Autors | Ziņojums |
RenegadeX | |
 Kopš: 23. Oct 2015
No: Jelgava
Ziņojumi: 3445
Braucu ar: e39, pc34
| Interesē katalogs ar shēmām/diagrammām Golf IV 1,6 benzīns 16v
Var info Pm |
Offline | |
|
menusource | |
Kopš: 02. Dec 2013
Ziņojumi: 312
Braucu ar: mopēdu pa brīvībeni
| ar ko atšķiras logic7 no hifi audio?
auto e70
|
Offline | |
|
uldens1 | |
 Kopš: 28. Feb 2008
Ziņojumi: 16723
Braucu ar:
|
19 Jun 2017, 10:52:40 @MartinsFR rakstīja:
Sekojoša problēma - VW Golf IV, 1.9 TDI, 74KW, liekas, ka sākusi nedaudz svilpot turbīna.
Varat ieteikt labu servisu turbīnas restaurācijai/diagnostikai?
Kas ir ar šo -
Turbina.lv
svilpo tev drizak dēļ cauruma izputejā,jeb deļ tā ka izputejs izdedzis un vairs neslapē troksni kā nākas  |
Offline | |
|
uldens1 | |
 Kopš: 28. Feb 2008
Ziņojumi: 16723
Braucu ar:
|
19 Jun 2017, 11:08:44 @RSAWorkshop rakstīja:
vēlams jauna turbīna, īsti neviens te nejēdz restaurēt, visas viņas pāris mēnešus pēc remonta sāk sulot
turbomotors cik ir taisijis viss ir bijis labi  |
Offline | |
|
RSAWorkshop  | |
 Kopš: 13. Dec 2014
No: Rīga
Ziņojumi: 7547
Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/F31
| Turbomotors ir 2x taisījis, abas bija garām, tek pēc 2-3 mēnešiem
----------------- RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993 |
Offline | |
|
uldens1 | |
 Kopš: 28. Feb 2008
Ziņojumi: 16723
Braucu ar:
|
19 Jun 2017, 18:53:52 @RSAWorkshop rakstīja:
Turbomotors ir 2x taisījis, abas bija garām, tek pēc 2-3 mēnešiem
kartera spiediens pa lielu,jeb saliekot bij smiltis visas malās  |
Offline | |
|
uldens1 | |
 Kopš: 28. Feb 2008
Ziņojumi: 16723
Braucu ar:
| izglitojoš video lai nerakstitu muļķibas par turbinām https://www.youtube.com/watch?v=g5CrYWX_c0w |
Offline | |
|
howitzer | |
 Kopš: 09. Jun 2010
No: Rīga
Ziņojumi: 1460
Braucu ar: auto
|
19 Jun 2017, 11:07:35 @kjemals rakstīja:
Jautājums. Vakar papētīju Inpā sprauslu korekcijas ,rezultāts: 1-6cyl; -0.13 1.63 -0.38 -1.09 1.92 -2.44 Šis ir norma vai ir slikti? Motors tukšgaitā strādā klusi un vienmērīgi, uzberot virsū ir nedaudz klakšķis.
Kāpēc skatījos, jo neapmierina patēriņš e39 525dA kūtij. Testā, Latgale-Rīga kruīzā 90-100kmh vid. zem 6.2l nenokritās. Kamēr čomam ar 3.0d un ručku tādā režīmā braucot ap 5l. Kur vēl vainas var būt?
Kādi bļin 5 litri no 1800kg smaga auto ar 3 litru motoru? 
Dirš Tavs čoms kā Zariņu govs.
Mans 530D ar tomātu kruīzā ap 110-120 štopē 6.8l pēc OBC. Kaross atrestaurēja 1 sprauslu, rīt savākšu tačku, taču šaubos, vai diži nokritīsies tēriņš. Tam auto kaut kas ir jāēd, lai brauktu uz priekšu.... 5l ēd VAG 1.9 brīnumi. |
Offline | |
|
|
N53series | |
Kopš: 10. Apr 2017
Ziņojumi: 2891
Braucu ar:
|
19 Jun 2017, 19:52:31 @howitzer rakstīja:
19 Jun 2017, 11:07:35 @kjemals rakstīja:
Jautājums. Vakar papētīju Inpā sprauslu korekcijas ,rezultāts: 1-6cyl; -0.13 1.63 -0.38 -1.09 1.92 -2.44 Šis ir norma vai ir slikti? Motors tukšgaitā strādā klusi un vienmērīgi, uzberot virsū ir nedaudz klakšķis.
Kāpēc skatījos, jo neapmierina patēriņš e39 525dA kūtij. Testā, Latgale-Rīga kruīzā 90-100kmh vid. zem 6.2l nenokritās. Kamēr čomam ar 3.0d un ručku tādā režīmā braucot ap 5l. Kur vēl vainas var būt?
Kādi bļin 5 litri no 1800kg smaga auto ar 3 litru motoru? 
Dirš Tavs čoms kā Zariņu govs.
Mans 530D ar tomātu kruīzā ap 110-120 štopē 6.8l pēc OBC. Kaross atrestaurēja 1 sprauslu, rīt savākšu tačku, taču šaubos, vai diži nokritīsies tēriņš. Tam auto kaut kas ir jāēd, lai brauktu uz priekšu.... 5l ēd VAG 1.9 brīnumi.
taada rezhiimaa es ar N53B30 varu ar pilnu baaku nobraukt 1200km. cik ir baaka? 65? nu, tad pateerinju var izrekjinaat katrs  |
Offline | |
|
kjuris | |
 Kopš: 06. Jun 2008
No: Sigulda
Ziņojumi: 346
Braucu ar: Dzelzi
|
19 Jun 2017, 19:52:31 @howitzer rakstīja:
19 Jun 2017, 11:07:35 @kjemals rakstīja:
Jautājums. Vakar papētīju Inpā sprauslu korekcijas ,rezultāts: 1-6cyl; -0.13 1.63 -0.38 -1.09 1.92 -2.44 Šis ir norma vai ir slikti? Motors tukšgaitā strādā klusi un vienmērīgi, uzberot virsū ir nedaudz klakšķis.
Kāpēc skatījos, jo neapmierina patēriņš e39 525dA kūtij. Testā, Latgale-Rīga kruīzā 90-100kmh vid. zem 6.2l nenokritās. Kamēr čomam ar 3.0d un ručku tādā režīmā braucot ap 5l. Kur vēl vainas var būt?
Kādi bļin 5 litri no 1800kg smaga auto ar 3 litru motoru? 
Dirš Tavs čoms kā Zariņu govs.
Mans 530D ar tomātu kruīzā ap 110-120 štopē 6.8l pēc OBC. Kaross atrestaurēja 1 sprauslu, rīt savākšu tačku, taču šaubos, vai diži nokritīsies tēriņš. Tam auto kaut kas ir jāēd, lai brauktu uz priekšu.... 5l ēd VAG 1.9 brīnumi.
Un pat tad, kad brauc no kalna un pūš vējš vajadzīgajā virzienā  |
Offline | |
|
RSAWorkshop  | |
 Kopš: 13. Dec 2014
No: Rīga
Ziņojumi: 7547
Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/F31
|
19 Jun 2017, 19:43:37 @uldens1 rakstīja:
19 Jun 2017, 18:53:52 @RSAWorkshop rakstīja:
Turbomotors ir 2x taisījis, abas bija garām, tek pēc 2-3 mēnešiem
kartera spiediens pa lielu,jeb saliekot bij smiltis visas malās 
Jā, un galvenais, ka tikai turbomotora restaurētajām Un dīvaina sakritība, ka uzliekot jaunu pazūd noplūdes (tātad pazūd kartera spiediens) un arī smiltis tikpat mistiski pazūd 
----------------- RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993 |
Offline | |
|
uldens1 | |
 Kopš: 28. Feb 2008
Ziņojumi: 16723
Braucu ar:
|
19 Jun 2017, 20:47:35 @RSAWorkshop rakstīja:
19 Jun 2017, 19:43:37 @uldens1 rakstīja:
19 Jun 2017, 18:53:52 @RSAWorkshop rakstīja:
Turbomotors ir 2x taisījis, abas bija garām, tek pēc 2-3 mēnešiem
kartera spiediens pa lielu,jeb saliekot bij smiltis visas malās 
Jā, un galvenais, ka tikai turbomotora restaurētajām Un dīvaina sakritība, ka uzliekot jaunu pazūd noplūdes (tātad pazūd kartera spiediens) un arī smiltis tikpat mistiski pazūd 
nu hvz,tev vienigajam ari neviens sprauslas nemāk restaurēt,tikai vasja no kaut kadam garažam Tapec secinu ka saliec visu netiru,varbut kļudos  |
Offline | |
|
RSAWorkshop  | |
 Kopš: 13. Dec 2014
No: Rīga
Ziņojumi: 7547
Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/F31
|
19 Jun 2017, 20:57:41 @uldens1 rakstīja:
19 Jun 2017, 20:47:35 @RSAWorkshop rakstīja:
19 Jun 2017, 19:43:37 @uldens1 rakstīja:
19 Jun 2017, 18:53:52 @RSAWorkshop rakstīja:
Turbomotors ir 2x taisījis, abas bija garām, tek pēc 2-3 mēnešiem
kartera spiediens pa lielu,jeb saliekot bij smiltis visas malās 
Jā, un galvenais, ka tikai turbomotora restaurētajām Un dīvaina sakritība, ka uzliekot jaunu pazūd noplūdes (tātad pazūd kartera spiediens) un arī smiltis tikpat mistiski pazūd 
nu hvz,tev vienigajam ari neviens sprauslas nemāk restaurēt,tikai vasja no kaut kadam garažam Tapec secinu ka saliec visu netiru,varbut kļudos 
Parādi lūdzu to vietu, kur esmu teicis, ka man sprauslas restaurē kkāds Vasja no kkādām garāžām.
----------------- RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993 |
Offline | |
|
rekeds | |
 Kopš: 02. Sep 2015
No: Rīga
Ziņojumi: 2992
Braucu ar: škodiaku
|
19 Jun 2017, 22:14:01 @RSAWorkshop rakstīja:
Parādi lūdzu to vietu, kur esmu teicis, ka man sprauslas restaurē kkāds Vasja no kkādām garāžām.
ekur ir.
man sprauslas restaurē kkāds Vasja no kkādām garāžām.
[ Šo ziņu laboja rekeds, 19 Jun 2017, 22:29:02 ] |
Offline | |
|
funkyasshit | |
 Kopš: 13. Aug 2014
Ziņojumi: 3480
Braucu ar: E46 330i
| Diršiet, cik gribiet, bet Latvijā notiek haltūras uz sprauslu un turbo remontu. Turbīnas vispār ir marazms. Uz kādiem rpm viņi viņas balansē? Visbiežākā problēma gan ir ģeometrija. Laikam viņiem nav informācījas kā saregulēt viņu. 
Kāda bija Mahle procedūra liekot jaunu turbu? Jaunas turbo eļļas caurules, jauna eļļa, jauns eļļas filtrs, jauns eļļas uztvērējs. Savādāk garantiju nedod. Neatceros gan vai engine flush arī bija jāveic.[ Šo ziņu laboja funkyasshit, 19 Jun 2017, 22:48:46 ] |
Offline | |
|
RSAWorkshop  | |
 Kopš: 13. Dec 2014
No: Rīga
Ziņojumi: 7547
Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/F31
|
19 Jun 2017, 22:28:40 @rekeds rakstīja:
19 Jun 2017, 22:14:01 @RSAWorkshop rakstīja:
Parādi lūdzu to vietu, kur esmu teicis, ka man sprauslas restaurē kkāds Vasja no kkādām garāžām.
ekur ir.
man sprauslas restaurē kkāds Vasja no kkādām garāžām.
Faktu sagrozīšana 
----------------- RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993 |
Offline | |
|
|
RSAWorkshop  | |
 Kopš: 13. Dec 2014
No: Rīga
Ziņojumi: 7547
Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/F31
|
19 Jun 2017, 22:46:10 @funkyasshit rakstīja:
Diršiet, cik gribiet, bet Latvijā notiek haltūras uz sprauslu un turbo remontu. Turbīnas vispār ir marazms. Uz kādiem rpm viņi viņas balansē? Visbiežākā problēma gan ir ģeometrija. Laikam viņiem nav informācījas kā saregulēt viņu. 
Kāda bija Mahle procedūra liekot jaunu turbu? Jaunas turbo eļļas caurules, jauna eļļa, jauns eļļas filtrs, jauns eļļas uztvērējs. Savādāk garantiju nedod. Neatceros gan vai engine flush arī bija jāveic.
Par sprauslu remontu esmu drošs, ka man viņas sataisa labi, absolūti nekad nav bijušas problēmas, laikam tāpēc, ka cilvēks saprot ko dara un vienmēr liek OEM detaļas
----------------- RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993 |
Offline | |
|
rekeds | |
 Kopš: 02. Sep 2015
No: Rīga
Ziņojumi: 2992
Braucu ar: škodiaku
| nez, es kalnciema 87 stūrīti atdevu turbu un sprauslas,
2. gadu sprauslas pa 0, turba klusa.  |
Offline | |
|
RSAWorkshop  | |
 Kopš: 13. Dec 2014
No: Rīga
Ziņojumi: 7547
Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/F31
| esmu arī tur remontējis, bet nav pārliecība par ieliktajiem smidzinātājiem un cipars pa augstu-120eur par smidzinātāju+remontu
----------------- RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993 |
Offline | |
|
rekeds | |
 Kopš: 02. Sep 2015
No: Rīga
Ziņojumi: 2992
Braucu ar: škodiaku
| man tur par visām 6 paprasīja 135 eiro, vienai tik kaut ko darīja, pārējās iztīrīja un regulēja.
un turba kkas ap 165 nostājās, aukstais gals.[ Šo ziņu laboja rekeds, 20 Jun 2017, 12:37:28 ] |
Offline | |
|