Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 169 viesi un 2 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehniska rakstura diskusijas

Tēma: Par un ap lauksaimniecību

AutorsZiņojums
ziema
21. Apr 2015, 21:14 #4901

Kopš: 17. Mar 2008

No: Limbaži

Ziņojumi: 1987

Braucu ar: golf,voyager,passerati


21 Apr 2015, 12:49:16 Kasparis rakstīja:
Un vispār kopējais raksturojums par mxm?
nu elektribas gluki vinam ir tas pats kas ka pec dienas nak nakts,un ta atkal diena, ta vienkarsi ir,tur izstiepies vai saraujies,ta ir bet pa lielam funkciju pilda! nervus gan ir pabojajis pietiekosi,bet domaju ka tas ir ari citu marku ipasniekiem!

P.S Karlson, Tev vel ir MXM setaa?
Offline
Kasparis
21. Apr 2015, 21:53 #4902

Kopš: 20. Jun 2005

No: Liepāja

Ziņojumi: 1573

Braucu ar: Franču autobūves šedevru


21 Apr 2015, 21:14:52 ziema rakstīja:

21 Apr 2015, 12:49:16 Kasparis rakstīja:
Un vispār kopējais raksturojums par mxm?
nu elektribas gluki vinam ir tas pats kas ka pec dienas nak nakts,un ta atkal diena, ta vienkarsi ir,tur izstiepies vai saraujies,ta ir bet pa lielam funkciju pilda! nervus gan ir pabojajis pietiekosi,bet domaju ka tas ir ari citu marku ipasniekiem!

P.S Karlson, Tev vel ir MXM setaa?


Pēc ss.lv spriežot - viņam tur veseli 2gab....

Par gljukiem, puse elektrības gljuki slēpjas tajos 2 štepseļos zem kabīnes grīdas... Tur vajag sastiprināt tā, ka tie štepseļi un vēl gabals pīnes turas pie kabīnes... Oriģināli sanāk , ka kabinei amortizejoties kontakti štepseļos tur "ļurkājas" un kādā brīdī arī zūd kontakts...
Offline
ziema
21. Apr 2015, 23:04 #4903

Kopš: 17. Mar 2008

No: Limbaži

Ziņojumi: 1987

Braucu ar: golf,voyager,passerati


21 Apr 2015, 21:53:02 Kasparis rakstīja:

21 Apr 2015, 21:14:52 ziema rakstīja:

21 Apr 2015, 12:49:16 Kasparis rakstīja:
Un vispār kopējais raksturojums par mxm?
nu elektribas gluki vinam ir tas pats kas ka pec dienas nak nakts,un ta atkal diena, ta vienkarsi ir,tur izstiepies vai saraujies,ta ir bet pa lielam funkciju pilda! nervus gan ir pabojajis pietiekosi,bet domaju ka tas ir ari citu marku ipasniekiem!

P.S Karlson, Tev vel ir MXM setaa?


Pēc ss.lv spriežot - viņam tur veseli 2gab....

Par gljukiem, puse elektrības gljuki slēpjas tajos 2 štepseļos zem kabīnes grīdas... Tur vajag sastiprināt tā, ka tie štepseļi un vēl gabals pīnes turas pie kabīnes... Oriģināli sanāk , ka kabinei amortizejoties kontakti štepseļos tur "ļurkājas" un kādā brīdī arī zūd kontakts...
un otra puse gluku visos parejos kontaktos
Offline
Kasparis
21. Apr 2015, 23:27 #4904

Kopš: 20. Jun 2005

No: Liepāja

Ziņojumi: 1573

Braucu ar: Franču autobūves šedevru


21 Apr 2015, 23:04:28 ziema rakstīja:

21 Apr 2015, 21:53:02 Kasparis rakstīja:

21 Apr 2015, 21:14:52 ziema rakstīja:

21 Apr 2015, 12:49:16 Kasparis rakstīja:
Un vispār kopējais raksturojums par mxm?
nu elektribas gluki vinam ir tas pats kas ka pec dienas nak nakts,un ta atkal diena, ta vienkarsi ir,tur izstiepies vai saraujies,ta ir bet pa lielam funkciju pilda! nervus gan ir pabojajis pietiekosi,bet domaju ka tas ir ari citu marku ipasniekiem!

P.S Karlson, Tev vel ir MXM setaa?


Pēc ss.lv spriežot - viņam tur veseli 2gab....

Par gljukiem, puse elektrības gljuki slēpjas tajos 2 štepseļos zem kabīnes grīdas... Tur vajag sastiprināt tā, ka tie štepseļi un vēl gabals pīnes turas pie kabīnes... Oriģināli sanāk , ka kabinei amortizejoties kontakti štepseļos tur "ļurkājas" un kādā brīdī arī zūd kontakts...
un otra puse gluku visos parejos kontaktos

Es par to stepselu padarīšanu nopietni....
Kas vēl par gljukiem?
Offline
karlsonss
21. Apr 2015, 23:51 #4905

Kopš: 02. Feb 2009

No: Jelgava

Ziņojumi: 23038

Braucu ar:


21 Apr 2015, 21:14:52 ziema rakstīja:

21 Apr 2015, 12:49:16 Kasparis rakstīja:
Un vispār kopējais raksturojums par mxm?
nu elektribas gluki vinam ir tas pats kas ka pec dienas nak nakts,un ta atkal diena, ta vienkarsi ir,tur izstiepies vai saraujies,ta ir bet pa lielam funkciju pilda! nervus gan ir pabojajis pietiekosi,bet domaju ka tas ir ari citu marku ipasniekiem!

P.S Karlson, Tev vel ir MXM setaa?


Pagaidām ir. Brauc ciemos.
Offline
ziema
21. Apr 2015, 23:58 #4906

Kopš: 17. Mar 2008

No: Limbaži

Ziņojumi: 1987

Braucu ar: golf,voyager,passerati


21 Apr 2015, 23:27:45 Kasparis rakstīja:

21 Apr 2015, 23:04:28 ziema rakstīja:

21 Apr 2015, 21:53:02 Kasparis rakstīja:

21 Apr 2015, 21:14:52 ziema rakstīja:

21 Apr 2015, 12:49:16 Kasparis rakstīja:
Un vispār kopējais raksturojums par mxm?
nu elektribas gluki vinam ir tas pats kas ka pec dienas nak nakts,un ta atkal diena, ta vienkarsi ir,tur izstiepies vai saraujies,ta ir bet pa lielam funkciju pilda! nervus gan ir pabojajis pietiekosi,bet domaju ka tas ir ari citu marku ipasniekiem!

P.S Karlson, Tev vel ir MXM setaa?


Pēc ss.lv spriežot - viņam tur veseli 2gab....

Par gljukiem, puse elektrības gljuki slēpjas tajos 2 štepseļos zem kabīnes grīdas... Tur vajag sastiprināt tā, ka tie štepseļi un vēl gabals pīnes turas pie kabīnes... Oriģināli sanāk , ka kabinei amortizejoties kontakti štepseļos tur "ļurkājas" un kādā brīdī arī zūd kontakts...
un otra puse gluku visos parejos kontaktos

Es par to stepselu padarīšanu nopietni....
Kas vēl par gljukiem?
Palielamari elektroglukiir sagadajusi vislielakas galvassapes! tad vel karba sledzas ar sitieniem,pielauju ka ari tur daleji vainojami elektro gluki,miksti slegusies nav nekad,njemam nulliti.nav ta ka visi ar cirtieniem,bet daziir,neiet vairs uz 50,bet gan 40,drosivien kalibracija,lai gan tas paradijas pec kalibresanas.. tad vel prieksejais tilts neamortizeejas,tur visticamak tiiri elektriba vainojama.,nokalibre,izmet kludu,un nepabeidz kalibraciju,katru reizi cita kluda..kad traktoru noslape,tilts noslid lejaa, bet dazreiz nedelu stav augsa... vel ar bremzeem,ja spiezvienu pedali,bremzes ir,ja abus,tad nav...ar hidroliku ari visadijoki bijusi...dazbriid skjita ka gan elektriba,gan hidroulika dzivo savu dzivi.. nu nav isti izdevies modelis...
Offline
ziema
21. Apr 2015, 23:59 #4907

Kopš: 17. Mar 2008

No: Limbaži

Ziņojumi: 1987

Braucu ar: golf,voyager,passerati


21 Apr 2015, 23:51:19 karlsonss rakstīja:

21 Apr 2015, 21:14:52 ziema rakstīja:

21 Apr 2015, 12:49:16 Kasparis rakstīja:
Un vispār kopējais raksturojums par mxm?
nu elektribas gluki vinam ir tas pats kas ka pec dienas nak nakts,un ta atkal diena, ta vienkarsi ir,tur izstiepies vai saraujies,ta ir bet pa lielam funkciju pilda! nervus gan ir pabojajis pietiekosi,bet domaju ka tas ir ari citu marku ipasniekiem!

