Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 149 viesi un 7 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Citi auto » Subaru

Tēma: Subaru, Mitsu, Turbo, 4x4 (*Let it snow)

AutorsZiņojums
us
09. Aug 2009, 23:06 #4881

Kopš: 17. Feb 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 5187

Braucu ar: Pilnpievada automobīli

Džeki svara ekonomijas nolūkos pat bagāžnieka grīdu griež ārā

bilžuks
Offline
raiveens
09. Aug 2009, 23:25 #4882

Kopš: 15. Sep 2006

Ziņojumi: 744

Braucu ar:

klau smukiņie!!! kurš pastāstīs kā gulbī gāja brāļiem Bruņiniekiem????
Offline
s-line
09. Aug 2009, 23:30 #4883

Kopš: 08. Mar 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 2605

Braucu ar: kūtiņu

Brunjiniekiem 2.dopaa kaarba izbeidzaas!
Offline
raiveens
09. Aug 2009, 23:32 #4884

Kopš: 15. Sep 2006

Ziņojumi: 744

Braucu ar:


09 Aug 2009, 23:30:19 s-line rakstīja:
Brunjiniekiem 2.dopaa kaarba izbeidzaas!

aaaaaaaaaaaaa tad jau tas ir ĻOTI slikti priekš viņiem!!! psec, nakujam tā??? a kā Tev gāja???
Offline
Spok5
09. Aug 2009, 23:53 #4885

Kopš: 06. Sep 2002

No: Salaspils

Ziņojumi: 1616

Braucu ar: ВАЗ 2103

Tas nemaz tik ļoti slikti nav
Offline
s-line
09. Aug 2009, 23:54 #4886

Kopš: 08. Mar 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 2605

Braucu ar: kūtiņu

vinjiem jau tur laikam diezgan saspringti tagad ar tiem punktiem par 1.vietu!
Mums gaaja pat labaak nekaa gaidiits,rezultaats nav nekaads izcilais,bet tiek aprasts jau vairaak ar auto un par sho gonku esam diezgan apmierinaati!
3.aplii gan dazhaas vietaas bija baigie rakumi,priekshinjas tur droshvien normaali uz veederiem shljuuca!
Offline
Miks44
10. Aug 2009, 10:24 #4887

Kopš: 09. Jul 2007

Ziņojumi: 913

Braucu ar: EVO

Gudrie, kur sākt meklēt vainu, ja dopa sākumā OK, bet uz vidu auto sāks gļukot, tb pie aptuveni 3-4k apgriezieniem sāk šķaudīt un neiet, bet pēc kādām 4 sekundēm aiziet?
Offline
JZ
10. Aug 2009, 10:34 #4888

Kopš: 31. May 2002

Ziņojumi: 9159

Braucu ar:

kad tas gļuks parādās, tad tas ir katru reizi kad motors griežas cauri tiem apgriezieniem?
Offline
Miks44
10. Aug 2009, 10:41 #4889

Kopš: 09. Jul 2007

Ziņojumi: 913

Braucu ar: EVO


10 Aug 2009, 10:34:16 JZ rakstīja:
kad tas gļuks parādās, tad tas ir katru reizi kad motors griežas cauri tiem apgriezieniem?

Katru reizi nē, tad ir, tad nav, bet dopa sākumā parasti nav. UN rallija sākumā bija retāk, uz beigām palika biežāk.
Offline
MarC
10. Aug 2009, 10:51 #4890

Kopš: 02. May 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 4396

Braucu ar: ar uguns dzēšamo aparātu


10 Aug 2009, 10:24:20 Miks44 rakstīja:
Gudrie, kur sākt meklēt vainu, ja dopa sākumā OK, bet uz vidu auto sāks gļukot, tb pie aptuveni 3-4k apgriezieniem sāk šķaudīt un neiet, bet pēc kādām 4 sekundēm aiziet?


es sākumā pamainītu sveces
Offline
JZ
10. Aug 2009, 10:53 #4891

Kopš: 31. May 2002

Ziņojumi: 9159

Braucu ar:

toyotām bija kaut kas līdzīgs, risinājums bija likt papildus radiātorus (un ventilatorus) uz aizdedzes komutatora (vada aizdedzes spoli, bet moš micu tas citādāk uzprojektēts) un uz ECU

otrs variants - bez data logginga gan grūti būs tikt skaidrībā - ieplūdes gaisa temperatūra pārsniedz kaut kādu ECU iestādīto drošo robežu, bet nu hvz, jebkurā gadījumā, salikt dzesēšanu uz tām detaļām un moš arī smidzināšanu uz IC... GEMS ECU bija tieši IC smidzināšanas vadībai paredzēts maps, starpība bija kādi 5-10 grādi

vēl silstošas (nezinu gan cik ļoti) ir pretestības inžektoriem, bet diez vai tas būtu pie vainas, nav tādas pieredzes bijis...

vispār šādus neregulārus gļukus izķert ir problemātiski, ir bijuši arī aukstie lodējumi ECU, ik 2-3 gadus prasās pārlodēt bez maz, drošības pēc

p.s. Marcam taisnība, aizmirsu par svecēm ierakstīt, bet tad, visdrīzākais, tas gļuks būtu un paliktu kad motortelpā paliek pa karstu, un pazustu kad tiek uz kādu taisnāku gabalu

[ Šo ziņu laboja JZ, 10 Aug 2009, 10:55:43 ]

Offline
MarC
10. Aug 2009, 10:58 #4892

Kopš: 02. May 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 4396

Braucu ar: ar uguns dzēšamo aparātu


10 Aug 2009, 10:53:28 JZ rakstīja:
otrs variants - bez data logginga gan grūti būs tikt skaidrībā - ieplūdes gaisa temperatūra pārsniedz kaut kādu ECU iestādīto drošo robežu, bet nu hvz, jebkurā gadījumā, salikt dzesēšanu uz tām detaļām un moš arī smidzināšanu uz IC... GEMS ECU bija tieši IC smidzināšanas vadībai paredzēts maps, starpība bija kādi 5-10 grādi




šitais nevar būt jo tad atslēgtos antilāgs. Antilāgs taču neatslēdzas?
parasti iekš smadzenēm ieprogramme ap 55grādi augšējo robežu, kad jāizslēdzas antilāgam. Kur tev stāv ieplūstošā gaisa temperatūras mērītājs?


bet vienalga es domāju ka vaina būs svecēs. kāds cipars ir uz svecēm?

[ Šo ziņu laboja MarC, 10 Aug 2009, 11:00:55 ]

Offline
Miks44
10. Aug 2009, 11:08 #4893

Kopš: 09. Jul 2007

Ziņojumi: 913

Braucu ar: EVO

Vot par antillagu nezinu, bet varētu būt arī ka atslēdzās (lai gan nē, dopa beigās bija). Sveces laikam jāsamaina profilaksei, standarta degvielai viņas tā pat neko nemaksā.
Man tā pat kā Marc ir "ziemas" regulējums.
Mīzēju uz IC slēdzu, bet man viņš vēl nav piejjūkts pie Motec un līdz ar to diezgan ātri visu izmīž ārā.
Sarunāju Motecā kļūdas paskatīties, tad mošk jau kko parādīs.

Iepl. gaisa temp. mērītājs, nezinu, drošvien tur pat kur Tev.
Offline
MarC
10. Aug 2009, 11:15 #4894

Kopš: 02. May 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 4396

Braucu ar: ar uguns dzēšamo aparātu


10 Aug 2009, 11:08:16 Miks44 rakstīja:
Vot par antillagu nezinu, bet varētu būt arī ka atslēdzās (lai gan nē, dopa beigās bija). Sveces laikam jāsamaina profilaksei, standarta degvielai viņas tā pat neko nemaksā.
Man tā pat kā Marc ir "ziemas" regulējums.
Mīzēju uz IC slēdzu, bet man viņš vēl nav piejjūkts pie Motec un līdz ar to diezgan ātri visu izmīž ārā.
Sarunāju Motecā kļūdas paskatīties, tad mošk jau kko parādīs.

Iepl. gaisa temp. mērītājs, nezinu, drošvien tur pat kur Tev.


man EVO9 ir ieplūdes kolektorā bet pareizāk būtu ja pēc IC kautkur trubā būtu ielikts.
kā ir konkrēti tavai šitai EVO6 es tikai zinu ka man ar tā bija, ka slēdzas ārā antilāgs līdz brīdim kamēr nepārvietoju to dačiku uz to vietu ko jau minēju.
bet sāc ar svecēm tas būs ārtāk
tev FAIL par to ka sveces neko nemksā - pēdējo reizi pirku pa 130 ls 4gab
Offline
JZ
10. Aug 2009, 11:16 #4895

Kopš: 31. May 2002

Ziņojumi: 9159

Braucu ar:

IC smidzināšanu vajag vadīt no ECU, tad nevajadzēs 40l ūdeni vadāt līdz uz garajiem dopiem

un ALS izslēdzas tik kad ir pārsniegta tā kritiskā robeža (un, iespējams, parādās tas gļuks), bet līdz ko temp nokrītas apakaļ, tā tas atkal sāks strādāt (dopa beigās)

ziemas/vasaras regulējumam nevajadzētu būt pie vainas(ja nav sagriezts tuvu max), cita lieta ir ja lieto "karstās" sveces vasarā... to gan nevajadzētu
Offline
Griva
10. Aug 2009, 13:02 #4896

Kopš: 16. Jun 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 279

Braucu ar: E91

Klau, jūs man tā arī ne1ns neatbildējāt par to sasisto evo līdz 3,5k EUR??? Nav kāds variants?
Offline
Spok5
10. Aug 2009, 13:02 #4897

Kopš: 06. Sep 2002

No: Salaspils

Ziņojumi: 1616

Braucu ar: ВАЗ 2103

Ummm, kāds var tā pa fikso pateikt Futura Green (nu karoč to ko Nestē lej pa labi un pa kreisi) raksturīpašības ? Oktānskaitlis (ja zin tad pēc kādas metodes), tiri piri.
Offline
RV
10. Aug 2009, 13:19 #4898

Kopš: 29. Apr 2008

Ziņojumi: 497

Braucu ar: Nr. 18

Piezvani uz Neste, iedos to lapu
Offline
Spok5
10. Aug 2009, 13:24 #4899

Kopš: 06. Sep 2002

No: Salaspils

Ziņojumi: 1616

Braucu ar: ВАЗ 2103

Tur kautko žagojās otrā drāts galā. Nu lab, zvanīs vēlāk.
Offline
Spok5
10. Aug 2009, 14:04 #4900

Kopš: 06. Sep 2002

No: Salaspils

Ziņojumi: 1616

Braucu ar: ВАЗ 2103

Offline

Moderatori: 968-jk, AV, AiwaShuraLLP, GirtzB, Lafter, PERFS, Ruff, SteelRat, VLD, linda, noisex