Online

Pašreiz BMWPower skatās 86 viesi un 13 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » FLEIMS

Tēma: Banānrepublika V

AutorsZiņojums
HE9600
25. Jul 2024, 13:41 #6161

Kopš: 06. Jan 2005

No: Līvāni

Ziņojumi: 2488

Braucu ar: Veciem BMW

Man radās iespaids, ka lielākā daļa šeit komentējošo (kas aģitē ka ātrums ir visa ļaunuma sakne, ja visi brauktu precīzi 90, tad problēmu nebūtu) šoseju ikdienā "redz" padsmit km vai vispār tikai pa Rīgu perās un no Rīgas izvelkas 2x gadā apciemojot radus.
Kā jau te loģiski domājošie minēja, tad 90a% likstu pamatā ir "man steigties nevajag, pabraukšu te kolonnā (protams, neievērojot distanci) un te tak radars, braukšu lēnāk".
Gadus 15-20 atpakaļ, kad nebija radaru ēra, lielākā daļa brauca 110-130km/h. Braucot 130km garu posmu ar šo ātrumu es parasti apdzinu max 10auto un kādi 5 apdzina mani. Nevienas, bļaģ, NEVIENAS bīstamas situācijas apdzīšanas manevros neatceros, viss notiek pārredzamās taisnēs un nav kolonnu, visi auto izretojušies.
Tiklīdz sakās radaru ēra, tā visi lien kolonnās (bez distances - rīgas braucējiem nav sajēgas, ka šoseja tomēr nav sastrēgums, bieži vien starp auto labi, ja 5m). Kāds no priekšā braucošajiem "nomētā" ātrumu un vilcieniņā pēc 10 auto tie jau ir nemitīgi lēkājoši 70 līdz 110km/h. Nu tad arī bez bīstamām situācijām apdzenot neiztikt.
+ Piekritīšu, ka autoskolām vajag vairāk dzīt uz šosejām. Pēdējos gados savairojušies braucēji, kas bez iemesla bremzē pirms pārredzamiem līkumiem līdz 75-80km/h, tad taisnē atkal paātrinās. Pie stūres pārsvarā jauni braucēji, kas nav "pieradināti" pie ātruma un katrs līkums/manevrs ir bieds.
Offline
GirtzB
25. Jul 2024, 13:42 #6162

Kopš: 15. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 22202

Braucu ar: 2x(R6+LSD)


25 Jul 2024, 13:31:34 @alnisg rakstīja:

25 Jul 2024, 11:05:32 @Lafter rakstīja:
@girtzb

Tieši izlasot Tevis minētās ziemenes.. sēžot sastrēgumos biju pārsteigts. Cik daudziem auto stāv ziemenes, kaut kādas vissezonas ķīnas ar mega proķi kādas nu kuram. Tur laikam prātiña nav īpaši daudz. Viņas taču siltumā peld un ir, kā mīksti sūdi. nu nebija tikai golfiem un volvo. Arī samērā dārgiem auto.

Nekas ar ziemenēm nepeld arī uz Vācijas bāņiem bāņu ātrumā pie +40 un vairāk grādiem, vismaz ar maniem SUV 4X4. Esmu nobraucis 3 komplektus HANKOOK i*PIKE un divus GOODRIDE. Kur, nu vēl te ar atļauto ātrumu mērenajā klimatā. Riepu targašu iršana. Esmu pamanījis, ka virs +27 grādiem vienkārši ātrāk dilst. Lasīju kāda riepu eksperta teikto, ka, ja tiek braukts arī daudz pa granteni, tādas vasarā ir pat ieteicamas. Es pie saviem attālumiem tādas nobraucu +/- četros gados. Ilgāk riepas principā nevajag lietot. ...moš mazizmēra vai zemprofila riepām ir savādāk...

Tā kā ir minēti atslēgas vārdi, SUV, 4x4 un Goodride... Diskusiju varam neturpināt... Ja auto "peld" jau pēc uzvbūves, tad dabiski, ka nejūt starpību ar riepām...


-----------------
Braukt ir priex.
Tikai R6, S54B32 + 2JZ-GE
Offline
romizz
25. Jul 2024, 13:48 #6163

Kopš: 27. Jan 2008

No: Madona

Ziņojumi: 4304

Braucu ar: VAG


25 Jul 2024, 12:41:58 @markelis rakstīja:
vienu izteiktu birokraatu nomainiija prec citu. tikai veel stulbaaku.

https://www.delfi.lv/193/politics/120035995/jau...a-darba-iespejas

tagad visiem buus smuki seedeet kabinetos un briivaa Latvija celsies veeja spaarniem.


