   Kopš: 02. Jul 2009 
No: Cēsis 
Ziņojumi: 12185 
Braucu ar: 325i 
 | Spriežot pēc diskusijas, nākamgad jāstartē arī powera komandai. Mums ir vairāki braucēji, kas zin nianses cīņās par desmitdaļām, mums ir tehniskais direktors, kurš zin vairāk nekā visi citi. Un, protams, komandas līders Sporcs, kas noliks visus pa vietām. 
 
Auto vienīgi nav. Nākotnes klasisku topika gan varēs kaut ko atrast. |    Offline |  |   |  
| markelis |  |   Kopš: 28. Oct 2002 
Ziņojumi: 13004 
Braucu ar: eFku 
 |  
05 Oct 2016, 14:53:30 @DrumB rakstīja: 
Spriežot pēc diskusijas, nākamgad jāstartē arī powera komandai. Mums ir vairāki braucēji, kas zin nianses cīņās par desmitdaļām, mums ir tehniskais direktors, kurš zin vairāk nekā visi citi. Un, protams, komandas līders Sporcs, kas noliks visus pa vietām. 
 
Auto vienīgi nav. Nākotnes klasisku topika gan varēs kaut ko atrast. 
  
 
 [ Šo ziņu laboja markelis, 05 Oct 2016, 14:57:47 ]  |    Offline |  |   |  
| arizah |  |   Kopš: 17. Nov 2005 
No: Rīga 
Ziņojumi: 11323 
Braucu ar: 43 
 | Finanšu piramīdu / uzmetēju topikā jau vēl arī jāieskatās būs |    Offline |  |   |  
| Jantarix |  |   Kopš: 29. Mar 2006 
Ziņojumi: 1751 
Braucu ar: Turbo Mersedesu 
 | Atbalstī/ sponsorēs BitCoint magnāti  |    Offline |  |   |  
| Fruktists |  |  Kopš: 27. Jan 2013 
Ziņojumi: 1614 
Braucu ar:  
 |  
05 Oct 2016, 16:06:04 @user rakstīja: 
 
05 Oct 2016, 14:53:30 @DrumB rakstīja: 
Spriežot pēc diskusijas, nākamgad jāstartē arī powera komandai. Mums ir vairāki braucēji, kas zin nianses cīņās par desmitdaļām, mums ir tehniskais direktors, kurš zin vairāk nekā visi citi. Un, protams, komandas līders Sporcs, kas noliks visus pa vietām. 
 
Auto vienīgi nav. Nākotnes klasisku topika gan varēs kaut ko atrast. 
  
cik sapratu dazi poweristi meginaja  braukt openkart jau.. nekaa laba neesot sanacis    
  
 
Nu tur ar salīdzināji. Openkart ir pilnīgi cits levels, tur arī Nitišam un Baumanim nav izredžu   |    Offline |  |   |  
| 
 |  
ozo   |  |   Kopš: 27. Oct 2005 
Ziņojumi: 19072 
Braucu ar: Braucu ar 
 |  
05 Oct 2016, 16:06:04 @user rakstīja: 
 
05 Oct 2016, 14:53:30 @DrumB rakstīja: 
Spriežot pēc diskusijas, nākamgad jāstartē arī powera komandai. Mums ir vairāki braucēji, kas zin nianses cīņās par desmitdaļām, mums ir tehniskais direktors, kurš zin vairāk nekā visi citi. Un, protams, komandas līders Sporcs, kas noliks visus pa vietām. 
 
Auto vienīgi nav. Nākotnes klasisku topika gan varēs kaut ko atrast. 
  
cik sapratu dazi poweristi meginaja  braukt openkart jau.. nekaa laba neesot sanacis    
  
 
Jo visi parasti ap#iršas, kad saprot, ka patiesībā ne#uja nejēdz braukt. Ar mani bija tieši tas pats. Pat pēc 1.5 gada dalības Discomania, Openkart, SWS, reizēm sporta kartu treniņos es nevaru vienmēr cīnīties pat par pirmo desmitnieku Openkart. 
Esmu sapratis, ka ja jau no 3 gadu vecuma nesēdi kartingā, tad tādu karjeru kā Jānim vai Reinim nevar uztaisīt. Protams, tur vajag ļoti turīgus un fanātiskus vecākus tam klāt. Tie, kas pēkšņi paši pelnot saprot, ka grib būt "autosportisti", netiek tālāk par PROkart. Nu protams tad vēl ir Drifteri, kuri sevi grib saukt par autosportistiem, bet šiem pilotiem trasē parasti nav nekādu izredžu. |    Offline |  |   |  
| turka |  |   Kopš: 29. Sep 2013 
No: Rīga 
Ziņojumi: 119 
Braucu ar: e36 coupe 320i 
 | Speedhunters skatījums |    Offline |  |   |  
Rihy   |  |  Kopš: 07. Apr 2005 
No: Rīga 
Ziņojumi: 2601 
Braucu ar: G05, Macan, R9T, Escort mk2, STI 
 | 15 vai 16 gados ar kroskartu. Pirms tam tikai kādu reizi ar tēva mašīnām kkur pa kādu kartinga trasīti, bet tas viss bija nenopietni. |    Offline |  |   |  
| Ridlihs |  |   Kopš: 19. Feb 2011 
No: Daugavpils 
Ziņojumi: 4671 
Braucu ar: gandrīz geļiku 
 |  
05 Oct 2016, 14:53:30 @DrumB rakstīja: 
Mums ir vairāki braucēji, kas zin nianses cīņās par desmitdaļām 
  
 
  |    Offline |  |   |  
  |  
  
Moderatori: 6500, 968-jk, AV, AiwaShuraLLP, DoubleD, GirtzB, Krauze, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo 
		 
 |