Online

Pašreiz BMWPower skatās 96 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Citi auto » Subaru

Tēma: Subaru, Mitsu, Turbo, 4x4 (*Let it snow)

AutorsZiņojums
sasha_belijs
28. Jul 2009, 11:08 #4681

Kopš: 05. Sep 2006

Ziņojumi: 20315

Braucu ar: nošautu musaru bagāžniekā


28 Jul 2009, 11:02:03 MarC rakstīja:

28 Jul 2009, 10:58:45 Amaru rakstīja:
iesaaceejs


tur viss no augšas. noņem interkūleri un tiksi klāt pie izspiedējcilindra. tur paskrūvēsi skrūvi vaļā un atgaisosi kā JZ ieteica. pirms tam paskaties vai eļļa bačokā ir. ja nepalīdz tad maini visu pēc kārtas. pedāli spaidīt nevajag, kā atgaisojot bremzes, vienkārši uz pašteci pamēģini. Man vismaz izdevās
aaa, nu skaidrs, aplūrot to visu no motortelpas bija bail kaut kam ķerties klāt un jaukt, sanāktu

ok, paldies, mēģināsim
Offline
JZ
28. Jul 2009, 11:14 #4682

Kopš: 31. May 2002

Ziņojumi: 9159

Braucu ar:

nu tur ir 2 cilindrīši ar trubiņu pa vidu, sarežģītības ziņā tas ir tāpat kā izjaukt bremžu suportu un nomainīt bremžu trubiņu

vienkārši nevajag pievērst uzmanību tam kas ir apkārt
Offline
sasha_belijs
28. Jul 2009, 11:18 #4683

Kopš: 05. Sep 2006

Ziņojumi: 20315

Braucu ar: nošautu musaru bagāžniekā


28 Jul 2009, 11:14:25 JZ rakstīja:
nu tur ir 2 cilindrīši ar trubiņu pa vidu, sarežģītības ziņā tas ir tāpat kā izjaukt bremžu suportu un nomainīt bremžu trubiņu

vienkārši nevajag pievērst uzmanību tam kas ir apkārt
[IMG]žirgs[/IMG]
stress no tām visām trubām, šļaukām un vadiem, ja pierasts pie bimmeriem, kur pārsvarā viss nopakots : plastmasa:

[ Šo ziņu laboja Amaru, 28 Jul 2009, 11:18:43 ]

Offline
JZ
28. Jul 2009, 11:24 #4684

Kopš: 31. May 2002

Ziņojumi: 9159

Braucu ar:

bmw m50 motoram zem ieplūdes kolektora arī ir bardaks

un nav tie turbo motori tik sarežģīti, galvenais ir nebaidīties, paštukot, palasīt, pagooglēt un tad nebūs bail remontēt sajūgu kas atrodas zem interkūlera

[ Šo ziņu laboja JZ, 28 Jul 2009, 11:24:37 ]

Offline
moro
28. Jul 2009, 13:38 #4685

Kopš: 20. Feb 2007

Ziņojumi: 2339

Braucu ar:

---Reklāmas pauze---

342 hp / 509 Nm (Roļa stends)
'06 STi 2.5 + Kakumei turbo-back izplūde + Redline Performance

Offline
JZ
28. Jul 2009, 13:42 #4686

Kopš: 31. May 2002

Ziņojumi: 9159

Braucu ar:

kas viņam par sprauslām un kāda materiāla galvas blive?
Offline
moro
28. Jul 2009, 13:45 #4687

Kopš: 20. Feb 2007

Ziņojumi: 2339

Braucu ar:

stock, stock
InjDC 85% max, boost 1.35->1.1 bar
nav pamatojuma uztraukties
Offline
Spok5
28. Jul 2009, 13:51 #4688

Kopš: 06. Sep 2002

No: Salaspils

Ziņojumi: 1616

Braucu ar: ВАЗ 2103

Tajā pašā laikā DC ir jau pie max Boļše bobika ņenaduvaķ(tm).
Offline
moro
28. Jul 2009, 14:01 #4689

Kopš: 20. Feb 2007

Ziņojumi: 2339

Braucu ar:

Protams
Tas ir maksimums no esošiem dzelžiem, lai dabūt vairāk vajag ne tikai sprauslas, bet arī turbo, vēlams kulēri lielāku utt. Tas ir labs ikdienas variants - normāls jaudas pieaugums ar minimāliem ieguldījumiem (izplūde 150-300 Ls, remaps 150) un nezaudējot driveability.
Offline
E-C-L
28. Jul 2009, 14:48 #4690

Kopš: 07. Nov 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 76

Braucu ar: Evolution


28 Jul 2009, 13:38:30 moro rakstīja:
---Reklāmas pauze---

342 hp / 509 Nm (Roļa stends)
'06 STi 2.5 + Kakumei turbo-back izplūde + Redline Performance


pietrūkst nieka 92Nm, lai blokā būtu caurums
Offline
JZ
28. Jul 2009, 15:07 #4691

Kopš: 31. May 2002

Ziņojumi: 9159

Braucu ar:

bija jau tā rekomendācija par 80% ciklu inžektoriem un galvas blīves pūš ārā nevis iepūstā gaisa daudzums, bet gan spiediens cilindrā kas attiecīgi ir Nm, konkrētais gan jau ka ir 2,5l, attiecīgi spiediens cilindrā ir bik zemāks nekā 2l motoram ar to pašu griezes momentu

te viena brigāde bij salikusi 2l motoru ar 300zs/500nm ar restriktoru, un galvas blīve standartīgā, likumsakarīgi tā tika izpūsta
Offline
moro
28. Jul 2009, 15:17 #4692

Kopš: 20. Feb 2007

Ziņojumi: 2339

Braucu ar:

nerunājot par tehniskam detaļām, ar līdzīgiem regulējumiem brauc daudzi 2.0 un 2.5, daži jau divus gadus un blīves ārā nepūš
Offline
JZ
28. Jul 2009, 15:27 #4693

Kopš: 31. May 2002

Ziņojumi: 9159

Braucu ar:

toyota sucks tad
Offline
moro
28. Jul 2009, 15:29 #4694

Kopš: 20. Feb 2007

Ziņojumi: 2339

Braucu ar:

aa, tu par toyu
jo es pabrinījos, kā bļives subaram varēja izpūst uz 300/500
nu tad šī kontekstā subars labāks, jā
Offline
Spok5
28. Jul 2009, 15:38 #4695

Kopš: 06. Sep 2002

No: Salaspils

Ziņojumi: 1616

Braucu ar: ВАЗ 2103

Problēmai ir sens risinājums, bet pastāv iespēja sa-pi-pī bloku radīšanas procesā Nekādas eksotiskās blīves nav nepieciešamas.

Offline
JZ
28. Jul 2009, 15:50 #4696

Kopš: 31. May 2002

Ziņojumi: 9159

Braucu ar:

spok, blokā tikai vai galvā ar?
(ps Andrim var pateikt ka pa soļu motoriem nav aizmirsts, tie, par kuriem teicu, īsti nav piemēroti vajadzībai, pāris nedēļu laikā domājams ka uztaisīšu interfeisu vienam, kuru varēs vadīt no PC)

un metāla blīve jau nav eksotika, vienkārši nolaidība no tiek keksiem kas lika kopā, kaukādi 150 eur laikam bija metāla blīve un 0 problēmas, tur arī bija parastas standarta galvas vecās skrūves izmantotas, aplauzti inžektoru maģistrāles gali, nu karoč pilns komplekts, labi ka beidzās kā beidzās, varēja būt arī sliktāk
Offline
Spok5
28. Jul 2009, 15:50 #4697

Kopš: 06. Sep 2002

No: Salaspils

Ziņojumi: 1616

Braucu ar: ВАЗ 2103

Ka tik 550 nebija.

JZ, vienkāršāk - blokā ir ielikts gredzens... Tur tikai mazliet jāmāk

[ Šo ziņu laboja Spok5, 28 Jul 2009, 15:50:59 ]

Offline
E-C-L
28. Jul 2009, 15:54 #4698

Kopš: 07. Nov 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 76

Braucu ar: Evolution


28 Jul 2009, 15:40:21 adolfs rakstīja:
es tik zinu, ka chali diikjim 2traa pusee iepuushu 600hp/700nm uz ritenjiem un pat 2.7bar ar standarta evo apakshu
lūcijai var... bet spainim viss ir slikti
Offline
JZ
28. Jul 2009, 16:04 #4699

Kopš: 31. May 2002

Ziņojumi: 9159

Braucu ar:


28 Jul 2009, 15:50:10 Spok5 rakstīja:
Ka tik 550 nebija.

JZ, vienkāršāk - blokā ir ielikts gredzens... Tur tikai mazliet jāmāk


ja Tu 550 par to blīves cenu, tad toč nē, atceros ka ar pumpi runājām, viņš teica ~150, zem 200 toč, ne vienu vien pirka
Offline
E-C-L
28. Jul 2009, 16:37 #4700

Kopš: 07. Nov 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 76

Braucu ar: Evolution


28 Jul 2009, 15:58:14 adolfs rakstīja:
nu bet spainim blokam sboraa letes cena arii 2x mazaaka kaa luucijai
kā kurā vietā... piemēram Cosworth nekād lielā cenas starpība nav un arī AMS Performance liela tās cenas starpīpa... varbūt tur kaut kādas pāris štukas doļi
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, AiwaShuraLLP, GirtzB, Lafter, PERFS, Ruff, SteelRat, VLD, linda, noisex