P.S Karlson, Tev vel ir MXM setaa?


Pagaidām ir. Brauc ciemos.
abi kjekava? iespejams sonedel piebrauksu
Offline
karlsonss
22. Apr 2015, 00:10 #4908

Kopš: 02. Feb 2009

No: Jelgava

Ziņojumi: 23038

Braucu ar:

Es buushu atpakalj ceturdien peecpusdienaa. Daram to piektdien .
Offline
ziema
22. Apr 2015, 07:46 #4909

Kopš: 17. Mar 2008

No: Limbaži

Ziņojumi: 1987

Braucu ar: golf,voyager,passerati


22 Apr 2015, 00:10:38 karlsonss rakstīja:
Es buushu atpakalj ceturdien peecpusdienaa. Daram to piektdien .
veel uzzvaniisu!
Offline
SEMIGALL
22. Apr 2015, 09:46 #4910

Kopš: 10. Apr 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 4693

Braucu ar: 3.2DID


21 Apr 2015, 15:56:49 Manson rakstīja:

21 Apr 2015, 13:44:10 SEMIGALL rakstīja:
kundziņi, ir tāda zemes frēze kura ir piekabināma pie bobcata ?
Ir 0.5 ha uzarts lauks,vajag nofrēzēt,lai varētu iesēt zālāju.


Rāmavā taisni tādu blakus demonstrēja. Tik firmu neatceros. Jāskatās izstādes plānā pie Voka.lv stenda

ok
Offline
Kasparis
22. Apr 2015, 19:59 #4911

Kopš: 20. Jun 2005

No: Liepāja

Ziņojumi: 1573

Braucu ar: Franču autobūves šedevru


21 Apr 2015, 23:58:11 ziema rakstīja:

21 Apr 2015, 23:27:45 Kasparis rakstīja:

21 Apr 2015, 23:04:28 ziema rakstīja:

21 Apr 2015, 21:53:02 Kasparis rakstīja:

21 Apr 2015, 21:14:52 ziema rakstīja:

21 Apr 2015, 12:49:16 Kasparis rakstīja:
Un vispār kopējais raksturojums par mxm?
nu elektribas gluki vinam ir tas pats kas ka pec dienas nak nakts,un ta atkal diena, ta vienkarsi ir,tur izstiepies vai saraujies,ta ir bet pa lielam funkciju pilda! nervus gan ir pabojajis pietiekosi,bet domaju ka tas ir ari citu marku ipasniekiem!

P.S Karlson, Tev vel ir MXM setaa?


Pēc ss.lv spriežot - viņam tur veseli 2gab....

Par gljukiem, puse elektrības gljuki slēpjas tajos 2 štepseļos zem kabīnes grīdas... Tur vajag sastiprināt tā, ka tie štepseļi un vēl gabals pīnes turas pie kabīnes... Oriģināli sanāk , ka kabinei amortizejoties kontakti štepseļos tur "ļurkājas" un kādā brīdī arī zūd kontakts...
un otra puse gluku visos parejos kontaktos

Es par to stepselu padarīšanu nopietni....
Kas vēl par gljukiem?
Palielamari elektroglukiir sagadajusi vislielakas galvassapes! tad vel karba sledzas ar sitieniem,pielauju ka ari tur daleji vainojami elektro gluki,miksti slegusies nav nekad,njemam nulliti.nav ta ka visi ar cirtieniem,bet daziir,neiet vairs uz 50,bet gan 40,drosivien kalibracija,lai gan tas paradijas pec kalibresanas.. tad vel prieksejais tilts neamortizeejas,tur visticamak tiiri elektriba vainojama.,nokalibre,izmet kludu,un nepabeidz kalibraciju,katru reizi cita kluda..kad traktoru noslape,tilts noslid lejaa, bet dazreiz nedelu stav augsa... vel ar bremzeem,ja spiezvienu pedali,bremzes ir,ja abus,tad nav...ar hidroliku ari visadijoki bijusi...dazbriid skjita ka gan elektriba,gan hidroulika dzivo savu dzivi.. nu nav isti izdevies modelis...

Ar priekšas tiltu ir tā, ka bieži vien ir jaieregulē potenciometra ķega... Kalibracijas laikā panelī tiek rādītas vērtības (ap 200 kad purns ir lejā un ap 500, kad purns gaisā) ja viņas atšķiras no noteiktām robežām, tad izmet kļūdu un kalibrāciju nevar pabeigt... Ja pats vari pakalibrēt, pieraksti vērtības un kļūdas, kuras uzrāda.. kamēr nebūs nokalibrets, tikmēr viņš arī meamortizēs....
50kmh varētu neiet dēļ solenoida...
Kārba sledzas ar sitieniem silta, auksta? Mēģini nokalibret kad eļļa ir virs 60℃... Vēl der pārpumpēt kompim svaigāku programmu, tad tā kārba uzvedās krietni patīkamāk...
Offline
karlsonss
22. Apr 2015, 20:02 #4912

Kopš: 02. Feb 2009

No: Jelgava

Ziņojumi: 23038

Braucu ar:

Kasparis man liekas ka tu gribi vieny no maniem case
Offline
Kasparis
22. Apr 2015, 20:04 #4913

Kopš: 20. Jun 2005

No: Liepāja

Ziņojumi: 1573

Braucu ar: Franču autobūves šedevru


22 Apr 2015, 20:02:25 karlsonss rakstīja:
Kasparis man liekas ka tu gribi vieny no maniem case

Jā! To CT kombainu!
Offline
karlsonss
22. Apr 2015, 20:05 #4914

Kopš: 02. Feb 2009

No: Jelgava

Ziņojumi: 23038

Braucu ar:


22 Apr 2015, 20:04:13 Kasparis rakstīja:

22 Apr 2015, 20:02:25 karlsonss rakstīja:
Kasparis man liekas ka tu gribi vieny no maniem case

Jā! To CT kombainu!


Nu brauc peec liizinga, buus 2,2x % likme
Offline
Kasparis
22. Apr 2015, 20:13 #4915

Kopš: 20. Jun 2005

No: Liepāja

Ziņojumi: 1573

Braucu ar: Franču autobūves šedevru


22 Apr 2015, 20:05:41 karlsonss rakstīja:

22 Apr 2015, 20:04:13 Kasparis rakstīja:

22 Apr 2015, 20:02:25 karlsonss rakstīja:
Kasparis man liekas ka tu gribi vieny no maniem case

Jā! To CT kombainu!


Nu brauc peec liizinga, buus 2,2x % likme

Nē, es saku, ka tādu gribu, bet nebūtu adekvāti priekš mazas saimniecības tādu iegādāties, kur nu vēl līzingā.....

[ Šo ziņu laboja Kasparis, 22 Apr 2015, 20:14:34 ]

Offline
karlsonss
22. Apr 2015, 20:16 #4916

Kopš: 02. Feb 2009

No: Jelgava

Ziņojumi: 23038

Braucu ar:

Aaa, nu tas tev labaak redzams.... P.s. Vie taadas likens imho labaak ir liizings, nekaa uzreiz visu naudu izgaazt parckautko...
Offline
ziema
22. Apr 2015, 20:25 #4917

Kopš: 17. Mar 2008

No: Limbaži

Ziņojumi: 1987

Braucu ar: golf,voyager,passerati


22 Apr 2015, 20:16:33 karlsonss rakstīja:
Aaa, nu tas tev labaak redzams.... P.s. Vie taadas likens imho labaak ir liizings, nekaa uzreiz visu naudu izgaazt parckautko...
iedod man case leezenajaa
Offline
karlsonss
22. Apr 2015, 20:26 #4918

Kopš: 02. Feb 2009

No: Jelgava

Ziņojumi: 23038

Braucu ar:


22 Apr 2015, 20:25:12 ziema rakstīja:

22 Apr 2015, 20:16:33 karlsonss rakstīja:
Aaa, nu tas tev labaak redzams.... P.s. Vie taadas likens imho labaak ir liizings, nekaa uzreiz visu naudu izgaazt parckautko...
iedod man case leezenajaa


Nav probleemu. Ja banka saka hop, viss buus 2 dienu laikaa
Offline
ziema
22. Apr 2015, 20:26 #4919

