Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 72 viesi un 7 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Diskusijas par BMW modeļiem » BMW 5. sērija » E60/E61 (2003-2010)

Tēma: Par un ap 5er E60

AutorsZiņojums
CP17
03. Dec 2013, 12:47 #5481

Kopš: 17. Dec 2002

No: Zilupe

Ziņojumi: 17

Braucu ar: Sargenģeli

Pazvani INC, vai BR
Offline
Murphy
03. Dec 2013, 12:55 #5482

Kopš: 28. Nov 2003

No: Sigulda

Ziņojumi: 8511

Braucu ar: Arteon SB R line, F39 M sport


03 Dec 2013, 12:42:55 Puxxx rakstīja:

03 Dec 2013, 12:38:03 CP17 rakstīja:
Kautkad par kautkādiem resetiem esmu dzirdējis.

nu nu? kur kas kaa?



No vairākiem mehāniķiem dzirdēju ka nevajagot to labāk darīt. Varot sapist kārbu
Online
6500
03. Dec 2013, 13:03 #5483

Kopš: 19. Feb 2007

Ziņojumi: 15715

Braucu ar:

BMW E61 LCI aizm. lampas...160LVL


-----------------
www.hgkracing.com
Offline
protams
03. Dec 2013, 13:06 #5484

Kopš: 11. Nov 2005

Ziņojumi: 6033

Braucu ar: NS7


03 Dec 2013, 12:35:34 Puxxx rakstīja:
varbūt muļķīgs jautājums - e60 nav gadījumā kārbām kaut kādi updateiti, pārprogrammēšanas vai kaut kas tāds? kaut kur pa ausu galam ir kas tāds dzirdēts, bet vai tās nav pieturas tantu klačas?

Servisā var atjaunot rūpnīcas parametrus kārbai.

-----------------
Tradicionāli - vīrietis ar sievieti - auto ar iekšdedzes dzinēju!
Offline
Martiii
03. Dec 2013, 15:06 #5485

Kopš: 09. Jun 2003

Ziņojumi: 1108

Braucu ar: F11

Man pārprogrammēja kārbu vecajā basse motors uz ganību dambi. Samaksāju tur kaut kādus 20-30 rubuļus. Pabraucu 2 mēnešus un nošķīlu, drošvien dēļ pārprogrammētās kārbas
Offline
dainiiz
03. Dec 2013, 15:11 #5486

Kopš: 18. Jun 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 5244

Braucu ar: 125mm


03 Dec 2013, 15:06:41 Martiii rakstīja:
Man pārprogrammēja kārbu vecajā basse motors uz ganību dambi. Samaksāju tur kaut kādus 20-30 rubuļus. Pabraucu 2 mēnešus un nošķīlu, drošvien dēļ pārprogrammētās kārbas


gan jau ka taa, nebuutu paarrogrameejis varbuut noskiltu naakamajaa dienaa

[ Šo ziņu laboja dainiiz, 03 Dec 2013, 15:12:13 ]

Offline
Kaross
03. Dec 2013, 15:57 #5487

Kopš: 21. Oct 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 4476

Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2


03 Dec 2013, 12:42:55 Puxxx rakstīja:

03 Dec 2013, 12:38:03 CP17 rakstīja:
Kautkad par kautkādiem resetiem esmu dzirdējis.

nu nu? kur kas kaa?



Varu izdarīt ja interesē. tikai no tā nekādas jēgas, jo tādā veidā tiek nodzēstas adaptācijas.
Adaptācijas, kur laika gaitā kārba elektronika pielāgojas kārbas dilumam u.t.t. eļļas kvalitātei.
Nodzēšot adaptācijas kārba var sākt slēgties sliktāk ja ir jau palietota, bet pabraukājot parasti atgūst iepriekšējo slēgšanas kvalitāti. Reizēm sāk slēgties labāk, bet reti. Tas gan ir pēc nepareizām eļļas maiņām vai ar pazeminātu līmeni, kad pabraukts.
Garš stāsts, bet nu šīs kārbas elektronikā diezgan esmu ieurbies.

-----------------
Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
http://www.kaross-chip.lv
http://www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
Offline
ls-84
03. Dec 2013, 16:09 #5488

Kopš: 15. Jul 2008

No: Jūrmala

Ziņojumi: 177

Braucu ar: e60


02 Dec 2013, 19:34:39 ls-84 rakstīja:
Sveiki.

Vai kāds var man pastāstīt, kas tas par tehnisko caurumu bildē? Vai viņam tur tādam "plikam" ir jābūt t.i. vai gadījumā nav jābūt kaut kādam aizbāznim vai vai kaut kam citam? Kam viņš ir paredzēts? Ir pamatotas aizdomas, ka pa šo tehnisko caurumu vai kā, lai viņu sauc notiek eļļas noplūde


p.s. runa iet par E60 525i






Vai tiešām nevienam nav ideju???

Vai gadījumā bildē redzamā skrūve varētu būt īstā?


Ja jā, tad kāds varētu būt šīs skrūves kods? Vai 11127529997 ?

Snx
Offline
aivis328
03. Dec 2013, 16:27 #5489

Kopš: 28. Jan 2007

Ziņojumi: 344

Braucu ar:

Steidazmi tiek meklets lietots e60 523i 2005gada ecu/airbag gateway module part num 6975686
ja kadam ir tad ludzu pm ar cenu un kontaktiem

[ Šo ziņu laboja aivis328, 03 Dec 2013, 16:28:53 ]

Offline
ozo
03. Dec 2013, 21:03 #5490

Kopš: 27. Oct 2005

Ziņojumi: 19054

Braucu ar: Braucu ar

Paskolojiet mani par E60 ekrāniem.
Ja pareizi saprotu, tad viņi dalās CID; CIC un CCC.

CID ir pieejams ar mazo un lielo ekrānu vai CID ir mazais un CIC jau ir lielais ekrāns?
Offline
Vinsents
03. Dec 2013, 21:43 #5491

Kopš: 10. Jun 2012

Ziņojumi: 128

Braucu ar: E61 525d

Vai kādam E61 īpašniekiem nav bijis čakars ar aizmugurējā loga apsildi? Vai nav bijis pie vainas "trokšņu filtrs", kas ir ieslēgts loga apsildes ķēdē?
Offline
Fausts
03. Dec 2013, 21:44 #5492

Kopš: 30. Nov 2002

Ziņojumi: 2227

Braucu ar: BMW 730 X-drive G11

interesanta sakritiiba, bet man tieshi e61 aizmugureejais logs beidza apsildiities...burtiski paaris dienas atpakalj!

un veel kaads varbuut var padaliities ar info....saacis shvirksteet pechkas motorinjsh...noveerots, ka tas paraadiijaas ar pirmajiem aukstumiem, izteikti paraadaas griezhoties pa labi!kas par vainu....kur jaabrauc?

[ Šo ziņu laboja Fausts, 03 Dec 2013, 21:46:47 ]

Offline
6500
03. Dec 2013, 21:49 #5493

Kopš: 19. Feb 2007

Ziņojumi: 15715

Braucu ar:

pm..ja vajag logu

-----------------
www.hgkracing.com
Offline
d-str
03. Dec 2013, 22:07 #5494

Kopš: 24. Apr 2012

Ziņojumi: 47

Braucu ar:


03 Dec 2013, 21:43:08 Vinsents rakstīja:
Vai kādam E61 īpašniekiem nav bijis čakars ar aizmugurējā loga apsildi? Vai nav bijis pie vainas "trokšņu filtrs", kas ir ieslēgts loga apsildes ķēdē?


Man sākumā beidza apsildīties logs un pēc pāris mēnešiem arī logu slotiņa atteicās strādāt. Iemesls - vadi pušu. Un tas viss 4 gadus vecam/jaunam auto. Dzerman inzheneeriing.....
Servisā teica ka tā esot visiem, kas aizmuguri bieži virina.

[ Šo ziņu laboja d-str, 03 Dec 2013, 22:07:59 ]

Offline
Vinsents
03. Dec 2013, 22:40 #5495

Kopš: 10. Jun 2012

Ziņojumi: 128

Braucu ar: E61 525d

Šoreiz vadi nav pušu bagāžnieka vāka eņģē. bet tie ir bijuši pušu divas reizes:
1. neatslēdzās stikla veramā daļa-vadi pušu
2. nestādāja centrālā atslēga no pults- vadi pušu uz atslēgas radio signāla uztvērēja moduli.

Tagad izskatās, spriegums pazūd "trokšņu filtrā", kas ir jumtā zem abšivkas.
Offline
icy
04. Dec 2013, 16:24 #5496

Kopš: 19. Sep 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 474

Braucu ar: E61 530d


03 Dec 2013, 22:40:05 Vinsents rakstīja:
Šoreiz vadi nav pušu bagāžnieka vāka eņģē. bet tie ir bijuši pušu divas reizes:
1. neatslēdzās stikla veramā daļa-vadi pušu
2. nestādāja centrālā atslēga no pults- vadi pušu uz atslēgas radio signāla uztvērēja moduli.

Tagad izskatās, spriegums pazūd "trokšņu filtrā", kas ir jumtā zem abšivkas.



arii kaut kas liidziigs
nestradaa logu apsilde
slikti uztver atslega
slikti uztver radio
nevar atvert aimugurejo logu (e61)
doma ka Diversity anntena vareetu buut pie vainas visam, jo ieprieksh visus vadus biju jau partaisiijis, bet tomeer....
PS: Senson auto vispaar straadaa veel? agraak bija maajas lapa, bet tagad kka nosviidis no neta, ka arii epasti atrubiiti stranno
Offline
Sancho1
04. Dec 2013, 22:08 #5497

Kopš: 23. Nov 2004

Ziņojumi: 782

Braucu ar: Audi S6 V10 5.2

Varbuut kaadam ir idejas kas vareetu buut jaapaarbauda / jaanomaina manam 535d

Nopirku bluetooth OBD un smuki caur Torque app piesleedzos, lai nochekotu raadiitaajus utt..

Saakumaa secinaaju, ka pat peec 15 min braukshanas motora temoeratuura nepaceljas augstaak par 60C, samainiiju mazo termostatu un tagad kaapj liidz kaadiem 80C, vakar peec pusstundas sastreegumaa knapi 90C. Lielais termostats arii buus jaamaina?

Un jaa... tas degvielas pateerinjsh... videeji 12L. it kaa jau vienalga, bet tad es labaak izveelos kaut kaadu 4.2 benziina Audi S8 ar taadu pashu pateerinju. Shodien patesteeju pa shoseju, pat mieriigi braucot 90km/h, nekas mazaak par 9.5 - 11L nenotiek... nav kaut kas kaartiibaa un vajadzeetu to noveerst.
Motora kljuudu nav.
Offline
dainiiz
04. Dec 2013, 22:23 #5498

Kopš: 18. Jun 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 5244

Braucu ar: 125mm


04 Dec 2013, 22:08:16 Sancho1 rakstīja:
Varbuut kaadam ir idejas kas vareetu buut jaapaarbauda / jaanomaina manam 535d

Nopirku bluetooth OBD un smuki caur Torque app piesleedzos, lai nochekotu raadiitaajus utt..

Saakumaa secinaaju, ka pat peec 15 min braukshanas motora temoeratuura nepaceljas augstaak par 60C, samainiiju mazo termostatu un tagad kaapj liidz kaadiem 80C, vakar peec pusstundas sastreegumaa knapi 90C. Lielais termostats arii buus jaamaina?

Un jaa... tas degvielas pateerinjsh... videeji 12L. it kaa jau vienalga, bet tad es labaak izveelos kaut kaadu 4.2 benziina Audi S8 ar taadu pashu pateerinju. Shodien patesteeju pa shoseju, pat mieriigi braucot 90km/h, nekas mazaak par 9.5 - 11L nenotiek... nav kaut kas kaartiibaa un vajadzeetu to noveerst.
Motora kljuudu nav.



Nu par to pateerinu kuraa mirklii kaads 4.2 bendziins teeree 12 litrus)) man zem 18 nesanaaca ar a8 4.2, soseja protams ap 10.

535d pa pilseetu man bija 11.7, pa soseju 7.2,

Un tikai nesaakat ka 535d need neko un iet labaak par m5)))

[ Šo ziņu laboja dainiiz, 04 Dec 2013, 22:25:07 ]

Offline
Sancho1
04. Dec 2013, 23:28 #5499

Kopš: 23. Nov 2004

Ziņojumi: 782

Braucu ar: Audi S6 V10 5.2


04 Dec 2013, 22:23:51 dainiiz rakstīja:

04 Dec 2013, 22:08:16 Sancho1 rakstīja:
Varbuut kaadam ir idejas kas vareetu buut jaapaarbauda / jaanomaina manam 535d

Nopirku bluetooth OBD un smuki caur Torque app piesleedzos, lai nochekotu raadiitaajus utt..

Saakumaa secinaaju, ka pat peec 15 min braukshanas motora temoeratuura nepaceljas augstaak par 60C, samainiiju mazo termostatu un tagad kaapj liidz kaadiem 80C, vakar peec pusstundas sastreegumaa knapi 90C. Lielais termostats arii buus jaamaina?

Un jaa... tas degvielas pateerinjsh... videeji 12L. it kaa jau vienalga, bet tad es labaak izveelos kaut kaadu 4.2 benziina Audi S8 ar taadu pashu pateerinju. Shodien patesteeju pa shoseju, pat mieriigi braucot 90km/h, nekas mazaak par 9.5 - 11L nenotiek... nav kaut kas kaartiibaa un vajadzeetu to noveerst.
Motora kljuudu nav.



Nu par to pateerinu kuraa mirklii kaads 4.2 bendziins teeree 12 litrus)) man zem 18 nesanaaca ar a8 4.2, soseja protams ap 10.

535d pa pilseetu man bija 11.7, pa soseju 7.2,

Un tikai nesaakat ka 535d need neko un iet labaak par m5)))


Man S8 videejais bija 12-13, logjiski, ja min tad arii eed.
Nu redzi, man diendienaa 90% ir pa shoseju un videejais ir 12.5L
Offline
Kaross
05. Dec 2013, 00:01 #5500

Kopš: 21. Oct 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 4476

Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2


04 Dec 2013, 22:23:51 dainiiz rakstīja:

04 Dec 2013, 22:08:16 Sancho1 rakstīja:
Varbuut kaadam ir idejas kas vareetu buut jaapaarbauda / jaanomaina manam 535d

Nopirku bluetooth OBD un smuki caur Torque app piesleedzos, lai nochekotu raadiitaajus utt..

Saakumaa secinaaju, ka pat peec 15 min braukshanas motora temoeratuura nepaceljas augstaak par 60C, samainiiju mazo termostatu un tagad kaapj liidz kaadiem 80C, vakar peec pusstundas sastreegumaa knapi 90C. Lielais termostats arii buus jaamaina?

Un jaa... tas degvielas pateerinjsh... videeji 12L. it kaa jau vienalga, bet tad es labaak izveelos kaut kaadu 4.2 benziina Audi S8 ar taadu pashu pateerinju. Shodien patesteeju pa shoseju, pat mieriigi braucot 90km/h, nekas mazaak par 9.5 - 11L nenotiek... nav kaut kas kaartiibaa un vajadzeetu to noveerst.
Motora kljuudu nav.



Nu par to pateerinu kuraa mirklii kaads 4.2 bendziins teeree 12 litrus)) man zem 18 nesanaaca ar a8 4.2, soseja protams ap 10.

535d pa pilseetu man bija 11.7, pa soseju 7.2,

Un tikai nesaakat ka 535d need neko un iet labaak par m5)))


man ar to pašu tavējo bijušo minot kārtīgi ir 12,5 pilsētā. ~7,5l ārpusē. Bet nu par S8 iet labāk, tas gan.

-----------------
Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
http://www.kaross-chip.lv
http://www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, AiwaShuraLLP, Angelz, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo