Online

Pašreiz BMWPower skatās 100 viesi un 1 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehniska rakstura diskusijas

Tēma: Jautājumi spečukiem 14.0

AutorsZiņojums
Juniori
19. Apr 2009, 14:22 #5561

Kopš: 09. Aug 2008

No: Jūrmala

Ziņojumi: 477

Braucu ar: 328

spe4uki , vai tas ir reaali kad ielejot antifrizeri par daudz , tad braucot motors saak karst ! un natifrizeris iet pa korka malaam , un kkur par truzinju, kas iet iet uz motoru ! e36 328 96"

vnk fakts tads kad sodien nopirku savu sen gaidiito autinju un reeali pabraucot 5 min motors saka karst , apstaajos mala skatos antifriizers liist gar korka malaam un no motora tvaiki naK es soka , skatos kad no trubinjas kkur pie motora nak arii kkas biku ara un spiediens! tipa pagaidiju lai no
mierinaas, tad izgaisooju pagriezoot to pulkiiti kas blakam korkim! un atkal iedarbinaaju , paskatveeja 10 min un atkal saaka karst ! taa nu aizvilku uz LATBEMU ! (
Protams pasucu to ipasnieku no ka nopirku sis teica kad varbuut antifriizeri par daudz ieleejis varbuut tapec ? bet tad jau pa trubiju taks nekam nevajadzeeja teceet ne ? autinjs tiko no vacijas un tehniskai iziets pagais meenes !
vai tas reaali vareetu buut no ta antifriizera daudzuma ??? moska kadi citi padomi vai ieteikumi !?????


Vakars pamatiigi iz4akareets
Help




Sito rakstiju pirms paris dienaam !
masiinu joproojam neesmu dabujis
tipa LATBEMA teica kad esot rediatora caurums , parbaudijusi sisteemu visam pareejam tipa ok!!
nu ta 1dien man maniiniiss radiatoru, bet vai tas reeaali vareetu but no radiatoora ???


Offline
Kashelz
19. Apr 2009, 14:26 #5562

Kopš: 09. Sep 2005

No: Kuldīga

Ziņojumi: 2178

Braucu ar: E34 2.5i 24v, Suzuki GSX750E

Var taa buut, manaa auto arii radiatoram gar vienu malu nedaudz sulo un jacheko limenis ik pa laikam, viegli motoraa gaisa burbuli dabut ja bachoks tuksh un tad taa pat pielejot nekas nesanaaks, bus kartiigi jagaiso un jachakarejas kamer viss bus ka naakas Ak jaa, gaisojot vajag salonaa pechku uz karstako un maximali lai puush.
Offline
Ivo__
19. Apr 2009, 14:29 #5563

Kopš: 06. Apr 2006

Ziņojumi: 2056

Braucu ar: Auto


19 Apr 2009, 14:26:56 Kashelz rakstīja:
Ak jaa, gaisojot vajag salonaa pechku uz karstako un maximali lai puush.

kāda šķirba?
Offline
hugo27
19. Apr 2009, 14:30 #5564

Kopš: 23. Nov 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 256

Braucu ar: e34

Vai e36 un e34 diskiem skrūvju attālumi vienādi ? Tipa ,vai der tie diski abiem autiņiem ?
Offline
Juniori
19. Apr 2009, 14:33 #5565

Kopš: 09. Aug 2008

No: Jūrmala

Ziņojumi: 477

Braucu ar: 328


19 Apr 2009, 14:29:11 Ivo__ rakstīja:

19 Apr 2009, 14:26:56 Kashelz rakstīja:
Ak jaa, gaisojot vajag salonaa pechku uz karstako un maximali lai puush.

kāda šķirba?
JUp par pe4ku zinu LATBEMA arii teica un tad vismaz ceriigi izklausaas a to biju jua paarbijies moska kas nopietnaaks
Offline
Kashelz
19. Apr 2009, 14:33 #5566

Kopš: 09. Sep 2005

No: Kuldīga

Ziņojumi: 2178

Braucu ar: E34 2.5i 24v, Suzuki GSX750E


19 Apr 2009, 14:29:11 Ivo__ rakstīja:

19 Apr 2009, 14:26:56 Kashelz rakstīja:
Ak jaa, gaisojot vajag salonaa pechku uz karstako un maximali lai puush.

kāda šķirba?

Shkjirba taa, ka tev atveras valjaa pechkai trubas un tad nav problemas atgaisot, a citaadi gaiss paliek pechkaa un liekas ka ir atgaisots, bet reali nekaa nav, pasham te neparaak sen sanaaca ka uudens sava varities, reali beigas atgaisoju un viss kulee, kamer radu nenonjemshu shuvi salabot tikmer varu braukt

Vislabaak ari var pateikt vai atgaisojas labi ir tas, ka saak karstu gaisu puust salonaa, ljoti karstu, jo atgaisojot vajag gaidiit kameer termostats arii atveras lai tur arii atgaisojas viss ka naakas. Velams arii apgreizienus vairak padot virsuu briizjiem, lai suknis kartigaak pumpee uz kadiem 2 - 2.5k rpm.
Offline
rosigais
19. Apr 2009, 14:34 #5567

Kopš: 05. Sep 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 4512

Braucu ar: nekārtību


19 Apr 2009, 14:22:55 Juniori rakstīja:
spe4uki , vai tas ir reaali kad ielejot antifrizeri par daudz , tad braucot motors saak karst ! un natifrizeris iet pa korka malaam , un kkur par truzinju, kas iet iet uz motoru ! e36 328 96"

vnk fakts tads kad sodien nopirku savu sen gaidiito autinju un reeali pabraucot 5 min motors saka karst , apstaajos mala skatos antifriizers liist gar korka malaam un no motora tvaiki naK es soka , skatos kad no trubinjas kkur pie motora nak arii kkas biku ara un spiediens! tipa pagaidiju lai no
mierinaas, tad izgaisooju pagriezoot to pulkiiti kas blakam korkim! un atkal iedarbinaaju , paskatveeja 10 min un atkal saaka karst ! taa nu aizvilku uz LATBEMU ! (
Protams pasucu to ipasnieku no ka nopirku sis teica kad varbuut antifriizeri par daudz ieleejis varbuut tapec ? bet tad jau pa trubiju taks nekam nevajadzeeja teceet ne ? autinjs tiko no vacijas un tehniskai iziets pagais meenes !
vai tas reaali vareetu buut no ta antifriizera daudzuma ??? moska kadi citi padomi vai ieteikumi !?????


Vakars pamatiigi iz4akareets
Help




Sito rakstiju pirms paris dienaam !
masiinu joproojam neesmu dabujis
tipa LATBEMA teica kad esot rediatora caurums , parbaudijusi sisteemu visam pareejam tipa ok!!
nu ta 1dien man maniiniiss radiatoru, bet vai tas reeaali vareetu but no radiatoora ???





buļļa kakas nu nevqar būt cauruma dēļ un radiatoru var pa kādi 15 latiem salīmēt caurumu un varēsi aizmirst par viņu
Offline
Kashelz
19. Apr 2009, 14:34 #5568

Kopš: 09. Sep 2005

No: Kuldīga

Ziņojumi: 2178

Braucu ar: E34 2.5i 24v, Suzuki GSX750E


19 Apr 2009, 14:30:13 hugo27 rakstīja:
Vai e36 un e34 diskiem skrūvju attālumi vienādi ? Tipa ,vai der tie diski abiem autiņiem ?

Skruuvju attaalumi ir tie pashi, bet diskiem dazjaadi iznesumu, nederes virsuu.
Offline
hugo27
19. Apr 2009, 14:36 #5569

Kopš: 23. Nov 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 256

Braucu ar: e34

hmm un ,kas bija iznesums ?
Offline
Kashelz
19. Apr 2009, 14:38 #5570

Kopš: 09. Sep 2005

No: Kuldīga

Ziņojumi: 2178

Braucu ar: E34 2.5i 24v, Suzuki GSX750E


19 Apr 2009, 14:36:08 hugo27 rakstīja:
hmm un ,kas bija iznesums ?

Offset, no diska centra attaalums laikam bij, reku te: http://www.1010tires.com/WheelOffsetCalculator.asp
Offline
Ivo__
19. Apr 2009, 14:39 #5571

Kopš: 06. Apr 2006

Ziņojumi: 2056

Braucu ar: Auto


19 Apr 2009, 14:33:29 Kashelz rakstīja:

19 Apr 2009, 14:29:11 Ivo__ rakstīja:

19 Apr 2009, 14:26:56 Kashelz rakstīja:
Ak jaa, gaisojot vajag salonaa pechku uz karstako un maximali lai puush.

kāda šķirba?

Shkjirba taa, ka tev atveras valjaa pechkai trubas un tad nav problemas atgaisot, a citaadi gaiss paliek pechkaa un liekas ka ir atgaisots, bet reali nekaa nav, pasham te neparaak sen sanaaca ka uudens sava varities, reali beigas atgaisoju un viss kulee, kamer radu nenonjemshu shuvi salabot tikmer varu braukt

Vislabaak ari var pateikt vai atgaisojas labi ir tas, ka saak karstu gaisu puust salonaa, ljoti karstu, jo atgaisojot vajag gaidiit kameer termostats arii atveras lai tur arii atgaisojas viss ka naakas. Velams arii apgreizienus vairak padot virsuu briizjiem, lai suknis kartigaak pumpee uz kadiem 2 - 2.5k rpm.

Tu gribi teikt,ka E34 temperatūru regulē ar tosola krānu,kā padomju ēras auto?Vnk par E34 100% nezinu,un negribu sadirst,bet aukstumu/karstumu regulē ar gaisa klapēm,un pečkai trubas visu laiku ir vaļā,tā ka uz karstāko griešana var noderēt tīri kontrolei,ka pečkas radiators ir atgaisojies

[ Šo ziņu laboja Ivo__, 19 Apr 2009, 14:40:58 ]

Offline
hugo27
19. Apr 2009, 14:46 #5572

Kopš: 23. Nov 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 256

Braucu ar: e34


19 Apr 2009, 14:38:17 Kashelz rakstīja:

19 Apr 2009, 14:36:08 hugo27 rakstīja:
hmm un ,kas bija iznesums ?

Offset, no diska centra attaalums laikam bij, reku te: http://www.1010tires.com/WheelOffsetCalculator.asp
ok paldies
Offline
Kashelz
19. Apr 2009, 14:47 #5573

Kopš: 09. Sep 2005

No: Kuldīga

Ziņojumi: 2178

Braucu ar: E34 2.5i 24v, Suzuki GSX750E

Hvz, zinu ka E34 kkadas klapes tur ir kas veras ciet un valjaa turpat blakus pie diagnostikas konektora, tapec labaak taa dariit ka mauc valjaa karstumu liidz galam un miers
Offline
ganters
19. Apr 2009, 16:46 #5574

Kopš: 30. Oct 2006

No: Jelgava

Ziņojumi: 486

Braucu ar: bmw

M parallel jau stokā manlieks nāca uz E34 m5, tā ka uzlikt nav problemu! Cena-oriģināliem labā stāvoklī 350-400ls
Offline
andronss8
19. Apr 2009, 16:46 #5575

Kopš: 13. Feb 2009

No: Aizkraukle

Ziņojumi: 504

Braucu ar: e39 530i

Lieta sekojoša-kad pavelku kādu gabalu uz 180,un kad apstājos,pēc kāda laiciņa piešķiļot,balti dūmi gāžas no izpūtēja,nekādas kļūdas neuzrāda un motors darbojas normāli,pēc īsa mirkļa dūmi pazūd.Spiediens dzeses patrubokos normāls,eļļa uz ščupa ar ok. Ikdienā braucu ļoti īsus gabalus.Kādas idejas?

[ Šo ziņu laboja andronss8, 19 Apr 2009, 17:47:22 ]

Offline
Onka
19. Apr 2009, 16:46 #5576

Kopš: 10. Feb 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 475

Braucu ar: 325 01’


19 Apr 2009, 14:39:34 Ivo__ rakstīja:

19 Apr 2009, 14:33:29 Kashelz rakstīja:

19 Apr 2009, 14:29:11 Ivo__ rakstīja:

19 Apr 2009, 14:26:56 Kashelz rakstīja:
Ak jaa, gaisojot vajag salonaa pechku uz karstako un maximali lai puush.

kāda šķirba?

Shkjirba taa, ka tev atveras valjaa pechkai trubas un tad nav problemas atgaisot, a citaadi gaiss paliek pechkaa un liekas ka ir atgaisots, bet reali nekaa nav, pasham te neparaak sen sanaaca ka uudens sava varities, reali beigas atgaisoju un viss kulee, kamer radu nenonjemshu shuvi salabot tikmer varu braukt

Vislabaak ari var pateikt vai atgaisojas labi ir tas, ka saak karstu gaisu puust salonaa, ljoti karstu, jo atgaisojot vajag gaidiit kameer termostats arii atveras lai tur arii atgaisojas viss ka naakas. Velams arii apgreizienus vairak padot virsuu briizjiem, lai suknis kartigaak pumpee uz kadiem 2 - 2.5k rpm.

Tu gribi teikt,ka E34 temperatūru regulē ar tosola krānu,kā padomju ēras auto?Vnk par E34 100% nezinu,un negribu sadirst,bet aukstumu/karstumu regulē ar gaisa klapēm,un pečkai trubas visu laiku ir vaļā,tā ka uz karstāko griešana var noderēt tīri kontrolei,ka pečkas radiators ir atgaisojies

Tieši tā, bembjiem regulējas temeratūra ar tosola padevi, tikai tur nav aizvēsturisks krāns kā žigulim
Offline
ganters
19. Apr 2009, 16:49 #5577

Kopš: 30. Oct 2006

No: Jelgava

Ziņojumi: 486

Braucu ar: bmw


19 Apr 2009, 16:46:24 andronss8 rakstīja:
Lieta sekojoša-kad pavelku kādu gabalu uz 180,un kad apstājos,pēc kāda laiciņa piešķiļot,balti dūmi gāžas no izpūtēja,nekādas kļūdas neuzrāda un motors darbojas normāli,pēc īsa mirkļa dūmi pazūd.Spiediens dzeses patrubokos normāls,eļļa uz ščupa ar ok. Ikdienā braucu ļoti īsus gabalus.Kādas idejas?

Kondensāts izpūtējā
Offline
Edzhus
19. Apr 2009, 17:03 #5578

Kopš: 04. Dec 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 3840

Braucu ar: 4x5

Interesee kas e34 touringam staaveeja bagazniekaa blakus dankratam.. Un kur to var dabuut..?
Offline
Creators
19. Apr 2009, 17:06 #5579

Kopš: 04. Aug 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 779

Braucu ar:

Kursh sheit izplata POWERFLEX ?
Offline
andronss8
19. Apr 2009, 17:14 #5580

Kopš: 13. Feb 2009

No: Aizkraukle

Ziņojumi: 504

Braucu ar: e39 530i


19 Apr 2009, 16:49:14 ganters rakstīja:

19 Apr 2009, 16:46:24 andronss8 rakstīja:
Lieta sekojoša-kad pavelku kādu gabalu uz 180,un kad apstājos,pēc kāda laiciņa piešķiļot,balti dūmi gāžas no izpūtēja,nekādas kļūdas neuzrāda un motors darbojas normāli,pēc īsa mirkļa dūmi pazūd.Spiediens dzeses patrubokos normāls,eļļa uz ščupa ar ok. Ikdienā braucu ļoti īsus gabalus.Kādas idejas?

Kondensāts izpūtējā
Kui viņ zin.Varbūt kāda svece,vai spole pis prātu.Bet iet itkā lopā.ā,sory,e39 530i,03.g.
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, AiwaShuraLLP, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, linda, mrc, noisex, smudo