Autors | Ziņojums |
us | 09. Aug 2009, 23:06 |
#4881
|
|
 Kopš: 17. Feb 2006
No: Rīga
Ziņojumi: 5187
Braucu ar: Pilnpievada automobīli
| Džeki svara ekonomijas nolūkos pat bagāžnieka grīdu griež ārā 
bilžuks |
Offline | |
|
raiveens | 09. Aug 2009, 23:25 |
#4882
|
|
Kopš: 15. Sep 2006
Ziņojumi: 744
Braucu ar:
| klau smukiņie!!! kurš pastāstīs kā gulbī gāja brāļiem Bruņiniekiem???? |
Offline | |
|
s-line | 09. Aug 2009, 23:30 |
#4883
|
|
 Kopš: 08. Mar 2007
No: Rīga
Ziņojumi: 2605
Braucu ar: kūtiņu
| Brunjiniekiem 2.dopaa kaarba izbeidzaas! |
Offline | |
|
raiveens | 09. Aug 2009, 23:32 |
#4884
|
|
Kopš: 15. Sep 2006
Ziņojumi: 744
Braucu ar:
|
09 Aug 2009, 23:30:19 s-line rakstīja:
Brunjiniekiem 2.dopaa kaarba izbeidzaas!
aaaaaaaaaaaaa tad jau tas ir ĻOTI slikti priekš viņiem!!! psec, nakujam tā??? a kā Tev gāja??? |
Offline | |
|
Spok5 | 09. Aug 2009, 23:53 |
#4885
|
|
Kopš: 06. Sep 2002
No: Salaspils
Ziņojumi: 1616
Braucu ar: ВАЗ 2103
| Tas nemaz tik ļoti slikti nav  |
Offline | |
|
s-line | 09. Aug 2009, 23:54 |
#4886
|
|
 Kopš: 08. Mar 2007
No: Rīga
Ziņojumi: 2605
Braucu ar: kūtiņu
| vinjiem jau tur laikam diezgan saspringti tagad ar tiem punktiem par 1.vietu!
Mums gaaja pat labaak nekaa gaidiits,rezultaats nav nekaads izcilais,bet tiek aprasts jau vairaak ar auto un par sho gonku esam diezgan apmierinaati!
3.aplii gan dazhaas vietaas bija baigie rakumi,priekshinjas tur droshvien normaali uz veederiem shljuuca! |
Offline | |
|
Miks44 | 10. Aug 2009, 10:24 |
#4887
|
|
Kopš: 09. Jul 2007
Ziņojumi: 913
Braucu ar: EVO
| Gudrie, kur sākt meklēt vainu, ja dopa sākumā OK, bet uz vidu auto sāks gļukot, tb pie aptuveni 3-4k apgriezieniem sāk šķaudīt un neiet, bet pēc kādām 4 sekundēm aiziet?  |
Offline | |
|
JZ | 10. Aug 2009, 10:34 |
#4888
|
|
Kopš: 31. May 2002
Ziņojumi: 9159
Braucu ar:
| kad tas gļuks parādās, tad tas ir katru reizi kad motors griežas cauri tiem apgriezieniem? |
Offline | |
|
|
Miks44 | 10. Aug 2009, 10:41 |
#4889
|
|
Kopš: 09. Jul 2007
Ziņojumi: 913
Braucu ar: EVO
|
10 Aug 2009, 10:34:16 JZ rakstīja:
kad tas gļuks parādās, tad tas ir katru reizi kad motors griežas cauri tiem apgriezieniem?
Katru reizi nē, tad ir, tad nav, bet dopa sākumā parasti nav. UN rallija sākumā bija retāk, uz beigām palika biežāk. |
Offline | |
|
MarC  | 10. Aug 2009, 10:51 |
#4890
|
|
 Kopš: 02. May 2005
No: Rīga
Ziņojumi: 4396
Braucu ar: ar uguns dzēšamo aparātu
|
10 Aug 2009, 10:24:20 Miks44 rakstīja:
Gudrie, kur sākt meklēt vainu, ja dopa sākumā OK, bet uz vidu auto sāks gļukot, tb pie aptuveni 3-4k apgriezieniem sāk šķaudīt un neiet, bet pēc kādām 4 sekundēm aiziet? 
es sākumā pamainītu sveces
|
Offline | |
|
JZ | 10. Aug 2009, 10:53 |
#4891
|
|
Kopš: 31. May 2002
Ziņojumi: 9159
Braucu ar:
| toyotām bija kaut kas līdzīgs, risinājums bija likt papildus radiātorus (un ventilatorus) uz aizdedzes komutatora (vada aizdedzes spoli, bet moš micu tas citādāk uzprojektēts) un uz ECU
otrs variants - bez data logginga gan grūti būs tikt skaidrībā - ieplūdes gaisa temperatūra pārsniedz kaut kādu ECU iestādīto drošo robežu, bet nu hvz, jebkurā gadījumā, salikt dzesēšanu uz tām detaļām un moš arī smidzināšanu uz IC... GEMS ECU bija tieši IC smidzināšanas vadībai paredzēts maps, starpība bija kādi 5-10 grādi
vēl silstošas (nezinu gan cik ļoti) ir pretestības inžektoriem, bet diez vai tas būtu pie vainas, nav tādas pieredzes bijis...
vispār šādus neregulārus gļukus izķert ir problemātiski, ir bijuši arī aukstie lodējumi ECU, ik 2-3 gadus prasās pārlodēt bez maz, drošības pēc
p.s. Marcam taisnība, aizmirsu par svecēm ierakstīt, bet tad, visdrīzākais, tas gļuks būtu un paliktu kad motortelpā paliek pa karstu, un pazustu kad tiek uz kādu taisnāku gabalu[ Šo ziņu laboja JZ, 10 Aug 2009, 10:55:43 ] |
Offline | |
|
MarC  | 10. Aug 2009, 10:58 |
#4892
|
|
 Kopš: 02. May 2005
No: Rīga
Ziņojumi: 4396
Braucu ar: ar uguns dzēšamo aparātu
|
10 Aug 2009, 10:53:28 JZ rakstīja:
otrs variants - bez data logginga gan grūti būs tikt skaidrībā - ieplūdes gaisa temperatūra pārsniedz kaut kādu ECU iestādīto drošo robežu, bet nu hvz, jebkurā gadījumā, salikt dzesēšanu uz tām detaļām un moš arī smidzināšanu uz IC... GEMS ECU bija tieši IC smidzināšanas vadībai paredzēts maps, starpība bija kādi 5-10 grādi
šitais nevar būt jo tad atslēgtos antilāgs. Antilāgs taču neatslēdzas?
parasti iekš smadzenēm ieprogramme ap 55grādi augšējo robežu, kad jāizslēdzas antilāgam. Kur tev stāv ieplūstošā gaisa temperatūras mērītājs?
bet vienalga es domāju ka vaina būs svecēs. kāds cipars ir uz svecēm? [ Šo ziņu laboja MarC, 10 Aug 2009, 11:00:55 ] |
Offline | |
|
Miks44 | 10. Aug 2009, 11:08 |
#4893
|
|
Kopš: 09. Jul 2007
Ziņojumi: 913
Braucu ar: EVO
| Vot par antillagu nezinu, bet varētu būt arī ka atslēdzās (lai gan nē, dopa beigās bija). Sveces laikam jāsamaina profilaksei, standarta degvielai viņas tā pat neko nemaksā.
Man tā pat kā Marc ir "ziemas" regulējums.
Mīzēju uz IC slēdzu, bet man viņš vēl nav piejjūkts pie Motec un līdz ar to diezgan ātri visu izmīž ārā.
Sarunāju Motecā kļūdas paskatīties, tad mošk jau kko parādīs.
Iepl. gaisa temp. mērītājs, nezinu, drošvien tur pat kur Tev.  |
Offline | |
|
MarC  | 10. Aug 2009, 11:15 |
#4894
|
|
 Kopš: 02. May 2005
No: Rīga
Ziņojumi: 4396
Braucu ar: ar uguns dzēšamo aparātu
|
10 Aug 2009, 11:08:16 Miks44 rakstīja:
Vot par antillagu nezinu, bet varētu būt arī ka atslēdzās (lai gan nē, dopa beigās bija). Sveces laikam jāsamaina profilaksei, standarta degvielai viņas tā pat neko nemaksā.
Man tā pat kā Marc ir "ziemas" regulējums.
Mīzēju uz IC slēdzu, bet man viņš vēl nav piejjūkts pie Motec un līdz ar to diezgan ātri visu izmīž ārā.
Sarunāju Motecā kļūdas paskatīties, tad mošk jau kko parādīs.
Iepl. gaisa temp. mērītājs, nezinu, drošvien tur pat kur Tev. 
man EVO9 ir ieplūdes kolektorā bet pareizāk būtu ja pēc IC kautkur trubā būtu ielikts.
kā ir konkrēti tavai šitai EVO6 es tikai zinu ka man ar tā bija, ka slēdzas ārā antilāgs līdz brīdim kamēr nepārvietoju to dačiku uz to vietu ko jau minēju.
bet sāc ar svecēm tas būs ārtāk 
tev FAIL par to ka sveces neko nemksā - pēdējo reizi pirku pa 130 ls 4gab  |
Offline | |
|
JZ | 10. Aug 2009, 11:16 |
#4895
|
|
Kopš: 31. May 2002
Ziņojumi: 9159
Braucu ar:
| IC smidzināšanu vajag vadīt no ECU, tad nevajadzēs 40l ūdeni vadāt līdz uz garajiem dopiem 
un ALS izslēdzas tik kad ir pārsniegta tā kritiskā robeža (un, iespējams, parādās tas gļuks), bet līdz ko temp nokrītas apakaļ, tā tas atkal sāks strādāt (dopa beigās)
ziemas/vasaras regulējumam nevajadzētu būt pie vainas(ja nav sagriezts tuvu max), cita lieta ir ja lieto "karstās" sveces vasarā... to gan nevajadzētu |
Offline | |
|
Griva | 10. Aug 2009, 13:02 |
#4896
|
|
 Kopš: 16. Jun 2003
No: Rīga
Ziņojumi: 279
Braucu ar: E91
| Klau, jūs man tā arī ne1ns neatbildējāt par to sasisto evo līdz 3,5k EUR??? Nav kāds variants? |
Offline | |
|
|
Spok5 | 10. Aug 2009, 13:02 |
#4897
|
|
Kopš: 06. Sep 2002
No: Salaspils
Ziņojumi: 1616
Braucu ar: ВАЗ 2103
| Ummm, kāds var tā pa fikso pateikt Futura Green (nu karoč to ko Nestē lej pa labi un pa kreisi) raksturīpašības ? Oktānskaitlis (ja zin tad pēc kādas metodes), tiri piri. |
Offline | |
|
RV | 10. Aug 2009, 13:19 |
#4898
|
|
 Kopš: 29. Apr 2008
Ziņojumi: 497
Braucu ar: Nr. 18
| Piezvani uz Neste, iedos to lapu  |
Offline | |
|
Spok5 | 10. Aug 2009, 13:24 |
#4899
|
|
Kopš: 06. Sep 2002
No: Salaspils
Ziņojumi: 1616
Braucu ar: ВАЗ 2103
| Tur kautko žagojās otrā drāts galā. Nu lab, zvanīs vēlāk. |
Offline | |
|
Spok5 | 10. Aug 2009, 14:04 |
#4900
|
|
Kopš: 06. Sep 2002
No: Salaspils
Ziņojumi: 1616
Braucu ar: ВАЗ 2103
| |
Offline | |
|