Online

Pašreiz BMWPower skatās 173 viesi un 12 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Diskusijas par BMW modeļiem » BMW 5. sērija » E60/E61 (2003-2010)

Tēma: Par un ap 5er E60

AutorsZiņojums
janchikz
19. Jan 2010, 17:16 #481

Kopš: 15. Jul 2007

No: Jūrmala

Ziņojumi: 7718

Braucu ar:


19 Jan 2010, 17:03:19 ikr rakstīja:

19 Jan 2010, 16:31:31 janchikz rakstīja:
e65 ir bagažniekā aiz labās puses vāka, to atverot, ir liela uzlīme kur viss paskaidrots, turpat arī paši drošinātāji stāv.


opel kadett zem haubes, noņemot vāciņu ir drošinātāji un apraksts
losis
Offline
GGD
19. Jan 2010, 23:42 #482

Kopš: 07. Mar 2007

No: Liepāja

Ziņojumi: 18

Braucu ar: BMW


15 Jan 2010, 16:10:44 Markss rakstīja:

14 Dec 2009, 17:02:30 Fausts rakstīja:

14 Dec 2009, 16:28:24 Artis_D rakstīja:
kā var redzēt e60 dzinēja (tosola) temperatūru - panelī nav nekāda datčika

nekā...kompis droši vien kautko šaus ārā ja ies pāri pieļaujamām robežām.



paskaties tahometraa rupigaak,labaja pusee (puslokaa) redzeesi skalinju,taa ir dzineja temperatura
kad kompi metis araa, bus jau par veelu


Kā pēc tās skalas var zināt, cik motoram temperatūra, kad ir 90 grādi, jo man ar problēma lielā salā ar siltumu mašīnā
Offline
protams
20. Jan 2010, 09:27 #483

Kopš: 11. Nov 2005

Ziņojumi: 5465

Braucu ar: null ziiben


19 Jan 2010, 23:42:31 GGD rakstīja:

15 Jan 2010, 16:10:44 Markss rakstīja:

14 Dec 2009, 17:02:30 Fausts rakstīja:

14 Dec 2009, 16:28:24 Artis_D rakstīja:
kā var redzēt e60 dzinēja (tosola) temperatūru - panelī nav nekāda datčika

nekā...kompis droši vien kautko šaus ārā ja ies pāri pieļaujamām robežām.



paskaties tahometraa rupigaak,labaja pusee (puslokaa) redzeesi skalinju,taa ir dzineja temperatura
kad kompi metis araa, bus jau par veelu


Kā pēc tās skalas var zināt, cik motoram temperatūra, kad ir 90 grādi, jo man ar problēma lielā salā ar siltumu mašīnā

benzīnniekam darba temperatūra ir kad paliek pēdējās trīs iedaļas

-----------------
Tradicionāli - vīrietis ar sievieti - auto ar iekšdedzes dzinēju!
Offline
Bemu
20. Jan 2010, 09:32 #484

Kopš: 12. Oct 2007

Ziņojumi: 176

Braucu ar: E60 M5-LOOK & X5


19 Jan 2010, 23:42:31 GGD rakstīja:

15 Jan 2010, 16:10:44 Markss rakstīja:

14 Dec 2009, 17:02:30 Fausts rakstīja:

14 Dec 2009, 16:28:24 Artis_D rakstīja:
kā var redzēt e60 dzinēja (tosola) temperatūru - panelī nav nekāda datčika

nekā...kompis droši vien kautko šaus ārā ja ies pāri pieļaujamām robežām.



paskaties tahometraa rupigaak,labaja pusee (puslokaa) redzeesi skalinju,taa ir dzineja temperatura
kad kompi metis araa, bus jau par veelu


Kā pēc tās skalas var zināt, cik motoram temperatūra, kad ir 90 grādi, jo man ar problēma lielā salā ar siltumu mašīnā


Vai parbaudiji caur iDrivu, kaadi ir uzstaadiijumi kondicionierim, vai gadiijumaa visi nestaav uz zilam iedaljam?
Offline
GGD
20. Jan 2010, 11:05 #485

Kopš: 07. Mar 2007

No: Liepāja

Ziņojumi: 18

Braucu ar: BMW


20 Jan 2010, 09:32:50 Bemu rakstīja:

19 Jan 2010, 23:42:31 GGD rakstīja:

15 Jan 2010, 16:10:44 Markss rakstīja:

14 Dec 2009, 17:02:30 Fausts rakstīja:

14 Dec 2009, 16:28:24 Artis_D rakstīja:
kā var redzēt e60 dzinēja (tosola) temperatūru - panelī nav nekāda datčika

nekā...kompis droši vien kautko šaus ārā ja ies pāri pieļaujamām robežām.



paskaties tahometraa rupigaak,labaja pusee (puslokaa) redzeesi skalinju,taa ir dzineja temperatura
kad kompi metis araa, bus jau par veelu


Kā pēc tās skalas var zināt, cik motoram temperatūra, kad ir 90 grādi, jo man ar problēma lielā salā ar siltumu mašīnā


Vai parbaudiji caur iDrivu, kaadi ir uzstaadiijumi kondicionierim, vai gadiijumaa visi nestaav uz zilam iedaljam?


Uzstādījumi ir uz sarkanām iedaļām līdz galam, problēma ir tad kad ārā ir zemāk par -10 grādiem
Offline
kaspars_kk
20. Jan 2010, 14:46 #486

Kopš: 25. Aug 2007

No: Līvāni

Ziņojumi: 241

Braucu ar:

pag, pa to motora temp, ok tahometra ir ta skala, kad tikko pieshkjilj mashiinu ir daudzas baltas sviitras(auksts), lenam vinjas pazuud un viss... Kaa var redzet no ta ka parkarsis??? Ka kompis met to zinu.

Domats autoram ---> Markss :



paskaties tahometraa rupigaak,labaja pusee (puslokaa) redzeesi skalinju,taa ir dzineja temperatura
kad kompi metis araa, bus jau par veelu


[ Šo ziņu laboja kaspars_kk, 20 Jan 2010, 14:47:16 ]

Offline
Markss
20. Jan 2010, 15:29 #487

Kopš: 08. Dec 2009

Ziņojumi: 1641

Braucu ar: Rūsas modeli.

Tik smuki gan nezinu,man līdz tādam problēmam nebija. Mans domāt tikai uz aci,piemet cik iedaljas no rita aukstam,kad ir motora temperatura izskaiti,un tad jau redz,ja kapj pari tad ir probza.
Bet iDrives jau met kljudas pie mazakaas probzas,ta ka nav ko filozofet droshi vien un izdomat Afriku
Offline
Fandulis
28. Jan 2010, 10:57 #488

Kopš: 29. Nov 2004

Ziņojumi: 13042

Braucu ar: sipisnīku pi vuškom

Sals sals sals jau za...l un tad sākas visādi brīnumi ar elektroniku:
1.Pēkšņi nestrādā priekšējie parkingi, izņemot vienu, malējo kreiso;
2.Kā jau iepriekš rakstīju airbag+siksna;
3.Šodien sākot braukt klusumā, izdzirdēju, ka grozot stūri kautkas čīkst (jūsu ieteikumi, uzklausīšu, jo man jau līdz kaklam tā braukāšana uz diagnostiku, šogad jau 2 reizes)

un tas viss blac pēc JG svinēšanas, mēneša slimošanas fck

Ja kādam ir uz izjaukšanu Dakota lether salons ar apkuri PM
Offline
7788
28. Jan 2010, 11:23 #489

Kopš: 21. Jan 2005

Ziņojumi: 2519

Braucu ar: fomoco


28 Jan 2010, 10:57:27 Fandulis rakstīja:
Sals sals sals jau za...l un tad sākas visādi brīnumi ar elektroniku:
1.Pēkšņi nestrādā priekšējie parkingi, izņemot vienu, malējo kreiso;
2.Kā jau iepriekš rakstīju airbag+siksna;
3.Šodien sākot braukt klusumā, izdzirdēju, ka grozot stūri kautkas čīkst (jūsu ieteikumi, uzklausīšu, jo man jau līdz kaklam tā braukāšana uz diagnostiku, šogad jau 2 reizes)

un tas viss blac pēc JG svinēšanas, mēneša slimošanas fck

Ja kādam ir uz izjaukšanu Dakota lether salons ar apkuri PM

brauc uz tiem servisiem kur pa diagnostiku nav jāmaksā, tik pa vainas novēršanu! vai arī pārsēdies uz ne tik advansētu mašīnu
2 reizes gadā diagnostika --> tas nav daudz
Offline
7788
28. Jan 2010, 11:37 #490

Kopš: 21. Jan 2005

Ziņojumi: 2519

Braucu ar: fomoco


28 Jan 2010, 11:28:35 riddler rakstīja:

28 Jan 2010, 11:23:06 7788 rakstīja:

28 Jan 2010, 10:57:27 Fandulis rakstīja:
Sals sals sals jau za...l un tad sākas visādi brīnumi ar elektroniku:
1.Pēkšņi nestrādā priekšējie parkingi, izņemot vienu, malējo kreiso;
2.Kā jau iepriekš rakstīju airbag+siksna;
3.Šodien sākot braukt klusumā, izdzirdēju, ka grozot stūri kautkas čīkst (jūsu ieteikumi, uzklausīšu, jo man jau līdz kaklam tā braukāšana uz diagnostiku, šogad jau 2 reizes)

un tas viss blac pēc JG svinēšanas, mēneša slimošanas fck

Ja kādam ir uz izjaukšanu Dakota lether salons ar apkuri PM

brauc uz tiem servisiem kur pa diagnostiku nav jāmaksā, tik pa vainas novēršanu! vai arī pārsēdies uz ne tik advansētu mašīnu
2 reizes gadā diagnostika --> tas nav daudz


shogad

varu piedāvāt diagnostikas štepseli pa normālu ciparu, varēsi pats visas vainas apskatīt, tas nav sarežģīti!
Offline
JAGUAR
28. Jan 2010, 11:53 #491

Kopš: 30. Mar 2008

Ziņojumi: 2723

Braucu ar: D


28 Jan 2010, 11:37:24 7788 rakstīja:

varu piedāvāt diagnostikas štepseli pa normālu ciparu, varēsi pats visas vainas apskatīt, tas nav sarežģīti!


Vareetu siikaak par sho apskaidrot luudzu? Arii intereseetu varbut.
Offline
protams
28. Jan 2010, 12:07 #492

Kopš: 11. Nov 2005

Ziņojumi: 5465

Braucu ar: null ziiben


28 Jan 2010, 10:57:27 Fandulis rakstīja:
Sals sals sals jau za...l un tad sākas visādi brīnumi ar elektroniku:
1.Pēkšņi nestrādā priekšējie parkingi, izņemot vienu, malējo kreiso;
2.Kā jau iepriekš rakstīju airbag+siksna;
3.Šodien sākot braukt klusumā, izdzirdēju, ka grozot stūri kautkas čīkst (jūsu ieteikumi, uzklausīšu, jo man jau līdz kaklam tā braukāšana uz diagnostiku, šogad jau 2 reizes)

un tas viss blac pēc JG svinēšanas, mēneša slimošanas fck

Ja kādam ir uz izjaukšanu Dakota lether salons ar apkuri PM

Tak pats raksti-sals,aukstums.Tur neko diagnosticēt nevajag.Manam arī priekšā gabarīts divas dienas nedega, domāju spuldze,garāžā atsila un atkal deg, ar parkingiem arī kautkādi tādi prikoli bija. Vienīgais, kas uz laukiem braukājot izdarīju stulbi, logu bačokā šķidrumu pašķaidīju ar ūdeni mazliet ,ko darīt-Slaviks

-----------------
Tradicionāli - vīrietis ar sievieti - auto ar iekšdedzes dzinēju!
Offline
7788
28. Jan 2010, 12:25 #493

Kopš: 21. Jan 2005

Ziņojumi: 2519

Braucu ar: fomoco


28 Jan 2010, 11:53:23 JAGUAR rakstīja:

28 Jan 2010, 11:37:24 7788 rakstīja:

varu piedāvāt diagnostikas štepseli pa normālu ciparu, varēsi pats visas vainas apskatīt, tas nav sarežģīti!


Vareetu siikaak par sho apskaidrot luudzu? Arii intereseetu varbut.

Ir tāda proga INPA Ediabas

ceru ka Driver nedusmosies ka izmantoju viņa foto, reklāma tak!
var pirkt e-bay, bet ķīniešu iztrādājumi reāli nestrādā ar tam paredzēto OBD interfeisu, bet gan tikai ar pāreju uz apaļo ADS stepseli, kaut gan neviens neliedz eksperimentēt!
Piedāvāju gan ķīniešu izpildījumā OBD, gan mūsu pašu izpildījumā (mūsu adapters pilda tam paredzētās funkcija daudz labāk par ķīnieti un viņam ir garantija).
Piedāvāju arī OBD štepseli ar D-CAN interfeisu, tas ir jaunajām buņdžām e90 e70 e87 f01 utt.
Softs ir viens, pārslēdzās tikai interfeisi un komunikāciju protokoli un mainam diagnostikas adapterus.
cenas: ķīnas OBD + pāreja uz ADS -> 50Ls
mūsu: OBD -> 80Ls
ADS -> 120Ls
OBD + D-CAN -> 150Ls

Ja kādam ir entuziasms, tad var uz virtuālās mašīnas VMware uzlikt Unix + DIS un izmantujot OBD adapteri strādāt kā at GT1 (dzeltenā galva)

[ Šo ziņu laboja 7788, 28 Jan 2010, 12:30:37 ]

Offline
Fandulis
28. Jan 2010, 12:45 #494

Kopš: 29. Nov 2004

Ziņojumi: 13042

Braucu ar: sipisnīku pi vuškom

Kaukā e60 es tur nesaskatu vai tas ir kā piemērs? Vai arī tajā D-CAN..?

Kas var būt ar to fkin stūri, jeb pagaidīt kad sals būs mazāks?

[ Šo ziņu laboja Fandulis, 28 Jan 2010, 12:50:04 ]

Offline
7788
28. Jan 2010, 12:57 #495

Kopš: 21. Jan 2005

Ziņojumi: 2519

Braucu ar: fomoco


28 Jan 2010, 12:45:56 Fandulis rakstīja:
Kaukā e60 es tur nesaskatu vai tas ir kā piemērs? Vai arī tajā D-CAN..?

Kas var būt ar to fkin stūri, jeb pagaidīt kad sals būs mazāks?

ir tur e60 un e60 nav D-Can.
par stūri nezinu
kad ilgāk pabraukā, kad mašīna uzsilst tad skaņa nepazūd?
Offline
Fandulis
28. Jan 2010, 13:02 #496

Kopš: 29. Nov 2004

Ziņojumi: 13042

Braucu ar: sipisnīku pi vuškom


28 Jan 2010, 12:57:14 7788 rakstīja:

28 Jan 2010, 12:45:56 Fandulis rakstīja:
Kaukā e60 es tur nesaskatu vai tas ir kā piemērs? Vai arī tajā D-CAN..?

Kas var būt ar to fkin stūri, jeb pagaidīt kad sals būs mazāks?

ir tur e60 un e60 nav D-Can.
par stūri nezinu
kad ilgāk pabraukā, kad mašīna uzsilst tad skaņa nepazūd?

Pagaidām nav laika ilgāk pabraukāt, bet aizbraucot līdz darbam autiņš bija uzsilis.
Offline
Fandulis
28. Jan 2010, 14:36 #497

Kopš: 29. Nov 2004

Ziņojumi: 13042

Braucu ar: sipisnīku pi vuškom

Sakarā ar airbag+siksnas problēmu USA lika mainīt bez maksas:

American National Highway Traffic Safety Administration (NHTSA) of BMWs fitted with passenger occupancy detection mats. The NHTSA warned that in some of
the recalled BMWs it is possible that "the front passenger airbags will not deploy
even if a sufficiently severe accident would occur."

NHTSA reported on its Web site that the passenger-side airbags can deactivate
because of wear associated with a passenger getting in and out of the vehicle. "Depending on the manner and frequency of the front passenger's entry and exit,
small cracks have developed in the (sensor) mat. If this occurs, the front passenger
airbags, with the exception of the head protection system, will be deactivated," the
agency warned. BMW dealers will repair the sensor system in the passenger seat when the recall begins in late September. BMW will extend the warranty for airbags on the recalled vehicles "to 10 years from the first registration without any mileage limit," according to NHTSA.

The recalled BMWs include the 2004 to 2005 5-Series standard and sport seat models, the 2004 to 2006 X3 and the 2006 3-Series with sport seats. The warranty extension covers the 2006 6-Series, 3-Series with a standard seat, 2004 to 2005 Z4, 2004 to 2006 7-Series, 2006 X5 and 2004 to 2006 5-Series with a comfort seat.

"Under the extended warranty program, the occupant detection mat in a vehicle that experiences this specific issue will be replaced at not charge to the customer," NHTSA advises on its Web site. NHTSA began investigating airbags failures in the BMW when the Office of Defect Investigation reported that "the passenger frontal airbag may malfunction and render the passenger airbag inoperative."

[ Šo ziņu laboja Fandulis, 28 Jan 2010, 14:36:30 ]

Offline
janchikz
28. Jan 2010, 15:04 #498

Kopš: 15. Jul 2007

No: Jūrmala

Ziņojumi: 7718

Braucu ar:

Nesatraucies, man e65 arī glučija parkingi+ aizmugurē kur štorka, kkas grab sala laikā enģeļi arī ir nedeguši, ar mūziku arī problēmas bijušās sala laikā, tākā neesi vienīgais
Offline
voicish
30. Jan 2010, 21:32 #499

Kopš: 26. Mar 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 127

Braucu ar: BMW


30 Jan 2010, 21:09:41 kaspars_kk rakstīja:
tikko, braucot izleca errors transmission failure. drive moderately.


Man tā ir bijis mīnusos pie startēšanas, bet parasti tik pat ātri pazūd. Tu kad noslāpē un no jauna pielaid parādās tas pats?
Offline
JAGUAR
30. Jan 2010, 21:48 #500

Kopš: 30. Mar 2008

Ziņojumi: 2723

Braucu ar: D

Mani par sho reiz baidija viens meistars, ja izlec tas zobrats displejaa (atrumkaarba) tad ir
1k E remonts ja ir remonteejams
5k E kaarba

Braukt jau gan nevajag tad labaak drovien
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, Angelz, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo