Online

Pašreiz BMWPower skatās 57 viesi un 5 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tērzētava

Tēma: Nākotnes klasika

AutorsZiņojums
GirtzB
27. Apr 2016, 09:41 #5581

Kopš: 15. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 22290

Braucu ar: 2x(R6+LSD)

Nus vecs mersis vienmēr ir cieņā...

C123 ir tiem kam nepietiek/nepatīk C126 vai R107/C107

-----------------
Braukt ir priex.
Tikai R6, S54B32 + 2JZ-GE
Offline
AV
27. Apr 2016, 09:56 #5582

Kopš: 14. May 2002

Ziņojumi: 17409

Braucu ar: 500


27 Apr 2016, 09:38:17 @kkas rakstīja:
labāk pastāstiet kas tāds ir šitajā nabagu kupejā?
zinu divus cilvēkus, kuri sagrūduši katrs pa 5k restaurācijā un vēl nav miera.
http://ipocars.com/imgs/a/f/t/w/t/mercedes_benz...e_1983_1_lgw.jpg

Teiksim taa - tas ir tikpat finansiali nepamatoti kaa vecu zigulu restauracija.
Offline
GirtzB
27. Apr 2016, 10:00 #5583

Kopš: 15. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 22290

Braucu ar: 2x(R6+LSD)

ir tiešam maz auto kuru restaurācijai ir finsasiāls pamatojums, un tie galvenokārt nav šīs tēmas mērķbudžets...

-----------------
Braukt ir priex.
Tikai R6, S54B32 + 2JZ-GE
Offline
markelis
27. Apr 2016, 10:01 #5584

Kopš: 28. Oct 2002

Ziņojumi: 13001

Braucu ar: eFku


27 Apr 2016, 09:56:20 @AV rakstīja:

27 Apr 2016, 09:38:17 @kkas rakstīja:
labāk pastāstiet kas tāds ir šitajā nabagu kupejā?
zinu divus cilvēkus, kuri sagrūduši katrs pa 5k restaurācijā un vēl nav miera.
http://ipocars.com/imgs/a/f/t/w/t/mercedes_benz...e_1983_1_lgw.jpg

Teiksim taa - tas ir tikpat finansiali nepamatoti kaa vecu zigulu restauracija.


tieshi taa - finansiaali.
Offline
alnisg
27. Apr 2016, 10:18 #5585

Kopš: 29. Jul 2015

Ziņojumi: 2036

Braucu ar:


27 Apr 2016, 10:01:55 @markelis rakstīja:

27 Apr 2016, 09:56:20 @AV rakstīja:

27 Apr 2016, 09:38:17 @kkas rakstīja:
labāk pastāstiet kas tāds ir šitajā nabagu kupejā?
zinu divus cilvēkus, kuri sagrūduši katrs pa 5k restaurācijā un vēl nav miera.
http://ipocars.com/imgs/a/f/t/w/t/mercedes_benz...e_1983_1_lgw.jpg

Teiksim taa - tas ir tikpat finansiali nepamatoti kaa vecu zigulu restauracija.


tieshi taa - finansiaali.

.... nē, nē, nē... tā laika mersis, kā tāds, sevī iemiesoja tā laika saprašanu par komfortu un pamatīgumu. Garš amortiņa gājiens, augsta, mīksta gumija, ja bija attiecīga komplektācija,- salonā viss uz motoriņiem, antena pati izstiepjās, plats sēdeklis ... brauc pa bruģi vai zemes ceļu, kā dīvānā laiskojoties, un, ja vēl dzinējs ar tilpumu, tur, daudziem litriem... Tagadējā komforta domāšana orientējās, galvenokārt, tikai uz piķa seguma ceļiem un apsolūtas vadāmības ilūziju.

[ Šo ziņu laboja alnisg, 27 Apr 2016, 10:18:45 ]

Offline
GirtzB
27. Apr 2016, 10:21 #5586

Kopš: 15. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 22290

Braucu ar: 2x(R6+LSD)

Nu ne jau C123 tā ir merša lētā desa kur gandrīz nekā nav uz motoriņiem, tu jauc ar C126

-----------------
Braukt ir priex.
Tikai R6, S54B32 + 2JZ-GE
Offline
XK220
27. Apr 2016, 10:30 #5587

Kopš: 26. Dec 2015

No: Rīga

Ziņojumi: 3292

Braucu ar: Sarkanu, baltu un melnu

Šie merši ir morāls komforts tiem, kam nepietika naudas Jaguāram.
Offline
AV
27. Apr 2016, 10:53 #5588

Kopš: 14. May 2002

Ziņojumi: 17409

Braucu ar: 500


27 Apr 2016, 10:00:25 @GirtzB rakstīja:
ir tiešam maz auto kuru restaurācijai ir finsasiāls pamatojums, un tie galvenokārt nav šīs tēmas mērķbudžets...

Ar to es gribeju teikt, ka izdevigak/kopsumma letak/reacionalak ir uzreiz nopirkt labu exemplaru, kuram restauracija nemaz nav nepieciesama. Nav tie auto tik reti vai dargi, lai butu verts iespringt uz restauraciju, ja vien nav emocionala piesaiste konkretajam exemplaram, nu, tur vecaku/vecvecaku auto utml.
Offline
plakanais
27. Apr 2016, 11:08 #5589

Kopš: 02. Jul 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 25816

Braucu ar: Individual


27 Apr 2016, 08:13:56 @Fruktists rakstīja:

27 Apr 2016, 07:29:18 @funkyasshit rakstīja:
Nebija gadijumā tā, ka super raudis visu B grupas laiku nemaz neieguva tik daudz titulus? Cīnījās ar RWD Lanciu, 4WD Pežu un Fordu, cik atceros visiem Audi pienesa ūdeni. Kur varētu pameklēt B grupas kaut kādus rezultātus pa gadiem?


Raudis kvatrro parādijās un dominēja WRC pirms B grupas jo bija pirmais/vienīgais kvattro. B Grupas ziedu laikos, jau jā... Visi ražotāji bija pievilkuši līmeni un cīniņš bija daudz maz līdzvērtīgas. Periodiski kādam gāja labāk, kādam sliktāk.

+ bija gadi kad audi draives ir čempions bet konstruktoru titulu dabū Lancia. Hvz kurš kuram skaitās ūdeni pienesis


Jo nepaspēja darbībā palaist šo.



Par nākotnes klasiku nekļūs, taču par pagātnes rēgu gan (neviens dzīvs nav palicis, konstruktori mašīnas likvidēja pēc spiegu foto uzrašanās)

Iesaku izlasīt rakstu un bildēs redzamais RS002, kurš bija paredzēts S grupai pēc B grupas aizliegšanas (kuru FIA beigās tomēr neakceptēja un rallijs kļuva par WRC) ir apskatāms arī Ingolštatē dabā

http://www.importatlanta.com/forums/competition...-ever-raced.html

[ Šo ziņu laboja plakanais, 27 Apr 2016, 11:11:50 ]

Offline
alnisg
27. Apr 2016, 13:37 #5590

Kopš: 29. Jul 2015

Ziņojumi: 2036

Braucu ar:


27 Apr 2016, 10:30:09 @XK220 rakstīja:
Šie merši ir morāls komforts tiem, kam nepietika naudas Jaguāram.

Nu, nevai'g tā teikt. Citam mīļa māte, citam meita, citam .... pat zapiņš...
Šitajā ielikts ne mazāk, kā tai mersī, bet īpašnieka sajūsma par veikumu un tai sekojošo apriti pa tēmu, pieļauju, ir daudz lielāka...
http://www.alnisg.id.lv/alnis/hob/foto/uc_retro...apins/index.html
Offline
XK220
27. Apr 2016, 14:45 #5591

Kopš: 26. Dec 2015

No: Rīga

Ziņojumi: 3292

Braucu ar: Sarkanu, baltu un melnu

Šis 968 ir klasika, motors ne tur, kur vajag, dzesējas ne tā, kā vajag un var bļitkot neizkāpjot no salona.
Ļoti, ļoti reti kura padomju tehnika varētu pretendēt uz klasikas statusu, jo vairāk vai mazāk ir "viltojums" kādam rietumeiropas vai amerikas aparātam.
Offline
GirtzB
27. Apr 2016, 14:54 #5592

Kopš: 15. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 22290

Braucu ar: 2x(R6+LSD)

968 zapars jau arī ir NSU Prinz
965 zapars ir Fiat

-----------------
Braukt ir priex.
Tikai R6, S54B32 + 2JZ-GE
Offline
GirtzB
27. Apr 2016, 14:54 #5593

Kopš: 15. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 22290

Braucu ar: 2x(R6+LSD)

968 zapars jau arī ir NSU Prinz
965 zapars ir Fiat

-----------------
Braukt ir priex.
Tikai R6, S54B32 + 2JZ-GE
Offline
XK220
27. Apr 2016, 15:00 #5594

Kopš: 26. Dec 2015

No: Rīga

Ziņojumi: 3292

Braucu ar: Sarkanu, baltu un melnu

Ko Tu neteiksi?
Zapars un tam līdzīgie vienkārši ir ļoti interesants auto. Ar sabiedrības negatīvo attieksmi pret zaparu kā pašu lētāko auto padomju savienībā, tas tagad ir panācis to, ka ikdienā tādu redzot smaids cilvēku sejās ir lielāks nekā par kaut kādu 80o gadu mersi.
Līdzīgs liktenis ir daudziem auto, kā piemērs visu apsmietais Opel Kadet. Šodien uz tādu paskatoties, tā ir sasodīti izskatīga youngtimer kupeja.
https://www.ss.lv/msg/lv/transport/cars/retro-cars/cinpd.html

[ Šo ziņu laboja XK220, 27 Apr 2016, 15:03:41 ]

Offline
Asch
27. Apr 2016, 16:15 #5595

Kopš: 29. Jan 2007

Ziņojumi: 4414

Braucu ar:


27 Apr 2016, 14:45:11 @XK220 rakstīja:
Šis 968 ir klasika, motors ne tur, kur vajag, dzesējas ne tā, kā vajag un var bļitkot neizkāpjot no salona.
Ļoti, ļoti reti kura padomju tehnika varētu pretendēt uz klasikas statusu, jo vairāk vai mazāk ir "viltojums" kādam rietumeiropas vai amerikas aparātam.

vai nav 966?
edit: my bad nepaskatijos kartigi bildes

[ Šo ziņu laboja Asch, 27 Apr 2016, 16:16:24 ]

Offline
alnisg
27. Apr 2016, 16:47 #5596

Kopš: 29. Jul 2015

Ziņojumi: 2036

Braucu ar:


27 Apr 2016, 16:15:11 @Asch rakstīja:

27 Apr 2016, 14:45:11 @XK220 rakstīja:
Šis 968 ir klasika, motors ne tur, kur vajag, dzesējas ne tā, kā vajag un var bļitkot neizkāpjot no salona.
Ļoti, ļoti reti kura padomju tehnika varētu pretendēt uz klasikas statusu, jo vairāk vai mazāk ir "viltojums" kādam rietumeiropas vai amerikas aparātam.

vai nav 966?
edit: my bad nepaskatijos kartigi bildes


Šis konkrētais ir ZAZ-968A un ir ar retroauto statusu, kā arī ar balvām par gada labāko restaurāciju.

[ Šo ziņu laboja alnisg, 27 Apr 2016, 16:50:59 ]

Offline
kkas
27. Apr 2016, 17:04 #5597

Kopš: 22. Apr 2008

Ziņojumi: 9872

Braucu ar: Alfu

padumjo laiku auto jau tur diži izvēles nav ko pucēt un ko nē. jebkurš no viņiem uzsit sentimentu padumjo laiku cilvēkam un jāsargā no rūsas kā acuraugs, lai cik liels mēsls un finanšu bedre nebūtu
Offline
Bimmer
27. Apr 2016, 19:10 #5598

Kopš: 13. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 24407

Braucu ar: Daimler Super V8, BMW 528iA, Audi A3 Sportback 2.0TFSI quattro



The Top 4 Collector Cars From the 1970s

[ Šo ziņu laboja Bimmer, 27 Apr 2016, 19:10:32 ]

Offline
funkyasshit
27. Apr 2016, 21:09 #5599

Kopš: 13. Aug 2014

Ziņojumi: 3480

Braucu ar: E46 330i

E28 galīgi maz palicis, bet brīnumainā kārtā jau šajā pavasarī veselus 2 esmu redzējis, ironiskā kārtā abiem pie stūres opji.
Offline
otomars
27. Apr 2016, 21:34 #5600

Kopš: 16. Sep 2005

Ziņojumi: 3704

Braucu ar: mn83 pa garaazhu

tas bildee ir e12 pirmie modelji
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, AiwaShuraLLP, BigArchi, Czars, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, R_BERGS, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo