Online

Pašreiz BMWPower skatās 98 viesi un 16 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Pirkt - Pārdot - Mainīt

Tēma: Sludinājumi SS.lv, Auto24.lv, Mobile.de u.c. II

AutorsZiņojums
Pienapuika
09. May 2021, 21:41 #58941

Kopš: 09. May 2021

No: Rīga

Ziņojumi: 4

Braucu ar:

Varbut kāds var padalīties ar domām par bmw e91 fl 3.0d n57 2010g. Uz tablo 320k, EGR off, DPF izgriezta, chips uzlikts pie karosa, ķēde nav mainīta.

Cik labi/slikti bez EGR un DPF?
Offline
Samsasi
09. May 2021, 21:44 #58942

Kopš: 01. Nov 2014

Ziņojumi: 5132

Braucu ar:


09 May 2021, 11:19:23 @edgarsp rakstīja:
Varbūt kāds var par šo pastāstīt kaut ko? Kā vispār ar 4 motion, pieņemu, ka šim arī ir dsg kārba, vai pie tā nobraukuma tur viss nesāk jau noklāties?

https://www.ss.lv/msg/lv/transport/cars/volkswa...t-b7/bghpgi.html


kaada jeega no taa zemaa suuda ar 4motion? tad labāk skatīties alltrack, tur vismaz būs klīrenss. nu un DSG pilsētā ir pilniigs sūds.
Offline
Locis
09. May 2021, 21:47 #58943

Kopš: 14. Aug 2008

No: Dobele

Ziņojumi: 11491

Braucu ar: X5 , Jeep, Tuareg, L200, Jumper,Master ,Transit, Stralis x2, Volvo FL, Atego, Deu


09 May 2021, 21:41:59 @Pienapuika rakstīja:
Varbut kāds var padalīties ar domām par bmw e91 fl 3.0d n57 2010g. Uz tablo 320k, EGR off, DPF izgriezta, chips uzlikts pie karosa, ķēde nav mainīta.

Cik labi/slikti bez EGR un DPF?

Nopietni 320 k bez ķēdes maiņas?
Un kadas domas tur tieši var būt? Padaudz noskrejis auto. Nevarētu teikt, afigenna pizdata rets modelis, viss oriģināls, klasika ņem ciet

[ Šo ziņu laboja Locis, 09 May 2021, 21:53:14 ]

Offline
shirminieks
09. May 2021, 21:49 #58944

Kopš: 13. Jan 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 1895

Braucu ar: 81


09 May 2021, 21:41:59 @Pienapuika rakstīja:
Varbut kāds var padalīties ar domām par bmw e91 fl 3.0d n57 2010g. Uz tablo 320k, EGR off, DPF izgriezta, chips uzlikts pie karosa, ķēde nav mainīta.

Cik labi/slikti bez EGR un DPF?


Šeit būs info
Offline
Krishus
09. May 2021, 21:54 #58945

Kopš: 13. Mar 2006

No: Subate

Ziņojumi: 3217

Braucu ar:


09 May 2021, 21:47:16 @Locis rakstīja:

09 May 2021, 21:41:59 @Pienapuika rakstīja:
Varbut kāds var padalīties ar domām par bmw e91 fl 3.0d n57 2010g. Uz tablo 320k, EGR off, DPF izgriezta, chips uzlikts pie karosa, ķēde nav mainīta.

Cik labi/slikti bez EGR un DPF?

Nopietni 320 k bez ķēdes maiņas?


Man ir e91 fl, 320d, 370k reaalie km, kkeede nav mainiita

Tikko adevu perekupiem e90 2006 318i, jaunu pirktu LV, arii kkeede nav mainiita, 260k km...
Offline
Samsasi
09. May 2021, 22:03 #58946

Kopš: 01. Nov 2014

Ziņojumi: 5132

Braucu ar:


09 May 2021, 15:14:48 @ozo rakstīja:
Šie DSG brīvi iet 300+ k km, tā man dīleris savulaik stāstija, ja ir mainītas ellas, tad loti reti kaut kas noiet greizi.


varbuut taapeec, ka pie vinjiem vnk neremontee?
Offline
vadjiksBMW
09. May 2021, 22:05 #58947

Kopš: 16. Aug 2016

No: Olaine

Ziņojumi: 2700

Braucu ar: Populāko auto marku powerā.


