Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 169 viesi un 2 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Ceļu Policija, CSN, likumi

Tēma: Un tā strādā policija

AutorsZiņojums
Arturiks
04. Dec 2024, 09:39 #4901

Kopš: 01. Nov 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 9244

Braucu ar: 26 & 26 & 11

Nav jau runa par ceļa drošību. Ja ceļš nav fiziski apsnidzis vai apledojis, tad jebkurā gadalaikā var droši brauk arī ātrāk. Īpaši divjoslu taisnos posmos, kā tos kungus paņēma. Tas ir visu to drošībai, kas brauc ar -20 iegrauzušies ar zobiem barankā un pie bīstamākas situācijas taisa ciet acis un laiž vaļā stūri. Kam mūsdienās korkas dod? Tiem, kas liek ar piekto reizi? Tiem stūrēt nevajadzētu. Tas arī viss.
Offline
Zalespljavejs
04. Dec 2024, 09:54 #4902

Kopš: 28. Jul 2015

Ziņojumi: 2625

Braucu ar: tautas auto

Tad jau tiem, kas pakāš tiesības ātruma vai cita stulbuma dēļ, arī nevajadzētu atkārtoti izsniegt. Jo viņi taču kārtējo reizi liek eksāmenu vai atgūst tiesības.
Offline
DiksIrseejs
04. Dec 2024, 09:57 #4903

Kopš: 08. Oct 2020

No: Dobele

Ziņojumi: 1286

Braucu ar: Hibrīdu

Lielākā daļa, virs 80% braucēju LV uz ceļa ir ar tiesībām, kas iegūtas pirms vairāk nekā 10 gadiem. Tiem visiem būtu laikam jānoņem un jāprasa pārlikt, lai būtu jēga no visa tā, ko uzspiež jaunajiem tagad bez reāla pamatojuma.
Offline
Arturiks
04. Dec 2024, 09:58 #4904

Kopš: 01. Nov 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 9244

Braucu ar: 26 & 26 & 11

Ja liek ar piekto reizi, tad jā. Augstskolā 2x nenoliec eksi, atkārto kursu nākamgad. Tiesības nav obligātas, lai būtu tik pielaidīgi.

Kā arī drošas braukšanas skolai jau sen bija jābūt daļai no tiesību likšanas procesa.

Tie, kas noliek ar 5to reizi vasarā, ziemu vsp pie barankas nav redzējuši, uzsnieg sniegs un sākas bēdu ieleja.
Offline
Zalespljavejs
04. Dec 2024, 10:00 #4905

Kopš: 28. Jul 2015

Ziņojumi: 2625

Braucu ar: tautas auto


04 Dec 2024, 09:58:12 @Arturiks rakstīja:
Ja liek ar piekto reizi, tad jā. Augstskolā 2x nenoliec eksi, atkārto kursu nākamgad. Tiesības nav obligātas, lai būtu tik pielaidīgi.

Kā arī drošas braukšanas skolai jau sen bija jābūt daļai no tiesību likšanas procesa.

Tie, kas noliek ar 5to reizi vasarā, ziemu vsp pie barankas nav redzējuši, uzsnieg sniegs un sākas bēdu ieleja.



Pilsētas švītiņiem un impotences māktajiem tā varētu likties, bet lauku reģionos tā ir gandrīz vai "prasība". Pirmkārt, Tu netiksi atzīts par pilntiesīgu sabiedrības locekli. Otrkārt, kā tu plāno palīdzēt vecvecākiem izvadāt dārzā izaudzētos brīnumus? Ar velosipēdu, vai autobusu kas kursē reizi pusdienā?
Offline
DiksIrseejs
04. Dec 2024, 10:06 #4906

Kopš: 08. Oct 2020

No: Dobele

Ziņojumi: 1286

Braucu ar: Hibrīdu


04 Dec 2024, 09:58:12 @Arturiks rakstīja:
Kā arī drošas braukšanas skolai jau sen bija jābūt daļai no tiesību likšanas procesa.


Tos var iziet ar instruktora auto?
Offline
Samsasi
04. Dec 2024, 10:08 #4907

Kopš: 01. Nov 2014

Ziņojumi: 5111

Braucu ar:


03 Dec 2024, 21:34:28 @RVR rakstīja:
Un atkal jau te kādam slapjie sapņi par autobāņiem 1,85 miljonu iedzīvotāju valstī, no kuriem vismaz puse ikdienā dzivo ap Rīgu



Pie patreizējā razkladā tas laikam nav iespējams nekādā veidā. Skatoties kā virzās RB, tad tādu bāni būvētu 100 gadus, ja nu vienīgi atkal kautkadscaojajiens ar PPP
Offline
Samsasi
04. Dec 2024, 10:12 #4908

Kopš: 01. Nov 2014

Ziņojumi: 5111

Braucu ar:


04 Dec 2024, 01:56:45 @Mixzzz rakstīja:

03 Dec 2024, 19:16:04 @SteelRat rakstīja:

03 Dec 2024, 19:12:56 @sliir rakstīja:
Troļotāji ir tieši menti. Kā jau augstāk minēja - nodarbojas ar "huiņu".

Atļautais tur neziemā 110. Plūsma bieži iet 120. Drošs ātrums tur var būt vēl lielāks, atkarībā no apstākļiem.

Pāris mašīnas paiet garām uz 150 - "ārprāC šausmas, atņemt tiesības"


pašlaik ir 90 Plūsma iet 100 parasti, brauc tā un viss ok Gribi lidot, esi gatavs maksāt Es arī tur bieži pārkāpju, bet nu, 180 jau i biki tā ka pa daudz ziemā
Un vispār, puikas malači ka visus 4 nojūdza
padalīsies ar to ziemu? Kkā nav viņas man te

Bet vispār kāpēc tur šobrīd šādā laikā nevarētu būt 110 limits? Laiks samērā ok, nav slidens un tak ir tie elektriskie tablo kur mainīt ātrumu pēc vēlmēm... Kāpēc mūsdienās viss vēl joprojām tiek rēķināts pēc žiguļa parametriem?
uz tā ceļa vispār nevajadzētu veikt ātruma kontroli.... Tur negadījumu pitenciāls ir mazs.... Tā vietā vajag patrulēt uz Liepājas/Ventspils sosejām, kur regulāri klapējas. Un pie tā 110 limita vasarā reti kurš brauc atrāk.
Offline
Jurka88
04. Dec 2024, 10:48 #4909

Kopš: 08. Nov 2021

Ziņojumi: 577

Braucu ar:


04 Dec 2024, 09:57:51 @DiksIrseejs rakstīja:
Lielākā daļa, virs 80% braucēju LV uz ceļa ir ar tiesībām, kas iegūtas pirms vairāk nekā 10 gadiem. Tiem visiem būtu laikam jānoņem un jāprasa pārlikt, lai būtu jēga no visa tā, ko uzspiež jaunajiem tagad bez reāla pamatojuma.
Ko jaunajiem tādu noderīgu māca?
Offline
RVR
04. Dec 2024, 11:25 #4910

Kopš: 18. Sep 2008

Ziņojumi: 22614

Braucu ar: RVR


04 Dec 2024, 09:57:51 @DiksIrseejs rakstīja:
Lielākā daļa, virs 80% braucēju LV uz ceļa ir ar tiesībām, kas iegūtas pirms vairāk nekā 10 gadiem. Tiem visiem būtu laikam jānoņem un jāprasa pārlikt, lai būtu jēga no visa tā, ko uzspiež jaunajiem tagad bez reāla pamatojuma.


Nemaz nebūtu tik slikta doma.
B kategoriju dabūju 1998. gadā, šogad izdomāju, ka tīri priekš sevis vajag arī C - bija pat diezgan interesanti un noderīgi vēlreiz visam iziet cauri.
Offline
RVR
04. Dec 2024, 11:37 #4911

Kopš: 18. Sep 2008

Ziņojumi: 22614

Braucu ar: RVR


04 Dec 2024, 10:08:22 @Samsasi rakstīja:

03 Dec 2024, 21:34:28 @RVR rakstīja:
Un atkal jau te kādam slapjie sapņi par autobāņiem 1,85 miljonu iedzīvotāju valstī, no kuriem vismaz puse ikdienā dzivo ap Rīgu



Pie patreizējā razkladā tas laikam nav iespējams nekādā veidā. Skatoties kā virzās RB, tad tādu bāni būvētu 100 gadus, ja nu vienīgi atkal kautkadscaojajiens ar PPP


Ārpus tranzīta ceļa Via Baltica (arī Ķekavas apvedceļš ir daļa no VB) un 40 km rādiusa ap Rīgu tas nav iespējams nekādā veidā - ja nu vienīgi kaut kur Latvijā atrod naftu vai gāzi rūpnieciskos apmēros

40 km rādiusā - jā, tas vēl būtu iespējams. Rīgas apvedceļš varētu būt reālākais variants. Virzienos uz ārpusi jau faktiski ir 2x2 joslu ceļi - Jūrmala, Jelgava, Ogre, Sigulda.
Liepājas virzienā tajos 40 km nekā nav, pāris ciemi.
Tallinas virzienā (VB) caur Baltezeru arī neko tādu nebūvēs, priekš VB vispār tiek plānots jauns posms Vangaži-Skulte (paralēli plānotajam RB dzelzceļam), lai tranzīts uz EE un FI apietu Baltezeru.

Offline
markelis
04. Dec 2024, 11:42 #4912

Kopš: 28. Oct 2002

Ziņojumi: 12989

Braucu ar: eFku


04 Dec 2024, 11:25:26 @RVR rakstīja:

04 Dec 2024, 09:57:51 @DiksIrseejs rakstīja:
Lielākā daļa, virs 80% braucēju LV uz ceļa ir ar tiesībām, kas iegūtas pirms vairāk nekā 10 gadiem. Tiem visiem būtu laikam jānoņem un jāprasa pārlikt, lai būtu jēga no visa tā, ko uzspiež jaunajiem tagad bez reāla pamatojuma.


Nemaz nebūtu tik slikta doma.
B kategoriju dabūju 1998. gadā, šogad izdomāju, ka tīri priekš sevis vajag arī C - bija pat diezgan interesanti un noderīgi vēlreiz visam iziet cauri.


aha. tikai kas par to maksaas un kaa to realizeet (kapacitaate)?
izkriti (instruktoram likaas ka drusku par strauju piebremzeeji) - luudzu naakamaa reize peec 2iem meeneshiem. tikmeer ar trolejbusu.

bet nu tie jau siikumi.
Offline
RVR
04. Dec 2024, 12:41 #4913

Kopš: 18. Sep 2008

Ziņojumi: 22614

Braucu ar: RVR


04 Dec 2024, 11:42:44 @markelis rakstīja:

04 Dec 2024, 11:25:26 @RVR rakstīja:

04 Dec 2024, 09:57:51 @DiksIrseejs rakstīja:
Lielākā daļa, virs 80% braucēju LV uz ceļa ir ar tiesībām, kas iegūtas pirms vairāk nekā 10 gadiem. Tiem visiem būtu laikam jānoņem un jāprasa pārlikt, lai būtu jēga no visa tā, ko uzspiež jaunajiem tagad bez reāla pamatojuma.


Nemaz nebūtu tik slikta doma.
B kategoriju dabūju 1998. gadā, šogad izdomāju, ka tīri priekš sevis vajag arī C - bija pat diezgan interesanti un noderīgi vēlreiz visam iziet cauri.


aha. tikai kas par to maksaas un kaa to realizeet (kapacitaate)?
izkriti (instruktoram likaas ka drusku par strauju piebremzeeji) - luudzu naakamaa reize peec 2iem meeneshiem. tikmeer ar trolejbusu.

bet nu tie jau siikumi.


