Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 31 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Diskusijas par BMW modeļiem » BMW 5. sērija » F07(GT)/F10/F11 (2010-...)

Tēma: Par un ap F10 / F11

AutorsZiņojums
Montana
20. May 2020, 22:43 #5621

Kopš: 27. Jan 2008

Ziņojumi: 10714

Braucu ar: Šahs un mats !

oem sūknis 230 maksā, un termostats 70, antifrīzs blīves un darbs mīnusā ķipa ?
Offline
protams
20. May 2020, 22:49 #5622

Kopš: 11. Nov 2005

Ziņojumi: 5867

Braucu ar: NS7


20 May 2020, 22:43:54 @Montana rakstīja:
oem sūknis 230 maksā, un termostats 70, antifrīzs blīves un darbs mīnusā ķipa ?

eparts oem sūknis 170 maksā, un termostats 55...hvz ko liks, prasīju lai darbojas-rabochij...garantija visiem takš vienāda

-----------------
Tradicionāli - vīrietis ar sievieti - auto ar iekšdedzes dzinēju!
Offline
Kaross
20. May 2020, 22:49 #5623

Kopš: 21. Oct 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 4452

Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2

pat Sensonā viņš maksā zem 190E, es varu dabūt vēl daudz lētāk. Termostats zem 50e.


-----------------
Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
http://www.kaross-chip.lv
http://www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
Offline
Montana
20. May 2020, 23:48 #5624

Kopš: 27. Jan 2008

Ziņojumi: 10714

Braucu ar: Šahs un mats !


20 May 2020, 22:49:39 @protams rakstīja:

20 May 2020, 22:43:54 @Montana rakstīja:
oem sūknis 230 maksā, un termostats 70, antifrīzs blīves un darbs mīnusā ķipa ?

eparts oem sūknis 170 maksā, un termostats 55...hvz ko liks, prasīju lai darbojas-rabochij...garantija visiem takš vienāda
tādas cenas ir 28.05 datumā, nu, nezinu, kā Jūs darbojaties ar šādām lietām, bet servisam ir vienalga cik tā detaļa maksā pēc pusotras nedēļas. svarīga ir cena šodien, bet visdrīzāk neliek OEM, bet nu, nomainīt viņus abus nav grūti, tas gan.
Offline
Krissssus
21. May 2020, 21:46 #5625

Kopš: 03. Mar 2016

No: Bauska

Ziņojumi: 55

Braucu ar: F11 535d

Sveiki, vai kādam ir uz jaukšanu F10/F11 535d 230kw!? ja ir tad lūdzu PM!
Offline
pelu_junkurs
22. May 2020, 09:41 #5626

Kopš: 27. Feb 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 2367

Braucu ar: žurx

Kā lai noreseto tyre pressure, ja nav tie spiediena devēji? Vecajam komplektam viņi bija, uzliku citus diskus, bet nemaz neiedomājos par tiem devējiem. Tagad uzliekot nokalibrēt, viņš stāv uz 0% un neko nereseto Vai arī es kaut ko necērtu? 19.gada auto.

Šis gan nav 5.sērijai, bet sistēma gan jau visur vienāda.
Offline
protams
22. May 2020, 11:02 #5627

Kopš: 11. Nov 2005

Ziņojumi: 5867

Braucu ar: NS7


22 May 2020, 09:41:46 @pelu_junkurs rakstīja:
Kā lai noreseto tyre pressure, ja nav tie spiediena devēji? Vecajam komplektam viņi bija, uzliku citus diskus, bet nemaz neiedomājos par tiem devējiem. Tagad uzliekot nokalibrēt, viņš stāv uz 0% un neko nereseto Vai arī es kaut ko necērtu? 19.gada auto.

Šis gan nav 5.sērijai, bet sistēma gan jau visur vienāda.

Jāliek sensori, laiku pa laikam bļaus par spiedienu savādāk.
Resetojas jau vispār braucot

-----------------
Tradicionāli - vīrietis ar sievieti - auto ar iekšdedzes dzinēju!
Offline
Elviss
22. May 2020, 11:07 #5628

Kopš: 02. May 2006

Ziņojumi: 22635

Braucu ar: VAZ 2101 80'


22 May 2020, 11:02:46 @protams rakstīja:

22 May 2020, 09:41:46 @pelu_junkurs rakstīja:
Kā lai noreseto tyre pressure, ja nav tie spiediena devēji? Vecajam komplektam viņi bija, uzliku citus diskus, bet nemaz neiedomājos par tiem devējiem. Tagad uzliekot nokalibrēt, viņš stāv uz 0% un neko nereseto Vai arī es kaut ko necērtu? 19.gada auto.

Šis gan nav 5.sērijai, bet sistēma gan jau visur vienāda.

Jāliek sensori, laiku pa laikam bļaus par spiedienu savādāk.
Resetojas jau vispār braucot

Manam stāvot, jaunākiem braucot

-----------------

RT Translations
Offline
BigDog24
22. May 2020, 12:50 #5629

Kopš: 12. Apr 2008

No: Liepāja

Ziņojumi: 832

Braucu ar: dīzeli

pieļauju, ka ar diagnostikas rīku, uz laiku varētu lūgt komppi aizmirst pilno riepa spiediena kontroli un kaut vai aktivizēt pagaidu versiju- abs bāzēto. Te ir instrukcija citam modelim, . Puikas paŗgāja no pilnā TPMS un abs devēju bāzēto. Varbūt noder.

[ Šo ziņu laboja BigDog24, 22 May 2020, 12:57:02 ]

Offline
pelu_junkurs
22. May 2020, 15:45 #5630

Kopš: 27. Feb 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 2367

Braucu ar: žurx

Viss ok, šodien pats no sevis sāka mērīt (resetot) to spiedienu, bet divas dienas stāvēja uz 0% (tieši braucot, jo savādāk jau nekas nenotiek).
Tikai ar pilsētas braukšanu par maz, vajadzēja pa šoseju atvilkt, tad fiksi salika visu pa plauktiņiem
Paldies par idejām.
Offline
sys9291
22. May 2020, 22:48 #5631

Kopš: 13. Jun 2003

No: Ogre

Ziņojumi: 5215

Braucu ar: F20 R1200RT


22 May 2020, 12:50:09 @BigDog24 rakstīja:
pieļauju, ka ar diagnostikas rīku, uz laiku varētu lūgt komppi aizmirst pilno riepa spiediena kontroli un kaut vai aktivizēt pagaidu versiju- abs bāzēto. Te ir instrukcija citam modelim, . Puikas paŗgāja no pilnā TPMS un abs devēju bāzēto. Varbūt noder.

zini - nenoderēs, jo pilnīgi cita auto paaudze...un arī ideoloģia...
bet uz E sērijām strādā...
Offline
BigDog24
22. May 2020, 23:05 #5632

Kopš: 12. Apr 2008

No: Liepāja

Ziņojumi: 832

Braucu ar: dīzeli


22 May 2020, 22:48:11 @sys9291 rakstīja:
zini - nenoderēs, jo pilnīgi cita auto paaudze...un arī ideoloģia...
bet uz E sērijām strādā...


Hejā,

Kas tur ir par ideoloģiju 2019. g. vāģiem?
Autors saka, ka pabraucot kādu laiku (bez sensoriem riepās) viss "saliekoties pa plauktiņiem". Tā arī nesapratu- vāģis pats pārslēdzas uz abs devēju bāzēto spiediena kontroli?
Offline
gdan1
28. May 2020, 10:37 #5633

Kopš: 31. Oct 2019

No: Rīga

Ziņojumi: 28

Braucu ar: BMW E61 3.0D

Kādam varbūt ir OEM Kalibrācijas instrukcija 8hp kārbai uz f10 2.0d? Pēc apkopes sāka grūstīties otrajā robā, gan adaptācijas, gan korekcijas tika nodzēstas. Help?
Offline
Tune-L
28. May 2020, 10:39 #5634

Kopš: 12. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 20426

Braucu ar: BMW 3GT, BMW 4Gran Coupe, Volvo V50 R-Design

Drīzāk jau kārbas nāve drīzumā gaidāma!