09 May 2021, 21:47:16 @Locis rakstīja:

09 May 2021, 21:41:59 @Pienapuika rakstīja:
Varbut kāds var padalīties ar domām par bmw e91 fl 3.0d n57 2010g. Uz tablo 320k, EGR off, DPF izgriezta, chips uzlikts pie karosa, ķēde nav mainīta.

Cik labi/slikti bez EGR un DPF?

Nopietni 320 k bez ķēdes maiņas?
Un kadas domas tur tieši var būt? Padaudz noskrejis auto. Nevarētu teikt, afigenna pizdata rets modelis, viss oriģināls, klasika ņem ciet


Reizēm iztur viņi 300k+, ja mazums ir vairāk dzīvojis pa šosejām nevis pilsētā bez eļļas maiņas, tad nav brīnums, bet tas, ka viss izgriezts kopā ar noskrējienu tur vedina uz vienīgo domu, ja tā mašīna vēl nekūp kā veca nopista ceška tedeška, tad tāpat ir jau ļoti tuvu tiem pēdējiem km, kad sāks kūpēt un remontēt viņu hren kāds saņemsies
Offline
Locis
09. May 2021, 22:05 #58948

Kopš: 14. Aug 2008

No: Dobele

Ziņojumi: 11491

Braucu ar: X5 , Jeep, Tuareg, L200, Jumper,Master ,Transit, Stralis x2, Volvo FL, Atego, Deu

Pēc visiem stāstiem liekas baigā loterija tā braukt, baigais kaifs gan jau nav sēdēt ceļa malā un gaidīt evakuatoru, kad saplīst ķēde.
Offline
vadjiksBMW
09. May 2021, 22:09 #58949

Kopš: 16. Aug 2016

No: Olaine

Ziņojumi: 2700

Braucu ar: Populāko auto marku powerā.

Mana versija, ka lielākā daļa tādu cilvēku, kuriem tās ķēdes plīst ir totāli netehniski cilvēki, kuriem pat nav ideju ko tā ķēde dara un kur tā atrodas, kur vēl sajēga, kas apmēram notiek tai plīstot, tas pats ar eļļu, eļļa ir eļļa nekas tak ar jamo nenotiek var mierīgi braukt pēc longlife intervāliem, pie tam lejot lētāko mēslu, kaut kādu mahimā ņemtu vai mannol

[ Šo ziņu laboja vadjiksBMW, 09 May 2021, 22:10:35 ]

Offline
Locis
09. May 2021, 22:23 #58950

Kopš: 14. Aug 2008

No: Dobele

Ziņojumi: 11491

Braucu ar: X5 , Jeep, Tuareg, L200, Jumper,Master ,Transit, Stralis x2, Volvo FL, Atego, Deu

Man visu laiku šķita, ka tā tāda profilaktiska lieta, tāpat kā Zobenes maiņa, piemeram.

[ Šo ziņu laboja Locis, 09 May 2021, 22:26:59 ]

Offline
vadjiksBMW
09. May 2021, 22:30 #58951

Kopš: 16. Aug 2016

No: Olaine

Ziņojumi: 2700

Braucu ar: Populāko auto marku powerā.

tieši jo jaunāks auto, jo aktuālākas ir ķēžu problēmas, jau sākot ar M57 ar katru nākamo paaudzi parādās nebijušas problēmas ar ķedi. N sērijās tas viss tikai pastiprinās, par B sērijām hvz, nav bijis īsti daŗīšanas, bet pēc dzirdētā tas pats, kas ar N sēriju pa lielam vien esot
Offline
vadjiksBMW
09. May 2021, 22:32 #58952

Kopš: 16. Aug 2016

No: Olaine

Ziņojumi: 2700

Braucu ar: Populāko auto marku powerā.

