Online
Pašreiz BMWPower skatās 113 viesi un 6 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: Jautājumi celtniekiem
Autors | Ziņojums |
Burkaans | 20. Feb 2013, 15:01 |
#5941
|
| Kopš: 02. Feb 2013
Ziņojumi: 1343
Braucu ar: E30 M54B30
|
20 Feb 2013, 11:54:16 Chainsaw rakstīja:
cik sanāk izmaksas 7m2 vannasistabā ielikt apsildāmo grīdu? varbūt tomēr kamēr ir pliks betons pārdomāšu 
Ja tev interesē cik maksā ierīkot paaugstinātu komfortu, tad lētāk nolikt kāju dvieli pie vannas, jo ekspuatācija (elektrība) maksās vairāk.
Cena google materiālus vajag (tepiķi, sensoru, regulatoru, nozarkārbu, vada gabalu, gofras gabaliņu sensoram) darbs sadārdzinājums uz 25Ls (pievilkt špani, ieklāt tepiķi ar līmi un sensoru, pieslēgt regulatoru)
Ja 7m2 telpa tad zem vannas un poda droši vien veļenes, varbūt žāvētāja nevajag, tad tev pietiek ar apmēram 2m2 tepiķa, ja pliks betons tad cik atļauj biezums ieliec siltumizolāciju un zem flīzēm plāno tepiķi, jo tuvāk virsmai, jo lētāk ekspluatācijā.
Ja stāsts būtu par māju, nevis dzīvokli tad tur pilnīgi citas tehnoloģijas, nekādas elektriskās, tikai ūdens, un visā telpā, nevis gar virsmu, bet betonā, lai vienmērīga siltuma izkliede utt., (elektriskās tā nedrīkst, zem skapīšiem var pārkarst dziļāk lieks patēriņš utt. pilnīgi cits stāsts) | Offline | | |
rolissx | 20. Feb 2013, 15:16 |
#5942
|
|  Kopš: 03. Mar 2008
Ziņojumi: 768
Braucu ar: "Labvakar komandieris"
| Kāds var kaut ko pastāstīt par ISOPLAAT siltinājuma/pretvēja plātnēm? Ir jāapšuj ar reģipsi koka mājai sienas no iekšpuses un jānosiltina ar vati, bet viens cilvēks vēl ieteica papildus sienas izklāt ar šīm ISOPLAAT plāksnēm no iekšpuses, pirms vates slāņa.
Vai tas ir to vērts un vai tas vispār ir pareizi?
| Offline | | |
Burkaans | 20. Feb 2013, 16:20 |
#5943
|
| Kopš: 02. Feb 2013
Ziņojumi: 1343
Braucu ar: E30 M54B30
|
20 Feb 2013, 15:16:21 rolissx rakstīja:
Kāds var kaut ko pastāstīt par ISOPLAAT siltinājuma/pretvēja plātnēm? Ir jāapšuj ar reģipsi koka mājai sienas no iekšpuses un jānosiltina ar vati, bet viens cilvēks vēl ieteica papildus sienas izklāt ar šīm ISOPLAAT plāksnēm no iekšpuses, pirms vates slāņa.
Vai tas ir to vērts un vai tas vispār ir pareizi?
Ja tev svilpo vējš tad lētāk būs pretvēja plēve, ja nesvilpo tad neko nevajag, lai apturētu nevēlamu gaisa cirkulāciju, tikai neaizmirsti pēc vates slāņa vai vates slānī, atkarībā no karkasa konstrukcijas, bet ne dziļāk kā 1/3 likt tvaika izolāciju, savādāk būs viss slikti.  | Offline | | |
PASSATizhi | 20. Feb 2013, 21:02 |
#5944
|
|  Kopš: 25. Jun 2009
No: Jūrmala
Ziņojumi: 8681
Braucu ar: 686hp
|
20 Feb 2013, 15:01:45 Burkaans rakstīja:
20 Feb 2013, 11:54:16 Chainsaw rakstīja:
cik sanāk izmaksas 7m2 vannasistabā ielikt apsildāmo grīdu? varbūt tomēr kamēr ir pliks betons pārdomāšu 
Ja tev interesē cik maksā ierīkot paaugstinātu komfortu, tad lētāk nolikt kāju dvieli pie vannas, jo ekspuatācija (elektrība) maksās vairāk.
