Online

Pašreiz BMWPower skatās 112 viesi un 3 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehniska rakstura diskusijas

Tēma: Par un ap lauksaimniecību

AutorsZiņojums
depo
24. Aug 2015, 00:09 #6081

Kopš: 09. Jan 2006

Ziņojumi: 20980

Braucu ar: Zirgu

Rumāņi nespējot apmierināt USA pieprasījumu un uzpērk kaņepes praktiski neierobežotos apjomos, 1k eiro/t. Vecene Vācijas konferencē man teica "cik tev būs, tik nopirksim, tik pilnām mašīnām un tu pats maksā transportu".

Vairāk gan viņiem interesē organic, par tām maksā vēl vairāk.

[ Šo ziņu laboja depo, 24 Aug 2015, 00:10:48 ]

Offline
JDS
24. Aug 2015, 00:10 #6082

Kopš: 18. Mar 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 11114

Braucu ar: 3, 5, TS, YP

Franchiem viss poo vinjiem atvalinaajums
Offline
depo
24. Aug 2015, 00:11 #6083

Kopš: 09. Jan 2006

Ziņojumi: 20980

Braucu ar: Zirgu

Itāļiem man liekas pus gadu gadā ir atvaļinājums
Offline
JDS
24. Aug 2015, 00:12 #6084

Kopš: 18. Mar 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 11114

Braucu ar: 3, 5, TS, YP

No blakenfeldes audzetajus ar zini?
Offline
depo
24. Aug 2015, 00:13 #6085

Kopš: 09. Jan 2006

Ziņojumi: 20980

Braucu ar: Zirgu


24 Aug 2015, 00:12:35 JDS rakstīja:
No blakenfeldes audzetajus ar zini?


Nē. Pēc purna moška pazītu, jo konferencē bija lērums cilvēku.

[ Šo ziņu laboja depo, 24 Aug 2015, 00:13:47 ]

Offline
JDS
24. Aug 2015, 00:19 #6086

Kopš: 18. Mar 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 11114

Braucu ar: 3, 5, TS, YP

Btw kanjepju matrachi arii
Offline
depo
24. Aug 2015, 00:24 #6087

Kopš: 09. Jan 2006

Ziņojumi: 20980

Braucu ar: Zirgu

Man domāt, ka nekas kardināli nemainīsies, kamēr nebūs lētas/vienkāršas tehnoloģijas kā atdalīt šķiedru. Rūpnīcas pa miljoniem nevar pacelt cilvēki. Un arī investori neinvestēs, jo riskants/jauns bizness.

Šis tas jau redzēts, bet tam vecim nav pilns rublis, parunāju ar viņu DE - putni galvā un viņa tehnoloģiju apšauba citi.

https://www.youtube.com/channel/UC3fpkWGRbChUwbn1xKqYpPw
Offline
Siipols
24. Aug 2015, 08:36 #6088

Kopš: 23. Mar 2005

No: Zilupe

Ziņojumi: 11992

Braucu ar: Jawasaki ZX1100

Tehnoloģija ir,un tā ir vecum veca,kapēc tas neaiziet man nav skaidrs. varbut tapēc ka Latvijā nav pieprasijums pēc gala produktiem? vismaz 95% attīrītās masas iepērk Lietuvieši tekstilrūpniecībai un celtniecībai.


Un jebkurā gadījumā pats novākšanas process ir sarežģitakais etaps tajā visā

var novākt vai nu sēklu,vai šķiedru,ja grib novākt abus tad jāpērk dārgais kombainis ,bet tad platības vajag no 250h un vairāk ar THC

-----------------
Universālā ekskavatora pakalpojumi Ķekava-Baldone-Daugmale-salaspils -Rīga
Offline
Kasparis
24. Aug 2015, 23:20 #6089

Kopš: 20. Jun 2005

No: Liepāja

Ziņojumi: 1573

Braucu ar: Franču autobūves šedevru

Uztiniet/iepīpējiet tās savas kaņepes vienreiz un nepiedirsiet topiku...
Depo, Sumo Tev saka priekšā, kas būtu labs kombains pakalpojumiem, Tf ir arī ar 6,2 hederi... Pareizi saka... Bet izskatās, ka vēl pāris suņus Tev jāapēd, kamēr ieklausīsises...
Gribi jaunāku gadu - iegādājies case CT vai NH TX, bet būsi nopircis labāku gadu un vairāk problēmas... Tiem kopēšana un citas lietas līmenī, bet ja kkas čakaresies, tad varēsi teikt ka slikti, jo izdevumi... Varbūt sāc ar servisu un detaļu pieejamību!?

