Autors | Ziņojums |
CP17  | 03. Dec 2013, 12:47 |
#5481
|
|
 Kopš: 17. Dec 2002
No: Zilupe
Ziņojumi: 17
Braucu ar: Sargenģeli
| Pazvani INC, vai BR |
Offline | |
|
Murphy  | 03. Dec 2013, 12:55 |
#5482
|
|
 Kopš: 28. Nov 2003
No: Sigulda
Ziņojumi: 8511
Braucu ar: Arteon SB R line, F39 M sport
|
03 Dec 2013, 12:42:55 Puxxx rakstīja:
03 Dec 2013, 12:38:03 CP17 rakstīja:
Kautkad par kautkādiem resetiem esmu dzirdējis.
nu nu? kur kas kaa?
No vairākiem mehāniķiem dzirdēju ka nevajagot to labāk darīt. Varot sapist kārbu |
Online | |
|
6500  | 03. Dec 2013, 13:03 |
#5483
|
|
 Kopš: 19. Feb 2007
Ziņojumi: 15715
Braucu ar:
| BMW E61 LCI aizm. lampas...160LVL
----------------- www.hgkracing.com |
Offline | |
|
protams  | 03. Dec 2013, 13:06 |
#5484
|
|
 Kopš: 11. Nov 2005
Ziņojumi: 6033
Braucu ar: NS7
|
03 Dec 2013, 12:35:34 Puxxx rakstīja:
varbūt muļķīgs jautājums - e60 nav gadījumā kārbām kaut kādi updateiti, pārprogrammēšanas vai kaut kas tāds? kaut kur pa ausu galam ir kas tāds dzirdēts, bet vai tās nav pieturas tantu klačas?
Servisā var atjaunot rūpnīcas parametrus kārbai.
----------------- Tradicionāli - vīrietis ar sievieti - auto ar iekšdedzes dzinēju! |
Offline | |
|
Martiii | 03. Dec 2013, 15:06 |
#5485
|
|
 Kopš: 09. Jun 2003
Ziņojumi: 1108
Braucu ar: F11
| Man pārprogrammēja kārbu vecajā basse motors uz ganību dambi. Samaksāju tur kaut kādus 20-30 rubuļus. Pabraucu 2 mēnešus un nošķīlu, drošvien dēļ pārprogrammētās kārbas  |
Offline | |
|
dainiiz | 03. Dec 2013, 15:11 |
#5486
|
|
 Kopš: 18. Jun 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 5244
Braucu ar: 125mm
|
03 Dec 2013, 15:06:41 Martiii rakstīja:
Man pārprogrammēja kārbu vecajā basse motors uz ganību dambi. Samaksāju tur kaut kādus 20-30 rubuļus. Pabraucu 2 mēnešus un nošķīlu, drošvien dēļ pārprogrammētās kārbas 
gan jau ka taa, nebuutu paarrogrameejis varbuut noskiltu naakamajaa dienaa  [ Šo ziņu laboja dainiiz, 03 Dec 2013, 15:12:13 ] |
Offline | |
|
Kaross  | 03. Dec 2013, 15:57 |
#5487
|
|
 Kopš: 21. Oct 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 4476
Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2
|
03 Dec 2013, 12:42:55 Puxxx rakstīja:
03 Dec 2013, 12:38:03 CP17 rakstīja:
Kautkad par kautkādiem resetiem esmu dzirdējis.
nu nu? kur kas kaa?
Varu izdarīt ja interesē. tikai no tā nekādas jēgas, jo tādā veidā tiek nodzēstas adaptācijas.
Adaptācijas, kur laika gaitā kārba elektronika pielāgojas kārbas dilumam u.t.t. eļļas kvalitātei.
Nodzēšot adaptācijas kārba var sākt slēgties sliktāk ja ir jau palietota, bet pabraukājot parasti atgūst iepriekšējo slēgšanas kvalitāti. Reizēm sāk slēgties labāk, bet reti. Tas gan ir pēc nepareizām eļļas maiņām vai ar pazeminātu līmeni, kad pabraukts.
Garš stāsts, bet nu šīs kārbas elektronikā diezgan esmu ieurbies.
----------------- Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
http://www.kaross-chip.lv
http://www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
|
Offline | |
|
ls-84 | 03. Dec 2013, 16:09 |
#5488
|
|
 Kopš: 15. Jul 2008
No: Jūrmala
Ziņojumi: 177
Braucu ar: e60
|
02 Dec 2013, 19:34:39 ls-84 rakstīja:
Sveiki.
Vai kāds var man pastāstīt, kas tas par tehnisko caurumu bildē? Vai viņam tur tādam "plikam" ir jābūt t.i. vai gadījumā nav jābūt kaut kādam aizbāznim vai vai kaut kam citam? Kam viņš ir paredzēts? Ir pamatotas aizdomas, ka pa šo tehnisko caurumu vai kā, lai viņu sauc notiek eļļas noplūde 
p.s. runa iet par E60 525i
Vai tiešām nevienam nav ideju???
Vai gadījumā bildē redzamā skrūve varētu būt īstā?
Ja jā, tad kāds varētu būt šīs skrūves kods? Vai 11127529997 ?
Snx |
Offline | |
|
|
aivis328 | 03. Dec 2013, 16:27 |
#5489
|
|
 Kopš: 28. Jan 2007
Ziņojumi: 344
Braucu ar:
| Steidazmi tiek meklets lietots e60 523i 2005gada ecu/airbag gateway module part num 6975686
ja kadam ir tad ludzu pm ar cenu un kontaktiem
[ Šo ziņu laboja aivis328, 03 Dec 2013, 16:28:53 ] |
Offline | |
|
ozo  | 03. Dec 2013, 21:03 |
#5490
|
|
 Kopš: 27. Oct 2005
Ziņojumi: 19054
Braucu ar: Braucu ar
| Paskolojiet mani par E60 ekrāniem.
Ja pareizi saprotu, tad viņi dalās CID; CIC un CCC.
CID ir pieejams ar mazo un lielo ekrānu vai CID ir mazais un CIC jau ir lielais ekrāns?  |
Offline | |
|
Vinsents | 03. Dec 2013, 21:43 |
#5491
|
|
Kopš: 10. Jun 2012
Ziņojumi: 128
Braucu ar: E61 525d
| Vai kādam E61 īpašniekiem nav bijis čakars ar aizmugurējā loga apsildi? Vai nav bijis pie vainas "trokšņu filtrs", kas ir ieslēgts loga apsildes ķēdē? |
Offline | |
|
Fausts | 03. Dec 2013, 21:44 |
#5492
|
|
Kopš: 30. Nov 2002
Ziņojumi: 2227
Braucu ar: BMW 730 X-drive G11
| interesanta sakritiiba, bet man tieshi e61 aizmugureejais logs beidza apsildiities... burtiski paaris dienas atpakalj!
un veel kaads varbuut var padaliities ar info....saacis shvirksteet pechkas motorinjsh...noveerots, ka tas paraadiijaas ar pirmajiem aukstumiem, izteikti paraadaas griezhoties pa labi! kas par vainu....kur jaabrauc? [ Šo ziņu laboja Fausts, 03 Dec 2013, 21:46:47 ] |
Offline | |
|
6500  | 03. Dec 2013, 21:49 |
#5493
|
|
 Kopš: 19. Feb 2007
Ziņojumi: 15715
Braucu ar:
| pm..ja vajag logu 
----------------- www.hgkracing.com |
Offline | |
|
d-str | 03. Dec 2013, 22:07 |
#5494
|
|
Kopš: 24. Apr 2012
Ziņojumi: 47
Braucu ar:
|
03 Dec 2013, 21:43:08 Vinsents rakstīja:
Vai kādam E61 īpašniekiem nav bijis čakars ar aizmugurējā loga apsildi? Vai nav bijis pie vainas "trokšņu filtrs", kas ir ieslēgts loga apsildes ķēdē?
Man sākumā beidza apsildīties logs un pēc pāris mēnešiem arī logu slotiņa atteicās strādāt. Iemesls - vadi pušu. Un tas viss 4 gadus vecam/jaunam auto. Dzerman inzheneeriing.....
