Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 87 viesi un 6 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Pirkt - Pārdot - Mainīt

Tēma: Sludinājumi SS.lv, Auto24.lv, Mobile.de u.c. II

AutorsZiņojums
dzuris
04. Nov 2018, 20:19 #50521

Kopš: 01. Feb 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 7627

Braucu ar:


03 Nov 2018, 17:18:33 @wanksta rakstīja:
Sāksim jau ar to, ka m52 būtu jānoslāpst atverot eļļas korķi, jo vairak sadilis, jo mazāk korķa atveršana ko ietekmē


Cilvēks laikam nekad nav saskāries ar ventilāciju un redzējis kā vārstu vāks no otras puses izskatās. ar neapbruņotu aci izskatās ka viņš nekad eļļu nav pielejis mašīnai.
Offline
hasans
04. Nov 2018, 22:49 #50522

Kopš: 04. Apr 2004

Ziņojumi: 7699

Braucu ar:


03 Nov 2018, 10:34:15 @beerzinsh rakstīja:

03 Nov 2018, 10:28:48 @hasans rakstīja:

03 Nov 2018, 09:28:40 @beerzinsh rakstīja:

02 Nov 2018, 23:12:18 @968-jk rakstīja:

02 Nov 2018, 22:57:57 @hasans rakstīja:

02 Nov 2018, 22:00:39 @daticho rakstīja:
Cik atceros, insignijas var skatities no 2013.g uz augšu, vinam kkadas mega šaizes ar dzinējiem, tieši dīzeļiem.

jasno, un kā ar C Zafirām? Ir kādas tipiskās kaites?

Tā šaize esot tikai ar tām mašīnām, kurām bijusi bāņa dzīve. Lai atnāk @beerzinsh un palabo. Domāju, ka arī viņam ir info.


Stabili var ņemt 2,0 170 Zs kā šitajos

https://www.ss.com/msg/lv/transport/cars/opel/zafira/begonk.html
vai
https://www.ss.com/msg/lv/transport/cars/opel/i...gnia/bpgbxi.html

Iepriekšējie ja zem 200k, tad jārauj nost karteris un jāuzmaina šāles!
Ja ir kāds konkrēts modelis noskatīts, var uzmest PM, pačekošu vēsturi!
Par automātiem, viņiem neviens nav mainījis eļļu visus 200-300k, tapēc arī beidzas

Pagaidām nekas nav noskatīts, bet ja būs, uzsitīšu PM




Iemetīšu publiski.
Rekur piemērs - Links
Kā šiem opeļiem ar automātkārbām un manuāļiem? Man stāstīja, ka astra J esot problemātiskas manuālās kārbas (vai taisnība hvz). Sāk interesēt šie zafira C modeļi.
Offline
janchikz
04. Nov 2018, 22:54 #50523

Kopš: 15. Jul 2007

No: Jūrmala

Ziņojumi: 7718

Braucu ar:


04 Nov 2018, 22:49:10 @hasans rakstīja:

03 Nov 2018, 10:34:15 @beerzinsh rakstīja:

03 Nov 2018, 10:28:48 @hasans rakstīja:

03 Nov 2018, 09:28:40 @beerzinsh rakstīja:

02 Nov 2018, 23:12:18 @968-jk rakstīja:

02 Nov 2018, 22:57:57 @hasans rakstīja:

02 Nov 2018, 22:00:39 @daticho rakstīja:
Cik atceros, insignijas var skatities no 2013.g uz augšu, vinam kkadas mega šaizes ar dzinējiem, tieši dīzeļiem.

jasno, un kā ar C Zafirām? Ir kādas tipiskās kaites?

Tā šaize esot tikai ar tām mašīnām, kurām bijusi bāņa dzīve. Lai atnāk @beerzinsh un palabo. Domāju, ka arī viņam ir info.


Stabili var ņemt 2,0 170 Zs kā šitajos

https://www.ss.com/msg/lv/transport/cars/opel/zafira/begonk.html
vai
https://www.ss.com/msg/lv/transport/cars/opel/i...gnia/bpgbxi.html

Iepriekšējie ja zem 200k, tad jārauj nost karteris un jāuzmaina šāles!
Ja ir kāds konkrēts modelis noskatīts, var uzmest PM, pačekošu vēsturi!
Par automātiem, viņiem neviens nav mainījis eļļu visus 200-300k, tapēc arī beidzas

Pagaidām nekas nav noskatīts, bet ja būs, uzsitīšu PM




Iemetīšu publiski.
Rekur piemērs - Links
Kā šiem opeļiem ar automātkārbām un manuāļiem? Man stāstīja, ka astra J esot problemātiskas manuālās kārbas (vai taisnība hvz). Sāk interesēt šie zafira C modeļi.
Par karbam ir dzirdets, pats saskaries neesmu, bet 1.6cdti motoriem pie relativi maziem nobraukumiem un ka jebkurs LV dileris saka, ka ari jaunam masinam ar siem 1.6tdci dzinejiem- grab kedes iedarbinot, kamer nesapumpejas ellas spiediens un tas it ka opelim ir normali un ta grab ka liekas, ka motors klape nost. Tas par astra J
Offline
Mikuzz
04. Nov 2018, 22:56 #50524

Kopš: 19. Aug 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 41383

Braucu ar: Transporta līdzekli

Opeļiem tiešām liekas, ka šis starts bija pēdējais
Offline
cmax
05. Nov 2018, 10:53 #50525

Kopš: 03. Jan 2013

Ziņojumi: 1133

Braucu ar:


03 Nov 2018, 09:28:40 @beerzinsh rakstīja:

02 Nov 2018, 23:12:18 @968-jk rakstīja:

02 Nov 2018, 22:57:57 @hasans rakstīja:

02 Nov 2018, 22:00:39 @daticho rakstīja:
Cik atceros, insignijas var skatities no 2013.g uz augšu, vinam kkadas mega šaizes ar dzinējiem, tieši dīzeļiem.

jasno, un kā ar C Zafirām? Ir kādas tipiskās kaites?

Tā šaize esot tikai ar tām mašīnām, kurām bijusi bāņa dzīve. Lai atnāk @beerzinsh un palabo. Domāju, ka arī viņam ir info.


Stabili var ņemt 2,0 170 Zs kā šitajos

https://www.ss.com/msg/lv/transport/cars/opel/zafira/begonk.html
vai
https://www.ss.com/msg/lv/transport/cars/opel/i...gnia/bpgbxi.html

Iepriekšējie ja zem 200k, tad jārauj nost karteris un jāuzmaina šāles!
Ja ir kāds konkrēts modelis noskatīts, var uzmest PM, pačekošu vēsturi!
Par automātiem, viņiem neviens nav mainījis eļļu visus 200-300k, tapēc arī beidzas

Par tiem divu litru dīzeļiem ar aprautām šālēm un salūzušām/saliektām kloķenēm viens krieviņs bija pētījis ka problēma esot dēļ defektīva spiediena regulatora, dodot čībā, regulators neatveras un visa eļļa tiekot sapumpēta uz galvu attiecīgi kloķene paliek eļļas badā. Pats regulators diagnosticējas relatīvi vienkārši, ar nomaiņu gan jāpadarbojas.
Offline
R_S
05. Nov 2018, 16:01 #50526

Kopš: 08. Jul 2010

No: Jūrmala

Ziņojumi: 825

Braucu ar: nākotnes klasiku

Pārdodu un reizē arī lielos


https://www.ss.com/msg/lv/transport/cars/mercedes/e220/eccfl.html
Offline
Arturiks
05. Nov 2018, 16:13 #50527

Kopš: 01. Nov 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 9292

Braucu ar: 26 & 26 & 11

Nenormāli labi ķīnas diski.
Offline
Maxis
05. Nov 2018, 19:49 #50528

Kopš: 15. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 10087

Braucu ar: F30 ‘19; i4 M50 `24

Ir kādam kas vairāk zināms par šo 6er?
https://m.ss.com/msg/lv/transport/cars/bmw/630/kiejx.html

Par dzinēju, kārbu, krāsu, salonu un bagātīgo aprīkojumu var nekomentēt - tur viss tāpat skaidrs

Autodna atskaite arī jau izpētīta.
Offline
deadalive
05. Nov 2018, 21:08 #50529

Kopš: 21. Sep 2008

Ziņojumi: 1548

Braucu ar: fiat panda 0,7tdi

Pag, 6er ar manuāli? normāls ziemas sitamais

-----------------
crapwork

JA KĀDAM KAUT KAS NEPATĪK VNK IDITE NAHUJ PLEASE NEZVANIET UN NEKO NEPRASIET @LAKSHMI

Man tik dziļi pohui ka pat netaisos neko dzēst un slēpt :D @valvoline
Offline
NR17
05. Nov 2018, 23:38 #50530

Kopš: 22. Jul 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 248

Braucu ar:

https://www.ss.com/msg/lv/transport/cars/bmw/330/aiick.html
Offline
Mikuzz
05. Nov 2018, 23:46 #50531

Kopš: 19. Aug 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 41383

Braucu ar: Transporta līdzekli

Zemūdens akmeņi,aizdomīgi lēts
Offline
Ch
05. Nov 2018, 23:56 #50532

Kopš: 08. Jan 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 4367

Braucu ar: E92 M3, E30 318i, F11 535d


05 Nov 2018, 19:49:21 @Maxis rakstīja:
Ir kādam kas vairāk zināms par šo 6er?
https://m.ss.com/msg/lv/transport/cars/bmw/630/kiejx.html

Par dzinēju, kārbu, krāsu, salonu un bagātīgo aprīkojumu var nekomentēt - tur viss tāpat skaidrs

Autodna atskaite arī jau izpētīta.



Jūzera psih-arno auto, biju viņu pirms ~ pusotra gada skatīties. Tolaik nekādi baigie defekti acīs neiekrita, likās normāls auto pa to naudu. Ņirdzīgi likās aiztikt rokturi iekš e63, bet taipat laikā dēļ power/weight braucās kā kautkāda e46 kupeja uz steroīdiem. Toreiz gan, tā kā meklēju sev daily, racionālais prāts ņema virsroku un nolēmu par labu e90 dīzeļtomātam.
Ņem vērā to, ka tas ir lētākais LHD 6er gan Latvijā, gan Mobilē.
Offline
Simplex
06. Nov 2018, 00:04 #50533

Kopš: 19. Aug 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 783

Braucu ar: www.autodirect.lv


05 Nov 2018, 23:38:59 @NR17 rakstīja:
https://www.ss.com/msg/lv/transport/cars/bmw/330/aiick.html

Iespējams viens no sterilākajiem e46, kuru vērtēju uz vietas DE, 2015. gadā ievests LV.
LV tirgus šim ir ļoti šaurs, tāpēc pielauju, ka tiks pārdots eksportā.


-----------------
Iepriekš pārbaudītu BMW un citas markas auto piegāde no Vācijas,pēc pasūtījuma, auto tirdzniecība uz ārvalstīm. PM vai [email protected]
www.autodirect.lv
Offline
NR17
06. Nov 2018, 00:08 #50534

Kopš: 22. Jul 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 248

Braucu ar:


06 Nov 2018, 00:04:56 @Simplex rakstīja:

05 Nov 2018, 23:38:59 @NR17 rakstīja:
https://www.ss.com/msg/lv/transport/cars/bmw/330/aiick.html

Iespējams viens no sterilākajiem e46, kuru vērtēju uz vietas DE, 2015. gadā ievests LV.
LV tirgus šim ir ļoti šaurs, tāpēc pielauju, ka tiks pārdots eksportā.



Jebkurā gadījumā cena ir pilnīgs kosmoss.
10,5K pat sit pušu DE tirgu, kur ir pieejami daudz labāk komplektēti autiņi.
Offline
Xqisit
06. Nov 2018, 01:05 #50535

Kopš: 16. Jun 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 66

Braucu ar: Baltu e34


05 Nov 2018, 19:49:21 @Maxis rakstīja:
Ir kādam kas vairāk zināms par šo 6er?
https://m.ss.com/msg/lv/transport/cars/bmw/630/kiejx.html

Par dzinēju, kārbu, krāsu, salonu un bagātīgo aprīkojumu var nekomentēt - tur viss tāpat skaidrs

Autodna atskaite arī jau izpētīta.



Pirms apmeram 3.gadiem šis piederēja man, ja vzjag info pm.
Offline
ZulandersKebabish
06. Nov 2018, 03:35 #50536

🍕 Picu Andris 🍕

Kopš: 19. Apr 2016

Ziņojumi: 910

Braucu ar:

Un ar ko F90 M5 atskiras no F10 M5, iznemot cenu
Offline
beerzinsh
06. Nov 2018, 08:12 #50537

Kopš: 04. Dec 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 2572

Braucu ar:


04 Nov 2018, 22:49:10 @hasans rakstīja:

03 Nov 2018, 10:34:15 @beerzinsh rakstīja:

03 Nov 2018, 10:28:48 @hasans rakstīja:

03 Nov 2018, 09:28:40 @beerzinsh rakstīja:

02 Nov 2018, 23:12:18 @968-jk rakstīja:

02 Nov 2018, 22:57:57 @hasans rakstīja:

02 Nov 2018, 22:00:39 @daticho rakstīja:
Cik atceros, insignijas var skatities no 2013.g uz augšu, vinam kkadas mega šaizes ar dzinējiem, tieši dīzeļiem.

jasno, un kā ar C Zafirām? Ir kādas tipiskās kaites?

Tā šaize esot tikai ar tām mašīnām, kurām bijusi bāņa dzīve. Lai atnāk @beerzinsh un palabo. Domāju, ka arī viņam ir info.


Stabili var ņemt 2,0 170 Zs kā šitajos

https://www.ss.com/msg/lv/transport/cars/opel/zafira/begonk.html
vai
https://www.ss.com/msg/lv/transport/cars/opel/i...gnia/bpgbxi.html

Iepriekšējie ja zem 200k, tad jārauj nost karteris un jāuzmaina šāles!
Ja ir kāds konkrēts modelis noskatīts, var uzmest PM, pačekošu vēsturi!
Par automātiem, viņiem neviens nav mainījis eļļu visus 200-300k, tapēc arī beidzas

Pagaidām nekas nav noskatīts, bet ja būs, uzsitīšu PM




Iemetīšu publiski.
Rekur piemērs - Links
Kā šiem opeļiem ar automātkārbām un manuāļiem? Man stāstīja, ka astra J esot problemātiskas manuālās kārbas (vai taisnība hvz). Sāk interesēt šie zafira C modeļi.


Beļģis, vēsture beidzas 29/10/2014 pie 121 000 Km! Zobene bija jāmaina uz 150 000 km, tāka ļoti jāpārbauda sludinājumā sadzejotais, ka ir uz 215k samainīts! Kārba šitai konkrēti ir F40, problēmas ir M32, kas nāk švakākajās Insigniās un Astrās!
Offline
Valcha
06. Nov 2018, 10:06 #50538

Kopš: 10. Dec 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 21344

Braucu ar: ar ar ar ..


06 Nov 2018, 00:04:56 @Simplex rakstīja:

Iespējams viens no sterilākajiem e46, kuru vērtēju uz vietas DE, 2015. gadā ievests LV.
LV tirgus šim ir ļoti šaurs, tāpēc pielauju, ka tiks pārdots eksportā.

Tu tak saproti kaut ko no auto cenām / aprīkojuma. Nu nevienam vācijā nevajag puspliku E46 pa 10k ar LV briefu
Offline
beeSharp
06. Nov 2018, 10:07 #50539

Kopš: 21. Sep 2010

Ziņojumi: 255

Braucu ar: BMW

Ir kāda info par šo X1?


Links
Offline
hasans
06. Nov 2018, 10:16 #50540

Kopš: 04. Apr 2004

Ziņojumi: 7699

Braucu ar:


06 Nov 2018, 08:12:43 @beerzinsh rakstīja:

04 Nov 2018, 22:49:10 @hasans rakstīja:

03 Nov 2018, 10:34:15 @beerzinsh rakstīja:

03 Nov 2018, 10:28:48 @hasans rakstīja:

03 Nov 2018, 09:28:40 @beerzinsh rakstīja:

02 Nov 2018, 23:12:18 @968-jk rakstīja:

02 Nov 2018, 22:57:57 @hasans rakstīja:

02 Nov 2018, 22:00:39 @daticho rakstīja:
Cik atceros, insignijas var skatities no 2013.g uz augšu, vinam kkadas mega šaizes ar dzinējiem, tieši dīzeļiem.

jasno, un kā ar C Zafirām? Ir kādas tipiskās kaites?

Tā šaize esot tikai ar tām mašīnām, kurām bijusi bāņa dzīve. Lai atnāk @beerzinsh un palabo. Domāju, ka arī viņam ir info.


Stabili var ņemt 2,0 170 Zs kā šitajos

https://www.ss.com/msg/lv/transport/cars/opel/zafira/begonk.html
vai
https://www.ss.com/msg/lv/transport/cars/opel/i...gnia/bpgbxi.html

Iepriekšējie ja zem 200k, tad jārauj nost karteris un jāuzmaina šāles!
Ja ir kāds konkrēts modelis noskatīts, var uzmest PM, pačekošu vēsturi!
Par automātiem, viņiem neviens nav mainījis eļļu visus 200-300k, tapēc arī beidzas

Pagaidām nekas nav noskatīts, bet ja būs, uzsitīšu PM




Iemetīšu publiski.
Rekur piemērs - Links
Kā šiem opeļiem ar automātkārbām un manuāļiem? Man stāstīja, ka astra J esot problemātiskas manuālās kārbas (vai taisnība hvz). Sāk interesēt šie zafira C modeļi.


Beļģis, vēsture beidzas 29/10/2014 pie 121 000 Km! Zobene bija jāmaina uz 150 000 km, tāka ļoti jāpārbauda sludinājumā sadzejotais, ka ir uz 215k samainīts! Kārba šitai konkrēti ir F40, problēmas ir M32, kas nāk švakākajās Insigniās un Astrās!

Paldies
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, AiwaShuraLLP, DoubleD, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, linda, marihuans, mrc, noisex, smudo