Autors | Ziņojums |
bills | 24. Jul 2009, 17:22 |
#4670
|
|
 Kopš: 02. Jan 2009
Ziņojumi: 1218
Braucu ar:
| kkas 600it.. |
Offline | |
|
Belluuns | 24. Jul 2009, 17:23 |
#4671
|
|
 Kopš: 16. Jun 2007
Ziņojumi: 9715
Braucu ar: quattro
| nu labi pohuj, taapat vairaak |
Offline | |
|
Belluuns | 24. Jul 2009, 17:40 |
#4672
|
|
 Kopš: 16. Jun 2007
Ziņojumi: 9715
Braucu ar: quattro
| bet paskatoties video, liekas ka vecie kraamee daudz aatraak |
Offline | |
|
JZ | 24. Jul 2009, 17:53 |
#4673
|
|
Kopš: 31. May 2002
Ziņojumi: 9159
Braucu ar:
| subjektīvi izskatās ka segums ir cits tagad, daudz mīkstāks/irdenāks, paskaties iepriekš, izskatās ka viņi tur pa klonu brauc, bija arī kaut kad diskusija par šito, ka viņiem problēma bija ar riepām, ka nekāds sastāvs/zīmējums nespēj izturēt tos apstākļus visā trases garumā un nodrošināt labu saķeri, īsāk sakot, tur viss nav gluži pa prasto
un toyota bija ar 2 motoriem un >1000zs laikam
http://www.youtube.com/watch?v=b5WfSZBPosI[ Šo ziņu laboja JZ, 24 Jul 2009, 17:55:24 ] |
Offline | |
|
us | 24. Jul 2009, 19:40 |
#4674
|
|
 Kopš: 17. Feb 2006
No: Rīga
Ziņojumi: 5187
Braucu ar: Pilnpievada automobīli
| Vienkārši video par ralliju!
This ir rallying |
Offline | |
|
kars  | 24. Jul 2009, 22:57 |
#4675
|
|
 Kopš: 13. May 2006
No: Rīga
Ziņojumi: 7661
Braucu ar: velo
|
24 Jul 2009, 17:40:54 Belluuns rakstīja:
bet paskatoties video, liekas ka vecie kraamee daudz aatraak
imho ja būtu filmēts onbord's ar platlenķa kameru tad izskatītos ka barauc 2x ātrāk 
re kur piemeers parastais (skat no 1:00) un platlenķis (skat no 28sek [ Šo ziņu laboja kars, 24 Jul 2009, 22:58:44 ] |
Offline | |
|
kars  | 24. Jul 2009, 23:00 |
#4676
|
|
 Kopš: 13. May 2006
No: Rīga
Ziņojumi: 7661
Braucu ar: velo
|
24 Jul 2009, 17:53:07 JZ rakstīja:
un toyota bija ar 2 motoriem un >1000zs laikam
http://www.youtube.com/watch?v=b5WfSZBPosI
rekur veel viens toyota "pikaps" ar 1k zs iekš goodwood 
urla(HD)[ Šo ziņu laboja kars, 24 Jul 2009, 23:00:37 ] |
Offline | |
|
sasha_belijs | 28. Jul 2009, 09:07 |
#4677
|
|
 Kopš: 05. Sep 2006
Ziņojumi: 20315
Braucu ar: nošautu musaru bagāžniekā
|
28 Jul 2009, 09:06:05 Amaru rakstīja:
subaru wrx 2001 vakar noklājās sajūgs 
zinu, zinu, ir jau aizdzīts uz servi, bet kādi varētu būt most common iemesli/plīstošās detaļas, kas pie vainas? 
Piedarbinot nevar ielikt robā vai arī, ja ielikts robā pirms piedarbināšanas turot izspiestu sajūgu pēc brīža noslāpst (tipa kā atlaižot sajūgu un nedodot virsū gāzi), attiecīgi pēc noslāpšanas sajūgs neatlec atpakaļ, pavelkot atlec. 
piedarbinot ar ieliktu ātrumā, protams, var braukt un štepselēt ar starpgāzi
|
Offline | |
|
|
JZ | 28. Jul 2009, 10:52 |
#4678
|
|
Kopš: 31. May 2002
Ziņojumi: 9159
Braucu ar:
| imprezai vai tad nav hidrauliskais sajūgs? vajag pastīties vai eļļa ir, ja ir, vai nav gaiss sistēmā, jāatgaiso kā bremzes, un ja ir gaiss, tad agrāk vai vēlāk gļuks atkal parādīsies, vajag ņemt nost abus cilindrus un likt rem komplektu ja tāds vispār ir pieejams, ja nē, tad jaunus cilindrus |
Offline | |
|
sasha_belijs | 28. Jul 2009, 10:58 |
#4679
|
|
 Kopš: 05. Sep 2006
Ziņojumi: 20315
Braucu ar: nošautu musaru bagāžniekā
|
28 Jul 2009, 10:52:25 JZ rakstīja:
imprezai vai tad nav hidrauliskais sajūgs? vajag pastīties vai eļļa ir, ja ir, vai nav gaiss sistēmā, jāatgaiso kā bremzes, un ja ir gaiss, tad agrāk vai vēlāk gļuks atkal parādīsies, vajag ņemt nost abus cilindrus un likt rem komplektu ja tāds vispār ir pieejams, ja nē, tad jaunus cilindrus
ir, ir hidrauliskais, nu eļļa ir
vnk, tā jaukšana laikam būs 
subaros neorientējos, bet tak laikam panna jāņem nost (lai tiktu klāt) un kas tur cilindri kaut kādas atsperes kas var but jamaina  [ Šo ziņu laboja Amaru, 28 Jul 2009, 11:01:30 ] |
Offline | |
|
MarC  | 28. Jul 2009, 11:02 |
#4680
|
|
 Kopš: 02. May 2005
No: Rīga
Ziņojumi: 4396
Braucu ar: ar uguns dzēšamo aparātu
|
28 Jul 2009, 10:58:45 Amaru rakstīja:
iesaaceejs
tur viss no augšas. noņem interkūleri un tiksi klāt pie izspiedējcilindra. tur paskrūvēsi skrūvi vaļā un atgaisosi kā JZ ieteica. pirms tam paskaties vai eļļa bačokā ir. ja nepalīdz tad maini visu pēc kārtas. pedāli spaidīt nevajag, kā atgaisojot bremzes, vienkārši uz pašteci pamēģini. Man vismaz izdevās  [ Šo ziņu laboja MarC, 28 Jul 2009, 11:04:31 ] |
Offline | |
|
sasha_belijs | 28. Jul 2009, 11:08 |
#4681
|
|
 Kopš: 05. Sep 2006
Ziņojumi: 20315
Braucu ar: nošautu musaru bagāžniekā
|
28 Jul 2009, 11:02:03 MarC rakstīja:
28 Jul 2009, 10:58:45 Amaru rakstīja:
iesaaceejs
tur viss no augšas. noņem interkūleri un tiksi klāt pie izspiedējcilindra. tur paskrūvēsi skrūvi vaļā un atgaisosi kā JZ ieteica. pirms tam paskaties vai eļļa bačokā ir. ja nepalīdz tad maini visu pēc kārtas. pedāli spaidīt nevajag, kā atgaisojot bremzes, vienkārši uz pašteci pamēģini. Man vismaz izdevās 
aaa, nu skaidrs, aplūrot to visu no motortelpas bija bail kaut kam ķerties klāt un jaukt, sanāktu 
ok, paldies, mēģināsim  |
Offline | |
|
JZ | 28. Jul 2009, 11:14 |
#4682
|
|
Kopš: 31. May 2002
Ziņojumi: 9159
Braucu ar:
| nu tur ir 2 cilindrīši ar trubiņu pa vidu, sarežģītības ziņā tas ir tāpat kā izjaukt bremžu suportu un nomainīt bremžu trubiņu
vienkārši nevajag pievērst uzmanību tam kas ir apkārt 
|
Offline | |
|
sasha_belijs | 28. Jul 2009, 11:18 |
#4683
|
|
 Kopš: 05. Sep 2006
Ziņojumi: 20315
Braucu ar: nošautu musaru bagāžniekā
|
28 Jul 2009, 11:14:25 JZ rakstīja:
nu tur ir 2 cilindrīši ar trubiņu pa vidu, sarežģītības ziņā tas ir tāpat kā izjaukt bremžu suportu un nomainīt bremžu trubiņu
vienkārši nevajag pievērst uzmanību tam kas ir apkārt 
[IMG]žirgs[/IMG]
stress no tām visām trubām, šļaukām un vadiem, ja pierasts pie bimmeriem, kur pārsvarā viss nopakots : plastmasa:  [ Šo ziņu laboja Amaru, 28 Jul 2009, 11:18:43 ] |
Offline | |
|
JZ | 28. Jul 2009, 11:24 |
#4684
|
|
Kopš: 31. May 2002
Ziņojumi: 9159
Braucu ar:
| bmw m50 motoram zem ieplūdes kolektora arī ir bardaks 
un nav tie turbo motori tik sarežģīti, galvenais ir nebaidīties, paštukot, palasīt, pagooglēt un tad nebūs bail remontēt sajūgu kas atrodas zem interkūlera  [ Šo ziņu laboja JZ, 28 Jul 2009, 11:24:37 ] |
Offline | |
|
moro  | 28. Jul 2009, 13:38 |
#4685
|
|
Kopš: 20. Feb 2007
Ziņojumi: 2339
Braucu ar:
| ---Reklāmas pauze---
342 hp / 509 Nm (Roļa stends)
'06 STi 2.5 + Kakumei turbo-back izplūde + Redline Performance
 |
Offline | |
|
|
JZ | 28. Jul 2009, 13:42 |
#4686
|
|
Kopš: 31. May 2002
Ziņojumi: 9159
Braucu ar:
| kas viņam par sprauslām un kāda materiāla galvas blive?  |
Offline | |
|
moro  | 28. Jul 2009, 13:45 |
#4687
|
|
Kopš: 20. Feb 2007
Ziņojumi: 2339
Braucu ar:
| stock, stock
InjDC 85% max, boost 1.35->1.1 bar
nav pamatojuma uztraukties  |
Offline | |
|
Spok5 | 28. Jul 2009, 13:51 |
#4688
|
|
Kopš: 06. Sep 2002
No: Salaspils
Ziņojumi: 1616
Braucu ar: ВАЗ 2103
| Tajā pašā laikā DC ir jau pie max Boļše bobika ņenaduvaķ(tm). |
Offline | |
|
moro  | 28. Jul 2009, 14:01 |
#4689
|
|
Kopš: 20. Feb 2007
Ziņojumi: 2339
Braucu ar:
| Protams
Tas ir maksimums no esošiem dzelžiem, lai dabūt vairāk vajag ne tikai sprauslas, bet arī turbo, vēlams kulēri lielāku utt. Tas ir labs ikdienas variants - normāls jaudas pieaugums ar minimāliem ieguldījumiem (izplūde 150-300 Ls, remaps 150) un nezaudējot driveability. |
Offline | |
|