Ja paturpina fantazēt:

Izmaksas - katrs pats. Tāpat kā ar jebkuru citu zināšanu atjaunošanu. Arī, piemēram, ārsti un virkne citu profesiju taču ir spiesti ik pēc noteikta perioda atjaunot savus sertifikātus/pielaides/utt. Nekādās cilvēktiesībās nav minēts, ka auto vadīšanas tiesības būtu garantējamas uz visu mūžu.

Kapacitāte - jā, tā varētu būt problēma. CSDD varētu netikt galā ar baigo baru vienlaicīgi. Būtu jāizdomā kaut kādu pārejas periodu to ieviešot, lai lielo baru izretotu plašākā laika periodā.

Arī ar izkrišanu varētu kaut ko domāt - piemēram, ja esi sācis to procesu vēl tiesību derīguma periodā, tad no procesa sākuma iepriekšējo tiesību termiņš ir spēkā vēl noteiktu laiku, kurā ir atļauts N reizes kārtot eksāmenu. Nu, kaut kā tā.

Bet, tā tikai fantāzija, protams.

Offline
GirtzB
04. Dec 2024, 12:45 #4914

Kopš: 15. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 22208

Braucu ar: 2x(R6+LSD)


04 Dec 2024, 09:57:51 @DiksIrseejs rakstīja:
Lielākā daļa, virs 80% braucēju LV uz ceļa ir ar tiesībām, kas iegūtas pirms vairāk nekā 10 gadiem. Tiem visiem būtu laikam jānoņem un jāprasa pārlikt, lai būtu jēga no visa tā, ko uzspiež jaunajiem tagad bez reāla pamatojuma.

Kuras tad ir tās lietas kuras tagad uzspiež tiem jaunajiem?

-----------------
Braukt ir priex.
Tikai R6, S54B32 + 2JZ-GE
Offline
versatile
04. Dec 2024, 12:50 #4915

Kopš: 03. Sep 2015

Ziņojumi: 1339

Braucu ar:

Būtu jau daudz, ja tiesībās bildi mainot, prasītu atbildēt uz dažiem jautājumiem par tiem noteikumu punktiem, kas mainījušies/nākuši klāt kopš iepriekšējās maiņas. Praktiskā braukšana/pilnais eksāmens, ja tas neizdodas.
Offline
GirtzB
04. Dec 2024, 13:37 #4916

Kopš: 15. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 22208

Braucu ar: 2x(R6+LSD)

Manuprāt, ja velk paralēles ar citām nozarēm, vaditāja apliecību "pagarinot" var parasīt gan derīgu veselības pārbaudi, gan apliecinājumu par CSN zināšanām. Eksmāmens elemtentāri noorganizējams online, katram sev ērtā laikā(līdzīgi kā Bērniem velosipēda apliecības iegūšanai)...
Galvenais lai ir "redzētas" tās CSN izmaiņas.
Pie tam visiem, kas vēlas pašlaik ir pieejams bezmaksas parbaudes tests, kuru var pildīt līdz acis griežas.

[ Šo ziņu laboja GirtzB, 04 Dec 2024, 13:39:01 ]



-----------------
Braukt ir priex.
Tikai R6, S54B32 + 2JZ-GE
Offline
markelis
04. Dec 2024, 13:44 #4917

Kopš: 28. Oct 2002

Ziņojumi: 12989

Braucu ar: eFku


04 Dec 2024, 12:41:36 @RVR rakstīja:


Ja paturpina fantazēt:

Izmaksas - katrs pats. Tāpat kā ar jebkuru citu zināšanu atjaunošanu. Arī, piemēram, ārsti un virkne citu profesiju taču ir spiesti ik pēc noteikta perioda atjaunot savus sertifikātus/pielaides/utt. Nekādās cilvēktiesībās nav minēts, ka auto vadīšanas tiesības būtu garantējamas uz visu mūžu.

