Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 168 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Citi auto » Subaru

Tēma: Subaru, Mitsu, Turbo, 4x4 (*Let it snow)

AutorsZiņojums
bills
24. Jul 2009, 17:22 #4670

Kopš: 02. Jan 2009

Ziņojumi: 1218

Braucu ar:

kkas 600it..
Offline
Belluuns
24. Jul 2009, 17:23 #4671

Kopš: 16. Jun 2007

Ziņojumi: 9715

Braucu ar: quattro

nu labi pohuj, taapat vairaak
Offline
Belluuns
24. Jul 2009, 17:40 #4672

Kopš: 16. Jun 2007

Ziņojumi: 9715

Braucu ar: quattro

bet paskatoties video, liekas ka vecie kraamee daudz aatraak
Offline
JZ
24. Jul 2009, 17:53 #4673

Kopš: 31. May 2002

Ziņojumi: 9159

Braucu ar:

subjektīvi izskatās ka segums ir cits tagad, daudz mīkstāks/irdenāks, paskaties iepriekš, izskatās ka viņi tur pa klonu brauc, bija arī kaut kad diskusija par šito, ka viņiem problēma bija ar riepām, ka nekāds sastāvs/zīmējums nespēj izturēt tos apstākļus visā trases garumā un nodrošināt labu saķeri, īsāk sakot, tur viss nav gluži pa prasto

un toyota bija ar 2 motoriem un >1000zs laikam
http://www.youtube.com/watch?v=b5WfSZBPosI

[ Šo ziņu laboja JZ, 24 Jul 2009, 17:55:24 ]

Offline
us
24. Jul 2009, 19:40 #4674

Kopš: 17. Feb 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 5187

Braucu ar: Pilnpievada automobīli

Vienkārši video par ralliju!

This ir rallying
Offline
kars
24. Jul 2009, 22:57 #4675

Kopš: 13. May 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 7661

Braucu ar: velo


24 Jul 2009, 17:40:54 Belluuns rakstīja:
bet paskatoties video, liekas ka vecie kraamee daudz aatraak


imho ja būtu filmēts onbord's ar platlenķa kameru tad izskatītos ka barauc 2x ātrāk

re kur piemeers parastais (skat no 1:00) un platlenķis (skat no 28sek

[ Šo ziņu laboja kars, 24 Jul 2009, 22:58:44 ]

Offline
kars
24. Jul 2009, 23:00 #4676

Kopš: 13. May 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 7661

Braucu ar: velo


24 Jul 2009, 17:53:07 JZ rakstīja:

un toyota bija ar 2 motoriem un >1000zs laikam
http://www.youtube.com/watch?v=b5WfSZBPosI


rekur veel viens toyota "pikaps" ar 1k zs iekš goodwood

urla(HD)

[ Šo ziņu laboja kars, 24 Jul 2009, 23:00:37 ]

Offline
sasha_belijs
28. Jul 2009, 09:07 #4677

Kopš: 05. Sep 2006

Ziņojumi: 20315

Braucu ar: nošautu musaru bagāžniekā


28 Jul 2009, 09:06:05 Amaru rakstīja:
subaru wrx 2001 vakar noklājās sajūgs
zinu, zinu, ir jau aizdzīts uz servi, bet kādi varētu būt most common iemesli/plīstošās detaļas, kas pie vainas?
Piedarbinot nevar ielikt robā vai arī, ja ielikts robā pirms piedarbināšanas turot izspiestu sajūgu pēc brīža noslāpst (tipa kā atlaižot sajūgu un nedodot virsū gāzi), attiecīgi pēc noslāpšanas sajūgs neatlec atpakaļ, pavelkot atlec.
piedarbinot ar ieliktu ātrumā, protams, var braukt un štepselēt ar starpgāzi

Offline
JZ
28. Jul 2009, 10:52 #4678

Kopš: 31. May 2002

Ziņojumi: 9159

Braucu ar:

imprezai vai tad nav hidrauliskais sajūgs? vajag pastīties vai eļļa ir, ja ir, vai nav gaiss sistēmā, jāatgaiso kā bremzes, un ja ir gaiss, tad agrāk vai vēlāk gļuks atkal parādīsies, vajag ņemt nost abus cilindrus un likt rem komplektu ja tāds vispār ir pieejams, ja nē, tad jaunus cilindrus
Offline
sasha_belijs
28. Jul 2009, 10:58 #4679

Kopš: 05. Sep 2006

Ziņojumi: 20315

Braucu ar: nošautu musaru bagāžniekā


28 Jul 2009, 10:52:25 JZ rakstīja:
imprezai vai tad nav hidrauliskais sajūgs? vajag pastīties vai eļļa ir, ja ir, vai nav gaiss sistēmā, jāatgaiso kā bremzes, un ja ir gaiss, tad agrāk vai vēlāk gļuks atkal parādīsies, vajag ņemt nost abus cilindrus un likt rem komplektu ja tāds vispār ir pieejams, ja nē, tad jaunus cilindrus
ir, ir hidrauliskais, nu eļļa ir
vnk, tā jaukšana laikam būs

subaros neorientējos, bet tak laikam panna jāņem nost (lai tiktu klāt) un kas tur cilindri kaut kādas atsperes kas var but jamaina

[ Šo ziņu laboja Amaru, 28 Jul 2009, 11:01:30 ]

Offline
MarC
28. Jul 2009, 11:02 #4680

Kopš: 02. May 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 4396

Braucu ar: ar uguns dzēšamo aparātu


28 Jul 2009, 10:58:45 Amaru rakstīja:
iesaaceejs


tur viss no augšas. noņem interkūleri un tiksi klāt pie izspiedējcilindra. tur paskrūvēsi skrūvi vaļā un atgaisosi kā JZ ieteica. pirms tam paskaties vai eļļa bačokā ir. ja nepalīdz tad maini visu pēc kārtas. pedāli spaidīt nevajag, kā atgaisojot bremzes, vienkārši uz pašteci pamēģini. Man vismaz izdevās

[ Šo ziņu laboja MarC, 28 Jul 2009, 11:04:31 ]

Offline
sasha_belijs
28. Jul 2009, 11:08 #4681

Kopš: 05. Sep 2006

Ziņojumi: 20315

Braucu ar: nošautu musaru bagāžniekā


28 Jul 2009, 11:02:03 MarC rakstīja:

28 Jul 2009, 10:58:45 Amaru rakstīja:
iesaaceejs


tur viss no augšas. noņem interkūleri un tiksi klāt pie izspiedējcilindra. tur paskrūvēsi skrūvi vaļā un atgaisosi kā JZ ieteica. pirms tam paskaties vai eļļa bačokā ir. ja nepalīdz tad maini visu pēc kārtas. pedāli spaidīt nevajag, kā atgaisojot bremzes, vienkārši uz pašteci pamēģini. Man vismaz izdevās
aaa, nu skaidrs, aplūrot to visu no motortelpas bija bail kaut kam ķerties klāt un jaukt, sanāktu

ok, paldies, mēģināsim
Offline
JZ
28. Jul 2009, 11:14 #4682

Kopš: 31. May 2002

Ziņojumi: 9159

Braucu ar:

nu tur ir 2 cilindrīši ar trubiņu pa vidu, sarežģītības ziņā tas ir tāpat kā izjaukt bremžu suportu un nomainīt bremžu trubiņu

vienkārši nevajag pievērst uzmanību tam kas ir apkārt
Offline
sasha_belijs
28. Jul 2009, 11:18 #4683

Kopš: 05. Sep 2006

Ziņojumi: 20315

Braucu ar: nošautu musaru bagāžniekā


28 Jul 2009, 11:14:25 JZ rakstīja:
nu tur ir 2 cilindrīši ar trubiņu pa vidu, sarežģītības ziņā tas ir tāpat kā izjaukt bremžu suportu un nomainīt bremžu trubiņu

vienkārši nevajag pievērst uzmanību tam kas ir apkārt
[IMG]žirgs[/IMG]
stress no tām visām trubām, šļaukām un vadiem, ja pierasts pie bimmeriem, kur pārsvarā viss nopakots : plastmasa:

[ Šo ziņu laboja Amaru, 28 Jul 2009, 11:18:43 ]

Offline
JZ
28. Jul 2009, 11:24 #4684

Kopš: 31. May 2002

Ziņojumi: 9159

Braucu ar:

bmw m50 motoram zem ieplūdes kolektora arī ir bardaks

un nav tie turbo motori tik sarežģīti, galvenais ir nebaidīties, paštukot, palasīt, pagooglēt un tad nebūs bail remontēt sajūgu kas atrodas zem interkūlera

[ Šo ziņu laboja JZ, 28 Jul 2009, 11:24:37 ]

Offline
moro
28. Jul 2009, 13:38 #4685

Kopš: 20. Feb 2007

Ziņojumi: 2339

Braucu ar:

---Reklāmas pauze---

342 hp / 509 Nm (Roļa stends)
'06 STi 2.5 + Kakumei turbo-back izplūde + Redline Performance

Offline
JZ
28. Jul 2009, 13:42 #4686

Kopš: 31. May 2002

Ziņojumi: 9159

Braucu ar:

kas viņam par sprauslām un kāda materiāla galvas blive?
Offline
moro
28. Jul 2009, 13:45 #4687

Kopš: 20. Feb 2007

Ziņojumi: 2339

Braucu ar:

stock, stock
InjDC 85% max, boost 1.35->1.1 bar
nav pamatojuma uztraukties
Offline
Spok5
28. Jul 2009, 13:51 #4688

Kopš: 06. Sep 2002

No: Salaspils

Ziņojumi: 1616

Braucu ar: ВАЗ 2103

Tajā pašā laikā DC ir jau pie max Boļše bobika ņenaduvaķ(tm).
Offline
moro
28. Jul 2009, 14:01 #4689

Kopš: 20. Feb 2007

Ziņojumi: 2339

Braucu ar:

Protams
Tas ir maksimums no esošiem dzelžiem, lai dabūt vairāk vajag ne tikai sprauslas, bet arī turbo, vēlams kulēri lielāku utt. Tas ir labs ikdienas variants - normāls jaudas pieaugums ar minimāliem ieguldījumiem (izplūde 150-300 Ls, remaps 150) un nezaudējot driveability.
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, AiwaShuraLLP, GirtzB, Lafter, PERFS, Ruff, SteelRat, VLD, linda, noisex