Par to sišanu mehāniķim, es kā mehāniķu sugas pārstāvis būtu vnk uzpūtis balonu bremžu tīrītāja un aizdedzinājis to viņa zaļo mizkasti...
Ja nav pašam prāta atrisināt problēmu, tad atbrīvotu viņu no problēmas saknē vispār... netici, ka dojus pieņemtu darbā nekompetenentu personālu..
Un mehāniķis, kurš taisa tikai apkopes ir labs mehāniķis, vai ne?

[ Šo ziņu laboja Kasparis, 24 Aug 2015, 23:40:14 ]

Offline
Kasparis
24. Aug 2015, 23:37 #6090

Kopš: 20. Jun 2005

No: Liepāja

Ziņojumi: 1573

Braucu ar: Franču autobūves šedevru


23 Aug 2015, 22:55:51 Lafter rakstīja:


Taču viens ir novērots...
Depo tev reāli pipele maza, vai lohs, pa dzīvi.. Tāds iespaids no postiem toč Piedod, nēsmu dzīvē sarticis, tapēc vienīgais iespaids ir lasot Tavus postus powerā... 2001gads JD vauuu veci Tev ir kur censties normāli čaļi mauc ar 2010 un uz augšu vai hujārī ar jauniem. Taču jums ar olliju sapasētu.. Not mizing team
p.s
Pm nelasu,tapēc vari necensties


Beidz, viņš ir vienīgais, kurš smalki atreferē visu notiekošo saimniecībā! Izskatās arī, ka viņa sievastēvs ir pietiekami saprātīgs un neļauj viņam sēdēt pie kombaina stūres kulšanas procesā, lūk, tad jūs te visus iemācītu, ka tās lietas notiek....
Offline
depo
24. Aug 2015, 23:37 #6091

Kopš: 09. Jan 2006

Ziņojumi: 20980

Braucu ar: Zirgu


24 Aug 2015, 23:20:34 Kasparis rakstīja:
Depo, Sumo Tev saka priekšā, kas būtu labs kombains pakalpojumiem, Tf


TF78 ?

Kaimiņa Lexim šodien pārlūza hēdera rullis, 5k eiro.

[ Šo ziņu laboja depo, 24 Aug 2015, 23:44:08 ]

Offline
Kasparis
24. Aug 2015, 23:45 #6092

Kopš: 20. Jun 2005

No: Liepāja

Ziņojumi: 1573

Braucu ar: Franču autobūves šedevru

Neesmu kompetents niansēs par TF, bet cik ir bijusi darīšana ar TF, ir atzinīgi vārdi... Cena viņiem laba, jo daudzi baidās no kombaina kuram nav pat " kratītāji"

Un ar claas ir vispār kruti, pirksti gaisā, bet kad jāsāk remonti tad... Nav mums tik attīstīta lauksaimniecība, lai varētu dižoties ar super krutu tehniku.. izņemot tos, kuri dzīvo no rokas mutē un baro lizingu kantorus un bankas!

[ Šo ziņu laboja Kasparis, 24 Aug 2015, 23:52:20 ]

Offline
1986
24. Aug 2015, 23:53 #6093

Kopš: 25. Jan 2015

Ziņojumi: 323

Braucu ar: 3 dāmām un ar V8

Kā ir ar TX sēriju?
Offline
Kasparis
24. Aug 2015, 23:58 #6094

Kopš: 20. Jun 2005

No: Liepāja

Ziņojumi: 1573

Braucu ar: Franču autobūves šedevru


24 Aug 2015, 23:53:01 1986 rakstīja:
Kā ir ar TX sēriju?

Mēdz būt problēmas ar elektrību, bet tehniski, uzskatu, ka viens no labākajiem tā gadagājuma agregātiem... Vienreiz iemācīsies hedera kalibresanu un viss. Tehniski izturīgs....

[ Šo ziņu laboja Kasparis, 24 Aug 2015, 23:59:34 ]

Offline
jaks
25. Aug 2015, 17:06 #6095

Kopš: 02. Dec 2008

No: Saldus

Ziņojumi: 3101

Braucu ar:

Depo davai razkladu par meha sišanu, kas, kapēc uttt.

Ko viņš kombainam smiltis karterī sabēra vai klanim vāku nepievilka ka jāsit
Offline
depo
25. Aug 2015, 17:37 #6096

Kopš: 09. Jan 2006

Ziņojumi: 20980

Braucu ar: Zirgu

No comment
Offline
karlsonss
25. Aug 2015, 19:37 #6097

Kopš: 02. Feb 2009

No: Jelgava

Ziņojumi: 23038

Braucu ar:

zilas acis neesot
Offline
karlsonss
25. Aug 2015, 19:42 #6098

Kopš: 02. Feb 2009

No: Jelgava

Ziņojumi: 23038

Braucu ar:


23 Aug 2015, 23:20:52 depo rakstīja:
Protams ka nevaram. Tu Lafter zini, ka jauns Lexis maksā 500-700 eiro? Tādus var atļaties un arī uz ES naudām tikai >2500ha.




nju nju.....
Offline
Sumo_DTS
25. Aug 2015, 21:43 #6099

Kopš: 02. Dec 2014

No: Jēkabpils

Ziņojumi: 525

Braucu ar: Audi s2;s4 ikdienas ļerkata vw passat klak,klak

Tx' problēma izpaužas mitros gados, kad kratītāji mēdz aizaugt no iekšas un tīrīt pa dienu ir nācies pat 2x dienā, kad kvieši bija dīguši 50% un mitrums ap 26... kamēr Tf gāja pa tīrumu kā smērēts. Abiem diviem, gan Tf, gan TX uz 7,3m ir problēmas ar hedera rāmja balku, pie 2000 stundām parasti jau ir plaisas, jo tas kvadrāt profils ir smieklīgi maziņš tiem vērpes spēkiem pa nelīdzenu lauku. Protams, kopēšana, izkapts piedziņas reduktors ir 100% labāk kā claas,JD.... draugam Tf46 no 2005 pa 300ha saimniecību iet un nekad nav bijis problēmu ar piedziņas reduktoru vai tamlīdzīgiem sūdiem... Vecajiem tx nav dubultās pārkulšanas gliemežu katrā pusē... bet sietu līmeņošana šiem abiem jau no 83. gada ir labākais, ko esmu redzējis tirgū... elektrība abiem līdz 94. gadam ir akmens laikmeta līmenī. vēlāk ir problēmas , kas rodas no kondensāta tajā elektrības "skapī", bet iekš UK ir specializējušies kantori, kas restaurē TX,TF plates un citus elektrības mēslus... Katrā ziņā, ja noliek blakus TF 78 un Claas 480 lexionu, tad viens ir tehniski vienkāršs, otrs ir inžinērijas plaģiāts, kā WW2 T34 tanks pret friču leopardu,
Starp citu , šogad Zedelgemā vecajiem iņženieriem prasīju, kapēc NH beidza ražot TF, atbilde bija vienkārša , ceļa platums kā ierobežojošais faktors izaugsmei un hibrīdkombainu ražošana kā claasa 480 izpildījum;a ar gareniski novietotiem rotoriem netika izskatīta kā iespējama opcija, jo nesakrita ar NH filozofiju taisīt lietas pēc iespējas vienkāršāk... tā vietā tika nolemts attīstīt veco TR līniju kā tīru rotornieku un Tx kā tradicionālo kratekli ar lielākiem dieametriem... TX 90.ajos un 2000 sākumā bija populārākais krateklis vecajā eiropā, tagad ar CX ir tas pats!

24 Aug 2015, 23:58:39 Kasparis rakstīja:

24 Aug 2015, 23:53:01 1986 rakstīja:
Kā ir ar TX sēriju?

Mēdz būt problēmas ar elektrību, bet tehniski, uzskatu, ka viens no labākajiem tā gadagājuma agregātiem... Vienreiz iemācīsies hedera kalibresanu un viss. Tehniski izturīgs....
Offline
Sumo_DTS
25. Aug 2015, 21:47 #6100

Kopš: 02. Dec 2014

No: Jēkabpils

Ziņojumi: 525

Braucu ar: Audi s2;s4 ikdienas ļerkata vw passat klak,klak

iemet , lūdzu, kādu bildi, cik kvalitatīvi jaunie claasi tiek galā ar smalinātās masas izkliedi 10,5m platumā! ideāli arī kādu bildi, kad ir sānvējš...

23 Aug 2015, 23:48:13 DjCrack rakstīja:
ja nu kadam zemgale vajag palidzibu kulshana, shodien atbrivojas 4 lexioni
shogad rekord tempos nokults
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, AiwaShuraLLP, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, linda, mrc, noisex, smudo