Online
Pašreiz BMWPower skatās 232 viesi un 14 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: Sludinājumi SS.lv, Auto24.lv, Mobile.de u.c. II
Autors | Ziņojums |
janismiculis1 | | Kopš: 25. Nov 2011
No: Rīga
Ziņojumi: 181
Braucu ar:
|
13 Jul 2020, 15:20:13 @Raifers rakstīja:
Sāk kāroties H pieci
https://www.ss.com/msg/lv/transport/cars/bmw/x5/bdxok.
Kas konkrēts kādam sakāms par linkā norādīto? Iztiks bez LP koment.
Pēc vin
22.03.11 pārbraukta apkope par 20kkm
1.11.11 pārbraukta apkope par 8kkm
14.06.12 pārbraukta apkope par 4.9kkm
17.12.18 pārbraukta apkope par 70kkm (pie 261096km) vajadzētu būt mainītam motoram, ja nav tad nāksies to darīt tuvākajā laikā.
Noskrējiens ticams.[ Šo ziņu laboja janismiculis1, 14 Jul 2020, 16:31:26 ] | Offline | | |
Agrello | | Kopš: 12. Feb 2007
No: Rīga
Ziņojumi: 310
Braucu ar: BMW S54B32 // G32
| izlasi postu šīs pašas lapas augšā par 224 zs V6 dīzeli.. un navigācijas bloku un ātrumkārbu
GL standartā nāk airmatic, esmu kaut kur forumā rakstījis par to cik jautri ar to ir,
+ sadales kārba un priekšējais reduktors arī no skaidām veidots
Ir bijusi 3 gadu akla mīlestība ar w164 ar šo pašu komeplektāciju..
To auto var pirkt ja iepriekšējais īpašnieks var pierādīt lielos remontus.
Domāju, ka ir labākas alternatīvas... bet katram savs.
14 Jul 2020, 15:55:22 @The_Fireman rakstīja:
GL
Kas ar šiem auto vispār dzīvē kopumā notiek? Neesmu Mercedes cilvēks, tāpēc pats par viņiem maz ko zinu.
| Offline | | |
Destructo | |  Kopš: 06. Sep 2005
Ziņojumi: 468
Braucu ar: B O R S C H E
|
14 Jul 2020, 15:55:22 @The_Fireman rakstīja:
GL
Kas ar šiem auto vispār dzīvē kopumā notiek? Neesmu Mercedes cilvēks, tāpēc pats par viņiem maz ko zinu.
Pirmās OM642 dzinēja versijas nāca ar diezgan daudziem kasjakiem, internetā vari pameklēt.
Vēlviena loterija ir pneima, vēl tālajā 2010. vienu evakuējām uz TUF, kopējāis rēķins bija 2k+ latu, ja atmiņa neviļ.
Es nezinu kā tagad ar ne oficiālajiem servisiem priekš MB, bet nu Domenkisā apkopes bija ebal kapal kādi cipari.
Ir divi paziņas kas nobrauca 10+ gadus, abi apmierināti, tikai par apkopju cenu sūdzējās. | Offline | | |
michals1 | |  Kopš: 17. Apr 2019
No: Salaspils
Ziņojumi: 2123
Braucu ar: Pilnu ķerru uz taras punktu.Nekad un neko lēti netirgoju.Ja kādam vajag lēti-tas nav pie manis!
| Pašam savulaik bija šāds GL.
Auto labs,ērts,bet plīsa nonstopā.
Problēmas-pneima,kaut kādi elektroniskie bloki,bagāžnieka slēdzene,kura ar laiku noklājas visiem,jo iekšā tiek ūdens.
Remonti ļoti dārgi.
Ņemt var,taču tikai tad,ja esi gatavs guldīt remontos.
Es divu gadu laikā laikam ieliku remontos ap 7 pakām,un kā mani mierināja citi GL īpašnieki,tas neesot daudz 
Vēl problēma viņiem galva/navigācija,mūzika,klimats laikam/,vienā brīdī nomirst un tāa.
Var likt ķīnieti,taču neiesaka,orģināls maksā laikam ap 2 pakām,neviens remontēt neņemas.