Cena google materiālus vajag (tepiķi, sensoru, regulatoru, nozarkārbu, vada gabalu, gofras gabaliņu sensoram) darbs sadārdzinājums uz 25Ls (pievilkt špani, ieklāt tepiķi ar līmi un sensoru, pieslēgt regulatoru)
Ja 7m2 telpa tad zem vannas un poda droši vien veļenes, varbūt žāvētāja nevajag, tad tev pietiek ar apmēram 2m2 tepiķa, ja pliks betons tad cik atļauj biezums ieliec siltumizolāciju un zem flīzēm plāno tepiķi, jo tuvāk virsmai, jo lētāk ekspluatācijā.
Ja stāsts būtu par māju, nevis dzīvokli tad tur pilnīgi citas tehnoloģijas, nekādas elektriskās, tikai ūdens, un visā telpā, nevis gar virsmu, bet betonā, lai vienmērīga siltuma izkliede utt., (elektriskās tā nedrīkst, zem skapīšiem var pārkarst dziļāk lieks patēriņš utt. pilnīgi cits stāsts)
nafig regulātoru, sensoru, kārbas un citus šitus sen jau sev un visiem lieku uz diennakts taimera. taimers sadalē uz sliedes. solis 15min. saregulē laikus kad to telpu lieto, un viss zbs. špaņa ekonomija grandioza. netorčī regulators, kurš maksā naudu, kuru bērnu mūžīgi sagroza taimeris ap 20ls max. savienojums ar sadales kabeli kādā no tuvejām rozetēm. un kabeli-paklāju labāk massā ieliet, nevis zem flīzēm, ilgāk siltums turās, un vienmērīgāk uzsilst grīda | Offline | | |
otomars | 20. Feb 2013, 21:11 |
#5945
|
| Kopš: 16. Sep 2005
Ziņojumi: 3704
Braucu ar: mn83 pa garaazhu
|
20 Feb 2013, 21:02:32 PASSATizhi rakstīja:
20 Feb 2013, 15:01:45 Burkaans rakstīja:
20 Feb 2013, 11:54:16 Chainsaw rakstīja:
cik sanāk izmaksas 7m2 vannasistabā ielikt apsildāmo grīdu? varbūt tomēr kamēr ir pliks betons pārdomāšu 
Ja tev interesē cik maksā ierīkot paaugstinātu komfortu, tad lētāk nolikt kāju dvieli pie vannas, jo ekspuatācija (elektrība) maksās vairāk.
Cena google materiālus vajag (tepiķi, sensoru, regulatoru, nozarkārbu, vada gabalu, gofras gabaliņu sensoram) darbs sadārdzinājums uz 25Ls (pievilkt špani, ieklāt tepiķi ar līmi un sensoru, pieslēgt regulatoru)
Ja 7m2 telpa tad zem vannas un poda droši vien veļenes, varbūt žāvētāja nevajag, tad tev pietiek ar apmēram 2m2 tepiķa, ja pliks betons tad cik atļauj biezums ieliec siltumizolāciju un zem flīzēm plāno tepiķi, jo tuvāk virsmai, jo lētāk ekspluatācijā.
Ja stāsts būtu par māju, nevis dzīvokli tad tur pilnīgi citas tehnoloģijas, nekādas elektriskās, tikai ūdens, un visā telpā, nevis gar virsmu, bet betonā, lai vienmērīga siltuma izkliede utt., (elektriskās tā nedrīkst, zem skapīšiem var pārkarst dziļāk lieks patēriņš utt. pilnīgi cits stāsts)
nafig regulātoru, sensoru, kārbas un citus šitus sen jau sev un visiem lieku uz diennakts taimera. taimers sadalē uz sliedes. solis 15min. saregulē laikus kad to telpu lieto, un viss zbs. špaņa ekonomija grandioza. netorčī regulators, kurš maksā naudu, kuru bērnu mūžīgi sagroza taimeris ap 20ls max. savienojums ar sadales kabeli kādā no tuvejām rozetēm. un kabeli-paklāju labāk massā ieliet, nevis zem flīzēm, ilgāk siltums turās, un vienmērīgāk uzsilst grīda
tas taimeris izmeeros kaa automaats? | Offline | | |
PASSATizhi | 20. Feb 2013, 21:11 |
#5946
|
|  Kopš: 25. Jun 2009
No: Jūrmala
Ziņojumi: 8681
Braucu ar: 686hp
| jā, viens vienā. | Offline | | |
otomars | 20. Feb 2013, 21:12 |
#5947
|
| Kopš: 16. Sep 2005
Ziņojumi: 3704
Braucu ar: mn83 pa garaazhu
| ok  | Offline | | |
Burkaans | 20. Feb 2013, 21:35 |
#5948
|
| Kopš: 02. Feb 2013
Ziņojumi: 1343
Braucu ar: E30 M54B30
|
20 Feb 2013, 21:02:32 PASSATizhi rakstīja:
20 Feb 2013, 15:01:45 Burkaans rakstīja:
20 Feb 2013, 11:54:16 Chainsaw rakstīja:
cik sanāk izmaksas 7m2 vannasistabā ielikt apsildāmo grīdu? varbūt tomēr kamēr ir pliks betons pārdomāšu 
Ja tev interesē cik maksā ierīkot paaugstinātu komfortu, tad lētāk nolikt kāju dvieli pie vannas, jo ekspuatācija (elektrība) maksās vairāk.
Cena google materiālus vajag (tepiķi, sensoru, regulatoru, nozarkārbu, vada gabalu, gofras gabaliņu sensoram) darbs sadārdzinājums uz 25Ls (pievilkt špani, ieklāt tepiķi ar līmi un sensoru, pieslēgt regulatoru)
Ja 7m2 telpa tad zem vannas un poda droši vien veļenes, varbūt žāvētāja nevajag, tad tev pietiek ar apmēram 2m2 tepiķa, ja pliks betons tad cik atļauj biezums ieliec siltumizolāciju un zem flīzēm plāno tepiķi, jo tuvāk virsmai, jo lētāk ekspluatācijā.
Ja stāsts būtu par māju, nevis dzīvokli tad tur pilnīgi citas tehnoloģijas, nekādas elektriskās, tikai ūdens, un visā telpā, nevis gar virsmu, bet betonā, lai vienmērīga siltuma izkliede utt., (elektriskās tā nedrīkst, zem skapīšiem var pārkarst dziļāk lieks patēriņš utt. pilnīgi cits stāsts)
nafig regulātoru, sensoru, kārbas un citus šitus sen jau sev un visiem lieku uz diennakts taimera. taimers sadalē uz sliedes. solis 15min. saregulē laikus kad to telpu lieto, un viss zbs. špaņa ekonomija grandioza. netorčī regulators, kurš maksā naudu, kuru bērnu mūžīgi sagroza taimeris ap 20ls max. savienojums ar sadales kabeli kādā no tuvejām rozetēm. un kabeli-paklāju labāk massā ieliet, nevis zem flīzēm, ilgāk siltums turās, un vienmērīgāk uzsilst grīda
Par taimeri piekrītu, kā papildus ekstra ekonomijai, bet ja mājā mazs bērns, tad diezvai iesi uz ateju pēc grafika, un elektriskai grīdai, jo seklāka montāža, jo ekonomiskāk. Un ja nekompetents lietotājs? Tavu sistēmu bez termoregulatora neviens advencēts meistars neatzīs. Priekš sevis taisot var visādi izpausties, bet citiem tā gluži nevar.
Un vēl neliela pretruna, ekonomija un ilgāk siltums turas, priekš kam tev ilgāk, ja ej izdarīties pēc grafika 
Visas pariktes, jātaisa maksimāli muļķu drošas, man vienā privātmājā bija labi joki, kādu mēnesi pēc nodošanas zvana saimnieks, un saka nu ir sūdi, apkures katls uzvārījās, braucu skatīt vtf, vecim biju izstāstījis kur kas un kā regulējas, tā vietā lai pagrieztu termostatu, atcerējies par salāgošanu un izpildījies, viņam pirmajā stāvā bijis pa karstu, šis nedaudz piegriezis kolektoru, tad otrais bijis pa karstu, šis piegriež otro, tad atkal pirmo utt, kamēr aizgriezis nagluha visu, nu ko katls uztaisīja pšš caur drošības vārstu, labāk sievai būtu stāstījis, nu kur var būt tik tups tehnikā, prātā nekad neienāktu. | Offline | | |
|
Noname | 20. Feb 2013, 21:41 |
#5949
|
|  Kopš: 17. Feb 2005
No: Baldone
Ziņojumi: 3551
Braucu ar: cauru izpūtēju
|
20 Feb 2013, 15:16:21 rolissx rakstīja:
Kāds var kaut ko pastāstīt par ISOPLAAT siltinājuma/pretvēja plātnēm? Ir jāapšuj ar reģipsi koka mājai sienas no iekšpuses un jānosiltina ar vati, bet viens cilvēks vēl ieteica papildus sienas izklāt ar šīm ISOPLAAT plāksnēm no iekšpuses, pirms vates slāņa.
Vai tas ir to vērts un vai tas vispār ir pareizi?
Paskaties kā tās plātes gruzd un ar kādu temperatūru, uzreiz pāries vēlēšanās tādas izmantot. | Offline | | |
PASSATizhi | 20. Feb 2013, 21:57 |
#5950
|
|  Kopš: 25. Jun 2009
No: Jūrmala
Ziņojumi: 8681
Braucu ar: 686hp
| man jau sen ir pie kājas ko saka 'pseidonormālie masteri' daudzās vietās tā esmu sataisijis, un viss gerai. īpaši tupie tāpat nelien sadalē, jo tur tak elektrība, jābaidas kapēc pēc grafika? dienu saregulē lai no rīta silts 15min silda, 15 nē. pa dienu retāk, vakarā atkal nedaudz biežāk. pa paris dienām var atrast optimālu grafiku. pa nakti vispār nafig neko nevajag. ja visu uztaisa normali, un kabelis massā, tad visa grīda uzsilt vienmērīgi, un T svārstības nav jūtamas. tas paklajs zem flīzēm pa lielam ir sūds, tikko izslēdz, tā uzreiz grīda auksta, un var labi just aukstās zonas starp kabeļa cilpām. arī divas grīdas var uzkārt uz viena taimera. bet nu ūdens grīdas protams būs labāks risinājums. sev pirms diviem gadiem kāpņu telpā uztaisju ūdens grīdu, pa taisno grīdā no katla 75 grādus ar radiātora termogalvu grīda reāli silta, ap visi 'masteri' kliedza ka lohs esmu, visas flīzes lidos nost un tt. ka vajagot maisītaju taisīt ar sūkni un vārstiem. abet flīzes vietā, suņi cik slapji nebūtu izžūst momentā, un ziemā vispār nav nokasāmi nost no tās grīdas, ārā negrib iet, ļauj tik pasildīties  | Offline | | |
IELEJAM | 20. Feb 2013, 22:03 |
#5951
|
|  Kopš: 28. Jan 2008
Ziņojumi: 3278
Braucu ar: prieku
|
20 Feb 2013, 21:41:24 Noname rakstīja:
20 Feb 2013, 15:16:21 rolissx rakstīja:
Kāds var kaut ko pastāstīt par ISOPLAAT siltinājuma/pretvēja plātnēm? Ir jāapšuj ar reģipsi koka mājai sienas no iekšpuses un jānosiltina ar vati, bet viens cilvēks vēl ieteica papildus sienas izklāt ar šīm ISOPLAAT plāksnēm no iekšpuses, pirms vates slāņa.
Vai tas ir to vērts un vai tas vispār ir pareizi?
Paskaties kā tās plātes gruzd un ar kādu temperatūru, uzreiz pāries vēlēšanās tādas izmantot.
Kur tad lai to paskatās? Kad skatījos savā ugunskurā, kurā mēģināju sadedzināt atgriezumus, tad nekādas degšanas pazīmes nemanīju. Kaut kas tur apgruzdēja, bet sadedzināt nevarēju. | Offline | | |
Burkaans | 20. Feb 2013, 22:15 |
#5952
|
| Kopš: 02. Feb 2013
Ziņojumi: 1343
Braucu ar: E30 M54B30
| Es arī visādas herņas izdomāju, tikai saku ka priekš citiem vēlams mulķu drošu, un tas ka mauc 75C iekšā ir pajāt laid, kaut 100, tikai ir daži bet, betonam termiskās izplešanās koeficients nav lineārs un pēc 60C strauji pieaug, ja tas betona klucis nav liels, neatduras pret sienām utt., tad pajāt, pārseguma paneļus ražojot arī ar tvaiku cepina, un nākošajā dienā pēc ieliešanas krauj uz steķiem. Bet ja ta darīsi visai mājāi, tupgaita parāk karsta atpagaļgaita auksta, ja maza cirkulācija, ja normāla cirkulācija un vienmērīga temperatūra, tad katls auksts un svīst skurstenis, vai mājā taškenta.
Un es mājām būvēju tikai ūdens grīdas, bet dzīvokļa vannene ir cits stāsts, un ūdens grīdām caurule jāiebūvē dziļi, lai labāka temperatūras izkliede | Offline | | |
rolissx | 20. Feb 2013, 22:22 |
#5953
|
|  Kopš: 03. Mar 2008
Ziņojumi: 768
Braucu ar: "Labvakar komandieris"
| Nu tas, ka viņas viegli deg, to jau lasīju, bet, ja viņas ir starp dēļu sienu un vati, kurai pa virsu ir reģipsis, tas mani neinteresē vairs..
Interesē vai vispār ir prāta darbs likt tās plātnes no iekšpuses, jo, cik lasīts, viņas tikai domātas likšanai no ārpuses.
Un par tām plēvēm arī neskaidra bilde- koka māja, vecais istabu apmetums ir nodauzīts, palicis tīrs koks. Cik konsultējos, man teica lai uztaisa konstrukciju no profiliem, sabāž vati un liek reģipsi, ka no plēves nav jēgas, jo tā jāliek no mājas ārpuses siltinot.. Kāds var izskaidrot īsto un pareizo variantu? | Offline | | |
Jur | 20. Feb 2013, 22:23 |
#5954
|
| Kopš: 29. Jan 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 841
Braucu ar: 407SW
|
20 Feb 2013, 21:57:51 PASSATizhi rakstīja:
sev pirms diviem gadiem kāpņu telpā uztaisju ūdens grīdu, pa taisno grīdā no katla 75 grādus ar radiātora termogalvu grīda reāli silta, ap visi 'masteri' kliedza ka lohs esmu, visas flīzes lidos nost un tt. ka vajagot maisītaju taisīt ar sūkni un vārstiem.
Mazajām grīdām šāds RTL vārsts un viss notiek
http://www.imi-international.ru/lv/products_catalog/all,c,511,p,258,Recirkulacijas_temperaturas_ierobezotajs__RTL.html
[ Šo ziņu laboja Jur, 20 Feb 2013, 22:25:40 ]
| Offline | | |
Burkaans | 20. Feb 2013, 23:35 |
#5955
|
| Kopš: 02. Feb 2013
Ziņojumi: 1343
Braucu ar: E30 M54B30
|
20 Feb 2013, 22:22:00 rolissx rakstīja:
Nu tas, ka viņas viegli deg, to jau lasīju, bet, ja viņas ir starp dēļu sienu un vati, kurai pa virsu ir reģipsis, tas mani neinteresē vairs..
Interesē vai vispār ir prāta darbs likt tās plātnes no iekšpuses, jo, cik lasīts, viņas tikai domātas likšanai no ārpuses.
Un par tām plēvēm arī neskaidra bilde- koka māja, vecais istabu apmetums ir nodauzīts, palicis tīrs koks. Cik konsultējos, man teica lai uztaisa konstrukciju no profiliem, sabāž vati un liek reģipsi, ka no plēves nav jēgas, jo tā jāliek no mājas ārpuses siltinot.. Kāds var izskaidrot īsto un pareizo variantu?
Nu nevajag visas plēves likt vienā maisā, ir pretvēja plēve difūzmembrāna anticons tvaika izolācija, atstarojošā utt. katrai savs pielietojums, pasmel bišķi info un tad jautā, nu nevar caur forumu atbildēt uz komplicētas tēmas primitivizētiem jautajumiem, daudziem jau liekas, ka celtniecība ir elementārākā lieta visumā, un katrs visu var izdarīt, tik pat labi var paprasīt, kā man hujdajam vārstus noregulēt, haubi atvēru motoru redzu. Neņem ļaunā. | Offline | | |
pekinens | 20. Feb 2013, 23:47 |
#5956
|
|  Kopš: 10. Nov 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 980
Braucu ar: e30; e87
| vēlams no iekšpuse vispār nesiltināt, tikai no ārpuses.. | Offline | | |
|
Burkaans | 20. Feb 2013, 23:58 |
#5957
|
| Kopš: 02. Feb 2013
Ziņojumi: 1343
Braucu ar: E30 M54B30
|
20 Feb 2013, 23:47:49 pekinens rakstīja:
vēlams no iekšpuse vispār nesiltināt, tikai no ārpuses..
Tas par mūra mājām, kokam, kā materiālam vienalga, kādā temperatūrā atrasties, nepastāv sala cikli, protams siltinot nezaudēsi telpu, bet ne vienmēr tas ir iespējams. Kokam svarīgs mitruma režīms. | Offline | | |
artis83 | 21. Feb 2013, 00:04 |
#5958
|
|  Kopš: 24. Jul 2010
No: Liepāja
Ziņojumi: 6255
Braucu ar: audi
|
20 Feb 2013, 15:16:21 rolissx rakstīja:
Kāds var kaut ko pastāstīt par ISOPLAAT siltinājuma/pretvēja plātnēm? Ir jāapšuj ar reģipsi koka mājai sienas no iekšpuses un jānosiltina ar vati, bet viens cilvēks vēl ieteica papildus sienas izklāt ar šīm ISOPLAAT plāksnēm no iekšpuses, pirms vates slāņa.
Vai tas ir to vērts un vai tas vispār ir pareizi?
cik es saprotu, tad pie iekšsienas liec tvaikizolācijas plēvi, un veido karkasu, starp kuru izvietot vati (miiksto, ne fasaades), un nosedz ar regjipsi vai taml. pretveeja neprasaas, tikai tvaikizolaacija, ja siltina no iekspuses | Offline | | |
Burkaans | 21. Feb 2013, 00:18 |
#5959
|
| Kopš: 02. Feb 2013
Ziņojumi: 1343
Braucu ar: E30 M54B30
|
21 Feb 2013, 00:04:33 artis83 rakstīja:
20 Feb 2013, 15:16:21 rolissx rakstīja:
Kāds var kaut ko pastāstīt par ISOPLAAT siltinājuma/pretvēja plātnēm? Ir jāapšuj ar reģipsi koka mājai sienas no iekšpuses un jānosiltina ar vati, bet viens cilvēks vēl ieteica papildus sienas izklāt ar šīm ISOPLAAT plāksnēm no iekšpuses, pirms vates slāņa.
Vai tas ir to vērts un vai tas vispār ir pareizi?
cik es saprotu, tad pie iekšsienas liec tvaikizolācijas plēvi, un veido karkasu, starp kuru izvietot vati (miiksto, ne fasaades), un nosedz ar regjipsi vai taml. pretveeja neprasaas, tikai tvaikizolaacija, ja siltina no iekspuses
Aplam, tvaika izolācija tiek iebūvēta telpas pusē, var un ir vēlams pie lieliem izolācijas tilpumiem iedziļināt izolācijā līdz 1/3, pretvēja plēvi var uzlikt uz dēļiem no iekšpuses tādā gadījumā, ja tev tie dēļi tur piemēram vienā kārtā un sifonē vējš, neesmu gaišreģis lai uzminētu, kādi tev tur tie dēļi, veclaiku formulas dažādas
planka-planka-pape apdares dēlis;
planka-pape-skaidas-apdares dēlis;
planka-planka-skali/niedres-apmetums; utt
| Offline | | |
artis83 | 21. Feb 2013, 00:29 |
#5960
|
|  Kopš: 24. Jul 2010
No: Liepāja
Ziņojumi: 6255
Braucu ar: audi
| sorr, jaa, tvaikizolaacija nosedzz vati | Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, AiwaShuraLLP, BigArchi, Czars, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, R_BERGS, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo
|