Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 138 viesi un 9 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » FLEIMS

Tēma: Banānrepublika V

AutorsZiņojums
Oo_jaa_rs
17. Jan 2024, 18:08 #5361

Kopš: 14. Nov 2016

No: Rīga

Ziņojumi: 625

Braucu ar: Subaru


17 Jan 2024, 01:02:33 @Mizx rakstīja:

17 Jan 2024, 00:34:36 @user rakstīja:
ā nu tas jau ir interesantāk

bet nu krustojumā ar Brīvības ielu toč bija jātais 2 līmeņu bruaktuve - tilts, tunelis, jebkas, bet nu ne luksofors
Varbūt ar datoru pamodelējot izrādītos, ka pat liels aplis tur būtu labāks kā luksofors.


Gribu redzēt funkcionējošu apli, kuram cauri iet tramvajs!
Offline
CP17
17. Jan 2024, 18:16 #5362

Kopš: 17. Dec 2002

No: Zilupe

Ziņojumi: 17

Braucu ar: Sargenģeli


17 Jan 2024, 18:08:50 @Oo_jaa_rs rakstīja:

17 Jan 2024, 01:02:33 @Mizx rakstīja:

17 Jan 2024, 00:34:36 @user rakstīja:
ā nu tas jau ir interesantāk

bet nu krustojumā ar Brīvības ielu toč bija jātais 2 līmeņu bruaktuve - tilts, tunelis, jebkas, bet nu ne luksofors
Varbūt ar datoru pamodelējot izrādītos, ka pat liels aplis tur būtu labāks kā luksofors.


Gribu redzēt funkcionējošu apli, kuram cauri iet tramvajs!

Nafig vispār tas tramvajs vajadzīgs? Cik daudz ceļa seguma aizņem tramvaja infrastruktūra?
Offline
Samsasi
17. Jan 2024, 18:23 #5363

Kopš: 01. Nov 2014

Ziņojumi: 5081

Braucu ar:


17 Jan 2024, 12:53:23 @Digital rakstīja:

17 Jan 2024, 12:25:28 @RSAWorkshop rakstīja:

17 Jan 2024, 11:43:27 @bills rakstīja:
Kurā universitātē māca satiksmes plānošanu?

Pēc nosaukuma spriežot tas varētu būt TSI, man šķiet, ka tur māca loģistiku. Satiksmes plānošana ir kaut kas uz to pusi


Nekur LT to nemāca. RTU pie ceļubūves ir neliels kurs par satiksmes organizāciju. Vecie speciālisti ir māčijušies Maskavā savlaik, tur bija atsevišķi tieši par šo tēmu, bet tas vēl padomijā.
Savlaik sajā nozarē nsotrādāju 7 gadus, raudāt gribās, kādi cirvji ir šajā nozarē, valsts struktūrās utt, tur ir tālu no sajēga par to visu, tapēc arī rezultāts tāds lielākoties.


ja es pareizi saprotu, tad rīgas pilstplānotaji ar izglītību nākuši no Holandes....
Offline
RVR
17. Jan 2024, 18:25 #5364

Kopš: 18. Sep 2008

Ziņojumi: 22585

Braucu ar: RVR


17 Jan 2024, 18:16:14 @CP17 rakstīja:

Nafig vispār tas tramvajs vajadzīgs? Cik daudz ceļa seguma aizņem tramvaja infrastruktūra?


Katrs tramvajs aizved daudz vairāk cilvēku nekā jebkurš autobuss vai trolejbuss.
3 vagonu jaunajā Škodā ir 300 vietu, vecajos tramvajos un 4 vagonu Škodā vēl vairāk.
Ja tā tramvaja tur nebūtu, attiecīgi ļoti pieaugtu autobusu/trolejbusu skaits un būtu vēl lielāki sastrēgumi.
Offline
RVR
17. Jan 2024, 18:28 #5365

Kopš: 18. Sep 2008

Ziņojumi: 22585

Braucu ar: RVR


17 Jan 2024, 18:23:55 @Samsasi rakstīja:

ja es pareizi saprotu, tad rīgas pilstplānotaji ar izglītību nākuši no Holandes....


Ja Tu domā V.K., tad viņš tur vairs nestrādā, jo ZB.
Jebkurā gadījumā, viņš ir jauns čalis un ne jau viņš plānoja visu to, ko tagad īsteno. Tāda Austrumu maģistrāle bija plānos jau padomju laikā. Tāpēc arī pirmais uzbūvētais posms (no VEFa uz kapiem) ir tik vecs, jo to sāka būvēt vēl tad.
Offline
Samsasi
17. Jan 2024, 18:32 #5366

Kopš: 01. Nov 2014

Ziņojumi: 5081

Braucu ar:


17 Jan 2024, 18:28:05 @RVR rakstīja:

17 Jan 2024, 18:23:55 @Samsasi rakstīja:

ja es pareizi saprotu, tad rīgas pilstplānotaji ar izglītību nākuši no Holandes....


Ja Tu domā V.K., tad viņš tur vairs nestrādā, jo ZB.
Jebkurā gadījumā, viņš ir jauns čalis un ne jau viņš plānoja visu to, ko tagad īsteno. Tāda Austrumu maģistrāle bija plānos jau padomju laikā. Tāpēc arī pirmais uzbūvētais posms (no VEFa uz kapiem) ir tik vecs, jo to sāka būvēt vēl tad.


nēnu a kas pēc viņa, nebij jautkāds made in nl atkal? vai prosta kartupelis kāds?
btw karton, reizem lai aizrādītu par primitīviem kasjakiem, nevajag obligāti kabatā transporta planošanas diplomu
Offline
CP17
17. Jan 2024, 18:32 #5367

Kopš: 17. Dec 2002

No: Zilupe

Ziņojumi: 17

Braucu ar: Sargenģeli


17 Jan 2024, 18:25:17 @RVR rakstīja:

17 Jan 2024, 18:16:14 @CP17 rakstīja:

Nafig vispār tas tramvajs vajadzīgs? Cik daudz ceļa seguma aizņem tramvaja infrastruktūra?


Katrs tramvajs aizved daudz vairāk cilvēku nekā jebkurš autobuss vai trolejbuss.
3 vagonu jaunajā Škodā ir 300 vietu, vecajos tramvajos un 4 vagonu Škodā vēl vairāk.
Ja tā tramvaja tur nebūtu, attiecīgi ļoti pieaugtu autobusu/trolejbusu skaits un būtu vēl lielāki sastrēgumi.

Nu lai arī ir viņiem tur 300 vietas, tik brauc vienlaicīgi tur max 50 cilvēku.
Es vnk iedomājos, ja nahrenizētu sliedes piemēram no Vefa līdz Juglai un to visu atvēlētu auto utt, vai vnk pielīdzinātu sliežu līmeni ar brauktuvi un palaistu auto braukt, vai tad arī no Juglas līdz Teikai no rīta, vakarā atpakaļ būtu jābrauc 50min?

[ Šo ziņu laboja CP17, 17 Jan 2024, 18:41:52 ]

Offline
markelis
17. Jan 2024, 18:43 #5368

Kopš: 28. Oct 2002

Ziņojumi: 12986

Braucu ar: eFku


17 Jan 2024, 18:32:53 @CP17 rakstīja:

17 Jan 2024, 18:25:17 @RVR rakstīja:

17 Jan 2024, 18:16:14 @CP17 rakstīja:

Nafig vispār tas tramvajs vajadzīgs? Cik daudz ceļa seguma aizņem tramvaja infrastruktūra?


Katrs tramvajs aizved daudz vairāk cilvēku nekā jebkurš autobuss vai trolejbuss.
3 vagonu jaunajā Škodā ir 300 vietu, vecajos tramvajos un 4 vagonu Škodā vēl vairāk.
Ja tā tramvaja tur nebūtu, attiecīgi ļoti pieaugtu autobusu/trolejbusu skaits un būtu vēl lielāki sastrēgumi.

Nu lai arī ir viņiem tur 300 vietas, tik brauc vienlaicīgi tur max 50 cilvēku.
Es vnk iedomājos, ja nahrenizētu sliedes piemēram no Vefa līdz Juglai un to visu atvēlētu auto utt, vai vnk pielīdzinātu sliežu līmeni ar brauktuvi un palaistu auto braukt, vai tad arī no Juglas līdz Teikai no rīta, vakarā atpakaļ būtu jābrauc 50min?

un kur vinji visi vefaa paliktu? veel tikai vajadzeetu no vefa tuneli liidz vantiniekam, vai veel labaak liidz spicei un probleema atrisinaata.
Offline
RVR
17. Jan 2024, 19:16 #5369

Kopš: 18. Sep 2008

Ziņojumi: 22585

Braucu ar: RVR

Tieši tā, "pudeles kakls" taču paliktu, attiecīgi neko daudz labāk nepaliktu. Plus ne jau visur Brīvības ielā ir tramvajs, no VEF līdz Alfai tas taču brauc pa paralēlo Ropažu ielu.
Offline
CP17
17. Jan 2024, 19:21 #5370

Kopš: 17. Dec 2002

No: Zilupe

Ziņojumi: 17

Braucu ar: Sargenģeli


17 Jan 2024, 19:16:18 @RVR rakstīja:
Tieši tā, "pudeles kakls" taču paliktu, attiecīgi neko daudz labāk nepaliktu. Plus ne jau visur Brīvības ielā ir tramvajs, no VEF līdz Alfai tas taču brauc pa paralēlo Ropažu ielu.

Kāds pudeles kakls? Tramvaja vietā brauktu autobusi, autiņiem cik joslas būtu uz Ropažu ielas, Brīvības ielas? Kad tā līnija bija zīmēta uz papīra? Kad pa Ļeņina ielu brauca trīs moskviči, 2 žiguļi un 1na volga?
Offline
markelis
17. Jan 2024, 19:25 #5371

Kopš: 28. Oct 2002

Ziņojumi: 12986

Braucu ar: eFku


17 Jan 2024, 19:21:12 @CP17 rakstīja:

17 Jan 2024, 19:16:18 @RVR rakstīja:
Tieši tā, "pudeles kakls" taču paliktu, attiecīgi neko daudz labāk nepaliktu. Plus ne jau visur Brīvības ielā ir tramvajs, no VEF līdz Alfai tas taču brauc pa paralēlo Ropažu ielu.

Kāds pudeles kakls? Tramvaja vietā brauktu autobusi, autiņiem cik joslas būtu uz Ropažu ielas, Brīvības ielas? Kad tā līnija bija zīmēta uz papīra? Kad pa Ļeņina ielu brauca trīs moskviči, 2 žiguļi un 1na volga?


tu trolljo? nu autinji pa 5-6 jooslaam pa fikso bez stoperiem aizbrauc liidz vefam un taalaak? lielaakai daljai no vinjiem vajag taalaak uz centra pusi. un tur priekshaa vef tilts.
Offline
CP17
17. Jan 2024, 19:31 #5372

Kopš: 17. Dec 2002

No: Zilupe

Ziņojumi: 17

Braucu ar: Sargenģeli


17 Jan 2024, 19:25:30 @markelis rakstīja:

17 Jan 2024, 19:21:12 @CP17 rakstīja:

17 Jan 2024, 19:16:18 @RVR rakstīja:
Tieši tā, "pudeles kakls" taču paliktu, attiecīgi neko daudz labāk nepaliktu. Plus ne jau visur Brīvības ielā ir tramvajs, no VEF līdz Alfai tas taču brauc pa paralēlo Ropažu ielu.

Kāds pudeles kakls? Tramvaja vietā brauktu autobusi, autiņiem cik joslas būtu uz Ropažu ielas, Brīvības ielas? Kad tā līnija bija zīmēta uz papīra? Kad pa Ļeņina ielu brauca trīs moskviči, 2 žiguļi un 1na volga?


tu trolljo? nu autinji pa 5-6 jooslaam pa fikso bez stoperiem aizbrauc liidz vefam un taalaak? lielaakai daljai no vinjiem vajag taalaak uz centra pusi. un tur priekshaa vef tilts.
nea
Offline
CP17
17. Jan 2024, 19:33 #5373

Kopš: 17. Dec 2002

No: Zilupe

Ziņojumi: 17

Braucu ar: Sargenģeli


17 Jan 2024, 19:25:30 @markelis rakstīja:
tu trolljo?

arī, bet vnk aizdomājos
Offline
RVR
17. Jan 2024, 19:33 #5374

Kopš: 18. Sep 2008

Ziņojumi: 22585

Braucu ar: RVR

Varbūt cilvēks atpūšas un bauda kādu dzērienu, un tad rodas idejas dzīves uzlabošanai

Bet tas neies cauri, ne dēļ pudeles kakla pie VEFa, ne dēļ daudz kā cita, tai skaitā, arī dēļ ES "zaļā kursa" naudu tramvaja būvēšanai dabūt varētu, bet tramvaja nojaukšanai noteikti nē

Offline
kaprons
17. Jan 2024, 19:38 #5375

Kopš: 20. Jan 2018

No: Salacgrīva

Ziņojumi: 5248

Braucu ar: Ātrumu, kas nogalina...

Klau, to VEF tiltu nevar uztaisīt platāku dēļ blakus mājām utt fiziski, vai arī kautkāds debiloīdu piegājiens, ka senāk bija bruģis un ar tādu sūdu šauru tiltu pietika, un tāpēc tā tam būs būt laiku laikos
Offline
RVR
17. Jan 2024, 19:44 #5376

Kopš: 18. Sep 2008

Ziņojumi: 22585

Braucu ar: RVR

Izdarīt teorētiski var visu, arī mājas atpirkt un nojaukt, tikai jautājums, vai tik milzīgas izmaksas ir tā vērtas...
Offline
RaL
17. Jan 2024, 19:47 #5377

Kopš: 23. Jul 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 3805

Braucu ar: kruīzu


17 Jan 2024, 19:38:43 @kaprons rakstīja:
Klau, to VEF tiltu nevar uztaisīt platāku dēļ blakus mājām utt fiziski, vai arī kautkāds debiloīdu piegājiens, ka senāk bija bruģis un ar tādu sūdu šauru tiltu pietika, un tāpēc tā tam būs būt laiku laikos


Tur plūsma uzlabotos jau vien no tā, ka to bruģi nomainītu pret līdzenu asfaltu uz tilta un tiltam centra pusē tajā krustojumā...

Lai uztaisītu būtiski platāku, tur tiešām kādas ēkas ir jānojauc. Tagad ir kaut kāda projekta apspriešana/ideju iesniegšana tieši par šo tiltu. Plānā paliek tikpat auto joslas, varbūt nedaudz platākas un ietves platākas. Linku tagad uzreiz neatradīšu. Par bruģi vairs neatceros, vai plāno saglabāt vai samainīt

P.s. tur zem tilta Vef pusē ir abas pusēs ielas, kas nodrošina piekļuvi ēkām un no citurienes nevar piebraukt, tādēļ neko tur nemainīs

[ Šo ziņu laboja RaL, 17 Jan 2024, 19:50:02 ]

Offline
kaprons
17. Jan 2024, 19:47 #5378

Kopš: 20. Jan 2018

No: Salacgrīva

Ziņojumi: 5248

Braucu ar: Ātrumu, kas nogalina...

nu parēķinot notērētās pilsoņu stundas degvielu sastrēgumos laikam sanāktu no zelta uzcelt joprojām rentabls pasākums
Offline
kaprons
17. Jan 2024, 20:01 #5379

Kopš: 20. Jan 2018

No: Salacgrīva

Ziņojumi: 5248

Braucu ar: Ātrumu, kas nogalina...


17 Jan 2024, 19:47:24 @RaL rakstīja:
P.s. tur zem tilta Vef pusē ir abas pusēs ielas, kas nodrošina piekļuvi ēkām un no citurienes nevar piebraukt, tādēļ neko tur nemainīs


Rīgas pusē man liekas nav nekā īpaša tramvaju parka ēkas kautkādas
Otrā pusē dažas piecstāvenes kautkas tāds, cik maksā Rīgā piecstāvene- 2-3 mio laikam jau ir daudz
Reāli ir runa par kapeikām pret to papisto laiku gadu desmitu garumā

Drīzāk jau kautkādi idioti ieciklējušies uz noteiktu vēstures periodu, ko vajadzētu uzturēt dzīvu, braucot šodien zirgu karietēs
Offline
Elviss
17. Jan 2024, 20:38 #5380

Kopš: 02. May 2006

Ziņojumi: 22626

Braucu ar: VAZ 2101 80'

Lai atrisinātu satiksmes problēmu, jāatceļ sabiedriskā transporta joslas un jālikvidē velo joslas. Dažiem tikai tas nepatiks.

-----------------

RT Translations
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, AiwaShuraLLP, CP17, GirtzB, Lafter, MarC, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo, xjs_4