Bet, tā tikai fantāzija, protams.



turpinot fantāziju - ir kāda valsts Eiropā / pasaulē kur kas tāds tiek praktizēts? Tas i jautājums.

pēc tādas iniciatīvas momentā būs balosjums manabalss.lv, kas, domāju, dienas laikā savāks tos 10k.

un sāpīgi iesperot fantāzijai - kurš politiskais spēks zem kā tāda parakstīsies, īpaši, ja tas notiek par vēlētāju pašu naudu.
Offline
RVR
04. Dec 2024, 13:51 #4918

Kopš: 18. Sep 2008

Ziņojumi: 22614

Braucu ar: RVR

Par citām valstīm neesmu interesējies šajā kontekstā.

Kā jau te kolēģi pieminēja - var arī to visu vienkāršot līdz online pasākumam, ne gluži pilna apjoma mācību kursam un eksāmeniem. Tad arī izmaksas klientiem būs minimālas, un arī nebūs cilvēku bari CSDD.

Politiski - viss atkarīgs, kādā iesaiņojumā to pasniedz. Var arī smuki bliezt ar satiksmes drošības un izglābto dzīvību tēmu. Bet, jā, labāk to darīt ne pārāk tuvu priekšvēlēšanu periodam

P.S. manabalss.lv gan nav nekāds baigais arguments - tas balsojums vien nozīmē iesniegt priekšlikumu izskatīšanai, neko vairāk

[ Šo ziņu laboja RVR, 04 Dec 2024, 13:55:11 ]

Offline
tg
04. Dec 2024, 15:07 #4919

Kopš: 09. Mar 2009

Ziņojumi: 969

Braucu ar: Ar ko pagadās


04 Dec 2024, 12:50:48 @versatile rakstīja:
Būtu jau daudz, ja tiesībās bildi mainot, prasītu atbildēt uz dažiem jautājumiem par tiem noteikumu punktiem, kas mainījušies/nākuši klāt kopš iepriekšējās maiņas. Praktiskā braukšana/pilnais eksāmens, ja tas neizdodas.


Kādam tam jēga. Pat CSDD pateiks, ka biežāk avarē jaunie, kas tiesības nesen ieguvuši, bet pensionāri, kas brauc jau mūžību ir drošākie braucēji. Tāda pārlikšana būtu bezjēdzīga darbība tikai darbības pēc, kas čakarētu cilvēkiem dzīvi.
Offline
Bender
04. Dec 2024, 15:15 #4920

Kopš: 30. Oct 2014

Ziņojumi: 2040

Braucu ar: E91


04 Dec 2024, 13:37:16 @GirtzB rakstīja:
Manuprāt, ja velk paralēles ar citām nozarēm, vaditāja apliecību "pagarinot" var parasīt gan derīgu veselības pārbaudi, gan apliecinājumu par CSN zināšanām. Eksmāmens elemtentāri noorganizējams online, katram sev ērtā laikā(līdzīgi kā Bērniem velosipēda apliecības iegūšanai)...
Galvenais lai ir "redzētas" tās CSN izmaiņas.
Pie tam visiem, kas vēlas pašlaik ir pieejams bezmaksas parbaudes tests, kuru var pildīt līdz acis griežas.

Pastāsti sīkāk - manējais šovasar pats kārtoja. Mļe, ne tuvu nav tā. Māčities var līdz vemšanai, bet eksāmens vai nu skolā inspektora uzraudzībā vai tuvējā CSDD nodaļā.

Turpinot tēmu par online eksāmeniem.
Juris atnāk pie Jāņa iedzert aliņu, ielogojas ar savu Smart-ID Jāņa kompī, bet eksāmenu izpilda Jānis, bet tiesības pagarina Jurim? Samērā stulba ideja
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, AiwaShuraLLP, CP17, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo