Autors | Ziņojums |
iwj | |
Kopš: 01. Jan 2013
Ziņojumi: 1022
Braucu ar:
| Tad fiszda kārbai, eļļa bija, kā slēdz augstāk pa 3.robu(arī manuālajā režīmā) tā izmet izsaukuma zīmi Kāds jau tur bija gramstījies, jo korķi ar pirkstiem atskrūvēju  |
Offline | |
|
ATB | |
 Kopš: 21. Sep 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 5319
Braucu ar: ♛ ♛
| Veči, neziniet kur varētu nopirkt spēļu mašīnīti F01 modelīti? Nevajag dārgu - līdz 10€ tik. Nezinu tur to attiecību, bet nu tās ir tās ko sīkie spēlējās - nu apmēram bišk lielāka kā plauksta |
Offline | |
|
F777 | |
 Kopš: 28. Apr 2016
Ziņojumi: 14
Braucu ar: Visu, kas pagadās
| Labdien visiem.
Meklējot gāzes amartizatorus uzdūros tādam brendam kā METZGER. Cena ir pat ļoti ok. Jautājums, vai kāds kādreiz ir saskāries ar šī ražotāja produktiem? Ir vai nav vērts maksāt 2x mazāk par BILSTEIN (54 un 90 eur).
Iepriekš paldies! |
Offline | |
|
cipargalva | |
 Kopš: 07. Jul 2009
No: Valmiera
Ziņojumi: 6691
Braucu ar: quattro
| Protams, ka nav, tu esi atklājis veiksmes formulu. |
Offline | |
|
Nello | |
 Kopš: 15. Aug 2011
No: Rīga
Ziņojumi: 2555
Braucu ar: Klasiskās piedziņas pieminekli...
| Vajag padomu, kā sapumpēt riepu... Pacients, bez kameras, uz plastmasas diska, maza diametra, uzmaukts ripzāģim.. problēma tāda, ka riepa sarāvusies, katrā pusē pa vismaz 1 cm,.. Kompresors ir, bet tas nelīdz, jo pūš visu garām.. Doma mošk ar kkādu baloniņu un sērkociņu, bet bail saraut lupatās  |
Offline | |
|
RenegadeX | |
 Kopš: 23. Oct 2015
No: Jelgava
Ziņojumi: 3445
Braucu ar: e39, pc34
|
07 Jun 2017, 14:20:54 @Nello rakstīja:
Vajag padomu, kā sapumpēt riepu... Pacients, bez kameras, uz plastmasas diska, maza diametra, uzmaukts ripzāģim.. problēma tāda, ka riepa sarāvusies, katrā pusē pa vismaz 1 cm,.. Kompresors ir, bet tas nelīdz, jo pūš visu garām.. Doma mošk ar kkādu baloniņu un sērkociņu, bet bail saraut lupatās 
arī spridzināšanu gribēju piedāvāt, kā tavas problēmas risinājumu  |
Offline | |
|
TP | |
 Kopš: 18. Jul 2007
No: Rīga
Ziņojumi: 4047
Braucu ar: e36 323ti e46 318i
| iesakiet kādu,kurš var piekodēt volvo droseli |
Offline | |
|
dzuris | |
 Kopš: 01. Feb 2011
No: Rīga
Ziņojumi: 7627
Braucu ar:
| Ir kadam pieejama virpa? Nepieciesams buksem no areja apvalka noraut apmeram 1,7mm. Riga/pieRiga? PM vai uzreiz 26799373 [ Šo ziņu laboja dzuris, 07 Jun 2017, 18:02:31 ] |
Offline | |
|
|
Nello | |
 Kopš: 15. Aug 2011
No: Rīga
Ziņojumi: 2555
Braucu ar: Klasiskās piedziņas pieminekli...
|
07 Jun 2017, 16:48:56 @Nixx rakstīja:
07 Jun 2017, 14:20:54 @Nello rakstīja:
Vajag padomu, kā sapumpēt riepu... Pacients, bez kameras, uz plastmasas diska, maza diametra, uzmaukts ripzāģim.. problēma tāda, ka riepa sarāvusies, katrā pusē pa vismaz 1 cm,.. Kompresors ir, bet tas nelīdz, jo pūš visu garām.. Doma mošk ar kkādu baloniņu un sērkociņu, bet bail saraut lupatās 
Citreiz palīdz savilkšana ar siksnu. Nu pa protektora daļu, uzliec tā kā mucai stīpu un savelc.
Izdevās, paldies!  |
Offline | |
|
sandis1153 | |
 Kopš: 04. Feb 2017
No: Rīga
Ziņojumi: 26
Braucu ar: 330d E46
| Sveiki, nopirku enģeļacis bet tgt domāju vai derēs uz e46 sedans facelift ksenon lampām, nopirku baltas a+b smd 42 interesē vai derēs ja nē tad braukšu meiģināt samainīt |
Offline | |
|
josi | |
 Kopš: 24. May 2002
No: Sigulda
Ziņojumi: 3203
Braucu ar: Puf-puf
| No "smd 42" vēl varētu saprast, ka tas ir gaismas diožu skaits, bet kas ir "a" un kas ir "b"?
|
Offline | |
|
sandis1153 | |
 Kopš: 04. Feb 2017
No: Rīga
Ziņojumi: 26
Braucu ar: 330d E46
|
No "smd 42" vēl varētu saprast, ka tas ir gaismas diožu skaits, bet kas ir "a" un kas ir "b"?
A tas a+b ir uz iepakojuma atzīmēts, un vel variants tur bija a+c uz e46 bet man ir a+b pats neko no tā nesaprotu  |
Offline | |
|
kjemals | |
 Kopš: 15. Jan 2012
Ziņojumi: 298
Braucu ar: prieku
| Netieku skaidrībā ar tik elementāru lietu, kā eļļas filtra elementa iegādi priekš e39 m57d25. pēc realoem detaļas kods ir 11422247392, H 79 mm, bet ape/eparts iekšējos D piedāvā dažādus 22.5mm 24mm 29mm (purflux/mahle/vix). Ja mašīna būtu pa rokai,pats izmērītu. Help? |
Offline | |
|
carlorossi | |
Kopš: 15. Mar 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 21
Braucu ar: A6
| Kādam ir bijusi saskare ar Touareg/Audi/VW 3.2l V6 dzinēju? Vajag kādu, kuram ir remonta pieredze. |
Offline | |
|
bob2286 | |
Kopš: 08. May 2015
No: Rīga
Ziņojumi: 30
Braucu ar:
|
05 Jun 2017, 22:22:14 @krabiss_k rakstīja:
05 Jun 2017, 21:32:57 @iwj rakstīja:
46 2.8, tomātkārbas eļļas līmenis čekojas sekojoši:
autiņš stāv taisni> uzsilda līdz darba temperatūrai>rūcošam autiņam, skrūvi kārbas sānā, laižam vaļā, ja eļļa tek ārā, tad līmenis ok. Pareizi vai nepareizi ? 
Noteikti tā pati procedūra, tikai selektors pozīcijā "N"
darba temperatūra rakstīta uz kārbas kartera 30-50 ja nemaldos, savādāk apdedzināsi rokas  |
Offline | |
|
N53series | |
Kopš: 10. Apr 2017
Ziņojumi: 2891
Braucu ar:
| pastaasts par kartera ventilaaciju:
http://n53series.blogspot.com/2017/06/kartera-ventilacija.html |
Offline | |
|
|
bmwaddict | |
 Kopš: 23. Oct 2002
No: Ogre
Ziņojumi: 8263
Braucu ar: BMW pa Los Angeles
|
08 Jun 2017, 10:56:58 @Nixx rakstīja:
Jautājums īsiem spečokiem - kā vērtējat start-stop sistēmas ?
Nu bez - man patīk kā motors tukšgaitā rūc un nevaru pierast pie klusuma. Tīti no tehniskā viedokļa un varbūt jau ir kāda pieredze uzkrājusies ?
Sūdīgi vērtējam. Slikti tas priekš dzinēja.. |
Offline | |
|
Bron  | |
 Kopš: 30. Aug 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 15204
Braucu ar: Traktortehniku by Nissan
| NeBMW (Nissan Patrol Y60 2.8TD 1995 gada) pēc sadales kārbas maiņas (uzlikta no nākamā kuzova Y61 kura panelis savādāks 3.0 motoru gaidot) parādījās efekti kas jānovērš:
1. ar atslēgtu priekšējo tiltu vadītāja panelī deg indikācija ka pilnpiedziņa ieslēgta, pārslēdzoties pilnpiedziņas režīmā indikators nodziest, vajag otrādi;
2. braucot ar 50km/h panelī redzamais ātrums ir 30km/h), attiecīgi vajag lai rāda korekti, vēl labāk ja būtu iespēja regulēt lai tiktu rādīts korekts ātrums arī tad kad tiek uzliktas lielāka diametra gumijas.
Kāds var šo izveikt? |
Offline | |
|
Bemebers | |
 Kopš: 05. Feb 2014
No: Rīga
Ziņojumi: 393
Braucu ar: BMW E61 530xd
| sveiki sakiet kas par prikolu noticis man e46 330i m54b30, kad pielaiž aukstu motoru pirmas 5 sekundes aptuveni apgriezini lekā 1000, 900, 800, 1000 jūtami nevienmērīgi darbojas motors un pectam nostabilizejas un vis bumbās. braucot viss kārtbība. Vienkārsia tceros kad kadreiz bija akd aukstu diznēju pielaidu apgriezini uzleca virs 1000 rpm un pakepeniski nokritas motoram uzsilstot
pirms kādiem trīs mēnešiem mainīju sveces, liku NGK kadas paredzētas. Mianīju jo vnk gribēju ielikt jaunas un auto problēmu nebija ne pirms maiņas un arī pēc mainās ari visu sito laiku bija super.[ Šo ziņu laboja Bemebers, 08 Jun 2017, 19:35:11 ] |
Offline | |
|
N53series | |
Kopš: 10. Apr 2017
Ziņojumi: 2891
Braucu ar:
|
08 Jun 2017, 19:32:54 @Bemebers rakstīja:
sveiki sakiet kas par prikolu noticis man e46 330i m54b30, kad pielaiž aukstu motoru pirmas 5 sekundes aptuveni apgriezini lekā 1000, 900, 800, 1000 jūtami nevienmērīgi darbojas motors un pectam nostabilizejas un vis bumbās. braucot viss kārtbība. Vienkārsia tceros kad kadreiz bija akd aukstu diznēju pielaidu apgriezini uzleca virs 1000 rpm un pakepeniski nokritas motoram uzsilstot
misfire.
siltam dzineejam ietopiijot nenoraustaas?
ja jaa, bez vairantiem: sveces, iespeejams, spolju piipites.
ja nee, taapat dereetu paskatiit, kursh cilindrs feilo, profilaktiski apskatiit sveci, spoli.
un, protams, nodzeest adaptaacijas, jo shobriid aukstam dzineejam tur noteikti ir shausmas sarakstiitas..
p.s. par NGK: ir ljoti daudz viltojumu. pat Senson paardod hvz, ko..
p.p.s. ja pirms svechu mainjas jau bija raustishanas [un taapeec mainiiji], pec nomainjas obligati vajadzeja dzeest adaptaacijas. ja tas netika izdariits, tad.. shaads rezultaats var buut pat ar ideaalaam sveceem un spoleem.
bet, jebkuraa gadiijumaa - vajadzeetu uzmest skatu, kas notiek, jo, iespejams, ka ar adaptaacijaam degmaisiijumu izvelk, bet tas [saakotneeji, aukstam dzineejam, kad zondes nestraadaa] ir galiigi skjiibs, taapeec feilo. [ Šo ziņu laboja N53series, 08 Jun 2017, 19:43:52 ] |
Offline | |
|