Man noplīsa,Štutgartes servisam ir viens večuks kas remontē,sataisīja par 80 eiriķiem  [ Šo ziņu laboja michals1, 14 Jul 2020, 17:22:55 ] | Offline | | |
bum_bumz | | Kopš: 05. Jan 2006
Ziņojumi: 7118
Braucu ar: E34
|
13 Jul 2020, 11:06:53 @Magnum rakstīja:
13 Jul 2020, 10:09:22 @Vantage rakstīja:
https://www.ss.com/msg/lv/transport/cars/audi/a8/belhl.html
6.3, 400kkm un saJūties kā oligarhs 
Jobansvrots, 23k par 400,000km 
Ko mīžat, tas auto nav gulējis Rīgas sastrēgumos [tik, cik R apgabaltiesai piebraukt ], bet 5x nedēļā Ventspils-Rīga. Šosē daudzmaz ok, jābūt vēl rūpnīcas piekarei.
Brīnos, ka paklājiņs melnā krāsā. Šis vīrelis no melna baidās kā vells no krusta  | Offline | | |
Magnum | |  Kopš: 26. Jul 2013
No: Salaspils
Ziņojumi: 599
Braucu ar: VW
|
14 Jul 2020, 17:43:32 @bum_bumz rakstīja:
13 Jul 2020, 11:06:53 @Magnum rakstīja:
13 Jul 2020, 10:09:22 @Vantage rakstīja:
https://www.ss.com/msg/lv/transport/cars/audi/a8/belhl.html
6.3, 400kkm un saJūties kā oligarhs 
Jobansvrots, 23k par 400,000km 
Ko mīžat, tas auto nav gulējis Rīgas sastrēgumos [tik, cik R apgabaltiesai piebraukt ], bet 5x nedēļā Ventspils-Rīga. Šosē daudzmaz ok, jābūt vēl rūpnīcas piekarei.
Brīnos, ka paklājiņs melnā krāsā. Šis vīrelis no melna baidās kā vells no krusta 
Nu jā, a šoferis ziemā, kamēr gaida ņēma līdzi vilnas pledu un termosu. A vasarā iemaržināja salonu ar sviedru aromātu, tā lai Aivars novērtē, kā čalis strādā. | Offline | | |
RH | |  Kopš: 05. Dec 2007
No: Rīga
Ziņojumi: 1102
Braucu ar: četriem riņķiem
|
13 Jul 2020, 12:19:45 @Vantage rakstīja:
tehniski jā, bet par km uz tāfeles arī jāmaksā uz leju, neticu, ka 23k+ ir ejams cipars. pieņemsim nopērk kāds svētdienās pavizināties, ko ar tādu darīt pēc 5-10-20 gadiem kad tur būs jau 500-600-700kkm?
vēl vencpils ostai jābūt arī otrs 6.3 w12, tikai fl
Ir ir arī otrs a8 w12 uz izsoli tur starta cena 116k eur par 2016.g ar 180k km | Offline | | |
CP17  | |  Kopš: 17. Dec 2002
No: Zilupe
Ziņojumi: 17
Braucu ar: Sargenģeli
|
14 Jul 2020, 21:43:46 @RH rakstīja:
13 Jul 2020, 12:19:45 @Vantage rakstīja:
tehniski jā, bet par km uz tāfeles arī jāmaksā uz leju, neticu, ka 23k+ ir ejams cipars. pieņemsim nopērk kāds svētdienās pavizināties, ko ar tādu darīt pēc 5-10-20 gadiem kad tur būs jau 500-600-700kkm?
vēl vencpils ostai jābūt arī otrs 6.3 w12, tikai fl
Ir ir arī otrs a8 w12 uz izsoli tur starta cena 116k eur par 2016.g ar 180k km
Vecais labais otkatinjsh? | Offline | | |
|
The_Fireman | |  Kopš: 20. May 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 1930
Braucu ar: , pie un ap.
|
14 Jul 2020, 17:17:34 @michals1 rakstīja:
Pašam savulaik bija šāds GL.
Auto labs,ērts,bet plīsa nonstopā.
Problēmas-pneima,kaut kādi elektroniskie bloki,bagāžnieka slēdzene,kura ar laiku noklājas visiem,jo iekšā tiek ūdens.
Remonti ļoti dārgi.
Ņemt var,taču tikai tad,ja esi gatavs guldīt remontos.
Es divu gadu laikā laikam ieliku remontos ap 7 pakām,un kā mani mierināja citi GL īpašnieki,tas neesot daudz 
Vēl problēma viņiem galva/navigācija,mūzika,klimats laikam/,vienā brīdī nomirst un tāa.
Var likt ķīnieti,taču neiesaka,orģināls maksā laikam ap 2 pakām,neviens remontēt neņemas.
Man noplīsa,Štutgartes servisam ir viens večuks kas remontē,sataisīja par 80 eiriķiem 
Varbut ir iespēja sapradt kāds būtu salīdzinājums ar Q7 ap tiem pašiem gadiem? Vnk vajag lielu ģimenes auto, lai aiz berniem nav jāsēž ar ceļiem panelī.....pagaidām protams domas paliek pie pārbaudītas vērtības XC90, bet gribētos varbūt ko citu. Kādi ir Tourag 2010. gada un uz augšu? | Offline | | |
Mikuzz  | |  Kopš: 19. Aug 2005
No: Rīga
Ziņojumi: 41381
Braucu ar: Transporta līdzekli
| XC90 ir sevis sodīšana | Offline | | |
CP17  | |  Kopš: 17. Dec 2002
No: Zilupe
Ziņojumi: 17
Braucu ar: Sargenģeli
|
14 Jul 2020, 23:40:02 @Mikuzz rakstīja:
XC90 ir sevis sodīšana
nu nu | Offline | | |
michals1 | |  Kopš: 17. Apr 2019
No: Salaspils
Ziņojumi: 2123
Braucu ar: Pilnu ķerru uz taras punktu.Nekad un neko lēti netirgoju.Ja kādam vajag lēti-tas nav pie manis!
| Tad varbūt labākais risinājums būtu kāds ma,ais Reno Trfiks,lēts,ietilpīgs,vadās kā vieglais? | Offline | | |
The_Fireman | |  Kopš: 20. May 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 1930
Braucu ar: , pie un ap.
|
14 Jul 2020, 23:41:39 @CP17 rakstīja:
14 Jul 2020, 23:40:02 @Mikuzz rakstīja:
XC90 ir sevis sodīšana
nu nu
Nezinu kas tur par sevis sodīšanu, braucu jau vairākus gadus ar tādu un bēdu nezinu. | Offline | | |
The_Fireman | |  Kopš: 20. May 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 1930
Braucu ar: , pie un ap.
|
14 Jul 2020, 23:45:20 @michals1 rakstīja:
Tad varbūt labākais risinājums būtu kāds ma,ais Reno Trfiks,lēts,ietilpīgs,vadās kā vieglais?
Meh nē, Trafik-veidīgie īsti neder, gribās nedaudz lielāku klīrensu. Vispār tiek izskatīts arī Rifter, bet nedaudz nepatika aizmugures beņķu šausmīgi stāvā sēdpozīcija un atkal tie ceļi panēlī.  | Offline | | |
CP17  | |  Kopš: 17. Dec 2002
No: Zilupe
Ziņojumi: 17
Braucu ar: Sargenģeli
|
15 Jul 2020, 07:34:37 @The_Fireman rakstīja:
14 Jul 2020, 23:41:39 @CP17 rakstīja:
14 Jul 2020, 23:40:02 @Mikuzz rakstīja:
XC90 ir sevis sodīšana
nu nu
Nezinu kas tur par sevis sodīšanu, braucu jau vairākus gadus ar tādu un bēdu nezinu.
+man muteriite ar taadu brauc jau ceturto gadu, nezheelojot arii pa lauku celjiem, maina tik elju, filtrus un lej soljkji, viss top zustand 2.4D laikam. hvz kaada beedu ieleja bija mikuzz  | Offline | | |
wanksta | |  Kopš: 05. Jun 2012
Ziņojumi: 7650
Braucu ar:
| Mikusis gan jau bija domājis ka to, ka viņš vadās kā lielā bezpersoniska kaste, apgriešanās rādiuss ir kā autobusam un pie apdzīšanām regulāri iet redlainā ar to 2.4
A tas kas interesē laukos mammām ir augstā iekāpšana un 4x4 ziemā, viss izpildīts | Online | | |
|
BigDog24 | |  Kopš: 12. Apr 2008
No: Liepāja
Ziņojumi: 833
Braucu ar: dīzeli
|
14 Jul 2020, 16:35:47 @Agrello rakstīja:
izlasi postu šīs pašas lapas augšā par 224 zs V6 dīzeli.. un navigācijas bloku un ātrumkārbu
GL standartā nāk airmatic, esmu kaut kur forumā rakstījis par to cik jautri ar to ir,
+ sadales kārba un priekšējais reduktors arī no skaidām veidots
Ir bijusi 3 gadu akla mīlestība ar w164 ar šo pašu komeplektāciju..
To auto var pirkt ja iepriekšējais īpašnieks var pierādīt lielos remontus.
Domāju, ka ir labākas alternatīvas... bet katram savs.
Ir bijuši divi w164 ML ar 224zs om642, es teiktu jābūt iekšā tēmā lai tos verķus uzturētu formā un saprātīgās naudās. Kā arī komplektācijai, protams, liela nozīme (labāk bez lūkas, keylessiem utml.)
Pneima- kompresors izbeidzas, pie 150-200k, tam parasti šļūtene plīsusi pa ceļam uz filtru. ~ Reizi divos gados kāds balons izbeidzas. Līmeņa devēji pirmajās versijās nebij hermētiski, aizdiršas vairs nestrādā, bet vnk lokas savā būtībā.(servisi nemaina, bet sasmērē ar solidolu, kas ir pavisam īstermiņa pasākums- noved pie kārtējām līmeņa neprecizitātēm) Pneumas regulācijai vajadzīgs Romess, bet reti kam ir- piem. MBest serviss ja ar savu brīnumrīku nespēs nokalibrēt (bez romess), paziņos ka airmatic bloks jāmaina. Kā arī divi vertikālās akselerācijas sensori piekares cietībai- viņi ar laiku zaudē savu vērtību amplitūdu, pretīgi cieta piekare paliek.
224zs om642- sākotnēji neveiksmīgs karteru gāzu eļļas seperators (daudziem jau iekšā plīsis, servisi nemaina), kā arī pats štuceris sadalenes galā, kur eļļas seperatora truba maucas iekšā. Ja reti mainīt dzinēja gaisa filtrus- turbīna kā sivēns velk eļļu no dzinēja caur eļļas seperatoru. Līdz ~2010.g. neveiksmīgas blīves egr dzesētājam, ir ko paskrūvēt lai novērstu. Pie 200k izplūdes kolektoriem sāk atdalīties bleķi, kas ielido turbīnā un to nokauj, ieteicams laicīgi nomainīt. Utt.
Pilnīgi noteikti visiem owneriem sataisīt šiem vāģiem softu apdeitus - vismaz dzinējam, kārbai, ISM, ESP, klimatam.
Varētu vēl tikpat daudz sarakstīt. Dienas beigās- tam vāģim ir jāpatīk, bet ja patīk- netā ir daudz infas.[ Šo ziņu laboja BigDog24, 15 Jul 2020, 09:04:12 ] | Offline | | |
Mikuzz  | |  Kopš: 19. Aug 2005
No: Rīga
Ziņojumi: 41381
Braucu ar: Transporta līdzekli
|
15 Jul 2020, 08:53:11 @wanksta rakstīja:
Mikusis gan jau bija domājis ka to, ka viņš vadās kā lielā bezpersoniska kaste, apgriešanās rādiuss ir kā autobusam un pie apdzīšanām regulāri iet redlainā ar to 2.4
A tas kas interesē laukos mammām ir augstā iekāpšana un 4x4 ziemā, viss izpildīts
Tieši tā, arhaisks traktors.
Par izturību un uzticamību nerunāju. | Offline | | |
kkas | |  Kopš: 22. Apr 2008
Ziņojumi: 9831
Braucu ar: Alfu
| Šitiem vecajiem super premium meršiem ir tikai viens liktenis- mogo,tikt nofistiem, mogo, tikt nofistiem un tā kamēr šrots. | Offline | | |
CP17  | |  Kopš: 17. Dec 2002
No: Zilupe
Ziņojumi: 17
Braucu ar: Sargenģeli
| vakar ripinoties no Dienvidslaavu tilta lejaa uz lubaanas ielu redzeeju taadu GL melnu, kuram pasazhiera puses prieksheejaa dalja gandriiz pa zemi vilkaas, no saakuma padomaaju, ka brauc ar nolauztu ratu apsteidzu, nee, riepa disks viss cool, iznjemot laikam pnaimas balonu, skats pa rubli, ar ML bija redzeets kas liidziigs, bijushajam koleegjim bija probzas ar Sklasi, kurai pie miinus 20c kkas tur sasala pnaimaa, neceelaas augshaa un nevareeja D ielikt, meta tik displejaa TOO LOW vai kkaa taa, nah taas pneimas, kuras cik saprotu GL ir standartaa | Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, AiwaShuraLLP, DoubleD, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, linda, marihuans, mrc, noisex, smudo
|