Autors | Ziņojums |
zie4a318 | 26. Apr 2016, 22:01 |
#5561
|
|
 Kopš: 20. Jul 2013
No: Salaspils
Ziņojumi: 198
Braucu ar: v12 un dazreiz ar 51
|
26 Apr 2016, 21:59:44 @Bimmer rakstīja:
26 Apr 2016, 21:57:12 @zie4a318 rakstīja:
tas ir lucky taisitais mersis? ja ja tad labi uztaisits 
Ir labi, jā. Vienas dienas laikā no ss.lv aizgāja 
Tik ātri auto pat no Ķīpsalas fotosesijām neaiziet 
mdaa.. |
Offline | |
|
haizenberg | 26. Apr 2016, 22:25 |
#5562
|
|
 Kopš: 04. Oct 2013
Ziņojumi: 400
Braucu ar: E63/65
| [URL=http://s304.photobucket.com/user/Uvis_Cevers/media/Mobile%20Uploads/2016-02/B5BF557C-9A65-40F0-A28E-120B1E08423C_zps5jg4hotu.jpg.html][/URL] |
Offline | |
|
ozo  | 26. Apr 2016, 23:28 |
#5563
|
|
 Kopš: 27. Oct 2005
Ziņojumi: 19045
Braucu ar: Braucu ar
|
26 Apr 2016, 20:05:13 @funkyasshit rakstīja:
Neesmu klasiku eksperts, Audi sūc, tāpēc nav sanācis iedziļināties tajā visā. Tāpēc jau jautāju. 
Bembistam vieglāk būtu saprotams šādi:
Audi Sport Quattro = E30 M3 EVO III
Audi UR = E30 M3
Audi Coupe = E30
Visi līdzīgi, meičuki videnes izlaidumā neredzēs atšķirību ne starp E30 un E30 EVO, ne starp S1 un Audi Coupe.
[ Šo ziņu laboja ozo, 26 Apr 2016, 23:38:36 ] |
Offline | |
|
edzulis  | 26. Apr 2016, 23:30 |
#5564
|
|
 Kopš: 13. May 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 56481
Braucu ar: S212, 911TT, 951, 635csi, NSX, Tillotson t4
|
26 Apr 2016, 23:28:59 @ozo rakstīja:
Audi S1 = E30 M3 EVO
Audi UR = E30 M3
Audi Coupe = E30
man nav saprotams. KAs ir M3 EVO?  |
Offline | |
|
kurlis | 26. Apr 2016, 23:31 |
#5565
|
|
 Kopš: 19. Dec 2011
No: Rīga
Ziņojumi: 4189
Braucu ar:
|
26 Apr 2016, 23:30:27 @edzulis rakstīja:
26 Apr 2016, 23:28:59 @ozo rakstīja:
Audi S1 = E30 M3 EVO
Audi UR = E30 M3
Audi Coupe = E30
man nav saprotams. KAs ir M3 EVO? 
The road car engine produced 195 PS (143 kW) with a catalytic converter and 215 PS (158 kW) without a catalytic converter for the later version.
The "Evolution" model (also called "EVO2" produced up to 220 PS (160 kW). Other Evolution model changes included larger wheels (16 X 7.5 inches), thinner rear and side window glass, a lighter bootlid, a deeper front splitter and additional rear spoiler. It was only available in coupe and convertible bodies, no saloon option was available.[8] |
Offline | |
|
GirtzB  | 26. Apr 2016, 23:33 |
#5566
|
|
 Kopš: 15. May 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 22290
Braucu ar: 2x(R6+LSD)
|
26 Apr 2016, 23:28:59 @ozo rakstīja:
26 Apr 2016, 20:05:13 @funkyasshit rakstīja:
Neesmu klasiku eksperts, Audi sūc, tāpēc nav sanācis iedziļināties tajā visā. Tāpēc jau jautāju. 
Bembistam vieglāk būtu saprotams šādi:
Audi S1 = E30 M3 EVO
Audi UR = E30 M3
Audi Coupe = E30
Visi līdzīgi, meičuki videnes izlaidumā neredzēs atšķirību ne starp E30 un E30 EVO, ne starp S1 un Audi Coupe.
!@#$%^&*
Lasi vēlreiz:
Audi S1 - nav e30 Analoga ir BMW M1 Grp. B.
Jo E30 M3 ir Grp.A un Audi S1 ir Grp. B.
Pēc cenu līmeņa/raritātes
Audi Sport Quattro - e30 M3 Evo III
Audi Quattro - e30 M3
Audi Coupe - e30[ Šo ziņu laboja GirtzB, 26 Apr 2016, 23:34:10 ]
----------------- Braukt ir priex.
Tikai R6, S54B32 + 2JZ-GE |
Offline | |
|
edzulis  | 26. Apr 2016, 23:33 |
#5567
|
|
 Kopš: 13. May 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 56481
Braucu ar: S212, 911TT, 951, 635csi, NSX, Tillotson t4
|
26 Apr 2016, 23:31:42 @kurlis rakstīja:
26 Apr 2016, 23:30:27 @edzulis rakstīja:
26 Apr 2016, 23:28:59 @ozo rakstīja:
Audi S1 = E30 M3 EVO
Audi UR = E30 M3
Audi Coupe = E30
man nav saprotams. KAs ir M3 EVO? 
The road car engine produced 195 PS (143 kW) with a catalytic converter and 215 PS (158 kW) without a catalytic converter for the later version.
The "Evolution" model (also called "EVO2" produced up to 220 PS (160 kW). Other Evolution model changes included larger wheels (16 X 7.5 inches), thinner rear and side window glass, a lighter bootlid, a deeper front splitter and additional rear spoiler. It was only available in coupe and convertible bodies, no saloon option was available.[8]
Ak šitā. Ok. Kāds tam sakars ar S1? |
Offline | |
|
kurlis | 26. Apr 2016, 23:35 |
#5568
|
|
 Kopš: 19. Dec 2011
No: Rīga
Ziņojumi: 4189
Braucu ar:
|
26 Apr 2016, 23:33:43 @edzulis rakstīja:
26 Apr 2016, 23:31:42 @kurlis rakstīja:
26 Apr 2016, 23:30:27 @edzulis rakstīja:
26 Apr 2016, 23:28:59 @ozo rakstīja:
Audi S1 = E30 M3 EVO
Audi UR = E30 M3
Audi Coupe = E30
man nav saprotams. KAs ir M3 EVO? 
The road car engine produced 195 PS (143 kW) with a catalytic converter and 215 PS (158 kW) without a catalytic converter for the later version.
The "Evolution" model (also called "EVO2" produced up to 220 PS (160 kW). Other Evolution model changes included larger wheels (16 X 7.5 inches), thinner rear and side window glass, a lighter bootlid, a deeper front splitter and additional rear spoiler. It was only available in coupe and convertible bodies, no saloon option was available.[8]
Ak šitā. Ok. Kāds tam sakars ar S1?
Nekāds. Atbildēju uz Tevis uzdoto jautājumu 
S1 pielīdzināt EVO gan ir diezgan aplami, jāpiekrīt GirtzB uzskaitītajam |
Offline | |
|
|
ozo  | 26. Apr 2016, 23:35 |
#5569
|
|
 Kopš: 27. Oct 2005
Ziņojumi: 19045
Braucu ar: Braucu ar
|
26 Apr 2016, 23:33:18 @GirtzB rakstīja:
26 Apr 2016, 23:28:59 @ozo rakstīja:
26 Apr 2016, 20:05:13 @funkyasshit rakstīja:
Neesmu klasiku eksperts, Audi sūc, tāpēc nav sanācis iedziļināties tajā visā. Tāpēc jau jautāju. 
Bembistam vieglāk būtu saprotams šādi:
Audi S1 = E30 M3 EVO
Audi UR = E30 M3
Audi Coupe = E30
Visi līdzīgi, meičuki videnes izlaidumā neredzēs atšķirību ne starp E30 un E30 EVO, ne starp S1 un Audi Coupe.
!@#$%^&*
Lasi vēlreiz:
Audi S1 - nav e30 Analoga ir BMW M1 Grp. B.
Jo E30 M3 ir Grp.A un Audi S1 ir Grp. B.
Pēc cenu līmeņa/raritātes
Audi Sport Quattro - e30 M3 Evo III
Audi Quattro - e30 M3
Audi Coupe - e30
Ko es tavuprāt mēģināju uzrakstīt?
PS- jā, es sajaucu Sport quattro ar S1. my bad.[ Šo ziņu laboja ozo, 26 Apr 2016, 23:37:45 ] |
Offline | |
|
GirtzB  | 26. Apr 2016, 23:36 |
#5570
|
|
 Kopš: 15. May 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 22290
Braucu ar: 2x(R6+LSD)
| Audi S1 nav viens un tas pats kas Audi Sport Quattro... 
p.s. abu audi S1 bilde iepriekšējā lapā...[ Šo ziņu laboja GirtzB, 26 Apr 2016, 23:37:52 ]
----------------- Braukt ir priex.
Tikai R6, S54B32 + 2JZ-GE |
Offline | |
|
ilmars1 | 26. Apr 2016, 23:52 |
#5571
|
|
 Kopš: 23. Feb 2014
Ziņojumi: 245
Braucu ar: e53, e46, DL1000
| tagad pat parastu coupe quattro ir ar uguni jāmeklē, bezpiedziņas kupejas jau klūst par klasikām, sport quattro vispār ir kosmoss
 Spied "Play", lai skatītos video! |
Offline | |
|
funkyasshit | 27. Apr 2016, 07:29 |
#5572
|
|
 Kopš: 13. Aug 2014
Ziņojumi: 3480
Braucu ar: E46 330i
| Nebija gadijumā tā, ka super raudis visu B grupas laiku nemaz neieguva tik daudz titulus? Cīnījās ar RWD Lanciu, 4WD Pežu un Fordu, cik atceros visiem Audi pienesa ūdeni. Kur varētu pameklēt B grupas kaut kādus rezultātus pa gadiem?  [ Šo ziņu laboja funkyasshit, 27 Apr 2016, 07:29:34 ] |
Offline | |
|
Fruktists | 27. Apr 2016, 08:13 |
#5573
|
|
Kopš: 27. Jan 2013
Ziņojumi: 1614
Braucu ar:
|
27 Apr 2016, 07:29:18 @funkyasshit rakstīja:
Nebija gadijumā tā, ka super raudis visu B grupas laiku nemaz neieguva tik daudz titulus? Cīnījās ar RWD Lanciu, 4WD Pežu un Fordu, cik atceros visiem Audi pienesa ūdeni. Kur varētu pameklēt B grupas kaut kādus rezultātus pa gadiem? 
Raudis kvatrro parādijās un dominēja WRC pirms B grupas jo bija pirmais/vienīgais kvattro. B Grupas ziedu laikos, jau jā... Visi ražotāji bija pievilkuši līmeni un cīniņš bija daudz maz līdzvērtīgas. Periodiski kādam gāja labāk, kādam sliktāk.
+ bija gadi kad audi draives ir čempions bet konstruktoru titulu dabū Lancia. Hvz kurš kuram skaitās ūdeni pienesis  [ Šo ziņu laboja Fruktists, 27 Apr 2016, 08:19:17 ] |
Offline | |
|
ParaTr00per | 27. Apr 2016, 08:21 |
#5574
|
|
 Kopš: 07. Oct 2005
Ziņojumi: 2057
Braucu ar: sarkanu spaini ar vāku vai melnu spaini bez vāka
| WRC rezultāti pa gadiem. Auzim 2 drivers kausi un 2 ražotāja. kamēr vēl nebija citu awd, brauca pa priekšu  |
Offline | |
|
Fruktists | 27. Apr 2016, 08:25 |
#5575
|
|
Kopš: 27. Jan 2013
Ziņojumi: 1614
Braucu ar:
|
27 Apr 2016, 08:21:12 @ParaTr00per rakstīja:
WRC rezultāti pa gadiem. Auzim 2 drivers kausi un 2 ražotāja. kamēr vēl nebija citu awd, brauca pa priekšu 
1982 vēl nebija BGroup. Tā ka ar Broup tikai 1 ražotāja kauss. |
Offline | |
|
dzuris | 27. Apr 2016, 08:38 |
#5576
|
|
 Kopš: 01. Feb 2011
No: Rīga
Ziņojumi: 7627
Braucu ar:
|
27 Apr 2016, 07:29:18 @funkyasshit rakstīja:
Nebija gadijumā tā, ka super raudis visu B grupas laiku nemaz neieguva tik daudz titulus? Cīnījās ar RWD Lanciu, 4WD Pežu un Fordu, cik atceros visiem Audi pienesa ūdeni. Kur varētu pameklēt B grupas kaut kādus rezultātus pa gadiem? 
Funky nomierinies, tie audi bija,ir un bus Q etalons.. to motora skanu pat nevar ne ar ko salidzinat, ta ir viena un vieniga, ari konstruktivaja zina. Paskaties uz musdienu sapstajiem q,syncro,xdrive,awd,etc.. Tie tehnologiskie risinajumi 80.gadu vidu ir paraki par musdienu izdomajumiem. Pasam bijusi vairaki 5cyl augiki un vienmer prieks bija iedot miza..  |
Offline | |
|
|
terihards | 27. Apr 2016, 09:21 |
#5577
|
|
 Kopš: 04. Feb 2015
No: Rīga
Ziņojumi: 317
Braucu ar: katlu
| UR |
Offline | |
|
Rihy  | 27. Apr 2016, 09:24 |
#5578
|
|
Kopš: 07. Apr 2005
No: Rīga
Ziņojumi: 2601
Braucu ar: G05, Macan, R9T, Escort mk2, STI
| |
Offline | |
|
GirtzB  | 27. Apr 2016, 09:33 |
#5579
|
|
 Kopš: 15. May 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 22290
Braucu ar: 2x(R6+LSD)
|
27 Apr 2016, 08:21:12 @ParaTr00per rakstīja:
WRC rezultāti pa gadiem. Auzim 2 drivers kausi un 2 ražotāja. kamēr vēl nebija citu awd, brauca pa priekšu 
vislabākais ir 1982 individuālais, ar RWD aksanu izcēla Raudi, tikai deļ stabiliem rezultātiem.
p.s. obilgāts video par Grp. B.
 Spied "Play", lai skatītos video! [ Šo ziņu laboja GirtzB, 27 Apr 2016, 09:37:43 ]
----------------- Braukt ir priex.
Tikai R6, S54B32 + 2JZ-GE |
Offline | |
|
kkas | 27. Apr 2016, 09:38 |
#5580
|
|
 Kopš: 22. Apr 2008
Ziņojumi: 9872
Braucu ar: Alfu
| zb jūs ar tām kvatrām. miljons reizes powerā jau bijušas šitās mulķu izraisītās diskusijas.
labāk pastāstiet kas tāds ir šitajā nabagu kupejā?
zinu divus cilvēkus, kuri sagrūduši katrs pa 5k restaurācijā un vēl nav miera.
|
Offline | |
|