Servisā teica ka tā esot visiem, kas aizmuguri bieži virina.[ Šo ziņu laboja d-str, 03 Dec 2013, 22:07:59 ] |
Offline | |
|
Vinsents | 03. Dec 2013, 22:40 |
#5495
|
|
Kopš: 10. Jun 2012
Ziņojumi: 128
Braucu ar: E61 525d
| Šoreiz vadi nav pušu bagāžnieka vāka eņģē. bet tie ir bijuši pušu divas reizes:
1. neatslēdzās stikla veramā daļa-vadi pušu
2. nestādāja centrālā atslēga no pults- vadi pušu uz atslēgas radio signāla uztvērēja moduli.
Tagad izskatās, spriegums pazūd "trokšņu filtrā", kas ir jumtā zem abšivkas.
|
Offline | |
|
icy | 04. Dec 2013, 16:24 |
#5496
|
|
 Kopš: 19. Sep 2006
No: Rīga
Ziņojumi: 474
Braucu ar: E61 530d
|
03 Dec 2013, 22:40:05 Vinsents rakstīja:
Šoreiz vadi nav pušu bagāžnieka vāka eņģē. bet tie ir bijuši pušu divas reizes:
1. neatslēdzās stikla veramā daļa-vadi pušu
2. nestādāja centrālā atslēga no pults- vadi pušu uz atslēgas radio signāla uztvērēja moduli.
Tagad izskatās, spriegums pazūd "trokšņu filtrā", kas ir jumtā zem abšivkas.
arii kaut kas liidziigs
nestradaa logu apsilde
slikti uztver atslega
slikti uztver radio
nevar atvert aimugurejo logu (e61)
doma ka Diversity anntena vareetu buut pie vainas visam, jo ieprieksh visus vadus biju jau partaisiijis, bet tomeer....
PS: Senson auto vispaar straadaa veel? agraak bija maajas lapa, bet tagad kka nosviidis no neta, ka arii epasti atrubiiti stranno |
Offline | |
|
|
Sancho1  | 04. Dec 2013, 22:08 |
#5497
|
|
Kopš: 23. Nov 2004
Ziņojumi: 782
Braucu ar: Audi S6 V10 5.2
| Varbuut kaadam ir idejas kas vareetu buut jaapaarbauda / jaanomaina manam 535d
Nopirku bluetooth OBD un smuki caur Torque app piesleedzos, lai nochekotu raadiitaajus utt..
Saakumaa secinaaju, ka pat peec 15 min braukshanas motora temoeratuura nepaceljas augstaak par 60C, samainiiju mazo termostatu un tagad kaapj liidz kaadiem 80C, vakar peec pusstundas sastreegumaa knapi 90C. Lielais termostats arii buus jaamaina?
Un jaa... tas degvielas pateerinjsh... videeji 12L. it kaa jau vienalga, bet tad es labaak izveelos kaut kaadu 4.2 benziina Audi S8 ar taadu pashu pateerinju. Shodien patesteeju pa shoseju, pat mieriigi braucot 90km/h, nekas mazaak par 9.5 - 11L nenotiek... nav kaut kas kaartiibaa un vajadzeetu to noveerst.
Motora kljuudu nav. |
Offline | |
|
dainiiz | 04. Dec 2013, 22:23 |
#5498
|
|
 Kopš: 18. Jun 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 5244
Braucu ar: 125mm
|
04 Dec 2013, 22:08:16 Sancho1 rakstīja:
Varbuut kaadam ir idejas kas vareetu buut jaapaarbauda / jaanomaina manam 535d
Nopirku bluetooth OBD un smuki caur Torque app piesleedzos, lai nochekotu raadiitaajus utt..
Saakumaa secinaaju, ka pat peec 15 min braukshanas motora temoeratuura nepaceljas augstaak par 60C, samainiiju mazo termostatu un tagad kaapj liidz kaadiem 80C, vakar peec pusstundas sastreegumaa knapi 90C. Lielais termostats arii buus jaamaina?
Un jaa... tas degvielas pateerinjsh... videeji 12L. it kaa jau vienalga, bet tad es labaak izveelos kaut kaadu 4.2 benziina Audi S8 ar taadu pashu pateerinju. Shodien patesteeju pa shoseju, pat mieriigi braucot 90km/h, nekas mazaak par 9.5 - 11L nenotiek... nav kaut kas kaartiibaa un vajadzeetu to noveerst.
Motora kljuudu nav.
Nu par to pateerinu kuraa mirklii kaads 4.2 bendziins teeree 12 litrus )) man zem 18 nesanaaca ar a8 4.2, soseja protams ap 10.
535d pa pilseetu man bija 11.7, pa soseju 7.2,
Un tikai nesaakat ka 535d need neko un iet labaak par m5 )))[ Šo ziņu laboja dainiiz, 04 Dec 2013, 22:25:07 ] |
Offline | |
|
Sancho1  | 04. Dec 2013, 23:28 |
#5499
|
|
Kopš: 23. Nov 2004
Ziņojumi: 782
Braucu ar: Audi S6 V10 5.2
|
04 Dec 2013, 22:23:51 dainiiz rakstīja:
04 Dec 2013, 22:08:16 Sancho1 rakstīja:
Varbuut kaadam ir idejas kas vareetu buut jaapaarbauda / jaanomaina manam 535d
Nopirku bluetooth OBD un smuki caur Torque app piesleedzos, lai nochekotu raadiitaajus utt..
Saakumaa secinaaju, ka pat peec 15 min braukshanas motora temoeratuura nepaceljas augstaak par 60C, samainiiju mazo termostatu un tagad kaapj liidz kaadiem 80C, vakar peec pusstundas sastreegumaa knapi 90C. Lielais termostats arii buus jaamaina?
Un jaa... tas degvielas pateerinjsh... videeji 12L. it kaa jau vienalga, bet tad es labaak izveelos kaut kaadu 4.2 benziina Audi S8 ar taadu pashu pateerinju. Shodien patesteeju pa shoseju, pat mieriigi braucot 90km/h, nekas mazaak par 9.5 - 11L nenotiek... nav kaut kas kaartiibaa un vajadzeetu to noveerst.
Motora kljuudu nav.
Nu par to pateerinu kuraa mirklii kaads 4.2 bendziins teeree 12 litrus )) man zem 18 nesanaaca ar a8 4.2, soseja protams ap 10.
535d pa pilseetu man bija 11.7, pa soseju 7.2,
Un tikai nesaakat ka 535d need neko un iet labaak par m5 )))
Man S8 videejais bija 12-13, logjiski, ja min tad arii eed.
Nu redzi, man diendienaa 90% ir pa shoseju un videejais ir 12.5L |
Offline | |
|
Kaross  | 05. Dec 2013, 00:01 |
#5500
|
|
 Kopš: 21. Oct 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 4476
Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2
|
04 Dec 2013, 22:23:51 dainiiz rakstīja:
04 Dec 2013, 22:08:16 Sancho1 rakstīja:
Varbuut kaadam ir idejas kas vareetu buut jaapaarbauda / jaanomaina manam 535d
Nopirku bluetooth OBD un smuki caur Torque app piesleedzos, lai nochekotu raadiitaajus utt..
Saakumaa secinaaju, ka pat peec 15 min braukshanas motora temoeratuura nepaceljas augstaak par 60C, samainiiju mazo termostatu un tagad kaapj liidz kaadiem 80C, vakar peec pusstundas sastreegumaa knapi 90C. Lielais termostats arii buus jaamaina?
Un jaa... tas degvielas pateerinjsh... videeji 12L. it kaa jau vienalga, bet tad es labaak izveelos kaut kaadu 4.2 benziina Audi S8 ar taadu pashu pateerinju. Shodien patesteeju pa shoseju, pat mieriigi braucot 90km/h, nekas mazaak par 9.5 - 11L nenotiek... nav kaut kas kaartiibaa un vajadzeetu to noveerst.
Motora kljuudu nav.
Nu par to pateerinu kuraa mirklii kaads 4.2 bendziins teeree 12 litrus )) man zem 18 nesanaaca ar a8 4.2, soseja protams ap 10.
535d pa pilseetu man bija 11.7, pa soseju 7.2,
Un tikai nesaakat ka 535d need neko un iet labaak par m5 )))
man ar to pašu tavējo bijušo minot kārtīgi ir 12,5 pilsētā. ~7,5l ārpusē. Bet nu par S8 iet labāk, tas gan. 
----------------- Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
http://www.kaross-chip.lv
http://www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
|
Offline | |
|