Autors | Ziņojums |
deni2s | 31. Mar 2016, 10:38 |
#5321
|
|
Kopš: 17. Jun 2008
Ziņojumi: 72
Braucu ar: BMW Z3
|
31 Mar 2016, 00:36:46 @Papakarlo rakstīja:
31 Mar 2016, 00:35:37 @artis83 rakstīja:
Nu nezinu. inženieri jau radīja z3. pēc tam marketologi no tā uztaisīja neproporcionālu un neglītu coupe (vismaz tajos laikos manuprāt tas glīts neskaitījās). tāpēc jau arī tie ir tik reti, ka maz bija pieprasīti.
tu laikam nelasiji to citātu 
par to ka bija maz pieprasīti tev taisnība
Gan kupeju, gan rodsteri veidoja inženieri, nu nav tā, ka rodsteri inženieri ieraudzīja gatavu izripojam no mārketinga nodaļas .
Rodsteri veidoja ar domu pareklamēt un mazliet pamainīt BMW tēlu (vairāk uz sportiskāku auto pusi), pēc iespējas izmantojot esošās tehnoloģijas. Tāpēc arī Z3 ir nosēts ar bmw emblēmām - priekšā, pakaļā, uz katra sāna, uz riteņiem, uz sūres un uz atslēgām.
Leģenda vēsta, ka kupeju radīja BMW pazemes garāžā savā brīvajā laikā (kā jau rakstīts iepriekš), un dizaineris tika pieaicināts tikai pašā pēdējā brīdī, lai tiktu galā ar dažām detaļām.
Lai nu kā, latvietim praktiskajam ir grūti uztvert jebkura z3 jēgu - zems, tikai 2 vietas, vietas kartupeļiem maz, un ja bez jumta, tad vispār ārprāc. Vispārīgi esmu dzirdējis viedokli, ka rodsteris ir "the most undervalued bmw car", kam varu lielā mērā piekrist. |
Offline | |
|
Jureks | 31. Mar 2016, 10:47 |
#5322
|
|
 Kopš: 14. May 2007
No: Talsi
Ziņojumi: 3829
Braucu ar: bmw
|
31 Mar 2016, 10:31:57 @kamikadzemk rakstīja:
Klasikas pareizais pielietojums 
Tāpēc jau VLD dzen no turienes, lai glābtu labus auto  |
Offline | |
|
Mberg  | 31. Mar 2016, 10:53 |
#5323
|
|
 Kopš: 05. Jun 2007
Ziņojumi: 21476
Braucu ar: B5254T un M57D30
|
30 Mar 2016, 01:35:41 @VLD rakstīja:
WHAT HAS BEEN SEEN
CANNOT BE UNSEEN
P.S. bildes no Japāņu izsoles. ko viņi pīpē - nezinu, neprasiet, pats gribu paprovēt, mošk iepatīkas.
Fotosesiju vajag ar nosaukumu Queen vai Princes Car (E36 Karaļu auto u.t.t.)  [ Šo ziņu laboja Mberg, 31 Mar 2016, 11:14:49 ] |
Offline | |
|
GirtzB  | 31. Mar 2016, 11:04 |
#5324
|
|
 Kopš: 15. May 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 22292
Braucu ar: 2x(R6+LSD)
|
Tikai z4 vērtība ne tuvu nav laba Z3M S54 kupejas vērtībai.
Z4 M coupe ir dārgākā iespējamā S54 motora OEM virsbūve.
tāpat trasē visātrākais un ikdienā vislietojamākais ir e46 M3, nesakatoties uz to ka Z-kas tip vieglākas. 
Rekur
Attiecīgi e46 m3 ir patiesā klasika un Z3/Z4 ir stila vingrinājumi...
SPAM MODE <ON>.[ Šo ziņu laboja GirtzB, 31 Mar 2016, 11:05:47 ]
----------------- Braukt ir priex.
Tikai R6, S54B32 + 2JZ-GE |
Offline | |
|
XK220 | 31. Mar 2016, 11:24 |
#5325
|
|
Kopš: 26. Dec 2015
No: Rīga
Ziņojumi: 3292
Braucu ar: Sarkanu, baltu un melnu
| Tas sarkanais ir interesants, pa retam izvilkt būtu forši, bet ikdienā par daudz sarkanās krāsas. |
Offline | |
|
Harcix  | 31. Mar 2016, 11:58 |
#5326
|
|
 Kopš: 16. May 2002
No: Valmiera
Ziņojumi: 7813
Braucu ar: V10
| Vinsh tas salons ir ruupniicas (iznemot tv)?
----------------- www.bmwpowerty.lv
|
Offline | |
|
Papakarlo | 31. Mar 2016, 12:00 |
#5327
|
|
 Kopš: 26. Mar 2010
No: Varakļāni
Ziņojumi: 3111
Braucu ar: vecu bmw, besī biezie
| Z3/4 der tiem kas mācēja laikā izvilkt |
Offline | |
|
wheelie  | 31. Mar 2016, 12:05 |
#5328
|
|
Kopš: 21. Mar 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 6815
Braucu ar: 1.6
|
31 Mar 2016, 11:58:13 @Harcix rakstīja:
Vinsh tas salons ir ruupniicas (iznemot tv)?
Individual izpildījumā ne tadi vien redzeti . VLD varetu iedot VIN nr. tam sarkanajam, ja pieejams
----------------- 8) |
Offline | |
|
|
Arsmens | 31. Mar 2016, 12:10 |
#5329
|
|
 Kopš: 28. Jun 2003
No: Rīga
Ziņojumi: 13306
Braucu ar: Trim durvīm
| Kāds savai sportiskajai kiskai būs pasūtinājis to saloniņu Tagad maskulīnie to redzot griež vēnu  |
Offline | |
|
deni2s | 31. Mar 2016, 12:42 |
#5330
|
|
Kopš: 17. Jun 2008
Ziņojumi: 72
Braucu ar: BMW Z3
|
31 Mar 2016, 11:04:59 @GirtzB rakstīja:
Tikai z4 vērtība ne tuvu nav laba Z3M S54 kupejas vērtībai.
Z4 M coupe ir dārgākā iespējamā S54 motora OEM virsbūve.
tāpat trasē visātrākais un ikdienā vislietojamākais ir e46 M3, nesakatoties uz to ka Z-kas tip vieglākas. 
Rekur
Attiecīgi e46 m3 ir patiesā klasika un Z3/Z4 ir stila vingrinājumi...
SPAM MODE <ON>.
Manuprāt trasē Z4M būs ātrāks par E46 M3, savukārt Z3 korektāk būtu salīdzināt ar E36 M3.
Ja par cenu, tad nesen Z3M kupeja tika pārdota par 80k $ http://www.bimmerforums.com/forum/showthread.ph...pensive-m-coupes .
|
Offline | |
|
GirtzB  | 31. Mar 2016, 15:31 |
#5331
|
|
 Kopš: 15. May 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 22292
Braucu ar: 2x(R6+LSD)
| Man arī sākumā šķita ka Z4M jābūt ātrākam, bet visi atrodamie testi rāda pretējo...
S54 salīdzina S54.
e36 M3 bija tikai S50.
p.s. tā mājaslapa ar beznobraukuma Z3 M pa 80k nav rādītājs tur ir arī e46 M3 pa 60k un Z4M 50k....
[ Šo ziņu laboja GirtzB, 31 Mar 2016, 15:36:18 ]
----------------- Braukt ir priex.
Tikai R6, S54B32 + 2JZ-GE |
Offline | |
|
Papakarlo | 31. Mar 2016, 15:36 |
#5332
|
|
 Kopš: 26. Mar 2010
No: Varakļāni
Ziņojumi: 3111
Braucu ar: vecu bmw, besī biezie
| Kāpēc Z lēnāks  |
Offline | |
|
GirtzB  | 31. Mar 2016, 15:37 |
#5333
|
|
 Kopš: 15. May 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 22292
Braucu ar: 2x(R6+LSD)
|
31 Mar 2016, 15:36:07 @Papakarlo rakstīja:
Kāpēc Z lēnāks 
vvz kapēc, bet ir.Varētu būt, ka ierindas e46 ir vieglāk vadāms on the limit...
visur izņemot austrāliju Winton (National Circuit)  [ Šo ziņu laboja GirtzB, 31 Mar 2016, 15:39:52 ]
----------------- Braukt ir priex.
Tikai R6, S54B32 + 2JZ-GE |
Offline | |
|
Papakarlo | 31. Mar 2016, 15:39 |
#5334
|
|
 Kopš: 26. Mar 2010
No: Varakļāni
Ziņojumi: 3111
Braucu ar: vecu bmw, besī biezie
| Marketelogi  |
Offline | |
|
GirtzB  | 31. Mar 2016, 15:45 |
#5335
|
|
 Kopš: 15. May 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 22292
Braucu ar: 2x(R6+LSD)
| jap, marketologi vainīgi ka Z4 M kas ir ekskluzīvāks un dārgāks produkts kuram tiešāk jākonkurē ar Porsche ir lēnāks par lētāko un vairumā saražoto E46 M3 kurš savkuārt aiz neko darīt konkurē ar bāzes 911 996, ņu ņu, bik garām...
----------------- Braukt ir priex.
Tikai R6, S54B32 + 2JZ-GE |
Offline | |
|
primy | 31. Mar 2016, 15:46 |
#5336
|
|
 Kopš: 19. Feb 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 1037
Braucu ar: plīsušu menisku
| Kkur vienā no video tika minēts,ka dēļ e30 aizm.tilta līkumos zūd saķere vai tml. |
Offline | |
|
|
GirtzB  | 31. Mar 2016, 15:48 |
#5337
|
|
 Kopš: 15. May 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 22292
Braucu ar: 2x(R6+LSD)
|
31 Mar 2016, 15:46:07 @primy rakstīja:
Kkur vienā no video tika minēts,ka dēļ e30 aizm.tilta līkumos zūd saķere vai tml.
nevienam ///M Z4 nav e30 tilts...
Z3 ///M bij pēc uzbūves analogs e30.[ Šo ziņu laboja GirtzB, 31 Mar 2016, 15:53:55 ]
----------------- Braukt ir priex.
Tikai R6, S54B32 + 2JZ-GE |
Offline | |
|
primy | 31. Mar 2016, 15:54 |
#5338
|
|
 Kopš: 19. Feb 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 1037
Braucu ar: plīsušu menisku
| Nenoķēru tekstu,domāju,ka saruna turpinās par z3  |
Offline | |
|
funkyasshit | 31. Mar 2016, 16:05 |
#5339
|
|
 Kopš: 13. Aug 2014
Ziņojumi: 3480
Braucu ar: E46 330i
| Z3 ir e30 piekare pakaļā. Tik Z3M plauktiem nāk stienis pāri. E30 piekares klupšans akmens ir tas, ka jebkura bremzēšana/pāatrinājums gaitā izmaina gan savērsumu, gan sagāzumu. Dīvainā kārtā, E30 piekare ļoti labi strādā uz zeminiekiem.  |
Offline | |
|
deni2s | 31. Mar 2016, 20:38 |
#5340
|
|
Kopš: 17. Jun 2008
Ziņojumi: 72
Braucu ar: BMW Z3
|
31 Mar 2016, 16:05:03 @funkyasshit rakstīja:
Z3 ir e30 piekare pakaļā.
Ja būsim precīzāki, tad z3 ir modificēta e36/5 piekare (kas, savukārt, ir modificēta e30 piekare). |
Offline | |
|