Nu attālinātais darbs vienai daļai cilvēku ir iespēja laist luni 70 % no laika un darīt minimāli nepieciešamo, lai nevarētu teikt, ka nestrādā. Cilvēkiem, kuriem ir kaut kādas konkrētas, ikdienas atbalsta funkcijas (tehniskais atbalsts , grāmatvedība, IT, datu apstrāde), domāju vēl ir ok strādāt attālināti. Bet daudzi darbinieki līdz ko pierod lielāko daļu laika būt attālināti, kļūst pavisam tāli - problēmas sazvanīt dienas laikā, nepiedalās sapulcēs, neplāno neko uz priekšu. Ne visi ir spējīgi pildīt savus amata pienākums bez ikdienas uzraudzības. Līdzīgi kā ar mācībām attālināti. Manuprāt, katram vadītājam būtu jābūt tiesībām individuāli izlemt, kuri var strādāt attālināti, kur nē. Politka, ka visi var attālināti neder, tāpat kā tā, ka visiem obligāti jābūt ofisā 8-17.
Offline
alnisg
25. Jul 2024, 13:50 #6164

Kopš: 29. Jul 2015

Ziņojumi: 1975

Braucu ar:


25 Jul 2024, 13:42:42 @GirtzB rakstīja:

25 Jul 2024, 13:31:34 @alnisg rakstīja:

25 Jul 2024, 11:05:32 @Lafter rakstīja:
@girtzb

Tieši izlasot Tevis minētās ziemenes.. sēžot sastrēgumos biju pārsteigts. Cik daudziem auto stāv ziemenes, kaut kādas vissezonas ķīnas ar mega proķi kādas nu kuram. Tur laikam prātiña nav īpaši daudz. Viņas taču siltumā peld un ir, kā mīksti sūdi. nu nebija tikai golfiem un volvo. Arī samērā dārgiem auto.

Nekas ar ziemenēm nepeld arī uz Vācijas bāņiem bāņu ātrumā pie +40 un vairāk grādiem, vismaz ar maniem SUV 4X4. Esmu nobraucis 3 komplektus HANKOOK i*PIKE un divus GOODRIDE. Kur, nu vēl te ar atļauto ātrumu mērenajā klimatā. Riepu targašu iršana. Esmu pamanījis, ka virs +27 grādiem vienkārši ātrāk dilst. Lasīju kāda riepu eksperta teikto, ka, ja tiek braukts arī daudz pa granteni, tādas vasarā ir pat ieteicamas. Es pie saviem attālumiem tādas nobraucu +/- četros gados. Ilgāk riepas principā nevajag lietot. ...moš mazizmēra vai zemprofila riepām ir savādāk...

Tā kā ir minēti atslēgas vārdi, SUV, 4x4 un Goodride... Diskusiju varam neturpināt... Ja auto "peld" jau pēc uzvbūves, tad dabiski, ka nejūt starpību ar riepām...


...man jau kādreiz bija divas kupejas ar visāda spektra riepām, zemprofila bridgestone ieskaitot... Braucot te atļautajos ātrumos ir po', kas par riepām. Ekstrēma braukšana te nav tēma.
Offline
GirtzB
25. Jul 2024, 13:59 #6165

Kopš: 15. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 22202

Braucu ar: 2x(R6+LSD)

"po" ir līdz brīdim, kad uzlīst, jāapbrauc šķērslis vai strauji jānobremzē, tad arī parādās atšķirības. Viens ir apstājies, kamēr otrs ir "kontaktā"...

Es nēesmu tik veikls un advancēts, lai varētu atļauties braukt ar sliktām riepām.

-----------------
Braukt ir priex.
Tikai R6, S54B32 + 2JZ-GE
Offline
kexxx
25. Jul 2024, 14:07 #6166

Kopš: 12. Dec 2010

Ziņojumi: 12929

Braucu ar:


25 Jul 2024, 13:24:45 @tg rakstīja:

25 Jul 2024, 13:07:30 @kexxx rakstīja:

25 Jul 2024, 12:29:17 @tg rakstīja:

25 Jul 2024, 11:37:14 @kexxx rakstīja:
d)Lidotāji pie Tukuma, kur bembis ielidoja kokā sadalījās un trīs cilvēki gāja bojā. Ar apdzīšanu nekāda sakara. Vienīgi pilnīgi nepratīga braukšana (par kuru pavisam nesen būtiski palielināja sodus), jo skaidrs, ka ātrums bijis 150 +


ātrums ņipričom, vainīga strauja apstāšanās pret koku

aa nu un moš vēl leiši vainīgi, kuri bembi no divuem sametināja, savādāk visi būtu ar vieglām skrambām tikuši cauri

c)Pie Saldus apdzenot vairākas automašīnas Volvo saduras ar fūri un iet bojā 3 cilvēki.

te arī apdzīšana nav pie vainas?





Dārgais Kexx! Skaidroju pa punktiem
Kā būsi pamanījis Briškens pēc šiem gadījumiem krita histērijā un ir nolēmis uzsākt cīņu ar tiem 100 -110 km/h braucējiem, kas ir caur caurēm nekaitīgi un droši.
Un kā no manis minētajiem piemēriem redzams, nu nav tur pie vainas tie 100-110 braucēji. Jo šaubos vai latvijā būtu daudz cilvēku, kuri atbalstītu lidošanu uz 150 kā Tukuma gadījuma. Kā jau minēju nesen par tik lielu ātrumu pārsniegšanu pacēla sodus, kas tagad ir vieni no lielākajiem Eiropā.
Attiecībā uz to Volvo gadījumu, tas ir vistuvāk tam gadījumam ar ko Briškens taisās cīnīties. Bet šeit galvenais ir neapdomīga apdzīšana nevis braukšana uz 100-110. Turklāt vietā, kur avārija notika ir lēzens līkums plus ieplaka. Vieta kur vispār nevajag apdzīt neko un nekad. Kas to cilvēku spieda veikt tādu manevru Dievs vien zina, it sevišķi tāpēc, ka dzīvoja Aizputē un gan jau to ceļu zināja.
Un pat ar visu to no pēdējiem 6 traģiskajiem negadījemiem tikai viens ir saistīts ar apdzīšanu.


kas ļauj tā droši apgalvot, ka 100-110 braucēji ne pie kā nav vainīgi?
brauc cilvēks 110, bet priekšā kolonna ar atsaldeņuem velkas uz 90 vai 100
ko darīt? cieņa zūd, asinsspiediens kāpj, ko tie lohi velkas nu cik var?!? jāaaaaaaadzen, gan jau saies, tik jāuzspiež 120-130

un rezultātā sanāk- tur jau kkāds atsaldenis nositās, 110 braucēji ne pie kā nav vainīgi


Kexx, kāpēc Tu apsaukā cilvēkus? Kāpēc tos, kas brauc uz 90-100 sauc par atsaldeņiem? Viņi vienkārši brauc ar ātrumu kas tiem 'šķiet drošs. Es taču tevi neapsaukāju.



paskaidrošu- tā bija ironija, nevis apsaukāšanās, tam, kurš brauc 110, lēnāk braucošie liekas traucētāji, lohi utt
Offline
kexxx
25. Jul 2024, 14:11 #6167

Kopš: 12. Dec 2010

Ziņojumi: 12929

Braucu ar:


25 Jul 2024, 13:41:08 @HE9600 rakstīja:
Man radās iespaids, ka lielākā daļa šeit komentējošo (kas aģitē ka ātrums ir visa ļaunuma sakne, ja visi brauktu precīzi 90, tad problēmu nebūtu) šoseju ikdienā "redz" padsmit km vai vispār tikai pa Rīgu perās un no Rīgas izvelkas 2x gadā apciemojot radus.
Kā jau te loģiski domājošie minēja, tad 90a% likstu pamatā ir "man steigties nevajag, pabraukšu te kolonnā (protams, neievērojot distanci) un te tak radars, braukšu lēnāk".
Gadus 15-20 atpakaļ, kad nebija radaru ēra, lielākā daļa brauca 110-130km/h. Braucot 130km garu posmu ar šo ātrumu es parasti apdzinu max 10auto un kādi 5 apdzina mani. Nevienas, bļaģ, NEVIENAS bīstamas situācijas apdzīšanas manevros neatceros, viss notiek pārredzamās taisnēs un nav kolonnu, visi auto izretojušies.
Tiklīdz sakās radaru ēra, tā visi lien kolonnās (bez distances - rīgas braucējiem nav sajēgas, ka šoseja tomēr nav sastrēgums, bieži vien starp auto labi, ja 5m). Kāds no priekšā braucošajiem "nomētā" ātrumu un vilcieniņā pēc 10 auto tie jau ir nemitīgi lēkājoši 70 līdz 110km/h. Nu tad arī bez bīstamām situācijām apdzenot neiztikt.
+ Piekritīšu, ka autoskolām vajag vairāk dzīt uz šosejām. Pēdējos gados savairojušies braucēji, kas bez iemesla bremzē pirms pārredzamiem līkumiem līdz 75-80km/h, tad taisnē atkal paātrinās. Pie stūres pārsvarā jauni braucēji, kas nav "pieradināti" pie ātruma un katrs līkums/manevrs ir bieds.



gadus 15-20 atpakaļ nebrauca lielākā daļa 110-130, nevajag pasakas stāstīt. jā, bija vairāk lidotāju, jo sodi bija mazāki un atpirkties varēja vieglāk, bet ne jau nu lielākā daļa
edit: un par avāriju skaitu pirms 15-20 gadiem var csdd statistiku paskatīties, tik nez vai tā apstiprinās, ka tad bija labāka un drošāka satiksme

[ Šo ziņu laboja kexxx, 25 Jul 2024, 14:13:32 ]

Offline
HE9600
25. Jul 2024, 14:19 #6168

Kopš: 06. Jan 2005

No: Līvāni

Ziņojumi: 2488

Braucu ar: Veciem BMW

Brauca, brauca, vismaz reģionos, tolaik ļoti bieži tika braukts 150km posms, ziņu ko runāju. Ekipāžu bija ļoti maz, ja stāvēja, tad jau pāris km iepriekš kāds bija pabrīdinājis. Nebija vajadzība pat atpirkties.
Lielākās avārijas tolaik bija, kad fūras šoferi aizmiga vai sapinās meistarībā, vieglo crašs bija reta parādiba.
Offline
kexxx
25. Jul 2024, 14:24 #6169

Kopš: 12. Dec 2010

Ziņojumi: 12929

Braucu ar:


25 Jul 2024, 14:19:10 @HE9600 rakstīja:
Brauca, brauca, vismaz reģionos, tolaik ļoti bieži tika braukts 150km posms, ziņu ko runāju. Ekipāžu bija ļoti maz, ja stāvēja, tad jau pāris km iepriekš kāds bija pabrīdinājis. Nebija vajadzība pat atpirkties.
Lielākās avārijas tolaik bija, kad fūras šoferi aizmiga vai sapinās meistarībā, vieglo crašs bija reta parādiba.


jā jā, fūres vien vainīgas- tāpat dzina un lidoja un sitās, vēl noteikti vairāk bija dzērājšoferu, ja pareizi atceris vienis Jāņos vien ap 20 gab nositās uz ceļiem
nevajag vnk sacerēt to, kā nebija, lai tikai pamatotu savu viedokli
Offline
user
25. Jul 2024, 14:27 #6170

Kopš: 12. May 2020

Ziņojumi: 14167

Braucu ar:


25 Jul 2024, 13:50:50 @alnisg rakstīja:

25 Jul 2024, 13:42:42 @GirtzB rakstīja:

25 Jul 2024, 13:31:34 @alnisg rakstīja:

25 Jul 2024, 11:05:32 @Lafter rakstīja:
@girtzb

Tieši izlasot Tevis minētās ziemenes.. sēžot sastrēgumos biju pārsteigts. Cik daudziem auto stāv ziemenes, kaut kādas vissezonas ķīnas ar mega proķi kādas nu kuram. Tur laikam prātiña nav īpaši daudz. Viņas taču siltumā peld un ir, kā mīksti sūdi. nu nebija tikai golfiem un volvo. Arī samērā dārgiem auto.

Nekas ar ziemenēm nepeld arī uz Vācijas bāņiem bāņu ātrumā pie +40 un vairāk grādiem, vismaz ar maniem SUV 4X4. Esmu nobraucis 3 komplektus HANKOOK i*PIKE un divus GOODRIDE. Kur, nu vēl te ar atļauto ātrumu mērenajā klimatā. Riepu targašu iršana. Esmu pamanījis, ka virs +27 grādiem vienkārši ātrāk dilst. Lasīju kāda riepu eksperta teikto, ka, ja tiek braukts arī daudz pa granteni, tādas vasarā ir pat ieteicamas. Es pie saviem attālumiem tādas nobraucu +/- četros gados. Ilgāk riepas principā nevajag lietot. ...moš mazizmēra vai zemprofila riepām ir savādāk...

Tā kā ir minēti atslēgas vārdi, SUV, 4x4 un Goodride... Diskusiju varam neturpināt... Ja auto "peld" jau pēc uzvbūves, tad dabiski, ka nejūt starpību ar riepām...


...man jau kādreiz bija divas kupejas ar visāda spektra riepām, zemprofila bridgestone ieskaitot... Braucot te atļautajos ātrumos ir po', kas par riepām. Ekstrēma braukšana te nav tēma.


kāda ekstrēma braukšana? vienkārši braucot jau pizgec jūt atšķirību.. ziemas riepas peld, neturas - huiņa pilnīgākā
Offline
HE9600
25. Jul 2024, 14:33 #6171

Kopš: 06. Jan 2005

No: Līvāni

Ziņojumi: 2488

Braucu ar: Veciem BMW

Jā, protams, dzerājšoferu bija n-tās reizes vairāk un to radītās sekas es neņemu vērā, tas ir atsevišķs stāsts.
Man neko nevajag tev pamatot, pierādīt, pats ntos gadus pie stūres kur 99% šosejas braukšana, man pietiek ar saviem novērojumiem, lai izdarītu secinājumus.
Nu nav, nav ātrums visu problēmu cēlonis. Apdzīšanas avārijas ir tikai sekas vairākiem cēloņiem ("nav nekur jāsteidzas" pabraukšu vilcieniņā bez distances ievērošanas, nesagatavoti jaunie cilvēki, kas nespēj līkumu izbraukt uz 90km/h utt)
Offline
toolis
25. Jul 2024, 14:34 #6172

Kopš: 13. Jan 2016

No: Rīga

Ziņojumi: 1852

Braucu ar: xc90 / cbr1000rr


25 Jul 2024, 14:19:10 @HE9600 rakstīja:
Brauca, brauca, vismaz reģionos, tolaik ļoti bieži tika braukts 150km posms, ziņu ko runāju. Ekipāžu bija ļoti maz, ja stāvēja, tad jau pāris km iepriekš kāds bija pabrīdinājis. Nebija vajadzība pat atpirkties.
Lielākās avārijas tolaik bija, kad fūras šoferi aizmiga vai sapinās meistarībā, vieglo crašs bija reta parādiba.


statistika gan saka ko pilnīgi pretēju. 2000. gadā 265 bojā gājušie uz miljonu iedzīvotāju, 2020. gadā 70- teju 4. reizes mazāk.

https://www.csdd.lv/celu-satiksmes-negadijumi/c...egadijumu-skaits

manuprāt tevi mulsina informācijas telpa, tas, ka viens pamuļķis aptinas ap koku un tas ir redzams instagram pirms līķis vēl ir apsegts un tad powers par to vārās mēnesi, nenozīmē, ka nositas vairāk, vienkārši pirms 20 gadiem viss ārpus tava miesta autobusa pieturas bija informācijas vakuumā un panorāmā par to nerunāja.

[ Šo ziņu laboja toolis, 25 Jul 2024, 15:17:07 ]

Offline
kexxx
25. Jul 2024, 14:35 #6173

Kopš: 12. Dec 2010

Ziņojumi: 12929

Braucu ar:


25 Jul 2024, 14:33:48 @HE9600 rakstīja:
Jā, protams, dzerājšoferu bija n-tās reizes vairāk un to radītās sekas es neņemu vērā, tas ir atsevišķs stāsts.
Man neko nevajag tev pamatot, pierādīt, pats ntos gadus pie stūres kur 99% šosejas braukšana, man pietiek ar saviem novērojumiem, lai izdarītu secinājumus.
Nu nav, nav ātrums visu problēmu cēlonis. Apdzīšanas avārijas ir tikai sekas vairākiem cēloņiem ("nav nekur jāsteidzas" pabraukšu vilcieniņā bez distances ievērošanas, nesagatavoti jaunie cilvēki, kas nespēj līkumu izbraukt uz 90km/h utt)


nesaprotu, kāpēc tiek pieminēta tikai viena medaļas puse- tas, kurš nekur nesteidzas, bet ne vārda par otru pusi- tiem, kam hvzkur jāsteidzas
Offline
GirtzB
25. Jul 2024, 14:55 #6174

Kopš: 15. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 22202

Braucu ar: 2x(R6+LSD)

Nejauc tos kas nekur nesteidzas ar tiem ko šeit aprunā.
Tie kas nesteidzas tie seko līdzi satiksmei un neizpilda "pēkšņus un dīvainus" manevrus, piemēram nelien uz galvenā ceļa citiem priekšā, ievēro distanci etc...

P.S. Ātruma pārsniegšanu attaisnot ar steigu, ka kaur jāpaspēj ir pilnīgi garām.

-----------------
Braukt ir priex.
Tikai R6, S54B32 + 2JZ-GE
Offline
Lala
25. Jul 2024, 15:10 #6175

Kopš: 16. Nov 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 3424

Braucu ar: Visādiem pedāļiem un Svensonu kasti.


25 Jul 2024, 14:34:36 @toolis rakstīja:

25 Jul 2024, 14:19:10 @HE9600 rakstīja:
Brauca, brauca, vismaz reģionos, tolaik ļoti bieži tika braukts 150km posms, ziņu ko runāju. Ekipāžu bija ļoti maz, ja stāvēja, tad jau pāris km iepriekš kāds bija pabrīdinājis. Nebija vajadzība pat atpirkties.
Lielākās avārijas tolaik bija, kad fūras šoferi aizmiga vai sapinās meistarībā, vieglo crašs bija reta parādiba.


statistika gan saka ko pilnīgi pretēju. 2020. gadā 265 bojā gājušie uz miljonu iedzīvotāju, 2020. gadā 70- teju 4. reizes mazāk.

https://www.csdd.lv/celu-satiksmes-negadijumi/c...egadijumu-skaits

manuprāt tevi mulsina informācijas telpa, tas, ka viens pamuļķis aptinas ap koku un tas ir redzams instagram pirms līķis vēl ir apsegts un tad powers par to vārās mēnesi, nenozīmē, ka nositas vairāk, vienkārši pirms 20 gadiem viss ārpus tava miesta autobusa pieturas bija informācijas vakuumā un panorāmā par to nerunāja.


Tūlīt pateiks, ka statistika ir meli.
Offline
alnisg
25. Jul 2024, 15:18 #6176

Kopš: 29. Jul 2015

Ziņojumi: 1975

Braucu ar:


25 Jul 2024, 14:27:24 @user rakstīja:

25 Jul 2024, 13:50:50 @alnisg rakstīja:

25 Jul 2024, 13:42:42 @GirtzB rakstīja:

25 Jul 2024, 13:31:34 @alnisg rakstīja:

25 Jul 2024, 11:05:32 @Lafter rakstīja:
@girtzb

Tieši izlasot Tevis minētās ziemenes.. sēžot sastrēgumos biju pārsteigts. Cik daudziem auto stāv ziemenes, kaut kādas vissezonas ķīnas ar mega proķi kādas nu kuram. Tur laikam prātiña nav īpaši daudz. Viņas taču siltumā peld un ir, kā mīksti sūdi. nu nebija tikai golfiem un volvo. Arī samērā dārgiem auto.

Nekas ar ziemenēm nepeld arī uz Vācijas bāņiem bāņu ātrumā pie +40 un vairāk grādiem, vismaz ar maniem SUV 4X4. Esmu nobraucis 3 komplektus HANKOOK i*PIKE un divus GOODRIDE. Kur, nu vēl te ar atļauto ātrumu mērenajā klimatā. Riepu targašu iršana. Esmu pamanījis, ka virs +27 grādiem vienkārši ātrāk dilst. Lasīju kāda riepu eksperta teikto, ka, ja tiek braukts arī daudz pa granteni, tādas vasarā ir pat ieteicamas. Es pie saviem attālumiem tādas nobraucu +/- četros gados. Ilgāk riepas principā nevajag lietot. ...moš mazizmēra vai zemprofila riepām ir savādāk...

Tā kā ir minēti atslēgas vārdi, SUV, 4x4 un Goodride... Diskusiju varam neturpināt... Ja auto "peld" jau pēc uzvbūves, tad dabiski, ka nejūt starpību ar riepām...


...man jau kādreiz bija divas kupejas ar visāda spektra riepām, zemprofila bridgestone ieskaitot... Braucot te atļautajos ātrumos ir po', kas par riepām. Ekstrēma braukšana te nav tēma.


kāda ekstrēma braukšana? vienkārši braucot jau pizgec jūt atšķirību.. ziemas riepas peld, neturas - huiņa pilnīgākā

...bet, ja ar huiņu proti braukt droši gadus 40, naher' tērēt vairāk? Nē, nu, ja neproti ... kruti rīki jau nepalīdzēs tā, vai tā. Es tiešām atļautajā ātrumā nejūtu īpašu atšķirību starp top brendu un skandināvijā augstas balles dabūjušu korejieti vai ķīnīzeru. Pie 150+ ir savādāk, bet tas tikai slēgtai trasei. Pēc manas pieredzes, vasarā stipra lietus laikā ziemene ar rievām šļuras izmešanai patiešām turās uz ceļa būtiski labāk, nekā dziļam ūdenim neparedzēta vasarene.

[ Šo ziņu laboja alnisg, 25 Jul 2024, 15:29:55 ]

Offline
GirtzB
25. Jul 2024, 17:11 #6177

Kopš: 15. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 22202

Braucu ar: 2x(R6+LSD)

Šīs pārliecības deļ ari ir problēmas ar satiksmi un "drošu ātrumu", jo beigās uzliek "hu..." un tikko sarežģītāki apstāķļi/negaidītas situācijas tā ir problēmas...

[ Šo ziņu laboja GirtzB, 25 Jul 2024, 17:43:20 ]



-----------------
Braukt ir priex.
Tikai R6, S54B32 + 2JZ-GE
Offline
RaL
25. Jul 2024, 18:40 #6178

Kopš: 23. Jul 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 3815

Braucu ar: kruīzu

Jo mīkstāka Ziemene, jo ātrāk sāk peldēt. Tā kā pavasaros mums vispār ir dīvainības - vienu dienu +20 pa dienu, citu pa nakti mīnusi vai uzsnieg sniegs, tad mīkstās ziemenes vairs nepērku, jo virs +10 grādiem, piemēram, pabraucot kādu gabalu pa šoseju mašīna sāk peldēt.
SUV šeit nav par tēmu, bet pēc būtības liels vairums to auto ir nebraucami šūpojas, līkumus paņemt nevar, jā vēl riepas neatbilstošas sezonai, tad vēl trakāk
Offline
user
25. Jul 2024, 18:46 #6179

Kopš: 12. May 2020

Ziņojumi: 14167

Braucu ar:


25 Jul 2024, 15:18:03 @alnisg rakstīja:

25 Jul 2024, 14:27:24 @user rakstīja:

25 Jul 2024, 13:50:50 @alnisg rakstīja:

25 Jul 2024, 13:42:42 @GirtzB rakstīja:

25 Jul 2024, 13:31:34 @alnisg rakstīja:

25 Jul 2024, 11:05:32 @Lafter rakstīja:
@girtzb

Tieši izlasot Tevis minētās ziemenes.. sēžot sastrēgumos biju pārsteigts. Cik daudziem auto stāv ziemenes, kaut kādas vissezonas ķīnas ar mega proķi kādas nu kuram. Tur laikam prātiña nav īpaši daudz. Viņas taču siltumā peld un ir, kā mīksti sūdi. nu nebija tikai golfiem un volvo. Arī samērā dārgiem auto.

Nekas ar ziemenēm nepeld arī uz Vācijas bāņiem bāņu ātrumā pie +40 un vairāk grādiem, vismaz ar maniem SUV 4X4. Esmu nobraucis 3 komplektus HANKOOK i*PIKE un divus GOODRIDE. Kur, nu vēl te ar atļauto ātrumu mērenajā klimatā. Riepu targašu iršana. Esmu pamanījis, ka virs +27 grādiem vienkārši ātrāk dilst. Lasīju kāda riepu eksperta teikto, ka, ja tiek braukts arī daudz pa granteni, tādas vasarā ir pat ieteicamas. Es pie saviem attālumiem tādas nobraucu +/- četros gados. Ilgāk riepas principā nevajag lietot. ...moš mazizmēra vai zemprofila riepām ir savādāk...

Tā kā ir minēti atslēgas vārdi, SUV, 4x4 un Goodride... Diskusiju varam neturpināt... Ja auto "peld" jau pēc uzvbūves, tad dabiski, ka nejūt starpību ar riepām...


...man jau kādreiz bija divas kupejas ar visāda spektra riepām, zemprofila bridgestone ieskaitot... Braucot te atļautajos ātrumos ir po', kas par riepām. Ekstrēma braukšana te nav tēma.


kāda ekstrēma braukšana? vienkārši braucot jau pizgec jūt atšķirību.. ziemas riepas peld, neturas - huiņa pilnīgākā

...bet, ja ar huiņu proti braukt droši gadus 40, naher' tērēt vairāk? Nē, nu, ja neproti ... kruti rīki jau nepalīdzēs tā, vai tā. Es tiešām atļautajā ātrumā nejūtu īpašu atšķirību starp top brendu un skandināvijā augstas balles dabūjušu korejieti vai ķīnīzeru. Pie 150+ ir savādāk, bet tas tikai slēgtai trasei. Pēc manas pieredzes, vasarā stipra lietus laikā ziemene ar rievām šļuras izmešanai patiešām turās uz ceļa būtiski labāk, nekā dziļam ūdenim neparedzēta vasarene.


Ko Tu dirs? Ziemene uz udens pizgec ka skid ar vasareni salidiznot. Karoch - vismaz nedirs
Offline
alnisg
26. Jul 2024, 08:38 #6180

Kopš: 29. Jul 2015

Ziņojumi: 1975

Braucu ar:


25 Jul 2024, 18:46:37 @user rakstīja:

25 Jul 2024, 15:18:03 @alnisg rakstīja:

25 Jul 2024, 14:27:24 @user rakstīja:

25 Jul 2024, 13:50:50 @alnisg rakstīja:

25 Jul 2024, 13:42:42 @GirtzB rakstīja:

25 Jul 2024, 13:31:34 @alnisg rakstīja:

25 Jul 2024, 11:05:32 @Lafter rakstīja:
@girtzb

Tieši izlasot Tevis minētās ziemenes.. sēžot sastrēgumos biju pārsteigts. Cik daudziem auto stāv ziemenes, kaut kādas vissezonas ķīnas ar mega proķi kādas nu kuram. Tur laikam prātiña nav īpaši daudz. Viņas taču siltumā peld un ir, kā mīksti sūdi. nu nebija tikai golfiem un volvo. Arī samērā dārgiem auto.

Nekas ar ziemenēm nepeld arī uz Vācijas bāņiem bāņu ātrumā pie +40 un vairāk grādiem, vismaz ar maniem SUV 4X4. Esmu nobraucis 3 komplektus HANKOOK i*PIKE un divus GOODRIDE. Kur, nu vēl te ar atļauto ātrumu mērenajā klimatā. Riepu targašu iršana. Esmu pamanījis, ka virs +27 grādiem vienkārši ātrāk dilst. Lasīju kāda riepu eksperta teikto, ka, ja tiek braukts arī daudz pa granteni, tādas vasarā ir pat ieteicamas. Es pie saviem attālumiem tādas nobraucu +/- četros gados. Ilgāk riepas principā nevajag lietot. ...moš mazizmēra vai zemprofila riepām ir savādāk...

Tā kā ir minēti atslēgas vārdi, SUV, 4x4 un Goodride... Diskusiju varam neturpināt... Ja auto "peld" jau pēc uzvbūves, tad dabiski, ka nejūt starpību ar riepām...


...man jau kādreiz bija divas kupejas ar visāda spektra riepām, zemprofila bridgestone ieskaitot... Braucot te atļautajos ātrumos ir po', kas par riepām. Ekstrēma braukšana te nav tēma.


kāda ekstrēma braukšana? vienkārši braucot jau pizgec jūt atšķirību.. ziemas riepas peld, neturas - huiņa pilnīgākā

...bet, ja ar huiņu proti braukt droši gadus 40, naher' tērēt vairāk? Nē, nu, ja neproti ... kruti rīki jau nepalīdzēs tā, vai tā. Es tiešām atļautajā ātrumā nejūtu īpašu atšķirību starp top brendu un skandināvijā augstas balles dabūjušu korejieti vai ķīnīzeru. Pie 150+ ir savādāk, bet tas tikai slēgtai trasei. Pēc manas pieredzes, vasarā stipra lietus laikā ziemene ar rievām šļuras izmešanai patiešām turās uz ceļa būtiski labāk, nekā dziļam ūdenim neparedzēta vasarene.


Ko Tu dirs? Ziemene uz udens pizgec ka skid ar vasareni salidiznot. Karoch - vismaz nedirs

Viens tavs koments:"bet nu pie 180 uz šosejas cupra paliek baigā lupata, kā jau +/- visi ar ielas piekari". Kad sāku ievērot atļauto ātrumu, tiešām kļuva po', ar kādām riepām vasarā braukt. Kas attiecas uz ziemeni vasarā, man ir pieredze ar HANKOOK i*pike braukt bik'zem 100 ļoti stiprā negaisā pāri Garkalnes dzelzceļa pārvadam pret stipru ūdens plūsmu izvagotajā asfaltā... citi knapi vilkās...
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, AiwaShuraLLP, CP17, GirtzB, Lafter, MarC, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo, xjs_4