Kopš: 17. Mar 2008

No: Limbaži

Ziņojumi: 1987

Braucu ar: golf,voyager,passerati


22 Apr 2015, 19:59:50 Kasparis rakstīja:

21 Apr 2015, 23:58:11 ziema rakstīja:

21 Apr 2015, 23:27:45 Kasparis rakstīja:

21 Apr 2015, 23:04:28 ziema rakstīja:

21 Apr 2015, 21:53:02 Kasparis rakstīja:

21 Apr 2015, 21:14:52 ziema rakstīja:

21 Apr 2015, 12:49:16 Kasparis rakstīja:
Un vispār kopējais raksturojums par mxm?
nu elektribas gluki vinam ir tas pats kas ka pec dienas nak nakts,un ta atkal diena, ta vienkarsi ir,tur izstiepies vai saraujies,ta ir bet pa lielam funkciju pilda! nervus gan ir pabojajis pietiekosi,bet domaju ka tas ir ari citu marku ipasniekiem!

P.S Karlson, Tev vel ir MXM setaa?


Pēc ss.lv spriežot - viņam tur veseli 2gab....

Par gljukiem, puse elektrības gljuki slēpjas tajos 2 štepseļos zem kabīnes grīdas... Tur vajag sastiprināt tā, ka tie štepseļi un vēl gabals pīnes turas pie kabīnes... Oriģināli sanāk , ka kabinei amortizejoties kontakti štepseļos tur "ļurkājas" un kādā brīdī arī zūd kontakts...
un otra puse gluku visos parejos kontaktos

Es par to stepselu padarīšanu nopietni....
Kas vēl par gljukiem?
Palielamari elektroglukiir sagadajusi vislielakas galvassapes! tad vel karba sledzas ar sitieniem,pielauju ka ari tur daleji vainojami elektro gluki,miksti slegusies nav nekad,njemam nulliti.nav ta ka visi ar cirtieniem,bet daziir,neiet vairs uz 50,bet gan 40,drosivien kalibracija,lai gan tas paradijas pec kalibresanas.. tad vel prieksejais tilts neamortizeejas,tur visticamak tiiri elektriba vainojama.,nokalibre,izmet kludu,un nepabeidz kalibraciju,katru reizi cita kluda..kad traktoru noslape,tilts noslid lejaa, bet dazreiz nedelu stav augsa... vel ar bremzeem,ja spiezvienu pedali,bremzes ir,ja abus,tad nav...ar hidroliku ari visadijoki bijusi...dazbriid skjita ka gan elektriba,gan hidroulika dzivo savu dzivi.. nu nav isti izdevies modelis...

Ar priekšas tiltu ir tā, ka bieži vien ir jaieregulē potenciometra ķega... Kalibracijas laikā panelī tiek rādītas vērtības (ap 200 kad purns ir lejā un ap 500, kad purns gaisā) ja viņas atšķiras no noteiktām robežām, tad izmet kļūdu un kalibrāciju nevar pabeigt... Ja pats vari pakalibrēt, pieraksti vērtības un kļūdas, kuras uzrāda.. kamēr nebūs nokalibrets, tikmēr viņš arī meamortizēs....
50kmh varētu neiet dēļ solenoida...
Kārba sledzas ar sitieniem silta, auksta? Mēģini nokalibret kad eļļa ir virs 60℃... Vēl der pārpumpēt kompim svaigāku programmu, tad tā kārba uzvedās krietni patīkamāk...
bet kada ir zemaakaa veertiiba,un kaada augsejaa? tiltu maku kalibreet,kaarbu nee
Offline
ziema
22. Apr 2015, 20:29 #4920

Kopš: 17. Mar 2008

No: Limbaži

Ziņojumi: 1987

Braucu ar: golf,voyager,passerati


22 Apr 2015, 20:26:04 karlsonss rakstīja:

22 Apr 2015, 20:25:12 ziema rakstīja:

22 Apr 2015, 20:16:33 karlsonss rakstīja:
Aaa, nu tas tev labaak redzams.... P.s. Vie taadas likens imho labaak ir liizings, nekaa uzreiz visu naudu izgaazt parckautko...
iedod man case leezenajaa


Nav probleemu. Ja banka saka hop, viss buus 2 dienu laikaa
ar kuru banku sadarbojaties?
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, AiwaShuraLLP, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, linda, mrc, noisex, smudo