-----------------
Patiesība mūsdienās tiek uzskatīta par naida runu.
Offline
gdan1
28. May 2020, 10:48 #5635

Kopš: 31. Oct 2019

No: Rīga

Ziņojumi: 28

Braucu ar: BMW E61 3.0D


28 May 2020, 10:39:18 @Tune-L rakstīja:
Drīzāk jau kārbas nāve drīzumā gaidāma!


Itkā nē, 180K nobraukums, nav dzīta jo braucējs mierīgs un gados, tieši pēc adaptāciju nomešanas parādījās šis brīnums! Varbūt ko palaidām garām? itkā veicām arī "relearning" braucienu, bet tāpat īsi pirms pārslēdz 2>3 noraustas.
Offline
Tune-L
28. May 2020, 10:56 #5636

Kopš: 12. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 20426

Braucu ar: BMW 3GT, BMW 4Gran Coupe, Volvo V50 R-Design


28 May 2020, 10:48:06 @gdan1 rakstīja:

28 May 2020, 10:39:18 @Tune-L rakstīja:
Drīzāk jau kārbas nāve drīzumā gaidāma!


Itkā nē, 180K nobraukums, nav dzīta jo braucējs mierīgs un gados, tieši pēc adaptāciju nomešanas parādījās šis brīnums! Varbūt ko palaidām garām? itkā veicām arī "relearning" braucienu, bet tāpat īsi pirms pārslēdz 2>3 noraustas.


Es nebūtu tik optimistisks.

-----------------
Patiesība mūsdienās tiek uzskatīta par naida runu.
Offline
gdan1
28. May 2020, 11:01 #5637

Kopš: 31. Oct 2019

No: Rīga

Ziņojumi: 28

Braucu ar: BMW E61 3.0D



bet kādas idejas par to ka parādījās tieši un tikai tad kad nometām adaptācijas un korekcijas?

[ Šo ziņu laboja gdan1, 28 May 2020, 11:01:56 ]

Offline
sadell
28. May 2020, 11:14 #5638

Kopš: 20. Jul 2015

Ziņojumi: 37

Braucu ar:

Tādas, ka kārbas mezgli ir nolietojušies/nodiluši un otrreiz tādus adaptācijas/korekcijas lielumus kurus kārba ieguvusi vairāku gadu laikā strādājot un dilstot, atgūt vairs nevar.
Varbūt kļūdos.
Offline
Tune-L
28. May 2020, 12:04 #5639

Kopš: 12. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 20426

Braucu ar: BMW 3GT, BMW 4Gran Coupe, Volvo V50 R-Design

Tieši tā! Tās kārbas ir diezgan advancētas kompensējot daudzas lietas, un bieži īpašnieki pat nenojauš, ka tuvojas kārbas nāve.

-----------------
Patiesība mūsdienās tiek uzskatīta par naida runu.
Offline
Kaross
28. May 2020, 15:56 #5640

Kopš: 21. Oct 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 4452

Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2


28 May 2020, 11:01:31 @gdan1 rakstīja:


bet kādas idejas par to ka parādījās tieši un tikai tad kad nometām adaptācijas un korekcijas?


Nu re, šo vajag kā "sticky" izlikt pirmajā lapā, lai visi tie "gudrie" adaptāciju dzēsēji nelien tur kur nav sajēgas.
10x esmu šeit forumā rakstījis - NEAIZTIECIET adaptācijas. Tās NAV jādzēš pēc eļļas maiņas vai citiem sīkiem remontiem. Tagad visticamāk varu tevi apsveikt ar drīzu kārbas remontu.

[ Šo ziņu laboja Kaross, 28 May 2020, 15:57:01 ]



-----------------
Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
http://www.kaross-chip.lv
http://www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, AiwaShuraLLP, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo