Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 85 viesi un 3 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehniska rakstura diskusijas

Tēma: Par un ap lauksaimniecību

AutorsZiņojums
depo
19. Aug 2015, 15:09 #5981

Kopš: 09. Jan 2006

Ziņojumi: 20980

Braucu ar: Zirgu

Ir kāds virpotājs Saldū vai apkārtnē netālu ? PM telefonu.
Offline
jaks
19. Aug 2015, 15:14 #5982

Kopš: 02. Dec 2008

No: Saldus

Ziņojumi: 3101

Braucu ar:

Ns serviss vilcējs manā pagastā uz muti, kursīšos traķis ar graudiem uz muti un vadjila laikam komā tagad, pagājušo ned kaimiņu sādžā traķis ar vircas mucu pa dīķa dambja uzbērumu aizgāja lejā arī laikam komā tagad. Zirņos arī kkāds negadījums ar traktoru. Psc
Offline
jaks
19. Aug 2015, 16:06 #5983

Kopš: 02. Dec 2008

No: Saldus

Ziņojumi: 3101

Braucu ar:


19 Aug 2015, 15:09:53 depo rakstīja:
Ir kāds virpotājs Saldū vai apkārtnē netālu ? PM telefonu.
ir,bet tie ātrāk par mēnesi neko neuztaisīs.

Depo kas deg blakus Rokasbirzij?
Offline
depo
19. Aug 2015, 16:17 #5984

Kopš: 09. Jan 2006

Ziņojumi: 20980

Braucu ar: Zirgu

Dānim lauks deg
Offline
jaks
19. Aug 2015, 18:10 #5985

Kopš: 02. Dec 2008

No: Saldus

Ziņojumi: 3101

Braucu ar:

Nenokults? Kāds atriebās?
Offline
depo
19. Aug 2015, 19:07 #5986

Kopš: 09. Jan 2006

Ziņojumi: 20980

Braucu ar: Zirgu

Nokults rudzu lauks. Kamēr atbrauca ugunsdzēsēji 5 ekipāžas, 30ha nosvila. Blakus 200ha kviešu lauks.... Skrēja pakaļ traktoram ar lielajiem diskiem un rāva apkārt, lai apturētu liesmu izplatīšanos. Pie tā visa viņam jau trešais izkapts reduktors nogrūst 2 gadīgam JD

P.S. Mums ar izjuka, rīt no rīta braucam pakaļ uz LT.

[ Šo ziņu laboja depo, 19 Aug 2015, 19:39:04 ]

Offline
jaks
20. Aug 2015, 00:30 #5987

Kopš: 02. Dec 2008

No: Saldus

Ziņojumi: 3101

Braucu ar:

Drošvien kautkāds 9m hederis kuram vēl nav 2 izkaptis, arī ar rulli uz to platumu ir bēdu ieleja ja nav divdaļīgs
Offline
Walters
20. Aug 2015, 10:04 #5988

Kopš: 15. Aug 2006

Ziņojumi: 121

Braucu ar: Jeep


19 Aug 2015, 13:56:11 jaks rakstīja:

18 Aug 2015, 21:23:59 Janis_530i rakstīja:

18 Aug 2015, 21:04:35 depo rakstīja:
Interesantā pozā tas traktors stāv, diez kas notika. Traktors jau nelido 120.

Pa kalnu lejā laikam netur aizstūma! Mazs traktors - divas lielas piekabes!

Ja tiešām traktoru no kalna aizstūma nu tad paši lašaras (llp) piekabes sakabināt mākam, bet bremzes poh.
Vēl var būt ka bija nelīdzens un to traķi pameta gaisā un sarāva krustām, bet nu tad tāpat llp


Kā portālu “Valmieras Ziņas” informēja Valsts policijas Vidzemes reģiona pārvaldes priekšnieka palīdze Ilze Ungure, traktoru “Deutz-Fahr Agrotron-150MK3″ sakabē ar divām piekabēm un bez atbilstošas vadīšanas kategorijas vadījis 1997.gadā dzimis vīrietis, kurš neizvēlējas drošu braukšanas ātrumu, kā rezultātā tika sanestas abas piekabes, un traktors apgāzās. Ceļu satiksmes negadījuma rezultātā tika bojāta krava, piekabes, ceļa segums un nožogojuma barjera. Noformēts ceļu satiksmes negadījuma protokols.

Valmieras ziņas
Offline
depo
20. Aug 2015, 10:22 #5989

Kopš: 09. Jan 2006

Ziņojumi: 20980

Braucu ar: Zirgu

Īpašniekiem, kuri pēc 2014. gada 1. novembra nopirkuši lauksaimniecības zemi, bet trīs gadu laikā nebūs sākuši ražošanu, tiks piemērots naudas sods.

Lauku atbalsta dienesta aplēses liecina, ka pērn apstrādātā zeme bija 15,8% no apsekotajiem 2 298 796 hektāriem lauksaimniecībā izmantojamās zemes.

Tas būs no 180 līdz 1080 eiro atkarībā no tā, vai zeme pirms iegādes bija pieteikta vienotajam platības maksājumam un vai atbildīgais ir fiziska vai juridiska persona. To paredz valdības akceptētie grozījumi Administratīvo pārkāpumu kodeksā.
Pārkāpumus izskatīs pašvaldību administratīvās komisijas, un iekasētie naudas sodi tiks ieskaitīti šo pašvaldību budžetos. Iecerēts, ka šī kārtība stāsies spēkā 1. novembrī.
Likumprojektā norādīts, ka neapstrādātā lauksaimniecības zeme ir tāda, kur vairāk nekā 30% no attiecīgās kadastra vienības līdz kārtējā gada 1. septembrim netiek izmantoti lauksaimniecības produktu ražošanai vai audzēšanai, dzīvnieku ganīšanai vai arī šī platība netiek uzturēta labā vides stāvoklī, proti, tajā vismaz vienu reizi nav veikta pļaušana, zāles novākšana vai sasmalcināšana un izkliedēšana. Par lauksaimniecisko darbību uzskata arī lauku tūrismu.
Kā norādīts Zemkopības ministrijas skaidrojumā, patlaban likumdošana paredz 1,5% nekustamā īpašuma nodokļa papildlikmi neapstrādātai lauksaimniecības zemei, taču likuma izpratnē tas nav sods.
Lauku atbalsta dienesta aplēses liecina, ka pērn apstrādātā zeme bija 15,8% no apsekotajiem 2 298 796 hektāriem lauksaimniecībā izmantojamās zemes. Kā piemērs minēts Mārupes novads, kurā pērn bija 135 nekoptas zemes vienības un par to zemi aprēķinātā nodokļa papildlikme veido tikai 14 944 eiro.
Offline
jaks
20. Aug 2015, 22:53 #5990

Kopš: 02. Dec 2008

No: Saldus

Ziņojumi: 3101

Braucu ar:

Kursīšos atkal JD kombains pašķīdis
Offline
depo
20. Aug 2015, 22:57 #5991

Kopš: 09. Jan 2006

Ziņojumi: 20980

Braucu ar: Zirgu

Ai, nerunā, ZB jau, kautkāda sūdīga sezona, visi apkārt mocās Bet ir skaidrs kā jāmaina darba stratēģija nākošgad, laba pieredze būs iegūta šosezon.

[ Šo ziņu laboja depo, 20 Aug 2015, 23:01:09 ]

Offline
Reinis_m
20. Aug 2015, 23:05 #5992

Kopš: 30. Mar 2010

Ziņojumi: 1921

Braucu ar: SAAB 9-3, Jeep Cherokee

Šodien radās kolosāla ideja, ka jābūvē augšā savs traķis. Nu kaut kas starp bagiju un traktoru.

Doma uz tā uzkabināt, vai ar to vilkt kādu pļaujmašīnu (ko es arī jau savā prātā šodien paspēju uzprojektēt) un vilkt kaut kādu piekabīti.

Ideja ir uzmetināt rāmi un pie tā pieraut kāda auto piekares detaļas, kārbu un mataru.

Ir jautājums - cik liels čakars būtu šo piereģistrēt kā reālu traķi, lai varētu arī braukt pēc alus?

Cik pabakstīju internetus, sapratu, ka iespējams tas ir, bet nekas konkrētāks, nekur nav rakstīts.
Offline
Kasparis
20. Aug 2015, 23:10 #5993

Kopš: 20. Jun 2005

No: Liepāja

Ziņojumi: 1573

Braucu ar: Franču autobūves šedevru

Ņemot vērā LV birokrātiju - būs grūti...
Offline
1986
20. Aug 2015, 23:14 #5994

Kopš: 25. Jan 2015

Ziņojumi: 323

Braucu ar: 3 dāmām un ar V8


20 Aug 2015, 22:57:52 depo rakstīja:
Ai, nerunā, ZB jau, kautkāda sūdīga sezona, visi apkārt mocās Bet ir skaidrs kā jāmaina darba stratēģija nākošgad, laba pieredze būs iegūta šosezon.


Kāda tad tiek piekopta darba stratēģija šogad un kāda plānojas nākamgad?
Offline
depo
20. Aug 2015, 23:20 #5995

Kopš: 09. Jan 2006

Ziņojumi: 20980

Braucu ar: Zirgu


20 Aug 2015, 23:05:00 Reinis_m rakstīja:
Šodien radās kolosāla ideja, ka jābūvē augšā savs traķis. Nu kaut kas starp bagiju un traktoru.


Mans sievas tēvs jau ir sācis tādu projektu. Motors no Citroen, 1.4 dīzelis. Pēc sezonas iemetīšu bildi.
Offline
depo
20. Aug 2015, 23:30 #5996

Kopš: 09. Jan 2006

Ziņojumi: 20980

Braucu ar: Zirgu


20 Aug 2015, 23:14:42 1986 rakstīja:
Kāda tad tiek piekopta darba stratēģija šogad un kāda plānojas nākamgad?


Pirmkārt, ir jāpāriet uz viena ražotāja viena modeļa kombainiem. Un tādu modeli, kuri ir daudz - piemēram Lexionu, viņi ir pilnas malas visā Eiropā. Tad var turēt rezervē izkapti, katru siksnu, gultņus, ķēdes, izkapts reduktoru, filtrus utt. Tu zini visu savu kombainu slimības, vājās vietas. Patreiz tiek pārāk daudz laiks/nauda zaudēts dīkstāvē kamēr piegādā detaļas, jo nevar praktiski/finansiāli turēt trīs dažādiem kombainiem visu rezervē.

Otrkārt, ir jāpāriet uz kulšanu par tonnām nevis ha. Līdz šim nekūlām lielajiem saimniekiem un nebija nekādi baigie birumi, max 4t/ha. Bet kad ir 7t/ha, tad vairs nav finansiāli izdevīgi kult uz hektāriem.

Treškārt. Vajag kādu draiveri/palīgu, kas sēž pie lauka un palīdz, ja kautkas notiek. Divas rokas ir pa maz bieži, kad jāskrūvē +kamēr viens skrūvē, otrs skrien pakaļ uz darbnīcām pakaļ detaļai vai kam citam.

Ceturtkārt, vajag GSM planšeti vai portatīvo ar PDF manuāli iekšā +lai var ieiet JD katalogā internetā palūrēt mezgla uzbūvi, detaļu kodus uzreiz uz lauka.

Pieckārt, pirms sezonas ir vēl dziļāk jālien mezglos iekšā un jājauc, jāpārlasa, jāpārbauda. Nepietiek vien ar siksnām, ķēdēm, viegli pieejamajiem gultņiem.

Sezona ir tik īsa, ka ir vitāli svarīgi samazināt downtime līdz iespējamam minimumam.

Patreiz īsumā tā.

[ Šo ziņu laboja depo, 20 Aug 2015, 23:34:48 ]

Offline
Kasparis
20. Aug 2015, 23:36 #5997

Kopš: 20. Jun 2005

No: Liepāja

Ziņojumi: 1573

Braucu ar: Franču autobūves šedevru


20 Aug 2015, 23:20:04 depo rakstīja:

20 Aug 2015, 23:05:00 Reinis_m rakstīja:
Šodien radās kolosāla ideja, ka jābūvē augšā savs traķis. Nu kaut kas starp bagiju un traktoru.


Mans sievas tēvs jau ir sācis tādu projektu. Motors no Citroen, 1.4 dīzelis. Pēc sezonas iemetīšu bildi.


Bija līdzīga doma - paštaisīts bagijs reģistrēts kā traktortehnika, lai pēc alus var braukt.. rāmis gatavs, 600cc motors no kavasaki ninja mētājas stūrī... Bet uznāca apnikums, lai to visu pabeigtu līdz braucamam stavoklim...
Offline
depo
20. Aug 2015, 23:37 #5998

Kopš: 09. Jan 2006

Ziņojumi: 20980

Braucu ar: Zirgu

Mans tik tā prieka pēc sāka taisīt, pa sētu un lauku pagonkot, bez reģistrācijas. Tīri lai nodarbinātu sevi ziemas mēnešos līdz sezonai. Bet nepaspēja pabeigt. Rūcēt rūc jau.
Offline
ziema
21. Aug 2015, 08:42 #5999

Kopš: 17. Mar 2008

No: Limbaži

Ziņojumi: 1987

Braucu ar: golf,voyager,passerati


20 Aug 2015, 23:30:17 depo rakstīja:

20 Aug 2015, 23:14:42 1986 rakstīja:
Kāda tad tiek piekopta darba stratēģija šogad un kāda plānojas nākamgad?


Pirmkārt, ir jāpāriet uz viena ražotāja viena modeļa kombainiem. Un tādu modeli, kuri ir daudz - piemēram Lexionu, viņi ir pilnas malas visā Eiropā. Tad var turēt rezervē izkapti, katru siksnu, gultņus, ķēdes, izkapts reduktoru, filtrus utt. Tu zini visu savu kombainu slimības, vājās vietas. Patreiz tiek pārāk daudz laiks/nauda zaudēts dīkstāvē kamēr piegādā detaļas, jo nevar praktiski/finansiāli turēt trīs dažādiem kombainiem visu rezervē.

Otrkārt, ir jāpāriet uz kulšanu par tonnām nevis ha. Līdz šim nekūlām lielajiem saimniekiem un nebija nekādi baigie birumi, max 4t/ha. Bet kad ir 7t/ha, tad vairs nav finansiāli izdevīgi kult uz hektāriem.

Treškārt. Vajag kādu draiveri/palīgu, kas sēž pie lauka un palīdz, ja kautkas notiek. Divas rokas ir pa maz bieži, kad jāskrūvē +kamēr viens skrūvē, otrs skrien pakaļ uz darbnīcām pakaļ detaļai vai kam citam.

Ceturtkārt, vajag GSM planšeti vai portatīvo ar PDF manuāli iekšā +lai var ieiet JD katalogā internetā palūrēt mezgla uzbūvi, detaļu kodus uzreiz uz lauka.

Pieckārt, pirms sezonas ir vēl dziļāk jālien mezglos iekšā un jājauc, jāpārlasa, jāpārbauda. Nepietiek vien ar siksnām, ķēdēm, viegli pieejamajiem gultņiem.

Sezona ir tik īsa, ka ir vitāli svarīgi samazināt downtime līdz iespējamam minimumam.

Patreiz īsumā tā.
nu redz,jo vairak/ilgak tu esi pastradajis sadaa jomaa jo domasana tev bisk mainijusies... gaanijis jau nu tu esi visu uz ko tagad ej...
Offline
Walters
21. Aug 2015, 08:59 #6000

Kopš: 15. Aug 2006

Ziņojumi: 121

Braucu ar: Jeep

Monstrs - Links uz ss
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, AiwaShuraLLP, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, linda, mrc, noisex, smudo