Links

Nebiju šitādu sūdmobīli redzējis Nav aŗī tā, ka speciāli būtu meklējis tādus, lai zinātu vai viņi ir daudz vai nē, bet tapat smieklīgi šķiet. Tas, ka 4 cilindru E61 itkā vēl pofig, dīzeļu pilns ir un jamie ir pat tīri pieprasīti, bet benzīnu nebiju vēl redzējis tādu
Offline
Locis
09. May 2021, 22:36 #58953

Kopš: 14. Aug 2008

No: Dobele

Ziņojumi: 11491

Braucu ar: X5 , Jeep, Tuareg, L200, Jumper,Master ,Transit, Stralis x2, Volvo FL, Atego, Deu


09 May 2021, 22:30:45 @vadjiksBMW rakstīja:
tieši jo jaunāks auto, jo aktuālākas ir ķēžu problēmas, jau sākot ar M57 ar katru nākamo paaudzi parādās nebijušas problēmas ar ķedi. N sērijās tas viss tikai pastiprinās, par B sērijām hvz, nav bijis īsti daŗīšanas, bet pēc dzirdētā tas pats, kas ar N sēriju pa lielam vien esot


Tā jau beigās sapratu Vienīgi dažreiz ir tā, ja ar kādu modeli pieļauj kļūdu, tad nākamajam to jau novērš
Offline
Pienapuika
09. May 2021, 22:39 #58954

Kopš: 09. May 2021

No: Rīga

Ziņojumi: 4

Braucu ar:


09 May 2021, 21:41:59 @Pienapuika rakstīja:
Varbut kāds var padalīties ar domām par bmw e91 fl 3.0d n57 2010g. Uz tablo 320k, EGR off, DPF izgriezta, chips uzlikts pie karosa, ķēde nav mainīta.

Cik labi/slikti bez EGR un DPF?



Respektīvi pie iegādes izmaksām pierēķinu 1000€ ķēdei. Pa lielam, tā ierasta lieta, pērkot lietotu no kāda.
Ar pārējo daudz maz ok?
Offline
daticho
09. May 2021, 22:55 #58955

Kopš: 11. Jun 2007

No: Zilupe

Ziņojumi: 11426

Braucu ar: FN-15

Bukultos ir viena LV pirkta E90 Alipna, ar 400+ tkm, kveps vienreiz kupinats, kjede originala, grab ka traktors jau no 300k bet nekadu problemu
Offline
ozo
09. May 2021, 23:05 #58956

Kopš: 27. Oct 2005

Ziņojumi: 19044

Braucu ar: Braucu ar

Balta, ne
Offline
daticho
09. May 2021, 23:13 #58957

Kopš: 11. Jun 2007

No: Zilupe

Ziņojumi: 11426

Braucu ar: FN-15


09 May 2021, 23:05:16 @ozo rakstīja:
Balta, ne


Tam auto ar Ingiša braukšanu bija sen jau jabut ar dzineja defektu bet... brinumi notiek
Offline
vadjiksBMW
09. May 2021, 23:43 #58958

Kopš: 16. Aug 2016

No: Olaine

Ziņojumi: 2700

Braucu ar: Populāko auto marku powerā.

Tas, ka Alpina jau maz ko izsaka, tikpat labi tā var būt 2.0D M47 Alpina tiem motoriem 400k un vairāk, līdz ar grabēšanu nojātākiem ir ikdienišķa lieta nevis brīnums
Offline
edgarsp
09. May 2021, 23:47 #58959

Kopš: 02. Nov 2015

No: Rīga

Ziņojumi: 906

Braucu ar: nilu


09 May 2021, 15:33:12 @b1te rakstīja:

09 May 2021, 11:19:23 @edgarsp rakstīja:
Varbūt kāds var par šo pastāstīt kaut ko? Kā vispār ar 4 motion, pieņemu, ka šim arī ir dsg kārba, vai pie tā nobraukuma tur viss nesāk jau noklāties?

https://www.ss.lv/msg/lv/transport/cars/volkswa...t-b7/bghpgi.html

es te pētīju internetu par tiem 2.0TDI, šīs sanāk no EA189 saimes, kas skaitās slikti, tie kas ir no EA289 jau esot labāki

tie EA289 ir atrodami B8 pasātos gan 1.6 gan 2.0

p.s. skaidrs, ka r-line un hujo majo, bet bišķi pieliekot klāt tiešām jau b8 var paņemt, plikāku bet morāli un tehnoloģiski krietni svaigāku

+es pāri 200k. mašīnu nepirktu, tad labāk ar pliku un neizļurkātu 1.6 braucu


Lieta jau tāda, ka jau šis B7 ir noskatīts ar domu, ka mazliet pieliks un sanāks šis, jo budžets šobrīd ir līdz 8k, bet, ja tiešām ir labs variants, tad līdz 9k var aiziet. Par cik ģimenes papildinājums vasaras beigās plānojas, tad vairāk skatāmies uz universāļiem, lai bez problēmām ratus un citas lietas varētu salikt bagāžniekā.
Offline
edgarsp
09. May 2021, 23:49 #58960

Kopš: 02. Nov 2015

No: Rīga

Ziņojumi: 906

Braucu ar: nilu


09 May 2021, 15:14:48 @ozo rakstīja:

09 May 2021, 11:53:29 @shirminieks rakstīja:

09 May 2021, 11:19:23 @edgarsp rakstīja:
Varbūt kāds var par šo pastāstīt kaut ko? Kā vispār ar 4 motion, pieņemu, ka šim arī ir dsg kārba, vai pie tā nobraukuma tur viss nesāk jau noklāties?

https://www.ss.lv/msg/lv/transport/cars/volkswa...t-b7/bghpgi.html


Ja 4Motion nav kritiski svarīgs, pa to naudu (vai nedaudz pieliekot) labāk skatīties B8 - milzīga starpība gan salona apdarē, gan piekarē, gan tehnoloģiskajā izpildījumā.

Nebūs tik pilns, bet nobraukums varētu būt līdzīgs. Ja nebaida lielie nobraukumi, ss.lv ir viens ļoti pilns sedans pa 9’300€.


Es biju apskatīt to B8.
Ja vinai uztaisītu labu detailingu, gan virsbūvei, gan salonam, tur mierīgi varētu būt 150k km. Saimnieks dien dienā braucis Daugavpils - Rīga.
Izbraucot ar to Passat gan ir jūtami daudzi km, nav vairs tik stingrs un jūtams ka dzīvi redzējis. Krāsots nekas nav, apkopts normāli, viss strādā, ja nebiedē 450k km, tad var mēgināt.
Atrodas placī pie Autohof. Laikam atstāts placī lai pārdotu. Zem 9k sapratu ka nebūs.

Links

Ja jāizvēlas starp abiem - B7 un B8 (bija abi, abi R line), laikam jau dotu priekšroku B8 ar vairāk km. Tur tomēr jau ir digitālais panelis Keyless, panorāma utt. Uzturēšanas izmaksas un remonti būs abiem, no tā neizbēgt, kāda tur vairs starpība 300 vai 400k km.

Ja uztraucies par 4motion, tur nav ko uztraukties. Haldex apkope ik pa 80k km. Šie DSG brīvi iet 300+ k km, tā man dīleris savulaik stāstija, ja ir mainītas ellas, tad loti reti kaut kas noiet greizi.


https://www.ss.lv/msg/lv/transport/cars/volkswa...t-b8/cxxjgm.html

šis laikam tas pats, vismaz VIN salīdzinot, tik cita vnz un cita cena
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, AiwaShuraLLP, DoubleD, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, linda, marihuans, mrc, noisex, smudo